القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية دميتي الجميله (الجزء الثاني) الفصل الخامس 5بقلم ايلا ابراهيم حصريه في مدونة قصر الروايات


رواية دميتي الجميله (الجزء الثاني) الفصل الخامس 5بقلم ايلا ابراهيم حصريه في مدونة قصر الروايات 





رواية دميتي الجميله (الجزء الثاني) الفصل الخامس 5بقلم ايلا ابراهيم حصريه في مدونة قصر الروايات 






#دميتي_الجميله ★الجزء الثاني 5

امسك يدها بعنف يناظرها بقرف ليقول لها : خدي بالك مش عشان انا مقدر اللي انتي فهي ومعترف بغلطي تسوقي فيها انا لو مكنتش عارف اني غلطت ومقدر اللي انتي فيه ايدك ده كنت اكسرهالك..

حاولت افلات يدها منه لكنها جذبها إليه ليهمس عند شفتيها خلينا حلوين مع بعض لحد مالشهر ده يخلص.. ومتنسيش نفسك انتي حيالله شغالله بالبيت ده سامعه ليدفعها على السرير ويغادر وهو يعدل قميصه ...


******

نزلت الدرج بسرعه وهي مش شايفه قدامها ومهران بيجري وراها ..

مهران استني ياشوق استني بقولك..

لكنها اسرعت بالمغادره أوقفت سيارة اجره واستقلتها بسرعه لتغادر ولم يستطيع مهران اللحاق بها... 

عاد مهران كالمجنون إلى المنزل كانت يم تحاول الاتصال به لكنه يتجاهلها ويحاول الاتصال بشوق لكنها لاتجيبه حتى اغلقت هاتفها فور وصوله المنزل كانت شوق تحمل طفلتها وتريد صعود السياره ليسرع إليها مرددا شوق استني استني هفهمك انتي رايحه .. فين.


شوق بدموع وقهر : سيبني بقولك سيبني يامهران 


مهران اسمعيني بس..

مفيش حاجه اسمعها يامهران مفيش حاجه عايزه اسمعها معندكش عذر تقوله ويخليني اسامحك انت كرهت ابوك عشان اللي عامله في امك .. ومعرفتش تسامحه انا برضو كرهتك عشان انت شبه ابوك

 خاين كداب واناني انا بكرهك وبنتك هتكرهم هقولها ابوكي خاين .. كداب .. خاني وانا اللي حبيته... انا اللي اتحملت كل قرفه وجنانه .. بالآخر خاني .  انا بكرهك.

حاوط وشها عايز بتكلم بندم لكنها وقته وهي بترقع صباعها فوشه اوعى تقرب مني يا مهران اوعى تلمسني .. من النهارده انتي مش موجود فحياتي وحيات بنتي انت خلاص معتدش موجود ولوفاكر اني ماليش حد تكون غلطان..  

مهران : شوق . شوق استني بس عندك حق فكل كلمه قولتيها بس اسمعيني دي كانت نزوه.. نزوه مش اكتر اسمعيني بس انا بحبك .. والله بحبك..

شوق بصراخ : كداب انتي مش بتحبني .. انت كسرتني ... اللي يحب مش بيكسر حبيبه . وانت كسرتني.. مش هسامحك. لتحاول الصعود إلى السياره لكنه امسكها برجاء.. طب استني متمشيش هتروحي فين .. انا اللي هسيبلك البيت..

شوق بصراخ ودموع : مش عايزه حاجه منك .. لا البيت ولا السياره.. انا قرفانه حتى من الهدوم اللي عليا عشان منك سيبني يا مهران سيبني بقولك

. لتدفع يده وتصعد السياره وتغادر وسط صدمة الآخر مالذي سيفعله الأن...


*******

في المستشفى

دخلت دنيا إحدى الغرف بعد أن ارسلتها أحد الممرضات لتهتم بأحد المرض. فور دخولها الغرفه لم تحد أحد أرادت المغادره. لتصدم بمن يجذبها بسرعه محيطا خصرها بتملك وووو


*********

حسن اهلا اهلا جنى هانم.. مبسوطه مع خطيبك..

جنى بانفعال : انت بتعمل ايه في بيتي..

ضحك ساخرا بيتك وهو مين امتى بقى عندك بيت انا فاكر لما كانت امك بتشتغل خدامه في الشركه بتاعتي..

جنى بغضب : امشي اطلع برررا 

حسن ببرود ايه زعلتك اوووي دي ... طب فاكره لما بعتي نفسك ليا ولا افكرك تصدقي أني حابب اكرررها ونقضي وقت حلوو مع بعض ايه رأيك 

اخرس قالتها جنى وهي تصفعه بانفعال..

ليستشاط الآخر غضبا و و وووو

يتبع ..


 تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا





تعليقات

التنقل السريع