القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق في قلب صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات


رواية عشق في قلب صعيدي الفصل الثامن 8  بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات







رواية عشق في قلب صعيدي الفصل الثامن 8  بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات


(عشق في قلب صعيدي) part 8


وكانت دي ضربه من سليم لمحمد وعشق اتصدمت وسليم نزل في محمد ضرب وقال 

سليم بغضب:عاوز تتجوز مراتي يا كلب (انننن خدت الصدمه بقا 🤣) ...... وعشق اتصدمت جدا وزين ورامي وريان راحو شاولو سليم عن محمد بصعوبه ومشو .. عشق قربت من سليم وقالت بصدمه

عشق:انا مراتك ازاي.... سليم:.... لا رد 

عشق :انطق انا مراتك ازاي

سليم:ايوا مراتي من خمس شهور .... وعشق اتصدمت 

عشق:ازاي الكلام دا ازاي انتو بتستهبلو.. وفجأه سليم قال بصوت عالي 

سليم: يا اهل الصعيد عشق الجبالي مراتي ويلا الحفله خلصت.... يلا ياجماعه جوا نتكلم والناس مشيت وعشق دخلت  وهيا مصدومه

عشق بغضب : انا مش مراتك وبعدين تعالي هنا انتا كتبت كتب كتابي مع مين وبصت علي يعقوب وراحتله 

عشق :بابا انتا كنت عارف الكلام دا رد عليا

زين: اهدي يا عشق كل حاجه وليها سبب

عشق بصدمه :حتي انتا يازين عارف... وبصت علي فريده ودنيا لقتهم حطو وشهم في الارض

عشق:يالهوي انتو كمان عارفين 

منار بغل وحقد اكبر: ايه الكلام الفارغ دا ازاي يعني سليم اتجوز غيري ودي ... وعشق راحت عندها ومسكتها من دقنها وقالت

عشق بغضب جحيمي: اسمعي يابت انتي انا مش فايقه لك يبقي تحطي جزمه في بوقك وتخرسي فهمه يابت وبعدت عنها ومنار اترعبت... وعشق راحت عند يعقوب 

عشق:ردو عليا ليه عملتو كدا فيا 

الجد مجدي:اهدي ياعشق وكل حاجه براحه 

عشق بصتله بصدمه : حتي انتا يا جدو 

انتم كلكم كدابين كلكم كدابين انتا شايفني سلعه يابابا ها شايفني سلعه دا انتا عمرك مغصبتني   علي حاجه جاي علي اهم حاجه وتغصبني انتم كلكم كدابين 

وراحت عند سليم 

عشق : سليم الجوازه دي باطل مينفعش انا مش بحبك فاهم بكرهك يا سليم بكرهك ... وسليم حس بنغزه في قلبه واتعصب جدا

عشق : انا هسبلكم الصعيد وامشي صعيد ايه دي مصر كلها لا الدنيا كلها انتم كدابين صدقوني عمري مهاسمحكم  انا ماشيه ومش هتشوفو وشي تاني... واتجهت للباب وقبل متخرج قال سليم

سليم : عشق انتي مش هتمشي من هنا فاهمه 

عشق:اذا كنت تقدر امنعني وريني 

سليم بغضب جحيمي : بلاش تختبري صبري يا عشق 

عشق: انا همشي انتم كلكم كدابين حتي انتا ياسليم طلعت كداب ولسا هتمشي.. قرب عليها سليم وشالها وخرج من القصر وهيا بتصرخ 

عشق بعصبيه :نزلني نزلني ياسليم نزلني يا حيوان نزلني.. وخرج وركبها العربيه ومشي وزين كان طالع وراها

يعقوب: استنا يا زين سيبه دا جوزها دلوقتي سيبه يتعامل معاها 

زين:بس يابابا قاطعه يعقوب 

يعقوب :مفيش بس سيبه هيا مجروحه دلوقتي جدا دي بنتي وانا عارفها 

منار بحقد:انتم مجانين ازاي تجوزو سليم لحد غيري بس والله مهسيبها 

يعقوب بجمود : ماجد لم بنتك عشان مش ناقصين احنا

ماجد بزعيق :منار اخرسي واطلعي علي اوضتك يلا.... منار نفخت وطلعت فوق وهيا بتتوعد لعشق 

وفي العربيه 

عشق بزعيق: نزلني يا سليم نزلني انا مش عاوزك... وسليم مردش عليها واتجه للجبل ودخل فيلا فاضيه مفيش غير حرس كتير حوالين الفيلا.. ووصل وعشق لسا بتزعق.. نزل سليم وشلها طلعها فوق في اوضته وهيا بتزعق جامد 

عشق: حد يلحقني من المجنون دا الحقوني سيبني يا حيوان 

سليم نزلها وقال بغضب: اخرس بقا محدش هيسمعك هنا فاهمه يعني لو قتلتك محدش هيحس اخرسي 

عشق:انا مش عاوزاك رجعني البيت انا بكرهك ياسليم بكرهك انا بحب حد تاني وبعشقه كمان مش انتا انا بكرهك

.. وسليم جن جنونه بعد الكلام دا 

سليم بغضب جحيمي :انتي بتقولي ايه اومال الحب والغيره والخوف الي كنت بشوفه في عينك دا ايه ها

عشق :محصلش ابعد عني انتا مش راجل ياسليم ... وسليم بغضب:مش راجل انا بقا هوريكي انا راجل ولا لا يا عشق......

وفضل يقرب وهيا ترجع لحد موقعت علي السرير وهو بدا يقلع هدومه كلها لحد مقرب منها وقطعلها الفستان وبقت قدامه شبه عاريه وفجأة انقض عليها زي الاسد ما بينقض علي الفريسه 

عشق : سليم لا ونبي لا انا اسفه ونبي ياسليم.. وسليم مسمعش كل توسلتها وهيا كانت بتحاول تقاوم بس مقدرتش عليه وسليم كان تايه وكان عنيف جدا معاها وعشق بتبعده بس مش قادره لحد ما اخد منها اعز ما تملك وبعد ما قام وبعد عنها عشق صرخت صرخه فيها وجع وقهر وحزن الدنيا وسليم اول ماسمع صرختها حس بل مصيبه الي عملها وقرب منها لاقي عشق نايمه مستسلمه جدا ودموعها بتنزل في صمت ودي كانت اول مره سليم يشوف دموع عشق 

سليم بصدمه :عشق انا اسف صدقيني معرفش انا عملت كدا ازاي وعشق لا رد وسليم دخل الحمام ملي البانيو مايه دفيه وطلع شال عشق وهيا مستسلمه جدا ليه وحطها في البانيو وبعد شويه طلعها وشالها نشفها ونيمها علي السرير ودهن لها كريم للجروح وبعدين نيمها علي بطنها وقعد يعملها مساج كل دا وعشق مستسلمه خالص لانها بقت جسد من غير روح وبعد شويه نامت عشق وسليم قام دخل البلكونه وقعد علي الارض وعيط زي الطفل لحد ماتعب ودخل اخد شاور وطلع عاري الصدر اخد عشق في حضنه ونام 

@@@@@@@@(في قصر القناوي) 

منار بغل :يعني ايه ياماما يعني خلاص سليم وفلوسه راحو لعشق 

كريمه بخبث: يابت اتقلي دي مش طايقه سليم اصلا وهتتطلق اسمعي من امك 

منار بخبث:تفتكري ياماما بس ولو بردو هاخد حقي منها بنت الجبالي تتقل عليا بس

كريمه بحقد :اهدي بس انتي هتخدي سليم وفلوسه 

وانا هبقي ست القصر قريب بس اتقلي عليا 

&&&&&&&&(في الصباح عند عشق) 

سليم صحي وكانت عشق لسا نايمه.. وسرح في ملامحها وكانت حرفيا ملاك وافتكر الي عمله وزعل علي الي عمله فيها اوي وفجأة عشق فتحت عنيها وقامت من جنبه دخلت الحمام من غير متتكسف حتي وطلعت لفا الفوطه علي جسمها ودخلت الدريسنج لبست قميص ابيض بتاع سليم وطلعت سرحت شعرها ونزلت تحت شربت ميه وطلعت الريسبشن قعدت قدام الشاشه وسليم نزل تحت وهوا عاري الصدر ونزل قعد علي الترابيزه قدامها واخد الريمود وقفل الشاشه ومسك ايدها وعشق مستسلمه ومتكلمتش 

سليم بحزن: انا اسف حقك عليا انا مش عارف انا عملت كدا ازاي بس ارجوكي اصرخي اضربيني عيطي متكتميش في نفسك كدا... وعشق اكتفت بسكوت والنظر له بلوم بس وبعدين زقت ايده وقامت ووهيا طالعه السلم قالت 

عشق بسخريه: سليم لو حقك عليا بترجع الي فات كانت الله يرحمه رجعت الي مات 

سليم بحزن: ايه الي يرضيكي وانا اعمله دلوقتي 

عشق : عاوزه ارجع البيت 

سليم: موافق بس هترجعي القصر عندي انا هبعت حد يجيبلك هدوم.. وعشق طلعت وسليم بعت واحد من الحراس يجيب هدوم.. وبعد وقت الراجل جاب الهدوم وعطاها لسليم 

وسليم طلع لعشق

سليم بحزن: الهدوم يا عشق... وعشق اخدت الهدوم ودخلت الحمام غيرت وسليم دخل الدريسنج ولبس. وبعدين اتحركو للقصر وسليم كان بلغ مجدي انه جايبها وراجع ومجدي بلغ يعقوب وراحو لهناك والعيله كلها كانت مستنين عشق 

وصلو ونزلو وبعدين عشق دخلت ومتكلمتش خالص.. واول ما فريدة شافتها جريت تحضنها وعشق مرفعتش ايدها وبعدت وبعدين سليم نده علي سعيده وجت بسرعه

سعيده:ايوا يا ولدي 

سليم: خدي عشق علي الاوضه الي جمب اوضتي 

سعيده : يلا يا عشق هانم... وعشق مشيت معاها وقبل متمشي قربت من يعقوب وبصتله بصه ليها معاني كتير جدا وسابته ومشيت 

سليم :معلش يا عمي شويه وهتتخطي صحيح ياريت تلمو حاجتها وتجيبوها هنا عشان هيا هتقعد معايا هنا

منار بغل:هتقعد فين ازاي الكلام دا 

سليم بغضب:ملكيش فيها دا قصري وانا اتحكم زي ما انا عاوز. معلش يا عمي متزعلش

يعقوب :انا عارف ان عشق زعلها وحش جدا واستحاله تصفي بسهوله 

سليم بصدمه:يعني ايه 

يعقوب :عشق زعلها وحش جدا ومبتسامحش بسهوله اوعي تزعلها يابني.. وسليم كان مصدوم وقال

سليم:عن اذنكم وطلع ودخل اوضته يفكر هيعمل ايه

(تعالو بقا اقولكم سليم اتجوز عشق ليه) 

flas back

كان يعقوب قاعد في مكتبه في الصعيد ودخلت السكرتيره وبلغته ان في واحد عاوز يشوفه وفجأة دخل عليه هشام 

 السيوفي 

يعقوب:اتفضل اقعد مين حضرتك 

هشام :انا هشام السيوفي

يعقوب :تشرفنا حضرتك جاي ليه

هشام بخبث: مش انتا ابو عشق الجبالي مش كدا

يعقوب بجمود :ايو انا مالها عشق 

هشام بغضب :بنتك خسرتني ملايين يا باشا وانا جاي اقولك خاف عليها عشان هدمرها واه صحيح مش دي هيا ... وطلع صوره لعشق وهيا قاعده بتتغدا  في مطعم وكان عند الصوره ليزر احمر

يعقوب بغضب:لو مسيت شعره من بنتي انا مش هرحمك فاهم 

هشام بخبث :اهدا ياباشا هدي اعصابك انا كنت هقتلها بس مرضتش لان بصراحه البت عجبت اخويا وعجبتني انا كمان وصراحه بنتك فرسه الماني يخربيت الحلاوه  عشان كدا جيت اقولك انك هتوافق وهتجوزها لأخويا 

يعقوب بغضب جحيمي: اسمع يالا انا ميفرقليش كل الي انتا قولته دا انا مش هجوز بنتي لتجار سلاح وهههه وابوكم مات في السجن صح ولا انا غلطان 

هشام بغضب :والله لو في خلال يومين بنتك متجوزت اخويا لهجوزها بالغصب لاخويا او هقتلها خالص 

يعقوب:برا برا يا حيوان برا... وخرج هشام بغضب 

ويعقوب كان هيموت من الخوف علي عشق واتصل عليها

يعقوب :عشق انتي كويسه يا حبيبتي 

عشق: ايوا يابابا كويسه كلها يومين ومسافره امريكا 

يعقوب بقلق :خلي بالك من نفسك يا حبيبتي.. وقفل

وقعد يفكر لحد ملقاش حل غير سليم واتصل عليه 

سليم:الو يا عمي

يعقوب:انتا فين ياسليم

سليم:انا في الشركه في حاجه ولا ايه 

يعقوب بتوتر:انا عاوزك تجيلي حالا البلد

سليم بقلق:في ايه يا عم يعقوب حصل حاجه لعشق 

يعقوب:لا عشق كويسه وعندك في القاهره بس الموضوع بخصوص عشق 

سليم :تمام يا عمي مسافه  السكه وهكون عندك

يعقوب:تمام بس متقلش لعشق انك جاي سلام.. وقفل 

وبعد ساعات وصل سليم  القصر عند يعقوب.. ويعقوب حكاله كل حاجه قدام الكل 

زين بغضب:وانتا سكتله يابا 

يعقوب :لا طردته وهدته بس انا خايف علي عشق اوي

سليم بهدوء :انا هتجوز عشق.. والجميع اتصدم 

يعقوب:ازاي يبني من غير علمها 

سليم:مقدمناش حل تاني وعشق عنديه جدا ولو عرفت هتروح لهشام ومش هتسكت 

زين:انا شايف ان سليم عنده حق... وبعد شويه جابو مأذون وكتبو الكتاب وسليم انطلق علي القاهره علي طول

back

وسليم نام من كتر التفكير وصحي علي الغدا ونزل تحت

سليم:هيا عشق منزلتش 

صفية:لا ياولدي بس حاجتها اجت وطلعت عنده فوق 

سليم:لو سمحتي ياما قوليلهم يحضرو اكل لعشق 

صفيه:حاضر ياولدي.. ودخلت وبعد شويه طلعت ووراه سعيده ب صينيه 

سليم:هاتي انا هطلعها.... والكل اتصدم 

سعيدة :سيبها وانا هطلعها يا كبير

سليم بجمود :قولت انا الي هطلع الاكل.. واخد الاكل وطلع 

منار بغل:حتي الاكل كمان بيطلعو بنفسو 

مجدي:كلي وانتي ساكته يابت 

عند عشق.. كانت غيرت ولبست بيجامه ورست هدومها وكانت بتشتغل وفجأة دخل سليم بصينيه وعشق ولا اتحركت 

سليم:يلا عشان تكلي  انتي مكلتيش حاجه من امبارح

عشق: لا رد.... وراح سليم عندها وقفل الاب توب

وعشق نفخت بزهق 

سليم:يلا عشان تكلي

عشق ببرود :مليش نفس مش عاوزه

سليم:لا هتاكلي قومي

عشق:مش جعانه انا مش جعانه يابنى ادم

سليم بحزن:عشق سامحيني عشان خاطري عشق انا بحبك اوي ونبي حقك عليا انا اسف

عشق:يلا عشان انا جعانه... وقامت واتجهت نحيه الاكل وسليم بص عليها بحزن.. وراح قعد جمبها وهيا مأكلتش اصلا وسليم اتنهد وخرج... وعدا علي اليوم دا شهر وعشق مخرجتش من الاوضه ومشفتش حد ومبتكلمش حد حتي كريم وريحانه رجعو وهيا لسا حابسه نفسها وسليم كل ما يخشلها بتتطردو لحد اليوم دا بليل... عشق كانت بتلعب في الموبايل. ودخل عليها سليم

سليم بحزن :عشق كفايه بقا

عشق :كفايه ايه

سليم:ايوا كفايه بقا اطلعي برا الاوضه انتي بقالك شهر مطلعتيش برا لو عاوزاني اطلقك وهترتاحي هعمل كدا 

عشق حست بنغزه في قلبها.. وقالت بقهر

عشق :برا ياسليم برااا

سليم: مش طالع انا كفايه حبسه لحد كدا

عشق:برا ياسليم برا انا مش طايقاكم كلكم يا كدابين

سليم :بس بقا كفايه من النهاردة معتش حبس فاهمه يا عشق انا مش هسيبك لغايه متروحي مني انتي روحي ونبضي ومش هقتلك بإيدي واسكت انا اسف ارحميني من العذاب يا عشق انا تعبت اوي

عشق:اطلع لوسمحت ياسليم برا..... وطلع سليم برا القصر كله وركب عربيته واتجه للبار وقعد يشرب لحد 2بليل ... وعشق كانت بتعيط لحد منامت من كتر العياط

وسليم رجع مش شايف قدامه ومنار كانت نازله تشرب فجأه لقت سليم جاي واول مشافها قال عشق حبيبتي سامحيني يا عشق

منار بغل:تعالي وانا هوديك لعشق

سليم:بجد يلا عشان وحشتني اوي

واخدته منار واتجهت لاوضه سليم ونيمته علي السرير وخرجت راحت لامها

منار:حكتلها الي حصل

كريمه بخبث:اعملي................. 

منار:بس خايف اتكشف 

كريمه:متقلقيش انا في ضهرك... ومنار مشيت جابت ماده من اللون الاحمر وحطتها علي الملايه وقطعت هدومها وقلعت سليم كل هدومه ونامت جمبه

@@@@@@@@تاني يوم الصباح 

عشق صحيت علي صراخ جامد جدا ولبست اسدال وخرجت وكانت دي اول مره عشق تخرج من شهر ولما سمعت من اوضه سليم قلبها اتقبض وطلعت تجري علي جوا لقت العيله كلها جوا وسليم مداري نفسه بس مش لابس حاجه خالص ومنار لفه الملايه عليها وبتعيط وكريمه بتهديها والكل مصدوم في سليم ومكنش حد مصدق ان سليم مظلوم 

واول ماعشق دخلت الكل بصلها بصدمه من شكلها لانها كانت خاسه وباهته جدا وسليم خاف تسيبه 

عشق:في ايه 

سليم :صدقينى يا عشق والله ما فاكر

منار بتصنع الحزن:يعني ايه مش فاكر دا حتي الدم علي الملايه اهو وعشق بصت واتصدمت وسكتت 

ماجد بغضب :انتا ضمرت بنتي ياسليم

سليم بغضب:قولتلك معملتش كدا 

كريمه :ما الدم علي السرير اهو... وفجأة الجد مجدى قرب علي سليم ورفع اييده وضربه بلقلم بس عشق وقفت قصاده اخدت القلم... ومن قوه القلم عشق وقعت علي الارض وسليم اتفزع وهيا قامت ومتكلمتش

مجدي بحزن:لي كده يابتي 

عشق بجمود:وانا مقبلش ان حد يهين جوزي ابدا وعشان مين دي استحاله ولايهمك يا جدي بعد اذن حضرتك اطلعو برا لو سمحتو 

كريمه:انتي مجنونه هنطلع برا والبت هنتفضح

عشق بغضب:لو سمحتو اطلعو برا عشان استر جوزي وهجيبو وهنزل... والكل اتصدم من تصرف عشق 

سليم بصدمه:عشق انا 

عشق:انا واثقه فيك يا سليم خلاص.. وسليم اتصدم منها

منار بغل:انتي مش مصدقاني 

عشق: برا لو سمحتو يا جدي

مجدي بجمود :برا.... وخرج الكل وقفلو الباب .. وعشق بصت لسليم 

عشق بهدوء :ادخل خد شاور وانا هطلعلك هدوم عقبال ما اروح اغير

سليم :عشق انتي بجد مصدقاني 

عشق:اه عادي مصدقاك اصلك مبتقلش ادبك الا معايا ولا ايه.. وسليم دخل الحمام وهوا مصدوم وعشق طلعت الهدوم وخرجت لبست وراحتله لقيته قاعد علي الكنبه حاطط راسه بين ايده

عشق:يلا ياسليم متشلش هم حاجه انا في ضهرك يلا

سليم:عشق يا حبيبتي انتي سخنه دا محدش مصدقني الا انتي.... عشق سحبته وخرجو ومسكت ايده جامد وهما نازلين وسليم مصدوم من الي حصل ومنها... ونزلو تحت 

عشق بهدوء بعد ماقعدت وقعدت سليم :ايه الي حصل يا منار

منار بتوتر:انا كنت نازل اشرب بليل فجأه سليم كان جاي وسكران وكان بيقع فسندته لحد الاوضه بس اول وبعدين راح قافل الباب وقرب مني وانا كنت ببعد لحد مقطع هدومي كلها  وقلع هدومه وانا حاولت اصوت بس هوا كان كاتم بقي وحصل الي حصل وانا اغمي عليا وصحيت اتصدمت وقعدت اصرخ

سليم:انا عملت كل دا

عشق: تمام يا منار انتي عاوزه ايه دلوقتي

منار بغل:يتجوزني انتي عبيطه دا شرفي

عشق بخبث :تمام لو طلعتي بنت سليم مش هيتجوزك انما لو مش بنت هيتجوزك تمام 

منار بتوتر شديد :يعني هيتجوزني ويستر عليا

عشق :ثواني وهنعرف.. وفتحت تليفونها وكلمت وليد

عشق:الو

وليد:الو عشق مبترديش عليا بقالك شهر ليه

عشق:معلش مش وقته دلوقتي عاوزه منك حاجه

وليد:اؤمري

عشق:عاوزه دكتوره نسا و دكتور من معمل التحاليل

وليد ليه انتي فيكي حاجه

عشق :لا انا كويسه هاتهم علي قصر القناوي. وقفلت

كريمه بتوتر:انتي ليه هتجيبي دكتوره مادكتوره العيله موجوده وكمان دكتور تحاليل ليه

عشق بخبث :عادي عشان نطمن... وبعد وقت جاب وليد الدكاترة ودخل 

وليد:اي حاجه تاني يا عشق

عشق:لا شكرا ياوليد روح انتا... وليد مشي 

عشق:ازاي حضرتك يا دكتوره 

دكتورة:الحمدلله فين المريض 

عشق :مهو مفيش مريض انتي بس هتشوفي هيا مدام ولا انسه

دكتوره :تمام يلا

عشق :كلنا هنيجي معاكم يادكتور تمام

الدكتورة: مفيش مشاكل

منار برعب:لا متجوش انا هدخل انا وماما بس

عشق بخبث:لا انا هجي معاكي انا وماما صفيه وامك وريحانه كمان يلا انتي خايف ليه كلنا حريم في بعض عادي

كريمه:لا مش هدتخلو

عشق بغضب :بقلك ايه يا وليه انتي وبنتك يلا احسن وربي اخليها تشوفها هنا يلا

ودخلو كلهم ومنار مرعوبه وكلهم حواليها وعشق واخد بالها انها خايفه بعد وقت

الدكتورة:لسابنت بنوت

عشق بفرحه :شكرا يادكتور ... وخرجو 

عشق بثقه:منار بنت لسا

سليم بفرحه:الحمدلله يارب

عشق: بس ثواني انا هقولكم انا جبت الدكتور ليه ثواني وجايه... وطلعت فوق ونزلت وهيا جايبه الملايه الي عليها دم

عشق :شوفلي الي عليها دا دم عذراء ولا لاء... اخد الدكتور منها وقعد يبص فيها شويه ويعمل حاجت

الدكتور:لا يا مدام دا مش دم دي ماده تشبه الدم 

عشق بفرحه:متشكرين يادكتور وليد مستنيكو برا هيوصلكم وهيحسبكم اتفضلو.. والدكاتره مشيت 

سليم:واضح اوي انها كانت لعبه وسخه من بنتك ومراتك يا عمي ربيهم بقا يعني لولا عشق كان فتني متجوز واحده رخيصه زي دي

منار بحقد:انا بحبك وعاوزه اتجوزك وانتا مش معبرني.. 

ماجد:حقك عليا يابني.. واتجه نحيه منار جابها من شعرها وطلع بيها علي الاوضه ونزل فيها ضرب وكريمة جت تحوش ضربها هيا كمان وخرج وقفل الباب بالمفتاح .. وكريمه بترزع وهو معبرهاش

ماجد:مش هتخرجو من هنا الا اما تتربو انتي وبنتك ونزل

وعشق :عن اذنكم  . وطلعت الاوضه واخدت شاور ولبست بيجامه اوفر سايز وعملت شعرها بشكل فوضوي وكانت جميله جدا ودخل عليها سليم 

سليم :شكرا يا عشق

عشق:لا عادي اصل كلامها مدخلش دماغي وبعدين كانت مقفوشه اوي بتوترها

سليم:عمتا شكرا عشان انتي وثقتي فيا

عشق :العفو اتفضل يلا..... وسليم بداء يقرب منها لحد مهيا قعدت ترجع ووقعت علي السرير وهي بتمسك فيه شدته ووقع عليها 

سليم:مش ناويه ترضي عني بقا يا عشق سليم 

عشق بتوتر :لا وابعد عني.... وفجأة قرب سليم من شفتها واخدها في بوسه طويله وعشق كانت بتقاوم بس بعدين اتجاوبت معاه وهوا بعد لما حس انها محتاجه هوا وحط جبينه علي جبينها وهوا بينهج وعشق اتكسفت جدا وخدودها احمرت 

سليم: يالهوي علي الفراولة مش ناويه تسامحيني ياعشق عشان خاطري حاولي تحبيني 

عشق :هفكر يا سليم..... وسليم حس بأمل وقالها بحماس

سليم:بجد يا عشق ماشي وباسها من خدها وخرج. وهيا حطت اديها مكان بوسته وابتسمت وقالت

عشق:انا مسمحاك ياسليم بس هربيك الاول شويه بس انا زعلانه من بابا اوي

وبعد اسبوعين بدون احداث غير ان عشق بقت بتاكل تحت وبتعمل سليم حلو شويه وكريمه ومنار طلعو من الاوضه وعشق كل ميحاولو يخلوها تكلم اهلها مترضاش وكانت زعلانه منهم جدا واليوم دا كان سليم في الشغل وعشق قاعده مع ريحانه وبيضحكو وصفيه وكريمه وطلبو عصير

سعيده :اعملكم عصير ايه... كلهم قالو مانجا.. ولكن عشق قالت فراوله بلحليب. . وسعيده دخلت تعمل العصير وبعد ما عملته راحت تدخل الحمام ومنار استغلت دا وحطت سم في كوبايه عشق لانها المختلفه وخرجت من غير محد يشوفها وسعيده طلعت اخدت العصير وطلعت وعطيتهم الكوبيات ومنار بتبص لعشق بخبث وبتقول في نفسها 

منار:كلها دقيقه وهخلص منك يا بنت الجبالي 

وعشق كانت هتشرب بس القطه لمست رجليه فتخضدت والكوبايه وقعت 

عشق بتوتر:انا اسفه والله مكنش قصدي انا اتخضيت بس


صفيه:ولا يهمك يابنتي عادي.. وفجأة القطه شربت من العصير عشان فيه لبن وبعدين قعدت لف حولين نفسها كل دا وعشق متابعاها وفجأة القطه صرخت ووقعت علي الارض وطلعت دم من بوقها كلهم اتخضو بس عشق وقفت وقعدت تفتكر زكريات  كتير

عشق برعب:لا لا لا متموتيش لا لا متسبنيش لا .. وكلهم اتصدمو من تصرفهاوطلعت تجري علي برا بخوف وطلعت برا القصر وريحانه كلمت سليم وحكتله وسليم اتخض وطلع يجري وعشق طلعت تجري لغايه قصر الجبالي ودخلت من البوابه وبعدين قعدت تخبط علي باب القصر بجنون

عشق برعب:يابابا افتحلي يا ماما الحقوني يابابا يابابا .. والباب اتفتح وعشق دخلت برعب 

يعقوب بخوف:عشق مالك يابنتي 

فريده:مالك يا قلب امك.. وعشق طلعت تجري علي اوضتها ودخلت قعدت في ركن منكمشه علي نفسها وبتترعش جامد وبتعيط وكانت منهاره ودخلو وراها وكل مايقربو منها تصرخ لحد مابعدو وسليم وصل وطلع جري علي الاوضه

سليم بخوف :عشق حبيبتي مالك... وعشق اول ماشفته جريت عليه ومسكت فيه جامد وهوا شدد من الحضن وقعد يهديها وكلهم مصدومين

سليم:بعد اذنكم سيبوني معاها... والجميع خرج وعشق كانت منهاره وسليم شالها نيمها علي السرير وقعد يهديها لحد مانامت وبعدين شالها ونزل 

يعقوب :مالها يابني 

سليم :مافيش حاجه يا عمي عشق تعبانه بس شويه انا هخدها وامشي دلوقتي

زين :ماتسيبها هنا النهارده

سليم :لا انا هاخدها عن اذنكم.. وخرج سليم وحطها في العربية واتجه للقصر ونزل شال عشق ودخل 

صفيه:مالها ياولدي هيا كويسه 

سليم:الحمدلله يا ما هيا نايمه بس.. وطلع فوق ووقف علي السلم من فوق وقال

سليم:والله اي كان عمل كدا في مراتي لهوريه الي عمره ماشافه.. وطلع حطها عليا السرير في اوضته وراح جاب بيجامه و غيرلها ودخل اخد شاور ولبس بنطلون اسود وطلع اخدها في حضنه ونام.


ياترا عشق هتعمل ايه في الي جاي وايه السبب الي خلاها تنهار كدا ومين الي ماتت كدا ياريت البارت يكون عجبكم واستنو باقي القصه لان الي جاي مش خير وهنعرف اسرار كتير ❤💯


 تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا




تعليقات

التنقل السريع