القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فى حضن جلادى الفصل العشرون 20بقلم نرمين حمدى حصريه في مدونة قصر الروايات

 

رواية فى حضن جلادى الفصل العشرون 20بقلم نرمين حمدى حصريه في مدونة قصر الروايات





رواية فى حضن جلادى الفصل العشرون 20بقلم نرمين حمدى حصريه في مدونة قصر الروايات



#في_حضن_جلادي

عاصي بصدمه: يعني اية؟!... هو دا مش كان كلام رجاله ولا اية

وزينه كان مصدومه بس مش قادره تتكلم

رحيم: انت تطلقها بهدوء... بدل متصرف انا معاك 

عاصي: طلاق مش هطلق، ومراتي هعرف اخدها كويس

جاد باستهزاء: مراتك؟!  يلا ياحبيبي طلق وخلصنا

عاصي: انا قدامكم اهو اعملوا الي انتو عايزينه بس ورحمه ابوي مهطلقها 

رحيم طلع سلاحه بتهور وكان هيضربه بس دياب وقفه: سيطر علي نفسك: اسمع ياعاصي انا مش فاضي للكلام ده... طلقها من غير وجع دماغ 

عاصي: بقولك مراتي ومش هطلقها... والي عايزين تعملوه اعملوه 

رحيم بغضب مسكه من هدومه وضربه وزينه صوتت: عاااااااااصي... سيبه والنبييييي


دياب بصلها بنظره حاده: في اية ماللللللك كديه... لو طلع الي في دماغي صح يازينه لقتلك فيها


زينه بصتله بخوف ورجعت ورا

جاد شد رحيم ليه وبعده عن عاصي 


دياب: افهم من كدا انك مش هطلق؟ 

عاصي: ومعنديش كلام غير كديه

دياب بدون تردد مسك سلا*حه وضرب رصاصه علي عاصي: يبقي تموووووت

زينه صرخت وحاولت تجري عنده بس جاد مسكها بقوه: عااااااصي فووووق والنبي لييييية كداااة حراااااام عليكم ليييه عاااااصي

جاد ضربها بالقلم وزعق: انتي هتخيبي يابت ولا اية ولا يكون انتي الي مشيتي معاه بمزاجك وهو ولا خطفك ولا حاجه


وزقها علي جوا في القصر

واحد رجال عاصي اخده ع المستشفي بسرعه

&&&&&&&&&&&&&&&&&

بعد مرور عده ساعات وصل اتصال لفرحه ان عاصي في المستشفي

فرحه بخضه: اااااااية؟!  امتي وازااااي، اية الي حصل


فرحه غيرت هدومها بسرعه وجريت علي المستشفي 

&&&&&&&&&&&&&&&

نور: هااا ياسجده قررتي اية

سجده: هعمل محاوله اخيره يمكن قلبه يرق شويه... ولو رفض يبقي هو الي جني علي روحه

نور: اي ان كان الي قررتيه خدي بالك من نفسك، الناس دون باين عليهم مش ساهلين وخطر جدا اللعب معاهم


سجده: انا دخلت دايرتهم من زمان ويمكن كمان اكون اتعملت ابقي زيهم


نور: طيب انا هقوم اجهزلك شنطتك وشنطه سيف زمانه رحيم جاي في الطريق دلوقتي


بعد مرور نصف ساعه 

رحيم وصل: هاا قررتي اية

دياب: اي ان كان قرارك ولدنا ميترباش بعيد عننا

سجده: انتو ليه مش عايزين تبعدوا عني... دلوقتي عرفت ان ليك ابن، دلوقتي حسيت بالابوه، مش انت الي قتلت ابنك زمان جاي دلوقتي تاخد مني التاني

رحيم: انا دماغي وجعاني ومش جاي اتناقش هترجعي ولا لا

دياب: الواد فين

سجده: استنوا والنبي... رحيم ممكن اتكلم معاك شويه لوحدنا 

دياب: الكلام انتهي، والقرار مش بتاعه لوحده... حتي لو هو ضحي بيه انا مش هضحي بيه

سجده عيطت وحست ان خلاص الدنيا اتقفلت في وشها: خمس دقايق بس يارحيم والنبي... ابوس ايدك


دياب كان بيعترض وبيزعق ويقولها هاتي الولد وإلا هيدخل يجيبه بنفسه بس سجده لسه مصره تتكلم مع رحيم حتي قاطعهم رحيم: ماشي تعالي 

دياب بزعيق: رحيييييييم!!! 

رحيم بصله: في اية يادياب، هي عايزه تتكلم وانا عايز اسمعها 


سجده دخلت الاوضه ورحيم دخل وراها وقفل الباب وقعد علي الكنبه، وهي فضلت واقفه قدامه

رحيم: عايزه تقولي اية

سجده: بالله عليك تفكر في الموضوع تاني... لو مش عشان خاطري يبقي عشان خاطر ابنك... يعني انت شايف ان من مصلحته يتربي في بيئه كلها قت*ل وسلا*ح، انت هتبقي مبسوط لو ابنك اتربي بالطريقه دي


رحيم: البيئه الي انتي بتقولي عليها دي هي اليهتعمله قيمه وهتخلي الكل يخاف منه ويعمله حساب


سجده: واخرته هتبقي اية.. السجن السجن يارحيم

رحيم: طول مابوه علي وش الارض مش هيحصل

سجده: طيب خليه معايا وتعالي شوفه ان شاء الله كل دقيقه حتي 

رحيم: قولت لا

سجده: هيبقي جميل عمري مهنسهولك يارحيم والنبي

رحيم وقف واتجهه ناحيتها: ارجعي ياسجده متخافيش مني، انا اول مشوفته حالي كله اتبدل 

سجده: طيب نعيش انا وانت وهو هنا بلاش نرجع هناك 

رحيم: انتيييييي خايفه من اييية ابني انا هعرف اربيه، واكيد مش هبقي حابب انه يطلع ذي

سجده حاولت كتير تقنعه بس هو موافقش

وقررت انه هترجع معاه عشان ابنها واخدت عهد انها تنتقم اشد انتقام

&&&&&&&&&&&&&&&

زينه كانت في اوضتها منهاره عياط لحد مجات عديله، حاولت تمسح دموعها بسرعه


عديله: ممكن افهم في اية بالظبط

زينه: في اية

عديله: هو سؤال عاصي خطفك واتجوزك غصب ولا كله كان برضاكي

زينه: اية الي بتقوليه دا... كله كان غصب عني طبعا

عديله: اومال في اية كنتي هتموتي من الخوف عليه ليه، وكمان جايه تكلمي حزنك عليه هنيه

زينه: ومزعلش عليه ليه.. هو لو عمل كدا فدا عشان بيحبني، وطول الفتره الي عشتها معاه مغصبنيش علي اي حاجه

عديله بحده: بيحبك؟! اياكي تنطقي الكلام دا تاني ويكون في علمك لو حاولتي تدافعي عنه تاني هنصدق انك متغصبتيش يابنت الجارحي

زينه: كفايه بقي كفاااااايه حرام عليكم

ليأتي جاد: بتدافعي عنه يازينه؟؟... انتي متعرفيش نيه الكل*ب دا اية، كل الي يهمه انه يذلنا ذي مرحيم ذلهم بسجده... ولو كان بيعاملك كويس الفتره الي فاتت دي فدا عشان يكسب ثقتك، وتوقفي ضدنا احنا عشانه


زينه: ياجااااد والله عاصي مش كدا... عاصي بيحبني بجد وانا مش هطلق منه ولا هتجوز حد غيره 


جاد اتعصب واتجهه ناحيتها وضربها كتير، انقذوها من تحت ايده بالعافيه


جاد بزعيق: هتطلقي منه ورجلك فوق رقبتك يابنت ال****، احنا علي اخر الزمن نتذل بسببك يابت دا انا اد*بحك وارميكي للكلاب 


زينه بعياط: والله مهتجوز غيره... حتي لو وصلت اني اموت نفسي


دلال: يامرررررري... اوعاكي تقولي الكلام دا قدام دياب، دا كان يقت*لك في لحظتها 


&&&&&&&&&&&&&&&&

في المستشفي 

عاصي في غرفه الطوارئ بين الحياه والموت 

فرحه بتيجي مخضوضه: طمني يادكتور والنبي اخويا هيبقي كويس

الدكتور: احنا بنحاول علي قد منقدر، هو اخد رصاصه جنب القلب مباشره.. ادعيلو


فرحه قعدت علي الكرسي حاطه ايديها علي راسها 

لحد مفجأه سمعت صوت: ازيك يافرحه

فرحه بصت لتجد صفيه وضحكتها مرسومه: انتي؟ 

صفيه: اه انا... انا الي اخوكي غدر بيها، شوفتي بقي حصله اية ياحرام

فرحه: انتي جايه تشمتي بقي

صفيه: طبعا جايه اشمت.. عايزه اشوفه وهو بيموت قدامي 

فرحه: انتي جايبه السواد دا كله منين

صفيه: لا بلاش الكلام الي هيخليني اعيط دا... فوقي يافرحه دا انتي بعتي اختك الوحيده عشان الفلوس، فبلاش ترسمي الدور دا عليا


فرحه قامت فأه ومسكتها من هدومها ةكانت بتخنقها بغل و....

تكملة الرواية من هناااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع