رواية عشقت مغتصبه الفصل الثلاثون 30بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)
رواية عشقت مغتصبه الفصل الثلاثون 30بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)
بارت30
زينه. لما تتكلم معايا انا ياطارق تتكلم وانتا حاطط حدود كويس اوي انتا فاهم اوعا دماغك توزك بس انك تفكر تغلط فيا ساعتها يبقا متقولش غير على نفسك يارحمن يارحيم انتا فاهم ياطارق والي في الصوره الي بتتكلم عنو ده يبقا خطيبي وقارين فاتحه وبعد اسبوع شبكتنا بعد كده لما تشوف الحاجه قبل ماتجري عليها ابقا اتاكد الاول وخدت حاجتها ومشيت
طارق. خطيبها؟ طيب ازاي ياسما يابنت 🐕اما وريتك ماشي انا هعرفك قيمتك كويس انا كده فهمت عاوزه توقعني في الغلط معاها عشان تكرهني وترفضني اكتر ماشي انا مش هسيبك ومسك الفون ورن عليها
سما. اي ياطارق
طارق. انتي فين
سما. في الكافيه الي قدام الجامعه في اي
طارق. انا جايلك وقفل
سما. معقول اتخانق معاها وجايلي انا شكلها هتحلو هو ده اللي عاوزه واخيرا هتبقا ليا ياطارق متعرفش بحبك قد اي ومش عارف ليه مش شايفني مع اني احلا من زينه الي بتحبها دي بس حته لو محبتنيش وبقيت ليا هدمرها عشان هي السبب في حياتي الي بايظه. دي عشان هي خلتك تحبها وهي عارفه اني بحبك وستنتو لغايت ماجيه
طارق. انتي الصور الي صورتيها دي كانت امتا
سما. اشمعنا
طارق. انطقي ياروح امك ومترديش عليا السوال بسوال
سما. يوم مكنا خارجين كنت راحه اقابل صحبتي في الكافيه دخلت لقيتها هي والواد الي معاها وضحك بقا وكان ماسك ايدها وكانو قريبين من بعد اوي حبت سما تسخنو وتقول كلام من عندها عشان يضايق خير بقا في اي اعد بتزعق وقفلت في وشي السكه
طارق بخنقه. طلع خطيبها
سما بفرحه. هي اتخطبت
طارق. اه قاري فاتحه والاسبوع الجاي شبكه
استغلت زينه الفرصه عشان تتضايقو اكتر
سما. غريبه مع انها مكنتش عاوزه تتخطب شكلو كده واقع علي فلوس كتير عشان كده وفقت
طارق. متتكلميش عليها بالطريقه دي انتي فاهمه وزينه مش مهم عندها الفلوس
سما. وانتا مضايق ليه ماهي خلاص اتخطبت وبصتلو بحب ومسكت ايدو
طارق انتا عارف اني بحبك ليه مش شايفني ليه مش شايف قدامك غير زينه ليه ده لو طلبت مني اي حاجه اعملها عشان اثبتلك حبي
طارق. معلش ياسما انا همشي دلوقتي وبليل نتكلم وسابها ومشي
سما. بردو لسه بيحبها ماشي يازينه انا هوريكي انا مش هخليكيي تشوفي يوم عدل في حياتك دي تاني والغندور الي فرحانه معاه ده انا هخليه يسيبك ماشي
******************
ريم. زي مابقولكو كده وانا زي الهبله اديتو رقم ليث تفتكرو عاوز اي
مازن. ودي فيها تفكير اكيد عاوز يخطبك وتبقا علاقه حب المدرس للطالبه بتاعتو واو بجد
ريم. يخطبني؟
منه. هو انتي لسه بتفكري بجد
احمد. شكلها مش مستوعبة اصلا
مازن.الحلوه لسه صغيره علي الحب لسه صغيره وضحك
ريم. متهزرش معايا عشان مزعلكش مني اشطا وبعدين انا مش بهزر
احمد. سيبك منو بس انتي تفتكري بالكلام الي قالك في حاجه توضح غير كده
ريم. لا
منه. يبقا هو ده الي عاوز هيتقدملك منتي موافقتيش تبقي صحاب فعشان كده
ريم بحيره. طيب وانتو رأيكو اي لو ده الي حصل
منه. بس. ده رأيك انتي
ريم. بس انا محتاره
احمد. والله من رأيي لو اتقدملك توافقي عشان انتي معجبه بس واصلا باين عليكي
ريم. باين عليا ازاي
مازن. مش شايفه نفسك بتطلعي قلوب ازاي وانتي بتتكلمي عنو
ريم. تفتكرو
منه. انا موافقه على العلاقه دي اوي
ريم. بس انا خايفه اثر في حق المذكره
احمد. تبقي عبيطه ماهو اكيد هيبقا واخد حظرو من حاجه زي كده
ريم. طيب ماشي اشوف بس هو عايز اي ممكن يطلع سوء تفاهم مني انا واكون فهمت غلط اصل مفيش حد في البيت كلمني عن الموضوع ده
منه. ياخبر دلوقتي بفلوس بكره يبقا ببلاش
ريم. عندكو حق يلا همشي انو بقا زمان سندس في البيت لوحدها
في الشركه غيث شغال وبيراجع شغل وليل شغاله في المكتب بتاعها
مليكه خبطت علي غيث
غيث. ادخل
مليكه. مستر غيث في حاجه متلغبطه فى الصفقه دي
غيث. وريني
مليكه. اتفضل حضرتك كنت قايلي علي حسابتها وكنت عارفها لقيت ليل جايه بتقولي ضيفي عليهم 100الف ومتعرفيش حد. بيهم عشان مستر غيث قالي اعمل كده وانا بصراحه استغربت فاجيت افهم منك
غيث. وريني كده وبص لقا فعلا متزود ميت الف وخط ليل
ليل طيب وهتعمل كده ليه
غيث. سيبي الملف ده دلوقتي علشان ورايا حاجه مهمه وانا هرجعو لما اخلص الي في ايدي اطلعي انتي دلوقتي وضايقت مليكه عشان متجاهلها ديما
غيث. ليل تعالي حالا
ليل. في اي
غيث. مين الي مزود علي الملف ده فلوس
ليل. ملف اي مش عارفه وريني كده وبصت فيه انا مزودتش حاجه
غيث. بس ده خطك ياليل
يتبع
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا