القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه الفصل الثامن عشر 18بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)

 رواية عشقت مغتصبه الفصل الثامن عشر 18بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)






رواية عشقت مغتصبه الفصل الثامن عشر 18بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)



بارت 18

جريوه عليها وشالها ليث وودها اوضة كشف

الدكتور. انهيار عصبي اديتها ليها مهدأ شويه وهتفوق ومشي

ليث. اختك لو فضلت كده هتتعب هنتصرف ازاي مش عارف اعمل ايه 

غيث. تفوق وهروحها وليل تعد معاها 

ليث. طيب تعالي معايا نروح لدكتور نشوف سندس حالتها اي بالظبط

غيث. يلا وراحو الدكتور 

ليث. ممكن نعرف حالتها يادكتور 

الدكتور. كويس انكم جيتو انا مردتش اقول بره عشان اختك بصراحه كده ياجماعه الحاله خطره اوي يعني عندنا نزيف داخلي اظه تجلط في المخ ومحتاجه عملية تركيب شرايح ومسامير لان رجليها من اثر الحادثه العضم فك عن بعدو بمعنا اصح ودي محتاج اكتر من عمليه كمان ده غير كسر في ضلوع الجمب الشمال وحاليا دخلت غيبوبه ومعرفش هتقوم منها امتا ولو قامت هتكون في خطر لانها محتاجه اكتر من عمليه وبالذات العمليه الي هنوقف بيها النزيف الداخلي حاليا وقفنا مؤقت بس لازم العمليه عشان متقلبش بحاجه تانيه انا بقولكو انتو الكلام ده عشان تكون عارفين كل حاجه ولازم تمضو اقرار ان دي الحاله وان المسؤليه عليكم عارف الكلام الي بقولو صعب بس شدو حليكم وادعولها هي محتاجه دعواتكم 

سمعو كلام الدكتور بصدمه ومش عارفين يقولو اي اختهم يعتبر فقدو الامل انها ترجع للحياه تاني بعد كلام الدكتور ده 

غيث. يلا ياليث اعدتنا ملهاش لزمه تعالي ننزل ندفع الحساب وناخد ريم ونروح ونزلو عشان يدفعو الحساب

الممرضه. حضرتك الحساب مدفوع وبزياده كمان 

غيث. مين دفعو

الممرضه. استاذ اياد هو الي دفع الحساب كلو

ليث. مين اياد ده عشان يدفع

غيث. ده الي خبطها بس ليه

اياد. حضرتك الحساب كلو عليا ولو عاوزين تعملو محضر معنديش اي مانع حضرتك الي يريحكو اعملو والي. عاوزينو اعملو لان ده حقكو بس انا حقيقي كنت ماشي وهي الي. طلعت قدامي 

ليث. شكلك محترم واحنا مقدرين ده وعشان كده هتنازل عن المحضر ده قداء وقدر وده قدرها لو ليها عمر هتعيش لو ملهاش يبقا بردو قدرها وشكرا لوقفتك واحد غيرك كان سابها ومشي 

اياد. ده واجب عليا وان شاءلله هي هتقوف بأذن الله واي عمليات واي تكاليف علي حسابي لغايت ماتقوم بالسلامه ودي اقلل حاجه اقدر اقدمها 

غيث. ان شاءلله

ومشيو كلهم وروحو وريم لسه مفاقتش

دخل غيث الاوضه واعد علي السرير حاطط ايدو علي راسو والدموع في عينه دخلت ليل واعدت جمبو

ليل. غيث ان شاءلله هتبقا كويسه صلي وادعي ليها وان شاءلله فتره وهتعدي

نزلت دموع غيث راحت حضنتو ليل وغصبن عنو عيط

غيث. من ساعت موت بابا وماما وهما بقو بناتي مش اخواتي بقو كل حياتي مقدرش اشوف عليهم حاجه سندس حالتها صعبه اوي والدكتور قال ان حصلها حاجات كتيره اوي سندس هتروح مني دي بنتي الكبيره اعيش من غيرها ازاي وريم لو حصلها حاجه هتموت بالبطئ دي روحها فيها موجوع ياليل موجوع علي بنتي خايف تروح مني 

اعدت ليل تطبطب عليه 

ليل. اهدي ياحبيبي ان شاءلله هتقوم بالسلامه وفضلت تهديه لغايت ماهدي ونام

عند ليث اعد مافرح والدموع متحرجه في عينو

فرح. ليث اتكلم طيب متفضلش ساكت كده قول اي حاجه بص هتبقا كويسه ان شاءلله تفوق وتعمل العمليات وتبقا كويسه 

ليث. يارب انا ماشي يافرح عاوز اروح ومشي وهو مش عارف يروح فين مش عايز حد يشوف ضعفو 

في الكافيه كانو اعدين كلهم ومستنين ريم انها تفوق وميعرفوش انها اصلا مشيت

مصطفى. هي كل ده مفاقتش

مازن. مش عارف بقا اكتر من ساعتين 

منه. طيب انا هخش اشوفها ودخلت منه وراحت علي الاوضه ملقتهاش راخت سالت الممرضه. ريم فين دي مش في الاوضه

الممرضه. معرفش هي كانت نايمه 

منه. ازاي يعني هتكون راحت فين اعدت تزعق ودخلو ليها ومحدش يعرف راحت فين لغايت ماقولو يراجعو الكاميرات ولقوها مشيت

منه. اكيد كده في حاجه انا هروح البيت عندها وهبقا اطمنكو ومشيت وصلت منه وطلعت وعز فتح

منه. ازيك ياعز ريم فين وفي اي

عز. خشي يامنه. سندس عملت حادثة ودخلت في غيبوبه وريم نايمه جوه 

دخلت منه لقتها بصه في الفراغ ومش مديه اي ردة فعل 

منه. اي ياحبيبتي انتي كويسه 

بصتلها ريم ورجعت بصت للفراغ تانيي

منه. ريم ردي ريم

عز. في اي

منه. مش بتتكلم

عز. ريم انتي كويسه واعدين يكلموها مش بترد رنو علي ليث عشان يشوف هي مالها ورجع

ليث. في اي

عز. فاقت وبصه للفراغ ومش بتتكلم

ليث. وسعو طيب وراح كشف عليها وادها مهدأ ونامت 

منه. مالها

ليث. من الصدمه قفدت النطق اطلعو 

منه. طيب هي هتفضل كده كتيرر 

ليث. الله واعلم

منه. طيب انا همشي دلوقتي وهبقا اجيلها بكره ومشيت

طلعت ليل وعرفت الي حصل لريم ودخلت ليها بعد مافاقت

ليل. ريم حبيبتي انتي قويه ومينفعش تقعي بالسهوله دي وبعدين سندس هتبقا كويسه هي بس مساله وقت وانتي كول منتي اعده ادعيلها اما انتي كده بحالك دي هي هتزعل ومش هتفوق لازم تبقي قويه وبعدين انتي ثانويه يعني لازم تركزي في المذكره عشان تخشي الكليه اللي نفسك فيها بس بقا لو فضلتي كده مفيش حاجه هتتحل حضنتها ريم وعيطت 

ليل. بلاش عياط ياحبيبتي عشان متتعبيش بصي طول ماهما شايفين بتعطي مش هيوديكي ليها بس لو بطلي انا هوديكي وهدخلك ليها كمان 

ريم. بجد 

فرحت ليل انها اتكلمت. ايوه بجد يلا بقا كلي ونامي وطول منتي شطوره هنروح لها سوا 

ريم. حاضر 

في مكان فاضي واقف ادم وبيشرب وسكران

ادم. انا السبب انا السبب حبيبتي بتموت وانا السبب

طيب كنت هقولها اي كنت هجبهالها ازاي اني مبخلفش كان لازم اعمل كده عشان تبعد عني مقدرش اشوف في عينها الكسره انها مكونش ام انا السبب اه حبيبتي بتموت انا الي هكون اتقلتها لو حصلها حاجه ومش هسامح نفسي ابدا وفضل يشرب لغيت مبقاش شايف قدامو 

بعد شهر 

عدا الشهر وكان عدا عليه سنين 

سندس حالتها زي ماهي مش مديه اي استجابه وهي مستسلمه تماما للموت 

ليل كانت مع غيث وريم ديما ووجودها فرق معاه جدا ريم مش بتنزل غير لما تروح مع ليل لسندس بس وبتذاكر علي النت ليث قافل علي نفسو اغلب الوقت وزعلان علي اختو وحبيبتو الحياه ماشيه بالبطئ خايفيين من مكامله خبر موتها بعد ماقولهم ان هي مستسلمه للموت ويعتبر ميته اكليكينا 

اياد كل يوم بيروح بيشوفها علي امل انها تفوق لاكن مفيش فايده 

علي جانب اخر مليكه هتموت من التفكير ان مفيش اي رد عليها لغايت دلوقتي ولما كلمتهم في الشركه قالولها غيث موقف التوظيف دلوقتي فا بتفكر تعمل اي

زين جالو شغل ضروري فاسافر بس راجع تاني 

مصطفى بيحاول يكلم ريم بس هي مش بتكلم حد نهائي 

في العنايه المركزه نايمه على الاجهزه ومفيش اي اشاره خالص كانت الممرضه عندها وفجاء لقت نبض القلب بيوقف نادت علي الدكتور وعملو بسرعه انشاع لاكن مفيش استجابه ورنو علي غيث

الممرضه. استاذ غيث الحق اخت حضرتك قلبها وقف ومفيش استجابه تماما

اتصدم غيث وقع الفون منو

ليل. في اي

غيث. سندس سندس ماتت

يتبع

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع