القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب حالمة الفصل الثلاثون 30الاخير بقلم الكاتبه سلمى سمير حصريه في مدونة قصر الروايات


رواية اغتصاب حالمة الفصل الثلاثون 30الاخير بقلم الكاتبه سلمى سمير حصريه في مدونة قصر الروايات





رواية اغتصاب حالمة الفصل الثلاثون 30الاخير بقلم الكاتبه سلمى سمير حصريه في مدونة قصر الروايات





 #طفلتي_ المشاغبة


#البارت_الثلاثون_والاخير


**__***____***____***___&


يقف امامها ويجذبها ليوقفها ويذهب لفتح الباب الذي اغلقه


انا كدة خلصت حكايتي معاكي وانتي كمان خلصتي!


تقدري تمشي لان معدش عندى طاقة لاحتمال وجودك اتفضلي مع السلامه اخرجي بره حياتي للابد


ويقف بجوار الباب ، ويراها تدنو منه وعيونها يملاءها دم الندم


تقف امامها وتهتف بصوت ضعيف وحزين"


ياريتك قتلتني او أخدتني عشيقه علي الاقل قتلك ليا  فيه مشاعر كرهه وعشقك فيه مشاعر رغبه لكن دلوقتي وانت بتطردني من حياتك اتاكدت ان كل مشاعرك نحوي ماتت


وتبكي  بانهيار وتلقي نفسها علي صدره"


انا خلاص خسرتك وموتي او حياتي مبقاش ليهم معني وداعا يا إلياس وياريت تقدر تسامحني علي كل الوجع اللي سببته ليك، بس كنت طفله لا افقه شئ وضيعتك مني بكل غباء


يزيحها من علي صدره وينظر اليها بهدوء وغموض مبهم  ليتنهد قائلآ"


هحاول افكر يا عبير في اني اسامحك لكن موعدكيش


تغيم الدنيا في عيناها وتتشوش الرؤية امامها لكنها تتماسك وتحاول ان تتقبل رفضه لها تستدير لتاخد شنطتها لكي تغادر


لكنها تسمع صفعه الباب يرتجف جسدها  الما هامسة لنفسها


لقد هجرها وتركها وحيدة تقاسي الم البعد عنه والحرمان من حبه وعشقه وحنانه ودفئ احضانه  الذي لن يعوض


وقبل ان تستدير


يحتضنها الياس من ظهرها بقوة وتملك"


مين قالك انك هسمح ليكي تهربي لرابع مره من التزامك


انتي  جيتي هنا وقولتي انك ملكي وهتفضلي ملكي


ليقبل رقبتها وجيدها برومانسية حالمة هاتفآ بعشق"


بحبك يا مجنونه وهفضل اعشقك يا بنت عمري ، انتي اتولدتي ليا وهتموتي وانتي ليا وملكي انا وبس


راضي بقدري يا عشق روحي في اني حبيت غبية وجعتني ومع كل الم بيزيد حبي ليكي  وعشقي ،


لتلتف  له ولاول مرة في حياتها تري نظراته العاشقه إليها"


تحتضنه بقوة وتقبله كم كان هو يفعل بنثر سلسلة من القبلات لا تنتهي علي وجهها وجيدها وثغرها لتهتف بصوت متهدج مفعم بالمشاعر والاحاسيس الجياشة "


بجد يا إلياس انت لسه بتحبني وبتعتبرني ملكك ومعشوقتك


ويحوط وسطها بيده ويحملها ويلف بها"


انتي بنتي واختي وحبيبتي وطفلتي العنيدة المتمردة، وعروستي  وامي


وكل شئ في حياتي


ربنا اختارك ليا قبل ما تتولدى مين انا علشان اعترض علي امر ربنا، راضي بيكي يا مصيبة وبلوتي وسعيد بيكي زي ما انتي ، عارفه يا عبير كنت اقدر لما ارجع ليكي اصرحلك بحيي


بس خفت من غبائك وتحسبي رجعت ليكي لانك بقيتي نجمه ورشيقه، كنت عارف انك متهورة وبسبب خوفي من رفضك ليا قولتلك علي وصية بابا


لكن خلاص انا بعترفلك ومش هبطل اعترف ليكي كل يوم وكل لحظة ان العشق متخلقش غير ليكي واني بكمل معاك كل النقص اللي فيكي وفيا


لو متهورة ربنا اعطاني التعقل،لو طايشة ربنا عوضني بالرزانه


لو هتفضلي طفله، فانا راضي بيكي طفلتي وبنتي اللي عمري ما همل منك ومن تربيتك


يرفع وجهها اليه ليلتهم منها قبله شغوفة "


انا مسامحك يا عبير لانك بنتي  ومني، والاب بطبعه بيسامح بنته مهما غلطت لكن عمره ما بيغضب عليها بالعكس بيفضل يعلمها وهو ده كان دوري في حياتك اللي اتقبلتها بكل طيب نفس وراحه بدون كلل او ملل


ممكن بقي الحلو الجميل يعوض زوجه الغلبان حرمان السنين


ليحملها بين يداها ويمددها علي الفراش لتحتج عليه"


وحياتي عندك يا إلياس بلاش نعكر حبنا الطاهر ردني ليك الاول واوعدك اعوضك بكل طريقه ممكنه


ينهض إلياس من جوارها ويقطب جبينه بضيق ويضع يده علي ذقنه مفكرآ"


اه انتي بترمي علي جواز وتقيديني ، مفيش مشكله انا اتجوزت مرتين وتبقي دي الثالثه


تنتفض عبير وتنهض مذعورة وتقف امامه ترتجف بقوة"


بتقول ايه اتجوزت مرتين طيب انا مره مين التانية؟!! ، يبقي صح انت اتجوزت سما وده سبب ان نجلاء رفضت تحضر الفرح وسما خبت مني صورة زفافها


يضحك الياس بقوة ويحملها ويعيدها للفراش ويتمدد بجوارها ويشرع في نزع ملابسها وهو يقبلها برقة"


سما مين يا هبله، هو مخ العصفور دي مش هيفكر ابدا ، بقولك عشقي الاوحد تقولي سما


يا حبي انا اتجوزت عبير وهربت مني،واتجوزت ريري وهربت مني ودلوقتي هتجوز بيرووو حبيبتي ها هتهربي ولا!!


تهز راسها بالرفض وتضمه اليها بعشق وحب لتهتف بحرارة"


كلي ليك بس وحياتي عندك الاول تردني لعصمتك


يقهقه بصخب بالغ وهو يثلم ثغرها بعشق ورومانسبة"


يا هبله انا عمري ما لمستك غير في الحلال،  ولا هلمسك غير في الحلال ، انتي مراتي يا عبير وكنت هسجنك لو اتجوزتي المتخلف ابن خالتك ،


انا رديتك تاني  يوم يا عشقي، رغم زعلي منك لما اتصلت بيا نجلاء وبلغتني سوء حالتك وانهيارك لطلاقي ليكي، واقسمت لو مارديتك لتقولك كل حاجه وبالذات ان انا اللي كنت بوصيها توهمك اني اتجوزت سهام، لكن حظك كان وحش واتاكد كذب نجلاء ليكي لما شفتي سهام في بيتي  وكانت حامل اتاكد ظنك 


وفعلا رديتك لعصمتي ورتبت مع الدكتور اللي بيتابع حمل سهام يولدها في المستشفي اللي مامتك بتعمل فيها المتابعة بتاعتها وتواجهه ابوكي علشان تعرفك ان سهام مرات ابوكي مش مراتي واتوقعت ترجعي ليا وتتطلبي السماح لكنك اصريتي علي غبائك وكنتي هتتجوزي


ها فهمتي ولا هنضيع الوقت  في الكلام الفاضي


تقبله وهو يضمها ليزيد من وتيرة قبلاته لتوقفه فجاة وتساله"


طيب سؤال واحد واخير وارجوك تجاوب عليا بصراحه


اية سبب الكلام اللي قولته عن  ليلة عشق  وانك هتفارقني بعدها؟؟


كان قصدك بيه ايه اصلا مش معقول بعد قوة  حبك الكبير ليا وعشقك   المتدفق بجنون متناهي، تكون دي طريقتك للثأر  لكرامتك مني  باهانتي وجرحي بالشكل ده المهين ده


تغيم عيناه بشكل خطر قائلآ بحذر"


كان غصب عني يا عبير، انت غبتي عني سنه ونص ومش عارف حصل فيهم ايه ولا عايز اعرف ،ده غير اصرارك علي الزواج من شوقي، افعالك  دخلت الشك في قلبي ، وكنت لازم اتاكد ان محدش لمسك غيري، واول ما لمستك بسب ارتجاف جسمك ومقاومتك ليا رغم اعترافك بعشقي اثبت ليا انك عمرك ما كنتي لراجل تاني


لان رغم  ماساة اول ليلة بينا جسمك مرتجفش بنفس الطريقه لانك كنت علي ثقه باني زوجك


لكن رفض جسدك ليا وللمساتي لما طلبت ليلة عشق من غير ما اعرفك باني رديتك ، اكدلي انك عمرك ما هتكوني لحد غير في الحلال ومادام مكنتيش لحد في الحلال غيري انا وبس


يبقي اكيد محدش لمس جسمك الجميل ده


اللي هستمتع معاه باحلي ليلة ممكن زوج يمنحها لزوجته


ويخرص الكلام علي لسانها بقبله قوية وعنيفه ليصمت الكون من حولهم الا انفاسهم وحرارة لقائهم الذي مزق السكون


*************


انتصف النهار وعبير والياس ينتهالآ من العشق ما يشاءون،


يستيقظ إلياس علي صوت رنين هاتفه المتواصل ، يتافف متذمرآ من هذا الأتصال المزعج الذي يسرقه من حضن زوجته


لينظر اليها بعشق جارف ويراها ساكنه باسمه مستكينه بين احضانه ليتناسي رنين هاتفه ويقبل ثغرها قائلآ بهمس"



مساء الجمال علي العيون العسلي اللي رمشها يذبح والغمازات اللي تذوب قلوب العشاق 



تبتسم له بخجل وتدفع وجهها في جوف  صدره العارى"


بس يا إلياس بتكسف بقي، ثم كان فين الغزل والعشق ده كله من سنين ليه حرمتني منه بقسوتك عليا



يزمجر غاضبآ ليضمها بقوة لصدره"


انتي ليكي عين تتكلمي ام بجاحه ، هو مين اللي كان بيهرب من التاني ويحرم التاني ، والله لو ليلة واحدة بس قضتيها في حضني كنت عشتي العشق والغزل والدلع كله



بصي انتي احسن تسكتي علشان ثغرك اللذيذ ده بينقط كلام يحرق الدم، خليه بس للقبل والعشق وسيبي ليا الكلام


تدفعه في كتفه ليضمها ويقبلها وهي تشاغبه بدلع ودلال ورقه


ليقطع عليهم لحظاتهم السعيدة صون رنين الهاتف


يضحك الياس وهو يري رقم المتصل"


انا قولت مفيش حد مزعج غير عدلي،اكيد عايز يطمن عليكي ويعرف رجعنا لبعض ولا لسه علي عنادك



ترتبك من ذكر اسمه وتهتف بذعر قائلة"


اكيد قلقان علي عربيته ،واتعطلت اعماله بسببي ممكن ده سبب اتصاله رد عليه وطمنه اني هبعتها له


يضحك الياس ويقبل ثغرها قبل ان ينهض ويقول لها بمرح"


علي فكرة د/ عدلي اتجوز سما ، وسبب انها دارت الصورة عنك ونجلاء رفضت تجي  الفرح لان زفافهم كان هنا بالعزبة، واتصوروا صورة الزفاف تحت صورتنا العائلية


خافت علي مشاعرك لتعرفي خطتنا عليكي وده كان سبب رفض نجلاء المباشر لزواجهم لانه جوزاهم في بيت العزبه هيبثت انها علي معرفه به وهتخسرك بسبب خداعها ليكي 



ترمقه عبير بنظرات مذهوله وتهلل وجهها  بفرحآ"


رغم اني مصدومه بس سعيدة ليها انها اتجوزت د/عدلي لانه شخص محترم وهيقدرها وهي تستاهل السعادة بجد معاه 


 يتنهد إليها براحه  ويفتح الاتصال ليرد عليه ممثلآ الغضب "


نعم يا عدلي عايز ايه ،ده وقت تتصل فيه!


يرد عليه د/ عدلي ضاحك"


تصدق انا غلطان اني بعبرك ، بس انت مش مهم انا بتصل اطمن علي مريضتي واتاكد سامحتني ولا لاء


ينظر إلياس الي عبير باسما ويغمز لها "


لاء رفضت تسامحك ومش عايزة تشوف وشك تاني


لتصرخ عبير وتصيح قائلة"


لا يا د/ عدلي انا مسامحك ،كفاية وقفتك جنبي


يضحك إلياس ويكمل حديثها معه"


خلاص ارتحت طمنتك انها سامحتك يلا بقي مع السلامه ورانا شغل كتير واعمال مؤجلها  لازم نخلصها


ليهتف د/ عدلي قائلآ بحماس"


ماشي يا عم انجز اعمالك،المهم متحاولش تضغط عليها وتالمها بموضوع حملها اللي مكملش علشان متنهارش



يقطب إلياس جبينه بغضب مكتوم ويبتلع إرياقه هاتفآ بصوت مخنوق "


انت متاكد من الموضوع ده، اصل متكلمناش فيه لسه



يرتبك د/ عدلي شاعرا بانه تسرع ليقول بتوتر"


ايوه متاكد وده كان سبب لوم شوقي لها لانه وقف جمبها ايام عدم اكتمال حملها ، وبالذات ان سبب اللي حصل اثر علي عملها ورغم تحذيرات طبيبها بالراحه التامه


الياس اللي فهمته ان ده كان سبب انهيارها وتربيتها لحيوانات اليفه تعوض بيها امومتها المفقودة


انا اتسرعت وبلغتك قبل ما اعرف اللي حصلها منها هي ؛؛لكني بحذرك رفضك ليها او لومها هيدمرها 



يشكره إلياس لنصيحته ويقفل معه الاتصال لينظر الي عبير بقوة ويضغط علي اسنانه بغيظ وغضب"


تهب عبير من الفراش وتبحث عن ما يستر جسدها  ولا تعثر علي شئ يناسبها لترتدى احدى قمصان إلياس  وتذهب له تساله بخوف وقلق وحيرة وهي تتلمس ذراعه "


 إلياس حصل ايه طمني ، هي سما تعبانه ولا د/ عدلي قالك اية خلاك مضايق وغضبان كده؟



ينزع ذراعها من علي كتفه بعنف وضيق ويهتف صارخآ"


انا غبي غبي كنت لازم اعرف ان في مصيبه حصلت، لما عدلي سمعني الجلسة العلاجية  الاخيرة بينكم وكنت بحضر معاكم  كوصي  علي حالتك ، وزي ما اتعودت من يوم مرضك انه بيفتح مكالمة تليفون علشان احضر معاكم من غير ما تعرفي، 


سمعت وانت بتحكي عن ازمتك النفسية وتوصية الطبيب بانك لازم تربي حيوان اليف ، كنت لازم اتاكد ان في حاجه  كبيرة جدا خسرتيها وكانت سبب انهيارك


لكن اخر شئ اتوقعه انك تخسري حملك بسبب  انانيتك، وتهورك، بسبب تصرفاتك الغير مسؤولة حرمتيني من ابن  ليا منك وحفيد يفرح قلب بابا قبل ما يموت



ليضرب بقبضته  يداه احدى الطاولات  بقوة وعنف صارخآ"


انطقي يا عبير انتي فعلا خسرتي حملك بسبب شغلك



تبكي عبير بانهيار وتشيح بنظرها بعيدآ  وتضع يدها علي وجهها لتخفي عنه  بسبب احساسها بالذنب ،يدنو منها ويزيح  


يدها عن وجهها ويصرخ فيها انطقي يا عبير "



تبتلع إرياقها بصعوبة،وتنتحب بانهيار تام"


ايو يا إلياس الحمل مكملش ، بس اللي حصلي بعدها كان سبب انهياري لاني خسرت كل امل  ليا في الحمل تاني!!!!!


      ☆☆☆☆☆●●●●●☆☆☆☆


يتبع....


 تكملة الرواية الخاتمة1-2-3 هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا







تعليقات

التنقل السريع