رواية عشق في قلب صعيدي الفصل الرابع عشر 14بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات
رواية عشق في قلب صعيدي الفصل الرابع عشر 14بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات
(عشق في قلب صعيدي) part 14
عشق وسليم بصدمه:ااايه
عشق:انتا كداب انتا الي قتلتها قدام عيني
رفعت بندم:صدقيني كريمه هيا الي لعبه في دماغي يا بنتي
سليم بغضب:يعني كريمه هيا الي عملت كل دا ازاي
عشق:صدقني انا متأكده ان انتا وسمر الي قتلتها
رفعت:يابنتي صدقيني كريمه هيا الي عطتني السم حتي
سمر تبقا اخت كريمه ولافت عليا لغايه ما بقت تزن عليا عشان اقتلها وانا كنت برفض بس يابنتي انتي عارفه ان الزن علي الودان امر من السحر وكريمه فضلت ماسكه عليا ذله قت"ل ليله وهيا الي طلبت مني كمان احبسك
عشق:انتو شياطين بس ازاي سمر اخت كريمه بجد ياسليم
سليم:فعلا كريمه كان عندها اخت اسمها سمر بس دي ماتت من 10سنين
رفعت:الي قتلها كريمه وكمان هيا الي قتلت سالم واحمد
سليم بصدمه:عمي احمد اتقتل ازاي
رفعت:كريمه معاها سم مبيبنش تأثيره في الجسم وكانه موته طبيعيه ولما احمد عرف انها هيا الي قتلت سالم وهددها هيا قتلته ....سليم اتعصب جدا وقرب مسكه من رقبته
سليم بغضب:هيا قتلت ابويا ليه انطق
رفعت:عشان كانت بتحب سالم ولما حاولت تقرب منه كتير هوا رفضها وقالها انه هيقول لماجد وهيا خافت وكانت متغاظه من الحاجه صفيه عشان هيا كبيره القصر فوصت ناس عشان تضرب نار علي سالم وبالفعل ضربو نار عليه وهوا راجع من مصر بليل والعربيه اتقلبت وهوا مامتش بس كان مجروح جامد وهيا كانت موجوده وشافته وهوا بيموت وبعدين ضربته طلقه ومات
سليم بغضب جحيمي :يبنت الكل"ب والله لاقتلها
عشق:اهدا ياسليم اهدا اخد الحق حرفه وهيا اكيد هتنكر لازم نمسك عليها دليل عشان لو سلمتها للحكومه يبقا معانا دليل وقوي كمان
سليم بغضب:مش قادر انا هموتها دي قتلت ابويا وعمي
عشق بضيق:سليم انا ليا حق منها زي زيك بظبط انا امي اتقتلت بسبب شويه كلاب ..
اكرم:هتخلصو المسرحيه دي امتا طلعوني من هنا انا مش هرحمكم وديني لقتلكم
سليم بغضب:ورحمه ابويا لو مخرست يا بن الكلب لدفنك مكانك لسا حسابك جاي... وضربه بالبوكس لدرجه انه وقع بالكرسي لورا
سليم بغضب:قومه وانا دلوقتي هنمسك عليها دليل ازاي
عشق بتفكير:انا عندي فكره احنا نخلي رفعت يكلمها ويستدرجها في الكلام
سليم:تمام حلوه الفكره دي.. الله في سماه لو انتا ماعرفت تخليها تعترف لهقتلكم
رفعت بخوف وندم:الي انتو عاوزينه يابني
سليم:ثواني وجاي تعالي معايا يا عشق
عشق :لا انا هستناك هنا
سليم :وانا مش هسيبك هنا
عشق:انا مش همشي انا موجوده اهو
سليم:تمام انا هجيب تليفونه من العربية واجي خلو بالكم منها.... واتجه لبرا.. وعشق قربت من اكرم
عشق بغضب:انا هقتلك يا اكرم
اكرم:وانا كنت عملتلك ايه الا خطفتك
عشق بصوت عالي:لا عملت يا روح امك اغتصبت امي
... اه بس صح العيب مش عليك العيب علي رفعت
ووجهت نظرها ليه وقربت منه
عشق بقهر :ليه قتلتها ليه حرام عليك دي كانت بتحبك
رفعت بندم:حقك علي يابنتي انا اسف والله الشيطان كان عميني سامحيني يا دهب سامحيني
عشق بسخريه :ههههه اسامحك بسهوله دي يارفعت... وفجأه مسكته من رقبته وملامحها اتحولت للغضب
عشق:انا ممكن اقتلك دلوقتي بس لاء انا هوريك العذاب الاول وبعدين هقتلك
رفعت بندم:من حقك يابنتي انا اسف والله كانت غلطه
عشق بدموع:انك تقتل امي دي كانت غلطه وانك تحبسوني في اوضه ضلمه من غير اكل ولا شرب دي كانت غلطه وانك ترميني في الشارع في عز المطر دي غلطه برضو واني دماغي اتجرحت وانتا معبرتنيش حتي بردو غلطه
لا انتا ظلمتني كتير وانا مش هقدر اسامحك يارفعت
رفعت بدموع :سامحيني يابنتي وانا هعترف علي نفسي صدقيني بس سامحيني والله انا دورت عليكي كتير ومكنتش لاقيكي يادهب يابنتي والله
عشق بعصبيه:مسميش دهب انا عشق انا مش بنتك انا بنت يعقوب الجبالي الراجل الطيب الي اخدني من الشارع عشان ابويا طمع وقتل امي ليه تحرمني منها ليه
ودخل سليم وجري عليها... بخوف
سليم:عشق اهدي يا حبيبتي
عشق:جبت التليفون
سليم:ايوا اهو... وفتحه ورن علي كريمه ... اسمع انتا هتكلمها وهتخليها تعترف بكل حاجه فاهم
رفعت:فاهم فاهم
اكرم:خليه معاكم ومشوني انا عطشان
سليم بغضب:اخرس انتا عشان مقتلكش دلوقتي فاههم
اكرم:انا عطشان خليعندكعندك دم يا اخي وانا مالي مشيني من هنا انتا متعرفش انا هعمل فيك ايه
سليم ببرود: ولا تقدر ولو كنت تقدر كنت عملت يا خنز"ير
انا هاخد حق مراتي وحق معتز وحقي يا ابن الكل*ب
وفجأه ببوكس في وشه ونزل فيه ضرب
عشق:سليم يا حبيبي مش وقته كريمه بترن... قام سليم من عليه.. سليم بغضب:خدوه وروقه... والرجاله اخدت اكرم
وعشق فتحت المكالمه
كريمه:الو يارفعت
رفعت:ايوا ياكريمه
كريمه بعصبيه:انتا مبتردش عليا بقالك كتير ليه ها
رفعت بعصبيه:انا مشغال عندك فاهمه انا ارد وقت ما احب
كريمه بخبث:تمام وانا بردو هودي الدليل للحكومه وقت ما احب يارفعت
رفعت: اعلي ما فخيلك اركبيه انتي الي حطيتي السم عشان كنتي بتكرهي ليله وانتي الي خطتتي لكل حاجه وليله كانت بتعتبرك صاحبتها وبتحكيلك ومتعرفش انك انتي الي قتلتي ابوها الحاج أمجد فاكره ولا نسيتي
كريمه بتوتر:انتا ازاي تكلمني كدا ها انا ممكن اوديك في داهيه فاهم وبعدين انا كنت بكره ليله عشان دايما كانت بتحسسني انها احسن مني في كل حاجه
رفعت: يبقا تعقلي كدا ومش كل ماتكلميني تقعدي تهددي فاهمه يكريمه ارغي كنتي عاوزه ايه
كريمه بغل:كنتا عاوزه اعرف انتا الي كنت خاطف الزفته عشق ولا لاء .. ورفعت بص لسليم وهوا هزله راسه بلاء
رفعت:لاء مش انا الي خطفتها ارتاحتي
كريمه:اومال مين الي خطفها
رفعت:هشام السيوفي هوا الي خطفها والشرطه قتلته
كريمه:عشان كدا انتا مكنتش بترد مكنتش عارف تقتلها غبي
رفعت بغضب:اسمعي ياكريمه انا ساكتلك من زمان الزمي حدك عشان مقتلكش فاهمه ولا ايه
كريمه:انتا مدايق من كلمه غبي عشان انتا فعلا غبي قولتلك احبسها طلعت تاني يوم قولتلك اقتلها قولتلي اصلي عندي شغل ولما اخلص هفكر زي ليله لما كنت اقعد اقولك اعمل كذا وانتا بترفض بس فلأخر نفذت الي في دماغي ههههه
رفعت:كريمه انا بردو ممكن اقول انك انتي الي قتلتي سالم واحمد كمان فاكره ولا نسيتي
كريمه بتوتر:انتا من امتا بتكلمني كدا يارفعت انتا ننسيت نفسك ولا ايه
رفعت:عشان زهقت مش كل شويه تعايريني وانتي عارفه اني مكنتش عاوز اقتلها وقلتلكم اطلقها قولتيلي لا عشان متخادش الشركه وانتي اصلا الشيطانه ومتنسيش اني ممكن اقول عن تجارتك في السلاح مع اكرم
كريمه :ايوا انا الي قتلتهم وقتلت ليله عشان مكنتش بحبها انا كنت بكرها عشان كانت بعاملني كأنها بتعطف عليا وانا المفروض كانت تديني فلوس وانا الي قتلت أمجد الرفاعي عشان جابني وهددني اني لو مبعدتش عن ليله هيقتلني وكمان هقتل عشق عشان بتفكرني بيها وهقتل سليم كمان بس اصبر عليا
رفعت:اهبطي بقا يا كريمه وكفايه شر عشان مقتلكش وارتاح منك فاهمه... واقول كل حاجه لعشق وسليم
كريمه بغضب:اسمع يارفعت انا عملت كل دا ما بالك بقا مش هعرف اقتلك ولا ايه يا ابن الرفاعي
رفعت:اعلي مافخيلك اركبيه ياكريمه انا هستني ايه من وحده قتلت اختها.... وقفل
عشق:يابنت الكلب والله لهوريكي يابنت الكلب
سليم بغضب جحيمي:والله ماهسيبك ياكريمه يلا عشان نتحرك.. وبالفعل اخدو رفعت واتحركو للقصر
@@@@@@@@@@@@@(في القصر)
يعقوب:هيا عشق وسليم راحو فين
مجدي:والله ما عارف هما قالو خارجين زمانهم جايين
وفجأه دخلت عشق وسليم
يعقوب :كنتي فين ياعشق
عشق بغضب وصوت عالي هز القصر:ياكرريمه ياكريمه
مجدي:في ايه وطي صوتك يابتي
سليم بصوت عالي:يا كريمه انزلي ياكريمه
رامي وريان:هوا في ايه ياسليم
عشق:يا كريمه ياكريمه
كريمه وهي بصالهم من فوق :ايه في ايه مالكم
سليم:انزلي عاوزك
ماجد:في ايه ياسليم مالكم
سليم:اهدا انتا ياعمي
كريمه وهيا نازله:عاوزين مني ايه
عشق:ازلي تعالي عاوزكي ياغاليه يابنت الكل*ب
منار بغل:احترمي نفسك يابت انتي
عشق بغضب:الله في سماه لو ما اتخرستي للقتلك فاهمه
كريمه بخوف بعد مانزلت:نعم عاوزين ايه
عشق قربت عليها ومسكتها من هدومها.. والكل اتصدم
عشق:انا هقتلك ياكريمه فاهمه
كريمه:انتي ازاس تمسكيني كدا انتي اتجننتي
عشق:انتي لسا شوفتي جنان.. وسابتها وراحت عند احد الحرس الي واقفين علي الباب وشدت السلاح من جنبه.والجميع اتصدم.. وعشق قربت ورفعت علي كريمه السلاح
ريان:انتي مجنونه نزلي السلاح
سليم بهدوء :اسكت انتا نزلي السلاح ياعشق
عشق بهدوء ماقبل العاصفه: لا مش هنزله انا هقتلها
كريمه بتوتر:ايه انا عملتلك ايه يابت انتي
سليم بغضب:انا هقولك عملتي ايه دخلوه
وفجأه دخل رفعت والرجاله مسكاه
سليم:سبوه واطلعو.. وكريمه كانت مصدومه
عشق:انتي مصدومه ليه متخافيش انا عرفت كل حاجه يابنت الكل*ب
كريمه بتوتر:مين دا انا معرفوش
سليم:نعم ياروح امك مين دا الي متعرفهوش
مجدي بغضب:ماتفهمني ياسليم في ايهومين دا
سليم:انا هقولكم دا يبقا.. قاطعته عشق
عشق:ابويا... والكل اتصدم حتي كريمه
يعقوب:ابوكي ازاي انتي بنته ازاي
عشق:اه انا بنت رفعت الرفاعي انا دهب ياكريمه
كريمه بصدمه:انتي بنت ليله
عشق بغضب:ايوا انا ببنت ليله الي انتي قتلتيها فاكره
كريمه:انا مقتلتش حد
عشق:لا قتلتي ليله وكمان قتلتي جدي امجد فاكره
سليم:لا وكمان هيا الي قتلت ابويا وكمان سمر اختها وكمان عم احمد
كريم ودنيا:اايه
كريم:انتي الي قتلتي ابويا ازاي
رامي:انتي كمان قتلتي ابويا
مجدي:يعني انتي الي قتلتي ولادي
عشق:ومش بس كدا دي كمان قتلت امي وجدي وكمان بتاجر في السلاح والكوك*ين
كريمه:محصلش انتم كذابين انا مقتلتش حد
رفعت:لا انتي الي قتلتيهم وانا شاهد وانتي الي اجبرتيني علي قتل ليله فاكره ولا نسيتي وكمان انتي الي قتلتلي أمجد الرفاعي بنار
مجدي بصدمه:وهوا انتي جدك أمجد الرفاعي
عشق بإستغراب:اه انا بنت بنته
مجدي:يعني انتي بنت ليله
عشق:اه في ايه
مجدي:انا صاحب عمري هوا أمجد الرفاعي بس مين رفعت دا انتا الي مكنش عاوز يجوزك بنته عشان عارف انك طمعان فيها مش كدا
عشق:انا كل دا ميهمنيش دلوقتي انا الي يهمني اني هقتلها دي قتلت امي وجدي دي شيطانه
كريمه بغضب:ايوا انا الي قتلت ليله وانا الي قتلت امجد واحمد وسالم عارفين ليه عشان انا الي كنت استحق اتجوز
سالم كبير البلد مش ماجد انا كنت بحبه وكل ماكنت اقرب منه هوا يبعدني انا الي المفرود اكون ست القصر مش صفيه ولما احمد عرف وهددني قتلته ههههه
كريم بغضب:يابنت الكل*ب هقتلك يابنت الكلب
سليم:اهدا هيا هتشوف العذاب ألوان بس اهدا
ماجد:ليه عملتي كدا ليه انا عملتلك ايه انا الي غلطان اني دخلتك العيله انا غلطان
ريان:اهدا يا أبويا دي مش انسانه دي شيطانه وتستاهل الاعدام
عشق:خلصتو كلامكم بردو انا مش هسيبها الي امااقتلها
سليم:عشق نزلي السلاح
عشق:لا استني عليا..ووجهت السلاح علي رفعت
رفعت بندم:سامحيني يابنتي انا اسف حقك عليا
يعقوب :تب لما انتي فاكره عيلتك مقولتيش ليه من الاول
عشق بغضب:اقولك ايه اقولك ان امي ماتت قدام عيني ولا اقولك اني اتحبست اسبوع في اوضه ضلمه من غير اكل ولا شرب ولا اقولك اني امي اغتصبوها اتنين قدام عيني ولا اقلك ان امي كانت بتضرب وابويا داخل كل يوم بواحده
وهيا كانت بتستحمل انا شوفت الويل كنت كل يوم بعيط من غير صوت واقول عاوزه ماما خوفت اقولكم تطردوني او تعاملوني زيه طفله عندها 6سنين شالت الهم والحزن انا بقالي 17سنه مستني اليوم دا.
رفعت:سامحيني يادهب سامحيني
عشق :فين قبر امي يارفعت فين انطق
رفعت :جمب جدك يابنتي انا دفنتها بس ماعملتش عزا
عشق:شركه جدي فين يارفعت انطق
رفعت:لسا معايا وشغاله
عشق:حطيت فيها فلوس حرام
رفعت:لا الي مشغلها حمدي اخويا
عشق:ههههه حمدي دا لسا حسابه جاي والشقه والفله
رفعت : معايا لسا
عشق:تب اسمع بقا انا هاخد الشركه والشقه والفله وحق امي وجدي تمام
رفعت:الي انتي عاوزه يا دهب انا هعمله بس تسامحيني
عشق:عمري ماهعرف اسامحك انا بكرهك يارفعت بكرهك بس استني عليا... ورفعت التليفون واتصلت علي عز
عشق:الو
عز:عشق حمدلله علي السلامه
عشق: مش وقته هتجهزلي تلت عقود دلوقتي تمليك فاهم
عز:بتوع ايه ومين الوارث ومن الوريث
عشق: الوارث رفعت الرفاعي والوريث انا هتعملي عقد شركه وفله وشقه حالا تكون عندي.. وقفلت
عشق:هاخد منك كل حاجه واحرق قلبك زي ماحرقت قلبها
كريمه:انا كنت حاسه انك بنت ليله لانك شبها وكمان فكريتني بيهابس انا هقتلكم كلكم
سليم:اخرسي بقا يازباله انتي ايه ... وقرب عليها ضربها بالقلم.. والكل اتصدم
كريمه:انتا بتضربني يابن سالم والله لهندمك انا مبحبكش ولا بقبلك عشان شبه ابوك
سليم بغضب جحيمي:انتي ايه يا شيخه ايه انتي شيطان
انا ممكن اقتلك مكانك بس لولا اني مش عاوز اوسخ ايدي في كلبه زيك
عشق:سليم متتعبش نفسك دي معندهاش لا قلب ولا ضمير.دي قتلت اختها مش هتقتل كل دا
كريمه:ايوا قتلته عشان حبت رفعت ولما قلتلها تمضيه علي الاملاك كلها وتقتله قالتلي لا انابحبه.
منار ببصدمه :انتي عملتي كل دا ياما بجد
كريمه:اه عملت كل دا بس متبقيش طيب معاهم دول شياطين ومتنسيش ان بنت ليله هياالي اخدت سليم منك
عشق.. قربت منها و حطت السلاح علي دماغها
عشق بصوت عالي:انا ممكن اقتلك واخلص منك يا كريمه بس انا مش زيك انا تربيه ناس طيبين وامي زرعت في قلبي الطيبه من صغري زي ما حاولتو تقتلوني بسم انتي وبنتك وكمان التعبان ولا نسيتي... وفجاه دخل عز
عز:سلام عليكم
عشق:وعليكم السلام جبت الورق
عز بتوتر من المنظر:اه كل تمام هوا في ايه
عشق: ملكش فيه هات... وراحت خدت الورق وراحت عند رفعت
عشق:امضي يلا
رفعت:هاتي يابنتي.. واخد الورق ومضي عليه
عشق:خد بالك انا مش محتاجهم وعندي الي احسن منهم بس كان لازم اخد شقا جدي منكم وحمدي اخوك لسا حسابه معايا عسير
رفعت:الي انتي عاوزه يا دهب.. اتفضلي.. وعطاها الورق..
عشق بجمود:تتطلع علي الشهر العقاري الحاجات دي تكون ملكي اليله فاهم
عز بخوف:تمام يا عشق عن اذنك
كريمه:غبي بعت كل حاجه بسهوله غبي يارفعت
رفعت بغضب:لا انا مش غبي انا حاولت اصلح حاجه من الي عملته ... واه صحيح ياسليم نسيت اقولك ان كريمه هيا الي بلغت اكرم انكم جايين تمسكوه متلبس وهيا كمان الي قالتله يقتلكم بعد ماسمعتك وانتا بتتكلم في الاوضه
سليم بصدمه:ايه
كريمه بخوف:انا معملتش كدا دا كذاب
سليم قرب عليها ومسكها من رقبتها
سليم بغضب :انتي الي قتلتي معتز لي لي اناهقتلك انتي شيطانه اخدتي مني الناس الي بحبهم ابويا وعمي وصاحب عمري هقتلك.. وجري عليه زين
زين:اهدا ياسليم متوسخش ايدك بكلبه زيها.. وبعد وقت عرف يبعده عنها ... وكريمه كانت خلاص هتموت
زين :حسبي الله ونعم الوكيل فيكي قتلتيه ليه دا كان اطيب واحد فينا كلنا انتي حاجه اوسخ وانعل من الشيطان
وعشق قربت منها وحطت السلاح علي دماغها
عشق:انا الي هقتلك انتي كلبه ولا تسوي.. وفجأه كريمه اخدت منها السلاح وصوبته علي عشق ورجعت لورا
كريمه بشر:انا الي ممكن اقتلك دلوقتي
عشق:ولا تعرفي تعملي حاجه انتي كلبه
كريمه بغضب:كدا طيب يابنت ليله... وفجأه ضربت نار علي عشق بس رفعت وقف قصادها واخد الطلقه وعشق اتصدمت
ورفعت وقع علي الارض
عشق بصدمه:بابا... ونزلت اخدته في حضنها
رفعت بوجع:بابا اخيرا قولتيها سامحيني يادهب
عشق بدموع:انتا مش هتموت لا انتا مش هتموت
رفعت:ياريت اكون قدرت اعمل حاجه صح في حياتي يابنتي
عشق بدموع:متسبنيش يابابا متسبنيش زيها ونبي انتم ليه مش بتحبوني وبتسبوني.
رفعت حط ايده علي خدها:انا بحبك اوي يادهب سامحيني لو اذيتك في يوم وابقي زوريني يا دهب
عشق :انتا مش هتموت لا والله انا بحبك بس كنت بكابر متسبنيش عشان خاطري
رفعت:ليله اهي يادهب هناك اهي استني انا جاي معاكي ياليله سامحيني يا حبيبتي
عشق ببكاء:لا ابعدى لا متروحش خليك معايا
رفعت بوجع:بحبك يا دهب... ومات وعشق اتصدمت
عشق:بابا بابا رد عليا بابا.. واخدته في حضنها وانهارت خالص.. ياااابابا لا متموتش لاااااا متسيبنيش لااا ابويااا
انا اسفه سامحني يابابا ااااه متسبنيش
سليم قرب عليها : اهدي يا عشق اهدي يا حبيبتي
عشق بجنون وانهيار:انا مش عشق انا دهب انا دهب
اصحي يابابا اصحي انا اسفه انا الي كنت قاسيه عليك يابابا قوم بقااا عشان خاطر دهب يابابا ... والكل كان بيعيط علي حالاتها
مجدي:اهدي يابتي ربنا يرحمه
عشق:لا هوا مش هيسبني زيها لاء
قرب عليها يعقوب ونزل اخدها في حضنه
عشق :لا انا عاوزه بابا انا مش عاوزه يموت قوله يرجع عشان خاطري ونبي.. ويعقوب كان منهار علي حالتها
وعشق قامت وقفت :انا هقتلك ياكريمه هقتلك انتي خسرتيني امي وابويا ويتمتيني انا هقتلك
كريمه بخوف:لو قربتي انا هقتلك فاهمه
عشق بغضب:اقتليني اقتليني انا عاوزه اموت واروح لأبويا وامي اقتليني يلا .. وكريمه كانت بترجع وعشق بتقرب
كريمه برعب:لو قربتي هقتلك انا قولتلك اهو يا عشق
عشق بجنون:انا اسمي دهب فاهمه مش عشق انا دهب رفعت الرفاعي الي هتقتلك.. وعشق قربت ومسكتها من رقبتها وكانت خلاص هتموتها بس سليم اتدخل هوا والحكومه دخلت
الظابط:مدام عشق سيبيها لو سمحتي
عشق:لا دي دمرتلي حياتي
الظابط:سليم شيل مراتك لازم تتعاقب علي جرايمها
وبالفعل سليم شدها وعشق كانت بتحاول تبعده بس مقدرتش
عشق بصراخ:سيبني اقتلها ياسليم سيبني اقتلها
سليم :بس بقا اهدي هيا هتاخد جزاءها اهدي
وعشق انهارت وسليم حضنها جامد..
الظابط:يلا ياكريمه يلا ياشيطانه
كريمه:انا معملتش حاجه ابعدو عني
الظابط :لا عملتي كل حاجه اتسجلت دلوقتي ومكالمتك مع رفعت واكرم اتقبض عليه واعترف علي كل المافيا
.خدوها.. وقرب العساكر واخدوها وهيا كانت بتصرخ
ماجد:استنو.. والعساكر وقفت والكل كان مستغرب
ماجد بقرف:انا غلطت لما نضفتك ودخلتك بين عيلتي يا رخيصه يا كلبه انتي طالق بتلاته انا برئ منك ليوم الدين طالق يا شيطانه اتفوو.. خدوها .. والعساكر مشيت
الظابط:سليم احنا هناخد الجثه دي عشان تتشرح.. وعشق طلعت من حضن سليم وقربت علي رفعت وحضنته
عشق:لا انتو مش هاتخدو لا
سليم:معلش يا حبيبتي لازم عشان القضيه تتسبت عليها
عشق بنهيار:لا ونبي ياسليم لا انا عاوزه ميتشرحش عشان خاطري ونبي ياسليم
الظابط:يا مدام عشق لأسف دي اجراءات
عشق:بص خد ثروتي كلها بس ميتشرحش
سليم:كدا هيا مش هتتهم بقتله يا عشق
عشق:سليم حرام انا عاوزه كدا عشان خاطري
الظابط :تمام يمدام عشق انا همشيلك الدنيا لحد ما اودي كريمه المركز واجي اخد الجثه عن اذنكم
عشق:شوفت اخرتها ايه يا بابا ليه عملت كدا من الاول ليه احنا كنا عايشين كويسين ليه عملت كدا بس دي كانت بحبك وبتحبني يا بابا ليه بس.. وعيطت جامد
فريده بحزن:اهدي يا عشق اهدي يا حبيبتي انا عمري قصرت معاكي في حاجه
عشق:انتم ونعم الناس بس انا موجوعه عشان كان عندي بابا وماما وجدو بس بابا طمعه وصله لحاجات وحشه
يعقوب:معلش يا عشق الله يرحمه
زين:سامحيه ياعشق سامحيه ياحبيبتي
عشق:مسمحاه انا بحبه بس كنت بكابر ياريتني كنت خدت الطلقه مكانه
سليم:متقوليش كدا يا نور عيني انا كنت موت وراكي احنا كلنا بنحبك يا عشق وعاوزينك
عشق:وانا بحبكم بس انا خسرت كل حاجه ابويا وامي اتقتلو علي ايد شيطانه
ماجد:حقك عليا انا يابنتي
عشق:انتا ملكش ذنب ياعمي
سليم:تب قومي يلا يا حبيبتي انتي هدومك كلها اتغرقت دم
عشق:لا انا هفضل معاه شويه. وشدتت من حضنها عليه
سامحني يابابا اني مقدرتش احميك
منار:يعني اي يعني امي كدا خلاص راحت بسببك
سليم بغضب:انتي ايه معندكش قلب يابت انتي ولا ايه
منار بغل:انا بكرهك يا عشق بكرهك.. كل دا وعشق في عالم تاني
ماجد بغضب:منار اطلعي فوق حالا عشان والله اقتلك
منار نفخت وطلعت فوق وهيا بتتوعد لعشق بشر
روح وتاليا ودنيا وريحانه قربو عند عشق
روح :قومي ياعشق متزعليش هوا عند ربنا
تاليا :هوا فعلا في مكان احسن يا عشق
دنيا:متزعليش يا عمري انتي جميله ومأذتيش حد وتستهالي كل خير هوا دلوقتي راح عند ربنا الي احن من الدنيا كلها
ريحانه:ادعيله برحمه وان ربنا يسامحه
كل دا وعشق حاضنه رفعت وباصه قدامها وساكته
سليم نزل وحضنها:عشق يا حبيبتي خلاص دا امر واقع ولازم نستحمل وبعدين مش انا قولتلك طول ما انا جمبك ما تخافيش. يا قلب وروح سليم.. وعشق مردتش
سليم:ردي عليا يا عشق.. تب ردي عليا يا دهب
عشق:حاضر ياسليم انا كويسه
سليم:انا عارف انك موجوعه وتعبانه بس الله يرحمه كفايه انه عرفنا الحقيقه كلها وكمان اخد بدالك الطلقه هوا كان كويس من جوا بس شيطانه الي كان عاميه يادهب
عشق:الله يرحمه.. وفجأه دخل الظابط
الظابط:طيب يا مدام عشق انا سبتك حوالي ساعتين ياريت تسلميلي الجثه بعد اذنك
عشق:يعني ايه خلاص هتاخده لا ونبي سيبه
سليم:اهدي يا عشق
الظابط:سليم انا اتأخرت في الاجراءات وانتا عارف فلازم اخده حالا... فجأه وقف سليم وشد عشق وهيا كانت بتصرخ
عشق بنهيار:سيبني ياسليم سبني عشان خاطري لو بتحبني
سبني.. والمسعفين دخلو حطوه علي الشياله واتجه لبرا
عشق بجنون:سيبني ياسليم عشان خاطري لااا سيبوه يابابا استنو هوا مش هيسبني لااا اصحي يارفعت يابابا اصحي
... كل دا والعيله كلها بتعيط حتي سليم كان بيعيط والظابط
وفجأه عشق اغمي عليها.. وسليم شالها
سليم:عشق يا حبيبتي عششق دكتوره حالا دكتوره
وحطها علي الكنبه.. وقعد يصحي فيها مكنتش بتصحي
زين بخوف:تعالا نوديها المستشفي
سليم:صح مستشفى وشالهاوطلع يجري علي برا وركب العربيه وطلع والعيله كلها وراه
في المستشفى وصل سليم في وقت قياسي ونزل شال عشق ودخل يجري جوا
سليم بصوت عالي:الحقو مراتي بسرعه يلا
الدكتور :حاضر حاضر..
سليم بغضب:لو حصلها حاجه هاخد روحك
الدكتور بخوف:تمام بسرعه خدوها
وبعد شويه العيله وصلت وسليم رايح جاي في الطرقه
يعقوب:هيا كويسه
سليم:لسا الدكتور مطلعش... وبعد شويه الدكتور طلع
والجميع جري عليه
سليم:هيا كويسه طمني
الدكتور :هيا عندها انهيار عصبي شديد وانا اديتها مهدئ
وهيا نايمه حاليا وكمان ساعتين هتصحا وتقدر تروح وهيا محتاجه رعايه هيا والجنين
سليم بصدمه:جنين
الدكتور:ايوا المدام حامل في شهرين
سليم بفرحه:بجد
الدكتور:اه بجد الف مبروك عن اذنكم.. ومشي
مجدي بفرحه:الف مبروك ياولدي
صفيه:الف مبروك يا حبيبي
سليم:الله يبارك فيكم بس هيا تقوم بسلامه
والكل بارك لسليم .. وبعد ساعتين عشق صحيت وكانت منهاره وبتصرخ وسليم دخلهاجري واخدها في حضنه وهيا بتعيط وقعد يهدي فيها لحد ماهديت
سليم بحزن:اهدي يا حبيبتي والله كله هيكون تمام
عشق بدموع :انا ظلمته ياسليم مش كدا انا وحشه
سليم:لا انتي مش وحشه انتي اطيب واحن بنوته
عشق:انا حاسه اني وحشه اوي اني جيت عليه
سليم:يا حبيبتي لو انتي وحشه مكنتيش سامحتيه علي كل الي عمله الله يرحمه ويسامحه وبعدين عندي ليكي خبر حلو
عشق:الله يرحمه ايه الخبر دا
سليم بفرحه:في سليم صغير جاي في السكه وعنده شهرين
عشق بفرحه:بجد انا حامل يعني انا حامل
سليم:ايوا حامل يلا قومي نروح يلا
عشق:يلا انا هدومي فين
سليم:انا بعت ريحانه تجبلك هدوم عشان هدومك التانيه كانت غرقانه دم.... وبعد وقت عشق لبست وطلعت اتجهت للقصر وكان بليل
مجدي:شدي حيلك با بتي
عشق:الشده علي الله يا جدي ربنا يرحمه
يعقوب :عشق انتي بنتي مش كدا يعني هتفضلي مكتوبه علي اسمي صح يا عشق ولا ايه.. عشق مسكت ايده
عشق بحب:انا بحبك وانتا ابويا وانا اسمي عشق يعقوب الجبالي وعمري ماهغير اسمي انتم عيلتي.. وحضنته
زين:تب كويس انك لسا عايشه انا قولت هتتكلي وارتاح منك
عشق:والله انا مش هرد عليك عشان اما الكلاب بتهوهو احنا مبنردش عليهم فمش هرد عليك
زين بغيظ :ماشي يا عشق انتا راضي ياسليم بمراتك
سليم حط ايده في جيبه:والله انا شايف انها مغلطتش
زين:ماشي يا كلبه
عشق:ماشي يا عم الرخم عن اذنكم انا مش قادره اقف فهطلع ارتاح عشان بكرا يوم متعب بنسبالي
زين:صحيح نسيت اقولك عز سجل الحاجه في الشهرالعقاري
يعني بقو ملكك دلوقتي
عشق:تمام عن اذنكم.. وطلعت
ريحانه:انا عشق صعبانه عليا اوي
سليم:معلش شده وهتعدي الحمدلله لولا رفعت الله يرحمه مكناش عرفنا الحقيقه
كريم:انا كان نفسي اقتلها اوي ابويا يبقا مقتول وانا مش عارف ازاي
دنيا:احنا ازاي مخدناش بالنا انه فعلا مات بعد الاكل على طول.. وعيطت وزين حضنها
زين:اهدي يا دنيا هيا هتاخد جزاءها
ماجد:حقكم عليا انا الي جبتها هنا واتجوزتها
سليم:وانتا ذنبك ايه بس ياعمي هيا الي كانت شيطانه
ريان:هوا انا هفضل اخوكم مش كدا
رامي:انتا عبيط يالا
كريم:فعلا والله عبيط وغبي
ريان:انا بتكلم جد مش بهزر
سليم :ريان انتا ملكش ذنب واحنا ولا كان حاجه حصلت
ريان:بجد ياعني هتفضلو تحبوني
رامي:اكيد يامزه هوا حد يسيب الحلاوه دي ها.. وغمزله
ريان:اتلم بدل ما احبسك يالا فاهم
سليم:بعد اذنك ياما عاوزين اكل فوق
صفيه:من عيوني ياولدي
منار بغل:يعني كدا خلاص امي راحت بسبب مراتك
فجأه قرب منها سليم وضربها بالقلم
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا