القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق في قلب صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات


رواية عشق في قلب صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات




رواية عشق في قلب صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات




 (عشق في قلب صعيدي) part 9


تاني يوم الصبح صحي سليم ولقي عشق نايمه وفضل سرحان في جمالها وفجأة عشق صحيت واول ماشافته قعدت تعيط وحضنته جامد وهوا بيهديها                    

سليم بحب:اهدي يا حبيبتي اهدي كله هيكون تمام متخافيش

عشق ببكاء :انا كان زماني ميته ياسليم زي ماهي ماتت

سليم:اهدي يا قلب سليم دي قطه يعني

عشق:لا انا بتكلم علي حد تاني هيا سابتني كدا ياسليم ...وانهارت خالص.. 

سليم بإستغراب :هيا مين الي سابتك كدا 

عشق  :ليله الي سابتني كدا

سليم :مين ليله... مين دي..... عشق اخدت بالها انها مقربه منه اوي وبعدت عنه 

عشق :انتا لازق فيا طول اليل كدا

سليم بخبث:اه وحضنك  وبوستك كمان ..... عشق اتصدمت 

عشق:يا حيوان انتا بتستغفلني .. وقعدت تضرب فيه بلمخده وهوا ميت من الضحك... وبعدين فجأه وقعت عليه وشفتيها لزقت في شفايفه بالغلط وسليم اتصدم وعشق كانت هتموت من الاحراج. 

سليم:كمان واحده وحيات امك

عشق:كمان وحده يا قليل الادب ياسافل

سليم :الله وانا مالي يالمبي مش انتي الي بوستيني عشق اتكسفت وجريت علي الحمام.. وبعد وقت طلعت

سليم:انا هخليهم ينقلو هدومك هنا تمام

عشق :لا مش هيحصل.... سليم قرب منها ولزقها في الحيطه

سليم بهدوء :انتي هتيجي تنامي هنا بعد كدا يا قلب سليم 

عشق بتوتر من نظراته :لا ..لا.ان.. انا هقعد هناك في اوضتي

سليم باسها فجأه وهيا اتجاوبت معاه ومسكت في رقبته وهو خلاص هيا كسرت كل الحصون بتاعته وشالها وداها لحد السرير وهوا لسا بايسها ولكن فجأه قطعهم خبط الباب وهما ولا اهتمو وكانو في دنيا تاني لحد ما الخبط زاد جدا وسليم ادايق وبعد وراح يشوف مين لاقي جنات الشغاله

سليم بغضب :ايه عاوزه ايه

جنات بخوف وعينها متشلتش من علي جسمه الرياضي:الست صفيه الي بعتاني عشان اقول لحضرتك تنزل انتا والست عشق تفطرو 

سليم:تب امشي انتي  .... وهيا لسا متنحه فيه.. وعشق اخدت بالها فطلعت فجاه وشدت سليم رجعته ورا وقفت عند الباب بغضب وغيره 

عشق بغيره شديده:ايه مش قالك امشي انتي مبحلقه كدا ليا 

جنات بتوتر:مفيش يا هانم

عشق:تب امشي يلا .. وبعدين دخلت وقفلت الباب وبصت لسليم بغضب طفولي.... وسليم كاتم ضحكته بالعافيه علي غيرتها 

عشق بغضب:انتا طالع كدا ليه ها

سليم:عادي مختش بالي 

عشق:والله تقوم تطلع عريان كدا مش تلبس تيشرت يا سليم

سليم بخبث:ليه بتغيري عليا

عشق بجنون:اه بغير لما اشوف جوزي طالع كدا قدام واحده وهيا مبحلقه فيه ومحدش ليه الحق يشوفك كدا غيري فاهم يا سليم انتا بتاعي انا فاهم... وسليم واقف مصدوم من كلامها.. وعشق اخدت بالها من الي قالته واتصدمت 

سليم بخبث:متيجي نكمل الي كان بيحصل يا قلب سليم

عشق بخجل:تصدق انك قليل الادب انا رايحه اغير وفتحت الباب وكانت خارجه بس وقفت فجأة 

عشق:سليم خد اقولك... فنزل سليم لمستواها وعشق باسته من خده وجريت.. وسليم اتصدم وحط ايده علي خده وابتسم وعشق جريت اخدت شاور وطلعت لافه الفوطه عليها فطلعت لقت سليم علي السرير وانبهر بجمالها وشعرها مبلول واتصدمت وهوا قام حاصرها في الحيطه 

سليم بتوهان:ايه الحلاوه دي انا متجوز قمر 

عشق بتوتر:سليم ابعد عشان اغير 

سليم:لا مش هبعد.. وفجأة دفن راسه في رقبتها وعشق خلاص بتنهار

عشق :سليم ابعد.. عشان خاطري

سليم:تؤ تؤ مش هبعد 

عشق :سليم لو بتحبني ابعد دلوقتي... سليم بعد بسرعه وعشق جريت علي الدريسنج وبقت بتاخد نفسها بلعافيه

وسليم بحب: انا بقيت مجنون بيكي يا بنت الجبالي انا اول مره احب وحده كدا 

وعشق لبست دريس ازرق وطرحه بيضه وكوتشي ابيض وكانت قمر حرفيا وسليم قال بإنهار

سليم :يخربيت حلاوتك هتجنيني  .. وعشق اتكسفت 

تب يلا ننزل عشان متهورش ... وعشق طلعت تجري علي الباب .. واتجهو لتحت وسليم مسك ايد عشق ونزلو ومنار كانت هتولع 

سليم :صباح الخير

الجميع:صباح النور..... وبدا ياكلو بس سليم جالو مكالمه واستأذن وطلع برا القصر عشان يتكلم وكان الراجل بتاع اول الروايه والي كان اسمه حامد

سليم بجمود:عملت ايه

حامد:كله تمام ياباشا كريمه كلمت الراجل دا اربع مرات 

سليم :وعرفت مين دا 

حامد:لا لسا اصله بيقفل التليفون بعد مابيكلمها 

سليم :ابعتلي تسجيلات المكالمات واعرفلي هوا مين ... وقفل..... ودخل جوا  وقعد يكمل اكل وهوا بيبص لكريمه بصات مش مفهومه وعشق اخدت بالها... لحد ماقاطعه صوت مجدي:كنت بتكلم مين ياولدي

سليم :كنت بكلم ناس في الشغل يا جدي واه صحيح انا مسافر النهاردة وهغيب شهر كدا انا وعشق

منار بغل:ودا ليه انشاء الله 

ماجد:اخرسي يابت... ومنار بصت لعشق بتوعد وسكتت

مجدي :الي تشوفه ياولدي... وبعدين  خلصو اكل وطلعو فوق


 

&&&&&&&&&وهنروح مكان اول مره نروحه وهوا في قسم الشرطه دخل ريان وكانت في بنت جميله وانبهر بجمالها و عماله تزعق وواقفه علي مكتبه وماسكه سلاح والعساكر بيحاولو ينزلوها مش عارفين

ريان بغضب:انتي مين وازاي تطلعي كدا يابت 

روح بغضب طفولي :اسمع ياظبوطه انا كنت ماشيه وهوا الي عاكسني فضربته 

ريان بعصبيه:تب انزلي وانا هشوف الحوار دا وبعدين ايه ظبوطه دي انا بلعب معاكي .... وروح خافت ونزلت وريان قرب اخد منها السلاح وراح قعد في ايه يا عسكري

العسكري بخوف:البت دي فتحت دماغ واحد وخبطته بطوبه 

ولما جبنها هنا عملت الي حضرتك شوفته 

ريان:انتي عملتي كدا يا

روح:اسمي روح وبعدين هوا الي عاكسني فضربته 

ريان:تقومي تفتحي دماغ الراجل 

روح :اه عادي ياظبوطه ولا يهمني

ريان بعصبيه :قولتلك متقوليش زفت دي انا اسمي ريان فاهمه... وروح الدموع اتجمعت في عيونها وهوا حس بضيق من نفسه

ريان :خلاص متزعليش انا اسف

روح:ممكن امشي

ريان:استني اما نشوف الراجل مات ولا لسا 

وبعد وقت ريان بيخرج روح لانها صعبت عليه 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند عشق كانت بتجهز الشنطه وسليم جه حضنها من ضهرها

وعشق اتخضت ومحاولتش تمنعه 

سليم:غريبه انك معترضيش علي السفر يعني

عشق:عادي انا حابه اغير جوا اصلا 

سليم :انتي عارفه احناا راحين فين 

عشق:فين...

سليم:المالديف ..... وعشق لفتله واتكلمت بحماس 

عشق بحماس:بجد تصدق اني مرحتش هناك قبل كدا مع اني سافرت دول كتير بس كنت بسمع عنها

سليم:عشق انتي سامحتيني ... وعشق بصت بعيد . واتنهدت

عشق:لسا هفكر ياسليم سيبني علي راحتي

سليم:تمام ياعشق... وبعد عنها ونزل وهيا اتنهدت بحزن 

وجابت تليفونها ورنت علي يعقوب وهوا كان في المكتب واتصدم لما شاف اسمها

يعقوب بلهفه :الو عشق حبيبتي وحشتينى

عشق بحزن:بعد اذن حضرتك انا رنيت عشان اعرف ايه سبب جوازي بشكل دا

يعقوب بحزن:انا هحكيلك......... وحكي الي حصل 

عشق بصدمه: كل دا حصل من غير ما اعرف 

يعقوب بحزن:سامحيني وسامحي سليم بيحبك يا عشق

عشق:تمام يابابا.. عن اذنك وقفلت ويعقوب اتنهد بحزن وكمل شغل... وعشق خلصت الشنط والخدم نزلوها ومشيت هيا وسليم وهوا متكلمش خالص 

عشق :سليم وديني اشوف ماما ودنيا

سليم بصدمه:ايه

عشق:وديني ياسليم اشوف اهلي وحشوني... وسليم اتجه لقصر الجبالي بصدمه ونزل هوا وعشق دخلت واول مافريده شافتها جريت عليا وحضنتها جامد وعشق حضنتها هيا كمان وحضنت دنيا جامد هيا كمان وبعد شويه مشيت وراحت شركه الجبالي وطلعت هيا وسليم... وعشق دخلت مكتب يعقوب ولما شافها اتصدم وقام راح عندها ووقف بصدمه وعشق حضنته جامد وهوا حضنها

يعقوب بفرحه:وحشتيني يابنت الكلب 

عشق:فين زين وحشني اوي... زين من وراها 

زين :وانتي وحشتيني يا مجنونه وجري عليها حضنها جامد وبعد وقت عشق مشيت هيا وسليم  وهوا كان فرحان عشان اتصلحت مع اهلها جدا... وبعد وقت وصلو المطار وركبو الطياره واتجهو للمالديف ... في الطياره

عشق:سليم 

سليم :نعم ياروح سليم 

عشق:عاوزه انام في حضنك... وسليم اتصدم.. وفتح دراعه وعشق دخلت في حضنه.. وسليم كان مبسوط اوي وهيا نامت وهوا كمان نام لحد موصلو وسليم شال عشق لحد العربيه لانهم كانو بليل وبعد كدا صحيت بعد ماوصلو وبصت  علي الفيلا الي كانت علي البحر وكانت بتاعت سليم 

عشق بإنبهار:واو ياسليم المكان تحفه 

سليم: عجبك بجد

عشق:اوي اوي ياسليم.... وبعد كدا دخلو وعشق اخدت شاور ولبست بيجامه هوت شورت وتيشرت بحملات وعملت شعرها بشكل فوضوي وكانت قمر وسليم اخد شاور في حمام تاني وطلع لابس شورت اسود لحد الركبه ودخل وعشق كانت في البلكونه حاوطها من ضهرها وهيا ممنعتوش ولفت اخدته في حضنها وسليم مصدوم منها خالص وبعدين عشق طلعت من حضنه وفضلو باصين في عيون بعض شويه كتير

لغايه ما عشق بعدت وكانت داخله من البلكونه ووقفها سليم 

سليم:مش ناويه تسامحيني يا عشق بقا

عشق:تؤ تؤ.. وسليم اتنهد بحزن وقال

سليم: تمام ياعشق

عشق:سليم انا مسمحاك من زمان بس كنت بربيك بس.. وسليم بصلها شويه ومصدوم 

عشق:وكمان انتا الحد التاني الي انا بعشقه انا بحبك ياسليم اوي ومن زمان..... وراحت عنده وطلعت علي طرطيف صوابعها ولفت ايديها حاولين رقبته وباسته وهوا اتجاوب معاها وشالها ودخلو وعشق بقت مرات سليم قولا وفعلا برضها مش غصب عنها..... وبعد وقت طويل عشق كانت نايم في حضن سليم وهوا بيقولها

سليم بحب:بحبك يا عشق اوي

عشق:وانا مش بحبك وسليم اتصدم... انا بعشقك.. وسليم حضنها جامد ونامو

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


هل الحياة هتفضل وردي معاهم ولا هل هتتقلب وياترا ايه الي هيحصل مع عشق وسليم واستنوني في البارت الجاي وشكرا علي التفاعل بتاعكم  وقولولي رايكم في الروايه..💯


تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع