رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الثامن و الثلاثون 38 بقلم هايدى الصعيدى حصريه في مدونة قصر الروايات
رواية دموع السيف الفصل الثامن و الثلاثون 38 بقلم هايدى الصعيدى حصريه في مدونة قصر الروايات
الفصل 38...بقلم هايدي الصعيدي @الجميع
خلصت ليلة الحنه وكل واحد راح اوضته ودموع دخلت مع سيف اوضة خاصة بيهم واول ما دخلوا دموع لفت علي سيف بلهفة ودمجت شفايفها في شفايفه
سيف ضحك بصدمه بعد كده ضمها ليه وحط صوابعه في شعرها ومشي بيها خطوه خطوه لواره لحد ما وصل للسرير
دموع فصلت البوسة وبصت له بعشق وعنيها بتلمع سيف عض علي شفته من نظراتها : مشتقالي اوي كده
دموع وشها احمر وعضت شفتها : من اول ما شوفتك بالجلابيه وانا عايزة ابوسك
سيف ضحك برجولة : طب و معملتهاش ليه
دموع شهقت بخفه : كنت عايزني ابوسك قدمهم
سيف فرق بين رجليها وقرب منها و بخفوت : انتي تبوسيني في اي وقت وفي اي مكان انا ملكك وليكي
وبغمزة ..كنتي عرفتيني وانا كنت هقوم بالواجب
دموع ضحكت وحطت صوابعها في شعره : عرفاك وقح وتعملها عشان كده حولت مبصش ليك طول الاقعده عارفاك هتفهمني وتعرفني من نظراتي ليك
سيف قرب منها اكتر وانفسهم اختلطت : ايه الثقة دي مين قالك اني بقرأ عيونك
دموع عصت شفتها وئنت بدلع وبصت له بنظرات سخنه كلها احتياج ورغبة
سيف زمجر وهبط علي شفايفها و مصهم بخشونه وعنف دموع لفت ايديها حولين رقبته وتاهت معاه في بحور الحب والشهوة ..
تميم كل ضيوفة مشيت والبيت فضي وكلهم ناموا وطلع اوضتة الي نايمه فيها ياسمين كالمعتاد في اخر اسبوع
وفتح بالباب لقاه مقفول من جواه
ياسمين حست بيه وضحكت بخفوت وقربت من الباب : مين
تميم بخفوت : مين يعني هيجيلك دلوقتي افتحي الباب
ياسمين كتمت ضحكتها : تؤ تؤ خلاص حظ اوفر المرة القادمه
تميم كان هيتجنن عليها انهاردة بعد ما شفها بالتوب الصعيدي والطرحة مربوطه لوراه وشعرها العسلي مزين كتافها وبينافس الدهب الي كانت لبساه وبنرفزة : فصي عااد حد يسمعنا
ياسمين بهدوء : لا يا تميمي عشان تشتاقلي من هنا لبكرة معادنا قرب يا حبيبي
تميم بيأس : انا بشتاجلك كل ثانيه يا فلة وصدجت لما بجيتي ملكي وحلالي وتعب سنين في حبك راح مع اول حضن ليكي ومن وجتها وانا ادمنتك
ياسمين ابتسمت بتأثر وعنيها لمعت بدموعها : حقك علي عيني يا نور عيني بس عشان خطري بلاش انهاردة بس عايزة احس اني عروسة وفرحي بكره يا تميمي كتير عليا
تميم سند راسه علي الباب وبتسمت بحب : لاه يا جلب تميم وحياته احله عروسة واحله وردة بجت في بوستاني يا فل وياسمين ودوار شمس و چوري
ياسمين ضحكت برقة : كل ده يا تميم
تميم بخفوت : واكتر يا حبيبتي واكتر يلا هنزل تحت ورن عليكي ..وهو نازل سمع الباب بيتفتح
وياسمين بتطل من وراه بكسوف وهي لبسه قميص للنوم واسع وطويل بنص كم تميم شافها وقرب منها بسرعه شالها بين ايديه ودخل بيها الاوضة وشفيفه في شفايفها
وايد علي وسطها والتاني علي راسها بيعمق البوسه اكتر وياسمين لفه ايديها حولين رقبته وبتبدله الحب بحب اكبر
تميم فصل البوسه الي سلبت انفاسهم وبقا يبوسنا بوسات رقيقه مع كل كلمه : بحبك ..بعشجك ..اشتياجي
ليكي عد الحدود وبعد الساعات الي هتكوني فيها مرتي
اسم وفعل
ياسمين اترعشت وانفاسها اضطربت : خلاص بقا يا تميم عشان خطري
تميم نزلها علي الارض وباس عيونها وخدودها شفايفها ودماغها وبعد عنها بالعافيه : تصبحي علي خير يا فلة جلبي
ياسمين باست فكة برقه : وانت من اهل الخير يا عيوني كلمني لحد ما انام ..
تميم اومأ ووعدها ونزل وهو قلبه بينبض بالحب اكتر واكتر ..
عند فارس الي كان بيجري وراه ندي من نحية لنحيه : يا واد اهمد يخربيتك من ساعات ما طلعنا وانت بتهبد فيا تعبت
فارس بجنون : ما هو انا هجيب الواد انهاردة يعني هجيبوا سيف مراته تحمل وانا لا احا مش لاعب
ده انا داخل قبلوا
ندي بنرفزة : يعني هو بالعافيه يا روح امك يلا من هنا عشان مزعلكش انا مش عارفه امشي
: اه يا روح امك عافيه وبعدين مش عارفه تمشي مين يختيي يا محن ده انتي بقيتي الفضل لله ثم ليا بير يا قلبي وبعدين ما انتي بتجري زي الفرس اهو تعالي بس همتعك والله مره كمان هدلعك يا بت
ندي قعدت علي السرير بتعب : مفيش فايدة فيك انا حامل اصلا عرفت من اسبوع وكنت عايزة اخليها مفاجأة عيد ميلادك لما نرجع
فارس بص له بصدمه : ده بجد ولا بتسكتيني
ندي فتحت الكمودين جمبها وطلعت الاختبار ومدته لفارس : اهو شوف شرطتين
فارس قرب خد منها الاختبار بسرعه : احا يا ندي حامل مني ومقولتليش ..انتي حامل بجد
ندي بصت له وهزت دماغها بيأس فارس مسح دماغه بصدمه : مراتي حامل انا هبقا بابا هههههههههههه يخربيت التهيأت
ندي بنرفزة : تهيأت مين يا فارس البريود مجتليش بقالها شهرين يا غالي
فارس بدأ يستوعب : صدق صح انا كنت فرحان فشخ ..ثانية يعني انتي بجد حامل يالهوووي
انتي حااامل احييييه مش مصدقة هاتي
بوسه مشبك كده عشان اعرف انه مش حلم
ندي ضحكت غصب عنها وهي بتهز دماغها علي جنون حبيبها الي مش هيكبر ابدا ..فارس جري عليها وحط راسه علي بطنها : انتي يلاه يا حبيبي بابا سامعني
تعاله بسرعه ده انا هرفع امك يالهوووي الحمدلله يا رب
الحمدلله ..وحضن ندي بلهفه ..ندي ندي يحلم وتحقق وبقيتي مراتي وام عيالي هيجلي هارت اتاك يا بنت المرا
مش قاادر انا فرحاااااااااان
ندي حضنته بحنان ودموعها اتجمعت في عيونها وسمعت هارت اتاك ( نوبة قلبيه ) وضربته علي دمااه بخفه : بعد الشر عنك يا عيوني ويخليك لينا يا فارس
مبروك يابو سيف يتربي في عزك
فارس بص له وهو بيضحك ومش مستوعب : يالهوي ابو سيف كمان لا لا ويتربي في عزي الله ايه الاحساس الجامد فشخ ده
ندي ضحكت من قلبها وفارس سكت مره وحده : مالك يا فارس
فارس بخوف : ده مش خطر علي صحتك وكده انتي قلبك ضعيف
ندي بتهكم : دلوقتي افتكرت اني قلبي ضعيف وانتي بتمخمض فيا مكنش ضعيف وبعدين انا حلوة يا حبيبي متخفشي انا قلبي بيضعف وانت مش جمبي طول ماانت بخير انا بخير يا فروستي
فارس اتشال وتربع علي السرير وكان علي وشك يطير في الجو من الانشكاح الي هو فيه : يا دين النبي علي فروستك والي خلفوه قلباااااااااي بحبك يا بنت صبوحه
ووقف مره وحده : صبوووحه انا لازم افرحها
ندي وقفت مسكت ايده : استهدي بالله كده وعقل هتروح فين دلوقتي احنا في بيوت ناس وكلو نايم
فارس حضنها ولف بيها : انا عايز ارقص من الفرحه حسي بيا يا طنط حسي بياااا..لا لا انا مش هستنا
وطلع يجري علي برا واول اوضة جت في وشه خبط علي بابها : بروووو يا بروووو اصحى يا غااالي
سيف خارج من الحمام لف الفوطه علي خصره وجري فتح الباب : مالك ياض يا بن المفضوحه في ايه
فارس حضنه وبقا يطنطت بيه : ندي حامل يا بروو ندي حاااامل
سيف مسك الفوطه من هجوم فارس وهو بيستوعب الي بيحصل وضحك معاه : حتي في دي يا بن الكلب ورايه ورايه
فارس ضحك : شوفت بقا يلاا انا حجزت وحده من بناتك وش ماليش فيه ..او هاخد التلاته انا وحظي بقا
سيف ضحك: ده عند امك يلا يااض من هنا معندناش بنات للجواز
: يا رب يا سيف لما جوزت بناتك لعيالي يطلعوا كلهم ولاد وفسدهم ليك
سيف ضربه بالرجل : يلا ياض يا خو* من هنا بنات انا عشمان في ربنا
فارس بسخرية : اخييي الي بيبيع سبح ومصاحف
سيف ضحك وقفل الباب في وشه
: يا جدع استني هفرح وزتي
: وزتك نامت يا روح امك يلا من هنا ياه
فارس راح اوضة صباح وفتح الباب ونط علي السرير : صبوووووحه
صباح قامت مخضوصة : هيييييئ يا خربيتك مين ماااات
فارس بضحكه : تفي من بوقك يا غاليه يلا انا عايز الحلاوة
صباح بنرفزة : حلاوة ايه وزفت علي دماغك قطعتلي الخلف
: خلف ايه بس يا صبوحه انتي انتهيتي الصلاحيه من زمان
صباح تضربته علي كتفه بالقلم : يلا ياض يا ابن الوسخه من هنا
فارس ضحك وهو بيمسك مكان الصربة : اااه ايدك يا صبوحه يا خربيتك وبعدين ده جزاتي جاي افرحك
صباح بقرف : مسسس وانت بيجي من وراك غير المصايب يا بلوة
فارس بفرحه : احله مصببة جيالك في السكه كمان تسع شهور يا غالية
صباح عنيها لمعت بحماس : ولاه يا فارس بتتكلم جد
فارس اومأ بضحكه : ندي حااامل
صباح اتعدلت بسرعه : ونبي ايه لولولو
وفارس حط ايده علي بوقها : مش دلوقتي مش دلوقتي الناس نايمه
صباح ضربته علي دماغه : طب ما كنت قولت لنفسك من الاول كتمت عليا فرحتي
فارس ضحك : مانا مقدرتش اول ما عرفت جيت قولتلك
صباح حصنته وبتأثر : مبروك يا فارس مبروك يا غالي علي قلبي ربنا يقومها بسلامه هي والي في بطنها يا حبيبي ونفرح بيهم اخيرا هموت وانا مرتاحه
فارس باس دماغها : بعد الشر عنك يا صبوحه يلا اما اروح ازعج مها
فارس طلع وملك دخلت من البلكونه : ايه موقفك كده يا خالتي
: اه مانتي دايبه يختي في الحب مش حسه بالي حوليكي وانا الي فكرتك اتخمدتي من بدري اتريكي
مزوية في البلكونه بتنونوي
ملك بتوتر : يا خالتي ده ده
صباح ضحكت عليها : خلاص هعديها لك المره دي اصلي فرحانه ندي حامل يا بت عقبال ما تقومي بسلامه
ملك بفرحه : بجد يا خالتي مبروووك ..وحضنت صباح بفرحه
صباح بهدوء : فرحانه يا بت يا ملك مع الولاه نادر ده
ملك اتنهدت براحه : اووي يا خالتي اوي ده عوض ربنا ليا ده فرحت ايام الي راحت والي جايه
صباح حمدت ربنا في قلبها وبعدت عنها : ربنا يسترها عليكي ويبعد عنك ولاد الحرام ويكمل ستره عليكي
ملك بتوتر : البنات هنا لما سألو علي جوزي قولتلهم مسافر و ورتهم صورة نادر الي اتصورناها يوم ما كان جاي يكتب عليا بس دلوقتي نادر هيجي بكره مع باقي صحاب فارس احسن حد يشوفه
صباح بتفكير : عادي مهو جاي يحضر الفرح وماشي تاني و ربنا يستر بقا ياسمين تتجوز ونمشي احنا كمان ايه الي يقعدنا اكتر من كده في بيوت الناس ..
فارس عمل نفس الي عمله مع صباح مع ابوه وامه ونط في نص السرير وبصوت عالي بابا ماماا وصحاهم مفزوعين وفرحهم ورجع لندي
فارس دخل وهو بيضحك وشافه مغمضه عيونها ومتكيه علي السرير فارس وقف قدامها ونزل لمستواها وباس شفايفها برقه
ندي فتحت عنيها : كنت فين ده كلو
فارس بيبوس في وشها ورقبتها وكل سنتي فيها برقه : انا هو يا حبيبي معاكي وجمبك مبروك يا ندي قلبي
ندي ابتسمت برقه وحضنته : بحبك اوي يا فارس
فارس ضحك بفرحه كل مره بيسمع منها كلمة بحبك بيحس انه عمل انجاز ندي الي مكنتش بطيقه بقت مراته وملكه وحامل منه ودايبه فيه
باس دماغها وخدها في حضنه ونام علي السرير وصوابعه بتداعب شعرها بحب : وانا بحبك اكتر من روحي يا طنط
ندي ضحكت وضربته علي كتفه براحه وغمضت عنيها ونامت علي صدره ..
من الصبح الساعه تمانيه كان العيلة كلها علي قدم وساق وكان فارس وسيف وقفين مع تميم بيتممه علي كل حاجه تميم دبح الدبايح وساب الجزار يكمل هو والطباخ
وبتوع الفراشه بتنصب الصوان واحد للرجاله والتاني للحريم
ووصلت الميكب ارتيست بالفستان بتاع ياسمين وكل حاجه تخصه بعد ما تميم خد ياسمين ونزلوا اشتروا
وحجزت في اكبر بيوتي سنتر في المحافظة الاسبوع
الي فات ..
ومن بعد صلاة الضهر بدأت الرجاله تيجي تتغدي ووصلوا ضيوف تميم وقريبه من كل مكان واولهم الشيخ ليل العزايزي وولاد عمه واعمامه وكان في منشدين
وشيوخ كتير افتتحوا الليلة بالخطاب والقرأن
والمدح لحد المغرب العروسه جهزت
وخدها سالم ونزل بيها ووراها البنات بتزغرط ويرشوا عليها بتلات الورد الملون بفرحه
وشافت تميم مستنيها تحت بجلابيته البيضة والعباية البني علي اكتافه والعمه ملفوفه علي دماغه وشكله كان يهبل شاف ياسمين بتقرب منه بهداوة وكأنها بتمشي علي دقات قلبه وابتسم بفرحه مش سيعاه
سالم بهدوء : انا سلمتك وردت بيتي ووحدتي واول فرحتي حافظ عليها عليها يا تميم
تميم بعشق : في عيوني وجلبي وتاچ علي راسي
ياسمين اترعشت وقلبها نبض بعنف وبتحاول دموعها متنزلش علي قد ما تقدر تميم رفع الطرحه عن وشها
وعيونه جت في عيونها وقرب باس دماغها والزغريط وكل الاصوات اختفت من حوليهم بقا هو وهي وبس
تميم بخفوت : مبارك عليا يا فلة جلبي
ياسمين شهقت بخفه ودمعه نزلت من عينها
تميم بلهفة : هششش لاه عشانك خاطر بلاش دموعك تنزل في ليلتك يا عروسه ..وباس مكان دمعتها بشفايفه
وخدها وطلع قعدها علي الكرسي بتاعها العالي وكأنها ملكه متوجه وقعد جمبيها وايده في ايدها وقعد معاها
شوية وهو بيهمس لها بمعسول الكلام وقام عشان ضيوفه بدأت تستأذن
الرجاله الكبيرة والشيوخ بدأت تمشي بعد ما كلت وخدت واجبها وفضلت الشباب الي شغلت مهرجانات وبدأ الفرح بنسبالهم ...
فارس قعد يرقص مع اصحابه ويتنطت بفرحه مضاعفة
فرحته باخته وفرحته بمراته
واشتغل مزمار صعيدي تميم خد عصايه وحدف لسيف وحده الي وقف برجولة وهيبة وكأن الجلابية الصعيدي
متلقش غير بيه مولود فيها
ووقفوا يحطبوا قصاد بعض وحوليهم الشباب بترقص بلدي وصحاب فارس بتعبط وتخبط في بعض وبيضحكوا وقلبنها مسخره مفضوحين حدالله هههههههه
تميم حضن سيف بفرحه وضحكوا مع بعض
سيف بضحكه : طب ايه هتفضل قاعد معانه كده كتير وسايب الانسه ياسمين لوحدها
تميم : لاه رايح لها اهو وبعدين ايه انسه دي يا نطع
سيف بغمزة : لحد دلوقتي انسه لحد ما نشوف لحمر ونعرف بقا سبع ولا ضبع
تميم خبطه بالبنية في كتفه وضحك علي كلامه وطلع غير الجلابيه ولبس بنطلون بدله اسود وقميص ابيض
ونزل راح لياسمين مسك ايدها من وسط البنات وشدها ليه وكانت بتتمابل بين ايديه وبتضحك من كل قلبها
وقربت منه : غيرت الجلابيه ليه شكلك كان قمر فيها
تميم ابتسم وقرب منها : مكنتش عايز احرمك من حاجه شوية جلابيه وشوية بدله
ياسمين بدلع : في كل حالاتك عاجبني وبعدين يلا بقا نرقص سلو
تميم بص حوليهم وشاف الحريم فتحه بوقها ونصهم مصدومين : لاه يا غاليه موصلش حدانه ده ههههههههه يلا بينا علي شجتنا هرجصك سلو للصبح
تميم ضحكت بكسوف واومأت تميم باس دماغها ورفعها بين ايديه وبصوت عالي : يلا تصبحوا علي خير
الحريم ضحكت وفي الي زغرط وفي الي كان قاعد يهري وينكت في نفسه ..
طلع تميم مع ياسمين شقته وسط مباركات وزغريط الاهل والحبايب ونزلها في نص الصاله : نورتي بيتك يا فلة خدي راحتك يا غاليه
ياسمين بخفوت : منور بيك يا تميمي
تميم قرب منها وبخفوت : براحه علي تميمك يا جلبي عشانك خلاص علي تكه
ياسمين اتوترت وجسمها اترعش وتميم لاحظ قرب منها اكتر ومسك ايديها : ايه يا بويه مالك جلجانه ليه مانا علي طول معاك طول الاسبوع الي فات مفيش حاجه تخوف
ياسمين بتأتأه : م.مهو احنا مكملناش للاخر وانا خايفه
تميم ضحك علي لطافتها : اوعي تخافي يا جلبي وانا معاكي وبعدين يا حبيبي لو معيزاش وتعبانه عرفاني
انا عمري ما اغصبك علي حاجه
ياسمين باست خده برقه : ربنا يخليك ليا يا تميم ممكن بقا تفك لي السوسته دي عشان زهقت من الفستان وعايزة اخد شور
تميم بخفوت : عيوني ليكي حتي لو عايزاني اساعدك في الشور
ياسمين برقة وبلعت ريقها بخجل ومردتش تميم ضحك وخدها من ايديها لاوضة النوم وشافت قميص النوم الابيض علي السرير وجسمها ارتجف من برودة الاوضة وريحتها والاضاءة الخافته والي جيه في دماغها من افكار منحرفه ونفضت دماغها بسرعه كل ده قدام عيون تميم الي بيضحك بخفه علي جمالها وبرأتها
قرب منها وحضنها من وراه وهو بيبوس رقبتها وخدها وانفاسه سخنه
ياسمين بخفوت : تميم
تميم بخشونه : جلب تميم ..وضمها ليه اكتر ..مشتاجلك جووي يا فلة
ياسمين بتوتر : حبيبي الليل قدمنا طويل
تميم اومأ وبدأ يساعدها في فك الطرحه الطويلة وبعدينا الفستان الي كان هيقع لكن ياسمين مسكته من عند صدرها وجريت علي الحمام ..
تميم ضحك علي جنانها وقرب من الحمام : انا برا هاخد دش لحد ما تطلعي وتخدي راحتك تعالي نتعشو مع بعض
متنسيش تتوضي
ياسمين اتنفست بهدوء وحولت تهدي نفسها سابت الفستان الي وقع عند رجليها وقفت علي الحوض مسحت وشها من الميكب وفكت البنس الي تسريحت شعرها البسيطه وخلعت الاندر والبرا رمتهم في سلة الهدوم و دخلت تحت المرش خدت دش دافي وغسلت جسمها و روقت اعصابها ولبست روب الاستحمام وتوضت وخرجت بهدوء نشفت شعرها وحطت مرطب علي جسمها ولبست القميص وعليه الاسدال الي كان علي الكرسي وخرجت تمشي براحه عشان متدسش علي طرف الاسدال وتقع ..
شافت تميم قاعد علي الكرسي بشرود ولابس قفطان ابيض وشعره رطب واول ما شافها ابتسم بحب وقرب منها باس دماغها وفرض السجادة وصلي بيها ودعا دعاء المتزوجين وايده علي دماغها وعيونه في عيونها الي بتلمع بدموعها وخلص وحضنها ووقف بيها
تميم بحنان : يا بوية عشان تاكلي تلاجيكي من الصبح مكلتيش حاچه
ياسمين ابتسمت بهدوء وامأت ومشيت معاه للسفرة ورفع الغط عن صنية الاكل تميم ضحك : وه الحجه عمله معانا الواجب وزيادة
وقاعد ياكل الاكل بسمن البلدي ويأكل ياسمين علي قد ما تقدر وبعدين قامت غسلت ايدها واسنانعا وتميم زيها ودخل وراها كانت طلعت من الحمام ..
تميم بهدوء : طب ايه يا ست فلة هتخلعي اسدالك ده ميته
ياسمين مسكت الاسدال بتوتر : ما هو اصلي اه انا بردانه
تميم ضحك وقرب منها : تعالي وانا هدفيكي متجلجيش
ياسمين رجعت لوراه : لا لا ميرسي متتعبش نفسك انا كده حلوة
تميم وقف مكانه : خلاصك علي راحتك ..وسابها وخرج
ياسمين بصت مكانه بصدمه : انا عملت ايه انا مش قصدي ازعله والله يووه بقا انا زفت ايه مانا بقالي اسبوع في حضنه ايوة بس انا مكنتش بخلع هدومي حته خلاص بقا هو جوزي وده لازم يحصل
وعضت شفتها وخلعت الاسدال ونفضت شعرها حطت ملمع ورشة برفانها وطلعت تمشي بهداوة وهي بتشد اطراف قميصها القصير الشفون
شافت تميم قاعد علي كرسي الانترية وبيدخن بشرود قربة منه وبرفانها وصل قبليها بس تميم مرفعش عينه
قعدت قدامه وبخفوت : تميمي
تميم رفع عيونه طفي السجارة وبهدوء : ايه يا فلة منمتيش ليه
ياسمين مسكت ايده باستها برقة : مش هقدر انا من غيرك يا قلب فلة تعااله
ووقفت وهي بتشده براحه تميم مشي معاها وهو مسير غير مخير مفتون بجمالها ورقتها متيم في حبها
دخلوا الاوضة وتميم وقف وشدنا لحضنه وبهمس : بعشجك ..وهبط علي شفايفها بكل اللهفة والحب الي جواه كان بيمص الي تحت برقة ويرجع يسحبها بين اسنانه براحه ويتبادل معاها البوسه ويرجع ياخد شفتها الي فوق وايده علي وسطها بتقربها ليه اكتر وبيضمها اقوي وجسمهم بيرتجف من العشق الي بيضرب في قلبهم
بعنف وبيدب النبض في كل اطرافهم ..
تميم مشي بيها وهي بين ايديه ونام بيها على السرير وشفايفه في شفايفها : اممم ياسميني ..زمجر وهو بيدفن وشه في رقبتها وبيلتهمها براحه وعلي مهلة
كل سنتي فيها ويسيب علامته وايديه بتتحسس كل جسمها لحد ما وصل رجليها وبدأ يرفع اطراف القميص براحه وايده بتمشي علي جسمها لحد ما خلعوا
وتعدل قلع قفطانه وعيونه علي جسمها العريان الا من اندر خفيف بشكل سبعه يدوب مغطي انوثتها وجسمها بيترعش تحتيه ومغمضه عنيها وايديها بتخبي صدرها
تميم عض شفته بشهوة وعروقه بتنبض بقوة وانفاسه سريعه وسخنه وقرب منها حسس علي وشها برقة
: فتحي عيونك يا جلبي وعيشي معايه كل لحظة يلا يا حبيبي
ياسمين عضت شفتها وفتحت عيونها وانفاسها اضطربات من نظراته الشهوانية : اممم تميم
وئنت بمتعه اول ما حست بيه بيبعد ايدها وبياخد صدرها اليمين بين شفايفه وايده بتداعب الشمال برقه
وبيطلع اصوات تلذء وزمجره رجوليه تعبت اعصابها اكتر
ونزلت بشفايفه علي بطنها بعد ما داعب صدرها الشمال ومصه بين شفايفها وحرك لسانه السخنه علي حلمتها
لحد ما وصل وسطها وبقا يبوسها بوسات عميقه رطبه وصوابعه بتداعب انوثتها برقة دوبتها
وصل للاندر بتاعها وسحبه براحه وانفاسه السخنه ضربت منطقتها الحساسه خلها شهقت ومسكت الملايه بصوابعه بتترعش
تميم بهمس سخن : ياسمين عايزاني ابوسك هنا ودوج طعمك عايزاني احط شفايفي ولساني عليكي ..وبيتكلم وشفايفه بتلمس انوثتها وعيونه في عيونها
ياسمين رفعت راسها وبصت له وشافت منظره بين رجليها وامأت ورمت راسها لوراه مش قادره تتحكم في اعصابها ...وتميم هبط علي انوثتها يا كلها بشهوة ويمصها برقه بصوت مسموع شهواني ولسانه بيخبط في منطقتها الحساسه خلها اترعشت وشدت جسمها واطرفها اترعشت بقوة وبقت تتنفض بين ايديه وهي بتتأوه بصوت كله متعه
تميم اتعدل وهو بيلعق شفايفه وقرب منها بعد ما خلع البوكسر بتاعه ونزل علي شفايفها وايده في شعرها
وباسها بوسه سلبت انفاسه وهو بيمص لسانها وبيداعبها بلسانه في بوسة رطبه سخنه وايده التانيه بتحرك رجولته علي انوثتها ياسمين بدأت تفوق وحست بيه وشهقت وهي بتنبت ضوفرها في كتفه
تميم بخفوت : هششش اهدي متخفيش براحه و وحده وحده انا مش مستعچل سيبي نفسك يا حبيبي
ياسمين خدت نفس عميق وحولت متركزش وسابت جسمها وندمجت معه في البوسه ولسه رجولته بتتحرك علي انوثتها وحط مقدمت رجولته علي فتحت مهبلها
وخترقها مره وحده بس براحه وساعده رطوبة انوثتها الغرقانه في شهوتها
ياسمين شهقت بخضه و وجع وبرقة عنيها بس صرخها اتكتم بين شفايف تميم الي بسها بكل رقة العالم
تميم برجفة : بس يا حبيبي بس يا بوية خلاص اهدي كل حاجه خلصت مبروك يا فلة جلبي بجيتي حرم تميم
النعماني اسم وفعل
ياسمين اومأت بلهفه ودموعها في عنيها ونفسها سريع : اه يا تميمي مبارك عليك يا عيوني
تميم ضمها ليه ودفن وشه في رقبتها وباسها برقع بوسة رطبه عميقه وهو بيتنفس ريحتها وبهمس : عايزك يا ياسمين مشتاجلك واعر
ياسمين شهقت بخفه : انا ليك يا حبيبي اتحرك يا تميمي
تميم خد الاذن وبدأ يتحرك جواها وهو بيشربها جنون العشق ولذته والمتعه في حضنه وفضل معاها وقت طويل بيعاملها بكل رقه وحنان لحد ما خرج كل شهوته وتاكد من راحتها علي اكمل وجه وقام وقف بعد ما باس دماغها خد القفطان من الارض لبسه
ياسمين بخجل : رايح فين
تميم بضحكه : هحدف المنديل لاخوكي الناس تحت مستنيه تطمن
ياسمين شهقت بصدمه : بتهزر صح لا ونبي عشان خطري بلاش
تميم باس شفايفها وهو بيمصها بعمق وضحك وسابها ودخل البلكونه وهو داخل خد السلاح بتاعه وطلع ضرب نار في الجو والزغريط اشتغلت وضرب النار وصحاب فارس بتزيط في الزيطه وسيف حضن فارس الي دموعه نزلت غصب عنه
دخل تميم وشال ياسمين بهدوء وفتح ماية دافيه في البانيو وقعدها براحه باس دماغها وطلع غير فرشة السرير ودخل خد معاها شور وطلع وهو شفايفه في شفايفها ...وقضوها حتي مطلع الصباح 😌
**********************************
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا