القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق في قلب صعيدي الفصل السابع عشر 17الاخير بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات

 رواية عشق في قلب صعيدي الفصل السابع عشر 17الاخير بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات




رواية عشق في قلب صعيدي الفصل السابع عشر 17الاخير بقلم اسماء السيد حصريه في مدونة قصر الروايات



(عشق في قلب صعيدي) part17 والاخيره


سليم بيلاقي ورقه علي السرير  قرب واخدها ولقاها من عشق ومكتوب فيها حاجه صدمته وعصبتها لحد جنوني 


(سليم انا همشي ومش راجعه تاني عشان انتا اتجرأت وضربتني وعمتاً أنا كنت ناويه اهرب من زمان وانامحبتكش من الاساس يا ههه العمده عارف ليه عشانك غبي صدقتني 

وانا حامل بس مش منك ياسليم دا من حب حياتي وانتا اتجوزتني من غير علمي وانا هربت ومتحاولش تدور عليا عشان مش هتلاقيني ياسليم ومتبقاش عبيط وتثق وتحب اي حد كدا وعندك البت منار اهي هتموت عليك اتجوزها ههههه ولا اياك تولعو وابقا سلملي علي العيله كلها وعيلتي كمان لانهم طيبين وميعرفوش اني واخده طبع الخيانه من أبويا  واه صحيح هتوحشني يا مغفل انا هتجوز الي بحبه وبعشقه سلام ياسولم ههههه. عشق) 


سليم بغضب:عششششق يا عششق


ونزل يجري علي تحت والعيله كلها اتجمعت 


مجدي:في ايه ياسليم بتزعق ليه


سليم بغضب مفزع:عشق هربت 


صفيه دبت علي صدرها وشهقت بصدمه:يامري يامري


كريم:وانتا عرفت ازاي 


سليم بغضب:سايبالي رساله بس والله لهلاقيها وهقتلها


رامي:تقتلها ليه دي مرتك وحبيبتك


سليم بصوت عالي :انا مش هسيبها وهجيبها كريم لملي  الرجاله واقلب الدنيا عليها بسرعه ياكريم


كريم بخوف:حاضر.... وطلع يجري هوا ورامي


ريان :وانا هخلي كل الكماين تدور عليها 


سليم بغضب:بسرعه قبل ماتطلع من الصعيد... جدي كلم عمي يعقوب دلوك 


مجدي:حاضر ياولدي .. واتجه لتليفون


روح بدموع:انا متأكده ان عشق متعملش كدا 


تاليا وريحانه:وانا كمان مش مصدقه


سليم بغضب جحيمي:اسكتو بقا انا هجيبها وهقتلها 


منار:هوا ممكن تعمل كدا بجد ياني متوقعتهاش دي


سليم بغضب:اخرسي خالص انا مش طايق حد.. واتجه للمكتب بغضب جنوني

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند يعقوب كانو بيتعشو 


زين :المهم يابا انا اخدت اول دفعه من فلوس بنايه العماره


يعقوب:كويس والله 


فريده:انا قلقانه اوي


زين:من ايه ياما 


فريده :علي عشق مش عارفه بس قلبي مش مطمن كلموهالي 


يعقوب:فاتها نايمه بكرا نروحلها و.. قاطعه رنه التليفون


مجدي :الو يا يعقوب


يعقوب:اهلا يا مجدي عاملين ايه


مجدي:مش كويسين عشق جتلك


يعقوب بخوف:وعشق هتجيلي ليه انا مشفتهاش 


مجدي:بنتك هربت يا يعقوب


يعقوب بصدمه:اايه بنتي انا كيف دا


مجدي :تعالو بسرعه 


يعقوب:حالا جايين... وقفل


فريده:في ايه طمني


يعقوب:بيقولو عشق هربت


زين:ايه كيف عشق متعملش اكده


فريده:انا كنت حاسه انها مش كويسه ياترا انتي فين ياضنايا


دنيا:بس انا مصدقش ان عشق تعمل كدا 


يعقوب:ولا انا مش وقته يلا نروح نفهم الموضوع


وبالفعل الجميع اتجهو علي قصر القناوي

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في المكتب كان سليم بيشرب سيجاره ورايح جاي بغضب وبيبص في الرساله وغضبان جدا


سليم بدموع:ليه يا عشق ليه دا انا عشقتك دانا كنت بحبك اكتر من روحي دا انتي الوحيده الي كنت بضعف قدامها وبعيط في حضنها ليه دانتي كنت قلبي و....


قاطعه الخبط علي الباب فمسح دموعه وقال بغضب


سليم بغضب:ادخل 


الخادمه:يعقوب بيه وصل يا كبير


سليم:روحي .. وجريت بخوف 


وسليم طلع وجري عليه زين 


سليم:عم يعقوب وزين عاوزكم في المكتب


وراحو وراه وقفل المكتب 


زين بغضب:اختي فين ياسليم


سليم بغضب جنوني:هربت يا زين هربت وكمان مش حامل مني وهربت مع عشيقها


زين مسكه من ياقه الجلبيه بغضب:اخرس انا اختي اشرف من الشرف انتا مجنون


سليم زقه واتكلم بغضب :اتفضل شوف.. وعطاله الورق

وزين بدأ يقرأ وهوا مصدوم 


يعقوب:في ايه يازين فهمني .. زين مدله الورقه ويعقوب بدأ يقرأ وهوا مصدوم 


يعقوب بجمود ورما الورقه :دا مش خط عشق بنتي


سليم برفعه حاجب :يعني ايه


يعقوب:يعني دا مش خط بنتي يازين ركز في الحرفين الي عشق بتكتبهم بطريقه مميزه 


وزين جري اخد الورقه من علي الارض وبدأ يشوف ويدقق


زين بصدمه :فعلا دا مش خطها عشق مستحيل تكتب الراء كدا 


سليم بفرحه:يعني مش عشق الي كاتبه كدا 


يعقوب: انا بنتي مكنتش اتوقع منها كدا و... فجأه الباب خبط 

وكان كريم


سليم بلهفه:لقيتها


كريم:قلبنا الصعيد ملهاش أثر


سليم بغضب:يعني ايه اقلبلي الدنيا شبر شبر فاهم


كريم بخوف:فاهم فاهم... وطلع يجري 


زين:في حاجه غلط 


سليم:فعلا انا مش هسكت انا مراتي هتبات في حضني اليله

وفجأة دخلت روح


روح بخوف:استاذ سليم ممكن اتكلم معاك دقيقه


سليم بغضب:مش وقته يا  روح بعدين


روح بتوتر:لاء ماهوا بخصوص عشق


سليم بلهفه:تعرفي مكانها 


روح:لاء بس أعرف الي يعرف مكانها 


زين:انطقي بسرعه 


روح بخوف:م.م.منار


سليم بصدمه:ومنار تعرف منين 


روح:اصل النهارده كنت معديه وسمعتها ببتكلم في التليفون مع واحد  وبتقول انا لو عملت كدا ممكن سليم يقتلني 

وبعدين قالت  ممكن تصيب وأبعد عشق عن سليم 


زين بغضب :بنت الكلب هقتلها 


سليم مسكه:اهدا يازين احنا لازم نعمل نفسنا مصدقين الكلام الي في الورقه عشان متأذيش عشق 


يعقوب بخوف:انا بنتي في خطر وبتروح مني 


روح:ياريت اكون قدرت اساعدكم عن اذنكم.. وطلعت


سليم بتفكير :الاسويره والسلسلة


زين:اسويره ايه وسلسله ايه دلوقتي


سليم :دول عشق مش بتقلعهم أبداً لأن محفور عليهم أسمي 

وانا حاطط فيهم جهاز تتبع


زين:حلو دا 


سليم :يلا بينا بس ولا أكننا عرفنا حاجه.. وكانو خارجين 

نده عليه يعقوب


يعقوب :سليم 


سليم لفله:في حاجه يا عمي


يعقوب برجاء:رجعلي بنتي 


سليم:متقلقش عمر ماحد هيوصل لدرجه حبي لعشق انا بعشقها ومستحيل اعيش من غيرها.. وطلع اخد زين على جمب واتكلمو وبعدين طلعو الصاله


فريده:بنتي فين ياولدي عشق فين 


زين بغضب مصطنع:بلا عشق بلا زفت متجبيش سيرتها


فريده:يعني ايه 


يعقوب:يعني بنتك حطت راسنا في الطين يافريده

 

دنيا :هوا ايه الي حصل فهمونا


زين :خدي اقرأي الهانم هربت مع عشيقها الفاجره


ودنيا اخدت الورقه وقرأتها وقالت بنفي:لاء عشق متعملش كدا صدقوني


سليم:واهي عملت انا مش هفكر فيها دي واحده فاجره وانا هتجوز من بكرا 


مجدي:ايه الحديد دا يا سليم انتا اتجننت


سليم ببرود:دا الي عندي وهتجوز منار بكرا مش هياالي قالت


منار بفرحه:بجد ياسليم 


سليم:ايوا بجد بكرا دخلتي عليكي .. وطلع فوق


فريده :انا بنتي متعملش كدا ابدا


يعقوب:وعملت يافريده وبعدين هيا مش بنتنا اصلا انسيها بقا انتي ناسيه اننا لاقينها في الشارع


زين:عندك حق عشق خساره فيها دي حطت راسنا في الطين 


تاليا :بس عشق مش كدا يا جماعه 


منار بغل:هيا كانت كدا من زمان بس مكنتش بتبين


ريحانه:لاء انا واثقه في عشق انتي كذابه


منار بفرحه:وانا كنت قولت حاجه ماهيا الي كتبت مش انا وبعدين انا لازم اجهز عشان بكرا دخلتي.. وطلعت


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


عند عشق صحيت لقت نفسها نايمه علي سرير وفكرت انه سريرها بس بعدين افتكرت واتفزعت 


عشق :انا هنا بعمل ايه في حد هنا


محمد :انا هنا يا حبيبتي


عشق لفت واتصدمت:انتا ايه الي جابك هنا وانا فين 


محمد بحب جنون:اسمعيني بس يا عشق انا الي جبتك هنا عشان بعشقك 


عشق بغضب :وانا بحب سليم وبس انتا مين انتا 


محمد بغضب وقرب مسكها من وشها بغضب :لاء انتي هتحبيني انا وبس فاهمه لإما والله اقتله فاهمه يا عشق انتي ملكي وهتجوزك وهنسافر بكرا برا مصر كلها يا حبي


عشق زقته وقالت برعب :ابعد عني انتا انسان مريض ابعد يا مجنون


محمد اتجه للكرسي وقعد:انا مجنون بحبك يا عشق انتي روحي من اول ما شوفتك


عشق قعدت علي السرير:انتا مجنون صدقني انا متجوزه ومينفعش الي بيحصل دا 


محمد بغضب:هتتطلقي وهتجوزك وهتبقي ملكي يا عشق


عشق بخبث:احنا فين يامحمد 


محمد بحب وسعاده:انتي اول مره تنطقي اسمي


عشق:ومالو يا محمد هوا حد يلاقي حد بيحبه كدا الايام دي


محمد:انا بعشقك يا عشق


عشق:المهم احنا فين دلوقتي ياميدو


محمد بتوهان:احنا لسا في الصعيد وبكرا هاخدك برا مصر


عشق :بجد هنسافر فين بقا


محمد:هنسافر لندن


عشق:اه حلوه لندن بس انا عاوزه اكل 


محمد:حالا هجيبلك اكل ياروحي.. وطلع من الاوضه


عشق اتنفست براحه وقالت برعب:ياترا انا هتصرف ازاي بس انا جيت هنا ازاي هبقا اسأله يارب يا سليم توصلي يارب 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

عند سليم كان نزل واخد زين وطلعو وفريده ودنيا والعيله كلها زعلنين من عشق ومش مصدقين


مجدي:بس انا مصدقش ان عشق تعمل كدا 


يعقوب:وعملت دي وسخه اسم الجبالي الي ادتهولها


فريده:متقولش عليها كدا دي بنتي اشرف من الشرف 


منار بخبث:طب ماهيا الي كاتبه وبتقول انها مش حامل منه وهربت مع عشيقها 


دنيا بغضب:اخرسي خالص عشق مش كدا ولما هترجع مش هتسكتلك


منار بغل وفرحه:مش لما تبقا ترجع ههههه


ماجد:علي فكره يامنار انا مش موافق علي جوازك من سليم 


منار بغضب:يعني ايه مش موافق انا هتجوزه يعني هتجوزه


ماجد بغضب:وانا قولت مش موافق يامنار هتعصي كلامي


منار ببجاحه:اه هعصي كلامك لان سليم هوا الي اخترني

وانا وافقت وانا مش صغيره... وطلعت


ماجد بجنون:لاء البت دي فجرت خالص والله لهربيها بنت الرافدي


مجدي مسكه:اهدا يا ماجد بعدين.. وماجد قعد 


عند سليم كان واقف هوا وزين ورامي وريان وكريم في القطاع بتاع المخابرات وبيشوفو جهاز التتبع


عمرو:المكان اتحدد ياسليم


سليم بلهفه: فين وريني


عمرو:دا هنا في الجبل قريب 


زين:يبقا يلا بينا بسرعه 


عمرو:لاء مش بسرعه دي لازم نعمل خطه 


ريان:فعلا لازم خطه 


سليم:انا عندي فكره 


الكل:قول بسرعه..... وسليم شرح الخطه واتحركو


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


عند عشق كان محمد جاب الاكل  وطلع


عشق بغضب :مش عاوزه


محمد:مش انتي الي قولتي


عشق:وقولت مش عاوزه دلوقتي بس صحيح اسألك سؤال


محمد بحب:قولي وماعلينا من الاكل


عشق برفعه حاجب:انا جيت هنا ازاي وكمان ازاي محدش بيدور عليا


محمد بسخريه :عشان بقو بيكرهوكي دا حتي سليم هيتجوز منار بكرا ههههه عشان تعرفي اني انا بس الي بحبك


عشق بغضب:مستحيل سليم يتجوز غيري انتا مجنون


محمد:تحبي تسمعي


عشق:اسمع ايه 


محمد :ثواني.....


 وطلع تليفونه وراح قعد جمبها علي السرير وهيا بعدت واخدت التليفون وكان عليه تسجيل وزين بيقول طلعت فاجره وسليم بيقول انا هتجوزك بكرا وكل الي حصل وعشق اتصدمت


محمد:شوفتي انهم نسيوكي


عشق:انتا عملت ايه عشان يقولو كدا


محمد :بسيطه اتصلت عليكي وقولتلك ان سليم عامل حادثه علي الطريق وانتي نزلتي ورجالتي خطفوكي وجابوكي ومنار حطت ورقه مكتوب فيها انك مبتحبيش سليم و حامل من حد تاني وبتحبي واحد تاني وبتكرهيه


عشق بصدمه:دا انتو عصابه بقا 


محمد:عيب عليكي.. وبدأ يقرب منها وهيا بترجع


عشق:ابعد عني انتا عاوز ايه ابعد


محمدبجنون:عاوزك انتي يا عشق وهموت عليكي 


عشق برعب:والله لو استجرأت وولمستني هقتلك 


ومحمد حاصرها في الحيطه ومن غير ما ياخد باله عشق مسكت المزهريه وخبطتها في دماغه واغمي عليه وهيا اترعبت


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

بعد ساعتين

عند سليم كانو وصلو الفيلا الي جمب الجبل وفعلا محدش عمره هيلاقيها هنا  وضرب النار اشتغل لحد ما خلصو علي كل الي برا وسليم دخل يجري ويدور في الغرف بجنون


لحد مالقاها واتصدم من الي شافوه  والكل دخل وراه واتصدمو لقو عشق رابطه محمد في الكرسي ورافع رجله علي التربيزه وهوبيقولها تفكه وهي ماسكه عصايه ونزل فيه ضرب وعشق ما اخدتش بالها منهم وكلهم مصدومين


عشق بضحك :يلا يالا قول الف يلا انطق.. وضربت علي رجله وبتضحك


محمد بالم:اااه الف الف


عشق ميته من الضحك:باء انطق.. وضربته علي رجله


محمد برعب:ااه باء باء 


عشق:ايوا كدا يا كلب.. وضربته


سليم:انتي بتعملي ايه 


عشق لفت :اخيرا اتأخرتو ليه يارجاله 


زين بصدمه:دا ايه يا مجنونه


عشق:دا لاء انا قولت اتسلي عقبال ماتيجو اهو يستفاد من خبراتي 


سليم جري عليها حضنها وهيا حضنته جامد وعيطت 


عشق:انا كنت خايفه اووووووي من غيرك


سليم :انا جمبك يا نور عيني.. وشدد من حضنها اكتر


زين زق سليم:عدي كدت يا اخينا اما اطمن علي اختي


وسليم بعد زين مسك وشها بين ايده 


زين بخوف:انتي كويسه يا حبيبتي


عشق:كويسه يازوز متقلقش بس انا كنت مرعوبه


رامي وهوا ميت من الضحك:مرعوب دا انتي علمتيه الادب من الاول ههههه


كريم:عندك حق والله دا انا قولت هنيجي نلقيها بتعيط متعلقه مربوطه ههههه طلعت هيا الي ربطاه 


عشق:عيب عليكم انا بردو وحش 


سليم قرب عليها وشالها وهيا اتكسفت:تب يلا ياوحش نروح 


ريان :ياسيدي علي الحب 


وسليم نزل وعشق دافنه وشها في صدره والشرطه قبضت علي الرجاله ومحمد 


وسليم نزل ركبها العربيه وركب ودور ومشي


عشق بخجل:مكنش لازم تشلني يعني


سليم:انا اشيلك العمر كله بقلبي يا عشق روحي


عشق بكسوف:بس ياسليم بتكسف


سليم:اموت انا في الفراوله يا عشقي 


عشق بخجل:بس ياسليم بقا


فجأه سليم وقف العربيه 


عشق عقده حاجبيها بستغراب:وقفت ليه 


سليم:انتي خوفتي يا عشق


عشق:عاوز الحق ولا ابن عمه 


سليم:الحق طبعا يا عشقي


عشق بحب:انا مخوفتش انا اترعبت بس اول ماشوفتك حسيت اني مش خايفه من اي حاجه عشان انتا اماني


سليم بصلها بحب وفجأة قرب منها وباسها بشوق وبخوف وبحنين وعشق تجاوبت معاه وحضنته ولحد ماهوا بعد لما حس انها محتاج هوا وعشق اتكسفت جامد


عشق بخجل:يالا ياسليم نروح عشان انا تعبانه وعاوزه اريح


سليم بضحك:ماشي يا مزة قلبي ههههه 


ودور العربيه وهوا بيضحك وومبسوط انها رجعت 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في القصر كان الكل متجمعين وخايفين 


فريده بدموع:يعني ايه بنتي راحت  خلاص يايعقوب


يعقوب بحزن :صدقيني يافريده انا زعلان وخايف اكتر منك 


دنيا:صدقني يابابا انا متأكده ان عشق متعملش كدا ابدا


روح بدموع:والله انا كمان متأكده ان عشق متعملش كدا


تاليا :وانا كمان عشق محترمه جدا


منار بغل :وانتي ايه الي عرفكم دا انتو لسا عارفينها من شهرين بس وبعدين انتو لسا قعدين ليه انا كنت سامعه انكم يومين وماشين 


عشق بغضب من وراها:قاعدين في بيتك يابنت كريمه


روح وتاليا جريو عليها ومنار اتصدمت 


روح:انتي كويسه ياعشق


عشق:انا تمام يا حبيبتي


تاليا:حمد الله علي السلامه يا عشق 


عشق:الله يسلمك يالولو 


فريده حضنتها جامد:وحشتيني يا قلب امك 


عشق:وانتي يماما والله 


دنيا:وحشتيني وحشتيني يا حبيبه قلبي


عشق:وانتي ياحبي 


يعقوب بغضب مصطنع:كنتي فين يابنت الكلب ها


عشق بمرح لان سليم حكالها:هكون فين غير في قلب يايويو 


يعقوب بضحك:تعالي يابكاشه وحشتيني


وعشق طلعت تجري عليه وحضنته 


عشق :وحشتك انتا بتثبتني بس بحبك يايويو 


مجدي :حمد الله علي سلامتك يا عشق انتي نسيتي جدك 


عشق:وانا اقدر انساك يا حبيبي سيبك منهم انا بحبك انتا حتي اكتر من سليم تصدق


مجدي بضحك:لاء مصدقش عشان انتي مبتحبيش حد اكتر من سليم ههههه


والكل ضحك وعشق اتكسفت ومنار مصدومه ومرعوبه وسليم قرب علي عشق 


سليم بهمس:لو عاوزه تعملي فيها حاجه بسرعه كلها نص ساعه والبوليس يوصل 


عشق بإبتسامه شريره:حبيبي ياسولم


عشق اتجهت عند منار .. ومنار اترعبت منها وعشق وقفت قدمها 


منار برعب:انتي بتقربي ليه ها 


عشق:عشان اربيكي قبل ماتروحي لامك يا واطيه 


منار بتوتر:انا.انامعملتش حاجه


عشق فجأه نزلت علي وشها بالقلم ومنار خافت اكتر


منار:انتي بتضربيني ليه 


عشق بسخرية:لاء ولسا يامرمر ههههه.... يلا يابنات الي ليه حق ياخده 


فجأه قرب روح وتاليا وريحانه ودنيا ونزلو فيها ضرب وهيا بتصرخ ومحدش اتدخل 


بعد ربع ساعه ضرب من البنات دخل الشباب 


كريم:انتو بتعملو ايه يخرب بيتكو


البنات كلها في نفس واحد:بنربيها


رامي بضحك :ههههه  انتو عجنتوها مش ربتوها 


ريان بضحك:هيا عملت ايه 


سليم :انا هقولكم الست منار عملت ايه


الكل:ايه 


سليم بغضب:اتفقت مع محمد السيوفي ان هوا يكلم عشق ويقولها اني عامل حادثه علي الطريق وعشق نزلت تجري ورجاله تاخدها علي فيلا في الجبل وبعد كدا بكرا الصبح ياخدها ويسافر لندن وهيا تكتب ورقه بلكلام الي شوفنه

عشان اتجوزها واطلق عشق زي ماكتبت في الرساله متعرفش اني مأمن مراتي ولو تحت الارض هجيبها دي روحي مش معقول هسيب روحي تمشي من غير مأمنها


مجدي بجمود:انتي عملتي اكده يا منار انا كنت عارف انك

سوده شبه امك


منار بتعب :انتا كذاب انا معملتش كدا


سليم بغضب:لسا بتقاوحي خلاص كل حاجه اتكشفت ومحمد اعترف عليكي انتي اتكشفتي يا منار خلاص وعرفنا انك سوده زي امك 


ريان بغضب وكره:ليه يا مناار لييه كل دا حرام عليكي ياخاينه انتي واحده خسيسه


ماجد:قلبي وربي غضبنين عليكي يا منار انا متبري منك ليوم الدين اطلعي برا برا


سليم:برا فين دا الحكومه كلها دقيقه وتوصل 


وفجأة دخل عمر وهوا معاه عساكر


عمرو:ايه الي عمل فيها كدا


سليم بضحك :لاء دول العصابه متقلقش 


عمرو بضحك:يعني هاخد البت مشلفطه كده


رامي :كانو بيتعلمو زي ماعشق كانت بتعلم محمد ههههه


عمرو:فعلا أنا اول مره اشوف واحده تعمل في واحد خاطفها كدا لاء وايه بتعلمو الف وباء ههههه


سليم:وانا مراتي اي واحده بردو ههههه


مجدي:يلا يا عمرو خدها عشان مش طايقين نشوف وشها


عمرو:حالا يا جدي خدوها يلا


قرب العساكر ومسكو منار واخدوها وهيا بتصرخ 


كريم:واخيرا ارتاحنا من كل الاشرار 


ريان:عندك حق احنا ارتاحنا بعد تعب كتير وبمناسبه دي انا هتجوز روح 


عشق:واو بجد  قولتي ايه هاا


روح بخجل:موافقه ياظبوطه


ريان:قلب الظبوطه من جوا .. وروح اتكسفت


رامي :ياسيدي علي الحب وانت كمان عاوز اتجوز دورولي علي عروسه 


صفيه:من الصبح هدورلك علي عروسه.. وتاليا زعلت 


تاليا بزعل: عن اذنكم انا طالعه وان شاء الله بكره الصبح همشي لإني طولت هنا اوي 


مجدي:متقوليش اكده يابتي انتي زيك زي احفادي


تاليا بدموع:معلش يا جدو انا لازم اطلع.. واتجهت لفوق 


عشق :انت حمار يالا يارامي والله 


رامي برفعه حاجب:ليه ان شاء الله


عشق :عشان هيا بتحبك يا  متخلف.. عن اذنكم وطلعت 

ورامي اتصدم .. وطلع وراها


عند تاليا كانت دخلت الاوضه وبتعيط جامد 


تاليا بدموع:لييه ليه مش انا هوا انا وحشه والله انا بحبه من اول ماشوفته ليه مش انا..


كل داورامي واقف علي الباب وسامع ومبسوط لانه بيحبها بس كان خايف لتكون مش بتحبه زيه 


وخبط علي الباب.. وتاليا مسحت دموعها وفتحت 


تاليا :رامي في حاجه ولا ايه


رامي دخل وقفل الباب:لا مفيش حاجه 


تاليا بخوف:قفلت الباب ليه الوقت اتأخر


رامي :عاوز اقولك حاجه 


تاليا:بكرا بكرا يارامي 


رامي :لاء وقته انا اتأخرت اوي ولازم اتكلم


تاليا :قول يارامي بسرعه قول 


رامي بتوتر قرب منها :أنا.انا بحبك ياتاليا من يوم ماشوفتك


تاليا اتصدمت وفتحت بوقها وبرقت 


رامي بضحك:اقفلي بوقك ليخش في بوقك دبانه ههههه


تاليا بصدمه:انتا بتتكلم جد يارامي ولا بتترئ


رامي:هيا دي حاجه فيها تريئه يابنتي وكمان عاوز اتجوزك موافقه يا تاليا ولا ادور علي عروسه


تاليا بغيره:روح دور لو راجل وانا ااقتلك واموت نفسي عشان مش هقدر اعيش من غيرك... واتصدمت لما استوعبت


رامي:تقتليني اه بس  حلوه مقدرش اعيش من غيرك  دي 


تاليا بكسوف:انا . انا كمان بحبك يارامي


رامي بفرحه:وحيات امك بتحبيني لاء احنا نتجوز دلوقتي 


تاليا بضحك:استنا يا مجنون مش دلوقتي 


رامي :خلاص نتجوز مع ريان وروح ونعكنن عليهم 


تاليا:وانا موافقه يا. 


رامي :يا ايه يا حبيبتي


تاليا مسكته وفتحت الباب وطلعته 


تاليا بخجل :يالا ياحبيبي.. وقفلت في وشه


رامي بضحك:مردودلك يا تالية قلبي بكرا هعمل الي انا عاوزه


تاليا بضحك:امشي ياسافل يا قليل الادب.. ورامي ضحك 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

بعد شهريين كانت العيله كلها متجمعين في المحكمه عشان يوم الحكم علي كريمه ومنار ومحمد واكرم  والي حصل في الشهريين انا روح وريان ورامي وتاليا وعشق وسليم عملو فرح كبير جدا الشباب كلها .. 


دخل القاضي وقعد وطلبو شهود علي الجرايم 


القاضي :اين الشهود علي هذا التهمات


عشق:انا ياحضرت القاضي 


القاضي :اتفضلي تعالي 


وقامت عشق واتجهت قدام القاضي


القاضي :اسمك ايه


عشق:انا اسمي عشق يعقوب الجبالي 


القاضي :اتفضلي انتي شاهده على انهي واحد فيهم


عشق:علي الاربعه سيادتك 


القاضي:ازاي يا عشق


عشق:الاربعه اذوني يا باشا


القاضي :قوليلي اذوكي في ايه ياعشق


عشق:  انا متأسفه بس هتكلم بلعاميه حضرتك


القاضي:اتكلمي يا عشق 


عشق:انا اتظلمت وشوفت الويل والحزن من الاربعه اول واحده واكتر حد اذاني وهيا كريمه دي قتلت امي وجدي بسم الي معاها دي شيطانه مش انسانه قتلتهم من17سنه

وانا كان عندي 6سنين وحت ابويا وهوا قتلهم واخد املاكها وكمان جابت اكرم دا واغتصب امي قدام عيني وانا طفله

 وانااترميت في الشارع واخدني احن اتنين الي هما عيلتي حاليا وبعد 17سنه دخلت البيت واتجوزت سليم وهيا مكنتش بتحبني ومره حطولي سم في العصير بس القطه الي شربته هيا وبنتها ومره كمان حطولي تعبان في الاوضه وكمان حبسوني بس طلعت براءه في قضيه اختلاس وكمان 

واكرم دا وكان معاه رفعت الرفاعي ابويا الحقيقي وكمان وهشام السيوفي خطفني وكان هيعتدي عليا بس دخل سليم في الوقت المناسب وواحنا خارجين هشام كان هيضرب نار علي سليم بس انا اخدت الطلقه والظابط موته وبعدين لما فوقتروحتروحت لرفعت واعترفلي بكل حاجه وندم وهيا رفعت علياسلاح وابويا اخد مكاني الطلقه يعني قتلت ابويا وامي وحاولت تقتلني كتير بس ربنا كان ساترها معايا وعرفنا انها بتاجر في السلاح وكمان قتلت سالم القناوي واحمد القناوي وكمان قتلت اختها سمر الي كانت عشيقت ابويا الي طلبت منها انها تقتله بس سمر كانت بتحبه ومرضيتش تقتله فخلصت عليها انما بقا منار ومحمد دول اتفقو وخطفوني من شهرين وكان محمد هيا خدني ويسافر ومنارحطت ورقه فيها اني مش حامل من جوزي واني خونته وكلام كتير يوسخ صورتي وحاولو يقتلوني كذا مره.. الي عاوزه اقولهولك يا حضرت القاضي اني طفله اتظلمت واتحرمت كتير وشوفت كتير من الناس دي انا طالبه منك انك تحكم عليهم بس مش بي الادله والورق انا عاوزه حضرتك تحكم بقلبك عليهم واعتبرني زي حفيدتك واتعمل فيا كدا انا اتأذيت كتير واتعذبت كتيراحكم بقلبك يا حضرت القاضي وشكرا لحضرتك لانك سمعت كلام مدفون جوايا من17سنه.


عشق راحت في حضن سليم ، قام وعشق راحت عندهم 

عشق بغضب وشماته : ورحمه امي وابويا ماهتشوفو الشمس تاني يا كلاب ض


كريمه:لسا مخلصتش يا بنت الجبالي 


عشق:لاء يا كريمه كلها دقايق ونخلص


سليم: مبسوط فيكم اوي والله لانكم كلاب 

شصك

كريمه بكره:ياريتني كنت قتلتك من زمان بس اوعدك اني لما اطلع هقتلكم 


ريان:ليه عملتو كدا ليه انا بكرهكم و... 


قاطعه دخول القاضي .. وكله رجع مكانه 


القاضي :حكمت المحكمه حضرياً علي المتهمه كريمه الشربيني واكرم كوفالي ومحمد السيوفي ومنار القناوي بتحويل اوراقهم الي فضيله مفتي الجمهوريه

رفعت الجلسه.. مبسوطه ياعشق 


عشق بفرحه: بجد شكرا انا مش عارفه اقولك ايه ربنا يسترك ويفرحك اللهم لك الحمد 


وخرجو وهما مبسوطين كلهم والباقي كانو بيصرخو


سليم:انا مبسوط اوي يا عشقي


عشق بسعاده:وانا هموت من الانبساط يا قلب وروح عشق 


سليم بحب:انا بحبك اوي يا عشق 


عشق بحب:وانا بعشقك يا قلب عشق 


سليم :انتي عشق في قلب صعيدي بحبك


تمت بحمد الله👌❤

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ياريت تكون الروايه عجبتكم وقولولي بقا تحبو اكتبلكم واحده كمان احلي ولا كفايه كدا وبالتوفيق يا حبايبي متنسوش تعرفوني رايكم  وبحبكم يا مسكرين سلام❤💯

لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا


تعليقات

التنقل السريع