رواية عشقت مغتصبه الفصل الرابع وعشرون 24بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)
رواية عشقت مغتصبه الفصل الرابع وعشرون 24بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)
بارت24
دخل عز المكتب
غيث. تعالي بسرعه ياعز جري عز عليه
عز. في اي
غيث. معرفش شكلها خطه من العابها فوقها ليل دخلت وشافتها وهي في حضني
عز. طيب روح انتا وجري غيث عند ليل دخل لقاها بتعيط وفي عنيها الكسره
غيث. ليل حبيبتي والله فهمتي غلط هي كانت بتراجع فايل ومعرفش مره واحده لقتها اغما عليها علي كتفي والله انا بحبك ومقدرش اخونك ساكته ليل وهو بيكلمها بتعيط وبصالو بكسره
غيث. ليل ردي عليا وبعدين هو انتي مش واثقه فيا
ليل. لا واثقه فيك بس هي كانت في حضنك
خدها غيث في حضنو وطبطب عليها
بس ياحبيبتي والله معملتش حاجه انا اسف عشان خاطري بطلي عياط
ليل. يعني انتا مش بتخوني وهتتجوزها عليا
ضحك غيث. لا مش هخونك ولا هتجوزها عليكي وبعدين ياشيخه حد يسيب القمر ده ويروح لواحده تانيه ده يبقا معندوش دم لو عمل كده
اتكسفت ليل وادارت في حضنو
غيث. ياخرابي علي خدودك الحمرا دي وراح ادها بوسه
ليل. اتلم بقا
غيث. اتلم بقا لا مش هتلم براحتي مراتي وانا حر فيها عندك اعتراض
ليل. لا معنديش يلا نروح نشوف مليكه فاقت ولا لسه وطلعو كان عز بيوفقها ولسه هتبدا تفوق كان دخل ليل وغيث وهي عامله نفسها بتفوق
مليكه. اه مش قادره هو اي الي حصل
عز. انتي كويسه
مليكه. مش عارفه اي الي حصل
عز. اغمى عليكي
ليل. اشربي
خد مليكه الميه وحاولت متبينش الغل الي جواها وخدت الميه
مليكه بمسكنه. انا اسفه بس غصبن عني
غيث. ولا يهمك اتفضلي علي مكتبك دلوقتي وسيب الملف هرجعو انا وليل سكتت مليكه ومقدرتش تتكلم وتطلعت
عز.كنت جاي اقولك صح عندنا ميتنيج انهارده الساعه خمسه
غيث. مين في الميتنج
عز. يعني المفروض انتا وانا وليل والمترجم الجديد والحسابات
غيث. خلاص ماشي جهز نفسك وعرفهم وهنمشي على الساعه اربعه
عز. خلاص اشطا وبص لي ليل بقولك ايه ياليل
ليل. نعم
عز. اومال يعني اختك هي كويسه اصلها يعني من ساعت ماجت المستشفى لما سندس عملت حادثه مشوفتهاش
ليل. اه كويسه
عز. بجد كويسه طيب كويس
غيث. عز متلفش وتدور عاوز اي
عز. بصراحه كده ماتجيبي رقمها
ليل. بصفت اي اديك رقم اختي
عز. ياعم معجب بيها وعاوز اتعرف عليها والله نيتي خير
غيث بصلو وعرف انو صادق عشان لما بيحب عز اكتر واحد عرفو
غيث. عز لو قد كلامك وفاهم الي في دماغي كويس وانتا عارف قصدي اي ومبقتش قد الثقه انتا عارف بردو هعمل فيك اي
عز. والله نيتي خير
غيث. اديلو الرقم ياليل وانا المسؤل لو حصل حاجه
ليل. ماشي ياعز بس انتا عارف ياض اختي لو لقيتها مضايقه او في حاجه هفرمك ملوخيه
غيث. انتا حر هتبقا ملوخيه ونطش عليك تومه وضحكو وخد الرقم وطلع
غيث. تعالي ياليل نراجع الملف ده
ليل. عنيا وراحت جمبو واعدت بابستامه انهي ملف
غيث.ده
ليل. حاضر. واعدت ليل تراجع الحسابات معاها وبعد شويه خلصو
غيث. ليل روحي حضري نفسك عشان المتينج وبعد منخلص هنروح لسندس وبعد كده هنروح نتعشا سوا وبعد مانخلص هنعدي علي اهلك نعد معاهم شويه من ساعت الي حصل لسندس وانتي مرحتيش خالص فا هنروح انهارده ونعد معاهم شويه
ليل. بجد هنروح عندهم
غيث. ايوه ياحبيبتي
ليل. طيب انا عاوزه اغير هدومي
غيث. اممم طيب روحي هاتي حاجتك وعدي علي مليكه اديها الملف ده وانا هقول حاجه لعز وانزلك
ليل. خلاص ماشي ياحبيبي
غيث. بتقولي اي
ليل. بقول انك انتا حبيبي
غيث. بجد انا حبيبك
ليل. ايوه
غيث. طيب مش ناويه تحني علي حبيبك بقا
ليل. منا هفهمك لازم اروح دلوقتي وخدت الملف وجريت وطلعت راحت عند مليكه الي كانت اعده محروق دمها من الي حصل وهتموت وتعرف اي علاقه غيث بي ليل الي يخليه يسبني ويروحلها ولقتها. خبطت ودخلت
ليل. اتفضلي الفايل رجعنا انا ومستر غيث ومظبوط
مليكه. حطيه واطلعي
ليل. انتي بتتكلمي كده ليه وبعدين اصلا انتي اعده بتعملي اي حضرتك المفروض تخلصي كل الشغل ده في خلال نص ساعه عشان ورانا متينج بره وانتي جايه معانا
مليكه بسرعه. متينج مع مين
غيث. مستر غيث ومستر عز والمترجم وانتي
مليكه. وانتي مش جايه صح
ليل. لا طبعا راحه اصل انا المسؤله عن الصفقات الي بتم وبصتلها وطلعت
مليكه. مسؤله عن الصقفات الي بتم اممممم حلو ده كده دي نقطه في صفي ماشي ياليل طردك من الشركه دي هيكون علي ايدي وقالت تخلص كل الملفات الي عندها بسرعه عشان تظبط نفسها طلعت ليل ونزلت تستنا غيث تحت وواقفه عند العربيه وماسكه الفون ولقت حد وراها بياديها
زين. ليل
ليل. زين انتا بتعمل اي هنا
زين. وحشتيني اوى ياليل
ليل.زين افهم بقا انا خلاص اتجوزت ومبقاش في حاجه بينا خلاص كل شيء انتها
زين. انتي ازاي تنهي كل ده علي مزاجك لدرجه دي حبي ليكي كام صعب النسيان انتي انانيه انا بعت الدنيا عشانك وانتي بعتيني بسهوله بعد الي حصل وبردو كنت لسه شاريكي عشان بحبك بس انتي بعتينيي وقفت قدام ابويا عشانك وفي الاخر تروحي تتجوزي واحد تاني التاني ده احسن من في اي ها قولي انا بحبك ليه عملتي فيا كده وكسرتيني
ليل. انا قولتلك مبقاش ينفع فيها رجوع تاني يازين واه نسيت حبك عشان اعرف اعيش عارف نسيتو ليه عشان حبك لو كان فضل موجود في قلبي كنت هموت بالبطئ ولو بردو كنت اختارتك كنت هموت ومكنتش هنسا امشي يازين وانساني وشوف واحده غيري انا خلاص واحده متجوزه وبحب جوزي ومش هسيبو ابدا ولو فعلا بتحبني انساني يازين انسا اني كنت في حبيتك وافتكر ان كنا اخوات في الاول وصدقني لو شلت الفكره دي من دماغك هتعرف تعيش امشي يازين امشي وارمي حبك وراك امشي
زين بكسره. مش قادر علي بعدك بحبك ومش قادر
ليل. لا لازم تمشي امشي يازين بصلها بكسره ومشي بصت ليل وراها لقت غيث واقف
ليل. انتا واقف من امتا
غيث. من شويه
ليل. كان صفحه ولازم اقفلها من كل النواحي
غيث. وانا واثق فيكي
يتبع
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا