القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه الفصل السادس 6 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)

 

رواية عشقت مغتصبه الفصل السادس 6 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)





رواية عشقت مغتصبه الفصل السادس 6 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)


بارت6

راح غيث لريم وساق العربيه بسرعه عشان يطمن عليها وبع ربع ساعه وصلها

غيث بلهفه. ريم حبيبتي انتي كويسه وعيطت وحضنتو

ريم بعياط. شتمني وبيقولي اني مش محترمه وجاب سيرة ماما ياغيث وفضلت تعيط

غيث. طيب خلاص ياحبيبتي 

ريم. حرجني قداهم كلهم ياغيث  ومحدش فكر يدافع عني وهما عارفني حته الي كنت فكراهم صحابي

اضايق غيث لما شاف اختو في الحاله دي وقرر يجبلها حقها

غيث. تعالي ياريم وريني القاعه فين وشدها وشاورتلو علي القاعه ودخل علي طول من غير استاأذن وهي دخلت وراه

المستر. انتا مين عشان تخش بالطريقة الهمجيه دي فاكر نفسك فين اتفضل اطلع بره

بصلو غيث بغضب ومسكو من هدومو وضربو بالبوكس

غيث. انتا مين انتا عشان تقول لختي انتي مش محترمه وقليله الادب وضربو بالبوكس تاني ولا كمان بتقولها عند امك وضربو تاني في استاذ محترم بيعلم اجيال يقول لطلابه كده بسبب انها اتاخرت عشر دقايق 

المستر. انا بس عشان متتعلمش التاخير 

غيث. تقول تهينها قدام كل زمايلها وضربو بالبوكس تاني ومحدش عارف يحوش عنو وزقو غيث وبصلو 

اتفضل زي مجرحتها قدام كل دول تتأسفلها 

بصلو المستر بخوف. انا اسف ياريم ياحبيبتي حقك عليا ومكنش ينفع اقولك كده 

بصتلو ريم. وانا مش قابله اعتذارك  يلا ياغيث

خدها غيث وخرج

المستر. انا مش هسكت وهحبسك بالكاميرات مسجله كل حاجه وانتا الي اتعديت عليا دخل غيث تاني لما سمع كلامو

غيث. الي عندك اعملو وساعتها هتشوف مين هيحبس مين وسابو ومشي

طلعو بره وحضن ريم

غيث. خلاص ياحبيبتي متزعليش حقك خدتو تالت ومتلت وبردو بتعيط غيث عارف ان لما حد يجيب سيرة امها قدامها بتتعب عشان زعلانه علي فراقاه

غيث. طيب خلاص تحبي اعملك ايه عشان متزعليش بصتلو ريم 

ريم. اي حاجه 

غيث. اي حاجه 

ريم. نتغدا وبعدين نروح دريم بارك

غيث. لا انا كده مش في الخدمه وبعدين متبقتيش في الرجوله اوي يعني دي عزومة مركبيه ضحكت ريم وقالت. طيب خلاص نتغدا واروح اقضي اليوم معاك في الشركه 

غيث. اممم اذا كده ماشي يلا يامزتي وخدها عشان يغديها وينسيها الي حصل 

وبعد اسبوع طلعت ليل من المستشفى وبقت كويسه عن الاول 

 وغيث مش بطل تفكير فيها وعاوز يشوفها باي طريقه بس مش عارف هو اصلا مستغرب نفسو ان في حد قدر يشغلو بالطريقة دي 

زين حاول معاها تاني بعد الي حصل في المستشفى وهي مش قابله منو اي كلام

ليث فرحان ان ليل بقت كويسه وان هي اخر خطوه تمت يعتبر

فرح معاها دايما ومش بتسيبها

ريم نست الي حصل بس من ساعتها وهي بتذاكر علي النت عشان تحس ان هي بقت كويسه 

يوم جديد

******************

يوم افتتاح شركة غيث

معاه اخواتو ومبسوط ان تعب سنين اخيرا اتحقق

ليث. مبروك ياحبيبي 

غيث. الله يبارك فيك ياحبيب قلبي وكمل بخبث بس تعرف مش ناقص غير سكريتره وعملت مقابلات بس مفيش ولا واحده اتقبلت اعمل ايه 

ليث عشان فاهم اخوه كويس حب يسيرو في الكلام 

ليث. بجد ليه كده 

غيث. اهو الي اصلا مالهاش علاقه بالحاسبات والبيزنس والي جايه تحط روج والي جايه عاوزه تشقط وكده يعني وملقتش واحده مناسبه خالص

ليث وهو بيكمل معاه وهو عارف ان اخوه اصلا معملش مقابلات

ليث. اممم طيب اي هتعمل ايه كده ده انتا محتاج سكريتره ضروري 

غيث بخبث. اه فعلاً ومش عارف اعمل ايه وفجاءه سكت وبصلو هو مش انتا قولتلي ان يعني ليل دي متخرجه من تجاره 

ليث. اه ليل متخرجه من تجاره بس اي دخل ليل في الموضوع 

غيث. ماهو يعني ممكن تشتغل معايا واهي هتكون مضمونه عشان انتا عارفها يعني وكده

ليث بخبث عشان يجيب اخرو. بس ليل مبسوطه في شغلها. ومعتقدش ان هي هتسيبو حته لو انا اللي جايب ليها الشغل

غيث. ليه يعني ده انا هديها مرتب كويس اوي 

ليث. يابني مش حوار مرتب وبعدين ماهي بتاخد مرتب حلو بنسبالها

غيث. كام يعني 

ليث. 8000

غيث. طيب انا هديها 10000 وكمان اقلل من الساعات الي بتشتغلها في المطعم يعني اكيد هتوافق

ليث بخبث. بس ده مرتب كبير اوي علي شغالنه سكريتره وبعدين اشمعنا ليل الي مصمم عليها

غيث. ها لا عادي يعني انا شايف انها هتمون مناسبه يعني لو هي حابه

ليث. اوكيه هبقا اسألها وارد عليك

غيث. لا مفيش هبقا وشدو يلا هنروح ليها دلوقتي بقولك محتاج سكريتره وخدو ونزل

ليث في نفسو. والله ووقعت ياغيث باشا وبقيت بتحب ماشي انا وراك لغايت ماجيب اخرك ونزلو وراحو للليل وبعد ساعه وصلو لي ليل

ليث. انتا رايح فين 

غيث. هنزل معاك 

ليث. لا خليك هنا وسابو ونزل

يامساء الحلويات

ليل بابتسامة. مساء الورد عامل يادكتور 

ليث. لا مدام قولتي دكتور يبقا كده انتي رايقه صح

ليل. دي حقيقه بصراحه انا حاسه نفسي بقيت احسن بكتير وبصراحه انا قررت اقفل الصفحه دي من حياتي وافتح واحده غيرها 

ليث. هو ده الكلام الصح انتي كده رجعتي ليل القديمه 

ليل. عندك حق شكرا ياليث بجد مش عارفه من غيرك كنت هعمل اي

ليث. كنتي نتفصلي تعيطي سهله

ضحكت ليل وهو كمان ضحك

ليث. المهم جايلك انهارده في. مصلحه

ليل. مصلحه

ليث. جايبلك شغل كويس اوي ومضمون

ليل. شغل اي ده 

ليث. سكرتيره مكتب وكده يعني وانتي متخرجه من تجارة فا هتنفعي وكده يعني 

ليل. سكرتيره؟ بس دي اكيد مرتبها مش هيكفيني ياليث وانتا الي فيها

ليث. لا ماهو المرتب 10000

ليل بصدمه. كام

ليث. 10000يابنتي مالك اتصدمتي كده ليه

ليل. انتا جاي تهزر معايا ياليث سكرتيره اي الي تاخد المبلغ ده 

هو في مغفل يدي مرتب زي ده اصلا

غيث. اه في انا المغفل

بصتلو ليل بصدمه. انتا

يتبع


تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع