القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه حرب العشاق الفصل العشرون 20 بقلم كيان كاتبه حصريه في مدونة قصر الروايات


روايه حرب العشاق الفصل العشرون 20 بقلم كيان كاتبه حصريه في مدونة قصر الروايات 




روايه حرب العشاق الفصل العشرون 20 بقلم كيان كاتبه حصريه في مدونة قصر الروايات 



بعد وقت صحيت صفا بتعب كبير في راسها علي صوت تلفون بيرن بصت لنفسها بصدمه عندما رأت انا لا يسترها غير مفرش السرير  حطت أيدها على رأسها بتعب وبقت تفتكر ايه الي حصل بصت علي عيسي الي كان نايم جنبها نزلت دموعها بصدمه عندما استوعبت انتبهت للتلفون الي كان بيرن مسكته بدموع و ردت لما لقت انوا حسن هو الي بيرن 


صفا بصدمه بعد لما ردت : اااايه....!!!


في الوحده بتاعت البلد كانت خديجه فاقت قالت بتعب : وهدان.....


الحاج سليمان بجمود : حمدالله على سلامتك


خديجه بتعب : الله يسلمك يا حج ، وهدان كويس صح 


رباب : اهدي هو كويس بس الدكتور بيقول انوا هو انخبط خبطه جامده شويه بس هيبقي كويس 


الحاج سليمان : احكيلي ايه الي حصل


خديجه بدموع : كان رجعين على الدوار بس في عربيه كانت بتلحقنا وضربت علينا نار 


اقطعها صوت صفا العالي : جدي ابوي فين


الحاج سليمان هو يخدها في حضنه : اهدي يا صفا ابوكي كويس 


بعدت صفا عنه وبصت لخديجه بدموع قربت صفا منها وقالت بقلقل : انتي كويس 


خديجه بهدوء : انا كويس يا حبيبتي


صفا بقلقل : امال اوضه وهدان فين انا عايزه اطمن عليه 


في دوار العزيزه كان وصل خبر انوا وهدان عمل حادثه 


حميده بفرحه : انشلا يموت فيها و اخلص منه


في اوضه عيسي فاق بتعب وبص حوليه ملقاش صفا بقي يفتكر ايه الي حصل بس مكنش فاكر حاجه غير انوا شرب العصير بس 


دخلت عليه حميده بخبث : انت لسه نايم يا ابن بطني والدنيا بتخرب


عيسي بستغراب : ليه ايه الي حصل 


حميده : ابو المحروسه عمل حاد*ثه هو دلوقتي في الوحده بتاعت البلد


عيسي : مين وهدان.....


حميده : اه أكملت بخبث لتاتكد من نجاح خطتها بس انت نمت ليه 


عيسي هو يحط ايده علي رأسه : مش عارف انا نمت إذي اصلان كل الي فكره انو انا شربت عصير وبعدين مش فاكر حاجه خالص 


حميده بفرحه : خلاص مش مهم  


عيسي هو قائم بسرعه : أنا هروح اشوف وهدان 


حميده بسخرية : وماله روح اطمن عليه ما هو بردك حماك 


في الوحده عند وهدان كانت صفا اعقده بتعيط 


الحاج سليمان هو واقف جنبها قال بحنان : كفايه يا صفا الدكتور طمنا وقال دي خبطه صغيره شويه وهيفوق عايزه لما يفوق يشوفك في الحاله دي 


قاطعه صوت عيسي : عندك حق يا حج سليمان كده و هدان هيزعل 


بصت صفا ورها بغضب كان عيسي جه هو و الحاج عتمان و حسان 


الحاج عتمان : الف حمدالله على سلامت وهدان يا حج سليمان


عيسي : بس هو ايه الي حصل


صفا بغضب : الي حصل انوا في ناس زباله بعتو حد علشان يم*وت ابويا 


عيسي و يفهم انوا قصداهم أكملت صفا بصوت عالي : بس يا خصاره معرفوش ، اصل ابويا لسه عايش 


الحاج عتمان : اقصدك علي مين يا بنتي احنا معملناش حاجه لو كان قصدك علينا 


صفا بسخرية : انا مقصدتش حد بعينه يا حج عتمان بس لو الكلام جاي علي مقاسك البسه 


هنا كف نزل علي وش صفا خلي الصمت عم في المكان......


في مكان بعيد عن العيون قال واحد بخوف هو بيتكلم في التلفون : والله يا باشا انا سيبه بيم*وت ممتش إذا.........


تتوقعوا مين الي حاول يق*تل وهدان 🙂🙃

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا


تعليقات

التنقل السريع