القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب صغيرتي الفصل الثالث وعشرون 23بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات

 

رواية حب صغيرتي الفصل الثالث وعشرون 23بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات 




رواية حب صغيرتي الفصل الثالث وعشرون 23بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات 

#حب_صغيرتي


البارت 23


يونس فتح الرسالة وكانت صورة ل بيان وهي في حضن كارم خلف القصر 

وفجاة اتبعتت رسالة كمان مكتوب فيها

=اعرف ان ال انا عايزه بيحصل، حتي لو مش بمذاجي، هي من البداية كانت بتحبني وعايزاني انا.... لكن انت ال فرقت حبنا، بس كفاية دلوقتي هي سابتك وجت ليا ومش هتشوف وشها تاني انساها يا يونس عشان بيان تبقي بتاعتي انا =


يونس اتجنن وعيونه بقت حمرا وعرو*قه ظهرت ومسك المزهرية ال علي الكومود رماها علي الحيطة بغضب جحي*مي واتك*سرت

واتجه للدولابه واخرج مسد*سه وخرج من الاوضة بسرعة


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تحت في الصالة الكل كان متجمع حتي سعاد


شافه يونس وهو نازل واتصدمه من منظره والمس*دس ال في ايده


ريان قام ووقف قدامه بسرعة بقلق:في ايه يايونس


يونس بغضب :ابعد عن وشيييي

وكان هيخرج بس وقف من صوت تفيدة


تفيدة بسخرية :هه تلاقيه رايح يشوف الهانم ال خا*نته


يونس قرب منها وبصلها بنظرة مخيفة وبحدة :قصدك ايه؟!


تفيدة :قصدي اني شوفت الهانم بتاعتك مع واحد ورا القصر وبتحضنه ومشيت معاه وهي بتضحك


يونس بحدة :انتي كدا*بة

تفيدة بغرور : طالما انت نازل كدا، يبقي اكيد عرفت حاجة زي دي.... يبقي انا مش بكد*ب


يونس سكت وهو هيتجنن

ريان قرب منه :طب قولي ايه ال حصل ومراتك فين؟!


كريم : طب انت كنت نازل ليه كدا


سعاد بحزن :يونس، انت عارف ان بيان مش كدا يابني


يونس بصلها ومبقاش عارف يصدق مين، لكن فكرة انه شافها في حضن حد تاني مخلياه هيتجنن


عايدة :طب بيان فين دلوقتي


يونس خرج بسرعة من القصر

 وركب عربيته


يونس كان ماسك مقود العربية بس مش بيسوق، بيفكر فيها وفي كلامها، بس مش قادر ينسي انها كانت تعرف كارم وكان صديق ليها.... بدا يفتكر كلامها لما قالتله - نفسي تحبني زي ما انا ب.... بحبك - مش مستوعب انها سابته مش قادر يصدق انها ممكن تخو*نه


يونس بغضب لكن بنبرة حزن وهو منزل رأسه : ليه، ليه تعملي كدا لما خلاص حبيتك.... كنت هاجي وهعترف ليكي، ليه مستنتيش 


فجاة عينه احمرت ورفع راسه ونظرته تخوف  :بس مش هسمحلك، انتي من حقي انا وملكي انا.... ومش هسمح ان غيري يلمس شعرة منك، محدش ليه الحق يقرب منك  غيري انا وبس 


وبعدين شغل العربية  وضغط علي الدواس وبدا يسوق بأقصي سرعة

ومسك تلفونه وكلم مساعده


يونس بحدة :عامر هبعتلك رقم تلفون، تعرفلي طريق التلفون دا حتي لو تحت الارض


عامر: اوامرك يا يونس بيه

وقفل يونس، واكمل قيادته وعر*وقه واضحة والغضب ماليه


يونس بحدة : اما كارم بقي، انا هعلمه ازاي ينطق اسمك تاني علي لسانه


وانطلق بسرعة بسيارته السوداء الفخمة


(لازم نفخم العربية بردوا 🫠) 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 


 في فيلا فخمة


بيان فتحت عينها ببطء ومسكت دماغها بو*جع

لقت نفسها قاعدة علي كرسي ومتر*بطة اتصدمت، وبصت قدامها لقت كارم قاعد علي كرسي وحاطط رجل علي رجل وبيبتسم


بيان بخوف :ا انا بعمل ايه عنا؟!


كارم بابتسامة خبيثة : انتي في بيتي، يعني في بيت جوزك المستقبلي


بيان بدموع :انت مجنون! ا انا ج جوزي يبقي يونس مش انت

كارم قام بغضب :اخر*سيييي

فجاة هدي ومسح علي شعره وقرب منها وقعد علي ركبته، وبيان خافت منه

كريم بابتسامة جنونية :لا متخافيش مني، انا اكتر واحد مينفعش تخافي مني.... ا انا بحبك لا لا لا ا انا بهوس بيكي، انتي متتخيليش انا اقدر اعمل ايه عشانك


بيان بدموع :كارم ارجوك سيبني، اعتبرني زي اختك


كارم بصوت عالي :لا مش زي اختي، ا انتي حبيتي م مش اختي


بيان بدات تعيط اكتر

كارم قرب منها ومسح دموعها :م مش عايزك تعيطي، انا بحبك يبقي مينفعش تعيطي


بيان بدموع :ا ارجوك ا انا خايفة، خ خليني ارجع بيتي


كارم بغضب وجنون : بيتك معايا انا، مش هناك.... انا مش عارف انتي طا*يقاهم ازاي دول ناس مبيفهموش، ومش بيقدروا اي حاجة حلوة في حياتهم.... وكدا كدا انتي ويونس متجوزين اجبا*ري، ايوا انا عرفت انه كان بيكدب لما قال انك حامل.... ه هو اكيد مقربش منك ما انتوا متجوزين اجبا*ري و....


قاطعته بيان بدموع وبتحدي  :لا قرب، قرب ولمسني ومش اول مرة لا  من زمان.... وانا و هو بقينا نحب بعض وهو لو عرف انك خط*فتني هيندمك علي اللحظة ال اتولدت فيها


كارم اتصدم واتجنن اكتر وقام وبقي يك*سر في اي حاجة يشوفها

وبيان بتعيط وخايفة لا يأ*ذيها


كارم قرب منها وحط ايده علي الكرسي بغضب : هندمك انتي علي اللحظة ال خلتيه يلمسك فيها


بيان بك*ره :مش هتقدر


كارم بضحك :لا هقدر، انا وانتي مش هنكمل اصلا في البلد دي.... طيارتنا مستنيانا علي البلد ال انتي بتحبيها


بيان اتصدمت وكارم قرب و  عطاها ابر*ة في دراعها وبيان بدات تفقد الو*عي تاني

وكارم حررها من الحبال وشالها وخرج من الفيلا


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في سيارة يونس 


رن عليه عامر

يونس :ها

عامر : انا تتبعت مكان الفون، ودلوقتي مكانع بيتحرك


يونس بسرعة :فين؟!


عامر :في القاهرة علي الطريق الصحراوي  ، وواضح انه متجه للمطار


يونس بغضب : حاول توقف كل الرحلات بسرعة


عامر :حاضر، هحاول


يونس قفل معاه، وزود سرعة العربية وانطلق علي مطار القاهرة


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في القصر


كريم واقف مع راية


راية بضيق :عايز ايه يا كريم


كريم بابتسامة : عايز اتجوزك


راية اتصدمت واتكلمت بعصبية عكس ال جواها :انت مجنون


كريم :مجنون فيكي، انا عايزك في الحلال اهو


راية بتوتر :و ولو ا انت غلطت، و وانا م مستحيل اثق فيك تاني


كريم :ارجوكي، اديني فرصة، اي انسان مننا بيبقي محتاج فرصة واحدة بس


راية اتنهدت :وحتي لو وافقت، عيلتك مش هتوافق متنساش انت فين وانت فين


كريم مسك ايدها بفرحة :وافقي انتي بس وميهمكيش حد رأي حد تاني


راية بتوتر :ب بس

كريم برجاء : ارجوكي وافقي

راية بحزن : ب بس اخويا


كريم : دا ممكن ميوافقش

راية بتوتر :م مش عارفة، ا اديني مهلة افكر


كريم بامل :هديكي زي ما انتي عايزة بس والنبي متتأخريش

راية بابتسامة مزيفة : حاضر

ومشي كريم

وراية بصت عليه بدموع :مينفعش

وجريت علي اوضتها ولمت هدومها بسرعة ومشيت من القصر كله


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في اوضة نسمة

دخل كريم وقعد جمب مامته وبا*س ايدها


كريم بابتسامة واسعة :ست الكل يا ست الكل

نسمة بضحك :يبقي اكيد عايز حاجة


كريم بهزار :تعرفي عني كدا

نسمة بضحك :واعرف اكتر من كدا كمان.... 

عايز ايه

كريم بابتسامة : اتجوز

نسمة بلهفة : بجد يا كريم، اخيرا قررت تستقر بقي.... طب دا انا هختارلك احسن عروسة فيكي يامصر


كريم بضحك :لا شكرا، العروسة موجودة اصلا


نسمة بضيق :اوعي تكون بت مسهوكة كدا ولا كدا


كريم بضحك : يانهار ابيض لا مش للدرجة، دي محترمة وعارفة ربنا

نسمة بفضول : مين طيب شوقتني


كريم بابتسامة :راية

نسمة باستغراب :راية مين

كريم :راية يا امي راية


نسمة :راية ال بتشتغل هنا

كريم :اه

نسمة بضيق :بس مش شايف انها متنفعش يا كريم

كريم :بالعكس دا دي ال قدرت تكسب قلبي


نسمة بتردد :خلاص يابني ال يريحك بس هي فين، انت قولتلها ولا لا

كريم :اه بس هي قالت هفكر، وانا سبتها لحد بليل

نسمة بعو*ج :تفكر دا ايه دا، واحدة غيرها كانت وافقت علي طول

كريم بضحك :اه ابتدينا شغل الحماوات بقي.... حقها يا امي تفكر وتاخد قرار بردك

نسمة بتنهيدة :خلاص يابني براحتك، اه. نستني لحد بليل هاه


كريم باس رأسها بفرحة وخرج


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في المطار

وصل يونس وشاف عامر وجري عليه


يونس بغضب :ها وقفت الرحلات


عامر :وقفتها بس مش هتبقي لوقت طويل

يونس جري علي الاستقبال، واتاكد ان مفيش ولا طيارة طالعة فيها بيان او كارم


يونس بقي واقف في نصف المطار يبص حواليه وحط ايده علي رأسه ومش عارفة يعمل ايه، لاول مرة مش عارف يتصرف كل ما يحس انه مش هيقدر يشوفها قلبه يو*جعه


راح لعامر تاني بسرعة : التلفون لسة مفتوح


عامر :للاسف اتقفل

يونس بسرعة :المكان ال خرج منه التلفون كان فين


عامر :في فيلا في كمباوند


يونس بغضب :تعالي ورايا بسرعة


مشي يونس ووراه عامر وحراسه واتجه للفيلا، بأقصي سرعة


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ضوء الفجر ظهر ووصل يونس للفيلا


كان هيدخل بس الحراس وقفوه

يونس شاور لحراسه ال رفعه اسل*حتهم علي حراس الفيلا


يونس دخل بسرعة والباب كان مقفول، اطلق عليه رصا*صة وفتحه ودخل

لقي كل حاجة متكس*رة ومفيش نفس في الفيلا غيره


شاف تلفون بيان مرمي علي الارض جري ومسكه علطول وبص حواليه مش لاقيها، بيتمني بس يلمحها لكن مش لاقيها

شاف الكرسي وكان عليه حبال.... خاف ولاول مرة يخاف علي حد بالشكل دا قلبه بقي بينبض بسرعة من خوفه عليها ومن خوفه انه ميشوفهاش مرة تانية


وحس انها مظلومة وانا مراحتش مع كارم بمزاجها

خرج بسرعة من الفيلا وشكله ميبشرش بالخير


وبس لعامر بغضب :اتصل بالرجالة، يدورا علي كارم في كل حته.... تجبوووه من تحت الارض


عامر بسرعة :اوامرك يا كبير


واتصل بالرجالة وامرهم

اما يونس اخد عربيته وانطلق علي بيت توفيق، والد كارم


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في فرنسا

اجل، البلد الذي تحبها بيان 


فيلا في مكان بعيد


يجلس كارم  علي الكرسي في غرفة امام السرير،  وبيان نايمة علي السرير


........ بعد مدة


فاقت بيان وفتحت عينها وشافت كارم قامت بسرعة ورجعت لورا بخوف ودموع

بيان بدموع :ا انت جبتني فين تاني


كارم ببرود :متعيطيش، مبحبش اشوفك بتعيطي


بيان بدموع : ح حرام عليك، انا عملتلك ايه عشان تعمل كدا دا


كارم قام وصعد علي السرير وبدا يقرب منها : خلتيني احبك واعشقك واتهوس بيكي.... انا عديت بكل المراحل دي، وانتي مكنتيش حاسة بيا


بيان خافت وقامت من علي السرير بسرعة وهي بتاخد نفسها بالعافية


وقفت ومسكت المزهرية ورفعتها

بيان برعشة ودموع : ا اياك تقرب مني، ا انا مش هسمحلك تقرب مني، انا ليونس وبس


كارم قام وقف بغضب :يونس، يونس، يونس.... كل حاحة يونس ايه انتي مفيش حاجة علي لسانك غيره


بيان بخوف ودموع :ا انا بحبه، ومش هيبقي علي لساني غير اسمه دا جوزي


كارم مسك المطفأة ال علي الكمود ورماها في الارض بقوة

وبيان اتخضت والمزهرية وقعت من ايدها


كارم قرب منها بخبث : مش هو لمسك، جربي لمستي انا بقي

وبدا يقرب منها ببطيء

بيان بقت تاخد نفسها بالعافية ومش قادرة تتكلم...... فجاة وقعت علي الارض وفقدت الو*عي


كارم جري عليها بخوف وشالها وحطها علي السرير، واتصل بالدكتورة


.................. بعد مدة


وصلت الدكتورة وكان دكتورة من اصول عربية، وبيان بدات تفتح عينها ببطيء وبدو*خة


الدكتورة بصت لكارم :مبروك المدام حامل


بيان اتصدمت وحطت ايدها علي بطنها

وكارم اتعصب وبص ل بيان بش*ر وووووووو


تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع