القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه الفصل الخامس وعشرون 25بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)

 

رواية عشقت مغتصبه الفصل الخامس وعشرون 25بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)






رواية عشقت مغتصبه الفصل الخامس وعشرون 25بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)


بارت25

ليل. مش عارفه اقولك ايه بس شكرا لوجودك في حياتي 

غيث. يلا اركبي ركبت ومشيو 

عند عز كان خلص اخر حاجه في ايده وبعد كده طلع رقم زينه ورن عليها

زينه في الكليه اعده مع الشله بتاعتها

زينه باستغراب للرقم

مؤمن. ماتردي يابنتي ولا افصلي الصوت

زينه. ماشي وراحت كنسلت الصوت 

سما. اومال مردتيش ليه يازينه 

زينه. رقم معرفهوش ياسما في حاجه ورن عز تاني فهي ردت عشان فاهمه دماغ سما ال سم

زينه. الو

عز. اومال ياست الكايزما مبترديش من اول مره ليه

زينه. مين معايا 

عز. اخص عليكي يازوزو نستي صوتي 

زينه. اي ده اه تمام وراخت قامت من وسطهم عشان تعرف تكلمو انتا جبت رقم منين

عز. من العصفوره

زينه. انجز عايز ايه 

عز. بصراحه وحشتيني يعني فا عاوزك تقبلي نتغدا النهارده سوا مع بعض 

زينه بفرحه من جواها بس بتحاول تدريها عشان محدش ياخد بالو. امم وبصفتك اي

عز. اديني فرصه بس وهتكون بصفتي حاجه حلوه قريبه

زينه. ماشي موافقه 

عز. ايوه بقا هو ده الكلام الحلو هستناكي انهارده في ******اشطا 

زينه. ماشي يلا باي وقفلت حاولت متبينش حاجه قدامهم عشان عارفه خبث سما

مؤمن. هنروح نتغدا النهارده كلنا ماشي يازينه

زينه. لا مش هعرف انهارده عشان ورايا مشوار 

سما. مشوار اي يازينه منتي علي طول يعني بتجي معانا اول مابننزل

زينه. ماهو بقا مش هعرف النهارده ورايا مشوار مهم ياسما ولازم اروحو

شادي. خلاص نبقا نتجمع بكره 

سما. ليه ان شاءلله ناوي تلغي الخروجة عشان خاطر ست زينه 

مؤمن. خلاص نخرج احنا النهارده ونبقا نخرج بكره تاني عادي يعني 

سما. اومال كنتي بتكلمي مين يازينه كل ده لتكوني بتحبي ومخبيه علينا 

اسماء. اي يابنتي التحقيق ده وبعدين ماهي قالتلك كان رقم الله

زينه. سبيهت براحتها يا اسماء وبصت لسما كنت بكلم مندوب الشحن وكنت باكد اوردر وبوصفلو العنوان بالظبط عندك مشكله 

سما بغل. لا طبعا 

مؤمن. زينه تعالي عاوزك خمس دقايق 

زينه. اوكي وبصت لسما بابستامه استفزاز وقامت وسما اعده تغل في نفسها

زينه. في اي

مؤمن. متزعليش منها 

زينه. يابني دي مخها تعبان 

مؤمن. منتي عارفه هي بتعمل كده ليه 

زينه. طيب انا ذنبي اي هي حبت واحد طلع بيحبني طيب هي شافتني كلمتو وحبيتو مش ذنبي ان استحمل كل ده مدخله في اي حاجه في حياتي 

مؤمن.بس متنسيش انكو صحاب 

زينه. كنا صحاب يامؤمن كنا لغايت ماهي فكرت ان لفيت ورا طارق وان اصلا عمرو ماشوفتوه كاحبيب اصلا تعرف يامؤمن انتا صعبان عليا حقيقي عشان انتا اديت حبك لواحده متستاهلش 

مؤمن. غصبن عني يازينه حبها في قلبي مش بايدي 

زينه. للاسف اختيارك كان غلط اختيارك دمر قلبك اديت حبك لواحده انانيه بتبيع اي حد وخلاص عمتا مالهوش لزمه الكلام وهقولك نصحيه اعترفلها عشان ترتاح 

مؤمن. حاضر يلا نرجع ورجعو 

وكان طارق جيه

طارق بغيره علي زينه. اومال انتو كنتو فين

مؤمن. كنا واقفين كنت بكلم زينه في موضوع سما بصت لطارق لقت الغيره ماليا قلبو علي زينه وهي غلت اكتر وقامت خدت حاجتها. انا ماشيه

شادي. راحه فين محنا خارجين

سما. ابقو رنو عليا وانا هجيلكو

طارق. انتو خارجين فين 

مؤمن. هنروح نتغدا وبعدين هننزل نتفسح

وبص لزينه. وكلكو رايحين

اسماء. اه كلنا رايحين بس زينه لا

طارق. ليه يازينه 

زينه بختصار. ورايا مشوار مهم ومش هعرف 

شادي. انتا جاي معانا ياطارق

طارق. لا ماليش مزاج

زينه. طيب انا همشي انا بقا 

طارق. متخليكي شويه طيب 

زينه. مش هينفع كده هتأخر وقامت ومشيت وهو عنيه عليه

مؤمن باصص عليه ومستغرب من الي بيحصل يعني طارق بيحب زينه وسما بتحب طارق وانا بحب سما ومحدش فينا احنا الاربعه طايل حد بيحبو قد اي الحب عذاب مشيت زينه عشان تروح تظبط نفسها عشان تقابل عز

عند سندس في المستشفي اعده وحالتها بقت احسن من الاول وقربت تتطلع من المستشفى ومستغربه من اياد الممرضه كل يوم تقولها انو بيجي وانتي نايمه وبيفضل اعد معاكي وبيطمن عليكي وبيمشي مستغربه ليه مل الاهتمام ده منو وليه بيجي اصلا ده السؤال مفيش واحد بيخبط حد وبيبقا مهتم بيه كده يترا حكايتك اي يا اياد ودخلها ليث وفرح

فرح. مساء الخير اي الاخبار النهارده ياسندوسه

سندس. كويسه بس مليت من الاعده في المستشفى 

ليث. معلش ياحبيبتي هو بس الكام يوم  دول نطمن عليكي وهتروحي علي طول 

سندس. عشان خاطرك انتا ياليوثتي

فرح. اي ده لا كده هنزعل من بعض هو ليوثتي انا بس ولا اي وبصتلو

ليث بضحك. متزعلوش نفسكو ليوثك انتو الاتنين 

سندس. اذا كان كده ماشي واعدو معاها شويه 

عند غيث روح ليل واستناها وغيرت ونزلت وعز خد مليكه معاه في العربيه والمترجم ونزلو عشان المتينج 

مليكه. اومال فين مستر غيث وليل

عز. ليل ورحت تغير وغيث مستني هناك اركبي يلا وبعت رساله لغيث عشان ياخد بالو وبعد ساعه وصلو كلهم علي الكافيه وكان غيث اعد لوحدو 

غيث. كل ده تأخير 

عز. ليل مجاتش وغمزلو

غيث. وصلت من عشر دقايق وراحت الحمام 

وراحت اعدت مليكه جمب غيث مكان ليل وغيث من جواه مش عارف يعمل اي لما ليل تجي وتلاقيها اعدت مكانها وهو اصلا الي قالها قومي ظبطي الطرحه عشان مش معدوله كويس وبص لعز عز فهم وشاورلو ميقلقش واول ماليل جت ولقت مليكه اعدت مكانها كانتت هتتكلم بس عز لحقها. ليل تعالي كده دقيقه عاوزك في موضوع مهم 

بصت ليل بعصبيه لغيث وراخت اعدت جمب عز. اي ياعز

عز بصوت براحه. معلش عدي عشان محدش يعرف انك مراتو

ليل بغيظ. ماشي ياعز عشان خاطرك انتا بس وانا حسابي معاه بعدين واعدت ليل متجاهله غيث لغايت مابتدا الميتنج ومليكه بتحاول بتقرب من غيث باي طريقه وليل هتفرقع وبعد ساعه خلص الميتنج واتفقو علي الشغل وقامت ليل ومشيت تستناه عند العربيه 

عز. قابل بقا ياحبي انا حاولت اديها علي قد ماقدر 

غيث. ربنا يستر رايح فين انتا دلوقتي 

عز. عندي مشوار كده وبعدين هروح 

غيث. ابقا اطمن عليه ماشي 

عز. ده انا عنيا ليك ياصحبي

ومشي غيث وراح عند ليل اول ماوصل فتح العربيه وركبت ورزعتها وفضلت اعده ساكته

غيث. حبيبي طيب مالك زعلانه كده ليه طيب انا عملت حاجه تزعلك

ليل. ملكش دعوه بيا 

غيث. مقدرش وبعدين هي اعدت ولو كنت قولتلها تقوم كانت هتشك وانتي عارفه ان مفيش حد عارف اننا متجوزين

ليل بدموع. هو انتا مش عايز حد يعرف ليه

غيث. عشان انتي قميتك كبيره عندي اوي ولازم تبقي اعلا من اي حد مينفعش تبقي في نظر حد قليله لا لزم الكل يكون شايفك قميتك عاليه وانا هعملك فرح كبير الكل يشهد بيه بس زي ماعرفتك ان دلوقتي صعب بس قريب ان شاءلله ده هيحصل لسه زعلانه 

ليل. لا خلاص  

عند زينه كانت اعده مستنيه عز لغايت ماوصل ليها

زينه. مالسه بدري انا غلطانه انى وافقت اصلا اقابلك

عز. والله غصبن عني كان عندي شغل مهم فعشان كده انا اسف

زينه. كنت عايز اي بقا

عز. بصراحه انتي وحشتيني اوي وشاغله بالي علي طول فعشان كده عاوز اتكلم معاكي شويه 

زينه. بص ياعز انا ماليش في اللف والدوران 

عز. وانا مش عايز ولا لف ولا دوران انا دوغري وبتكلم معاكي بصراحه انا طول عمري شايف البنات كلها زي بعض عشت بره خمس سنين البنات بتجري ورايا بس انا شايفهم عاديين مش شايف ان دول هما الي يشيلو اسمي ويبقو ام لاولادي بس بصراحه اول ماشوفتك سرحت في خيالي ورسمت الصوره في دماغي عليكي وطلعت جميله في احلامي واتمنا تكوني في حياتي كمان جميله لقيتك مختلفه الصوره الي رسمتها بيكي لقيتها مختلفه عن اي بنت والكلام ده كلو طالع من قلبي ليكي 

زينه. وانا احترمتك جدا لصراحتك معايا واعدت تتكلم معاه ويضحكو ويتعرفو علي بعض عشان عز قرر انو خلاص هيخبطها في وسط ماهما اعدين بيضحكو دخلت سما الكافيه وبتبص علي تطربيزه فاضيه بعنيها جت عنيها على زينه وعز. 

بقا هو ده المشوار المهم اممم طلعتي مش ساهله يازنيه يجي حبيب القلب يشوف الي مش بتحب الارتباط وانو يكون بدون علم الاهل وهي اهي ماشيه علي حل شعرها واقفت ثانيه وراحت شافت تطربيزه فاضيه قريبه منهم وطلعت فونها وبدات تصورهم وهما بيضحكو سوا

سما بخبث وغل باين في عنيها. حقي وكسرت قلبي هاخدهم منك ومش هسيبك مبسوطه يازينه 

يتبع

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع