القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب صغيرتي الفصل الرابع وعشرون 24بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات


رواية حب صغيرتي الفصل الرابع وعشرون 24بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات 




رواية حب صغيرتي الفصل الرابع وعشرون 24بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات 


 #حب_صغيرتي


البارت 24


كارم بص ل بيان بغضب : يعني طلعتي بتتكلمي جد.... لمسك


بيان قامت قعدت وحطت ايدها علي بطنها بخوف ودموع


الدكتورة استغربت :هو في حاجة حضرتك؟!

كارم بصلها بضيق :لا اتفضلي انتي، شكرا لحضرتك


الدكتور:تمام، بس خليها تهتم بنفسها وبأكلها كويس عشان واضح انها ضعيفة شوية


كارم بغضب مكتوم :تمام، اتفضلي


قامت الدكتورة وخرجت


كارم بص ل بيان بغضب :الولد دا لازم ينزل.... مش هسمح بحاجة تفكرك بيونس او اي حاجة من صلبه


بيان بدموع وعصبية : دا في احلامك، مستحيل اسمحلك تأذي ابني.... يونس مش هيرحمك


كارم بضحكة مخيفة : ههههه يونس؟! وهو فين يونس دلوقتي عشان يجي يلحق ابنه


بيان اترعبت وسكتت


كارم بحدة : هنمشي دلوقتي للدكتورة، اجهزي


بيان بدموع :مش هسمحلك

كارم بغضب :ما انتي ياهتيجي معايا، يا اما هضر*بك لحد ما اخلص عليكي وعلي ابنك


بيان كانت هتتكلم بس جت في بالها فكرة

بيان بتمثيل الخوف :ل لا خ خلاص هاجي معاك

كارم بابتسامة خبيثة :شاطرة


وخرج عشام يجهز العربية


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في فيلا توفيق

كان قاعد في امان الله، فجاة الباب اتكس*ر ودخل يونس بغضب جحي*مي وهو ماسك مسد*سه.... ووراه رجالته ال ماسكة الاس*لحة كمان


يونس قرب من توفيق ومسكه من ياقه قمي*صه

يونس بغضب :ابنك فيييين؟!


توفيق بخوف :م معرفش


يونس بص لرجالته، والرجالة فهمت وبداوا يفتشوا الفيلا كلها


وبعدين بص لتوفيق بنظرة مخيفة وبحدة : يستحسن تقولي مكانه، عشان لو جيبته بنفسي  هنفيه من علي وش الارض


توفيق بخوف :و ولله معرفش، ه هو مقاليش علي حاجة


جاءت الرجال بعد ما فتشت ومالقتش كارم

احد الرجال :مش موجود يا باشا


يونس ساب توفيق وبصله بغضب : جهز لابنك جنا*زته عشان مش هتشوفه تاني


توفيق مسك رجل يونس بدموع :لا يا يونس بيه، دا ابني متحرمنيش منه

يونس بعد رجله عنه بحدة : ابنك اتجرأ و خط*ف مراتي.... وال يبص لحاجة ملك يونس الجبالي، يبقي يقرا علي نفسه يا رحمن يا رحيم


واتحرك هو ورجالته


وقبل ما يركب عربيته تلفونه رن، وكانت والدته

يونس رد وهو بيركب العربية :الو


نسمة بقلق : يونس، صحيح الكلام ال سمعته؟!


يونس بتنهيدة : كلام ايه

نسمة :ال اسمها تفيدة عمالة تقول ان بيان هربت مع حد


يونس بحدة :تفيدة واحدة مجنونة، متردوش عليها


نسمة بخوف : امال فين بيان؟!

يونس : هرجعها قريب، متقلقيش

وقفل ورجع رأسه لورا وهو بيفكر في بيان بحزن :وحشتيني، وحشوني  ضحكتك و كسوفك وكلامك الرقيق وطفولتك وزعلك وعصبيتك وحشني كل حاجة فيكي..... وحشتيني


وبعدين انطلق بالعربية وهو مش عارف هيروح فين


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


عند عيادة دكتورة في فرنسا


دخل كارم ومعاه بيان

وكارم اتكلم مع الدكتورة بالانجليزي، وبيان قاعدة بتبص حواليها وبتفكر هتهرب ازاي


الدكتورة : ok


قام كارم وبص ل بيان بحدة : الدكتورة دلوقتي هتشوف شغلها، اياكي اسمع صوتك او تحاول تهربي، انا هقف برا


بيان بخوف : ح حاضر


خرج كارم والدكتورة شاورت ل بيان انها تقعد علي السرير العمليات

بيان راحت قعدت بخوف، والدكتورة راحت مكتبها تجيب جلافز ، بيان استغلت الفرصة ومسك سك*ينة  صغيرة من الصينية الصغيرة ال جمبها وخبته بين هدومها


الدكتورة قربت منها وفي ايدها حق*نة مخد*رة، ولسة هتديها الاب*رة

بيان وقفت ورفعت السك*ينة قصادها بسرعة، والدكتورة خافت

بيان ايدها اصلا كانت بترتعش شاورت للدكتورة انها تدخل الحمام ودخلتها وقفلت عليها


وبيان بدات تفكر تهرب ازاي وكارم واقف برا

بعدين بصت للشباك وراحت عنده وهي بترتعش وخايفة

لقت انهم دورين ومينفعش تنط خالص

جريت بسرعة وجابت ملايات ال علي السرير، ربطتهم في بعض

وعلقتهم عند طرف الشباك.... وبدات تنزل عليهم ببطيء وخوف


لحد ما اخيرا قدرت تنزل علي الارض واتنفست براحة مشيت بسرعة وبقت بتجري بحذر


 فضلت تجري لمدة نص ساعة لحد ما وصلت لمكان تعرفه كويس، يونس جابها هنا قبل كدا رفعت رأسها ببطيء وامل شافت برج ايفل قدامها، حمدت ربنا لان كدا هي قريبة من شركة يونس ال هنا


حاولت تفتكر الطريق  وتمشي لحد هناك، بقت طول ما هي ماشية خايفة تبص للناس.... شايفاهم كلهم كارم


قدرت توصل اخيرا للشركة ودخلت بسرعة وخوف


وصلت لسكرتيرة الاستقبال وحاولت تكلمها بالانجليزي عشان تفهمها انا تبقي مرات يونس


السكرتيرة مكانتش مقتنعة او فاكراها اوي، بس بيان صعبت عليها

فا قررت انها تتصل بيونس


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


عند يونس كان في مخزنه ورجالته بتعذ*ب رجالة كارم عشان يعترفوا بمكانه


فجاة تلفونه رن وكان من شركته ال في فرنسا، قفل الخط وهو فاكر انهم محتاجينه في صفقة او اجتماع تاني


لكن الاتصال اتكرر كتير ويونس اتضايق وفتح الخط


يونس بغضب : ايه؟!


بيان وواضع علي صوتها العياط : ي يونس


يونس حس ان روحه رجعتله اول ما سمع صوتها وبلهفة  : بيان.... بيان انتي فين؟! ا ازاي وصلتي لرقم شركة فرنسا 


بيان بدموع :ك كارم، كارم خط*فني، و وانا دلوقتي في باريس ق قدرت اهرب منه واوصل للشركة..... يونس انا خايفة


يونس بسرعة وهو بيخرج من المخزن :خليكي عندك اوعي تطلعي من هناك انا مش هتأخر عليكي


بيان بدموع : ح حاضر، بس والنبي متتأخرش يا يونس 


يونس بقلق عليها : حاضر يا قلب يونس

وقفل وركب عربيته بسرعة واتصل ب عامر


يونس بسرعه وبصوته الرجولي :اتصل بالطيار دلوقتي قوله يجهز الطيارة، هنسافر باريس.... وجهز الرجالة ال هناك 


عامر :اوامرك يا باشا


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في العيادة


كارم لاحظ ان الدكتورة اتأخرت اوي وحس بالغد*ر فتح الباب ودخل بسرعة واتصدم لما  ملقاش حد

ولقي في صوت في الحمام جري وفتح ولقي الدكتورة


كارم بغضب : فين بيااااان


الدكتورة معرفتش ترد تقوله ايه

كترم بس للشباك وشاف الملايات المتعلقة

كارم بجنون :بيااااان


دخل مساعده :اهدا يا بيه هنلاقيها


كارم بغضب :هلاقيها فين دي، دي شكلها هربت من بدري


مساعده : انا عارف ان في شركة هنا تخص يونس، اكيد راحت هناك


كارم بعصبية :وهي تعرف ايدها من رجليها عشان تعرف شوراع باريس


مساعده :ال يسئل ميتوهش يا بيه


كارم بصله شوية، وبعدين خرج بسرعة من المكان ونادا رجالته وراحوا وراه


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في شركة يونس بعد ما عدا 3 ساعات 


بيان كانت قاعدة علي الكرسي ال في الدور الارضي وحاطة ايده علي  بطنها وبتبسم وبتشرب مياه 


بيان في سرها  : انا لسة بطني صغننة دلوقتي، بس لما انت هتكبر جوايا  هبقي عاملة زي البلونة يرضيك كدا.... ياريت بس ابوك يهتم بيا كويس 


فجاة الكل سمع صوت اطلاق نا*ري يحدث في الخارج


بيان انتفضت، خصوصا لما سمعت صوت كارم وهو بينادي عليها

قامت وقفت بسرعة وبصت حواليها لقت كافيتيرا الشركة

جريت هناك بسرعة وخرجت من الباب الخلفي بسرعة


كارم دخل وبص للسكرتيرة ورفع عليها السلا*ح


كارم سألها علي بيان بلغتها ووصف ليها بيان

السكرتيرة خافت وشاورت علي الباب الخلفي للكافيتيرا


كارم جري بسرعة وطلع منه


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في شوراع باريس


بيان عمالة تجري وتجري لحد ما الليل ظهر   وقفت عند نا*دي ليلي

لكن هي مكانتش تعرف اشكال الاماكن دي فا دخلت  وهي بتبص حواليها


دخلت جوا ولقت في رجالة اشكالهم تخوف، وبنات مناظرها استغفر الله


بيان حطت ايدها علي فمها من الرائحة الكريهة وقربت من الجرسون، وشاورتله انها محتاجة تلفونه دقيقة


الجرسون بصلها من فوق لتحت وبعدين عطاها التلفون

بيان اتصلت علي يونس


يونس بسرعة:الو

بيان بدموع : يونس

يونس بسرعة : انتي فين دلوقتي؟!


بيان :م مش عارفة ل لكن هو مكان في شارع ضيق كدا


يونس :تلفون مين ال بتكلميني منه دا

بيان :الجرسون

يونس ادهوني

بيان مدت التلفون للجرسون، والجرسون قال علي المكان ال هما فين

يونس قلق عليها اكتر وخلا الجرسون يديها التلفون


يونس :اخرجي من المكان ال انتي فيه واقفي برا، انا خلاص قربت اوصل


بيان بخوف :ح حاضر

وقفلت معاه

وجت تطلع لقت مجموعة رجال وقفوا قصادها بيان اتصدمت وخافت، وحاولت تمشي لكن هما وقفوا في وشها


احد الرجال :يالا جمالك الخلاب، لاول مرة سأجرب مه هذا النوع


راجل اخر : لا يليق عليكي هذا الشيء الذي علي رأسك


اقترب منها وامسك الطرحة بيان اتصدمت وخافت فجاة مسكت زجاجة من جمبها  وهو علي رأسه علطول


الراجل وقع علي الارض بأ*لم

والراجل التاني بصلها بغضب : فتاة مثلك تفعل هذا؟! نحن سنريكي


وقرب منها وبيحاول يزيل عنها الدريس، لكن بيان بتحاول تبعد اكتر وبتز*قه بكل قوتها


بيجي راجل ضخم ومليان من وسطيهم وبيمسك رقبت*ها وبيحاول يخن*قها

وبيان مش بتبقي قادرة تاخد نفسهاوبتعيد وبتض*ربه علي ايده علي امل انه يبعد


فجاة ايد مليئة بالعر*وق الواضحة  اتحطت علي يد ذالك الرجل

الرجل بصله بصدمة، وكان يونس ال باصص ليه نظرة مليئة بالغضب وحمرا وبتر*عب


يونس مسك ايد الراجل بقوة وبعد يده عن رق*به بيات ببطيء

والراجل بيحاول بكل قوته انه يثبت ايده لكن مش بيعرف، يونس بيكون اقوي منه

يونس بعد ايده عن بيان ولف دراع الراجل وك*سره


الراجل صرخ صرخة مدوية

وباقي الرجال بصوا علي يونس بخوف واضح حاولو يخبوه معرفوش


يونس قرب من الراجل الراجل وضر*به بو*كس قوي


الراجالة هج*مت علي يونس، بس يونس صدهم كلهم وأبتدا يضر*بهم واحد واحد

اخر واحد وال كان بيحاول ينز*ع هدوم بيان  يونس رفع مس*دسه علي رأس الراجل..... والراجل اتر*عب وخاف وبقي بيترجي يونس


 كل البنات ال في المكان خافوا وفي نفس الوقت مبهزورين بيونس


يونس بص لبيان ال واقفة بتعيط بص للراجل وضر*به ضر*بة اخيرة اوقعه مغشي عليه ، قرب من بيان واخدها في حضنه

وطلع علي برا وركبوا العربية


٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪


في العربية

خرج يونس وفي ايده بيات  ووقف قدام العربية ورفع بيان وقعدها عليها..... وجاب لها مياه وبيان بدات تشرب وسط دموعها


يونس مسك ايدها بقلق :انتي كويسة؟!

بيان بصتله وافتكرت ال حصل او ال كان هيحصل وبدات تعيط، واترمت في حضنه بانهيار

يونس ضمها ليه اكتر وبقي يمسح علي ضهرها


بيان بدموع  :م متسبنيش  تاني يا يونس


يونس ضمها اكتر ليه : عيون يونس


فجاة وهما كدا ظهر كارم من وراهم


كارم بضحكة ش*ر : بس انا هخليه يسيبك للابد دلوقتي


يونس لف وبصله ببرود وبيان استخب في يونس ومسكت فيه


كارم بك*ره :بك*ره غرورك وثقتك في نفسك دي


يونس حط ايده في جيبه :ال تقدر عليه، اعمله


كارم رفع مسد*سه في وش يونس، ويونس ولا رمش حتي


كارم بص لبيان ال مستخبية ورا يونس بغضب  : مش انتي فرحانة بيه اوي، طب ايه رايك بقي انا هخلص عليه هو وانتي وابنكم ال في بطنك وارتااااح


يونس بص لبيان باستغراب : ابننا؟!


بيان بصت ليونس وكانت هتتكلم بس سمعت صوت رصا*صة اخترقت جس"م..................


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


استوووووووب

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع