القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإكراه البارت الثالث عشر 13بقلم الاء العطفي في ملك الروايات الحصريه


رواية زواج بالإكراه البارت الثالث عشر 13بقلم الاء العطفي في ملك الروايات الحصريه 


جنى دخلت الفيلا بتاعت عمر وقالت:عمر انا جيت يا حبيبي

عمر بصلها وقال:عايزه ايه

جنى:ايه هوا مش عرفت حقيقه مراتك دي

عمر:ايوا بس دا مش معناه ان انا بحبك وامشي من هنا حلا

جنى:يعني انتا بتطردني بعد ما ساعدتك

عمر: انا مش بحبك يا جنى امشي بقى من هنا هوا انتي هتجبريني ولا ايه

جنى لاقت نور جايه قامت حضنت عمر علشان تغيظها

نور لما شافت جنى وعمر كدا حست بالغيره والحزن وقامت جريت على المطبخ

عمر مكانش فاهم هيا ليه جنى حضنته وقام زقها وقال:انتي عبيطه قلتلك امشي انا مش ناقصك

جنى:هوا انتا لسه مخلي البت اللي اسمها نور هنا ليه

عمر:نور؟؟ انتي عرفتي ازاي

جنى: كانت جايه وبعدين لاقتني بحضنك فامشيت على المطبخ 

هيا زعلت ولا ايه مش مكفيها انها...

مكملتش علشان عمر قلها:براااا 

وطلع يجري على المطبخ لقى نور قاعده في جنب وبتعيط

عمر: مالك يا نور؟

نور:وحياتك هوا انتا مش مكفيك اللي عملته روح عند حبيبتك يلا

عمر: ايه غيرانه؟؟

نور: ايه..غيرانه.ل.لا م.مش غيرانه ولا حاجه

عمر:مش مهم اساسا امال بتعيطي ليه

نور:ملكش فيه 

عمر:لا ليا

نور: وانتا مالك اساسا 

عمر:لان انا جوزك وانتي مراتي

نور:دلوقتي مراتك ولما خليتها تحضنك عادي كنت ايه

عمر:مش قلتلك غيرانه 

نور:انا مش غيرانه قلت هاااه

وطلعت تجري 

عمر بصلها وحس بان هوا ابتسم وقال: عسل

وبعدين قال:ايه الهبل دا متنساش اللي هيا عملته

في الوقت دا حد اتصل على عمر وقاله:ازيك يا حبيبي

عمر:الو ازيك يا روحي عامله ايه

مجهوله:الحمد لله وانتا

عمر:الحمد لله كويس انتي مش ناويه تيجي مصر 

مجهوله:مانا بتصل عليك علشان كدا

عمر:مش فاهم

مجهوله:انا نازله مصر بكرا ان شاء الله

عمر:ده بجد احلفي

مجهوله: اه والله

عمر:يااااه اخيرا خبر حلو 

مجهوله:اه صح اسفه اني معزتكش على موت باباك الله يرحمه

عمر:ولا يهمك يا قلبي تعالي انتي بس وانا محضرلك مفاجأه

مجهوله:وانا متحمسه ليها

عمر:سلام بقى علشان انا رايح الشركه

مجهوله: سلام

عمر قفل وكان فرحان لان اخيرا خبر حلو بعد موت باباه وبعدين ندا على الخدم وقال:انا عايز المكان ده يتحضر كويس جدا ويبقى احلا حاجه لان في ضيف مهم جدا جاي بكرا تمام

الخدم:تمام

عمر:امال فين نور

منار:هيا بس بتنضف اوضه الضيوف

عمر:تمام

نور سمعت كل حاجه وبعدين قالت:مين الضيف المهم اللي ممكن ييجي وعمر مهتمله اوي كدا   لاقت حد من ضهرها بيقلها:دي بنت كمان افرحي

نور:شيماء انتي بتعملي ايه هنا

شيماء:منار عيزاكي

نور:صح عرفتي منين انها بنت

شيماء:سمعته وهوا بيكلمها وبيقلها ايوا يا حبيبتي هتيجي مصر بكرا

نور حست بنار جواها بس سكتت علشان متبينش غيريتها

شيماء:اخلصي علسان منار قالتلي اندهلك

نور:انا نازله اهو

 نور نزلت عند منار وقالتلها:عايزه حاجه مني اصل شيماء قالت لي انك عايزاني

منار: ايوه يا نور انا عايزاكي تبقي المشرفه على تنظيف اوضه عمر

نور: باقول لك تحطني في مكان بعيد عنه تقومي حطاني في اوضته

منار: بصراحه ما لقيناش مكان ثاني غير كده هو اساسا طول اليوم بيبقى في الشركه وانت هتنظفي الاوضه الصبح

نور:ماشي يا منار شكرا

منار:على فكره ممكن تبداي النهارده لو عايزه

نور: ايوه انا هبتدي تنظيف من النهارده

منار: بعد ما تخلصي ابقي تعالي علشان عايزاكي في موضوع

نور:اوك

نور راحت نظفت اوضه عمر وبعد كده راحت عند منار علشان تشوف هيا عايزاها في ايه

منار: بصي يا نور في بكره ضيف جاي وانا عايزاكي اللي تبقى مسؤوله عنه 

نور: وانتي عارفه انها بنت؟

منار:ايوا

نور: هي شيماء قعدت معاكي ولا ايه عايزاني ازاي اكون معها في نفس المكان وعمر كان بيقول لها يا حبيبتي

منار: ما انا قلت لك مش هينفع اجيب اي حد ثاني من الخدم لان كل واحده لها شغلها وكده انا هبوظ الدنيا استحملي بس هم يومين على منشوف الدنيا مالها وهنعمل ايه

نور:ماشي يا طنط منار علشان خاطرك بس

منار: ماشي يا حبيبتي

تاني يوم عمر كان مستني الضيف مع كل الخدم وبعدي دخلت واحده في العيشرينات واول ما نور شافتها اتصدمت وقالت....يتبع

#زواج_بالاكراه

#البارت_الثالث_عشر

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع