سكريبت كامل رووووعه
سكريبت كامل رووووعه
- اية الطاسه دي هنلعب ببجي ولا اية
= لا هنلعب روبانزل و يوجين وهديك بيها على دماغك
- مسكالي طاسه يا متشرده يا صغيرة؟
= اها يحرامي يبو بدله
قرب اكتر: حرامي!
رفعتها لما قرب عليها فا مسك ايدها بسرعه وثبتها: ههه ضعيفة اوي دانتي لُقطه
قاطعهم صوت من وراهم: واضح انكوا اتعرفتوا على بعض يا ادهم
" راقبتها وهي بتتصدم "
- فعلا يا بابا انا مشفتش فجالمها و هدوئها هاديه اوي
لا حقيقي انسة كارما قمة فالعقل و الرزانه انا مبسوط اني بقي عندي اخت زيها
بصلهم بستغراب: الطاسه بتعمل اية؟!
اتلجلجت: اصل يا اونكل
" اقوله افتكرت ابنك حرامي ولا اسكت ؟ "
رد هو بسماجه: لا ده احنا كنا هنلعب ببجي
مامتها بلطف: طيب احنا هنسبكوا بقي وهنروح نجهز عشان العشاء محدش فيكوا يتأخر دي اول مره نتعشي مع بعض كا عائلة
مشيوا فا بصتله بسخريه: بقي انت ادهم ابنه!!!!!!
= مش باين عالبدله ولا اية؟!
- لاء شكلك حرامي
= وانتي شكلك متشردة صغيرة بطولك ده ، و اااا هافضلي ماسكه الطاسه؟!
" سابتها و مشيت وانا فضلت اضحك "
******************************
" حلو اوي بقي عندي اخ في يوم و ليلة عشان ماما راحت تتجوز واحد غني بعد ما وقعوا فحب بعض! و كمان جينا نعيش فالفيلا بتاعته مع ابنه السمج ده ، يارب و اول مقابله بعد ما وصلنا الفيلا افتكره حرامي مش مبشر بالخير ابدا.."
فتحت الدولاب لقيتها كلها هدوم جديده و ركن مخصوص للفساتين: كل دي فساتين!!!
مسكت تيكت فستان معين: ايييييييييه 33 الف دولار عشان فستان ضهره عريان ولا ده مفيش ضهر من اساسه!!! قلبي حد يلحقني بميه بسكر
" انا مستحيل استحمل التبذير ده مستحيل! و كمان ده مش ستايلي!! "
" طلعت شنطتي و جبت منها تي شيرت ابيض قصير لحد البطن و جاكيت نفس الطول لونه اسود و بنطلون واسع ابيض لبستهم و فردت شعري و لبست شوية حاجات ف ايدي و سلسلة و خواتم "
**********************
ادهم: احمم هي كارما اتأخرت ليه
هدي: اكيد مش عارفه تنقي فستان من جمالهم انا و وليد اختارنا حاجات حلوة اوي..
" كارما نزلت و اول ما ادهم شافها ابتسم بخبث لما هدي برقت بسبب لبسها "
وليد وهو بيحاول يلطف: اختيار هايل شيك جدا الطقم ده
" كارما اكتفت بأبتسامه لأنها مش طيقاه! ومش قابله فكره ان لها جوز ام حتي لو قاعده ف قصر! "
هدي و وليد اتحركوا و ادهم لسه مركز مع كارما ولبسها
كارما بصتله: هتخدلي صورة؟!
" مستنتش رده و مشيت و هو ضحك "
خرجت لقت وليد و هدي فعربية
هدي وهي فالعربية: يلا يا روحي اركبي مع أدهم
كارما برقت: اية بس..
وليد: عاوزنكم تقربوا من بعض انتوا اخوات
مشيوا بالعربية و كارما فضلت واقفه مكانها لفت لقت ادهم واقف مبتسم ابتسامه صفرا: مش يلا يا اُختي ؟!
- انا مستحيل اركب معاك انا هطلب اوبر
= انتي حتي متعرفيش المطعم الى هنروح فيه وبعدين مين قالك اني هسمحلك تركبي لوحدك مع حد؟!
- لا ده احنا شكلنا بدأنا عبط ولا اوعي تفتكر انك اخويا بجد
= ميهمنيش انتي اختي قدام الناس
- لا مش اختك
ادهم قرب منها و هي اتوترت جدا: شكلك معجبه
اتفاجئت وبصتله فعينه الملونة وهي متنحه: ءءء
ادهم ابتسم و رجع خطوة وفتح باب العربية: اركبي
" كارما ركبت و هي ساكته وقلبها عمال يدق بغباء "
******************************
وليد: الأكل عجبك يا كارما
كارما ببرود: مش وحش
هدي: المكان هنا حلو اوي يا وليد بجد
وليد: طبعا بعد التجديد بقي حاجه تانيه خصوصا فالصيف وسط الزرع ده ، والبحر حاجه تانيه أدهم بيلعب رياضه ركوب الامواج و دخل مسابقات
هدي بأعجاب: كويس اوي!
أدهم بأبتسامه : انا مضطر استأذن بقي عشان الشركة
هدي: اها شركة ******** شكلك مجتهد اوي ومسؤل
كارما بسخريه: هي مش شركة صاحب عمو وليد برضو متتأخر براحتك لو اترفدت شركة ابوك موجوده عادي
هدي برقتلها بحده و ادهم ابتسم: دمها خفيف اوي هتحرك بقي
كارما: انا كمان همشي
وليد: ادهم يوصلك
كارما: مفيش داعي
هدي: احنا مش هنتقبل الطريقة دي؟ انتوا اخوات
وليد: دي حقيقة لازم تبقي علاقتكم افضل من كدا
أدهم: من دواعي سروري اني اوصلها اختي حببتي
كارما بصوت واطي: سمج و مستفز
****************************
" وصلها عند الفيلا بالظبط وبصلها من شباك العربية"
- يلا على فوق مشفكيش بره
= بس يا متخلف متصدقش نفسك
- انتي الى الصدمه مأثرة على نفوخك انا اخوكي وانتي هتسمعي كلامي غصب عنك
" مشي بسرعه و مدهاش فرصه ترد كارما فضلت متابعه مشي ازاي و استغربت لما مشي عكس اتجاه الشركه لانها شافت مكانهاا وهي رايحه مع مامتها يا تري راح فين؟ "
"كانت هتطلع لاحظت بنت جامده واقفه بتكلم الامن"
- اممم يعني ادهم مشي؟
= ايوه حضرتك
قربت انا بسرعه فا بصتلي بستغراب: انتي مين
= انتى الى مين؟
- انا ملك صاحبة ادهم وانتى اول مرة اشوفك
= كارما اخته
- اهاااا قالنا ان باباه اتجوز! طب متيجي معانا؟!
= معاكوا فين مش فاهمه؟
- الحفلة أدهم هناك
اندهشت: متأكده؟!
= ايوه تعالي
" روحت معاها ركبت عربيتها و كان معاها واحد "
- ده آسر خطيبي و صاحب ادهم برضو آسر دي اخته كارما ..
"طلعت بالعربية و وصلت مكان غريب صوت الضجه واصله لحد بره تقريبا ديسكو لا ده اكيد دخلت معاها و فا قربت مني وعلت صوتها عشان اسمع:
- بصي عيشي براحتك بقي واللبسي الشريطه دي
بصيت عالشريطه الحمرا وبصتلها بستغراب: اية دي
= انتي كده تبع مجموعتنا والى لابسين شريطه خضرا و القائد بتاعهم مش بنحبهم خليكي بعيد عنهم
وشاروت وهي بتسرخ: وطبعا القائد بتاعنا احنا هنااااااك
بصيت مكان ما شاورت لاقيته ادهم! ماسك سجارة بأيد و الايد التانيه ماسك بيها ازازة خمر**ا و قالع من فوق و بيرقص وسط بنات كتير !!!!!!
" بقي هو ده المسؤل والمجتهد و الرياضي!!!!! "
طلعت موبايلي وقعدت اصورة بغل انا هوريك يحيوان
بصت جمبها....
*********************
كارما لقت واحد كان بيرقص قرب عليها
- كارما صح
= هو انا لحقت اتعرف؟
- مفيش حاجه بتستخبي هنا انا جو
تخدي ستـ ـيلا ولا بيبيسي ؟
= اية؟! خمر*ا انا مش عاوزة حاجه ابعد
- لازم تشربي مدام موجوده هنا
نفخت بزهق: هات بيبيسي
" ابتسم بخبث و مد لها الكوبايه "
*****************************
ملك: يا ندل مش قولتلك تستني نروح سوا
ادهم غمز: قولتلكوا مينفعش القائد يوصل متأخر
اسر: عمتا احنا اجدع منك و جبنا كارما معانا
أدهم رمي السجاره وبصلهم بصدمه: جبتو مين!!!!؟؟
- ده انا هخرب بيت ابوك انت وهي كارما متعرفش اني بسهر هنا جبتوها ليه؟؟ هي فين ؟؟
*****************************
كارما بقرف: طعمها وحش اوي ! دي بيبيسي ازاى
جو ضحك وغمزلها: بس مضاف لها حاجات كدا
كارما برقت: لا لا خد الكوبايه دي مش هكملها
" جو مسك ايدها وحط فيها الكوبايه كارما لسه هتزقه ادهم هجم عليه واداله بوكس وقعه فالأرض "
- قولتلك قبل كدا خليك بعيد عني انا والى يخصني و اوعي تقرب لحفلة تانيه انا موجود فيها
" قام و خرج بره و قائد المجموعة الخضرا " خالد" بصلة بسخريه فا أدهم فهم انه قاصد يسلط واحد عشان يشرب كارما محْدر لما عرف انها اخته "
كارما بعصبيه: انت ازاي تضربة كدا ! هو كل حاجه صْرب
أدهم بصلها و مسك الكوبايه منها رماها بعصبيه
- انت مجنون!!!! ايه في اية
= الكوبايه دي فيها محْدر يمتحْلفه
كارما وهي بتحاول تستوعب جسمها بدأ يتقل: انت الى متخلف وبعدين شوفتك بتشرب منها و ههاا هقولهم على كل حاجه وانت عامل ملاك ب..
" مكملتش كلامها و توازنها اختل كانت هتقع ادهم لحقها
وشالها
ركبها العربية عشان يوديها البيت "
فضلت تخرف بالكلام و هي متخدره: هقول ل.. وليد كل حاجه انت و طلعت..
فضلت تكح و هي ماسكه بطنها وتتوجع
ادهم بهدوء: ششششش اهدي
مسك ايدها وقربها جمبه وهو سايق: اهدي هتبقي كويسة متخافيش
*****************************
" صلي على محمد "
أدهم كان ساندها عشان يطلعها اوضتها لكن هي عماله تقع منه و تضحك بلا وعي فا شالها بسرعه: شششش اقفلي بوقك هتفضحينا الله يخربيتك معرفش جم ولا لاء من بره
كارما بضحك: كدا كدا هفضحك الصبح انا معايا كل حاجه
" ادهم مدهاش اهتمام وطلعها لحد الاوضة حطها عالسرير "
كارما بلا وعي: اوعي تطفي النور!
أدهم سابه وهي رجعت دماغها عالمخده فضل مركز معاها و مش عارف السبب كانت راحت فالنوم فا خرج.
******************************
" تاني اليوم الصبح على السفرة "
- احكيلي حالا حصل اية امبارح بليل!!!!!
= صباح الخير يا اووختي يا حببتي
- صباح الزفت على دماغك! عملت فيا اية وانا مش في وعي!! انطق
= معملتش حاجه يا روحي
- انت هتقول ولا ها
" قاطعهم دخول وليد و هدي عشان الفطار كارما قعدت قدام هدي "
كارما بصت بغل ل أدهم ولسه هتبدء تحكي وتفضحه
هدي: اتبسطي امبارح ؟ ادهم قالنا انوه خرجك
كارما: ايه!
وليد: شيء جميل جدا انكم قربتوا من بعض وحليتوا خلافاتكم
كارما: بتتكلمي عن اية
هدي: المسدجات الى بعتيها نسيتي؟
" فتحت موبايلها بسرعه لقته بعت مسدجات لهدي"
" أدهم طلع شخص جميل اوي "
" انا معاه هو وصحابه ومبسوطه "
"بصت لأدهم بعصبيه"
فضلت تدور على الصور الى صورتهاله ملقتهاش!!!
هدي ابتسمت: مقابلتيش حد امبارح كدا و لا كدا
كارما وهي بتحاول تهدي: تقصدي اية
- اعجبتي بحد يعني؟
= لاء يا ماما قولتلك انا بحب زين
قامت وسابتهم وبصت لأدهم بقرف
وليد: زين ده حبيبها؟
" هدي: ايوه لكن هو ساكن هناك واحنا خلاص بقينا مستقرين هنا مفروض تنساه"
"أدهم كان متابع حوارهم وميعرفش ليه حس بشوية غيره كدا ولكن نفض افكاره"
*******************************
" كارما لبست و نزلت تقعد عالبحر و ملك صاحبة أدهم شافتها "
- كارما ازيك
= انتي هنا معناها ابو دم سم جاي وراكي؟
ضحكت: تقصدي ادهم ولا اسر
- ادهم
= هو فعلا جاي ورايا هيتمرن على شوية الامواج دي
كارما ضحكت: يمكن واحده توقعه ونخلص منه
- أدهم طيب! هو بس يمكن رخم حبيتن
= حبتين تلاته اربعه..
" ادهم وصل وشاف كارما و بصلها برخامه فا اتحركت بعيد عنه شوية هي و ملك "
آسر: ياريت تخلي بالك
- اشمعنا
= عشان السباق بليل لازم تبقي مركز..
كارما كانت سمعاهم فا بصت لملك: يقصد اية؟!
ملك بتفكر تقولها ولا لاء فا قربت على ودنها: عدي عليا قبل السبق هنروح نشتري هدوم مناسبة و تحضري اول سبق لأدهم هتنبهري ، بس ده سري محدش لازم يعرف
كارما بخبث: طبعا مش هقول لحد
********************************
يتبع..
" ادهم وصل وشاف كارما و بصلها برخامه فا اتحركت بعيد عنه شوية هي و ملك "
آسر: ياريت تخلي بالك
- اشمعنا
= عشان السباق بليل لازم تبقي مركز..
كارما كانت سمعاهم فا بصت لملك: يقصد اية؟!
ملك بتفكر تقولها ولا لاء فا قربت على ودنها: عدي عليا قبل السبق هنروح نشتري هدوم مناسبة و تحضري اول سبق لأدهم هتنبهري ، بس ده سري محدش لازم يعرف
كارما بخبث: طبعا مش هقول لحد
********************************
- المجموعة جهزت يا اسر ؟!
= عيب عليك كله تمام هتدخل اول جوله وبعد كده هتقابل خالد فالجولة الاخيره
- متقلقش هحط عليه زي كل سنة
= كدا كدا
- هي ملك فين؟
= مش عارف اتأخرت اوي
" أدهم ركب العربية عشان يستعد لأول جولة و من بعيد اتفاجئ كارما جاية جمب ملك و.!!!!!!!
_______________________
صلي على محمد
أدهم اتفاجئ ب كارما و بلبسها و كان مركز معاها اوي وهي ماشية جمب ملك "
ملك: أدهم هيبدء اهوو يارب يكسب
" كارما بصت ناحيته و خدت بالها انوه بيبصلها و بصتله فا دور وشة وحاول يركز لكن يرجع يتأملها تاني "
" صفارة البداية بدأت و خصم أدهم اتحرك فا فاق بسرعه و دور العربية و بدء السبق ! "
آسر بشك: ادهم مش مركز؟! دي اول مرة تحصل.
كارما: لازم ياخد باله من الملف السادس لانه مش سهل
" آسر استغرب عرفت منين و أدهم كان سايق و لكن عقله مع كارما و مركز معاها غصب عنه!! لحد ما اتفاجئ بواحد قرب و بيتكلم معاها "
- هو انتي كارما اخت أدهم؟
: ايوا
= يبختو
" ضحكت و طبعا الى خد باله من ضحكتها كان ادهم داس بنزين اكتر بعصبيه و الى بيتسابق معاه كان قدامه و ادهم تقريبا بيخسر السبق "
اسر بنرفزة: انا معرفش هو مش مركز ليه !!! كدا هيخسر
ملك: مش فاهمه ماله!
عمر: اخوكي بيخسر غالبا
كارما رفعت كتافها: مش مهتمه بصراحه
عمر: تيجي نخرج؟
ابتسمت بحماس: يلا
"و قبل ما تتحرك جه على موبايلها رسايل فتحتها لقتها من شخص مجهول و بعت صور لزين حبيبها مع اعز صحابها!!! كانت مصدومه و عيونها احمرت"
عمر: مالك ؟! حصل اية
كارما بصدمه: انا مش مصدقه!! اعز صحابي مع الى... الي كنت بحبه و فكراه بيحبني !!!
عمر بص للصور: فداهيه هو الخسران اهدي
" كارما وقفت واحد كان معدي بمشروبات و خدت منه كوباية شربتها كلها و عمر مندهش من عصبيتها "
- طيب تعالي
= لاء سبني
- تعالي بس!!
" أدهم لاحظ خروجها مع عمر و اتجنن داس بنزين بعصبيه و وصل عند الملف السادس و لف العربية بمهاره و بعدين كمل و كسب وصحابة جريوا عليه اما خالد كان متعصب جدا من خسارة فريقه ف اول جوله "
*********************************
بقلمي سلسبيل احمد
صلي على محمد
- انت جايبني فين يابني
عمر قرب منها و مسك الفون بتاعها: هنتصور انا وانتي و نزليهم لازم يعرف هو خسر اية..
كارما ضحكت وهي مكنتش فكامل وعيها بسبب الي شربته كان في كميه كحول: امممم طيب صور
" عمر مسك الفون و كان بيقرب منها و قبل ما يلقط الصورة كان ادهم ماسك الفون منه و زقه بعيد عنها "
عمر: أدهم!!! انا احنا كنا ب
ادهم بهدوء مرعب: متقربش منها تاني.. فاهم؟!
عمر مشي و أدهم قرب عندها: انا زهقت منك
كارما: يبجاحتك!!! انا الى زهقت منك انت عايز اية ؟
ادهم بنرفزة: انتي الى جيتي ورايا! جاية ليه؟ هتصوريني تاني عشان توريها ليهم؟
كارما: مش مهتمه بيك اصلا انا جايه مع ملك
أدهم: لما انتي جاية مع ملك بتعملي اية معاه !!!؟؟
كارما وهي بتحاول تكتم صدمتها ف زين: بنتصور عايزه اتصور و انزلها انا حره
أدهم ضحك واتكلم بذكاء: لتكوني عاوزة تغيظي حبيبك عشان يجي ولا حاجه؟ زين صح
كارما بعصبيه: ملكش دعوه بيا يا أدهم!!! هات الموبايل
" جت تشده منه فا رفعه لفوق وبعدين لاحظ صورة ولما شافها كانت لاتنين سوا فا بصلها "
- هو ده زين حبيبك؟ مع واحده!
كارما اتنهدت وبصت للأرض: ايوه
ادهم بتفكير: طب يلا نتصور عشان تنزليها
"كارما بصتله بتركيز وهي مش فهماه قرب عليها وحاوطها بأيده كان باصص لعيونها وبعدين فاق و خد الصورة وحط الموبايل فأيدها "
- كده تمشي بقي ولا اية؟ انتي شربتي حاجه؟
كارما ضحكت: ايوا
= يلهوي عليا
بصلهاا بهدوء وهو خد نفسه: امسكي مفتايح العربية روحي استني فيها عبال ما اخلي ملك تيجي توصلك
كارما خدت المفاتيح و مشيت ركبت العربية
الى كانت على خط البدايه وفاضل جولة اخيره بين قائد المجموعة خالد و أدهم كارما ركبت قصاد الدركسيون و مسكته العربية كانت حلوة اوي كانت بتتمني زيها و
اتفاجئت كارما بخالد وهو سايق و طلع عند خط البداية جمبها
- شكلك اول مرة تركبي عربية
= مش اول مره
- يلا نتسابق دي اخر جولة
كارما: أدهم الى مفروض يسابق!
خالد بخبث: ولو مجاش هيخسر يلا مفيش وقت ولا مش هتعرفي ؟
كارما بتفكير و توتر: بس مفروض ان
خالد قاطعها: هديكي خمس ثواني عشان انتي بنت
كارما بصتله بسخرية: هتخسر..
******************************
استغفرالله العظيم
- ملك عاوزك تروحي توصلي كارما البيت عشان لسه قدامي الجولة الاخيرة مع خالد مش هقدر اوديها
= طيب هي فين
كانوا بيتكلموا وفجأة سمعوا صفارة البداية ادهم بص حوليه بربكه و آسر بصله بتركيز: لو انت هنا يبقي مين بيسابق هناك ؟!
- يلا! الخمس ثواني الى ختيهم خلصوا ابدئي
كارما ضحكت بسخرية: و برضو هتخسر
خالد بخبث: هنشوف
عند ملك و اسر أدهم كان شايفهم من بعيد و مصدوم من الى هتعمله وحاول يروحلها لكن معرفش
حط ايده على دماغه: لاء يا كارما اوعي تبدئي!!!!!
" العربيات اتحركت بسرعه جدا و ...
>>>>>>>>>>>
جماعه لحظه معلش.
( القصة دي اجنبية وانا بحولها مصري و بشيل حاجات وبحط حاجات فا هتلاقوا الولاد و البنات الدنيا سايحه مع بعض و شرب وبتاع طبعا احنا عارفين ان ده حرام احب اقول ده مجرد خيال بس وخيال اجنبي مش مصري كمان فا متعملوش زي كارما يبنات و متروحش فحته مع واحد اسمه عمر او اي اسم تاني.. دي مجرد قصة بحولها عربي عشان كنت زهقانه م اكتر وبس كدا قراءة ممتعة. )
>>>>>>>>
" العربيات اتحركت بسرعه جدا و أدهم كان شايف كارما
من بعيد "
خالد: مش بطال مستواكي بس هخسرك
خالد كان عايز يوترها كارما بصتله بسخريه و داست بنزين عالاخر و بقت قدامه فا جننته
آسر ضرب على كتف أدهم: اختك هتكسبه!!!
ملك: انا مش مصدقه!؟
" أدهم واقف على أعصابه ولاحظ ان خالد عمال يزنق عليها و خبط عربيتها عشان تخسر وكان قلقان ! "
كارما بزعيق: ايييييه! ابعد انت كدا بتغش
خالد ضحك بخبث و خبط فعربيتها مره تانيه و كارما خافت و الملف السادس قرب مشيت باقصي سرعه وشتمت خالد بعصبيه بسبب خبطه فيها و اخيرا لفت العربية بأحتراف و الكل كان متفاجئ عدت الخط و كسبت و اول ما نزلت الناس اتلموا حوليهم
ملك حضنتها: عملتي كدا ازاي !!!!!!!
كارما كانت فرحانه و خالد قرب على وصول
أدهم جمبها: انا قولتلك خليكي فالعربية !!
كارما بعدم فهم: انا كسبت !
خالد بشماته: انت كدا خسرت يا ادهم و خرقت القواعد ادفع
كارما كانت هتتجنن: يعني اية ! انا كسبت بقولك انت
غشاش و كنت بتخبطني وانا كسبتك مع ذالك
خالد: كان مفروض هو الى يسابق مش حد مكانه كدا خسر
كارما قربت منها بعصبيه و أدهم مسكها: ابعدي !!
وقفها وراه وبص لخالد: هحولك الفلوس بكره الصبح
خالد بسماجه بص على عربية ادهم: و الحلوة مفتاحها يلزمني
كارما اتصدمت و مقدرتش تسكت: اكيد لا اكيد مش هتسبله العربية يا أدهم انا خسرته !
أدهم خد المفتاح من العربية بعصبيه و رماه لخالد
ملك و أسر كانوا ساكتين تماما و عارفين العربية دي اية بالنسبة لأدهم وانوه يخسرها مش سهل
كارما وقفت قدام خالد: ماشي بس كل مره هتركب العربية دي افتكر ان في واحده خسرتك و انت مقدرتش تكسبها ماشي كل ما تركبها افتكر ده
أدهم شدها: خلاص !!! يلا
لفوا عشان يتحركوا فا خالد اتكلم بصوت عالي
- بعد كدا ابقي خليها تقعد فالبيت يا أما ابعتهالي انا وابقي اعلمها القواعد بطريقتي
نهي جملته و ضحك هو وفريقه و هنا أدهم مقدرش يمسك نفسه ولف ضربة بالبونيه وقعه و لأن ادهم قائد الفرقة الخضرا و ضرب خالد قائد فرقه تانيه
فا كل الفرقتين فضلوا يضربوا فبعض و الدنيا اتقلبت فثانيه كارما كانت فالنص و كله بيضرب فبعضه و أسر ماسك ملك بيحاول يحميها و مش عارف يوصل كارما ، اما كارما نزلت عالارض من الخوف و انكمشت في نفسها برعب رهيب
خالد مسك أدهم من هدومه ضربه ولما ادهم وقع وقع لاحظ كارما وهي عالارض وخايفه وحاطها ايدها على راسها زق خالد جامد و جري ناحيتها شدها من علي الارض و شاور لأسر و ملك فا جريوا شغلوا عربيتهم و أدهم حصلهم و ركب هو و كارما خالد كان بيجري وراهم لكن ملحقهمش
اسر: انتي كويسة يا ملك ؟
ملك: ايوا سوق بسرعه
اسر: متخافيش هما مش ورانا
كارما كانت فعالم تاني و تقريبا لسه مصدومه من الى حصل أدهم لاحظ ان ايدها اتجرحت فا فك الشريطه الخضرا بتاعته و لفها حولين ايدها وهي بصتله بأسف و فضلت ساكته..
******************************
" بعد تلت ايام "
هدي دخلت اوضة كارما عشان تصحيها: اتحركي بقا كفاية نوم ملك بره
- ملك!
هدي خرجت و ملك دخلت وهي معاها فستان: مامتك قالتلي اجيبلك الفستان ده ب لونك المفضل قومي وكفاية اكتأب بقي
- شوفتي ادهم؟
= لاء مش ساعة السبق معرفش هو فين
- مش هخرج انا بجد مكنش قصدي مش عارفه اعمل اية !
= هيهظر أكيد متقلقيش المهم قومي شوفي الفستان! مامتك قالت ان العيلة كلها لازم تحضر المعاد بتاع بليل
- يعني أدهم هيجي!
= هو مفروض يجي اهااا.. ها هتجربي الفستان؟!
******************************
صلي على محمد
" في مكان تاني أدهم كان قاعد مع بنت صغيرة "
- بتعملي اية بقا ؟
= بدور على العرايس عشان نلعب
- طيب بسرعه عندي معاد بليل
= هو انت هتسبني تاني؟!
أدهم سكت: طب ماما هترجع امتة عشان تخدني
- اكيد هترجع قريب يا لولي
= ليه متجيش تعيش معانا؟!
- انا قاعد مع بابا لأني شقي شوية فا ماما سابتني معاه انما انتي قمر و جميلة
أدهم حضنها وهي ضحكت فحضنه: انا بحبك خالص
= وانا كمان بحبك اوي.. تعرفي؟ مش مهم المعاد يلا نلعب يا لولي
********************************
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
" عند القصر بتنزل كارما من العربية و بعدها هدي و وليد
بعد ما رجعوا من المعاد "
وليد بعصبيه: مش مصدق انه فوت معاد زي ده بعد ما نبهت عليه يجي!
هدي: اهدي اكيد هيظهر و هنعرف هو فين كل ده
" وليد دخل و كارما كانت واقفه مدايقه "
هدي بصتلها: انتي متكلمتيش من الصبح يا حببتي مالك؟
كارما: مفيش حاجه
هدي و وليد طلعوا اوضتهم و كارما فضلت فالجنينه بره فتحت الموبايل لقت ادهم حاطط ستوري صورته هو وليلي فا ابتسمت بعد فترة صغيرة أدهم رجع البيت كارما كانت واقفه بضهرها شافها وكان هيطلع و هيتجنبها و لكن وقف شوية يبصلها ولاحظ الفستان قرب عندها وهي مازلت سرحانه فا اتكلم
- احم كارما؟
كارما لفت له و..
يتبع.
- كارما
كارما لفت لي و هو اندهش من جمالها!! كانت دي اول مره تحط ميكب كدا و تلبس فستان! كانت جميلة اوي
= انت كنت فين كل ده؟! المعاد ده كان مهم للشركه ولي باباك
أدهم كان سرحان معاها و لكن فاق: كنت مع حد محتاجني
كارما فهمت لانها شافت الصورة: كنت فاكره اني اختك الوحيده؟
ادهم ابتسم: معرفتش اسبها انا مش معاها دايما
كارما: فاهمه
بصت للارض وبعدين رفعت عيونها لي واتكلمت بندم: انا كنت عايزة اقولك اني اسفة عشان العربية انا بجد مكنتش اقصد كل ده وانا عارفه انك كنت بتحب العربية و
أدهم حط ايده على بوقها: ششش دي مش غلطتك
كارما فضلت مركزة معاه وهو كان تايهه فعيونها و حضنها بدون مقدمات كانت مصدومه ولكن حست بأحساس غريب وهي فحضنه! وحضنته
أدهم بعد عنها: انا.. انا مش عارف مالي مش مفروض نقرب من بعض.. متسمحليش اقرب تاني
كارما: انا؟ يعني انت هتقرب وانا ابعدك؟
أدهم بحيره: اها ابعديني!
و طلع اوضته وسابها وهي مكنتش فاهمه احساسها ناحيته!
******************************
صلي على محمد 🩷
" تاني يوم أدهم صحي و سمع صوت فالجنينه فا نزل لقي كارما بتغسل عربية "
- بعد ما كسبتي سبق بقيتي بتغسلي عربيات؟!
كارما اول ماا شافته وجهت الخرطوم ناحيته: متقربش هاه.؟ فاكر
أدهم ضحك: مش هقرب ، هو انتي بتعرفي تسوقي كدا ازاي صح؟ والملف السادس
= اتعلمت عادي
- مين علمك؟!
كارما بتوتر: مش مهم
أدهم لمح امها جاية من بعيد فا دخل
هدي: عامله ليكي مفاجأة
- اية؟!
هدي شاورت على عربيتها فا نزل منها زين و كارما اندهشت!
- زين!!
كان هيبوسها فا بعدت و هو بصلها: وحشتيني!
= انت..
هدي و زين مكنوش فاهمنها: طيب تعالي اوريك اوضتك تكون كارما خلصت العربية دي
" هدي خدته وهي ماشية بصت لكارما بتكشيرة عشان تتحرك! "
"وكان مراقب الوضع من الشباك أدهم و كان مدايق "
******************************
استغفرالله العظيم. ♥️🦋
بعد فترة آسر و ملك و شوية من صحاب أدهم كانوا فجنينه الفيلا سوا
آسر: يلا ننزل البسين
ملك: لا مش عايزه
اسر شالها وهي فضلت تسرخ و نط بيها و فضلوا يضحكوا فالمياه أدهم بصلهم و ابتسم و قلع التي شيرت عشان ينزل لقي كارما فقفاه
- في مشكلة!
غمزلها: انتي بتقربي ليه دلوقتي ؟
= أدهم مش وقته زين هنا
- اها حبيبك صح ومالو
= لو شافك هيعرف شكلك و هيقول لماما احنا كنا متصورين ازاي!
- عادي
كارما سمعت زين بينادي و أدهم واقف برخامه راحت زقته فالبسين عشان زين ميشوفوش و اتمشت بعيد عن البسين و زين كان وراها
- اسمعيني بقي يا كارما !
= انا مش طيقاك! انت ازاي جايلك عين تيجي هنا بعد ما اتبعتلي صور ليك و اعز صحابي فحضنك!
- انا كنت مدايق من غيرك مكنتش في وعيي وقتها ! و هي فكرتني بيكي
= فعلا؟ مع اني شوفت قرد فكرني بيك لكن محضنتوش
أدهم طلع وبصلها بفخر وعملها كده👌
زين كان هيبصله فا كارما وقفت قصاده: ياريت ترجع
زين: مفيس طيارات دلوقتي
كارما بعصبيه: انت بجد حلو*ف
مشيت وسابته و أسر و ملك قربوا عندوا عشان يبعدوا زين عنها بعد ما أدهم قالهم يعملوا كدا
كارما راحت عند أدهم الى كان بيعوم ببرود: بطل سخافه شوية و اخفي من قدامه لحد ما يمشي!
- انا سخيف؟
= اها
- سخافه بسخافه بقي
" شدها معاه وغرقها فالبسين نزلت لتحت زي الطوبة فا غطس وراها و مسكها يطلعها و هما تحت المياة باس خدها "
كارما طلعت وقعدت تاخد نفسها وبصتله: انت عملت اية!
ضحك وقرب منها: عملت كدا
" باسها مره تانية وهي فضلت متنحه وكانوا قريبين جدا من بعض "
لحد ما سمع هدي بتنادي: ادهم
غمز لكارما و بعد عنها طلع من البسين و وقتها زين
راحلها: هو مش ده الى كنتي منزله صورتك معاه !!؟؟؟
كارما و هي بتطلع من المياه: معرفش بتتكلم عن ايه!
زين سكت و هي مشيت عشان تغير هدومها
*******************************
" صلي على محمد "
- تيجي معانا بليل ؟
كارما: فين ؟
أدهم: هتعرفي لما تيجي
كارما: طيب ما تقول انك عاوزني معاك دايما
ادهم ابتسم و قرب منها: وانتي مش عاوزاني معاكي دايما؟!
اتوترت و بصت للارض فا رفع راسها لي بهدوء و الى دخل شافهم زين أدهم بعد عنها وبص لزين ببرود وبعدين اتحرك: هستناكي
زين بص عليه و هو ماشي لحد ما اختفي و رجع بص لكارما: انا متأكد ان هو !؟ ازاي ابن جوز امك و قريبين من بعض كدا ؟
- لو لسه عاوز اسامحك على الى حصل انسي الى شوفته وياريت تمشي احنا الى بينا انتهي يا زين!
= تمام
********************************
" استغفر الله العظيم. "
" بليل كانوا كلهم فمكان غريب و مدراي شوية و كارما مستغربة هما فين اول ما وصلوا دخلوا كان في ناس كتير ملمومه حولين اتنين لحد ما بدء الماتش "
كارما بصت لملك بصدمه: دول هيموتوا بعض
ملك ضحكت: ايوه مسليين اوي
بتبص على ادهم لاحظت انوه بيقلع
آسر: دلوقتي ادهم يعلم عليهم
كارما اتحركت ناحيته بسرعه: ادهم! انت هتعمل اية
- نازل الماتش
= ده مش قانوني
- في اية مالك زيها زي المصارعه
= لو كدا يبقي مخبين ليه! عمو وليد يعرف عنها؟! افرض ضربك او
حط ايده على بوقها: اهدي انتي مكبره الموضوع مش هيلمسني حتي!
" جت واحده من البنات الى كانو مع ادهم اول يوم كارما شافتو فيه "
سارة : ما تطلعي انتي منها؟!
" الماتش خلص و الى كسب فيه هيقابل أدهم اول ما بدؤا كارما مقدرتش تبص عليهم و خرجت و الى كان شايفها عمر فا خرج وراها "
= استني استني مالك
- بيعملوا فبعض كدا ليه؟؟ فين الفايده! و افرض الراجل الى أدهم بيضربة عمل في حاجه بعد الماتش
= اهدي الموضوع كله ان أدهم بيخرج طاقته
- بس بشكل مش قانوني دي مصارعة سرية لو حد ما**ت فيها هيحصل اية ؟؟
" عمر قرب منها وطبطب عليها و كان وقتها أدهم خلص الماتش بسهوله بس اتعور فوشة دور عليها ولما شاف عمر جمبها راح ضربة "
- قولتلك ابعد عنها
كارما بعصبية: بس كفاية!!! كفاية الى حصل جوه
عمر قام: مكنتش اعرف ان في بينكوا حاجه
مشي وسابهم و كارما عيونها دمعت وكانت هتمشي ادهم مسكها: رايحه فين!
- انا همشي مستحيل استحمل ده يتكرر تاني كدا خلاص
= مش هعمل كدا تاني اوعدك
كارما بعياط: اعمل او متعملش انا مش هقدر يبقي في حد عنيف فحياتي
" أدهم لاحظ انوه ماسكها جامد فا سابها و هي مشيت مع ملك "
__________________________
" الحمد لله "
" فات تلت ايام على الى حصل و كل يوم كارما و أدهم كانوا هيتجننوا هي وحشته جدا و مكنش عارف يعمل اية لحد ما قرر يروحلها عند ملك بعد ما عرف من وليد ان ابوها مكنش ميت و خرج من السجن و ممكن يأذيها مقدرش يسبها لوحدها "
"فالوقت ده كان فعلا ابوها خرج و بيراقبها و عارف انها سهرانه مع ناس لكن أدهم وصل فالوقت المناسب"
- ملك كارما جوه.؟
= ايوه بتجيب الجاكيت بتاعها و خارجه مش ناوي تصاحلها وتخلي عندك دم ؟
- لما تخرج بس
كارما سألت عند الجاكيت فا سارة ردت بخبث : فالدولاب
كارما فتحت الدولاب تجيبو فا سارة زقتها زقتها جواه
كارما بسريخ: لا لا لا افتحي خرجيني ساااارة!!! خرجيني
( كارما بتخاف من الدولاب لأن وقت ما كان ابوها بيتخانق مع امها كانت بتبقي مستخبيا فيه و مرعوبة و هي صغيرة )
كارما بدات تتخيل الى كان بيحصل في طفولتها و سرخت بعياط: افتحي !!!!
الباب اتفتح فجأة و كان أدهم استخبت فحضنه بسرعه و هو حاوطهاا بأيدها و طبطب عليها: اهدي اهدي انا معاكي
ملك زقت سارة: ابعدي عنها
سارة: انا كنت بهزر !
" أدهم بصلها بنظرة حاده و خد كارما و مشيوا "
لما وصلوا طلعها اوضتها زي اول مرة شالها وهي مش واعيه كارما الفترة دي كانت خايفه فا قبل ما يتحرك مسكت ايده: خليك
أدهم قعد جمبها وحضن ايدها بايده: انا آسف مكنتش عاوز ابعد
- و انا مش عاوزاك تبعد
= مش هقدر اقرب وانا عنيف زي ما بتقولي مش عاوزك تخافي مني.. انا.. انا بحبك
كارما حضنته: انا عمري ما خوفت منك انا كمان بحبك
أدهم رفع ايده وشد على حضنها: مش هبعد عنك تاني ابدا ولا هعمل اي حاجه من الى كنت بعملهم
كارما ابتسمت: معادا السباق
ادهم ضحك: مش مكفيكي اخر مره ولا اية؟
كارما: المرة دي هخسرك انت
ادهم حضنها: انا كدا كدا خسرت كل حاجه و كسبتك.♥️
#تمت
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا