القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جميلة بنت علياء الفصل الخامس 5 بقلم الكاتب مصطفي جابر حصريه في مدونة قصر الروايات


رواية جميلة بنت علياء الفصل الخامس 5 بقلم الكاتب مصطفي جابر حصريه في مدونة قصر الروايات 



رواية جميلة بنت علياء الفصل الخامس 5 بقلم الكاتب مصطفي جابر حصريه في مدونة قصر الروايات 



أنا سمعتك وانت بتتكلم مع الدكتور علشان تجارة الأعضاء وسمعت انك هتجيب له متبرع تضحكوا عليه  

عيسي بخووف:   انتي فهمتي غلط دا واحد موافق انه يتبرع ب كليته. 

جميله ببرود : يتبرع أو ميتبرعش كلتا الحالتين دي قضيه ولو حد اتصل كده ولا كده بالمباحث وقالهم معلومه زي دي شوف هيتعمل فيك اي 

عيسي بخوووف : لا لا مفيش الكلام ده .. وجاي لو فيه أنا جوزك حبيبك اكيد مش ههون عليكي صح ؟


سابته وراحت تنام وهو بص لها بغيظ تليفونه رن... 

عيسي بهدؤء:  اي يا دكتور لا عمليه اي انا مليش دعوه بيك ومترنش عليا تاني  سلام. 

قفل في وشه:  هو انا ناقص اتحبس علي ايد مراتي.. 

دخل اوضته ورزع الباب.. 

.. تاني يوم.. 

عند صابرين كانت بتزغرط وهو بيلبسها الشبكه.. 

عتمان بخبث:  كنت متاكد انك راجل يا عيسي. 

عيسي بابتسامة:  انا مقدرش اسيب صابرين انا حياتي معاها هيا. 

صابرين بخبث:  ولا صابرين تقدر تسيبك .. الشربات يا بابا. 

عتمان طلع الشيك:  يلا يا حبيب حماك نورنا ب امضاءتك الحلوة. 

عيسي مضي بابتسامة.. 

عتمان بخبث:  انا هشيل الشيك دا في دولابي عشان احفظ بيه بنتي اه مش هخرجه ايلا لو لعبت بديلك. 

عيسي بابتسامة:  هو انا اقدر يا عمي. 

عند حسناء.. 

حسناء بتلبس دهب جميله بفرحه:  خدت الدهب هروح ابيعه بقا واحط فلوسه في حسابي ولو سالت عليه اقول ضاع ما هو حق الواد ابني اومال عقبال ورثك كدا يا جميله لما يبقي في ايدي يالهوي دا انا هبقا مليونيرة.. 

عند جميله.. كانت بتتكلم مع صاحب شغلها علي اللاب توب.. 

صقر بهدؤء:  هو انتي كدا انتي اشتريتي الارض باقي تبني المصنع و تجيبي الاجهزة صح . 

جميله بهدؤء:  ايوا بتسال لي يا صقر بيه. 

صقر بابتسامة:  يعني كنت حابب ادخل معاكي شريك. 

جميله بهدؤء: بس انا مش محتاجة ماما معايا وبعدين انت شغلك كله في التجارة الخارجيه اي علاقه ب مصنعي. 

صقر بهدؤء:  حابب اساهم في انه البنات اللي عندها طموح ومش لاقيه شغل تشتغل. 

جميله بهدؤء:  ممكن تبني لوحدك لكن للاسف مينفعش ادخل شريك تاني معايا انا اسفه. 

صقر بهدؤء: تمام ولا يهمك كملي شغلك عشان مستنيين التصاميم. 

جميله بابتسامة:  حاضر مع السلامه يا فندم. 

قفلت معاه واتنهدت بحزن... 

عند علياء... 

علياء بهمس:  انت جيت لي دلوقتي افرض حد شافك اقولهم اي. 

طاهر باستغراب:  في اي هو انا داخل اسرق يا علياء مالك. 

علياء بتوتر:  لا بس حسناء ممكن تيجي وتفهمنا غلط. 

طاهر ببرود:  سيبك من حسناء وغيرها محدش له عندي حاجه وميهمنيش حاجه. 

علياء بغيظ:  والله يعني مش يهمك حاجه خالص. 

طاهر بابتسامة:  لا طبعا يهمني انتي يا حبيبتي انتي نسيتي انك مراتي وبحبك اكتر من نفسي كمان. 

علياء بتوتر:  انا خايفه يعرفوا مش هيسكوتوا لنا يا طاهر. 

طاهر بحنان:  اي حد يتكلم انا اللي هقف في وشه جمدي قلبك يا علياء مش كدا احنا متجوزين علي سنة الله ورسوله. 

صوت من وراهم:  نعمممم ؟؟؟ متجوزين يعني اييييي. 

#يتبع

 تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا




تعليقات

التنقل السريع