القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه الفصل الرابع 4 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)

 رواية عشقت مغتصبه الفصل الرابع 4 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)





رواية عشقت مغتصبه الفصل الرابع 4 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)


بارت4

قام ليث بسرعه يلبس وكان داخل غيث عندو

غيث. اي ده مالك يابني ورايح فين دلوقتي 

ليث. لازم انزل بسرعه ليل في المستشفى حد حاول يسقطها ودخلت العمليات 

غيث. بتقول ايه طيب يلا انا جاى معاك 

ليث. يلا ونزلو بسرعه جدا وبعد شويه وصلو المستشفى 

ليث. لو سمحت في واحده جت من شويه اسمها ليل هي فين دلوقتي 

الممرضه. اه مدام ليل الي جت بتسقط في العمليات دلوقتي ولازم تمضي علي الورق ده باخلاء مسؤليه المستشفى ان لو حصل ليها حاجه 

غيث. انتي معندكيش دم ازاي يعني يعني لو ماتت عادي عشان خايفينن علي سمعت المستشفى 

الممرضه. معلش حضرتك دي اوامر ولازم تتنفذ

ليث. هاتي بسرعه ومضي هي فين

الممرضه. الدور الرابع غرفه العمليات جري ليث وغيث وطلعو قدام العمليات لقي شاب واقف

ليث. انتا مين

مصطفى. انا مصطفي كنت ماشي ولقيت واحده بتصوت وواحد بيضربها كان واحد صحبي جرينا عشان نلحقو كان جري وهي اغما عليها وكانت بتنزف فاجبتها علي هنا علي طول وبقالها تقريبا ساعه في العمليات 

غيث. وانتا محاولتش تشوف وش الشخص ده 

مصطفى. للاسف ملحقتش لانو جري اول ماشافنا علي طول 

ليث. يارب يجيب العواقب سلميه

غيث. اهدا ان شاءلله تبقا كويسه وبعد ساعتين جوه غرفه العمليات طلع الدكتور اخيرا

ليث. طمني يادكتور ليل عامله ايه 

الدكتور. حالتها خطيره جدا وللاسف فقدنا الاطفال وماتو وهي جالها نزيف داخلي حاد وحالتها مش مستقره خالص ادعولها تقوم بالسلامه ويعدي48ساعه الي جايين بخير  ومتدخلش في غييوبه واحنا بلغنا البواليس عشان دي قضيه شروع قتل وهناخد اقوال الي جابوها واقوالها هي لما تفوق ان شاءلله عن اذنكم 

مصطفى. طيب انا همشي انا دلوقتي وهسيب رقمي تحت عشان لو احتجوني ونزل

غيث. هتعمل اي دلوقتي هتمشي ولا هتعد

ليث. مش عارف اعمل ايه قلقان عليها اوي 

غيث. طيب انا بقول نمشي دلوقتي ونجي بكره اصل اعدتنا مالهاش لزمه هي كده كده في العنايه المركزه

ليث. طيب يلا

ومشيو

غيث. تفكتر بقا مين الي عمل فيها كده 

ليث. شاكك في واحد 

غيث. مين 

ليث. معقول يكون رجع تاني عاوز يدمر حياتها اكتر من الاول انا السبب ياريتني مكنت سبتها لوحدها مكنش حصلها حاجه 

غيث. طيب ومتقولش ليه ربنا بيحبها

ليث.ازاي يعني دي مابين الحيا والموت

غيث. انتا حكيت ليا وقولت هي محاولتش قبل كده تسقط علشان كان غلط عليه وديما علشان بتقول حرام بس كنت بردو بتقولي ان هي مكنتش عارفه تحبهم مكنتش حاسه ان هي مهيئه عشان تكون ام وكل ماتحن ليهم تفتكر الحادثه من تاني وكل تفاصيلها صح

ليث وانتبه جدا لكلامو. صح

غيث. يبقا ده كان اختبار من ربنا علي مدي صبرها وعلى هتتبقل الامر ولا لا ولما تقبلتو ربنا هداها ان يحصل كده ويموتو وتكون بأراده ربنا يعني هي مالهاش دخل عشان ينسيها كل وجع حست بيه فا كده اخر في العلاج هتتم عشان النسيان هيمون سهل عليها بعد الي حصل 

ليث. صح عندك حق كان فعلا كان اختبار وربنا بيحبها عشان تبدا صفحه جديده بعنوان جديد  بس غريبه انك شغال نفسك بالموضوع اوي 

غيث. مش عارف بصراحه حكايتها شداني اوي مش عارف ده ليه بس يعني حاسس ان محتاج اعرف عنهااكتر

ليث. ماشي يلا ونشوف الموضوع ده بعدين ومشيو 

عدا الليل بكل هدوء 

تاني يوم الصبح

*************************

نزلت فرح الشغل واستغربت ان ليل لسه مجتش ودخلت لصاحب المحل

فرح. يافندم ليل لسه مجتش

عماد. اول مره ليل تتاخر كده وفجاءه دخل عليهم بواليس

عماد. خير ياباشا تؤمر بحاجه 

الظابط. في بنت هنا اسمها ليل شغاله شيفت بليل

فرح. خير هي عملت حاجه 

الظابط. جالنا بلاغ امبارح ان تعرضت لمحاوله قتل وهي حاليا في المستشفى 

فرح. اي ليل جرالها اي

الضابط. حصلها نزيف داخلي حاد وفقدت الاطفال وهي تحت الملاحظه وكنا عاوزين نراجع الكاميرات وناخد اقوالهم

فرح بعياط. انا السبب انا السبب 

الظابط. وانتي السبب ليه يانسه

فرح. عشان انا الي المفروض كنت مشيت معاها

الظابط. انا محتاج افهم الحكاية 

عماد. حضرتك اتفضل واحنا نحكيلك قصه ليل

فرح بعياط. انا لازم اروح اطمن عليها انا مش لازم اسيب ليل لوحدها لازم اروح ليها

زين دخل في جمله فرح الاخيره 

زين بلهفه. مالها ليل وهي فين دلوقتي اي الي حصلها

الظابط. وانتا مين انتا كمان 

زين. انا خطيبها

الظابط. خطيبها ازاي وهي كانت حامل ولسه مسقطه

زين بصدمه. هي سقطت

الظابط. رد علي سوالي

عماد. اتفضل ياباشا وانا هحكيلك 

الظابط. اتفضل تعالي معايا عاوز اقوالك 

فرح. حضرتك انا هعملك الي عاوز بس اروح اطمن عليها الاول

صعبت فرح علي الظابط

الظابط. تمام اتفضلي روحي انتي انا هاخد اقوالك في المستشفى وبص لزين وانتا اتفضل عاوز افهم ومشيت فرح وبدأ عماد وزين يفهمو الي حصل لي ليل وبدا الظابط يستجوبهم ويعرف القصة

في المستشفى 

نزل ليث عشان يروح لي ليل وغيث كمان الي اثر انو لازم يروح معاه وبعد شويه وصلو

دخلو عشان يشوفو حاله ليل

ليث.ها يادكتور طمني ليل عامله ايه دلوقتي 

الدكتور. الحمدلله عدت حاله الخطر ودخلتها اوضه عاديه ومستني تفوق بس هي لسه تخت الملاحظه

غيث. طيب عايزين نخش نطمن عليها

الدكتور. تمام مفيش مشكله هي في اوضه 7647

ليث. تمام شكرا يادكتور دورو علي الاوضه ودخلو كنت لسه مفقتش بس صدمه نزلت على غيث من اول ماشافها

غيث بصدمه. هي دي ليل

ليث. ايوه مالك اتصدمت كده ليه

غيث. دي زي الملايكه معقول كل ده حصلها 

ليث. سيبك من الكلام ده دلوقتي نطمن عليها وبعدين ابقا اتصدم وراح ليث ليها يشوف فاقت ولا لسه  وبص لغيث لقاهواقف متنح ليها ومنزلش عينهو من عليها ولسه هيتكلم فونو رن 

ليث. هرد علي الفون ده بسرعه وراحع تاني خليك واقف بعيد ماشي وطلع ليث واتحرك غيث ليها وجاب كرسي واعد جمبها وكل ده وهو منزلش عينو من عليها 

غيث. معقول في كده معقول انتي حصلك كل ده مش مصدق ان ملاك زيك حياتو تبوز كده انتي تستحقي كل الحلو الي في الدنيا واعد وسرح في جمالها وبدات ليل تحرك ايدها وتفوق وتفتح عينها وتقفل لغايت مافتحت وبتبص لقت غيث بيصبلها 

ليل بتعب. انتا مين 

يتبع 


تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع