رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الحادي وعشرون والثانى وعشرون والثالث وعشرون والرابع وعشرون والخامس وعشرون بقلم هايدي الصعيدي
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الحادي وعشرون والثانى وعشرون والثالث وعشرون والرابع وعشرون والخامس وعشرون بقلم هايدي الصعيدي
الحلقة الحادية والعشرون
حسين عنية كان فيها غل وحقد الي يشوفهم هيعرف انه هيصور قتيل ..وبص علي رقبت سيف وصدره وشعرو الي بينقط ماية علي صدرو وبتهكم :اله ده العريس مستحمي كماان ..
سيف لسه هيرد عليه ويفهمة الي بيحصل كان حسين هجم علي دموع الي لسه متصلبة مكانها جرها من شعرها ودخل بيها الشقة وقفل وراه خطوتين بس منعو
سيف من انه يلحقها
دموع كانت بتترعش وبقوة مزيفة : ايه يا حسين في ايه وبعدين اهدي كده انت فاهم غلط انا كنت بدور علي القط بتاعي دخل عنده ..
حسين ضحك بغضب وكان شكلة مخيف وسيف كان واقف قدام الباب مش هيتدخل الا لو لزم الامر
عشان ميعملش شوشرة ودموع هي الي هتتأذي
حسين قرب من دموع بهدوء : ااه وعلي سطح صباح ام قرنين الي مسرحاكي كنتي بتجيبي القط برضو ..
دموع بصت ليه بخوف وستغراب حسين شغل المشهد ودموع برقة عنيها وهي شيفة سيف شيلها بالشكل ده
ومتوقعتش انه ممكن يبعت حاجه زي كده لجوزها عشان يخرب بيتها هي اصلا بعد ما شافت صورها
عريانه عنده توقعت منه اي حاجة : حسين والله انت فاهم غلط اهدي وانا هفهمك كل حاجه ..
3
حسين زمجر بغضب : اهدي ايه وغلط مين يا ك*** ده انت طلعة من شقته وهو مستحمي يا بت ده انت وكلة رقبته يا فجرة يا مومس ..ونزل طلتيش علي وشها
دموع حطت ايدها علي وشها وتعدلت وهي بتزقه بعيد عنها : لا يا حسين انا مش رخيصة ولا انا خطية
عشان اعمل كده
حسين كان الغضب عمية : انا كنت شاكك فيكم عنية وكلامه معاكي مش طبيعي شاله الي لقيتك محتفظة بيه وتقوليلي مش عارف بتاع مين الف حاجه وحاجة وانا كنت بفوت وعدي وقول لا متعملهاش ..تعالي بس تعالي قوليلي جبهم فيكي ولا لسه انتي ملحقتيش تستحمي
يا عروسة تعالي وريني ..ومسك دموع بالعافيه الي كانت بترجع لوراه وهي بتهز دماغها بالرفض مش قدرة تستوعب الكلام الي بيقولة ..ولف شعرها علي ايده ودخل ايده التانية بغضب جواه هدومها وضغط بصوابعه بعنف علي انوثتها ..دموع صوتت بالم : ابعدي عني بلاش جنون اوووعه
حسين خرج صوابعه وابتسم بسخرية : وكمان غرقانه يا بنت الزانية ..ونزل فيها ضرب بكل غباء وغشوميه وهو مش عارف ايده بتخبط فين طرشها الدم من كل حته
فيها ودموع حطه ايدها علي وشها وبتصوت..
سيف سمع كلامه وبقا يخبط في الباب زي المجنون وهو سامع صوت صريخها : افتح يا عر* الرجاااااله افتح بقولك وكلمني انا خلييييك راجل ووجهناااااي
الدم خرج من بوق دموع ومنخيرها وغرق وشها وقعت في الارض وحسين بقا يضرب فيها برجليه بكل
قوته : بتغفلينيييي يا دموع مفهماني انك سبتي الشغل
عشانييي وانتي مقضيها معاه هناا ..وكان بيدب في ضلوعها وبطنها : حملتي منه في الحرام ولا لسه يا
شر**** انا طلعتك من التراب وانا الي هدفنك فيه تاني
: لو زعلانه لما عرفتي اني بكلم غيرك وعايزة تطلبي الطلاق مفكراني مش فاهمك يا بت هقتلك يا دموع هقتلككككك
سيف سمع صوت الضرب وصوت دموع الي بدأ يهدي وبقا يرزع في الباب بكل قوته وهو بيزمجر بصوته كله : دمووووع دمووووووووع
حسين بجنون : هقتلك بس قبل ما اقتلك انتي طااالق طااالق طاااالق يا فجرة عشان يوم القيامه مش عايز اوجهك وانتي مراتي وتموتي وانتي علي زمتي
13
قال الاخيرة وهو بيضغط علي رقبتها بكفوقه الاتنين دموع كانت بتعافر عشان تاخد نفسها وصوت شهقتها
عالي والدنيا بتضلم قدام عنيها ودموعها نزله وهي بتلفظ انفاسها الاخيرة ..
سيف كان لسه بيكسر في الباب ودموعه نزلت وهو سامع شهقتها وفي نفسه : استحملي يا دموع عشان خطري اوووعي يا دموع اقتل نفسي وراكي عشان خطري استحملي ..ودب الباب بكل القهر والغضب الي جواه
وتفتح وشافها وهي نيمه علي الارض ورجليها
بتتحرك بضعف …
سيف دب حسين بالرجل وقعه من فوقيها ونزل فيه ضرب وكان بينتقم منه وجواه غل بسبب منظرها والكلام الي سمعته منه …الجيران اتلمت علي الصوت وصباح وندي نزلو يجرو بهدوم البيت بعد ما وصل لهم الخبر ..
ونفس الكلام وصل لاخوات حسين وعليه بهرات من امه ..
9
ندي جريت علي دموع وحولت تفوقها وهي بتصوت بسبب منظرها والدم الي نازل منها ..وصباح طردت كل الي وقفين يتفرجوا ووقفت علي الباب لاخوات حسين الي عايزين يدخلوا يكملوا علي دموع ..
3
فارس كان بيتصل علي دموع عشان يقولها متدخلش عشان ميحصلش ليها مشكلة بس كانت مش بترد
قام بقلق غير هدومه وخد المكنه وطلع علي الحارة
وهو بيسبق الريح دخل الحارة الي الخبر اتنشر فيها
زي النار في الهشيم وسمع طراطيش كلام مطمنهوش
7
وطلع يجري علي فوق وسمع صوت صباح : والي خلق الخلق الي هيقرب من العتبة دي لاكون جيبه اجلو يا
عالم يا زباله يا ولاد الكلب ده انا وهديكم في داهية
يا اوسااااخ …حسين وسيف كانوا لسه بيضربو بعض
وكسرو نص عفش الشقة وهما عملين زي التيران الهايجه
وسيف بالاكتر كل ما يبص علي دموع الي مش راضيه
تفوق ومنظرها وهي زي الجثة الهمده صريخ ندي وعويلها مكنش مطمنه
صباح شافت فارس الي طلع وشاف المنظر ووقف مبهوت : الحق يا فاارس بسرعة الحقناا
فارس دخل جواه وشاف دموع الي غرقانه في دمها وجري عليها بخوف : ياااالهوي دموع عمل فيكي ايه
ابن العر* دموووع دمووع فوقي عشان خطري ونبي
3
ندي بعويل : مش راضيه تفوق شيلها شلها بسرعة نوديها المستشفي ..
حسين زق سيف بغضب : الي هيحركها من هنا هقتلوو
سيف مسكه ركب فوقيه ونزل علي وشه بالبنيات : خدها يا فارس خد دموع وامشي ملكش دعوة بيا مفاتيح العربية انت عارف مكانها ..
فارس جري علي شقت سيف خد المفاتيح ودخل شال دموع وهو مرعوب عليها وخايف يكون هو السبب
9
سيف لف رجليه علي رقبت حسين الي كان عايز يخرج وراهم
اخوات حسين مسكو في فارس : الوسخة دي مش خرجه من هنا خليها تموت بعارها
: اوعي يا مرا يا بنت *** الكلب انتي وهي من وشي
4
قالها فارس بصوت عالي وهو بيضرب فيهم بالرجل وقعهم علي السلم ونزل يجري بيها وصباح ضربة ام حسين بالدماغ وقعتها في الارض ونزلت تجري وراه هي وندي ..فارس جري بدموع في الشارع وصوت الناس علي لما شافوا منظر دموع ..
1
صباح بصوت عالي : بس محدش يتفرج اااايه مش لقين جنازة تشبعو فيها لطم يا حارة معفنه محدش يجيب سيرتهااا علي لساانه جاكم قطع في لسانكم يا اوباش
وركبت جمب فارس الي حط دموع وراه وندي جمبيها وطلع بسرعة علي المستشفي ..
3
صباح بقلق : المستوصف هناك اهو يا فارس انت رايح فين
: مستوصف ايه يا خالتي ده ممكن يموتها وهي لسه فيها الروح انا هوديها مستشفي خاص ..
ندي بغضب : مش وقت كدب ومنظره فاضيه البت بتموت نزلنا في اي داهية
صباح : اخرصي يا بت دموع حلوة وكويسه هي بس مغمي عليها وبعدين الحق عليه يعني عايز يوديها
مكان نضيف ..
1
فارس : فكك منها يا خالتي مش وقته الكلام ده خلينا نلحق دموع بس الاول هي عندها حق خايفه علي صاحبتها هننزل اقرب مستشفي عام ..
ندي بصت ليه وبصت علي دموع الي نيمه علي رجلها ووشها وارم وجهشت في بكي مرير علي حالها ..
5
وصلو بيها المستشفي والطوارئ اتقلبت اول ما فارس دخل بيها ودخلو بيها علي العمليات بسرعة
فارس قعد مكانه وهو مرعوب علي دموع وندي متختلفش عنه كتير وصباح فضلت رايحه جايه
بقلق وللحظة خافت يكون في حاجه بينها وبين
سيف الي كان باين عليه وعرفته من عيونه انه غويها
من اول مره شفته فيها بس رجعت وقالت في نفسها ان دموع وسيف ميعملوهاش
سيف قفل شقته و نزل يجري بعد ما خد الفون ولبس تيشرت علي بنطلونه وخد محفظته وكان حسين مغمي عليه في شقته بعد ما نزل بكرسي تقيل علي دماغه
11
وشاف مكنة فارس مركونه وفيها المفتاح شغلها وطلع بيها علي المكان المتحدد في الجي بي اس
سيف دخل المستشفي وهو بيقاوم الاغماء والدوار الي حاسس بيه لم كان بيتخانق مع حسين فتح علية المطوي
وجرحة في كتفه وبطنه ونزف كتير …
2
الممرضة خرجت من اوضة العمليات : محتاجين دم المريضة حصلها نزيف في الرحم وهبوط حاد في الدورة الدموية عشان عندها انيمية حادة بسررعة
فارس : انا هتبرع لها ..
: تعاله معاية بسرعة
: محدش غيري هيديها دم انا السبب في الي هي فيه خدو دمي كله ..قالها سيف وهو ساند علي الحيطة بدوخة ..
فارس جري عليه سنده : سييييف انت كوييس
دكتووووور بسرعة
سيف بتعب : دمووع يا فارس خلي بالك منها ..وغمض عنيه ..قرب منه الممرضين ودخلوه اوضة الكشف
1
فارس بقا واقف في النص يروح وراه سيف ولا يروح وراه الممرضة ويتبرع لدموع ويقف جمبها ..هدا نفسه وراح وراه الممرضة الي مشيت مع ندي وهو بيرن علي تميم : ايوة يا تميم دموع وسيف في مستشفي ال ***
تعاله بسرعة ..
تميم كان خارج هو وياسمين من عند الدكتورة وفتح المايك وهو سايق بعد ما ياسمين طلبت منه بعد ما شافت اسم فارس …
ياسمين سمعت كلام فارس وشهقت بخوف : بسرعة يا تميم اطلع علي المستشفي ..
فارس وندي راحوا وراه الممرضة وصباح راحت وراه سيف ..
الممرضة عملت تحليل لفارس : الفصيلة متطابقه بس اسفه مش هقدر اخد منك دم لان في نسبة كحول عاليه في دمك ..
ندي بصت لفارس بحزن مرير : طب ممكن تعمليلي انا تحليل …
ندى عملت تحليل وفصيلتها غير متطابقة
ندي وفارس خرجوا بهم ندي بصت ليه بغضب : مش هتنفع في حاجه ابدا بتهورك وستهتارك
فارس بغضب مماثل : انا كنت هخدها مستشفي كبيرة بس حضرتك مكنش عجبك اهو احنا في اقرب مستشفي ومش لقينلها دم عشان ترتاحي ..
ندي بصت ليه بصمت وخرجت تليفونها وكل واحد راح في جهة وهي بتحاول توصل لحد يتبرع لدموع
ندي اتصلت بعاصم : ايوة يا عاصم انا في مستشفي ال دموع في العمليات ممكن تيجي محتاجة مسعدتك ..
مفيش ربع ساعه ودخل ادهم وعاصم : خير يا ندي ايه الي حصل لدموع ..عاصم قالها ببرائة وكأنه مكنش يعرف مخطط بيري وجيه هو وادهم يعملوا دور بطولي وينقذو الموقف ..
: عاصم تعاله بسرعة دموع محتاجة دم
اومأ بسرعة ومشي وراها هو وادهم عاصم بهمس : اعمل حاجه انا سهران للصبح بشرب
: وانا مختلفش عنك كتير حبيت تعمل فيها سند وحامي الحما البس بقا يا روح امك …قالها ادهم بخفوت ونرفزة
1
ندي وصلت بيهم مكان التبرع كان فارس واقف قدام الباب وقف قدمهم : خييير
: ايه الي خير اوعه وبطل جنان مش وقتك عاصم هيتبرع لدموع ..
: خدي عريسك ويلا من هتا يا شطرة دموع مش عايزة دم خ**ات في راجل بيتبرع لها جواه ..
: راجل مين وزفت ايه اوعة بقولك ..
ياسمين خرجت علي صوت ندي العالي : ايه يا ندي في ايه اهدي احنا في مستشفي ..
: وانا اختي بتموت واخوكي بيلعب
: بيلعب ليه تميم جواه بيسحبو منه دم عشانها اهدي يا حببتي …وحضنت ندي الي انهارت جواه حضنها
: دموع يا ياسمين دموع مش بخير انا حسه بيها كانت بين ايديا جثه يا ياسمين انا هموت وراها لو جرى لها حاجه..
ادهم وعاصم اتنفسوا براحة وفارس واقف بيبص لعاصم بحدة وعاصم بيبصله بستخفاف ..
الممرضة خدت الدم من تميم وقبل ما تدخل اوضة العمليات ندي سألتها : هو ايه سبب النزيف لو سمحتي
: المدام كانت حامل ونزلت وعلي فكرة احنا عملنا محضر بالحاله واول ما تفوق البوليس هيجي يحقق معاها
9
ندي قعدت بحيل مهدود وياسمين حطت ايدها علي بوقها بصدمة وتميم بص في الارض بحزن فارس
بلع غصته وراح يشوف سيف ..
الي بدأ يفوق وفتح عنيه لقه نفسه نايم علي سرير وفي ايده محلول وضماد علي بطنه وكتفه اتعدل بسرعة وصباح جريت عليه : اهدا يا موكوس هتسوورق تاني
: دمووع دموع يا صباح دموع فين وحصلها ايه ..وئن بتعب
: يا خبتك يا سيف يخبتك
سيف وقف بدوخة : مش وقت تقطيم يا صباح اوعي بدل ما اكتفك هنا
: تكتفني بس اصلب طولك الاول يا حليتها هويها يا سيف بتحب وحدة علي زمت نطع غيرك يابن الموكوسة
: صبااااح
4
: اهو وعييت روح لها روح اثبت للناس الكلام الي بيتقال عنكم اصل ناقص اثبات اكتر من انك كنت
هتموت الجعر الي متجوزاه روح يلا مستني ايه
اطلع افضحها كمان وكمان يا سيف يا بن محمد
القاضي الي الحارة كلها كانت تحلف بحياااته
سيف قعد علي السرير بنهيار ودموعة نزلت لتاني مره قدام حد بعد موت يوسف …صباح بصت له بحزن
وقربة حضنته : بس يا سيف عيب يا واد الراجل ميعيطش
3
: الراجل تعب يا صباح ومش قادر يستحمل حبها هلكني وخلص عليا انا كنت ميت بعد موت يوسف وهي الي
دبت الحياة في قلبي الي مات بعد موته اتكسرت وحبها الي قواني بس عذاب حبها ومنظرها وهي بتعافر قدامي
زيه لما روحه طلعت وهو في حضني خلصت علي
سيف القاضي يا صباح خلاص ..
ووقف لبس تيشرته وخد حاجته من علي التربيزة الي جمبية وطلع من المستشفي خالص وطبعا كلنا عرفين
راح فين ..
5
دموع خرجت من اوضة العمليات وراحت اوضة عادية والممرضين خرجوا كل الموجودين برا عشان وقت الزيارة انتهي …
حسين فاق وفتكر كل الي حصل وشاف ناس كتير حولية وامه قعده قلباها مناحة ودموع تماسيح وهي بتسب وتلعن في دموع ….مهتمش ونزل بسرعة زي المجنون
يدور علي دموع وركب المكنة وطلع يدور عليها في
كل المستشفيات القريبة من منطقتهم لحد ما لقاها ..
1
بس كان وقت الزيارة انتهي بس هو بمنظرة وجروحه دخل يكشف علي اساس انه مريض …
2
دموع كانت بدأت تفوق وهي بتهز دماغها والي حصل كان بيدور في دماغها زي الشريط وتمنت يكون كابوس
دموع فتحت عنيها لقت نفسها في المستشفي والوجع الي كان محتل جسمها كلو اثبت لها انه كان كابوس بس حقيقي وحصل ولسه مفقتش منه وشكلها مش هتفوق
لم شافت حسين دخل عليها وعنيه بتلمع بشكل يخوف
مدت ايدها وضغطت علي الجرس مره واتنين بس شكلو ده كمان بايظ زي باقي حياتها الي باظت وحسين قرب منها وبتسم بشر ..
فارس الفون بتاعه رن وقام يرد لما لقاه سيف ..سيف كان عند يوسف وفجأة حس انه قلبه اتقبض وكان
احساس بشع محتل كيانه ان في حاجه وحشه
هتحصل ومجاش في باله غير دموع
ورن علي فارس وهو حاطت ايده
علي صدره : ايووة يا فارس دموع فين فاقت ولا لسه
طمني عليها هي بخيير
4
فارس : اطمن يا سيف دموع كويسة خرجت من العمليات ومستنينها تفوق متقلقش ..كلنا قعدين
في الكافتيريا الي تحت لحد ما تصحي
سيف بقلق : روح اطمن عليها طيب انا حاسس انها مش بخير
: يا سيف وقت الزيارة خلص ي حبيبي وبعدين هي نايمه دلوقتي ..
سيف وقف وبصوت عالي : بقولك روح شوفهاا حاالا انتو سيبنها لوحدها ليه دمووووع مش كووووويسة
فارس لسه هيرد عليه سمع الممرضة في الاستقبال : مشوفتيش المريض الي دخل اسمه حسين طلب
مني تقرير طبي روحت اختم ليه التقرير رجعت
ملقتهوش …
1
: لا مخرجش بس كان بيسال علي مريضه اسمها دموع ممكن يكون راح لها ..
فارس لعن بصوت عالي وطلع يجري علي اوضة دموع
تميم شافه هو وكل الي قعدين وكان عاصم وادهم مشيوا وطلعوا يجرو وراه بخوف ..
حسين بتهكم : ايه يا دودو برضو كده خيفه مني ده انا حته جوزك المتغفل مخفتيش وانتي بتلعبي بديلك معايه ليه تؤ تؤ عيب والله بس انا جيت اريحك وريح الدنيا
كلها منك ابن الحرام مااات الدور علي الزانية ..
دموع بصعوبة وصوت متحشرج بسبب خنقو ليها : ح.حسين و و رحمة ما.ما ا.انت فاهم غلط .والله
ما خنتك ..ودموعها نزلت بخوف
1
حسين نزلت دمعه من عينه : خونتيني يا دموع دي اخرتها بتكسريني بالشكل ده ..
دموع هزت دماغها بالنفي حسين مسح عينه بغضب وقرب منها وسحب مخده من تحت راسها وضغطعها
علي وش دموع …
فارس فتح باب الاوضة بعنف : دموووع ابعد يابن المرا عنها
حسين بصله بغضب وراح زقه بعنف وطلع يجري تميم دخل الاوضة
فارس : وراااه يا تميم متسبهوش
تميم خرج يجري وراه حسين بس حسين كان خد الموتسيكل بتاعه وطلع بيه بسرعة تميم لمحه من
بعيد بس كان اختفي وسط الزحمة
سيف كان لسه علي التليفون مع فارس وساامع كل حاجه
وبيصرخ بصوته كله وفارس مش بيرد عليه ومش واخد باله اصلا ..
قفل ورن عليه تاني فارس مردش كان عامل غاغه في المستشفي وانا هحبسكم وانا هرفع قضيه عليكم وكان بيزعق بصوت عالي وطلب عربية اسعاف تنقل دموع ..
3
الي كان عندها نزيف وكسر في ضلعين وكسر في دراعها الشمال وتمزق في اربطة الرقبه وكدمات وجروح متفرقه
علي باقي جسمها ووشها ” دموع اتخرشمت يا جماعه”
7
فارس رن علي سيف وساب تميم يتكلم مع الظابط الي تبع المحضر وجاي ياخد اقوال دموع وطلب تأجيل
المحضر عشان حالت دموع الصحية الي حصلها انهيار
وحقنوها بمهدء ..
: ايوة يا سيف متخفش خدت مهدء ونامت تاني وانا هنقلها مستشفي خاص دلوقتي انت روحت فين علي فكرة انا سمعت كلامك مع صباح بالغلط بص متضغطش علي نفسك وكل حاجه هتتحل ..احا انا دموع خرطت عليا ..
1
: خلصت ..خد دموع وطلع بيها علي شقتك
: شقتي انا ده اول ما تدخلها تموت محروقة
2
: اسمع يا فارس مش وقت هزار خد دموع وطلع علي شقتك وانا هبعتلك دكتور و ممرضة تتابع حالتها لازم
نخلي بالنا منها لحد ما يتقبض علي ابن الكلب ده
: تمام ماشي الي انت شايفو
: ماشي وانا هبقا اعدي عليك بعدين
حسين روح البيت واتصل علي ابو دموع الي الكلام وصلهم وتنشر في بلدهم بسبب خالت حسين الي عايشه
هناك وعليه زيادة انها هربت مع عشقها بعد ما حسين
مسكها بتخونه معاه
6
: الو اسمع يا راجل يا ناقص انت بلا ايه الي حصل ولا ايه الي محصلش جاي دلوقتي تسأل عليها وانت رميها
بقالك تمن سنين مسألتش فيها زي الكلبه وهي فعلا كلبة عضت الايد الي اتمدت لها بنتك انا طلقتها وورقتها هتوصلك كمان يومين بنتك خاينه وكانت
مرفقه غيري في الحرام يلا في داهية ..
1
ام حسين بغل : تستاهل تربية الشوارع الوسخه بكرا اجوزك ست ستها ..ولا تزعل نفسك يا حبيبي
تغور وحده تيجي مية مصيبه تاخدها مطرح
ما راحت الرخيصة …
4
حسين كان قاعد بيدخن بشرود وجواه نار كل ما يفتكر شكلها وهي خرجها وشعرها منكوش ووشها احمر وباين عليها الفرهده ويطلع من وراها سيف مستحمي وجسمه كل عضات بيبقا عايز يقتلها بدل المره الف كان شكه
في محله ياريته كان جاب اجلها من ساعتها
مكنتش حملت من غيرة في الحرام الكلام الي
كان بيجرحها بيه طلع حقيقه لما سأل علي حالتها
في المستشفي وعرف انها سقطت والدور عليها
5
” تقريبا حسين نسي انه ذكر بيتكاثر بالجماع مع انثاه وينجب ولاد كلب من فصلته ولا يمكن التمن سنين
بدون خلفه نسوه انه مش قدها ”
8
فارس فتح شقته والمسعفين نقلو دموع علي السرير ونزلو.. وفارس كان عامل زي المجنون بيلم قزايز الخمرة
والهدوم الحريمي وصور خليعه متعلقه علي الحيطان
مخدات بشكال غريبه من نهود ومؤخرات وشفايف وصور ليه مجنونه في كل مكان ندي قربت منه
وهو بيلم ويرمي جواه الدولاب
1
: خد نسيت دي ..ومدت ليه برا دنتيل شفاف
9
فارس خدو منها رماه في البسكت وهو بيهرش في قفاه بإحراج ..
7
خمس دقايق والجرس رن ودخل الدكتور والممرضة كشف علي دموع وشاف حالتها ركب لها مغذي
وساب الممرضة تتابع حالتها ومشي ..
صباح وندي وياسمين قعدو بإرهاق وتميم وفارس بيتكلموا مع بعض
ياسمين : حصل ايه يا ندي وصلها للحاله دي
: جوزها ضربها
: يا خبر بالوحشيه دي طب ليه
: متهمها بالخيانه ..وبلعة ريقها .. مع سيف
ياسمين شهقت بصدمه : مش معقول دموع متعملش كده وسيف كمان ..
: انا هموت وعرف ايه الي خلاه متاكد بالشكل ده لدرجة انه كان عايز يقتلها مرتين ..
1
صباح بحده : يروح يمسح ط**و بلي متاكد بيه احنا بنتنا متخرجش منها العيبه ايه هتخيبي ولا ايه يا ندي
3
: انا هتجنن يا ماما غصب عني
: لا يختي ابقي فكري الاول قبل ما تتكلمي مش نقصه هم
1
فارس كان كاتم ضحكته ومش قادر يتنفس ندي بصت ليه بعصبيه فارس اتنحنح : انا هطلب لكم عشي انتو من الصبح وقفين ومكلتوش حاجه ..
3
صباح لسه هترد الفون رن طلعته من صدرها : خدي يا بت ردي مفييش دماغ
ندي : يالهوي دي ملك احنا نسيناها خالص ..الو يا ملك انا وخالتك في مشوار مال صوتك احييه لسه صاحيه
دلوقتي ومحستيش بلي حصل صحيح ناس في خرا وناس في شم ورد
3
فارس بصلها بقرف : لا ومش عاجبها اني بحبها خرا عليكي وعلي معرفتك الخرا
3
تميم سمع همسه ومقدرش يكتم ضحكته وخرج البلكونه
صباح وقفت : يلا هروح انا لملك
: روحي انتي يا ماما وانا هقعد مع دموع
: وانا كمان هقعد معاها يا طنط متقلقيش قصدي يا خالتي
: تمام ..وبصت لفارس ..ولاه يا فارس مش عايزه حركه كده ولا كده من بتوعك انا بقولك اهو ..
فارس رفع ايده لفوق : حدالله يا صبوحه
ندي : ثانيه يا ماما قبل ما تمشي احنا مش عايزين نعرف دموع انها سقطت كفايه الي حصل لها اوي لحد كده
وانا هأكد علي الممرضة متجبش لها سيرة …
تميم خرج : يلا هنزل انا ولو عوزت اي حاجه كلمني ولو في اي جديد انا هفضل متابعك وبالمرة اوصل مدام صباح
: يختي حليوه وبيقول مدام ..طب يلا يا واد يا قمر انت تعاله وصلني
6
ياسمين كانت قعده بصه لتميم ومبتسمه بحب وفارس قرب من صباح وبهمس : مش صغير ده عليكي يا صبوحه
1
صباح بصت له برفعة حاجب ولسه هتفتح بوقها فارس رجع لوراه : اقسم بالله بنكشك
صباح ضحكت عليه : مفيش بعد ابو البنات يا ولاه يلا فوتكم بعافيه طمنيني علي دموع اول ما تفوق يا بت
الي حياتها بقت هم وغم زي اسمها يلا سلام ..
خرجت صباح ووراها تميم الي وقف مع فارس قدام باب الشقه وصباح سبقته علي تحت ..
: فارس بالله عليك خلي بالك من البنات وبلاش تهور
: هو في ايه يا جدعان مش للدرجة دي يعني
: معلشي خدنا علي قد عقلنا يا راسي يا عاقل انت
: متخفش يا تميم ياسمين اختي ودموع اكتر منها
: وندي
: لا دي اعتبرها هوي مش شيفها خلاص ولا تهمني بعد الي عملته ده كوم وانها تحط دبلت واحد تاني في ايدها كوم تاني بقت علي الهامش خلاص ..
6
ندي من وراه : احم تميم معلشي ادي الفون ده لامي نسيته
فارس غمض عنيه وهو بيعض علي شفته تميم ربت علي كتفه ونزل …
ندي رجعت مكانها بصمت وفارس خد نفس عميق ودخل وراها : الدولاب عندكم للي عايزه تغير هدومها من عندي
والعشي زمانه علي وصول وانا في اوضتي ..تصبحوا علي خير
فارس بص لندي وهز دماغه بيأس ودخل اوضته و رن علي سيف يطمنه ..
ندي وياسمين فضلو قاعدين جمب دموع والممرضة سبتهم معاها وخرجت عشان يكونه علي راحتهم ..
صباح روحت و اول ما دخلت ملك جريت عليها : كنتي فين ي خالتي وايه الي حصل وندي فين
صباح بسخرية : كنا في المستشفي بدموع سي روميو الي خنتي نفسك واهلك وصاحبتك عشانه كان هيقتلها
انهاردة ومش مره لا مرتين ومتهمها بالخيانه الواطي
: طب وايه هيخليه يعمل كده من غير سبب مش يمكن خانته فعلا..
5
صباح نزلت علي وشها بالقلم : انتي جبتي النجاسة دي من فين يا بت ولا هو من عاشر القوم
1
ملك بعد الي عمله معاها الصبح لم عرف ان دموع عرفت والكلام الي سمعته منه عشان خاطرها واسلوبه معاها الي اتغير في ثانية بسبب دموع خلو تفكرها مش سوي
وكانت حسه بالغيرة من دموع ..وستوعبت الي قلته و دموعها نزلت بحزن وكل شوية تكره نفسها اكتر من اليوم الي قبله : انا مش قصدي يا خالتي انا ..
1
: امشيي اخرصي ويلا غوري من قداامي
الساعه 12:00 ندي اتعدلت وصحت ياسمين الي نامت وهي قعده : قومي يا ياسمين نامي جوه يا حببتي
ياسمين خرجت وشافت المنرضة نايمه في الصاله راحت غطتها بمفرش خفيف ..
الممرضة اتنفضت : معلشي والله انا معرفش نمت ازاي بس امبارح كان عندي نبطشيه
: اهدي اهدي حصل خير المهم تكوني موجوده عشان لو حصل لها حاجه ومتقلقيش احنا كلنا جمبها نامي تاني ..
فارس كان بيعمل قهوة وسمع صوت ياسمين طلع عندها
: ايه يا سوو دموع لسه نايمه
: اه يا فارس ربنا يقومها بسلامه متبهدله اوي يا عيني ربنا ينتقم منه
: ده راجل ابن كلب ده لو جايبها من حضنه مش هيعمل كده …روحي نامي يا حببتي وانا صاحي متقلقيش …
ياسمين باست خده ودخلت تنام فارس دخل المطبخ وندي طلعت تجيب ماية وتعمل قهوة وشافت فارس واقف كانت هتلف وترجع بس فارس شافها ..
: خير محتاجه حاجه ..
: اممم كنت هعمل قهوة
: تمام هعملك معايه ارتاحي انتي
ندي سندت علي الحيطه وبصت لفارس : قطعت اللايف ليه امبارح كنت خلينا نشوف مواهبك
3
: مواهبي مش بتتشاف مواهبي بتتحس يا طنط وبعدين ده كان كمين ولعبه معموله عليا كان لازم اجريهم عشان اعرف اخرهم غير كده انا مواهبي مش بتخرج قدام حد
ندي اومأت ببرود وهي بتبص حوليها : خسارة سالم بيه يدفع فلوس في شقة نجسه
فارس ببرود : لا ارتاحي سالم بيه مدفعليش فلوس فيها انا الي اشترتها من السباقات الي كنت بدخلها
: يلاا اهو حرام بيروح في حرام عشان كده نجسه ..
فارس ببرود : انتي عايزة ايه بالظبط
ندي كانت مقهورة من كلامه مع تميم وكانت عايزة تحرق دمه وخلاص : مانا قولتلك عايزة قهوة
: انا بقول كفاية عليكي سهر لحد كده وروحي نامي انا هقعد جمب دموع
: لا وانت تقعد جمبيها ليه انت متتأمنش علي لي حاجه مؤنته ما بالك بقا بني ادمه
فارس بغضب : ندي الزمي حدودك ومتسوقيش مش معني اني ساكت لك يبقا تظيطي فيها دموع لو اخر بنات الدنيا انا مش هبص ليها وانا وانتي عرفين ليه وغير كده دموع دي اختي يريت نفهم مش ماشي بتجوز علي نفسي انا زي ناس ..
: تقصد ايه
: اقصد اقولك فكك وروحي نامي الي في دماغك مش هيحصل
: وايه انشالله الي في دماغي
فارس بخشونه : نداااا…انا مش عايز ازعلك امك سيباكي امانه عندي فاخلينا حلوين نع بعض
: والاه
فارس بصلها بغضب وغمض عنيه وفتحها وبتسم وهو بيقرب منها ندي رجعت لواره وفارس لسه بيقرب
والمكان بينهم بينعدم فارس بخفوت : عايزة توصلي لايه
ندي اتوترت : مش عايزة حاجه ابعد
: مالك يا طنط ولا هو عينك فيه وقول اخيه
وقرب منها اكتر وشم ريحتها بعمق : اممم وحشتك قوليلي كوكو وحشك مشتاقه لي ومتبعاني ومركزه معايه ونار الغيرة كل يوم بتحرق قلبك عايزاني ومحتاجه حضني في وقت زي ده عايزه تدوقي شفيفي
بس وانتي فاايقه همممم ..وحط ايده علي
وسطها وبقا يحرك صوابعه ببطء علي جسمها
ندي جسمها اترعش وقلبها نبضه زاد واعصابها اترخت وكان نفسها ترمي نفسها في حضنه وعنيها دبلت
والدموع لمعت جواهم ولسه هتتكلم فون فارس رن
ندي فاقت من تأثيرة عليها وزقته بعيد عنها
فارس مسح وشه وهو بيتنفس بغضب ومسك الفون وابتسم بسخرية وطبعا مين غيرة هادم اللذات : ايوة يا برو
1
: افتح الباب …قالها سيف بصوت مرهق وقفل
فارس بص لندي : سيف براه
: وجي دلوقتي ليه علي فكره ده غلط ووجوده مينفعش
: اهمدي يا بتاعت الصح والغلط هيكون جاي يحب في وحده شبه ميته جواه خليكي انتي في تفكيرك الجاهل ده متعرفيش حاجه عن الحب وعذابه وان البني ادم
العاشق قلبه الي بيحركه مش عقله كل الي همك الي
ينفع ومينفعش لحد ما هتندمي …وسبها وخرج يفتح لسيف
: ايه ساعه
: معلشي يا سيف اتفضل
سيف اول ما دخل اتلفت حوليه : دموع فين وعمله ايه دلوقتي
: لسه نايمه
ندي خرجت من المطبخ : عامل ايه يا سيف دلوقتي الف سلامه عليك
: بخير انا هطمن عليها وماشي متقلقيش ..
وقرب من الاوضة الي نايمه فيها دموع وقلبه بيتعصر مع كل خطوه وشفها وهي بتتنفس ببطء ودموعه نزلت بسبب منظرها المتبهدل : عملتي ايه يا دموع وايه الي كان مدخلك عندي اساسآ سمحيني لو كنت سبب الي
انتي فيه حبي ليكي مدكيش غير وجع يا دموعي
انا كان نفسي اكون سبب ضحكتك بقيت انا سبب
دموعك ..وفضل قاعد قدامها بيتكلم معاها بهمس
وقلب موجوع مقدرش يحميها كانت هتضيع منه
دموع بدأت تفوق وكشرت بوجع وهي بتئن : اممم سيف الحقني ونبي هيقتلني لا لا انا معملتش حاجه ابعد عني انت السبب انت السبب …وكأنت بتتحرك بشكل يوجع القلب سيف خرج بسرعة وطلع لندي وفارس الي قعدين
قصاد بعض وكل واحد في دنيا تانية وشاور علي اوضة دموع وهو بيحاول يتمالك نفسه : دموع بدأت تفوق حولي تهديها عشان ميحصلهاش انهيار تاني …
ندي جريت علي جواه وفارس وقف مع سيف الي كان بيمسح وشه بقهر
: هو حصل ايه يا سيف
: معرفش معرفش انا صحيت من النوم علي صوت جرس الباب فتحت لقتها بيري وكانت عايزة تتدق
قولت هنتقم منها علي الي عملته فيك بس جت
صورتها قدامي ومقدرتش المسها طردتها ودخلت
الحمام اغسل جسمي من قرفها وانا خارج لمحت
دموع طلعه من باب شقتي وقدمها الحيوان بتاعها
وعنيه بطق شرار فهم غلط وسحبها علي الشقه
وحصل الي حصل …
يتبع…....
رواية دموع السيف الحلقة الثانية والعشرون
سيف حكي لفارس وهو رايح جاي بعصبيه واعصابه مشدوده وجسمه بيتنفض من صوت عياطها وانهيارها
ومقدرش يستحمل يسمعها ولا يشوفها وهي كده
: انا ماشي سلاام ..وهرب من الشقه وكأن ملك الموت بيطرده ..فارس جري وراه
: استني بس يا سيف هتروح فين انت مينفعش ترجع الحارة بسبب الحوار الي داير ..
: هو انا عامل عمله ولا ايه يا فارس متفوق مش انا الي بهرب والكلب ده لو عنده حاجه انا هحطها ليه في مكان دافي عشان القرف ده كله محصلش انا مش ناقص جنان
وبعدين يعمل حاجه وانا وديني لكون قتلو ..ونزل علي تحت ..
فارس اتصل علي تميم بسرعة : ايوة يا تميم معلشي رنيت عليك دلوقت بس سيف انا مقدرتش عليه وعايز يرجع الحارة وممكن يمسك هو والزفت في بعض تاني
كلمه يا تميم ولا حصله مش هقدر اروح وراه وسيب البنات لوحدهم ….تمام سلام
ندي كانت وراه : وبعدين في القلق ده بقا ربنا يستر
: دموع عامله ايه دلوقتي
: خدت مهدء تاني مقدرتش اهديها كانت عمله زي المجانين منك لله يا حسين الكلب …سيف مقلكش
حصل ايه ..
: سيف ميعرفش حاجه وقالي انه كان خارج من الحمام لقاها طلعه من شقته وحسين شفها ..
ندي بتفكير : بس كده شفها طلعه من عنده وعمل ده كلو اكيد في حاجه غلط دخلت ازاي وايه الي دخلها ده هنفهمو لما دموع تهدي وتتكلم وتعرفنا الي حصل
بالظبط …
ندي استوعبت انها وقفه بتتكلم مع فارس عادي راحت بصت له بقرف ودخلت اوضة دموع ..
فارس رفع حاجبه بنرفزة لما شاف بصتها ولم مشيت قدامه نزل عنيه : اهدي ي عم شوشو انا محترم دلوقتي
بس غصب عني التوته بتاعتها احله من حياتي ..
7
سيف نزل وهو بيتوعد لحسين وعايز يرجع الحاره ونفسه يلاقيه تليفونه رن وكان تميم ..
: ايوة يا تميم
: فينك يا سيف عايزك في موضوع مهم
سيف بخنقة : معلشي يا تميم خليها وقت تاني
: تعاله بس نشرب كبايتين شاي مع بعض الموضوع يخص ادهم وعاصم ..
سيف غمض عنيه وخد نفس : تمام اجيلك فين
: شقتي انت عارفها ولا تيجي الملحق بتاعي الي في فيلا سالم بيه ..
: تمام هجيلك الفيلا وكمان اشوف امي وعرفها الي حصل عشان متقلقش علي فارس وياسمين وكملن
تبقي تزور دموع ..
: خلاص ماشي اديني مستنيك ..
دموع خدت اسبوع كل يوم تفوق وتنهار بشكل هستيري
وتاخد المهدء وتنام ومها بقت تروح لها كل يوم بعد ما سيف منع صباح تروح لها احسن يكون حسين مراقبها
والخبر بعد ما اتنشر في بلد دموع ان جوزها مسكها مع عشقها وهربت معاه اخواتها المتجوزين اجوزهم رجعوهم بيت ابوهم غضبانين بسبب الفضيحه
ابو دموع واخوه وابن اخوه نزلو القاهرة يدورو
عليها …
5
سيف كل يوم يوصل امه الفيلا ويروح لدموع من بعد 12 بليل يفضل قاعد قدمها ويتكلم معاها بهمس
لحد ما بدأت تفوق كالعادة وهي بتخرف بسبب
الكوابيس الي بتشوفها لكن سيف منع الممرضة
تديها مهدء وكان قبليها متخانق مع ندي وياسمين
الي قعدين معاها ومش عرفين يهدوها ولا يخرجوها
من الي هي فيه ….
: دمووع انتي سمعاني
دموع فتحت عنيها وشافت سيف قاعد قدمها وشهقت بخوف : انت بتعمل ايه هنا امشي امشي حسين عايز يقتلني قوله الحقيقه ونبي قوله الي في دماغك غلط
اااه انا مش قدرة اتحرك ليه بطني وجعاني اوي ..وقعدت تعيط بحرقه سيف كان واقف مبهوت من انهيارها وحس انها فقدت عقلها وكان مش عارف يتصرف ..
ندي قربت منها : بس كفاية عياط بقا انتي متعبتيش
دموع بحدة : وانتي شايفه الي حصلي ده سهل لما اكون عايشة مع واحد 8 سنين وفجأة بقا عامل زي الجدمجانين وعايز يقتلني مرتين وراه بعض انا
خايفه لا انا مرعوبة ..
فارس قرب منها : متخفيش يا دموع محدش هيقدر يقرب منك انتي في امان دلوقتي اهدي يا حببتي
دموع بصت ليه : فارس فارس قوله ونبي انا دخلت عنده ليه مش مصدقني والله وبيقول ابن الحرام مات
الدور عليكي يا فارس انا فكرته قتل اخوك يومها
انا مش فاهمه حاجه …
سيف بص ليهم بستغراب فارس قرب منه وبهمس : دموع كانت حامل ونزلت الجنين بسبب ضربو ليها
هو مفكرو منك واحنا مش حبين نعرفها ..
سيف جز علي اسنانه ومسح وشه بقهر …
1
دموع بصت ليه : امشي من هنا قوليله يمشي يا ندي يا اما انا الي همشي انا مش نقصه كفاية الي حصل..
وفي بالها ..لسه فاكر تيجي تشوفني لا وليك عين بعد الي عملتو
سيف بعصبيه : قولي لصحبتك اني هغور في داهية بس تهدي كده وتمسك العقل شوية وتعرفنا ايه الي حصل مانا مش هبقا نايم في امان الله ولاقي واحد عايز يقتل مراته بسبب انها بتخونه معايه وكانت نايمه في حضني
دموع بكاها زاد لما افتكرت الي حصل : انت السبب انت الي بعتله الفيديو
سيف بعدم فهم : فيديو ايه يا بت انتي عبيطه ولا ايه
1
: فيديو لما كنا فوق السطح
ندي وفارس وسيف بصو لبعض بصدمه ندي قعدت جمبها ومسحت علي شعرها بهدوء : لا انتي تهدي كده وتعرفينا الي حصل وحده وحده …
دموع بتعب : عايزة اشرب زوري وجعني
سيف طلع جاب لها ميه ومد الكباية لندي الي شربتها براحه ودموع ئنت بوجع بسبب رقبتها ..
ندي : يلا بقا احكي
دموع مسحت وشها بإرهاق : انا كنت صاحبة مطبقه في اليوم ده بسبب حاجه عرفتها المهم اتصلت عليه وقلتله اني عايزاه في موضوع مهم قالي هيخلص الي في ايده وجاي وبعديها حصلت حاجه خلتني دخلت شقته من البلكونه
سيف بهدوء : حاجة ايه
دموع بصت لفارس الي كان الندم باين في عنيه : مشاكس دخل عندك
سيف نزل دماغه لتحت وهو بيبصلها برفعة حاجب الي هو انت مصدقة نفسك اصلا …
ندي بصدمه : نعم يختي قط ايه ده الي يخليكي تدخلي شقت واحد من البلكونه انتي اتجننتي
دموع بخفوت : الي حصل بقا ..
وبصت لسيف بقرف : بعد كده بيري جت عنده وانا كنت محبوسة جواه بسببها بعد ما صوت الجرس صحاه من النوم ..
فارس عرف ان بيري سبب الي حصل بس استني لحد ما دموع تخلص عشان يتأكد ..
: وانا طردتها بعد ما هزقتها ..
: اه بإمارة ما كنت سيبها تبوس فيك ما علينا بلا قرف
بيري خرجت وسابت الباب وراها مفتوح وهو دخل الحمام وانا خدتها فرصه وجريت علي براه وقبلته في وشي وهو طلع ورايه و كان مستحمي وفي علامات
علي رقبته وصدره وفهم ان احنا كنا مع بعض ولي
اكد ليه القيديو الي حد بعتهوله وهو شايلني فوق
سطحكم وكاتب مرااك مغفلاك ومقضيها يا خروف
سحبني علي الشقه وكان زي المجانين كلامه ونظراته
بهدلني وانا والله ما خنته وحياتك ي ندي ما عملت
اي حاجه من الي قالها
سيف بتهكم حزين : وتفتكري اني ممكن ائذيكي وبعت لجوزك حاجه زي كده يا دموع
: اومال مين هيستفاد لما يبوظ حياتي
فارس بخفوت : يا بهيرة يا بنت الكلب
سيف بنرفزة : وانتي مين قلك اني عايز ابوظ حياااتك اصلا
دموع بغضب : انت كده كده بوظتها اصلا
فارس بحزن : انا السبب
دموع بصت ليه بتحذير فارس طلب منها تدخل بس فضولها هو الي وصلها لكده : لا انت ملكش دعوة بس
فارس عرف انها فهمت لم طلب منها تدخل الشقه : لا ي دموع انا السبب بيري سرقت الفيديو ده من عندي حقك عليك انا لما صورته كان بدافع الهزار معرفش انه كل ده هيحصل انا السبب من الاساس وانا وحق كل نقطة دم نزلت منك لاكون مندمها
ندي وقفت قدامه بغضب وضربة بالقلم : مش هو ده الفيديو الي قولتلك امسحه مره واتنين وانت كنت فرحان بنفسك فيه انت عمرك ما هتتغير ولا هتكون
راجل مره في حياتك بستهتارك وتهورك وشربك
وحفلاتك ونسوانك عمرك ي حيوان دلوقتي ممكن
توريه لعاصم وانا برضو بقول متغير معاية ليه
بقالو اسبوع انت فعلا السبب وديني الفيديو
ده لو حد شافه ولا اتسرب هكون قتلاك
6
سيف كان واقف متابع في صمت الي اتفق عليه امبارح هو تميم مينفعش يتنفذ دلوقتي عشان لو فعلا معاهم
الفيديو مش دموع الي هتضؤ ندي الي هتضر بالاكتر
وفارس ابوه ذات نفسه فقد فيه الامل يعني ندي هي
الي هتترفع علي الفضائيات …
فارس بص لدموع ولقاها بتبص ليه بعتاب حزين ضربو في مقتل قرب باس دماغها وهمس : حقك عليا
وخد جاكته ونزل علي تحت دموع فاقت من حزنها وبصت لسيف بعصبيه : هتفضل واقف عندك كده كتير
اتحرك روح وراه ..
1
سيف بصلها بحده ولسه هيتكلم ندي قطعته بسخرية : ايه خايفه عليه تلقيه هيروح اي مزبلة من الي بيسهر فيهم ده مش بيفرق معاه حاجه ولا حد مهم عنده ده اناني يعني المهم نفسه وبس
سيف ببرود : انا مش هقدر ارد عليكي عشان اخوية غلطان ولو سبتك تجرحي فيه وانا واقف عشان عايزة يفوق لنفسه شوية بس مش هسيبك تتكلمي عليه في ضهرو فوقي شوية يوم ما كان عندي وتخانقنا قالي انه هيفوق لنفسه وهيمسح الفيديو بتاعكم ومن وقتها هو كده كده قاعد معاكم ولا شرب ولا نزل ولا سهر برا
ومش ببرر ليه بس بسبب الضغط النفسي الي كان في اخر فتره هو كان مستعبط هزق بيري قدام الشركة كلها
وهي حبت تنتقم منه وكانت هتلبسو في حديد ده غير الفضيحه الي كانت هتعملها ليه الخلاصه لو حصل ايه حاجه ولا في اي جديد عرفيني …تصبحوا علي خير
وطلع من غير ما يبص علي دموع مش عايز يشوف نظراتها ليه الي كلها غضب وشمئزاز ميعرفش سببه
ده غير طبعا اسمه الي منطقتهوش علي لسانها
من ساعت ما تكلمت ..
سيف خرج من الاوضة وشاور للممرضة عشان يفهمها انها متديش لدموع مهدء تاني وهو بيرن علي فارس و مردش عليه
فارس كان سايق المكنه بتعته علي الطريق السريع ودموعه نزله الحاجه الي بيحبها بتضيع منه الحاجة الي بيلمسها بتتدمر كل الي حصل لدموع بسببه من اول الفيديو لحد ما دخلت الشقه وكمان لما اتسلمت لحسين بسببه يعني دمرها وحده وحده وعند النقطة دي بقا يصرخ بغضب وهو بيزيد السرعه الفون رن حط ايده في الجاكت عشان يطلعه وسمع صوت كلاكس علي وأضاءة شديده عمت عينه سببها عربية نقل كبيرة
فارس ملحقش يستوعب الي بيحصل والعربية دخلت في المتوسيكل دمرته وفارس للاسف مااااااااات
7
ده انا اموت فيها مسا مسا عليكم ….
12
قبل ما العربية تدخل في المتسيكل فارس نط من عليه وقع علي الاسفلت وتصدم فيه بعنف ورفع راسه من علي الارض وشاف الغاليه وهي بتتفرم تحت العربية وكان ممكن يكون معاها رفع عيونه للسما وبتسم ودموعه نزله
غمض عنيه وراح في العتمه الي بتسحبه ليها ..
2
فضل رن علي فارس مره كمان كانت الناس اتلمت حولية وواحد رد علي تليفونه : ايوة يا زفت تعاله يلا عشان نازل انت روحت فين
: حضرتك صاحب الرقم ده عمل حدثة
سيف بخوف احتل كيانه : لا لا قول لفارس ده مش هزار حدثت ايه ياعم اديه التليفون وقوله انا مش زعلان تعاله ومش هيعملك حاجه …بس بلاش الكلام ده
: والله حضرتك انا مش بهزر انا واقف جمبه اهو والمكنه بتعته متدمرة تحت عربية نقل واحنا اتصلنا بالاسعاف
تيجي تخده
سيف التليفون وقع منه ورجليه مكنتش شيلاه والايام بتعيد بعضيها تاني هيخسر اعز واحد علي قلبه في حدثة برضو : ااااخ فاااارس ليه ليه انت كمان ليه يا رب حيلي اتهد خلاص مش كلهم مره وحده كده كتير علياا
5
ندي ودموع سمعو صوته وكلامه ودموع شهقت بصدمه ودموعها نزلت برعب وخوف علي فارس
ندي وشها اصفر وجسمها تلج ووقعت في الارض فقده الوعي ..الممرضة جريت عليها وهي بتقيس النبض
دموع بخووف : سيييف سيييف الحق بسرعة ندددي يا ندي ردي عليا ونبي قووومي يا رب احميهم ونبي
سيف جري عليهم وشاف ندي وقعه في الارض قرب منها : مالها يا نرس حصل ايه
6
: سمعت الخبر وقعت من الصدمه لازم تنقلها المستشفي حالا نبضها بيضعف
دموع بقت تصرخ بصوت عالي : لا لا لا ندي ندي متسبنيش بالله عليكي انا ماليش غيرك عشان خطري
وحولت تقوم من مكانها سيف جري عليها وشاور للممرضة الي قربت منها وحقنتها بمهدء
دموع بخفوت : سيف ندي الحقها عشان خطري فارس يا سيف متسبنيش انا خايفه سيي
وغمضت عنيها وراحت في النوم سيف جري شال ندي بعد ما باس دماغها وطلع بيها وهو بيوصي الممرضة علي دموع خد تليفونه من علي الارض ونزل بيها حطها في العربية ورن علي ياسمين وهو سايق الي روحت مع مها تجيب هدوم وتسلم علي ابوها وكانت هترجع تاني
: ايوة يا ياسمين خدي امي وروحي شقت فارس دموع لوحدها وندي تعبت روحت اوديها المستشفي بس لو امي نامت سبيها نيمه وخلي تميم يوصلك خلاص ماشي تمام هطمنك سلام ..
وفتح الفون علي الجي بي اس لقاه فارس مكانه في مستشفي قريبه منه بص علي ندي من المرايه
: اجمدي يا ندي قربنا نوصل يرب طمني عليهم
3
وداس بنزين وصل بندي ودخلت الطوارئ كشفوا عليها والدكتور كان بيعملها اسعافات اولية
وسيف سمع الدكتور : المريضة بتدخل في حالت صدمة
وضربات القلب بتقل ….جهاز الصدمات بسرعة المريضه قلبها وقف يلااا
13
سيف كان واقف مبهوت فارس لو مامتش هيموت لو ندي جرالها حاجة وشافهم وهما بيحطه جهاز الكهربا علي
صدرها وكانت بتترفع وتتهبد علي السرير بشكل يوجع القلب
: ارفع علي 2000 واحد اتنين تلاته ..وصدمها مره تاني والقلب واقف الدكتور بتوتر ارفع لل 3000 يلا وصدمه مره كمان ولسه النبض واقف والجهاز بيصفر ..الدكتور بص في الارض وسيف هز دماغه بالرفض مش مستوعب
يعني ايه قلبها وقف ندي ماتت ..الدكتور جاي يغطي وشها النبض اشتغل وابتسم لسيف الي خد نفسه براحه
: انقله المريضه لاوضة الكشف يلا اعمل الازم …
سيف مشي وراها اطمن عليها وراح الاستقبال يسأل عن مكان فارس
: ايوة فارس سالم الالفي 23 سنه جيه في حدثة وهو دلوقتي في غرفة الاشعة بسبب الخبطة الي تلاقها
علي دماغه ..
سيف بخوف : هو حالته خطيرة
: انشالله خير الدكتور بيتأكد بس ان مفيش نزيف داخلي او كسر في الجمجمه هو بس عنده شوية كدمات وجروح
اتخيطت بسبب الوقعه الي وقعها علي الاسفلت هنطمن عليه وننقله غرفة عاديه انشالله
: طب اوضة الاشعه دي فين
: الدور التالت
سيف جري علي فوق ووقف قدامه اوضة الاشعه شوية وخرج فارس الي كان وشه متبهدل واغلب جسمه عليه
ضمدات وراسه ملفوفه سيف جري جمبه وهو خايف عليه وقلبه وجعه
دخل اوضة وكانت جمب اوضة ندي : خير يا دكتور اخوية مالو
: خير اطمن المريض شكلو دماغه نشفه حبتين
سيف ابتسم بحزن وهو بيهز دماغه
: احنا عملنا كل الازم والحمدلله مفيش نزيف داخلي او اي كسور هو بس شوية جروح وخيطنا الجرح الي في دماغه وهو بس هيكون عنده صداع وممكن يحصلو اغماء بسبب الصدمه الي تلاقها مع المتابعه والعلاج
هيكون بخير اطمن المهم يكون حريص انه ميخدش
ضربة شديده علي دماغه عشان ممكن تقلب بنتيجه
عكسيه ..
: شكرا يا دكتور انا بجد مش عارف اشكرك ازاي طب هو هيفوق امته
: هيفوق في اي وقت دلوقتي اطمن
: طب ممكن حضرتك تطمني علي المريضه الي في الغرفه الي جمبنا دي
: تمام حاضر ثواني بس اشوف حالتها وطمنك عن اذنك
خرج الدكتور وسيف قرب من فارس باس دماغه : فوق بس وانا هنفخ امك علي الخضه دي يا بن الكلب
1
قالها سيف بخفوت حزين وهو بيضغط علي ايده بخوف
: طب وليه الغلط ده يا برو
3
سيف بص له بضحكه : فارس انت سمعني
فارس بإرهاق : اممم سمعك يسطا
: طب ما تفتح عنيك
: مش قادر عندي صداع هيموتني وحاسس ان جسمي كله ماخرشم
: حاسس مش متأكد هو مفيش غير حاجتين سلام فيك لسانك وبتاعك الي المفروض كانوا اتقطعو وخلصنا منك ومن نسلك
2
فارس بضحكه : ايه ده انا بايظ للدرجة دي وبعدين ملكش دعوة بإشيائي ياعم مش كفايه كل شوية
قاطع عليا اللحظه
: لا ي قلبي هو هما شوية مكياچ هيروحه مع الوقت متخفش المصيبه في الاوضة الي جمبنا
: مصيبة ايه
: انت هتفضل تكلمني وانت مغمض كده كتير متفتح عينك يا زفت
: خايف
: خايف من ايه يااه
1
: خايف اكون اتعميت زي الافلام
1
سيف اتوتر : والاه بطل استعباط وفتح عينك مش هتصعب علينا متحولش ..
فارس فتح عنيه و غمضها تاني : هي الدنيا ضلمه ليه يا سيف
سيف بلع ريقه : فاارس
فارس بص ليه : بس تعرف منورة بيك والله يسطا هههههههههههه
3
: ينعل ابو امك يا خ** ده وقت هزار انا اصلا غلطان اني واقف جمبك انا رايح لندي
فارس وقف ضحك اول ما سمع اسمها : رايح لها فين يا برو
سيف بص له بنرفزة : مش هريحك عشان تبقا تعرف تهزر حلو يا روح امك
فارس اتعدل وئن بوجع : اممم خلاص والله حرمت
سيف قرب بسرعه وعدله : بس خليك نايم عشان متدوخش الايام الجيه شكلها هتبقا سودة بسببك انت وام قلب مرهف
فارس بص له بستغراب والدكتور خبط ودخل : لا ده احنا بقينا عال اووي والمريضه انا اطمنت عليها هي كانت جيه بشتباه في جلطه بس لم دخلت حالت صدمه وقلبها وقف الدكاترة عملو الازم والحمدلله اتعدت مرحلت الخطر ظبطنا ليها الضغط وعلقنا مغذي بالادوية الازمه وهي ممكن تفوق في اي وقت دلوقتي …بس لازم نراعي صحت المريضة بلا اي حزن او زعل المريضه قلبها ضعيف مش عايزين نوصلها لمرحلت انها تركب دعامه
لقدر الله هيكون عندها شوية اعراض جانبية بس مع
الوقت والادوية هتكون تمام بعد اذنكم
: تمام يا دكتور اتفضل شكرا علي تعبك ..
فارس بقلق : مين دي هي دموع تعبت تاني ولا ايه يا سيف في ايه متتكلم
سيف قرب منه بهدوء : اهدي يا فارس اديك سمعت
الدكتور عدت مرحلة الخطر
: ايوة هي مين بقا
: ندي لم عرفت انك عملت حدثة قلبها وقف وو.
فارس مستناش فارس يكمل وقام بسرعه من علي السرير المحلول اتشد من ايده وبقا دمه ينقط في الارض
وحس بدوخه شديده لسه هيقع سيف سنده
: اهدا يا غبي بقولك بقت كويسه
: اوعه يا سيف مش هتحوشني المره دي سبني
سيف بعد عنه وفارس فارس اتسند وبيحاول يبلع غصته و دموعه اتحجرت في عنيه وفتح باب الاوضة ودخل شفها نيمه والارهاق باين علي وشها الشاحب وشفيفها البيضه وجسمه اترعش وشهق بغصه ودموعه نزلت
قرب منها ومسح علي وشها وشعرها بخوف
: ايه يا طنط سلمتي بسرعة ليه كده قوومي لسه الي بينا مخلصش قومي يا ندي ده انا الي قلبي هيقف بعد ما شوفت منظرك كده يا حبيبي فتحي عنيكي عشان خطري يا ندي حقك عليا والله انا ندمان انا غلطان وانا
عارف والله هتغير وحياتك وهكون زي ما انتي عايزه قومي بقا الله يخليكي يا ندي انا مش هقدر اعيش من غيرك والله طب بصي قومي وبقي حلوة وانا مش هضيقك تاني والله ولا هنكشك هبعد عنك و قلبك
وقف عليا ليه هو انا فارق معاك للدرجة دي يارتني
كنت موت وانتي فضلتي كويسه اااه يا رب ونبي والله ما هعمل حاجه غلط تاني بس قومها بسلامه ونبي
فارس فضل يتكلم معاها ويمسح علي وشها وشعرها ويبوس ايدها ودموعه نزله ندي بدأت تفوق ودمعه
نزلت من عينها: فااارس
وشهقت ببكي : حقك عليا انا السبب مت وسبتني يا فارس
فارس بهمس : افتحي عينك يا طنط
ندي هزت دماغها بالرفض
فارس : ليه ي قلب كوكو
: عشان انت مت وطول ماانت معايه يبقا انا كمان حصلتك واحنا حاليا في النار ماانت مش هتخش الجنه
يا فارس
6
فارس ضحك : حته في النار مش هسيبك يا طنط فتحي عنيكي بقا الله يخليكي وبلاش حوراات عشان انا لسه
عامل اخوه في سيف هااا..
ندي فتحت عنيها وعيطت : مين شفلطك كده
: معلشي اصل ابوية الي عمل حدثة
: حقك عليا يا فارس انا كنت هموت لما عرفت والله انا مكنتش عايزة ده كلو يحصل انا نفسي تفوق لنفسك
: لا متقوليش كده انتي تعملي وتقولي الي انتي عايزاه يا بابا
ندي ضحكت بتعب وسخرية : بابا مين ي ابو شخه انت صدقت نفسك ولا ايه
فارس بعصبيه مزيفه : صدقي انا غلطان ليكي انا قال كنت هموت عليك انتي كده كده موتي ي قلبي وقلبك
وقف علشااني ..وقرب منها وبهمس
: بس تعرفي برغم الصدمات والفجعات والحوادث دي كلها انا قلبي كمان وقف لما عرفت انك زعلتي عشاني
وكنتي هتحصليني يعني ورايه ورايه ..ولعق شفته
بوقاحه وعينه في عيونها
ندي رفعت ايدها وزقت وشه برخامه : مش هتتغير ابدا ي كوكو ودي المشكله هههههههه
فارس ضحك وبخفوت : وحشتيني وحشتيني اووي يا ندي وكنت مش عايش من غيرك كنت تايه حقك عليا صدقيني هتغير و الفرصة الي بعتهالي ربنا بعد ما نجاني من الحدثة دي مش هضيعها تاني في المسخرة والكلام الفاضي
: وريني اثبت ووريني تغيرك عايزة اشوفلك
: طب ايه خلصنا ولا لسه نروح بقا ورحموا امي العيانه ومحدش يموت الفترة الجاية دي خالص عشان اتعقدت من المستشفيات …قالها سيف ببرود الي يشوفه وهو منهار ميشوفش وشه الخشب ده فارس ضحك بحب وبقا متاكد ان دي عادة فيه مش هيغيرها مسك ايد ندي وعدلها ندي بصت علي ايدها الي في ايده وبتسمت وبعدين عقدت حواجبها : دبلتي وختمي فين
فارس بصلها ببرود وساب ايدها براحه وخرج يعرج من الاوضة ..
ندي غمضت عنيها وضربت جبهتها : انا مكنتش قصدي انا بس عايزة ارجعهم لصاحبهم ..
سيف قرب منها : طب يلا يلا مش وقته دموع لو صحيت ومشفتكيش ممكن يحصل لها حاجه فعلا الدور ده ودماغها تفوت وانا مش نااقص ..قدره تمشي ولا اجبلك كرسي
: هو مش انت الي جبتني هنا وانا تعبت بسبب اخوك يلا شيلني تاني مش هقعد علي كرسي مشلولين انا عشان اخوك يرتاح ويهمد شوية
سيف بخفوت : ينعل ابوكي لابو اخويه مهي لمة طين انا عارف
2
ندي كتمت ضحكتها : بتقول حاجه يا جوز اختي
سيف بص ليها وعنيه لمعت مرة وحده : قولتي ايه
ندي ضحكت : جوز اختي ما خلاص بقا الطريق مفتوح تخلص عدتها وخلي صباح تشبكك فيها
سيف شلها ومشي بيها : تفاكري هينفع دي مش طيقاني كأن انا الي عملت كده فيها فعلا
: دموع كانت حياتها عادية خالص واقل حاجه بتحصل فيها بتسبب فرق انا بقا من ساعت ما شفتك وحياتها فعلا اتشقلبت
: طب تفتكري انها ممكن تحبني
: ليه لا ي خويا ي قمر انت ..وفي بالها ..دي اصلا مسلمه
من زمان صحبتي وانا عرفاها بتحب تقاوح نفسها يا رب يا دموع تفوقي لنفسك ومتخديش دور الضحية وتقعدي تبكي علي الاطلال وتظلمي نفسك وتظلمي الي ميت فيكي عشر مرات ده منك لله ده سيلفر ي بنت المجنونه
وشافت فارس واقف قدام العربية وبيتكلم في الفون بعد ما استلمه من الامانات وهو خارج حاسب لنفسه ولندي ووقف يستناهم
سيف فتح باب العربية وقعد ندي
: جيب لها الرضعة يا عمو عشان النونه مش قدرة تمشي دورتلها علي الخاتم بتاعها ولا لسه
2
قالها فارس بسخرية ودمه محروق ندي كتمت ضحكتها ومعبرتهوش وفي بالها : ان ما علمتك الادب يا فارس يا بن مها مبقاش انا الي حصلي بسببك هطلعوا علي دماغك
وبعد كده يحلها ربنا خلاص بقا هو العمر فيه كام للحظة
2
وصلوا عند شقت فارس وياسمين ومها منتظرين بقلق وتميم واقف في البلكونه شاف سيف نزل ولف شال ندي وفارس نازل يتسند وطلع برا : سيف جيه تحت انا نازل ليه
ياسمين ومها طلعوا وراه سيف طلع بندي وفارس ماشي وراه ببطء بسبب الجرح الي في رجلو تميم قابلهم في مدخل العمارة : ايه يا سيف الي حصل تاني
: اسند فارس يا تميم ونتكلم فوق
فارس بتهكم : ونبي لسه فاكر فارس
تميم ضحك عليه ونزل سنده : اجمد يا وحش ولا اشيلك
: شيلني يعني هي جت عليا
تميم ضحك وفعلا شاله فارس بضحكه : يا بختك يا بت يا ياسمين تعرف يا تميم انا جسمي مدغدغ بعيد عنك
1
تميم بص ليه : واضح مين عمل فيك كده
: انا محدش يعرف يعمل معاية كده يا تيمو دي حدثة بسيطه والغاليه راحت يعني عليها اتفشخت
: يا عم المهم انك زين
: زين يسطا زين ده انا اتكتب لي عمر جديد حدالله
1
: يا كبددي
: مالك يا خالتي فيكي ايه
1
: مالك انت ياض بطل جعده مع الحريم ونشف اومال
ودخل بيه قعدو علي الكرسي مها وياسمين التفتو نحيته وشهقوا بخوف بعد ما كانوا وقفين جمب ندي وبيطمنو عليها ..
مها بخوف : مالك يا فارس ايه الي حصل لاخوك يا سيف
: مفيش يا ماما متقلقيش انا كويس
: كويس ازاي يعني انت مش شايف منظرك ولا ايه انا عايزة اعرف ايه الي حصلك انت وندي ودلوقتي حالا
سيف حضنها وباس دماغها : اهدي يا حببتي انا هعرفك كل حاجه ..فارس عمل حدثة بالمتوسيكل بتاعه والحمدلله ربنا نجاه وندي تعبت شوية و ودتها المستشفي
2
فارس : لا متعبتش ده قلبها وقف من خوفها عليا ..وغمز لامه وهو منشكح
مها بصت لهم هما الاتنين وندي اتمنت الارض وتبلعها وبصت لسيف الي يدوب جروحه بدأت تتعافي وبصت علي اوضة دموع بحزن ودموعها لمعت في عنيها : هو ايه الي بيحصل بظبط انت ودموع بعدين ندي وفارس
ملكم يا ولادي هتعملوا في ايه تاني انا مش حمل خسارة حد فيكم انا بعد كده هخاف علي ياسمين وتميم
فارس بضحكه : حد شاخخ في حياتنا
3
مها بصت ليه بقرف وتميم اتنحنح وهو بيبص لياسمين الي مبتسمه بإحراج
مها ببتسامه : ايه يا تميم مفكر ان بنتي حببتي هتخبي عني ان قلبها مال وكبرت وبقت عروسه بتحب وتتحب
: لا العفو يا مها هانم
: هانم ايه بقا يا حبيبي احنا هنبقا عيله قريب ولا ايه
: ده يوم المني والله
: تقوم ندي و دموع بسلامه وحيوان ده يخف ونعمل خطوبة ليكم خلينا نفرح شوية بعد الهم ده عقبال سيف
سيف بص ليها بيأس كأن دي حاجه مستحيلة مها بلعت غصتها بحزن علي حاله ..وقربت من ندي : عمله ايه دلوقتي يا حببتي
: انا كويسة يا طنط
فارس بسخرية : طنط ايه بقا قوليلها يا ماما هههخهه
مها بحب : ما هي كده كده بنتي يا فارس وبنت الغاليه
وحضنت ندي
وفجأة الباب خبط خبط سريع كلهم بصوا لبعض بستغراب وووو
******************************
يتبع….
رواية دموع السيف الحلقة الثالثة والعشرون
الباب خبط وكلهم بصوا لبعض بخوف صباح وقفت بقوه : ايه مالكوا وشكم صفر كده ليه هيكون مين يعني وبعدين انا عايزه حد يعمل حاجه عشان اجيب اجله وراحت فتحت الباب
الحارس: في ناس تحت بيقولوا انهم اهل المدام دموع وجايين يتكلموا معاها بالتفاهم من غير شوشره نخليهم يطلعوا ولا لا يا فندم
صباح بصت لدموع الا اومأت لها بهدوء : خليهم يطلعوا وتعاله معاهم
الحارس هز دماغه و فتح اللاسلكي : ايوه خليهم يطلعوا انا واقف مش هتحرك من هنا
طلع ابو دموع وعمها وابن عمها ودخلوا قعدوا ودموع واقفه وجنبها صباح وندى
رائف بهدوء : ايه مش هتسلمي على ابوك يا دموع
دموع قربت وباست ايد ابوها : اهلا يا بابا بس انت فاكر ان ليك بنت اسمها دموع اصلا وايه غيرت رايك مش عايز تقتلني خلاص
: ومين قال اني عايزه اقتلك انت اتطلقتي وكان لازم ترجعي بيت ابوكي أقتلك وافضل عايش بعارك طول العمر ويبقى كلام طليقك حقيقي
: بس مش ده اللي وصل لي
: انا ما ليش دعوه باللي وصل لك انا ليا دعوه باللي انا نازل وسايب بيتي وارضي عشان اعمله اخواتك هيطلقوا بسببك رجالتهم مصدقين الكلام اللي طلع عليك وانك هربتي مع عشيقك
ابن عمها اتدخل : طليقك كلمني من تليفون الحارس وعرفني الحكايه كلها وانه كان غلطان واتهمك بالباطل وانا سجلت له المكالمه وهنسمعها لاي حد يفكر يتكلم عليك ويقول دي هربت كفايه مالنا وحلالنا اللي هملنا ثلاث شهور واحنا بندور عليك واتحبسنا واتبهدلنا في الاقسام على اخر الزمن ارجع واقول العيب مش عندك العيب على شبيه الرجاله اللي ابوكي جوزك ليه وامنوا عليك
ندى بقوه : واحنا ايه يضمن لنا انكم مش بتعملوا كده عشان ترجع معاكم وتأذوها في بلدكم ولا من شاف ولا من دري
جابر ابن عمي دموع : احنا مش عايشين في غابه يا استاذه احنا دورنا عليها عندكم اتحبسنا ثلاث شهور ما بالك لو قتلناها الدنيا هتتقلب علينا وبعدين اهو المكالمه عشان تصدقي ان احنا مش شايلين منها ولا عايزين ناذيها احنا عايزينها ترجع بيت ابوها معززه مكرمه وترفع راسها وراس اخواتها البنات بعد عمله جوزها الشينه
صباح : انا لا يمكن ائمنكم عليها كفايه بقى سيبوها في حالها البت اتبهدلت بسببكم وبسبب ان ما لهاش اب ولا اخ يدور عليها عاشت تمن سنين في ذل وقالت نار حماتي ولا جنة مرات ابويا ودلوقتي افتكرتم
ان لكم بنت يا اخي قطعوا
عمها الكبير اخيرا اتكلم : اخويا لو كان راجل دلدول حكمت عليه المراه ورمى بنته فده خلاص انتهى دموع هترجع على بيتي وتعيش معايا وفي كنفي ومش هسمح لاي حد يدوس على طرفها كفايه اللي حصل لها بعد موت امها الست الاصيله يلا يا دموعي يا بنتي خلينا نرجع بلدنا وكفايه اللي حصل لحد كده اخواتك بيوتهم هتخرب وانت وهما مالكمش ذنب وبلاش الي اتكتب عليك يتكتب عليهم قولي لي لا وانا هروح اقول لهم بنتنا ماتت وكله في ايدك يلا ورانا قطر فكري وردي عليا…
صباح وندى وكل اللي واقفين كانوا باصين لدموع بخوف وقلق دموع بصت لهم كلهم ودموعها في عينيها وبصت لعمها : لا يا عمي…. انا هرجع بيت ابويا تسلم وتعيش بس انا بنته ومسؤوله منه بعد كده كفايه طول عمره مش سائل على واحده فينا جه الوقت اللي يشيل بناته واخواتي انا مش هارضه ليهم الاذى عن اذنك هجهز نفسي وراجعه معاكم
ندى صرخت : لا يا دموع لا مش هسيبك ترجعي معاهم اخواتك ايه دول مش بيسالوا فيك اصلا
دموع بحزن : اخواتي يا ندى في الاول وفي الاخر اخواتي
صباح حضنتها : لو في اي حاجه حصلت لك ولا حد زعلك رني عليا وانا هاجي اخدك من قلبهم
دموع ابتسمت من وسط عياطها وهزت دماغها
عمها وقف : يلا هسيبك تسلمي على حبايبك على راحتك مستنيك تحت يا بنتي
ياسمين حضنت دموع : متاكده انك عايزه ترجعي معاهم يا دموع
: لازم يا ياسمين هستناك تعزميني على فرحك
ياسمين هزت دماغها بين دموعها ورجعت حضنت دموع تاني
دموع حضنت مها : هتوحشيني يا طنط مها وشكرا على وقفتك معايا الفتره اللي عدت واسفه لو كنت سبب اذى سيف انا خلاص مسافره ما حدش هيتاذي تاني بسببي
مها بحب : بس يا حبيبتي ما تقوليش كده ده مقدر ومكتوب وسيف هيقوم بالسلامه ان شاء الله
دموع حضنت ملك بحزن اللي كانت بتعتذر لها بهمس ودموعها نازله
ندى كانت واقفه على جنب وبصه لدموع بغضب دموع قربت منها : خلاص يا ندى بقى ما تزوديش هم كفايه عليا اني هسيبكم بعد السنين دي كلها هستنى فرحك انت وفارس هتوحشيني يا ندوش
وشهقت بغصه وندي حضنتها بقوة والاتنين صوت عياطهم عالي …
دموع خدت مشاكس من الارض وقربت من ياسمين : ادي لسيف انا متأكده انه هيحبه زي ماانا بحبه ومقدرش اعيش من غيره …
ياسمين خدته منها وفهمت قصدها وبتسمت بحب
دموع دخلت لمت هدومها الي سيف جابها ليها ودموعها نزله خدت تليفونها ونزلت من غير ما تبص وراها كفاية صوت عياطهم
ابن عمها جري عليها خد شنطتها : عين العقل يا بنت عمي يلا قبل ما القطر يفوتنا ..
دموع بصت لفوق شافتهم كلهم وقفين وشورت لهم وركبت التاكسي الي طلع علي محطة القطر
دموع وصلت بلدهم واول ما دخلت البيت اخواتها الكبار جريوا عليا وحضنوها ودموعهم نزله
مرات ابوها بغل : اهلا بالست هانم الي جابت لنا العار
ابو دموع قرب منها بعصبيها ونزل علي وشها بالقلم : كفاية سم بقا اتا بنتي اشرف من الشرف ولي هيتكلم عليها نص كلمه هقطع لسانه واولهم انتي غوووري اخفي من وشي ولية عقريه
دموع بصت لابوها بحزن وفي بالها ..اخيرا فكرت تدافع علي وحده فينا من لسانه مراتك العقربه زي ما بتقول
وقعدت واخواتها حوليها الكبار والصغيرين من ابوها وهي بتسأل عن حالهم
وقبل ما تدخل تنام راحت لابوها : بكرا الصبح عايزة اروح البنك معاية مبلغ كنت شيلاه علي جمب عايزة اسحبوا عشان تجيب كل وحده من اخواتي زيارة
لم تيجي ترجع بيتها ودافع عنهم وقولهم بناتي تربيتهم نضيفه زي امهم الله يرحمها ورد حقهم مترجعهمش بالساهل رجعها معززة مكرمه
ابوها بص في الارض ومقدرش يرد عليها و اومأ بهدوء
راحت اوضتها القديمه لقت اخوتها فرشين في الارض وسيبين لها السرير تنام عليه ..
دموع ابتسمت بحنين ونامت علي سريرها بهدوء ونامت علي مخدتها ودموعها نزلت بصمت وكان نفسها تفضل
جمب سيف لحد ما يفوق وتطمن عليه ..
تاني يوم الصبح فارس روح شقته يغير هدومه ويرجع المستشفي تاني ..
وشافهم قعدين وباين عليهم السهر والحزن مخيم علي ملامحهم …
: يا حول الله يا رب قعدين في جنازة ولا ايه انا اخوية كويس وهيقوم بسلامه هتفوله عليه ليه بس
محدش رد عليه فارس استغرب : هو في ايه ودموع فين هي تعبت تاني ولا ايه حد يرد عليا يا جدعان اله
ندي بدموع : دموع مشيت مع اهل خدوها بليل ورجعت بلدهم
فارس بصدمه : انتي بتقولي ايه انتي سمعه بوقك بيقول ايه ولا انا بيتهيألي اهل مين وبلد ايه دول كانوا عايزين يقتلوها انتي عبيييطه
ياسمين : بيقولوا حسين كلمهم وعرفهم الحقيقه وانها مطلقه ولازم ترجع بيت ابوها عشان اخواتها البنات الي رجالتهم فهمين انها هربت مع عيشقها
فارس بحده : ينعل ابوها لابو اخواتها البنات لابو رجالتهم دموع مكنش ينفع ترجع معاهم دموع
تخصناا احنا
صباح بهدوء : كله بالعقل يا فارس وبالاصول هيتم و اخوك لو عايزها يقوم بسلامه ويشد حيله ويروح يطلبها من اهلها
مها : صباح عندها حق يا فارس سيف يقوم انشالله و مش هنسبها هناك وهترجع وسطينا تاني يا حبيبي …
فارس معرفش يرد ودخل اوضته ورزع الباب وراه بعصبيه وهو بيرن علي دموع الي كانت نايمه وصحيت علي صوت التليفون وبتسمت لما شافت اسم فارس
: ايوة يا فارس
: وزتي ..قالها فارس بغصه وبلع ريقه …عامله ايه يا حببتي انتي كويسة حد عملك حاجه اجي اخدك قوليلي
انتي بس تعاله ومالكيش دعوة هخطفك وربنا يا دموع
دموع ضحكت بحب : اهدي انا كويسه والله ولو في اي حاجه كنت كلمتك ..وبلعت غصتها ..سيف لسه مفقش
: هيفوق وهنيجي نخدك من هناك مش هنسيبك متخفيش
: مش خايفه انا اخوية في ضهري انا عارفه
: قلب اخوها ابقي طمنيني عليكي ماشي
: ماشي وخلي بالك من نفسك وطمني علي سيف …سلام
وقفلت مع فارس ومسحت وشها بهم وقعدت علي السرير وهي بصه في الارض بشرود …
: ااايه يا ست هانم هتفضلي ناايمه طول النهار قربنا نبقا الضهر قوومي اعمليلك حاجه اوعي تفكري انك رجعه ضيفه لا ده انتي ايدك هتكون معايه في شغل البيت والزريبه قومي اعملي غدا يلا ولا مستنيا الاكل يجيلك لحد السرير لاااا الرفهيه دي تنسيهاا يا روح امك ..
قالت كده مرات ابوها الي فتحت الباب فجأة ودخلت زي القطر وهي بتقول يا شر اشتر من صباح الله خير
دموع فضلت بص لها ببرود واول ما خلصت هجمت عليها ومسكت شعرهاا بغضب : لو مفكرة اني كنت مرفها تبقي غلطانه ولا مفكره اني كنت عايشه في جاردن سيتي لا يا حببتي ده انا كنت عايشه مش شوية اوبااش
دموووع القديمه دي تنسيها خاالص ولو فكرتي تدوسي لي علي طرف هدوس علي وشك انا مش هقوم اخدم عليكي زي زماان يا روح امين امك وانتي قعدة زي البقرة لااااا ده كان زمااان يختييي انا الي ملزمه بيه اكلي وشربي وهدومي و اوضتي غير كده مفيش لحد ما اغوور من وشك يلا غووري جتك البلاا علي الصبح
وزقتها بعنف مرات ابوها بلعت ريقها وهي مبرقه عنيها ومصدومه هي دي دموع الي كانت مرمطون عندها الي
تهب فيها تعملها علي نفسها من الخوف : بتمدددي ايدك عليا طيب انا هوريكي يا دموووع وحالا عايزة تغوري من وشي ده انتي بتحلمي ااايه مفكره فارس الاحلام
هيجي يخدك علي حصانه الابيض يلي ملطقة بفضيحه
يا فاجرة ده بعدك وانا اهو وانتي اهو
دموع بحده : قولتلك غوري من وشي بدل ما اطلع بروحك انا مش طايقه نفسي ومش فارق معاية حاجه دلوقتي اووعي جتك مصيبه ولية عقربه
وزقتها وطلعت دخلت الحمام لمت شعرها وغسلت وشها وطلعت غيرت هدومها ولسه مرات ابوها بتشتم وتزعق بصوت عالي طلعت تدور علي ابوها واخواتها ..لقت واحده بتنضف البيت والتانيه بتعمل الاكل ..وكانوا سامعين كل حاجه وبيضحكوا بصوت واطي
: ايه ده يا دموع ايه ده انا معرفتكيش ده انتي غسلتيها
دموع ضحكت بهبل : وربنا ماانا دي اختي ندي انا ذات نفسي مستغربه نفسي ههههههه
: اتعلمتي الردح ده فين يا دموع
: صباح مدرسه يا بنتي
: صباح مين
: لا دي قصه طويله يلا يلا سيبوا الي في ايدكم تعالوا محدش يعملها حاجه الولية الي عايزة الحرق دي
هننزل نشتري اكل وكل الي عايزينه ونفسكم فيه
يلااا … بابا فين
: في الغيط
: انا رايحه ليه هعرفوا ان احنا خرجين علي ما تلبسوا يلا بسرعه
دموع طلعت راحت نحيت الاراضي الزراعيه وهي بتاخد نفس عميق وفتكرت امها الي كانت تسيبهم في الارض مع ابوهم وتروح تجيب لهم الغدا وكانت حياتهم بسيطه
وبتسمت بحزن ودعت لها بالرحمه فاقت من شرودها وشافت الحريم بتبص عليها وتشاور ويهمسوا لبعض
رفعت راسها بغرور ومشيت تتمخطر وشعرها بيطيروا
الهوا حوليها وجمالها منافس قرص الشمس وهي بتدعي سيف يفوق بسرعها عشان ينتشلها من هنا ..
وصلت عند ابوها : ربنا يعينك
ابوها شافها وبتسم بفرحه : تعالي يا دموع تعالي بقالك كتير مجتيش الارض من ساعت ما مشيتي وخيرها قال
يا دموع ..قال الاخيره بحزن وهو باصص في الارض بندم وحسرة
دموع قربت منه وهي بتتنهد بهم : الي حصل حصل يا بابا ده كان نصيبي
ووصلت لها رساله فتحتها : وزتي انا خدت رقم حسابك من ندي وحولتلك علية مبلغ صغير عشان لو عوزتي تجيبي حاجه لحد ما ترجعي ماشي يا قلبي ♥️♥️
دموع ابتسمت بهدوء وفتحت رساله البنك الي لسه وصله علي تليفونه ولقته محول 50 الف جنيه
هزت دماغها علي جنونه : مبلغ صغير هتفضل فارس الالفي مش هتتغير هههههههه
قفلت الفون وبصت لابوها : بابا انا جيت اعرفك اني هنزل اشتري شوية حاجات انا واخواتي هتجي معانه ولا لا
: روحي انتوا يا بنتي انا لسه ورايه شوية شغل بس متتأخروش ماشي
: ماشي عن اذنك
: سامحيني يا دموع انا ظلمتك يا بنتي .
: عادي مش زعلانه يمكن لو مجوزتنيش وانا صغيرة مكنتش وصلت للي انا فيه دلوقتي حلو اوي وحش
..وفي سرها ..ومكنتش قابلت سيف …
ومشيت راحت عند البيت ولقت اخواتها مستنينها و اول ما شافوها ضحكوا بحماس وخرجوا مع بعض راحت البنك الاول سحبت فلوس وعملت لكل وحده حساب باسمها وحطت لكل وحده فيهم 25الف جنيه و غدتهم واشترت حاجات نقصها واشترت لاخواتها كل الي نفسهم فيه وكل ده من فلوسها مجتش جمب فلوس فارس واشترت لاخواتها الصغيرين مش هتخدهم بذنب امهم ورجعوا علي المغرب وشايلين شنط كتيير مرات ابوها شافتهم ودمها اتحرق وقعدت تلقح بالكلام
دموع طلعت حاجت اخواتها الصغيرين : تعالوا شوفوا جبتلكم ايه اجروا يلا
: تعالوا هنا محدش ياخد منها حاجه احنا عرفين فلوسها دي جيباها من فين ..
: ي ولية قولتلك اكتمي انتي مبتحرميش
: سيبها وايه الجديد ..دي فلوسي من تعبي وشقايه وسهري ليالي وانا بخلص شغل وصحياني من النجمه
ده تعب خمس سنين ولا انتي مش بتشوفي اسمي
تحت الاعلانات في التلفزيون يا مرات ابويه
اه صح نسيت انك جهله مبتعرفيش تفكي الخط
اخوها الصغير : انا بشوفه يا دموع وفضل اقول لصحابي ده اسم اختي محدش بيصدقني ..
دموع ابتسمت : انا هاجي بكره معاك المدرسة واطمن علي مستواك وفرجهم كمان الاعلانات وهي بتتصور
عشان يصدقوا يا علي ايه رايك بقا
علي فرح وحضنها بحماس طفولي وهي حضنته بحب وقلب ام مشتاق لطفل وحسره علي سنينها الي راحت
هباء …
مر يومين علي رجوع دموع و الاخبار اتنشرت في البلد ان دموع رجعت وعلي قلبها فلوس قد كده وحطت لاخواتها فلوس في البنك وجبتلهم شئ و شويات و اخواتها راجعوا وكل واحده جوزها طمعان في فلوسها وعز اختها الي غرقتهم فيه وكل واحد عايز من الحب جانب
بس ابو دموع مرضيش يرجعهم غير لما رد حقهم وحق دموع وطلع عينهم مره واتنين لحد ما اتوسط ليهم راجل كبير في البلد وسمعوا تسجيل طليقها والحقيقه بانت ..
دموع اليومين دول مروا عليها عذاب وسهر ندي كانت كل شوية تكلمها ويفضلوا يرغوا وفارس ساعات يدخل معاهم في المكالمه وعرفت ان سيف لسه مافقش
دموع كانت سهرانه وقعده فوق السطح وبصه للنجوم والقمر ودموعها نزلت : قوم بقا يا سيف متوجعش قلبي
عليك كفاية الندم الي حسه بيه والذنب الي بيقتلني كل
يوم اشتقتلك اوي وشتقت لعيونك وصوتك وريحتك
وشهقت ودموعها نزلت اكتر شغلت التسجيل الي فارس
بعتوا ليها وهي بتقلب في صور سيف علي انستجرام
وشهقتها بتزيد وشتياقها وحزنها ..
فات اسبوع وهي مش قدرة تتأقلم علي الحياة دي الي كلها روتيين وملل وكل يوم خناق مع مرات ابوها ويجي
عليها الليل دموعها مش بتجف ونار الاشتياق بتكويها ..
سيف فاق بعد مرور 15 يوم في العناية المشدده وتنقل اوضة عادية وشافهم كلهم حوليه الا دموع وغمض عنيه بحزن وفكر لهفتها عليه يوم الحدثه حلم من احلامه
صباح كانت متفقه معاهم محدش يعرفه ان دموع سفرت غير لما يشد حيله وبعد كده هو حر ..رحبوا بيه وفضلوا قعدين حوليه بفرحه
سيف شاور لتميم الي قرب منه بسرعه : عايز اخرج من هنا
: يا سيف انت لسه خارج من العناية مكملتش كام ساعه خليك يومين تلاته
: يا تميم مشيني من هنا انا كويس مش عايز اقعد في المستشفي يلاا
تميم اومأ بهدوء وراح يشوف الدكتور ..
سالم قرب ومسك ايده الي في ايد مها : شكرا يا سيف علي وقفتك معاية واهتمامك بالشركة في غيابي ادهم وعاصم زيدان اتقبض عليهم بفضلك ودي مش اول مرا ليهم ده بيحصل في كل الشركات الي بيتعاقدوا معاها
خد راحه انت وانا كده كده نزلت الشركة شكرا يا حبيبي
سيف براحه : ده واجبي يا سالم بيه وبعدين انا معملتش حاجه ده حقك عليا …
ياسمين قربت منهم : كفاية كلام في الشغل انت تعبان يا سيف ..
سيف ابتسم لها بهدوء : عامله ايه يا سو
: بخير طول ماانت بخير ي سيف ويلا بقا قوم بسرعه ليك عندي امانه عايزة اديها ليك ..
ملك شدت كم صباح الي قربت منها ومش بتسبها لوحديها خالص بعد الي حصل : يلا يا خالتي نروح انا تعبانه وحسه ضغطي واطي وريحت المستشفي كتمه نفسي من الصبح ..
صباح اومأت : طب يلا همشي انا وهجيلك تاني يا سيف عايز حاجه يا حبيبي
سيف بتعب : تسلمي يا صباح خلي بالك من نفسك عايز سلامتك
: يلااا يا ندي
ياسمين مسكت ايدها : خليها يا خالتي بايته معايه انهاردة بليز
: بليس بليس يااختي ومالوا خليها و خلي بالكم من بعض سلام يا مها لو في حاجه كلميني فوتك بعافيه يا سالم بيه
سالم ابتسم لها بمتنان لان صباح كانت سبب رأسي في موافقت مها عليه : تصبحي علي خير يا ست صباح
ملك طلعت مع صباح ونص الممر حست بدوخه وغمي عليها صباح صوتت وهي بتنادي علي دكتور ونقلوها اوضة الكشف وعملولها تحليل وقاسوا الضغط وركبت محلول ..وبعد نص ساعه دخلت الممرضة
: مبروك المدام حامل
صباح برقت وضربت علي صدرها وملك لطمت علي وشها ودموعها نزلت بخوف ..
: انتي متاكده يا بنتي
: ايوة حضرتك التحليل اهو اتفضل يا دكتور اتاكد بنفسك
صباح بصت لدكتور وهي دماغها هتنفجر : احنا عايزين ننزل الحمل ده يا دكتور دي هتطلق هي وجوزها ومفيش تفاهم بينهم
: والله يا مدام انا مش هقدر اعمل حاجه زي كده غير لو في خطر علي حيات الام وبعدين المدام حامل في ارع شهور علي الاقل يعني لو نزلت في خطر علي حياته
صباح قعدت علي السرير بهدت حيل والدكتور خرج وسابهم ووراه الممرضه صباح فضلت تضرب علي رجلها
وهي هتتجنن وقامت مسكت شعر ملك : انا مش سالتك عمل فيكي ايه ابن الكلب ده وانتي نكرتي كان زمنا لحقنا نفسنا وخدتك عملتلك محضر وعملتي تنضيف في الرحم قبل المصيبه دي …
: والله يا خالتي غصب عني عملها غصب عني بعد ما كتفني وضربني وانا خوفت اقولك احسن تحصل مشاكل واناي عارفه ابويه كان قتلني فيها وبعدين مجاش في بالي ان ممكن يحصل حمل من مره
صباح حطت ايدها علي راسها : يا مصيبتك يا صباح يا مصيبتك ليه كده يا ملك كدبتي عليه ليه استغفر الله العظيم يا رب سترررك
: هنعمل ايه يا خالتي انا خايفه اووي
صباح مدت لها التليفون : رني لي علي فارس
: ليه يا خالتي
: هخلي يكتب عليكي ويشيل شاله مش شالته يعني رني مش وقت اسألتك ..
ملك رنت ومدت لها التليفون فارس رد : ايوه يا
صباح قطعته : متقولش قدمهم انك بتكلمي اخرج وتعالي لي اخر الطرقة الي فيها سيف
فارس وقف بقلق : ماشي سلام
وطلع من غير كلام وصباح كانت وقفه مستنياه علي باب الغرفة ..
: في ايه صباح ايه شغل المخابرات ده قلقتيني
: سيف لازم يتنازل عن القاضيه بتاعت حسين لازم يخرج من السجن يا فارس
: انتي بتقولي ايه يا صباح
: الي سمعته يا فارس وبعدين خلاص هو مش عارف الحقيقه يعني مفيش منه خوف دلوقتي البت الغلبانه دي راحت في الرجلين بسبب الي حصل ولازم يخرج عشان يكتب عليها
فارس بص لملك الي نيمه علي السرير ووشها اصفر ودموعها نزله وبصدمه : هو الي فهمتوا صح ولا انا دماغي علي طول بتحدف شمال
: ايوة يا فارس حسين اغتصابها يوم ما دخلت شقت دموع ودلوقتي هي حامل منه في اربع شهور ومينفعش تنزل هو ده الحل الوحيد مفيش غيره
: طب تعالي دلوقتي اروحكم ونبقا نشوف الموضوع ده لم سيف يفوق انا مش عارف هيرضي يتنازل ولا لا
ملك وسط بكاها : دموع دموع حد يكلمها هي الي ممكن تقنعه كلموها ونبي ..
: ماشي اهدي ده غلط علي صحتك يفوق سيف شوية ونخاي دموع تقنعه انه يتنازل ..
صباح بهم : فااارس …
فارس قاطعها : عيب عليكي يا صباح مش هعرف حد اكيد اهدي ومتخفيش من حاجه انشالله خير ربنا هيسترها …
قامت ملك بهدوء وصباح سندتها ونزلوا مع فارس الي دفع الفتورة ووصلهم لحد بيتهم ورجع الفيلا لما عرف ان سيف راح هناك فارس وهو دماغه بتودي وتجيب
رن علي دموع الي كانت قعده فوق السطح كالعادة وردت علي فارس
: ايه فارس عامل ايه فينكم من الصبح محدش رن عليا يا واطيين
: ايه يا وزتي بخير انتي اخبارك ايه وبعدين محدش رن انتي مترنيش
دموع ضحكت : مانا هشوف هتنسوني ولا لا
: مقدرشي انسكي يا وزتي
: قلبي يا ناس هههههه ..وتنهدت بصوت عالي .. سيف عامل ايه لسه مفقش
: عشان كده كنا مشغولين عنك سيف فاق انهاردة يا دموع
دموع قلبها دق بسرعه وتعدلت : بجد وهو عامل ايه كويس طمني عليه سأل عليا ولا لا
: اممم كويس رجع الڤيلا مرضيش يقعد في المستشفي ومسألش لا هو ميعرفش انك سافرتي كانت عنيه بتدور عليكي بس مسألش تقريبا كده فهم انك مش عايزة تزوريه
دموع غمضت عنيها بحزن : عادي المهم انه كويس
فارس بتوتر : دموع انا كنت عايزك في موضوع بس مش عارف ابدأ من فين امم بصي هوو يعني يختيييي
انا مش عارف اتكلم
دموع بقلق : بس خد نفس اهدي وتكلم قلقتني شكل الموضوع كبير لدرجة ان لسانك اتربط ودي في حد ذاتها مصيبه
: لا هو عادي يعني
: اخلص يا فارس
: ملك حامل من حسين بعد ما اغتصبها اليوم الي دخلت فيه شقتك
دموع شهقت بصوت عالي وحطت ايدها علي قلبها ومقدرتش تنطق
فارس بخوف : دمووع انتي فين الو دموووع انتي بلعتي لسانك ولا ايه نهاار اسود الوووو
دموع فاقت من صدمتها : يا مصبتييي يا مصبتي انت بتقول ايه يالهوووي ملك كويسه انا السبب انا السبب
: اهدي يا ست انا بكلمك عشان تفكري معايه مش تقعدي تندبي وتصوتي البت كانت منهارة وصباح اول مره اشوفها مكسورة كده لازم سيف يتنازل عن القضيه
وحسين يخرج يكتب عليها وانتي طبعا عارفه
سيف مش بيطيقه ومستحيل يتنازل بسهوله
: طب وبعدين وبعدين يا حببتي يا ملك حقك عليا
: مفيش حد غيرك يقدر يقنع سيف انه يتنازل
: انا اقنعه اتنيل بس ده مش بيبص في وشي بعد الي عملته فيه مانت عارف
: يا دموع يا حببتي سيف مهوس بيكي ودي حقيقه لازم تقنعي دماغك المتخلفه بيها ده اولا ..ثانيا بقا لازم شئ قووي يحرك سيف انا هفهمه ان ابن عايز يتجوزك وابوكي موافق ومش بعيد يجوزوكي غصب ولازم يلحقك مش قطع وعد وكلمه لازم يكون قدها
اول ما يجي يتقدملك انتي بقا استعملي سحرك
وقنعيه قوليله هتجوزك بشرط تتنازل اعملي
اي منظر قوليله سيف بصوتك الشتوي او لوقه
ايهما اقرب
دموع ضحكت بهم : خلاص ماشي بس هو كده هيتجوزني عشان عايز يتجوزني ولا عشان ينقذني من ابن عمي
: لااا عشان هو ابن ميتين كلب يستاهل الي بيحصالوا
: هو فعلا كده
: بنت عيب متبقيش نووتي
وهما الاتنين ضحكوا بصوت عالي ..
: المهم يومين كده يكون خف شوية وهقوله وهتلاقينا عندك قريب يا وزتي استعدي للقاء يلا هسيبك دلوقتي عشان وصلت
فارس قفل مع دموع وضحك وهو بيضرب دماغه صباح دماغها وقفه دلوقتي ودموع اصلا كده كده هبله ومتعرفش سيف وجدعنته ووفقت تعمل كده
من غير ما يجربوا الطريقه السهله ان صباح
تطلبها من سيف تلقائي هو عايز يضرب عصفورين
بحجر يجوزهم ويساعد ملك تتجوز حسين وفي نفس الوقت يطير من دماغ حسين فكرت انه ممكن بديرد دموع ويلم نفسه ويكتب علي ملك من غير شوشرة
وبعدين ده فارس الالفي يا جماعه مش بيحب السهل والبسيط لازم يكون في مغامرة في الموضوع ..
فارس دخل الفيلا وشاف ندي قعده مع ياسمين : ايده ايده ام قلب مرهف منورانه
وقعد جمب ندي وغمز لها : طب ايه ده هما دبلتين وعلبة بسبوسة وجوزيني يا ماما ونهيص كلنا مصعباها ليه يا حتة
: اهمد يا فارس احنا في ايه ولا في ايه
: ايه اهمد دي يا بت احترميني شوية ده انا حته هبقا ابو العيال يا بطتي ..
: مش لما تحترم نفسك انت الاول يا طفل اخوك مضروب بالنار وانا وانت عايز تهيص
: هو انا اخوية مضروب بإربچيه متأڤوريش وبعدين سيبي اخوية عليا دواه عندي هههههههه
وبص لياسمين : بابا وماما فين والمضروب بالنار مانا مضروب في قلبي والسنيورة مش ملاااحظة
ندي كتمت ضحكتها
ياسمين بضحكه : ماما وبابا في اوضتهم وسيف في اوضته ..
فارس بص لندي وعمل حركت حمدي الوزير : طب ايه الفيلا فاضية وماما راضيه تعالي اوريكي البكسر ابو شفايف حمرا
ندي وقفت ومسكت شنطتها : انا ماشيه
فارس بهمس : ولية كأيبه ..ووقف … اقعدي يا اختي انا بهزر انا رايح لابو قلب مجروح اسماً وفعلاً سلاام
فارس طلع فوق وندي فطست من الضحك هي وياسمين
: مجنون بس بتحبيه صح
ندي اومأت : بحبه اووي ومش عارفه ازاي انا لازم اروح اكشف انا اكيد بميادل لتعذيب الذات وجلدها
فارس من علي السلم : بتحبني طبعا يا حياتي ..بتحبني وبقولها يوماااتي هههههههههههه العمر للحظة والسنيووورة ملاحظة
ودخل اوضة سيف ونط جمبه علي السرير : ايه يا برو وحشتك
سيف جز علي سنانه بألم : ينعل ابو اشكالك ياض انت مش هتبطل غباء
: لا ده انا مخمضت دموع يا عينييي لما كانت تعبانه
سيف بص له وعايز يسأل عليها ومتردد
فارس ضحك : وزتي بتسلم عليك وبتقولك حمدلله علي السلامه يا استاذ سيف
سيف بص له بحده : قول وزتي دي تاني وانا هقطعلك لسانك وحطه في حته دافيه
فارس ضحك : بتغير عليها يا برو
سيف ببرود : قوم يا فارس وفكك مني عايز انام
فارس ابتسم بسماجه : لا ماانا هنام جمبك انهاردة افرض قومت بليل عايز تعمل بيبي متلقيش حد يساعدك
سيف بقرف : قوم ياض يا عر* من جمبي
فارس ضحك : بجد والله وغير كده ندي هنا وانا مضمنش نفسي ممكن اروح لها بليل وتحرش بيها
وجيب لكم مصيبه ..
فارس قال كده وهو ولا عشان ندي ولا حاجه هو عايز يفضل جمبيه مش مصدق انه فتح عينه تاني الاسبوعين دول مروا عليه زي الجحيم ..
سيف فهموا ومردش عليه وسابه ينام جانبه
فارس فضل قاعد ساكت وطلع التليفون بملل وفضل يقلب فيه وضحك : بص الصورة دي
ووراه صوره ليه هو ودموع كانوا بياكلوا ايس كريم ومبهدلين وشهم
سيف بغضب : انت عايز ايه بالظبط قولتلك فكك مني انا مش نااقص
فارس كتم ضحكته : معلشي يا سيف اهو ذنب بهيرة وبيخلص منك ..
سيف فضل باصص له ببرود وغصب عنه ضحك بسبب ضحكت فارس : اسكت بعد الي عملته نرجس فيها
فكرتني بمنال الي اتصلت تبلغ عن البلطجيه الي
بيطلعوا ليها كل يوم يغتصبوها وهي بتقوله
حضرتك دول بياكلوا بورشااام ويفضلوا ين**** فيا لحد ما جالي تهتك في الرحم ..هو حضرتك كشفتي يا استاذة منال …لا بس حاليا بتاعي واجعنيي
هههههههه يا دين امي هموووت
سيف ضحك بقوة وفضل يكح بصوت عالي فارس جاب له مايه من التلاجه الصغيرة : برووو متموتش دلوقتي احنا عايزينك
سيف كان حاطت ايده علي الجرح الي شد عليه شرب مايه وبص لفارس : الله يلعنك هو في حد هيجيب اجلي غيرك
فارس ضحك : لا بس حاليا بهيرة بتاعها واجعها فاذنوب وبتخلص ههههعههععهههه
فات خمس ايام وفارس كل يوم يفتح المكالمه لدموع ويقعد يهزر مع سيف وهي حطه الايربودز في ودنها وبتسمع بصمت وهي مبتسمه ومش قادرة
تبطل اشتياق ليه ولصوت وصوت ضحكته
الي من النادر حد يسمعها بس علي مين
ده فروسة ..
يوم الجمعه الساعه تسعه الصبح سيف كان قاعد في اوضته بيدخن والباب خبط وياسمين دخلت
سيف اتعدل وطفي السجارة : تعالي يا حببتي اتفضلي
ياسمين ابتسمت : عامل ايه انهاردة
: كويس يا بابا
: دموع قلتلي اديك ده ..ومدت له صندوق صغير جواه مشاكس
سيف خرجه ومسكه بين ايديه وباسه : مشااكس ؟!
: اممم قلتلي اديهولك وقلتلي انك هتحبه زي ما هي بتحبه ومتقدرش تستغني عنه ..
سيف عقد حواجبه بستغراب ومكنش مطمن لكلامها : طب وهي بعتاه ليه
ياسمين تليفونها رن : عن اذنك لازم ارد ضروري ..
سيف حضن مشاكس وهو بيدور علي ريحت دموع فيه مش لاقيها وقلبه وجعه ..
فارس دخل وهو جايب له عصير : عملك شوب عصير هيخليك تقوم ترمح في الجنينه علي رأي تميم
: ليه عصير السعادة
: احييه هههههههه هو كان سعاده عليهم وحزن مغلي علينا هههههههه
سيف بتسأل : انت سايب دموع بقالك خمس ايام ولازق لي ليل نهار مش بتروح تطمن عليها ليه احنا لو خلصنا من طليقها في لسه اهلها بيدوروا عليها
فارس بهدوء : دموع رجعت بلدهم مع اهلها يا سيف
سيف بخوف دب في قلبه : انت بتقول ايه
: زي ما بكلمك كده دموع رجعت مع اهلها يوم ما اتصبت وانهم مش هيتعرضوا لها بأذه هما بس عايزينها ترجع معاهم بعد ما اطلقت
سيف بعصبيه : وانت ايه ضمنك انهم مش هيعملولها حاجه ازاي تعملوا حاجه زي كده ازااااااي
: يا سيف اهدي دموع رجعت بإردتها عشان سمعتها وسمعت اخواتها بدل ما كانوا بيقولوا عليها انها هربت
مع عشيقها والبغل حسين عرفهم الحقيقه وفهمهم كل حاجه بعد ما روحت ليه زي ما حكيت لك ..
: انا مش مطمن علي دموع انا وعدتها اني هحميها وقولتلها انها تخصني بعيد عن اي حاجه حصلت مابينا
فارس فتح التليفون ورن علي دموع وكان متفق معاها لو قالها ايه يا دموع من غير وزتي تعرف ان سيف سامعهم وتقول الي تفقوا عليه ..
: ايوة يا فارس عامل ايه
: الحمدلله يا دموع انتي عامله ايه طمنيني عليكي يا دمووع
دموع حطت ايدها علي بوقها وفهمت ومثلت الحزن : مش كويسه يا فارس ابن عمي ماقدم لي وبابا
عايز يجوزني بيه بالعافيه بعد الي حصل
سيف خد التليفون من ايد فارس بغضب : هقتلكككك يا دموعع لو بقيتي لغيري تاني فااااهمه جهزي نفسك انهاردة جاي اكتب عليكي ومن غير سلام يلاا
وقفل في وشها ودخل يغير هدومه فارس فضل يقول يس يسسس من غير صوت وهو رافع ايده بعلامت النصر وبيضحك بحماس وتنحنح ودخل وراه سيف : يا بروو اهدي دلوقتيي خليها بعدين حتي تكون خفيت شوية
سيف بعصبيه : متقوووليش اهدي تااني مش هاهدي انا انتي مش سامع كنت بتقول ايه اخف ايه وزفت ايه ده انا ممكن اروح فيها المره دي شوف لو هتيجي معاية ونزل بلغ امك تجهز نفسها عشان ريحين نتقدم لزفته هااانم مغناطيس الرجاله ده انا هكفن امها ماااشي
مااشي يا دموع ورزع الدورج بعد ما خد زراير
الكم الي كانت جيباها ليه وقفل القميص ..
فارس اومأ بتمثيل : خلاص الي تشوفه
ومشي بهدوء وهو عند الباب خدها جري مسك ايد مها وهو بيجرها : قوومي قومي البسي يلا مسافرين سيف هيتقدم لدموع يلا مهاميهو بقا بابا فين
: دلوقتي مش لما يخف شوية بايا فوق نايم انت عارف يوم الجمعه بيصحي متأخر
: لا مش وقت نوم اجري يا بيضه صحيه يلا وانا رايح اقول سوو يلاا ده هب فيه كان هيقتلني لما عرف اننا سبناها تسافر ده سيكو ياست عنده هسهس اسمه دموع
فارس خبط علي اوضة ياسمين ودخل لقاها بتتكلم في الفون : يلا يلا قومي بسرعة مفيش وقت مسافرين
ياسمين بستغراب : مسافرين فين يا فارس علي الصبح اجري نام مطبقش تاني يا قلبي
: يا بت انجزي سيف رايح يتقدم لدموع
ياسمين وقفت بسرعه : احلف
: وربناا اجري يلا
ياسمين جريت تاخد شور وتغير هدومها وفارس فتح الفون ورن علي صباح : ايوة يا صبوحه سيف رايح يتقدم لدموع وهي هتطلب منه يتنازل افرحي ولا
اقولك قومي غيري انتي والبنات هعدي عليكم
في طريقنا يلا دموع هتفرح اول ما تشوفكم ..يلا سلام
وراح اوضته يلبس وفرحان كأن انهاردة فرحه مش فرح
سيف …
سيف لبس بدله سوده وقميص اسود ورش برفانه ولبس نضارته الشوبارد ودقنه وشعره طوال محلقش من اربع شهور ومش هيحلق غير لما ينفذ الي في دماغه
وفي خلال ساعه كان سيف علي الطريق مع ندي وصباح وملك وفارس في عربية والعربية التانيه تميم وياسمين ومها وياسمين وسالم…
فارس بص لسيف الي مرجع ضهروا لوره ومريح علي الكرسي بسبب العملية الي شدت عليه
: طب ايه يا برو مفيش طبق بسبوسة علبة جاتو كيلو موز اي منظر ده انت رايحه تتقدم حتي
: سوق يا فارس وانت ساكت و لما نوصل ابقي جيب الي نفسك فيه انا المهم عندي دلوقتي اهلها ميعصلجوش ويطلعوا لي بحوار وبعد كده هفرش لها الارض فلوس
فابص قدامك الله يصلح حالك انت الايام الي فاتت
دي دخلت مستشفيات اكتر ما دخلت الحمام
فارس بص لصباح في المراية : طب ايه يا صبوحه وانا مش هنول المراد بقا ولا ايه
صباح ضحكت : لم تتم السن القانوني يا فارس تعاله وانا عنيه ليك
فارس ضحك : احا يا صبوحه سن قانوني وربنا اقلبكم بالعربية ماتقولي حاجه يام قلب مرهف في الحوادث بس غير كده بيبقا تلاجه
ملك بخفوت : نفرح بدموع يا فارس بعد كده سبها عليا
: الناس الي بتفهم هههههه
علي بعد الضهر وصلوا البلد وفارس مخلاش حاجه الا لم جابها ملا العربيتين زيارة لدموع واهلها ..
وكلهم نزلوا والناس كانت وقفه تتفرج علي العربيات النضيفه الي نزلت منها ناس انضف وعلي الزيارة
الي ملت البيت
دموع بصت لمرات ابوها وضحكت : الفارس ابو حصان ابيض جيه اهو وريني شطرتك يا مرات ابويه هههههههه
ونزلت جري عليهم : يا علي اجري علي الارض قول لابوك الضيوف جت يلا بسرعه
وفتحت الباب واول حاجه قبلتها حضن ندي وحضنتهم كلهم
: تعالوا اتفضلوا وحشتوني اوي مكنتش عارفه اعيش من غيركم اتفضل يا سالم بيه والله نورتني وزيارتك دي شرف لياا بابا جاي دلوقتي
سالم ابتسم : انتي زي بنتي يا دموع متقوليش كده وانشالله الي جايين عشانه يتم وترجعي تنوري الشركة
من غيرك مالهاش لازمه
دموع ابتسمت وجيه ابوها من اخر الشارع وراها عمها وابن عمها وباقي قريبها …
دخلوا كلهم وسيف ودموع نظراتهم اتلاقت في لامحه سريعه قلبت كيانهم ..
رائف : اهلا وسهلا نورتونا ايه يا دموع مش هتعرفينا علي ضيوفك
: اه طبعا يا بابا ده سالم بيه مدير الشركة الي كنت شغاله فيها ودي المدام وفارس وياسمين اولاده وده استاذ سيف مدير الشركة حاليا وفي مقام ابن سالم بيه
: دي بقا ندي اختي وصحبتي من ساعت ما روحت
القاهرة ودي مامتها صباح قلبي وفي مقام امي وكانت سندي في الايام الصعبه وبنت اختها ملك وبصت لها بحزن واسف ..وده تميم رئيس حرس سالم بيه وكان ونعم الاخ ..دول كانوا عيلتي التانيه في القاهرة يا بابا
رائف ببتسامه : يا الف اهلا وسهلا دموع اتكلمت كتير عنكم وقد ايه انتوا ساعدتوها ووقفتوا جمبها متشكرين
صباح : مفيش شكر بنا يا بو دموع دي بنتنا امها الله يرحمها جابت بنت ولا كل البنات ادب واخلاق الكل يحلف بيها ..
: الله يكرمك يا ست يا طيبة
فارس بص في الارض وكام ضحكته بعد طيبه
مرات ابوها : اهلا بيكم
صباح بصت لها بقرف وكلهم ردوا الا هي
: مكنش في داعي تكلفوا نفسكم
مها ببتسامه : ده واجبكن وواجب دموع حبيبت قلبي دي حاجه بسيطه
دموع وقفت بفرحه : هعملكم حاجه تشربوها عن اذنكم ..
وطلعت حضنت اخوتها الي دموع كانت معرفاهم من الصبح ومن بدري عندها وهما فرحانين لها من قلبهم ..
سالم بهدوء : احم بص يا استاذ رائف ابني سيف طالب ايد بنتك دموع علي سنة الله ورسوله يمكن سيف ميكونش ابني من صلبي بس ربنا يشهد اني اتمني
اخوه فارس يكون زيه لانه راجل وقد المسؤليه
ويعتمد عليه وقد امانتك وانشالله ربنا يتمم
علي خير ..
جابر : هو ده مش الاستاذ الي طليقها قال انها خانته معاه
سيف بص له ببرود واخيرا اتكلم : ايوة و اهو انت قولت الي قال يعني كلام فاضي مفيش منه اساس واظن انكم اتاكدتوا من كده دموع كانت جارتي وموظفه معايه في الشركه مشفتش في ادبها ولا اخلاقها واكيد احب انها
الي تشيل اسمي واسم عيالي من بعدي واكيد يعني مش هاجي لوحده كنت مرافقها زي ما طليقها شهر بيها وأمنها
علي بيتي واسمي مثلا ..الي حصل اخر فترة مكنش سهل وانا وعدت بحمايتها من الباطل الي اضربت بيه
طليقها ضرب عليا نار وكنت بين الحياة والموت ولسه عند وعدي ليها انا هكون السند والحمايه والعوض الي ربنا بعتوليها بعد كل الي حصل وهكون جمبها للنهاية
وهخرص اي حد يفكر يجيب سيرتها بالسوء قولت ايه
يا استاذ رائف وانا تحت امرك في كل الي تطلبه لو عايز
وزنها دهب فلوس الدنيا كلها متسواش حاجه جمب بنتك
دموع كنت حطه ايدها علي قلبها ودموعها نزلت وهي بتسمع وجمبيها اخواتها وصوته القوي زلزل كيانها
وكنت مبتسمه بفرحه ومتنان ..
عمها : عداك العيب يا بني بس احنا بنتنا نقدر نحميها
مها اتدخلت : يا استاذ دموع لسه صغيره وعليها العين وتظلمت في حياتها كتير وواكيد حياتها مش هتقف
وهيجي يوم تحتاج لراجل جمبها وابني سيف مش هتلاقوا احسن منه خلينا نفرحهم ونعوضهم بعد كل
الي مروا بيه
رائف بتفكير : عندك حق يا مدام بس دي لسه مطلقه مكملتش ست شهور
صباح بقوة : وااايه يعني مش وافت عدتها هنخالف شرع ربنا عشان كلام الناس الي ولا بيقدم ولا يأخر
يا ابو دموع اوزنها في دماغك تعيش مع راجل
ملو هدومه وتكون مسؤليته ولا تفضل قعده
في بيتك مطلقه ولسه قدمها العمر طويل
رائف بص لسيف الي قاعد وباين عليه العز والهيبه والنضافه وفي باله …راجل ملو هدومه بصحيح
هو ده الي يليق بيكي يا دموع
مرات ابوها بحقد : طب ما احنا لو وافقنا يبقا الكلام صح وانت جاي تصلح غلطك
فارس جز علي اسنانه : حد يسكت الولية دي بدل ما اقوم لها
رائف بنرفزه : محدش خد رأيك قومي يلا علي جواه وبعتي دموع ناخد رأيها ..
دموع دخلت وهي مسكه صنية العصير قدمته ليهم وهمسة وهي بتقدم لسيف : حمدلله علي السلامه
وقعدت جمب ابوها : بصي يا بنتي استاذ سيف جاي يطلب ايدك قولتي ايه …
دموع بهدوء بصت لملك بعدين بصت لسيف : موافقه بس عندي طلب
سيف : ايه طلبك
دموع بلعت ريقها : تتنازل عن قضية حسين
سيف وقف بغضب
دموع بسرعة : قبل ما تقول اي حاجه حسين ده صفحه في حياتي وحرقتها ومش عايزة يكون ليه اي علاقة بحياتي الجديدة
سيف باصص لها وهو بيحاول يفهم هي عايزة ايه ولا بتفكر في ايه وجننه الرجاء الي في عنيها بس حب يشوف اخرها
مسك الفون : ايوة يا متر اتنازل عن القاضيه ايوة بالظبط شكرا لحضرتك واتعابك هتوصلك علي حسابك سلام
رائف ابتسم وفي باله …الي يخليك تتنازل عن الي حاول يقتلك عشان طلبت منك يخليك تعمل اي حاجه عشان خاطرها وشكلك شريها بالغابي وانا كده اطمنت
سالم بهدوء : نقرأ الفاتحه يا استاذ رائف علي ما يجي المأذون
عمها : بالسرعة دي
سالم : خير البر عاجله وبعدين دول كباركفاية وعقلين مش محتاجين فترة خطوبة والكلام الفاضي دخ ودموع بنتنا ومتعودة علينا
فارس بحماس : ما تصالوا علي النبي بقا يا جماعه وحد يتصل علي المأذون مقالك بنتنا يلا عايزين نفرح بعد الاكشن ده كلوو
رائف ضحك : عشان خاطرك يا فارس باشا نقرء الفاتحه
فارس وقف : عليا النعمه انت راجل بتفهم راسك ابوسها
و قرائو الفاتحه والمأذون جيه وكتب لهم بعد ما شاف قسيمة طلاق دموع : بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خييير
صباح ومها زغرطوا وندي حضنت دموع وفارس خطف المنديل : يلا عقبالي
وتميم حضن سيف وبارك ليه هو وسالم والرجاله سلمت علي بعض
وسيف عمل لدموع قيمه قيمتها خمسه مليون جنيه ده بعد اصرار منه
سيف بص لدموع بهدوء واخيرا قلبه حس بالراحه وعذاب ايام وليالي في حبها اختفي : عن اذنك يا عمي انا هاخد مراتي معايه وانا راجع
رائف : كده سُكيتي
: انا موافقه يا بابا وبعدين هيعملي فرح يعني هي اول مره
سيف بص لها ببرود وفكه اتصلب : هعملها الي هي عايزاه ولو عايزه فرح اعملها بس في القاهرة قولت ايه
رائف : الي هي عايزة وبعدين انت جوزها دلوقتي وانا سلمتها امانه ليك
دموع : مش عايزة افراح انا اشهار ووليمه وحلو علي كده
سيف : تمام ابعت هات الدبايح وتصل علي طباخ يا عمي والتكليف كلها عليا انصب سوان واعزم البلد كلها بس انهاردة ترجع معايه …
رائف : الي انتو شايفينه يا بني يلا قوم يا جابر انت وعيال عمك اعزم وزيع في المأذن ان عندنا كتب كتاب ووليمة بعد العشا يدوب نكون لحقنا يلا هم قبل صلاة العصر وتاجر البهايم جمبنا هنا تعاله جيب الي انت عايزو يا سيف يا بني …
سيف وقف : يلا تعالي معايه يا تميم انت وفارس
سالم وقف : وانا هاجي معاكم وبلمره اتمشي انا ورائف في الاراضي الزراعية دي يمكن اشتري لي حتة ارض هنا ..
خرجت الرجاله وفارس شغل الاغاني بصوت عالي في عربيته وهو ماشي وعمال يغني ويصقف بصوت عالي
سيف راح سحب فلوس وعمل اوردر وصل لدموع بعد ساعتين فستان ابيض ستان بالصندل والاكسسوارت بتاعته وراح اشتري لها شبكه الماظ وكل تكاليف الليله
شالها لوحده وسالم حاول يشيل معاه رفض رفض قطعي
اخوات دموع والجيران اتلمت عندهم في البيت وشغالولها اغاني وقعدوا يرقصوا ودموع لبست
الفستان الابيض الي سيف بعتوا ليها وكانت
زي الملايكه وعنيها بتلمع من الفرحه
سيف دخل ولبسها شبكتها وباس دماغها وخرج بهدوء يقف مع الرجاله وخلصت الليل الساعة 12 بليل بعد ما البلد كلهم اتغدت والي زاد من اللحمة اتفرق والبلد كلها
بعد ما كانت مسكه سيرت دموع وطلاقها بقت تحسدها علي جوزها والفلوس الي معاه وانها باضت لها في القفص..
دموع سلمت علي اهلها وابوها باس دماغها : يا رب اكون قدرت ارضيكي بعد جوزتك الاولنيه الي تكسف وربنا
يهدي سرك ويفرحك يا حببتي ..
سيف خرج بيها وهو ماسك ايدها بتملك بعد ما لمت شنطتها وفارس حطها في العربيه
وركبت وراه جمب ندي وملك الي دموع كانت حضناها وكل شويه تبوسها وتقولها حقك عليا ..
وسيف كان قاعد جمب فارس الي بص لدموع من المراية : منورة يا مرات اخووووية
دموع ابتسمت : وحشتني يا فارس
فارس ضحك : قلب فارس وانتي اكتر يا وزتي
سيف جز علي اسنانه : طب يلا وايه اخلص
ندي : لا لازم يعيش جوي العشق الممنوع قولي صح يا سيف الموضوع حصل بسرعة نوين تقعدوا فين
فارس بسرعة : معانه طبعا وربنا ما هتنازل عن كده
سيف بص لدموع : ايه رايك
: عادي مفيش مشكلة
: خلاص نقعد في شقتك لحد ما ابني ڤيلا جمب ڤيلا سالم بيه
: طب وليه ده كلو يا سيف ما الڤيلا وسعه وجناحك موجود
: خلاص هابني دور جديد بمدخل لوحديه
: برضو انت غاوي مخمضه وخلاص
: معلشي يا فارس كده هكون مرتاح اكتر
: تمام الي يريحك المهم هتكون معانا عقبال ما اجبلك صحبتك يا وزتي مش هخليكي قعده لوحدك متخفيش
دموع ضحكت وهي فعلا خايفه بس خايفه من الي جاي متعرفش القرار الي خدته ده صح ولا غلط وحسه بلخبطه وتوتر ومش متخيله ان سيف القاضي بقا جوزها
جوزها !!.. حاجه غريبه واحساس اغرب بيداعب قلبها وهي بتنطقها حسه انه غريب وقريب في نفس الوقت
وقلقها من المجهول مش مطمنها ….
فارس وصلهم عند العمارة وبصوت عالي : مبروك يا برووو ارفع راسنا عايز فارس صغير كمان تسع شهور
سيف لف ليه وهو بيجز علي اسنانه : انت لو ما مشتش دلوقتي انا هاجي اجيبو منك
فارس ضحك : اخلاقك بقت زباله اووي يا برو انا بقول ترجع فرنسا تاني
صباح نزلت من العربية التانيه وركبت مع فارس الي روحهم البيت
: انزلوا انا طلع ميتيني انهاردة في السواقة كنت شوفير ابوكم ومفيش في الاخر شكرا
صباح نزلت : بطل ولوله ياواد زي الحريم اله ..
ملك نزلت بهدوء بعد ما سلمت علي فارس وندي جت تنزل وراها فارس قالها عايزك وقفل العربيه الكتروني
: عايز ايه وقفلت العربيه ليه
: ما تجيبي بوسة مشبك زي يوم ما انقذتك
: انت هتفتح العربية ولا انادي علي امي تنزلك
فارس بجديه : يا ندي انا عايزك بجد ونفسي تكوني معايه وفي حضني حلالي وانا اوعدك عمرك ما هتندمي قولتي ايه والله مش عارف اعيش من غيرك
ندي بهدوء : انا مش عارفه هعملها ازاي بس قلبي عايزك وعقلي مش مطاوعني
فارس ابتسم بشقاوة وقرب منها : وقلبك من غيري ينتهي فكك من عقلك ابن الجاحده ده
ندي بخفوت : مااشي يا فارس
فارس بدهشة : وربنا يعني افاتح ابوية في الموضوع بكرا
ندي عضت شفتها و أومئت فارس قرب منها اكتر وخرج شفتها من بين سنانه : تؤ تؤ تؤ حبيبي بيتكسف مني
قوليها يا ندي عايز اسمعها منك
ندي اترعشت وغمضت عنيها : بحبك يا فارس
فارس قلبه دق بعنف وجسمهه سخن حط صوابعه بين شعرها وهجم علي شفايفها الي بتترعش من احساسها
وهو قريب منها وكان بيمص شفايفها بجنون وهو مش مصدق انها نطقتها اخيرا : اممم بعشقك يا طنط
ندي بعدت عنه : وانا كمان يا كوكي
فارس عض شفته : انزلي عشان بعد كوكو دي عايز ارزعك بوسه تاخدي فيها عشر غرز
ندي اتخضت و جت تنزل مسك ايدها وباسها بهدوء : اطلعي خدي شور وكلميني وانا بكره هكلم ابوية
سلام يا بطتي
ندي وهي نزله : انا بطتك ودموع وزتك وعايش لي دور شوجر دادي وانت كلك علي بعضك 23 سنه ده انا هشوف معاك ايام فحلوقي بس هعمل ايه في قلبي المغفل الي حبك ..
: اعمليلو تاج باسم فارس يا روح امك سلام
ندي ضحكت وطلعت شقتهم وهي بتفكر وبتحاول تقنع نفسها ان فارسهيكون جوزها هههههه…
دموع دخلت مع سيف الشقة ووو
******************************
يتبع….
رواية دموع السيف الحلقة الرابعة والعشرون
دموع دخلت مع سيف الشقه وفضلت واقفه مكانها بتوتر سيف اتعداها وقعد على الانتريه وحط ايده على صدره بألم ورجع راسه لورا وهو بيفك القميص
دموع كانت داخله اوضتها بس لمحت الغيار الطبي اللي كله دم وقربت من سيف بخوف : انت كويس اتصل على فارس ينقلك المستشفى
سيف ضحك في نفسه : عشان يفضل شمتان فيا العمر كله اخويا وانا عارفه ويقول لي وديتك المستشفى ليله دخلتك “وبإستغراب” هي فين دخلتي دي ليه حاسس ان فرحتي ناقصه حاسس ان في حاجه غلط في الموضوع يمكن لسه شايل منها بسبب اللي قالته يوم حادثه فارس ولا عشان الجوازه جت اسرع مما كنت اتخيل او عشان حاسس انها مش هتكون معايا زي ما حلمت او عشان حاجات كتير ملخبطه جوايا انا مش فاهمها بس اللي متاكد منه ان دموع خلاص بقت مراتي حلالي ملكي انا وبس
دموع كانت واقفه قدامه وهي بصه في عينيه اللي جواهم حزن باين وبلعت غصيتها لما مردش عليها ودخلت جابت الغيارات الطبيه اللي كان بيستعملها
فارس وقربت من سيف..
سيف فاق من شروده : ما تتعبيش نفسك انا هغير لنفسي
دموع بصيت له بغيظ وقعدت جنبيه : ما فيش تعب يا استاذ سيف اعتبرني زي مراتك
سيف بص لها : انت مصدقه انك بقيتي مراتي اصلا
دموع : والله ده اللي حصل وبقينا متجوزين المهم تكون انت مقتنع …..هو انت اتجوزتني ليه اصلا
سيف بص لها ورفع كتافه لفوق ببرود : مش عارف يمكن عشان قلت كلمه ولازم اكون قدها او زي ما قلتي عريتك في افكاري ولازم اصلح غلطي …
دموع عضت على شفتها وهزت دماغها بالراحه وهي عارفه ومتاكده انه بيحبها بس مش قادره تقنع نفسها بكده يمكن عشان ما اعترفش ليها بحبه هيعترف ازاي وهي اخر حاجه بينهم هزقته قدام الكل
وهي بتطهر له الجرح بإحراج : امممم اللي حصل اخر فتره بينا والحاجات اللي شفتها وعرفتها واللي حصلت لي كانت كثير عليا اممم ويعني الكلام اللي قلته انا كنت منهاره ومضغوطه حقك عليا انا عارفه اني زودتهم بس كان غصب عني انا اسفه و عارفه اعتذاري ده مش هيرجع اللي حصل بس …
وسكتت وهي مش عارفه تقول ايه : ممكن نفتح صفحة جديده
سيف بص لها وهو اصلا عنده تقريبا صدمه عصبيه مش متخيل انها قاعده جنبه وبتتكلم معاه لا وكمان مراته مش متخيل ان حبه المستحيل اللي تعبه ايامه ليالي بقت معاه ومراته لا و قاعده كمان بتغير له الجرح وبتعتذر له وعايزة تفتح معاه صفحة جديده
هو مش مستوعب كده
سيف رفع ايده بالراحه ورجع شعرها من على عيونها وهو بيتاملها وعيونه بتلمع وقلبه بيدق بسرعه : دموع بصي انا مش هغصبك على حاجه انت مش عايزاها وعايزك لما تقربي مش عشان ده واجبك اتجاهي لا انا عايزك تقربي مني وانت عايزه كده مشتقالي ونفسك فيه محتاجه حضني عايزاني اكون جنبك احنا لسه العمر قدامنا وهسيبك براحتك لحد ما تتعودي عليا انا مش مستعجل على حاجه ما تخافيش انا مش شهوتي اللي بتحركني
دموع عضا شفتها : انا بجد اسفه خلاص بقى كلام طلع غصب عني في فتره صعبه
سيف اومأ براحه وهو بيربت على شعرها ومش قادر ينزل عينه من على ملامحها
دموع خلصت وابتسمت ليه : دقنك طويل ليه كده
سيف خد نفس : الفتره اللي عدت مكنتش احلى حاجه ومكنش ليا نفس اني اعمل اي حاجه اصلا بعيد بقى عن ده كله انا قلت مش هحلق غير لما تكوني مراتي واكون وفيت الوعد اللي في رقبتي العمليه تهدى شويه وهحلق لنفسي
دموع بهدوء : انا ممكن اساعدك لو تحب
: مش عارف هتلاقي هنا مكنة حلاقه ولا لا
: لا انا فاكره في الحمام هقوم اشوفها ثانيه واحده كان فارس بيجيبها
دموع دخلت الحمام طلعت مكنه حلاقه جديده ومعجون حلاقه وخدت فوطه نظيفه وحطيتهم قدامه على الترابيزه ودخلت جابت طبق في ميه
دافيه وخرجت : يلا
سيف اومأ من غير كلام
قربت منه حطت الفوطه على صدره وحطت المعجون على دقنه وبدات بكل هدوء تمشي المكنه وتشطفها في الطبق وترجع تمشيها بهدوء على جلده وخلصت ومسحت وشه بالفوطه بابتسامه جميله : نعيما يا استاذ سيلفر ما تنساش تبقى تمضي لي بقى
سيف بص لها وهي بتتحرك وشالت الحاجه وحاسس انه في حلم جميل مش عايز يفوق منه
دموع رجعت و معاها قزازه برفان : ما لقيتش غير برفاني ينفع ولا لا
و قربت حطت في ايدها برفان وحطتها على وشه
سيف العقد حواجبه وابتسم
دموع بخوف : ايه بتحرق
سيف بص لها وعينيه في عينيها : النار منك برد يا دموعي انا موافقه اتحرق عشانك 1000 مره بس كفايه انك معايا
دموعي ابتسمت بتأثر وهي شايفه نظراته ودموعها اتحجرت في عينيها وهز دماغها عشان تفوق من تاثيره عليها : قوم عشان تنام شويه التعب واضح عليك
سيف هز دماغه : مش جاي لي نوم عايزه تنامي انت تفضلي اليوم كان طويل لو مش هتعبك قبل ما تنامي اعمليلي فنجان قهوه
دموع : حاضر ثواني
دخلت وصبتله عصير وطلعت قدمته ليه : القهوه غلط عليك انت تعبان وبعدين الوقت اتاخر على القهوه
سيف ابتسم : انتي تاني
دموع ابتسمت : اه بس المره دي ما فيش تيشرت تمضي عليه عصير بدون مقابل بس ما تتعودش على كده
وقعدت قدامه : هو انت صح كنت عايز ايه مقابل
سيف غمض عينيه واتنهد : مكنتش عايز حاجه انا كنت بماطل معاكي
: طب ليه
: عشان ريحتك تفضل معايا اطول فتره ممكنه
دموع بلعت ريقها ووقفت بسرعه : انا هروح انام تصبح على خير
ودخلت تجري على اوضتها
سيف بشرود : هتفضلي تهربي لحد امتى يا دموعي انا مش مستعجل
دموع نامت على السرير وفضلت تتقلب يمين وشمال بأرق ومش جاي لها نوم فتحت الفون وبعتت
مسدج لندى : “صاحيه
ندى كانت بتدردش مع فارس وشافت رساله دموع : الحق يا كوكو دموع بعتالي رساله تسالني صاحيه ولا لا
فارس : اعملي روم ودخليني معاكم
: وانت ايه حشرك اصلا يا بارد
: ده انت وليه رخمه هعمل انا
وعمل جروب سماه كتاكيتي وجمبيه فيس لابس
نضارة: سيب سايبه جوزك وقاعده على النت يا ست هانم من اولها
دموع فتحت الرساله اللي وصلت لها وقرات اسم الجروب وضحكت : انت بتطلع لي من فين
: استني بس لما نشوف بتاع الكتاكيت ده عايز ايه يا دموع
: بس يا بنت ما لكيش دعوه بيه
: قلبو يا ناس سيف فين
: قاعد بره
: وانتي قاعده فين وسايبه ليه
: انا قاعده في الاوضه بتاعتي وبعدين اعمل ايه يعني
: ما تردي على صاحبتك يا طنط
: ما اتجوزتش قبل كده والله يا فارس
فارس بعت لها غمزه : طب ما تيجي اعلمك
: يلا ياض من هنا وبعدين اكيد هي مستغربه فعشان كده هي اتعودت على التيران
: ندى لو سمحتي مش حابه انك تجيبي سيرة الموضوع ده
: فكك منها يا وزتي قومي خدي شاور حلو طول ما انت مش جاي لك نوم والبسي حاجه مريحه اعملي طبق فشار مع كوبايتين نسكافيه وشغلي فيلم الجهاز عندك وتحتيه هتلاقي السيديهات وبس سيف هيقوم بالباقي
: والله انت عيل وقح انت ازاي اصلا تتدخل في الحاجات دي
: سيبك منها يا فارس المهم ده رايك يعني اعمل كده
: يلا انتي لسه قاعده وسيبك من الوليه المعقده دي ولو في اي حاجه اعتبريني دكتورة العلاقات الزوجيه بتاعتك ههههههه
دموع ضحكه : طب يلا سلام دلوقتي باي يا ندى
: بالراحه على الولد ده لسه طالع من العنايه ما كملش اسبوع
دموع : يلا يا زفت من هنا سلام
وقفلت التليفون وقامت خدت شور ووقفت قدام السرير وهي بتفكر تلبس ايه وكان قدامها قميص قطني قصير وبيجامه طويله والتانيه شورت وهزت دماغها ولبست البيجامه الطويله الستان والبادي بتاعها كان بنص كم على الكمر رشة برفانها وسابت شعرها مفرود علي ضهرها
وطلعت راحت المطبخ شافت سيف قاعد مكانه بس من غير القميص وبيقلب في الفون وهو بيدخن بلعت ريقها و دخلت عملت فشار وشغلت الكاتيل وعملت نسكافيه وخرجت حطيتهم قدام سيف على الترابيزه
: اممم مش جاي لي نوم قلت نتفرج على فيلم مع بعض طول ما انت سهران
سيف هز دماغه وقفل الفون : تمام براحتك نتفرج
دموع راحت ناحية الجهاز وحاولت تشغله بس ما عرفتش : ممكن تيجي تشغله وانا هختار فيلم
سيف قرب منها وشغل جهاز العرض دموع اتوترت من قربه وشكله من غير قميص برغم الضماده اللي مغطي نص صدره بس شكله مهلك واختارت اي فيلم وقعدت على الكنبه بعد ما طفت النور سيف قاعد جنبها برجوله مهلكه ومشيته وهو بيقرب منها الي زي عارضين الازياء جسمها ساخن وهزت دماغها بسبب افكارها الغريبه واخذت النسكافيه وما اديته لسيف : ميرسي
وفرد جسمه علي الكنبه وايده ورا دموع اللي كانت عايزه تهرب على اوضتها بس غمضيت عينيها وهي بتهدي نفسها وبتقول.. ده جوزي…
الفيلم بدا وكان رومانسي جريء اكيد يعني ده في مكتبه فارس
واول مشهد كان في الفيلم بوسه بين البطل والبطله سيف بص لدموع اللي مبرقه عينيها : حلو اختيارك كمليه بقى
وابتسم بهدوء بسبب وشها الاحمر وعينيها المبرقه ونفسها السريع وكان شكلها فتنه
قرب منها وفي باله خلينا نلعب شويه حط ايده على كتف دموع واخذ سيجاره بايده الثانيه وهو بيتفرج على الفيلم
اول ما احط ايده على كتفها دموع بصيت له لقيته مش معاها اصلا وقالت مش واخد باله
وحاولت تركز في الفيلم ما عرفتش بسبب حركه ابهام البطيئه على جسمها
نبضاها زاد وجسمها سخن وبدا مشهد البطل كان هيعمل علاقه مع البطله وبدوا يخلعوا هدومهم
سيف خد الريموت كنترول وقفل الجهاز : انا بقول كفايه يا سهر قومي نامي عشان ما تتعبيش
دموع وقفت ورجعت قعدت ووقفت تاني وهي مش عارفه هي عايزه تعمل ايه ولا تروح فين : لا انا مش عندي نوم وعندي فضول خلينا نخلص الفيلم
وشغلت الجهاز تاني وعدت المشهد الجريء ورجعت مكانها نص ساعه فاتت وسيف حس بيها بتسند راسها على كتفه وبتقرب ببطء من صدره
سيف بص لها بهدوء لقاها نامت خدها في حضنه اكثر وبس دماغها بهدوء وهو بيشم ريحه شعرها وجسمه بيترعش من الاحساس اللي جواه
وان دموع نايمه في حضنه دي عنده بالدنيا ومكنش عايز غير انها تكون في حضنه ويشوف ضحكتها وعينيها اللي بتلمع زي الاطفال
احساس لذيذ داعب قلبه وسند راسه على راسها وغمض عينيه براحه نفسيه انها بقت مراته خلاص
تاني يوم الصبح دموع صحيت لقيت نفسها نايمه بين رجلين سيف ودماغها على بطنه اتعدلت بسرعه فوقته
سيف وهو مغمض عينيه : كنت عايز انقلك بالليل بس ما قدرتش بسبب الجرح حقك عليا
وفتح عينيه وابتسم من شكلها الجميل حتى وهي صاحيه : صباح الخير
دموع تاهت في ابتسامته وصوته الصباحي وعينيه اللي بتحسسها انها اجمل واحده في الدنيا كأنه طفل بيبص لامه بحب بعد ما اديته حاجه حلوه هو بيحبها مع حضن كله حنان
واتمنت في اللحظه دي يكون عندها طفل من سيف يبص لها بنفس الطريقه دي عند الفكره دي فاقت من شرودها وهي متوتره : صباح النور لا عادي المهم متكونش تعبت بسبب النومه دي
سيف حطي صوابعه في شعره وحركه : دي احلى نومه واهدى نومه انا نمتها بقا لي فتره كبيره اوي احلامي اللي كانت بتقلق نومي بقت قدامي بشكل يطمن الروح
دموع عينيها كانت بتلمع وعضت على شفتها : هقوم احضر لك فطار
: لا مش بفطر دلوقتي فنجان قهوه كفاية لو مش هتعبك
: اولا مفيش قهوة على الريق …ثانيا لازم تفطر عشان تاخد علاجك اتصل بفارس يجيبه وخليه يجيب هدومك وحاجتك ….ثالثا بقى قوم فوق كده واغسل وشك لحد ما اجهز الاكل يلا صباحك عسل يا سلفر ..
وهي ماشيه ضحكت : سيلفر جوزي احيه على احلام اليقظه يا جدعان …وهرشت في شعرها بهبل
سيبف سمعها وضحك بهدوء وفتح التليفون ورن على
فارس اللي كان حاضن ندى وبيبوس فيها
وهي بتهمس : فارس عشان خاطري يلا
: حاضر يا قلبي تعالي يا عيوني بعشقك يا ندى ….وحبيته ايوه وغيره هو ما هويت وفي بعده عني بحس اني انتهيت …..وصحي على صوت رنه التليفون ورد : احا يا يا برو حتى في الحلم انا بقول سافر محدش مصدقني عايز ايه على الصبح نايم تحلم بيا ولا ايه
سيف ضحك : ايه كانت زنقاك في الحلم ولا ايه
فارس اتعدل : لا لا لا ما اسمحلكش مش انا اللي اتزنق ده انا ازنق بلدك يا فتى الانبوبه انت
سيف ضحك : ياض انت اتعلمت رط الحريم ده امته
: البركه في مراتك يا اخويا
سيف لعق شفته وابتسم بشقاوه من واقع كلمه مراتك على قلبه : مراتي… مراتي دي مش حريم ياض مراتي دي ملاك ملاكي انا وبس دموع القاضي
فارس ضحك بصوت عالي : ايوه بقى يا برو قسم وسمعني شكل فيلم السهره جاب نتيجه
: هو انت اللي ورا الفكره دي… انا قلت كده برضو دي مش طبيعتها ولااااه انزل من على ودانها وسيبهالي اوريجينال زي ما هي كده انا حابب اتفرج على مهلي
: انا غلطان ده انا كنت هخليها تجيب لك زي الممرضه النهارده وتعيشي الدور بجد
: اقفل يا فارس الله يحرقك على الصبح
: انت متصل بيا ومصحيني من النوم عشان تقول لي اقفل ايه البيض ده
: اه افتكرت ابقى جيب لي هدومي وحاجتي اللي عندكم وهشوف لو في اي طلبات ناقصه هبعت لك تجيبها معاك لحد ما اخف شويه وانا هنزل اجيب كل حاجه
: طب ما تجيبها وتيجي هنا اسهل من ده كله يا سيف
: معلش يا فارس كده مرتاح
: ماشي براحتك على العموم امك مصدقه نفسها وانك عريس والنهارده صباحيتك ومحضره لك فطار ملوكي تحت وهجيبها واجي لك كمان شويه
سيف ابتسم : خلاص ماشي سلام
دموع كانت واقفه وراه ده كله وهي سرحانه في كلامه
سيف قام و شافها وقفه بشرود : واقفه كده ليه
دموع اتعدلت بسرعه : ده ده اه بتحب تاكل البيض ازاي
: حضري انت الحاجات الجانبيه وانا هاخد شاور واجي اعمله …ونكش شعرها ومشي من قدامها بكل هدوء
بس عمل اعصار جواها دخلت المطبخ وهي دايخه قطعت طماطم وخيار وحطت جبنه وزيتون وسخنة العيش وقلت بطاطس
سيف دخل الحمام حاول يغسل جسمه من غير ما يجيب مياه على الجرح وغسل شعره على الحوض وبص على وشه في المرايه وهو حاطط ايده على دقنه وابتسم برغم الجروح اللي فيه وضحك بصوت عالي
وخرج بنشاط وهو لافف الفوطه على خصره دخل المطبخ على دموع بعد ما اشغل جهاز الاغاني على اغنيه فرنسيه
دموع لفت ليه وهي مبتسمه على روقانه وشهقت وبرقت عينيها
سيف : ايه مالك
: ما مفيش
: امال اتخضيتي ليه
: هو انت مش شايف شكلك انت تقريبا نص عريان
سيف قرب منها : انا ممكن اكون كلي عريان في لحظه بس انت أشري … وقرب منها اكثر وهو بيتنفس انفسها السخنه
دموع كانت بصه له بتوهان وقلبها بيدق بعنف بسبب قربه وسيف بيقرب منها لحد ما لزق فيها
دموع جسمها اتخدر و كانت بتترعش ومش قادره تقف على رجليها بس مجمده قلبها : لازم يقرب مني ده جوزي ده حقه وكان عندها فضول تجرب نفس الاحساس وهو جوزها وفتحت شفايفها بخفوت
لكن اتصدمت لما سيف خد البيض من وراها على الرخامه وقرب من البوتاجاز
بكل هدوء في اللحظه دي كانت عايزه الارض تنشق وتبلعها وهي واقفه متصنمه قدامه ومستنياه يبوسه
سيف عض شفته وهو مانع نفسه عنها بالعافيه ومستنيها هي اللي تقرب زي ما طلب منها واتفق معاها
ووقف يعمل اومليت بكل احتراف على الطريقه الفرنسيه واول مادها ضهره فضلت تهويه على وشها وهي سانده على الرخامه وبعدين اتنفست ببطء و قربت منه وفضلت تتفرج عليه وهو بيعمل الاكل وشكله كان يجنن
ولما خلص حاطه على الطبق وغمز لدموع اللي كانت واقفه متنحه : هلبس على ما تحطي الاكل
دموع اومأت من غير كلام
وهو خارج فك الفوطه قدامها دموع صوتت سيف حدف الفوطه على وشها وخرج وهو بيضحك
دموع كانت واقفه مصدومه من حركته الجريئه ومن شكله و هو عريان وضحكته هو بيحدف عليها الفوطه
شالت الفوطه من على وشها وقعدت على الكرسي وهي حاطه ايدها على قلبها وافتكرت شكله وغمضت عينيها وسندت دماغها على الترابيزه قدامها بانهيار
سيف لبس هدوم امبارح واستنى فارس يجيب له لبس وفضل بالبنطلون بس من غير القميص
دخل المطبخ ولقاها حاطه الاكل على السفره ومستنياه ومشغله الكاتل : يلا عشان الاكل ما يبردش
قالتها من غير ما تبص ليه وهي لسه مكسوفه من اللي حصل
سيف عشان يخرجها من المود : مشغله الكاتيل ليه
: هعمل لك شاي بعد الاكل
: لا ما ليش فيه
: دموع خدت نفسها وبتسمت : ولا انا
وطفته وقعدت تاكل جنب سيف بهدوء
الجرس وقامت عشان تفتح
سيف وقف : روحي انت غيري وخدي شاور لو عايزه وانا هفتح ده اكيد فارس وماما
: اوكي هلم السفره طيب
: روحي انت يا بابا جهزي نفسك وانا هلمها يلا
دموع مشيت وهي فرحانه حاجات بسيطه بتفرق مع الواحده الجواز اصله مشاركه في كل حاجه مش في السرير بس وباقي الامور هي خدامه والراجل هو السي السيد بتاعها حاجات بسيطه مع شويه اهتمام طالعين من القلب بيفرقوا كتير اوي
دموع دخلت اخذت شاور سريع وطلعت نشفت شعرها ولبست بنطلون وشميز ابيض وصندل بيتي خفيف ورشه برفانها مع ملمع شفايف وكحل وكانت زي القمر
سيف لم الاطباق بسرعه وطلع فتح الباب
: ايه يا برو احنا هنمثل من اولها وعريس بقى ولسه مصحيش ده انت مكلمني من ساعه يا اسطا
مها ضربت فارس على دماغه : يا واد بطل لماضه واهمد شويه ..وحضنت سيف وهي بتبارك ليه
: اه ما انت مش شايله اللي انا شايله وسعي يا حجه مش وقت احضان بالصينيه بتاعه 2002 دي
سيف : انت جايبه معاكي ليه ده
فارس دخل : لا وكمان مش عاجبك وانا اللي جايب لك المشمر والمحمر من النجمه عشان ترفع راسنا
: طب اقفل بوقك بقى يا خالتي اللتاتهة هاا
: عامل ايه يا حبيبي سيبك من الحيوان ده
: حيوان طب ماشي ما تجيش تقوليلي بقا يا فارس حاول تقنع سيف … ايه القمر ده … وغير كلامه اول ما شاف دموع
دموع ضحكت : قلبي يا قلبي
فارس وقف : بالحضن يا مرات اخويا
وحضنها وهو بيضحك لسيف وبيرقص حواجبه : عامله ايه يا وزيتي مع الراجل ده قولي لي لو مضايقتك..اااا حبيبي يا برو منور والله الليد بهت من حلاوتك يا عريس …و غير كلامه اول ما شاف سيف بيبص له
برفعه حاجب وهو بيجز على اسنانه
دموع قربت من مها حضنتها : عامله ايه يا طنط
: الحمد لله يا حببتي بلاش طنط دي بقى قوليلي يا ماما ولا انا مش زي مامتك
: لا ازاي وانا طول ماما قمر زيك كده
فارس ضحك : لا وبتعرف تبستف كمان ما شاء الله زوجه مثاليه يا برو
دموع بصت له بحده …وسيف ضحك عليهم وحط ايده جمبيه ودموع قعدت جمبه بهدوء وفهمته من غير ما يتكلم وكانت مستغربه نفسها اوي
: جبتلي الحاجه اللي قلت لك عليها
: اه و الشنطه في العربيه وانا نازل هديها لك كنت شايل صينيه فجر الاسلام وانا طالع
وبص له وابتسم : نعيما يا برو بس مالك حالق بمطوه ولا ايه
سيف حط ايده على دقنه وبص لدموع اللي بصت في الارض ووشها احمر
: ابدا ما كنتش عارف احلق كويس بسبب العمليه
مها : ربنا يقومك بالسلامه يا حبيبي يلا يا فارس كفايه كده خلينا نسيبهم براحتهم ابقا جيب دموع وتعالى يا سيف ومتنساش ان جناحك جاهز ومفتوح ليك في اي وقت يا حبيبي
دموع وقفت : ما تخليكي شويه ماما انت لسه جايه
: معلش يا حبيبتي تتعوض لو عوزتي اي حاجه رني عليه رقميى مع سيف
وسلمت عليهم وفارس طلع الشنطه لسيف ومشي مع مها
دموع بصت لسيف : تحب اعمل لك حاجه تشربها
: تؤ مش عايز حاجه ميرسي
: طب تيجي نلعب بس
سيف عقد حواجب باستغراب : نلعب
دموع بحماس : اه ايه رايك
سيف ابتسم وحب يجاريها : يا ترى بقى هنلعب ايهأفضل الهدايا لأحبائكم
: بص انا ما انصحكش تلعب معايا دومينو عشان ههزمك وهيبقى شكلك وحش اوي
سيف ضحك : يعني افهم من كده انك عايزه تلعبي دومينو وكمان هتخسريني ده انا قضيت نص حياتي على القهاوي انا ويوسف يا دموعي
دموع بغرور : تحب تشوف تحب
: اوي …وابتسم بخبث… بس على شروط
: ايه هي
: هتقبليها وتكوني قدها الاول هعرفها لك مش هتقبليها وتكوني قدها يبقى بلاش احسن
: تمام هقبلها شايفني طفله ايه هيا
: تمام الفوز من 200 ببسطها لك اهو …تمام وكل جوله هخسرك فيها هتقلعي حاجه من اللي لابساها ولو هزمتك هرسمك بعديها …ولو انت غلبتيني في جوله ممكن تسأليني على اي حاجه واوعدك هرد بصراحه ولو انت هزمتيني اطلبي اي حاجه وهعملها اي حاجه تتخيليها يا دموع
دموع فكرت في عرضه وكالمعتاد الفضول اشتغل و وثقة في مهاراتها وهزت دماغها بحماس : موافقه ثانيه هجيبها الفتره اللي قعدتها مع فارس كان بيحاول يوفر لي كل حاجه وكان عايز يلهيني فارس ده كان ملاكي في وقت صعب جدا في حياتي …دموع قالت ده كله وهي بتجيب الدومينو من مكانها
وسيف بيسمع لها بهدوء وفتكر اللي حصل وازاي مكنش قادر يقرب منها ولا يساعدها ولا يكون جنبها في وقت زي ده وحس بخنقه بسبب الايام دي
دموع قعدت قدامه : ايه رحت فين
معاكي يا بابا يلا
: يلا
وبدأو يلعبوا اول جوله دموع كسبت بعدد بسيط وصقفت بحماس
: اول سؤال… حبيت قبل كده
: ولا مره حبيت ولا جربت معنى الحب غير لما احم …يلا نكملأفضل الهدايا لأحبائكم
دموع هزت دماغها وتاني جوله برضو كسبت : مش قلتلك هخسرك ما صدقتنيش …السؤال الثاني… ليه سبت مصر 20 سنه ومفكرتش ترجع
: ظروف مكنتش متقبلها برغم انها عاديه بس مكنتش قادر اتاقلم معاها وهي جواز امي من حد تاني غير والدي كنت شاب ومش عاقل كفايه عشان افهم انه حقها ولما استوعبت كان الاوان فات واتعودت اني اعيش لوحدي
ولعبوا تالت جوله وبرضو دموع كسبت : اسالك ايه اسألك ايه امممم انت متقبل انك مش اول راجل في حياتي ولا لا
سيف فضل ساكت ودموع حبه تغير الموضوع : خلاص مش مهم يلا نكمل
سيف خد نفس : بصي مش قصه متقبل ولا لا بس دي حاجه مكنتش في ايدينا … انا مش اول راجل في حياتك بس اللي متاكد منه اني هكون الاخير انا عانيت كفايه بسبب انك كنتي لغيري بس اظن جه الوقت اللي ارتاح فيه في قربك جنبي ولا انت ايه رايك
دموع هزت دماغها بسرعه : اكيد … اكيد
:راضيت فضولك ولا لسه شويه
دموع عقدت حواجبها باستغراب : ليه بتقول كده
: هتعرفي دلوقتي يلا نكمل
دموع فهمت قال لي كده وبلعت ريقها لما كسب من اول ما بدأوا الجوله الجديده …
ابتسمت بتحدي و فكت التوكه المشبك من شعرها اللي نزل على كتافها زي الشلال : طريقك طويل وانا لسه ما رضيتش فضولي يلا
سيف ابتسم على شقوتها… ولعب تاني معاها وخسرها
دموع رقصت حواجبها وفكت الحلق من ودنها
سيف ضحك بصوت عالي : لسه الجوله النهائيه قدامها كتير يا دموعي احنا في ال 50 بس
دموع اتوترت وافتكرت ان الفوز من 200 وقال ايه بيبسطها لك ده كان بيطولها لنفسه ..وكملت باصرار
وبدات جوله جديده …قلعت صندلها واللي بعدها
بصت مكنش قدامها غيري التيشرت يا البنطلون
سيف رجع ضهرو لوراع وقعد يتفرج على حيرتها باستمتاع
دموع خلعت البنطلون وهي قاعده وقدامها الترابيزه يعني مش هيشوفها
سيف ضحك وولع سيجاره : ما تقومي تعملي لنا فنجانين قهوه خلي القعده تكمل
دموع لسه هتقف وقعدت مكانها تاني بسرعه وبصيت له بغيظ : واللهي … لا خليها بعد ما اخسرك بقا
: لسه مصممه
: ايووة
وبدات جوله جديده الدور ده كانت هتقلع تيشرتها
بلعت ريقها ورفعت التيشرت ببطء جنن سيف….دموع قدامه وبتقلع هدومها بإرادتها يخربيت الاحلام لما تتحقق بتبقى دمار
سيف عض شفته بحماس وهو عايز يشوفها زي اول مره شافها فيها واتجنن اكتر لما شاف سُتيانها الاسود علي بشرتها الحليبيه صدرها المليان الطري وهو نصه من بره
دموع وشها احمر من نظراته و واطت لتحت وهي بتحاول تداري صدرها من عيونه
سيف فاق على حركتها وبدأجوله جديده بسرعه وفاز تاني
دموع حطه ايدها على وشها وهي بتحرك صوابعها في شعرها وفي خوف بدا جواها
سيف شاف حالتها واتعدل : خلاص لو مش عايزه تكملي هعمل قهوه واسيبك تلبسي براحتك
دموع هزت دماغها بالرفض وهي بتحاول تغلب خوفها وتوترها وتقنع نفسها ان ده جوزها ولازم هيجي يوم ويشوفها كده وانها لازم تعمل كده وغمضت عينيها ونزلت الاندر من تحت الترابيزه و هي لسه قاعده
رفعت راسها بهدوء : يلا نكمل
سيف لعب معاها جوله ودموع فازت : ايه اكتر حاجه حصلت كانت صعبه عليك غير وفاة يوسف
: انا وعدتك اجاوب بصراحه … الحقيقه هي كذا حاجه اولهم لما سمعتك في حضن راجل تاني …ولما اخواته ضربوكي وانا متكتف ومش قادر اساعدك … ولما اتهمتيني اني شهواني
دموع رفعت كف ايدها وبخنقه : خلاص كفايه لو سمحت مش حابه اعرف حاجه تاني
وبدات جوله جديده وسيف كان عايزها تكسب لكن دموع كانت مش مركزه وخسرت
وللاسف اخر حته على جسمها كان لازم تقلعها مع انتهاء الجوله بفوز سيف 212 نقطه
سيف كان قاعد واحاسيس كتير جواه لما شافها رفعت ايدها وفكت مشبك السُتيانه وبان صدرها قدام عيونه الجريئه.. بهالتهم الورديه وانتصاب يجنن وحسنه على صدرها الشمال لمحها عن قرب
دموع كانت باصه في الارض وهي قرصه على الكرسي اللي قاعده عليه
سيف قرب منها ورجع شعرها لوراه ورفع دماغها وبص في عيونها وبهمس : حابه ارسمك ولا لا
دموع هزت دماغها وهي عايزه تعرف ده كله هيوصلهم لايه
سيف قام فتح الشنطه اللي جابها فارس وشاف الاسكتش بتاعه مع قلم رصاص
سيف قرب منها و مد ايده ليها مسكت ايده ومشيت معاه قعدها على الكنبه اللي كان قاعد عليها : حابه تاخدي وضعيه معينه ولا اقعدك انا
دموع وهي مش قادره ترفع راسها : براحتك
سيف قاعدها علي الكرسي وتني رجليها تحتيها ورافع راسها وخلى ايدها الشمال على كتفها وصوابعها لمسه رقبتها وايدها التانيه على وركها وجاب شعرها على كتفها اليمين
وقعد قدامها باعصاب مشدوده ونفس ضيق ونبض سريع وهو بيحاول يسيطر على نفسه وهو شايفها قدامه عريانه وكل تفاصيل جسمها واضحه قدامه بجرأه قتلته
ومسك الاسكتش بصوابع بتترعش ومن كم الاحساس اللي جواه وبدا يرسم بهدوء
وهو عيونه على دموع اللي بصه في الارض ودموعها متحجره في عنيها و 1000 احساس واحساس جواها
خنقتها العبره بسبب رده الاخير على سؤالها وبسب انها لسه مش مستوعبه انه جوزها وانها قاعده قدامه بالطريقه دي وهو بيرسمها وحست بالرخص ووقفت بسرعه وهي بتشد قميصه اللي على الكنبه من امبارح لبسته بسرعه : انا مش واحده من اللي كنت بترسمهم في فرنسا … انا مش عارفه انت حقير لدرجة ترسم مراتك عريانه ….انت مش بتحرم افرض حد شافهم انا مش مستوعبه انت ازاي تعمل حاجه زي كده…. انا مش رخيصه زي اللي كنت بتعرفهم و بتطلع معاهم مواهبك الدفينه
وقربت بسرعه من سيف : هات القرف ده
وخطفت الاسكتش من ايده ولقت وشها بس اللي في الصفحه كلها وملامحها يا دوب متحدده
بصيت لسيف وهي عقد حواجبها سيف ابتسم بتهكم ومشي راح اوضة فارس القديمه
دموع قعدت مكانها وهي حاطه ايدها على وشها وانهارت في بكي حاد هي مضغوطه غصب عنها اعصابها بقت مش مستحمله اي حاجه وحاسه انها فعلا مش طبيعيه حياتها اتشقلبت 360 درجه مش قادره تستوعب كل اللي حصل وبيحصل ولتاني مره تأذي سيف بكلامها واتهاماتها البطله وكأنه الحيطه المايله في حياتها وبطلع عليه كل ضغوطاتها وهو مش بيكن ليها غير حب وعشق خالص هي مش قادره تستوعب برده ان في حد بيحبها بالطريقه دي والشخص ده سيلفر الرسام المشهور في فرنسا ومديرها في الشغل سيف القاضي وبقى جوزها حاليا مسحت دموعهاأفضل الهدايا لأحبائكم
وقامت تدخل اوضتها اللي بعد اوضة فارس ولمحته قاعد على السرير باصص في الارض وبيهز رجليه بعصبيه وفي ايده سيجاره
دموع رجعت تاني ودخلت المطبخ عملت له فنجان قهوه ساده ودخلت بهدوء لقيته ساند ضهرو على السرير ومغمض عينيه وشعره نازل على وشه وكأنه كان بيشد فيه
دموع حاطت القهوه على الكومودين سيف اول ما حس بيها فتح عينيه اللي كانت حمراء بطريقه تخوف
دموع بندم : اسفه
سيف اتعدل بسرعه ومسك ايدها شدها على السرير وركب فوقيها ودخل بين رجليها وبغضب : انت عايزه ايه ها شويه تقربيني وشويه تبعديني وتسمعيني كلام زي السم شويه تتضحكي في وشي وشويه تكشري وتبصي بقرف كأني ناقص تنغيص في حياتي انت عايزه ايه بالظبط انا زهقت
وكتف ايدها فوق دماغها وقرب منها دموع غمضت عينيها وبانهيار : لا لا عشان خاطري ابعد عني انت قلتلي مش هتغصبني على حاجه ارجوك بلاش انت كمان تاخدني غصب عني زيه
سيف برق عنيه بصدمه وحس ان في نار بتطلع من دماغه
دموع حاطت ايدها على بقها بسرعه
سيف بغضب : انا مش حيوان ولا بهيمه عشان اخدك غصب عنك ودي تاني مره تفكري فيها ان شهواني وبتبع غريزتي زي الحيوانات و لاول واخر مره يا دموع تشبهيني بيه ولا تجمعيني معاه في جمله واحده انت فااااهمه ولو فكرتي بس مجرد تفكير انك تجيبي سيرته على لسانك انا هقطعهولكككك ..
قال الاخيره بصوت عالي… خلى دموع اتنفضت في مكانها وهي بتهز دماغها بسرعه ودموعها نازله
سيف شاف منظرها وجز على اسنانه بعصبيه مفرطة : انت بتعيطي ليه دلوقتي هو مش انت اللي عامله ده كله خلاص اسكتييي بقا
دموع زادت في بكاها اكثر وشهقاتها بقت عاليه وكانت بتجرح صدر سيف مش صدرها هي
: مصممه ليه تخرجيني عن شعوري وتشوفي وشي التاني اللي انا مش عايزه ابينه لكي انا مش بتمنى في حياتي غير اني ارسم الضحكه على وشك ليه توصليني للدرجه دي مش عايزه الحاجه ارفضي بهدوء ليه بتوصليني معاكي للسحاب وتهبديني في الارض انا بدات اجيب اخري يا دموع بدات اجيب اخري ما تزعليش من اللي هيحصل بعد كده …مسح دموعها بكف ايده وباس دماغها
وقام بسرعه دخل الحمام وفتح الدش على ميه بارده وهو بيلكم الحيطه بغضب وحزن.. مره واتنين لحد ما جرحه اتفتح من كتر ما هو شادد اعصابه
خرج من الحمام ولف الفوطه على خصره وراح ناحيه الشنطه طلع بنطلون قطني لبسه ودخل البلكونه
وخد علبة سجاير معاه
دموع شدت شعرها وهي مش طايقه نفسها وكان الندم بياكلها من جواه وصوت بكاها عالي… مسح دموعها وبس دماغها رغم كل اللي عملته وقالته وحست نفسها قليله اوي وهي كل شويه تغلط فيه وترجع تعتذر وهو بيتعامل معاها بكل حب وبيراعي شعورها وهي معدومه الاحساس اتجاهه
سيف فضل واقف في البلكونه لحد ما الشمس غربت وجرحه مع الميه والهوا كان زي النار وحس انه التهب ولا دي النار اللي جواه رمى السيجاره الاخيره من العلبه
ودخل اوضته لقاها مستغطيه ونايمه في راح قدامها وهزها بهدوء
دموع كانت مصدعه من كتر العياط مش قادره تفتح عينيها ونامت من التعب : امممم
: قومي نامي في اوضتك عايز اريح شويه بدل ما تصحي وتفكري اني استغليتك وانت نايمه
دموع كشرت وهي لسه مغمضه عينيها : لا مش قايمه نام ما حدش مسكك
سيف ببرود : انا بحب انام عريان في سريري
دموع بنفس البرود : عادي ما انا شفتك عريان الصبح مش هتفرق لو شوفتك مره وكمان و عشان نبقى خلصين دي المره التانيه بالنسبه لي… ورمت قميصه من تحت الغطا ..دورك..
ولفت على جنبها التاني وكملت نوم
سيف اومأ بنرفزه ولف الجهة التانيه وخلع بنطلونه ودخل تحت الفرشه بتستفزه وفي الاخر تبقى عامله زي الكتكوت المبلول بس هيفضل وراها وراها برده لحد ما يجيب اخرها
سيف نام ووشه قدام وشها ودمعه نزلت من عينها : حقك عليا انا مش مش عارفه هفضل اقولها كم مره بس عشان خاطر استحملني شويه انا حاسه نفسي مش كويسه وبنهار من اقل حاجه
سيف مسح دمعتها : نامي وما تفكريش كتير ريحي دماغك الصغيره اللي مش هتقدر تستوعب… حبي ليكي…
قال الاخيره بهمس دموع ما سمعتهوش وغمض عينيه بتعب وارهاق
دموع حست بهدوء انفاسه وعرفت انه نام قربت منه وهي بتتأمل ملامحه وقلبها اترعش من جماله وبلعت غصتها لما شافت حواجبه معقودين رفعت صباعها ومشته بين حواجبه عشان التكشيره تضيع .
قربت منه بأنفاس مضطربه وكأنه بيسحبها ليه ومش قادرة تقاوم منظر شفيفه المنفرجة براحه .
وحطت شفايفها علي شفيفه وباسته بكل هدوء وهي بتشهق بخفوت وجسمها بيترعش بعنف مره واتنين ودموعها نزله وبتمسح علي شعره براحه واسف
سيف فتح عيونه بإعياء ولقاها بتبوسه ورجع اغمض عينيه تاني وهو بيحاول يقام التعب بس ما قدرش
دموع لسه بتبوس في شفايفه ومش قادره تبعد عنه وضغطه بضوافرها علي كتفه وهي مش حسه بنفسها ولفت على ضهرها بسرعه وهي مصدومه من نفسها ازاي عملت كده ولما قرب انهارت ..
رجعت لفت ناحيته تاني وغمضت عينيها وهي بتدفن نفسها في حضنه الدافي ونامت بارهاق مره ثانيه الساعه 1:00 بالليل دموع صحيت وهي حاسه بسخونيه فظيعه بتحرق جسمها بدات تفوق
وهي حسه بجسم سيف على جسمها العريان وحست بحاجه صلبه تحت وركها وقامت بسرعه وتوتر بس الحراره اللي كانت منبعثه من سيف ما طمنتهاش
حطت ايدها على جبهته واتصدمت من حرارته العاليه وجسمه العرقان : سيف سيف انت كويس انت سامعني رد عليا عشان خطري
: دموعي نفسي اسعيدك ومش عارف تعبتيني يا دموع وهديتي حيلي …قالها سيف بصوت مبحوح وارهاق وغمض عينيه تاني
دموعها نزلت وقلبها اتفطر عليه وحاولت تفوقوا تاني
ما فقاش
قامت واخذت قميصه من على الارض لبسته بسرعه وطلعت خدت تليفونها من بره
ورنت على فارس : الو ايوه يا فارس اسمعني مش وقته سيف تعبان وحرارته عاليه ومش عارفه اعمل ايه مش راضي يفوق ماشي سلام مستنياك سلام
ودخلت لبست هدومها عشان فارس قال لها هيجيب الدكتور وجاي
ودخلت عند سيف اخدت بنطلونه من الارض ولبسته بسرعه وهي بتحاول ما تبصش على جسم العريان قدامها وتقاوم خجلها
وقامت جابت فوطه نظيفه وميه ساقعه وقعدت تعمل له كمادات
ربع ساعه والجرس رن جريت على الباب : تعالي يا فارس اتفضل يا دكتور
ودخلت قدامهم الاوضه…. الدكتور قرب كشف على سيف وقاس درجه حرارته وحقنه بمضاد حيوي وخافض للحراره ومضاد للالتهابات
وكشف عن جرحه : ده اهمال الغيار مبلول والجرح ملتهب هو اللي سبب ليه السخونه دي يا ريت نهتم بالمريض شويه واضح ان العمليه كانت كبيره والاصابه ما كانتش سهله…
وطهر الجرح وحط له غيار نضيف : يا ريت يمشي على العلاج بانتظام انا اديت له حقنه وشويه كده هيفوق يا ريت يا مدام تستمري بعمل الكمادات ولو في اي جديد عرفيني تصبحي على خير والف سلامه مره تانيه
فارس بهدوء : اتفضل يا دكتور عشان اوصلك
خرج الدكتور ووراه فارس اللي لف لدموع : ايه اللي حصل له وصلوا لكده
: شدينا شويه مع بعض …. ودموعها اتجمعت في عينيها
فارس بخفوت : بس خلاص اهدي حصل خير اهتمي شويه بسيف يا دموع هو محتاج لك تعب كتير قبل ما يشوفك وتعب اكتر بعد ما اقابلك جه الوقت اللي يرتاح فيه جنبك وانتي كمان اظن عانيتي كفايه في حياتك القديمه سيبي نفسك وحرريها من الضغوطات وافتحي قلبك لسيف وما تخافيش ده اكثر واحد ممكن يكون بيحبك في الدنيا وعمره ما هيأذيكي
: غصب عني يا فارس انا حاسه اني مش كويسه واقل حاجه بتخنقني ومش عارفه مش عارفه انا خايفه ما ميرتاحش معايا او ماقدرش اسعده هو اكيد محتاج لواحده يكون هو اول راجل في حياتها
فارس ربت على شعرها بحنيه : بس ما تقوليش كده سيف تفكيره غير كده خالص قربي منه وانت هتفهميه وبعدين انت نفسيتك تعبانه ومحتاجه تغيير جو سيف يخف شويه وهروق عليكم اشطا يا حب
دموع هزت دماغها من غير كلام
: يلا هنزل انا بقى وراه الدكتور اللي اتحنط تحت ده والصبح ابقى اجي اطمن عليه
: سلام خلي بالك من نفسك وسوق بالراحه معلش تعبتك
: ده اخويا يا ست انت عبيطه ولا ايه يا وزتي …وابتسم لها ونزل
دموع دخلت عند سيف وقعدت جنبيه على السرير تعمل له كمادات سيف بدا يتحرك ويخرف : لا يا يوسف عشان خطري امممم يا امي…. دموع لا ما تسيبنيش لا دمووووع لا لا
دموع حطت ايدها علي وشه : بس اهدي انا معاك انا جنبك مش هسيبك صدقنيي سيف فتح عينك ده كبوس
سيف قام منفوض و بص لدموع باستغراب و شال الفوطه اللي على دماغه : حصل ايه
دموع بهدوء : جرحك التهاب بسبب الميه والهواء اللي كنت واقف فيه وحرارتك ارتفعت ومكنتش راضي تفوق اتصلت بفارس جاب دكتور عالجك وبيقول لازم اهتمام ورعايه وما نستخفش بالجرح
سيف اومأ وحط باطن كوعه على وشه وعطس وحط ايده على الجرح بألم : ااه …يالهوي اومال اللي بتبقى فاتحه قيصري وتعطس بيبقى ايه حالها
دموع ابتسمت باستغراب على كلامه وقام اتعدل
دموع وقفت بسرعه : رايح فين
سيف بهدوء : هعمل حاجه سخنه احسن حاسس ان هيجي لي برد وانا مش ناقص
: طب خليك وانا هعمل لك ارتاح انت تعبان
سيف : لا مش هنام في السرير لو نمت هتعب اكتر هاتي لي تيشرت بس من شنطتي لحد ما افضيها بعد اذنك
: حاضر
وطلعت وهي متضايقه من الرسميه اللي بيعملها بيها وخرجت جابت له تيشرت ودخلت لقيته قاعد على السرير وساند دماغه على كفوف ايديه وشكله وجع قلبها
قربت وحاطت التيشرت في رقبته سيف بص لها باستغراب بس سابها تلبسه وقف بهدوء : شكرا تعبتك
دموع بنرفزه : انت بتتعامل معايا بالرسميه دي ليه هو انا مش مراتك وبعدين انا اعتذرت لك انا نفسيتي تعبانه الفتره دي ارجوك تعذرني
سيف بص لها : مش معنى اني بطلب منك الحاجه بادب اكون بعاملك برسميه انت مش من حقك تخدميني فلازم اطلب منك الحاجه من غير ما احس اني بامرك وان انتي لازم تنفذي من غير تفكير ده واحد…
اثنين انا لو زعلان منك مش هعبرك اصلا ولا هتعامل معاكي اساسا انت واخده عني فكره وحشه انا مش هقدر اغيرها غير بافعالي مش بكلامي…
ثلاثاً بقى انت مش متقبلاني في حياتك زوج ليكي وانا مش حابب افرض نفسي عليكي مش بالعافيه هي فياريت المعامله بينا تكون بادب واحترام متبادل ويا ريت تمسكي اعصابك وما تغلطيش فيا تاني
وانا لو عديتها مره واثنين فما تفكريش ان ده ضعف مني ابدا … واتقي حلمي وصبري عليكي ان انا مش حابب اوريكي وشي التاني وخلينا نعيش بهدوء ان احنا اتكتب علينا نعيش مع بعض لازم نأقلم نفسنا بقى ..يلا عن اذنك
دموع قعدت على السرير ومش عارفه تعمل ايه كانت عريانه قدامه وجمبيه وهو مقربش منها ودي حاجه ضايقتها ولما اقرب قالت لا وبعدته وانهارت خبطت في الكلام لما حاولت تعمل حاجه تخلي حياتهم سهله وبسيطه ويقدروا يتعاملوا مع بعض جت في الاخر بوظتها بتهورها وكلامها اللي زي السم
بقت بتشد في شعرها زي المجنونه ومش عارفه تعمل ايه سيف كسر كل توقعاتها غير اللي هي عارفاه خالص وغير اللي هي فاهماه تفكيره غير تفكير الحيوان اللي كانت متجوزاه قبليه و هي مش مستوعبه ده كله
مش حابه تجيب سيرته ومش طايقاه ومش طايقه تفكر فيه بس مش قادره تبطل مقارنه بينه وبين سيف من جواها …هي خايفه ليه ومن ايه ما تعرفش
مسكت تليفونها وبعتت رساله لندى : تعالي لي بكره عايزاكي ضروري وهاتي ياسمين معاكي انا محتاجه لكم جمبي
وطلعت بره لقيت سيف حاطط شال على كتافه وماسك مج كبير بين ايديه وبيتفرج على التلفزيون دموع قعدت جمبيه ومش عارفه تقول ايه : انت ما اكلتش من الصبح هقوم احضر لك عشا
سيف من غير ما يبص ليها : لا طلبت بيتزا ما تتعبيش نفسك
دموع عضت شفتها بغيظ : تمام براحتك
وفضلت قاعده جنبيه لحد ما الجرس رن سيف وقف وقام فتح الباب واخذ العلبتين من الدليفري وحاسبه ودخل
مد واحده لدموع اللي خدتها منه بهدوء واول ما شمت ريحتها حست انها كانت جعانه اوي فتحت العلبه : دي زي ما انا بحبها عرفت ازاي …واخذت حته.. واو انا فاكره اني كلت من المطعم ده قبل كده امممم لذيذه اوي
وافتكرت اكلت امتى من المطعم وبلعه اللقمه اللي في بقها وكشرت وسابت البيتزا قدامها سيف عرف انها افتكرت وزي ما كانت فاهمه ان حسين اللي جابها
يومها نفسها سدت وبتسم من جواه بس ما هنتش عليه يسيبها جعانه وهي كانت فرحانه بيها زي الاطفال وبهدوء : انا اللي جبتها لك
دموع : افندم
: اليوم ده انا اللي جبتها سمعتك وانت بتقولي لندى
وانا اللي طلبتها لك
دموع شهقت وحطت ايدها على بقها بصدمه وهي لسه دلوقتي مستوعبه ان حسين عمرو ما جاب لها اكل من برا لا وكمان من مطعم غالي زي ده
وابتسمت لسيف ونفسها اتفتحت تاني ورجعت تاكل بسرعه
سيف ابتسم بتكه ورجع ياكل بهدوء
وهي في نص اكلها : وانت كل حاجه كده كنت بتسمعها كنت مركز انت اووي
سيف : مش قولتلك متفكريش كتير وريحي مخك الصغنن ده
: بجد والله رد علي سؤالي عندي فضول
سيف اتنهد : مكنتش بتجسس ولا اتعدي علي الخصوصيه هي كانت بتبقا صدف ومشالله
شبابيكك كانت علي البحري بس يعني
بتصدف نازل بتصدف طالع واقف في
البلكونه في الاوضة وهكذا وقفلي
بقا علي الموضوع ده انا كنت في فترة
صعبه وفاقد الشغف في اني حته اتنفس
ولقيت قدامي المضاد لده كله فا بقيت مركز
معاكي ولقيتك بتسحبيني من العتمه وحده
وحده بدون ماانتي تحسي ولا حتي تخدي
بالك ..بس
: وليه انا الي بسحبك ايه عجبك فيه ايه شدك
سيف بص لها بعيون عاشق من فوق لتحت ونظراته كانت بتلمع وسط الاضاءة الخافته : لما تكبري هتعرفي
: عشان خطري
: تؤ مش هريحك عشان تبطلي فضولك ده شوية عارفه هقولك امته لما تعرفيني كنتي دخله شقتي ليه …
: وايه الي فكرك باليوم الكأيب ده بقا
: عاادي بص يا دموع ..وقام وقف قرب منها وقعد جمبيها ومسك ايديها الي اترعشت من لمسته
: حياتك القديمه مش عايزها تأثر علي حياتنا دلوقتي عايزك تتعملي كأنها مكنتش ولا عشتيها انسيها عشان
انا كمان انساها لو صدف وفتكرنا حاجه من الماضي
عايزك تبقي عادي ومتحسيش باي حاجه اذا كانت ذكره حزينه او لا انا كنت جزء من الماضي ده ومزلت معاكي وهكون للابد فهماني ..
دموع بخفوت من طريقة كلامه الهادية وايديه الي بتحسس علي صوابعه عيونه صوابعه الي كل شوية ترجع شعرها لوراه : بحاول افهمك صدقني يا سيف
سيف ابتسم بهدوء وباس دماغها : ماشي ي وزته
: بس ملكش دعوة بيه ده حبيبي
: طيب ياختي وشك عليه
والفون رن دموع مسكته وضحكت : كنا لسه جايبين سيرتك انا وسيف
: ههههعههعه الطيب عند ذكرو
دموع كانت فتحه المايك : مين الطيب ده يا مقطع
: هههههههه حبيبي يا برو قلبك ابيض ايه يا بيضه فرهدتي من اول ليله شكلي كنت مخدوع فيك يسطا
: بس ياض يا ع.. وسكت عشان دموع متسمعهوش وهو بيشتم ..
: هههههههه ايه الادب ده بركااااتك يا قدرة عملتيها ازاي دي يا وزتي
: انا يا فارس ده انا غلبانه ومعملتش حاجه
سيف نزل التيشرت من علي كتفه وظهر اثر ضوفرها عليه : غلباانه اوي قطه سيامي ..وبهمس ..بس ضوفرها
عايزة تتقص
دموع اتصدمت : ده ده
سيف حط صباعه علي شفايفه : هوووش ..وشاور علي الفون
: انتو بتعملوا ايه هو ايه الهدوء ده انا جيت في وقت خطأ
دموع اتهربت من نظرات سيف وبتوتر : لا يا فروسة ده انا كنت بشرب كنت بتقول ايه يا حبيبي
سيف بصلها برفعة حاجب خلاها بلعة ريقها : مش بقول يا قلبي انا بس كنت عايز اطمن عليه وخلاص اطمنت
يلا تصبحوا علي خير يا وزتي
: وانت من اهله يا فارس باي
دموع قفلت ووقفت بسرعة : هروح اعملك عصير
سيف مسك ايدها وقعدها جمبيه تاني رفع وشها وبخفوت : بصي لي
دموع رفعت وشها الاحمر من الاحراج : وانا تعبان كنت حاسس بيكي قربتي مني وبوستيني بس كنت مش قادر افتح عيني من التعب فكرته حلم زي احلام كتير جيتي فيها وقربتي مني كان حلم ولا لا يا دموعي
دموع كانت علي وشك البكي : مش عارفه
سيف ابتسم : تؤ مش حلم ضوافرك معلمه عليا مش حلم يا دموع
وعض شفته : طب مش المفروض وانا فايق عشان اكون ند ليكي وقدر احسسك الي عمرك ما حستيه يا قطتي
دموع بتهرب : خلاص عشان خطري وبعدين ده كان حلم يمكن خربشتك لما شدينا مع بعض بيتهيألك انا معملتش كده
سيف لعق شفته ..هتهربي لحد امته انا معاكي للاخر يا دموع لحد ما تيجي مسلمه بكامل ارضتك بس ده ميمنعش اني اللعب معاكي شوية ..
وحط ايده علي خدها : انت حلوة اووي يا دموعي عيونك فتنتي ..وباس عيونها …خدودك مش عايزه غير انها تتعض ..وباسها بهدوء مره واتنين وفتح شفايفه عضهم براحه..
دموع وهي مغمضه عنيها وبتتنفس بصعوبه: اوووتش
سيف
: قلبو
دموع فتحت عيونها : هاا
سيف بص علي شفايفها المفتوحه وشكلهم المغري وقرب منها : شفيفك يا دموعي شفايفك بتقتلني عايز احس بيهم وبحلاوتهم وهي بتدوب بين شفايفي و لسانك
علي لساني اوووف … تسمحيلي …
دموع كانت متخدره من سحر عيونه الجريئه وكلامه الاجراء وهمساته ولمساته وووو
يتبع….
سيف ودموع الفصل الخامس والعشرون 25
...سيف بص علي شفايفها المفتوحه وشكلهم المغري وقرب منها : شفيفك يا دموعي شفايفك بتقتلني عايز احس بيهم وبحلاوتهم وهي بتدوب بين شفايفي و لسانك
علي لساني اوووف ... تسمحيلي ...
دموع كانت متخدره من سحر عيونه الجريئه وكلامه الاجراء وهمساته ولمساته وهزت دماغها زي المغيبه
سيف بخفوت وصوت عميق :Laisse-moi violer la sainteté de tes lèvres comme je le souhaite, car tu es désormais à moi.
(دعيني أنتهك حرمة شفتيك كما أشاء، لأنك الآن ملكي.)
دموع قلبها تنفض من كلامه وطريقته ونفسه السخن الي بيضرب في وشها وغمضت عنيها لما قرب منها وشفايفها مفتوحه سيف كان بيقرب بكل بطئ وبيتنفس بسرعه وعنيه متخدره من احساسه ..
لمس شفايفه ورجع لوراه ودموع قربت غصب عنها لعق شفته وقرب تاني وشفايفهم اتلمست وانفاسهم اختلطت
ورجع لوراه وهو بيعذبها وبيشوف هتعمل ايه وعايزة البوسة دي زيه ولا لا
دموع شهقت بخفوت وشفايفها اترعشت و اعصبها تعبت من غير حتي ما يقرب منها وبهمس : انت بتعمل فيه ايه
سيف بنفس الهمس : Je te veux follement
( عايزك بجنون )
وهجم علي شفايفها بسرعه خطفت دموع وكان بيلتهم شفايفها بجوع واضح وشهوة وحب مفرط يوجع القلب من سرعة دقاته كان بيمص شفايفها وهو بيتلذذ ويزمجر بخفوت حط صوابعه في شعرها والتانيه علي وسطها أفضل الهدايا لأحبائكمأفضل الهدايا لأحبائكم
وقربها منه بقوة وهو بيمص شفتها الي تحت وبيعضها
بعنف ويرجع يمصها براحه خد الي فوق ومصها وداعبها
بلسانه
ومسك وشها بين ايديه : Oh Échange avec moi, mes larmes
( ااه بدليني يا دموعي )
دموع كانت في عالم اخر وهي ديبه بين ايديه وكأنها اول مره تتباس ريحت انفاسه وطعم شفايفه اللذيذه
احساسه واحترافه قتلوها كانت مش قادره حته تحرك
ايدها او تفتح عنيها ومن غير ما تفهم هو قال ايه
شدته ليها وفتحت شفايفها وخدت شفته الي تحت مصتها بين شفايفها وهي عايزة تعمل زيه سيف اتجنن
من حركتها وشالها قعده علي رجليه وهو بيعصر ضلوعها بين ايديه وبيضمها ليه كأنه مش مصدق انها حقيقه
وبنفس سريع ومشاعر هايجه : افتحي عيونكك عاايز اشوف تأثيري عليكي فيهم افتحي شفايفك ونسي الدنيا
جواه حضني يا دمووعي
دموع فتحت عيونها النعسانه الي بتلمع بدموعها من فرط مشاعرها الي هاجت جواها سيف انتهي وقلبه اتصرع لم شاف نظراتها زمجر وهو بيشد شعرها وحط جبهته علي جبهتها : عيوونك قتلتني يا دمووعي مش قاادر
دموع بهمس : سيف
سيف بص في عيونها : ااه قلبو
وهبط علي شفايفها ودخل لسانه الدافي ولمس لسانها وداعبه وخده بين شفايفه ومصه وهو متلذذ من طعم ريقها المُسكر بدرجة اشد من الوسكي الي كان بيشربه
دموع لفت ايدها حولين رقبته وضمته ليها وهي بتبدله الشغف بشغف اكبر ولسانها بيداعب لسانه سيف خد شفايفها الاتنين بين شفايفه ومصهم ولسانه بيتحرك عليهم بسرعه ولهفه دموع اترعشت وهي بتغرز ضوافرها
في رقبته وايد سيف بتتحرك علي وسطها وضهرها والتانيه في شعرها بيشده برومانسيه دموع انتهت بوسة وحده خلتها اترعشت وضمت رجليها بقوة
سيف فصل البوسة وحضنها ودموع دفنت وشها في رقبته وهي بتشهق : بس يا بابا اهدي يا دموعي
اششش خلاص بس شهقاتك دي بتجرح قلبي
دموع بنفس عالي ورجفة : سيف مش ق.قادرة حسه اني اممم
سيف قعدها علي الكنبه وقام دخل المطبخ جاب لها كباية عصير وهو اعصابه بتتنفض ..
قرب منها وخدها علي رجليه تاني : اشربي يا حبيبي
دموع عضت شفتها من حنيته وقربت بسرعه باست شفايفه تاني سيف ساب العصير علي التربيزة ومسك وشها بين ايديه ودخل معاهم في حرب جديده وكل واحد بيمتص شفايف التاني بشهوة
فصل البوسه وحط الكبايه علي شفايفها دموع خدت رشفه والتانيه وسيف متابعها بعيون بتلمع بنار الحب والرغبة بعد الكباية ولحس العصير من علي شفايفها ورجع يشربها تاني وقبل ما تبلع قرب منها بسرعه ومص شفايفها وشرب من بينهم العصير ورجع شربها تاني ودموع مبلعتش وستنته يقرب منها تاني تشوف أفضل الهدايا لأحبائكم
هيقرف منها ولا لا لقته عمل نفس الحركه
ومص العصير من بين شفايفها تاني وعملها
مره واتنين لحد ما خلص الكبايه
سيف عض شفته بأثارة : هو ده بجد عصير السعادة
دموع عضت شفتها ودفنت وشها في رقبته وضحكت وهي بتشم ريحته الي بتعشقها : اممم ريحتك حلوة اوي
سيف حضنها : كلي ملكك يا دموعي ..
ومسك وشها بين ايديه : انتي عارفه بقا ريحتك دي
ودفن وشه في رقبته وشم بعمق وطلع لسانه ولحس رقبتها من اولها لاخرها وهمس عند ودنها : كانت بتقتلني
كنت مهوس بيها من ساعت ما حدفتي تيشرتك علي وشي وانا ادمنتها كل ليله كنت باخد تيشرتك في حضني وانا بدور علي ريحتك فيه كنت بنام وحاسس انك في حضني وطول الليل احلم بيكي انك معايه زي دلوقتي
احلامي اتحققت يا دموعي وانتي معايه صح
دموع هزت راسها بتأثر : صح انا معاك انا في حضنك ريحتي وكلي ملكك دلوقتي ..انا... انا سمعتك وانت بتقول بنام وانا حاضن قميصها مكنتش مصدقه انك
بتعمل كده فعلا مش مصدقه انك بتحب ريحتي
للدرجة دي فضولي خدني ودخلت شقتك وانت
نايم وشفتك حضنه بجد
سيف رفع وشه من رقبتها وبص في عيونها : سمعتيني ازاي
دموع بكسوف : وانت بتتكلم مع مشاكس
: انا مش مجنون علي فكره ..او اقولك انا مجنون بيكي فعلا ..ودفن وشه في صدرها ...احضنيني يا دموع
دموع حضنته ودموعها نزلت : علي فكرة انا
: انتي ايه يا دموعي
: انا امم يعني
: هششش بس متتكلميش كل حاجه في وقتها حلوة الايام بنا كتيرة متقوليش حاجه غير لما تكوني متاكده انك عايزة تقوليها بجد
دموع ابتسمت واومأت بهدوء : انت ازاي كده
سيف عقد حواجبه باستغراب وكان شكله لذيذ اوي قابل للاكل : كده ازاي
دموع تاهت في جمال ملامحه وعيونه الحادة الي جواها حنان الدنيا كلها : انت جميل اووي
سيف ضحك : والله انتي الي جميلة انا خايف بعد شوية تقوليلي انت كيوت اوي و يبقا يا شماتت فارس و يوسف فيه
دموع ضحكت ووشها احمر : بس بقا
سيف ضحك برجولة : بتتكسفي يا قطتي
دموع بدلع رباني : سييف
سيف عض شفته : يالهووي علي سيف الي طلعه بتزلزل من بين شفايفك بعشق اسمي لما تنطقيه ..قلبوو
دموع بصت له بخفوت : قلبك بجد
سيف لعق شفته وقرب منها وخد شفايفها بين شفايفه تاني : امممم شفايفك جننتني
مش عايز يعترف لها بحبه غير لما تقرب منه بكل ارادتها مش عشان هو بيحبها
ومص شفايفها بجنون وهو بينيمها علي الكنبه وطلع فوقيها دموع اتعلقت في رقبته وبدلته البوسه
سيف دخل بين رجليها ورجولته المنتصبه لمست انوثتها دموع اتنفضت ووقفت البوسة وجسمها اتخشب
: هششش متخفيش انا مش عايز غير اني ابوسك مش قادر ابطل مش عايز غير شفايفك دلوقتي وانا لسه عند كلامي هستناكي انتي تيجي ومش هيكون بتأثيري عليكي
لا ده برغبتك الخالصه انا لو عايزك دلوقتي تسلميلي
كل حصونك هعملها بس مش عايز كده تؤ عايزها
تكون بإرداتك انا اه عايزك وعايزك اوووي فوق ما تتخيلي بس كفاية عليا دلوقتي شفايفك الي بتنقط
عسل صافي دي هيبقا كتير عليا اوي وانا قلبي
ضعيف في محراب جمالك ....
دموع كانت فتحه شفايفها وعيونها ولو طلب منها تفتح حاجه تاني مكنتش هتتردد لحظه كانت مصدومه انا ازاي كنت غبية لدرجة اني قولت عليه شهواني ازاي كنت وحشه لدرجة اني غلط فيه مره واتنين ده ملاك يأمر يطاع هو قادر يفرض سيطرته ورجولته عليها ويقولها
حقي وفعلا هيكون حقه بس سيبها براااااحتها جدا
قلبها مات وداب و مات وصحي في حبه الف مره
كان جواها الف احساس واحساس واولهم جلد الذات وكان هيجيلها هارت اتاك من كلامه والي بيعملوا فيها
دموع بغصه وعيونها بتلمع : سيييف ..ورفعت وشها وخدت شفا
يفه تاني وتالت وهي مش قدرة تبعد عن شفايفه زيه واكتر ...الاحساس الي اتسرب في قلبها ودب في باقي جسمها بسبب البوسه وملمس شفايفه وطعمهم اصعب من انها تقدر تقاومه
سيف حضنها وندمج معاها وهو مش قادر يسيطر علي نفسه اكتر من كده قام وقف وهو شايلها في حضنه
ولف رجليها حولين خصره ..
دموع فصلت البوسه و بخوف : لا نزلني جرحك يا سيف مينفعش
سيف حضنها وباس دماغها وحط راسها علي صدره : جرحي في قلبي ي دموع وانا بداويه متقلقيش روحي
فدا عيونك ولحظة من لحظاتك اللذيذة دي يا بابا
( يخربيتكككك حد يسكت الراجل ده يا بنات مش عارفه اكتب دوخني 😂😂♥️)
دخل بيها الاوضة وحطها علي السرير ولف النحية التانيه ونام جمبها سند ضهرو علي السرير وفرد دراعه : تعاالي
دموع قربت بكسوف وحطت راسها علي كتفه وهي بتغمض عنيها وعضت شفتها وبتتنفس ريحته وتتنهد براحه ..
: مرتاحه
: اوووي
سيف لف ليها وبقا نايم علي جنبه باس دماغها : عايزك تكوني مرتاحه ومبسوطه ديما ده كل الي يهمني مش مهم انا كفاية عليا اوي اني حسك مرتاحه معايه
راحتك راحتي يا دموعي ..
دموع ابتسمت بحزن وبشرود .. انا مكنتش عايشه حرفيا ااخ علي وجع سنين اتداوي في ساعتين ومش عايزني اكون مرتاحه وانت بتقدم راحتي علي راحتك انا مش
متخيله ان في كده هو انا بجد محبوبة بالطريقه دي
سيف حط صوابعه فشعرها ورافع راسها ليه : مش قولتلك متفكريش كتير وتشغلي دماغك الصغننه
عيشي معايه لحظه بلحظه ومتفكريش انا مش
هأذيكي مش هجرحك ثقي فيا اووكي
دموع هزت دماغها وعنيها في عنيه ونفسها ضاق اول ما لعق شفته الحمرة سيف ابتسم بشقاوة وقرب منها
: اممم عايزاهم
دموع هزت دماغها وجسمها اترعش من ابتسامته
سيف بهمس : اتكلمي قولي عايزة ايه سيبي نفسك لمشاعرك والي انتي حساه بس ...
دموع برجفة : عا عايزاك تبوسني تاني
سيف مسح علي خدودها بهدوء : عجبتك البوسة
دموع اومأت : عشان منك
سيف ابتسم وقلبه دق وجسمه كله اتشد بس عادي مستعد يعيش في جحيم كفايه انه مطمن بقربها جمبه
برغم احتياجه الشديد ليها بس هو عايزها تطمن ليه
تثق فيه تسلم له بكل جوراحها مش عشان اثار شهوتها
سيف نام علي ضهرو ومد ايده ليها : Viens ici, mes larmes
( تعالي يا دموعي )
دموع قربت زي البيبي الصغير وسندت علي كتفه السليم
سيف بص في عيونها وبحنيه : بوسي زي ما انتي عايزة وعملي الي نفسك فيه انا كلي ليكي
دموع حسست علي وشه بأناملها الباردة : سيف ..
سيف غمض عنيه بتأثر مش مصدق نفسه بجد حببته اخيرا في حضنه فتح عيونه وكنت دموعه متحجره في عنيه : حيااتو
دموع عضت شفتها من نظراته الي اسرتها وئنت بخفوت وقربت باست عيونه فكه وصوابعها بتحسس علي رقبته نزلت بشفايفه لرقبته وباسته بوسات رقيقه متفرقه زي قطرات الندي علي ورق الشجر لحد ما وصلت لجرحه وباسته براحه وهي بتحرك صوابعه عليه برقه : انا اسفه حقك عليا سامحني انا السبب اليوم ده انا موت يا سيف
كنت خايفه عليك اووي فقدت جزء من روحي وانا شيفه منظرك وانت غرقان في دمك عشان خطري متسبنيش ولا تبعد عني انا مقدرش اعيش من غيرك ...
سيف مسك شعرها وجواه صراع حب علي اشتياق علي رغبه علي صدمه وبيحاول يكون قد وعده بجد أفضل الهدايا لأحبائكم
وشدها ليه قعدها علي رجولته وقرب منها ولف رجليها حولين ضهرو وكانوا في وضع اللوتيس عنيه في عنيها
انفاسها في انفاسه وشفايفها قريبه من شفايفه صدرها علي صدره ايديهم بتضم التاني ليه واجسامهم سخنه وانفاسهم بتحرق وقلب سيف بيدق زي الطبول علي قلبها
سيف بخفوت وجبهته علي جبهتها : اعترفي لي اعتراف واعترفلك زيه في المقابل
دموع غمضت عنيها من صوابعه الي بتتحرك علي وسطها ببطئ تعبها وحست انها هيغمي عليها من وضعهم
: من ساعت ما رجعت لي سلسلتي وانا مش بقلعها من رقبتي بسبب جملة انتي لي الي اتحفرت علي ضهرها
: من ساعت ما قلعتي قميصك يوم الحفله وانا بحضنه ومكنتش متخيل ابدا ان ريحتك هتفضل معايه بعض ما اخدتي التيشرت الي رسمتلك عليه
: لما افتكرت انك بوستني من وقتها شفايفي ملمستش غير شفايفك
سيف قرب باسها بعمق بوسه رطبه ريقه اخطلت بريقها وهو بيداعب شفايفها ولسانه بيجي علي لسانه في كل مره يلتهم شفايفها بين شفايفه وفصل البوسه ودموع عضت علي شفته السفليه وهي بترجع راسها لوراه
سيف زمجر وقربها منه وعض شفتها وسحابها بين سنانه
دموع عملت نفس الحركه بس عضت ببعض القوة
سيف بأنين : عضي اكتر
دموع عضت شفته اقوي وهو بادلها بنفس العنف وهو بيشد علي شعرها وهي زيه لحد ما كل واحد حس بطعم الدم الي اخطلت بريقهم
سيف بلع ريقه من انينها : الذ طعم دقتوا في حياتي شفايفك هتكون خمرتي المفضله
دموع اتنهدت بصعوبة : كان نفسي احضنك لما شوفتك يوم كتب كتابنا انا استنيتك كتير اوي واليوم كان بيمر بالعافيه
: انا في كل مره بشوفك فيها ببقا نفسي اكسر ضلوعك بين ايديه وحياتي كانت وقفه وانتي بعيد عني بس خلاص حياتي بدأت لما اتكتبتي علي اسمي
: كنت بغير عليك اوي من بيري وكان دمي بيتحرق لما تكون جمبك
سيف بص لها ومقدرش يتكلم ولا يعترف اعتراف زيه هينغص عليها وعليه لو فتح موضوع غيرته عليها
افتكر والمواجع اتقلبت جواه وحس بخنقه
ضرب مؤخرتها بكف ايده : قومي اعملي لي حاجه اشربها يلا زي ما كنتي عايزة من شوية ولا اقولك
انا جعان تعالي نعمل باستا ..
ومسك ايدها وقام راح بيها المطبخ ودموع كانت مصدومه ودماغها عمله ايرور من تغيرو المفاجأ
ومشيت معاه وهي تايها
دموع بهدوء : باستا ليه هسخن لك من اكل ماما معا محدش جيه جنبه لحد دلوقتي
سيف : اووكي سخني ثواني وجاي لك ..
ودخل الحمام حط راسه تحت المايه السقعه وهو بيحاول يهدي نفسه من مشاعره الهايجه ومن
الذكريات الي هجمته ..
ونشف شعره كويس وخرج لها كانت دموع حطه الاكل في المكرويف وبصه عليه بشرود سيف قرب حضنها وباس دماغها : سرحانه في ايه
: مفيش... انت كويس دلوقتي لسه حاسس بإعراض البرد
: لا انا كويس يا بابا متقلقيش حضنك دفاني وخلاه عندي مناعه هههههه
دموع حضنته اكتر وهي حسه اتجاهه بحنان فظيع كأنه ابنها مش جوزها نظراته وطريقته حسستها بكده رقته عليها وحبه ليها خلاها بتكن ليه جميع انواع مشاعر الحب الي في الدنيا ..أفضل الهدايا لأحبائكم
سيف دفن وشه في رقبتها وغمض عنيها وهو بيضمها ليه اكتر وبغصه : دموع انتي مراتي
دموع بتأثر : انا مراتك يا سيف
حضنها اكتر : انتي ليا
نزلت دمعه من عينها : انا ليك وبس
دمعه نزلت من عينه علي رقبتها : انتي ملكي
شهقت وجسمها اترعش لما حست بدمعته السخنه علي جلدها : انا ملكك انا ليك انا مراتك انا..
والمكرويف الجرس بتاعه رن فصل عليهم اللحظه
سيف لف وبص عليه و بخشونه : ينعللل ك...
دموع ضحكت بتوتر وحطت ايدها علي شفايفه : هششش عيب متبقاش ولد نووتي
سيف ضحك لضحكتها اللذيذة : احا نوتي هههههههه
دموع ضحكت اكتر : ولد قولت ايه كده عيب
سيف حسس علي مؤخرتها : اوكي يا ماما سيلفر مش هيكون نوتي تاني
وقرب خطف شفايفها في بوسه دوختها دموع فصلت البوسة : سيلفر جنن دموع
سيف باسها برقه مع كل كلمه : انتي دموع سيلفر
دموع ساحت واتحكمت في اعصابها بالعافيه : يلا عشان تاكل الاكل هيبرد تاني
سيف قعد علي التربيزة وهي ماشيه من قدامه ضربها علي مؤخرتها دموع صوتت وبصت له بصدمه : بردون مش عايز ابقا نوتي فكل مره هكون عايز اشتم فيها هضربك عليها دي الحاجه الوحيده الي هتخليني مشتمش والحاجه الوحيده الي هتخليني مشربش
خمره تاني شفايفك
دموع حطت الاكل قدامه : والحاجه الي تخليك تبطل سجاير ...
سيف بص علي صدرها الي قدام عنيه وعض شفته برجوله تفتن دموع تنحت وتصلبت مكانها
سيف رفع ايده وحسس علي صدرها وضغط عليه برقه دوبتها : حاجه امصها بدل الدخان
دموع برجفه : انت سافل
سيف ابتسم و عيونه كانت جريئه بطريقه تقتل : اوووي ولحد دلوقتي مش عايز ابين لك الجزء ده مني خليكي مع الكيوت احسن لاعصابك يا دموعي
ونزل بايده من صدرها لوسطها لحد ما وصل انوثتها وحسس براحه عليها : واحسن للكوكي بتاعك ..
وقرص عليها
دموع شهقت ورجعت لوراه وبصت لها وكلامه دار في دماغها تاني : عاااااااااااا سيلفر بيتحرش بيا عااااااا
وقح وقح اوووي ...وجريت علي اوضتها.
رمت نفسها علي السرير ودفنت وشها في المخده .. يالهوي يالهوووي ده جوزي والله جوزي حقه يقول ويعمل اكتر من كده بس انا مش مستوعبااااااه بيقولي
كوكي وحط ايده علي....يختييييييي
سيف كان قاعد مكانه مصدوم بعد كده ضحك بصوت عالي وهو بيضرب علي جبهته : البت دي هبله وربنا دي كانت لسه بتاكل في شفايفي من شوية قولت كلمتين في منتهي البرائة صوتت انا قولت طفله محدش صدقني ده شكل الي جاي هيكون جرعات اوفر دوووس
وكل هو بيبتسم وحاسس انها لسه بنوته متلمستش قبل كده بسبب تأثورها من اقل لمسه منه ودي حاجه عجبته موت وكان فرحان جدا ان ليه تأثير عليها زي كده
دموع فضلت تفكر وتفكر لحد ما سيف خلص اكل وقام لم من وراه السفره وشرب سجارة وغسل اسنانه ودخل لقاها نايمه علي بطنها قرب منها بكل هدوء وقلع هدومه
ونام جمبها وخدها علي دراعه وحط رجله عليها وايده علي ايدها وتقريبا كان نايم عليها
دموع كانت هتتعدل سيف حط صوابعه في صوابعها : بس انا هنام مش هعمل حاجه خليكي زي مانتي
دموع بخفوت : انت عريان
: ياريت تتعودي عشان مش برتاح غير كده يا دموعي نامي تصبحي عليا
دموع ابتسمت بنعس و غمضت عنيها وهي حسه بالامان بعد ما حوطها وكتفها جوا حضنه وكانت مرتاحه اووي ونامت ووراها سيف علي طول وهو بيشم ريحتها الي كانت مصدر امان كبير اوي ليه بعد ما كان بيدور علي ريحتها الضعيفه في قميص بلا روح ...
....
تاني يوم بعد الضهر دموع صحيت ولفت بصعوبه بسبب دراع سيف ورجله عليها وبتسمت بحب وهي بتحسس علي خصل شعره الي نزله علي عيونه حطت ايدها علي فكه وهي بتحرك ابهامها عليه ونزلت لرقبته وحسست علي كتفه وغمضت عنيها وفتحتهم وباسته بوسه رقيقه سيف كان صاحي من ساعت ما تحركت وحس بحركتها ونبضه زاد وتحرك كأنه لسه هيصحي عشان ميكسفهاش ..
وفتح عنيه لقاها مغمضه ابتسم بخبث ..يعني انا مش عايز اكسفك وانتي بتشغلي دماغك يا دموعي ..
وعضها من خدها وقام وهو بيضحك فرد عضلاته وهو بيتمطع وبيلف بجسمه يمين وشمال دموع فتحت عنيها بشويش وشفته وقف بيتمطع وفارد عضلاته وواقف علي طراطيف صوابعه وجسمه كله مشدود






شافت رجولته المنتصبه وشكله وعروقه النفره حجمه الكبير وراحت مصوته غصب عنها وقامت من علي السرير وطلعت تجري سيف ضحك بقوة ولبس بنطلونه وجري وراها وكان يروح كده تيجي كده وبتجري منه حولين العفش
: خدي يا بت
دموع بتوتر : ابعد عني يا وقح اخد ايه لا مش عايزة
سيف ضحك : هههههههه يا بنت المجانين تعالي طب متخفيش
دموع هزت دماغها : لا انت متحرش ومحدش يتوقعك
سيف بضحكه وفتكر يوسف : انا بنكشك يا دموعي ده انا سو كروت
دموع بقرف : سو كروت
سيف بضحكه : سبحان الله نفس الريأكشن مش بقولك انتي بتعتي يا دموعي تعالي خليني اصبح عليكي بقا اله
دموع بصت له بشك : تؤ مش مطمنه لك صبح من بعيد
سيف غمز لها : انا لو عايز امسك همسكك بس ساعتها هزنقك زنقه تجيب اجلك علي الصبح تعالي انتي احسن
وقعد علي الكرسي وفرد ضهرو وفتح رجليه برجوله وبخفوت وصوت مثير : يلاا يا دمووعي
دموع قربت بهدوء وعنيها في عنيه وبلعت ريقها من صوته وكلامه وشكله وهو قاعد وصدره العريان : ايه يا سيف
سيف شدها من ايدها نزلت في الارض قدامه علي ركبها حط صوابعه في شعرها وقرب منها وخد شفايفه في بوسه رقيقه : صباح القمر يا قلبو كل يوم الصباح
صباحي مش هيبدأ غير لما اصبح عليكي بنفس
الطريقة وياريت تقومي جري من قدامي
عشان لما وقعتي قدامي في الشركة بنفس
المنظر ده انا جت في دماغي افكار لو
متحركتيش حالا هحققها دلوقتي
دموع بتوتر وفضول : افكار ايه
سيف قربها ودفن وشه في رقبتها وهو بيبوسها برقة : انك تقعي قدامي وعلي ركبك ووشك قدامه مكنتش عايز غير اني احطه بين شفيفك وهمووت وجرب الاحساس
ده معاكي وانتي بتمصي ...
دموع شهقت وحطت ايدها علي شفايفه : بس خلاص رجعلي سيف ونبي المؤدب انا مش متعوده عليك كده بليييز
سيف عض ايدها : بليييز انا قووومي حالا
دموع وقفت بسرعة : انا مشيت خلاص
وجريت علي الحمام خدت شور وطلعت وهي بتنشف شعرها ولبسه الروب سيف كان قاعد مستنيها تخرج
وبتسم بحب وتقريبا كده هيفضل فترة مش مصدق انها خلاص بقت مراته قرب منها ودموع اتوترت لما شفته
خد منها الفوطه ونشف شعرها بهدوء : تعرفي نفسي
في حاجه عايز اعملهالك
: ونبي انت كل الي نفسك فيه قلة ادب اسكت
: تعالي بس متخفيش
: المشكله اني خايفه
: كده برضو يا دموعي خايفه مني انا
: لا خايفه من افكارك
: ههههههههه تعالي يا قطتي ..ومسك ايدها وهي مشيت معاه غصب عنها ضحكته فتنتها وغيبت وعيها قعدها قدام التسريحه وخد الفرشه وبدأ يمشط شعرها
بهدوء وهو بيبص لها بحب وعنيه في عنيها
في المرآية دموع كانت بتبص ليه وعيونها بتلمع
واحساس لذيذ بيداعب قلبها اهتمامه بالتفاصيل
الصغيرة دي بتفرق معاها اووي
سيف خلص وعملها ضفيرة فرنسيه من اول منبت شعرها لحد اخرو وكان شكلها قمر اوي
دموع وقفت بفرحة زي الاطفال وهي بتلمس شعرها : وااااو حلوه اووي انت عملتها ازاي ده انا مش بعرف
جميله بجد يا سيف
سيف بغرور لايق عليه : يا بنتي انا صوابعي فنيه في كل حاجه
دموع بسخرية : توضعك طرف عيني
: تحبي تشوفي
دموع اومأت بدون فهم سيف حضنها من وراه ودفن شفايفه في رقبتها ولف ايده علي وسطها وكان بيحرك رجولته علي مؤخرتها الطريه وهو بيزمجر مع كل مصه لجلد رقبتها
البوسة اتحولت من رقيقه لعنيفه وكان بيسيب عضاته علي رقبتها ولفها ليه وخد شفايفه وهو بيمصهم بعنف
ونزل لرقبتها مص كل سنتي فيها وساب علاماته حط ايده علي صدرها من فوق الروب وهو بيضغط عليه
بشهوة بين صوابعه وكان بيبوس الظاهر منه
رجع خد شفايفها ودموع اندمجت معاه وايده نزلت من صدرها لانوثتها ودخل ايده من فتحت الروب دموع شهقت وترعشت بين ايديه سيف دخل لسانه في بوقها وداعب لسانها وايده بتداعب انوثتها براحه في حركه دائريه بطيئه دموع اتعلقت في رقبته واعصابها سابت وهمست بتعب : سيف ارجوك
سيف رفع وشه من رقبتها بعيون حمرا وفك متصلب وبصوت متهدج من اثر شهوته واحتياجه ليها : ايه يا دموعيي
وطلع صوابعه الغرقانه من انوثتها ومصهم قدام عنيها وهو مغمض عنيه بستمتاع دموع قلبها نسي دقه من دقاته وشهقت بعنف اول ما فتح عيونه وشافت نظراته
الداكنه مسك شعرها وتنفس قدام شفايفها : افتحي بوقك
دموع فتحت بوقها بطاعه وسيف دخل صوابعه الي في النص براحه وشد شعرها ببعض العنف وهو بيلهث : مصي
دموع مصت صوابعه وسيف كان بيحركهم جواه بوقها ويدخلهم ويخرجهم ودموع بتمصهم بشهوها غريبه اول مره تحسها وعنيها كانت متخدره سيف قرب وبقا يعض في خدودها ورقبتها وايده بتتحرك جواه بوقها والتانيه بتشد شعرها ..
خرج صوابعه الغرقانه من ريقها وحركهم علي انوثتها بهدوء وهو بيخترقها بهداوة خدرت اطرفها وضيقت انفاسها سيف شد شعرها ورجع راسها لوراه وهو بيسرع من حركته دموع ئنت بمتعه : اووووف ضيقه موووت عجباكي صوابعي وهي جواكي يا دموووعي
دموع اومأت وهي بتعض شفتها وتأوهت بلذة حركته المحترفه الي عرفه نقطة لذتها وضغط عليها : صوابع فنان صح... وغمز لها وقرب عض شفتها السفليه بين سنانه وسحبها بعنف ونزل علي رقبتها كالها وهو بيحرك صوابعه اسرع واسرع جواها ودموع اهاتها ذادت وجسمها اتشد وبرقة عنيها لما همس في ودنها : ز** هيفشخك لو دخل جواكي ونا نفسي
وخرج صوابعه من جواها دموع شهقت بصدمه وبصت له ودموعها اتجمعت في عنيها مش قادرة كانت علي وشك
تجيب شهوتها
سيف قرب منها ورجع بيها لوراه لزقها في الحيطه ودخل ايده في الروب وقرص علي صدرها وبخفوت : ااايه يا دموعي عايزة ترتاحي علي ايدي وتنزلي عسلك ع صوابعي
دموع بهمس وجسمها لسه متأثر من لمساته الجريئة : سيف عيب كده
سيف ضغط علي صدرها : خخخ عيب انتي لسه شوفتي عيب يا قلبوو ده انا هعيشك افجر لحظات حياتك هفسدك عشان مفيش غيري يصلح ليكي يا دموعي
دموع اتعلقت في رقبته وباست شفيفه وعضتهم بين اسنانها وبمحن : مش عايزة اكون غير ليك افسدني يا سيلفر ورجع شكلني زي ماانت عايز وبتحب وعلي هواك
سيف شخر بمتعه وشالها بين ايديه وقفش في شفايفها اغتصابهم وهو بيحرك رجولته الي مغطيها بنطلون قطني خفيف علي انوثتها العريانه دموع كانت بتبدله البوسه وبتعض شفايفه وايدها بتتحرك علي ضهره وكل ما يضغط عليها برجولته تنبت ضوافيرها في ضهرو
وتئن بمتعه كانت بتخلي سيف يهيج اكتر ويتحرك
اسرع
دموع جسمها اتشنج وبهمس ونفس عالي : ااهة سيييف سييييف
: خخخخ نزليهم يلااا يا دمووعي غرقيني
بشهوتك يا قلبو
دموع اتنفضت وهي بتشده ليها اكتر وايدها التانيه بتشد خصل شعره وئنت بمتعه وفضلت تبوس رقبته وتعضها
وتسيب علامتها عليه هي عملت الحركه دي وسيف حس بلسانها الدافي علي رقبته وعضتها الشهوانيه زمجر وهو بيضغط علي مؤخرتها برجوله فاحشة
ونزل شهوته السخنه الي حست بيها علي انوثتها
الحساسه ودفن وشه في رقبتها وهو بيتنفس
بصعوبه : قتلتيني يا دموعي وحيتيني في حضنك
دموع نزلت من بين ايديه وفاقت من غمرة شهواتها وبصت في الارض بخجل سيف رفع راسها : ايه يا قطتي
دموع عضت شفتها ومتكلمتش سيف خرج شفايفها من بين اسنانها : تؤ تؤ متعضيهمش انا بس الي اعملها
دموع اتكسفت اكتر لما عنيها جت علي بنطلونه الغرقان سيف ضحك : شوفتي معملتهاش وانا مراهق بس عشان خاطر عيونك اعمل اي شئ يا دموعي
دموع غمضت عنيها وتمنت الارض تتشق وتبلعها من الاحراج الي كانت حساه وانقذها جرس الباب الي رن
سيف عقد حواجبه : مين الي جاي دلوقتي
دموع رفعت كتفها لفوق : معرفش هلبس اشوف مين بعدين هبقا اخد شور يلا روح انت خد شور وغير هدومك
ومشيت من قدامه بسرعه وتوتر فتحت الدولاب وطلعت فستان بيتي خفيف واندر وبرا لبست الاندر ونزلت الروب عشان تلبس البرا وكل ده سيف واقف وراها ومنظرها كان مهلك وحس انه لو متحركش هيروح يخدها دلوقتي حالا ويسيب الي علي الباب عض شفته وهز دماغه ودخل الحمام يغسل جسمه ...
دموع خرجت بعد ما لبست هدومها وطلعت تفتح بسرعه ولقت ندي وياسمين قدام الباب
ندي : ايه ساعه عشان تفتحي يا ..وسكتت بعد ما شافت منظر رقبتها ..احيييه
ياسمين ابتسمت بخجل وبصت في الارض : بس يا ندي ما انا قولتلك رني عليها الاول قولتيلي هي مستنينه من امبارح وعرفه ان احنا جايين
دموع ابتسمت : حقك عليا كنت في التواليت تعالوا مالك يا ندي متنحه ليه كده
ندي ضحكت : تواليت برضو يا بنت اللئيمه وتقولي تعالوا محتجاكم وانا قال جيت وحطه ايدي علي قلبي
دموع بصت لها بستغراب ندي شورت علي رقبتها وغمزت : ايه مالدنيا حلوة اهوو
دموع حطت ايدها علي رقبتها وجريت علي المرايه الي جمب باب الشقه وشهقت بخضه من منظر رقبتها المتشوهه : يا مصبتييي ..وجريت علي الاوضة طلعت
اسكارف صغير ربطته عليها وخرجت
بكسوف : اسفه يا بنات مكنتش وخده بالي والله
ندي بضحكه : لا براحتك يا قلبي ده احنا الي اسفين جينا في وقت غلط شكلنا
دموع بحنق وكانت علي وشك البكي : بس بقا يا ندي اله
ياسمين حضنتها : بس يا حببتي فيها ايه ندي بتنكشك وبعدين ده انتو لسه متجوزين جديد وده طبيعي
دموع بصت لهم بخفوت : مفيش اي حاجه بتحصل هنا طبيعيه ده مجنون وربنا عندو انفصام انا بكون متوترة اوي وانا جمبه
: ده الي هو ازاي ده انشالله
: استني ..وبصت حوليها
: مالك يا بت انتي بتتلفتي حواليكي ليه زي الحرميه
دموع بهمس : عشان ده محدش يتوقعه وبيسمع اي حاجه وكل حاجه
ندي وياسمين باصوا لبعض باستغراب ولسه هيتكلموا سيف خرج لهم وهو لابس تيشرت اسود بكم خفيف
وواسع علي جسمه وبنطلون اسود قطني وشعره لسه رطب ..
سيف ببتسامه : صباح القمر
ندي ببتسامه : مساء الجمال صباح ايه بقا يا عم سيلفر
ياسمين بحب : مساءك عسل يا حبيبي عامل ايه دلوقتي
سيف قعد وحط ايده علي كتف دموع : انا ميت فل وعشره عشان دموعي جمبي ..وقرب باسها من خدها
دموع كانت متغاظه من جماله وبتسامته وهو بيكلم ندي وياسمين الي عنيهم طلعت قلوب ايوة اخ كبير ليهم بس نار الغيرة دبت في قلبها ولما قعد جمبها جسمها ترعش وتكسفت مووت من كلامه وبوسته
ندي ضحكت وهو بتصقف : اخووووية الجامد هههههههه
وياسمين ابتسمت لهم بحب وبعض الخجل
سيف ضحك لندي وغمز لها : بس ايه رأيك صحبتك وشها منور صح
ندي اتنهدت براحه وهي طيره من الفرحه ليهم
وبغصه: اووي قمر منور ربنا يخليكم لبعض
سيف قرب من دموع وهمس لها : قمر ...ظلموكي لما قالوا انك للقمر شبيه يا دموعي
دموع وشها احمر ووقفت بسرعه : هعملكم حاجه تشربوها وماما كانت عامللنا كيك هجيبلكم لحد ما احضر غدا
سيف مسك ايدها : خليكي مع صحابك يا بابا انا هجيبلكم ارتاحي انتي ..
ووقف : عن اذنكم يا بنات
دموع قعدت وندي بخفوت : ايه ده
دموع عضت شفتها وبتوتر : شوفتي انا مش مصدقه يا ندي انا خايفه افوق من الحلم الجميل ده علي كبوس
خايفه اسلم واقع ودوب في حلاوته ويحصل حاجه
ندي قعدت جمبها : بطلي هبل سيف بيحبك وهو اصلا في العادي زوق اوي ما بالك بقا مع مراته
ياسمين هزت دماغها : اتفق معاها بلاش تسلمي نفسك لافكارك السودة سيبي قلبك وروحك وسلمي لسيف وانتي واثقه فيه
دموع مسحت وشها : مش عارفه حسه انه غريب وقريب في نفس الوقت مش مصدقه انه جوزي لحد دلوقتي سافل ومحترم هادي ومجنون راقي وساعت وقح انا متلخبطه لما اقرب يبعد ولما يبعد اقرب وانا حسه انه متلخبط زي ..
ندي بتفكير : افهم من كلامك انه لسه مدخلش عليكي مثلا
دموع اومأت بخجل : قالي هسيبك براحتك لحد ما تيجي انتي برغبتك فيا مش عشان واجبك وده مفروض عليكي
ندي بصدمه : احوو وبتقوليلي خايفه يا بنت الكلب وبنسبه لخريطة العالم الي كانت علي رقبتك دي
دموع : شكليات
ندي : الي هو ازاي يعني
: بيتحرش بيا
ندي ضحكت بصوت عالي وهي مش قادرة تتنفس وياسمين حطت ايدها علي وشها وهي بتسمع بصمت
مش متعودة علي حورات ندي ودموع غير في الفترة الاخيرة ..
: بس يا ندي بقا انا جيباكي تضحكي بقولك مش عارفه اتعامل معاااااه
ياسمين : بصي يا حببتي هو حقك وكل حاجه انتي مريتي بفترة صعبه وتقريبا كده عندك نكران للواقع ان سيف بقا جوزك حولي تتعودي عليه وعلي شخصيته
الي كل حاجه وعكسها زي ما بتقولي واهم حاجه تكوني وثقه انه عمرو ما هيجرحك ولا يأذيكي ده بيحبك اووي
دموع بصت لها : ما هو مقاليش انه بيحبني ايوة باين وايوة واضح بس حبه اسمعها منه حبه انه يطمن قلبي حسيت انه اتهرب لما سألته وحسه انه لسه متأثر اني كنت متجوزه قبل كده حساه حاجات كتير قلقاني
ندي مسكت ايدها : بت انتي اهدي كده ومتشغليش دماغك انا مش عارفه اقولك ايه ايش حال انك
كنتي متجوزة قبل كده
دموع بحده : قولتلك متجبيش سيرت القرف ده انا مكنتش متجوزة ولا اتجوزت ولا هعترف برجاله غير سيف ده واحد اتنين بقا انا معاه حسه اني اول مره اتجوز اتلمس اتباس عايشه معاه حاجات عمري ما حسيتها وده بيوترني انا مش عارفه انتي فهميني ولا لا
انا حسه اني معرفوش الشخص البارد الي كان ع طول مصدر وشه الخشب الي كان سعات نظراته بتفضحه
بقا جوزي وغير كده شخصيته غير خالص الي كنت اعرفه عنه انا اتهمتم اتهامات كتير بطله كنت فهماه
غلط بس الي متاكده منه انه جريئ اووي وانا انا مش عارفه اوصف بيحصلي ايه من جرأته دي ..
ندي حطت ايدها علي دماغها : ايه الحزن المغلي في كنكه ده انا دماغي دخلت في بعض الله يحرقك
: شوفتي بقا انا عايشه في صراع داخلي ومحدش حاسس بيا
: تروحي للدكتورة الي بتابع معاها
: مش عارفه سيف هيوافق ولا لا
سيف دخل عمل لهم نسكافيه وقطع الكيك في اطباق وهو خارج سمعهم لما كانت بتتكلم بحده وبتقول علي جوزتها الاولي قرف وحس ان قلبه اتضخم من الي سمعه انا مش هعترف برجاله غير سيف الكلمه دي هيجته
ووقف يهدي نفسه وكان حابب يسمعها اكتر لانه متاكد هي مش هتتكلم معاه بالراحه دي زي ما بتتكلم مع ندي
وكان عايز يعرف ايه جواه مش فضول ولا تدخل في خصصيتها هي وصحابها بس هو حابب يكون مرتاح معاها في حياتهم والغاية تبرر الوسيلة
ندي : يا ستي ولا ايه دكتورة انتي محتاجه تتعرفي عليه اكتر وتفهمي اكتر وبلاش خجل وتوتر ومقارنه بين البغل والدنچوان سوري لو بفكر وكمان انت مش كنتي بتقولي قلبك مال ليه وهربتي من الشغل لما حسيتي بمشاعر اتجاه يبقا اهدي كده وبلاش الي انتي عملها في نفسك ده
دموع اومأت : ايوة قلبي مال ليه وكنت هطلب الطلاق من قبل ما يحصل الي حصل ده كله
ندي بتسأل : و دلوقتي
: مش عارفه انا بحبه ولا بحب حبه ليا بس انا مفتونه بيه كلامه ونظراته واسلوبه ضحكته وحركاته لما اضرب بالنار حسيت روحي هتتخلع عليه لما سفرت مع اهلي كنت بعد الساعات عشان يجي ياخدني كنت مشتاقه ليه اوي وبموت الف مره وهو في العناية و. وبغير عليه اوي
وحسه ان ضحكته دي مينفعش تكون غير ليا ..بس انا مش انانيه والله بس نار بتكون في قلبي لما بيضحك او يبتسم لغيري اااه انا بحبه بحبه بحبه اوي مفيش داعي للمكابرة انا وقعت يا ندي انا بحب سيف وخايفه يجي يوم ويبعد عني ...
سيف حط ايده علي وشه لما سمع جوابها وبلع ريقه بتحبه بجد يعني دموع بتحبه بتبدله الحب ايوة مش قد ما بيحبها بس المهم ان قلبها بيدق ليه عض علي شفته بجنون وهو خلاص مش قادر يسمع اكتر من كده أفضل الهدايا لأحبائكم
وطلع يتنحنح وينبهم انه جاي : ايه خلصتوا كلام ولا لسه يا حلوين
ندي ابتسمت : تعاله يا غالي احنا كلامنا كده كده مش بيخلص
دموع وقفت خدت منه الصنيه وقدمت لندي وياسمين وهو قعد يشرب قهوة جمبهم وولع سجارة وقرب من دموع نفخ في وشها وبهمس : وحشتيني
دموع برقة وشورت بعنيها علي ندي وياسمين سيف ضحك وبص لهم : اخبار الشركة
ياسمين : كله تمام بس مفتقدين وجودك
سيف بهدوء : لما دموع تنزلها تاني هبقا انزل معاها
دموع : بس انا قدمت استقالتي
سيف : ومين قالك اني قبلتها انتي مفكره اني هضيع تعبك سنين بسبب قرار متهور زي ده
دموع بصدمه : سييف
سيف قرب منها بهمس : قلبو يا دموعي هتنزلي شغلك امته يا بابا انا مش هبعدك عن الحاجه الي بتحبيها
دموع غصب عنها حضنته : ربنا يخليك ليا
ندي بضحكه : هههههههااههه ايه يا بشر نحنوا هنا بس تعرف حقك الواد سيلفر ده مسبلاتي اصلي وانا اقول الواد كوكو طالع لمين
وهلي ذكر كوكو الجرس رن وياسمين قامت تفتح : يا وزتيييييي بابا جيه
دموع ضحكت ووقفت بسرعه : فااارس
سيف مسك ايدها : لو حضنتيه هزعلك
دموع : ايه يا سيف ده فارس
: ايه يعني فارس يختي ولي وانا مش عارف ولا ايه
فارس بضحكه : ااايه ده يا خاينين بتكلوا كيك من غيري وبعدين مقولتوش ليه كنت جبتكم انا
سيف : جاي ليه ياه
: ايه يا برو الاستقبال ابن المرا ده وبعدين انا جاي لوزتي صوتها مكنش عاجبني امبارح ...
: ربنا ميحرمنيش من سؤالك يا حبيبي
فارس ضحك : بالحضن يا مرات اخوية القمر
دموع مقدرتش تقاوم ضحكته ولا ايديه المفتوحه ومستني استقبلها وغصب عنها ابتسمت بحب وحضنته
سيف عض علي شفته وهز رجله وهو بيبص لفارس الي بيرقص حواجبه ليه من وراه دموع ..
ندي بغيظ : يلا يا ياسمين معاد الغدا خلص يدوب نرجع الشركة
فارس بص لها وغمز : ايه يا طنطي ولا هو اذا حضرت الشياطين
ندي ببرود : بالظبط كده
فارس قعد جمبها وكل حتت كيك من طبقها وبهمس : وحشتك
ندي بخفوت : اهمد يا فارس
فارس رفع راسها وبص لهم : انهاردة هتيجي معايه ولا لسه تعبان يا سيف
سيف كان باصص لدموع ومش معاهم وبيكلمها وهو جازز علي اسنانه ..
فارس شاف رقبته الي عليها عضات دموع : هههععههععهعه لا تعبان ايه بقا ده الدنيا حلوة اهو
سيف بص له وفارس غمز له وهو بيحسس علي رقبته سيف حط ايده علي رقبته ودموع خبطت علي وشها وسيف كان عاادي جدا لمسها وبتسم وهو بيعض شفته
سيف : اجي معاك فين
فارس حط رجل علي رجل : هخطب
ندي بصت له بصدمه وياسمين حطت ايدها علي وشها
سيف : تخطب مين انشالله
: انت مش مصدقني والله كلمت بابا وهيجي معايه انهاردة
: ايوة مين برضو
فارس ببرود : ملك
ندي شهقت ووقفت بسرعه : انت بتقول ايه
وسيف بص له بحده
: قصدي بنت خالت ملك هههههههههههههه
ندي حدفته بالشنطه في وشه ودخلت المطبخ وهي دموعها نزله ...
دموع بزعل : برضو كده يا فارس مش هتبطل حركاتك دي
فارس : انا قولت انكشها مش قصدي ازعلها وبعدين انا معرفش انها عندك انا كنت جاي افرحك بالخبر كلمت بابا واحنا في الشركة وواقف وقالي نزورهم انهاردة هاا يا برو جاي ولا نخليها في الخطوبة ..
دموع بصت له وهي مش عايزاه يبعد عنها وفي نفس الوقت مش عايزة ترجع الحارة ولا تروح هناك ..
سيف بهدوء: تمام هاجي معاك قوم صالحها يا زفت يلا
فارس اومأ وقام دخل وراه ندي وحس انه زودهم
دخل لقاها في المطبخ وبتمسح وشها : قلب كوكو
ندي بخنقه : ابعد عني يا فارس دلوقتي
فارس قرب منها : حقك عليا مانتي الي بتضيقيني طيب
ندي بغصه : اه فتلعب بقلبي الي انت ضمنت حبه ليك واني ممكن اموت لو بعدت عني صح ده الي انا كنت خايفه منه ..
فارس مسك وشها بين ايديه : والله ابدا ي روحي وبعدين انا جديد عليكي خلاص حقك عليا مش هرخم
عليكي تاني يا بطتي
ندي هزت دماغها بالرفض : لاه ابعد زعلانه منك انا قلبي كان هيقف
فارس لزق فيها : ازقه زقه يا فرس سلامت قلبك وكفاية دلع بقا عشان قلبي انا الي هيقف وسيف حدالله بيطلعلي في احلامي مابالك واحنا في شقته
: بالظبط كده ابعد عنها يااض بدل ما اجيلك
ندي اتكسفت ورجعت لوراه وهي بتشيل ايد فارس من علي وسطها وفارس ضحك بصوت عالي
: تعالي يلا يا بطتي ده انهاردة ليلتك يا جميل
: هرفضك ع فكرة متتعبش نفسك وتيجي
: احا ده انا اقلع لكم ملط في قلب الشقة
سيف ضحك وخده تحت دراعه وخرج بيه : كبرتي يا بيضه وهتخطب اقولها انك لسه مبلغتش ولا هترفع راسنا
فارس ضحك : يسطا انت لو عايزني ارفعك انت شخصيا معنديش مانع
سيف ضربه بالقلم علي قفاه : امك لو مكنتش امي كنت قولتلك لفظ ابن عر* زيك
دموع سمعته : سيف قولنا ايه
سيف ابتسم ببرأة : هو الي مستفز يا وزته ..قال الاخيرة وهو بيعض شفته بغيظ
فارس ضحك : يلا سلمي علي الشهدا الي معاكي يا وزتي هنزل انا هتيجي يا سو ولا هترجعوا في عربيتك
ياسمين بزعل : هرجع بعربيتي
فارس قرب منها : مالك يا بسكوتي
: ملكش دعوة
: يبقا انا الي زعلتك وربنا ده انا افشخني فيها
ياسمين كتمت ضحكتها : بقا رايح تخطب وانا اخر وحده اعرف ده انت حتي مجبتليش سيرة ..
فارس بص لندي : اهو شغل الضراير اشتغل قابلي بقا
ياسمين ضربته علي كتفه : بس ي يا حيوان
فارس ضحك وباس دماغها : حقك عليا ي قلبي والله انا اصلا فاجأت نفسي مش متخيل اني هدخل القفص برجلي انتي متخيله... تيجي نهرب
ياسمين اومأت بحماس : يلاا
ندي : اااه يا ولاد الغدارين
دموع ضحكت عليهم وهي فرحانه من قلبها ليهم وكلهم مشيوا بعد ما ودعوا دموع وسيف ..
سيف بص لدموع ببرود ودخل اوضته دموع استغربت ودخلت وراه : سيف مالك ..
: مااليش
دموع قربت منه : بجد والله في ايه
: في اني هوي وكلامي مبيتسمعش هو انا مش قولتلك متحضنيش فارس يا وزته
دموع بصت لها بصدمه : انت غيران من فارس
سيف بحده : لا طبعا هغير من اخوية انا بغير عليكي انتي مش من حقك تلمسي اي حد ولا حد يلمسك غيري
سااامعه ...وقام وقف وخد السجاير ودخل البلكونه
دموع دموعها اتجمعت في عنيها والفون اتهز في ايدها ووصل لها مسدچ عقدت حواجبها بستغراب لما شافت سيف باعت لها رساله ..
: ممكن نتعرف ..ووو .....يتبع.....
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل السادس والعشرون 26
ياسمين نزلت مع ندي وكبت معاها العربية بعد ما فارس لم عليهم ومشي : بصي تعالي اوصلك يا ندوش جهزي نفسك بقا يا قلبي ومتقلقيش شغلك انا هخلصه يا حببتي خدي باقي اليوم اجازة
ندي مسكت ايدها وبتسمت بفرحة : حببتي يا سوو يا قمر اقسم بالله انتي قلبي يلاةيدوب الحق اجهز نفسي
يختييي هجهز نفسي لفارس انا مستهيفه نفسي اوي اصغر مني يا نااااااس
ياسمين ضحكت : طب بس بدل ما يسمعك
ندي لفت وراها بسرعة : لا ي شيخه ده مشي من بدري ولا اقولك سوقي سوقي ده محدش يتوقعه وبيسمع حاجات غريبة بس عارفه بحبه اووي جنني ابن اللذيذة
ياسمين بحب : ربنا يخليكم لبعض يا قلبي انا فرحانه ليه هو وسيف اووي بجد وكمان انتي ودموع هتفضلوا معايه ومفيش حد هيفرقنا ..
ندي حضنتها : بحبك يا بسكوتة الالفي
ياسمين طلعت بالعربية لان تميم كان مع سالم في مشوار ومكنش فاضي انهاردة يوصلها للمكان الي هي عايزاه
وصلت ندي الحارة الي طلعت تجري علي فوق بعد ما ودعتها وهي كلها حماس ورجعت بالعربيه علي الشركة
والعربية عطلت بيها في نص الطريق وطبعا مفيش غير المنقذ بتاعها رنت عليه : ايه يا تميمي
: جلب تميم فينك يا غالية
: انا روحت اوصل ندي وانا رجعه للشركة العربية عطلت بيا ومش عارفه اعمل ايه
تميم وقف كان لسه واصل الشركة بسالم وقاعد يشرب فنجان قهوة : خليكي مكانك وانا بس مسافة السكه هكون عندك اقفلي علي نفسك العربية ومتنزليش لحد
ما اجيلك سلاام يا حبيبي ..
ياسمين قفلت الفون وابتسمت بحب وافتكرت اخر جلسة ليها عند الدكتورة الي طمنتها وقلتلها انها دلوقتي مهيئة لخطوات الارتباط والجواز وانها قدرت تتحكم وتفصل بين الواقع وذكريتها القديمه وعقدتها الي اتربت جواها من الطفولة وانها هتقدر تفرق بين ده وده وحب تميم ليها اهتمامه وحنانه ومسندته ليها فرقت في علاجه وتحسنها كتير أفضل الهدايا لأحبائكم
الراجل الحنين رزق الراجل الصبور رزق الراجل المتفاهم رزق الراجل المهتم رزق الراجل المحب جنه للست ..
تميم وصل عندها بعد ما عرفته مكانها ومعاه واحد من الحرس : خد عربية الهانم وديها الصيانه وانا هرجع بيها للشركة يلاا
شاور لياسمين الي فتحت باب العربية ونزلت تميم قرب منها : هاتي المفتاح يا بابا
وخد منها المفتاح وساب العربية مع الحارس وطلع بياسمين بعد ما فتح لها باب العربية
ياسمين ابتسمت بخجل : عامل ايه
تميم بص لها وبتسم ورجع بص قدامه : بخير يا جلبي طول ماانتي بخير.. اتأخرت عليكي
ياسمين هزت راسها بالرفض : لا متأخرتش وبعدين انا مستعده انتظرك الباقي من عمري يا تميم
تميم ضحك برجولة وربت علي شعرها : مش هتبطلي كلامك الي يدوب ده وانا واحد جلبي علي كدي مش حمل كلامك وانتي بعيده عني
ياسمين مسكت ايده براحه : انا جمبك مش بعيده
تميم ضغط علي ايدها : طول ماانتي مش حلال تبجي بعيدة بس خلاصك هانت انا ناوي افاتح ابوكي انهاردة بعد خطوبة فارس ايه رايك
ياسمين اومأت بفرحة : تمام الي تشوفه
تميم شبك صوابعه في صوابعها وقربها من شفايفه وباسها بوسه رقيقه وفضل سايب ايدها علي شفيفه وكل دقيقه يبوسها ياسمين اترعشت وقلبها دق من لمست شفايفه الدافيه علي جلدها الناعم
وبخفوت : تميم
تميم نفسه اضطرب ومكنش عايز يبص لها لو بص لها هيوقف العربية ويخدها في حضنه ويقع معاها في الغلط وهو مش عايز كده دلوقتي مش وقتها ..
تميم اتنحنح وساب ايدها : ايه يا حبيبي
ياسمين استغربت بس ما فكرتش كتير وغيرت الكلام
: هتيجي معانه انهاردة
: انشالله بالمره اسلم علي الست صباح هههههههه
: يختي بيضه وبيقول مدام
وضحكوا مع بعض نزلها عند الشركة وودعها بعنيه وقبل ما تنزل : انتي امانه عندي ولازم احافظ عليها وكل حاجه في وقتها حلوة يا فلتي
ياسمين عضت علي شفتها وامأت بحب وعشق خالص لهذا التميم ونزلت وهي حسه انها طيره ....
ندي طلعت جري علي شقتهم : يا ماما يا مامااااه
: ايه في ايه الي حصل وجايه بدري يعني
: في عريس جاي يتقدم لي انهاردة يا صبوحة
صباح بحده : ونبي ما يحصل ولا اقعد مع اشكل رمه تاني يا بت انتي
ندي ضحكت : اسمعي بس يا ماما
: ولا اسمع ولا زفت انا مش هقعد غير مع واحد بس وانتي مش عجبك ي روح امك يبقا مش هقابل حد تاني كفاية اول مره الواد كان هيروح فيها
ندي بغيظ : يعني انا لو متجوزتش فارس مش هتجوزيني يعني ولا ايه يا ست انتي
صباح ببرود : بالظبط كده ولو حد جيه انا مش خارجه قوليلهم امي مااتت
ندي بعند : طب ايه رايك بقا هيجوا وهتقعدي معاهم وبمزاجك يا صباح
صباح بعصبيه خلعت الشبشب حدفتها بيه : هتمشي عليا يا نقصه يلي دخلتي الخو**ت بيتي والنصابين وفي الاخر تقوليلي قلبي يا ماما وط**ي يا ماما اما انتي يختي ديبه في الواد السهتاان ابو شفايف حمرا بتكبري
ليه يا بنت الموكووووسه
ندي جريت علي اوضتها وهي بتضحك وسابتها مفاجأة مش هتقولها ان السهتان هو الي جاي يتقدم ..
ندي دخلت شافت ملك الي وشها مرهق وديما نايمه في السرير ورونقها اطفي زي ايام ما كانت متجوزة شبيه الرجال الاول ..
قربت منها : ايه يا ملك هتفضلي نيمه في السرير ومطفيه كده عرفيني بس مالك انا اختك حببتك
ملك بهدوء : مفيش حاجه يا ندي ...مال خالتي بتزعق ليه وعريس ايه الي متقدملك يا ندي فارس بيحبك صدقيني بلاش تهور تاني وسلمي بقا
ندي ابتسمت بحب : ماانا خلاص سلمت يا ملوكه وهو الي جاي يتقدم بس متعرفيش الولية الي برا دي ده بتحبه اكتر مني وربنا هههههههه
ملك اتعدلت بفرحة : بجد والله يا ندي انا مبسوطه ليكي اووي ربنا يتمم لكم علي خير
ندي حضنتها : عقبالك يا حببتي
ملك ابتسمت بحسرة ..عقبالي كلمة سمعتها كتير بس مكنتش متخيله اني الي حبيته يكون متجوز ولما يكون عقبالي معاه هيكون بسبب اغتصابه ليه بطريقه قذرة
سبابها هيكون عيل في الحرام ..كنت مفكراه حبني
وعايشت نفسي الوهم اني احب واتحب شب قريب
من سني خطفني وروحت معاه لبعيد بعدين هبدني
في سابع ارض الوقعة دي بالذات مش هفوق منها
الي باقي من عمري ..
ندي : ايه روحتي فين مني يلا يلا قومي خلينا نعمل اي منظر ده انا حتي انهاردة الفارس ابو شفايف حمره متقدم لي ههههههههههه بحبه يا ناااس
ملك وقفت معاها وضحكت من غير نفس وعملت لها مسك علي وشها و عملتلها شعرها وندي كانت بتحط
منكير في ايدها ورجلها وروقت علي نفسها وبعد فتره دخلت خدت شور سريع وطلعت عشان تلبس ..
كانت ملك قعده علي السرير بإرهاق و دوخه ندي دخلت الاوضة ومسكت قزازة البرفان ورشة علي رقبتها ومقدمة صدرها وكانت رفعه شعرها لفوق : قومي يا ملك عايزة اللبس ولا لفي وديني ضهرك يلاا
ملك رفعت راسها بتعب وشمت برفان ندي وحطت ايدها علي منخيرها : الله يقرفك يا ندي ايه البرفان ده انا كده كده خرجه مش قادرة اتنفس
وعدت من جمبيها كانت الريحة اقوي زودت عليها الغثيان وجريت علي الحمام ..
ندي كانت وقفه مصدومه ..ده البرفان الي كنا بنتخانق عليه عشان متحطش منه وخلعت الفوطة ولبست الفستان وخرجت من غير ما تقفله ..
ندي بشك : ايه ماما ملك بتستفرغ ليه هي مالها
صباح بتوتر : امبارح استحمت ووقفت في البلكونه شكلها خدت دور بارد اما انزل اجيب لها حاجه من الصيدليه اوعي ..
ملك خرجت من الحمام ووشها اصفر وبتمسح وشها بالفوطه : مفيش داعي يا خالتي هشرب حاجه سخنه وهخف انا كويسه
ندي سندتها بقلق وهي مش مطمنه لشكلها : تعالي يا حببتي الف سلامه عليكي روحي يا ماما جيبي لها علاج
الفلوس في محفظتي لو عايزة
صباح نزلت بهم من غير ما ترد : علاجها مفيش طبيب يداويه علاجها تتجوز الوسخ الي اغتصابها ويلمنا من الفضيحه ويكتب العيل علي اسمه بدل ما يكون ابن حرام اسم وفعل اااااه منك يا ملك وعلي الي عملتيه
فينا ...
عند دموع والحب ...أفضل الهدايا لأحبائكم
دموعها اتجمعت في عنيها والفون اتهز في ايدها ووصل لها مسدچ عقدت حواجبها بستغراب لما شافت سيف باعت لها رساله ..
: ممكن نتعرف
دموع بستغراب : افندم
سيف ابتسم : ايه عايز اتعرف عليكي شوفتك وعجبتيني وحابب اتعرف عليكي
دموع بتوتر : هو في ايه يا سيف
: ايه ده انتي كمان تعرفيني ..طب بصي بقا عايزك تنسي كل حاجه واي حاجه حصلت تنسي انك كنتي تعرفيني اصلا وحياتنا الشخصيه ملهاش علاقة بالي هيحصل في الدردشة دي يا وزته 🙄
وبعت رساله تانيه بعد ما ولع سيجارا : ممكن نتعرف يا قمر انا سيف القاضي 38 سنه وانتي
دموع كانت مسكه الفون و مصدومه : هو انتي بتهزر ولا هو في بالظبط
: خخخخخ ما تخلصي هنتعرف علي بعض ولا لا
: انت قليل الادب وبعدين مين قالك اني عايزة اتعرف عليك اصلا وانت تعرفني من فين ولا انا اعرفك من فين يا زفت انت عشان تكلمني كده
سيف ضحك وهو واقف في البلكونه : اوووبة السلك لمس حلو اوي اندمجت بسرعة انا عارف انها هبله
بس يارب مجيش انام جمبها تقولي هو انت تقربلي
: علي مهلك مش كده هدي اعصابك يا وحش
: ايوة خير يعني
: خلينا نتعرف علي بعض و ديني فرصه لو متبسطيش معاية انا هبعد اوكي ومتحوليش تعمليلي بلوك لاني هقرفك وهفضل وراكي ومش بعيد اجيلك تحت البيت
هاا قولتي ايه
: وانت شوفتني فين
: شوفتك في شركة سالم الالفي وعرفت اجيب رقمك بالطريقه
: بس انا معرفكش
سيف فتح الفون وبعت لها صورة ليه : اهو يا قمر

: تسمحيلي اتعرف عليكي وعزمك علي فنجان قهوة بقا
دموع بصت للصورة بإعجاب : اممم هفكر
: لا مش هقدر استني من ساعة ما شوفتك وانتي شغلتيني وعايز اعرفك اكتر وصدقيني مش هتندمي 😉
: انت كلامك ده بيوترني
: عيييب ده انا جود بووي اوي
: ههههههه انت مجنون اوي
: مجنون بيكي 🫦
: وقح 🫢
: هههههههههههه احله وقح دي ولا اي ...يلا بقا
: انا دموع 26 سنه وبس كده
: تؤ تؤ اكتر عايز اعرف اكتر اسأليني وسألك عايز اعرف كل تفاصيل حياتك ي قمري
: امممم مش عارفه اقول ايه اسأل
: هربتي من المدرسه قبل كده
: ايه ده لا طبعا هههههههه
: وربنا كنت واثق
: طب وانت
: يا ديني ده انا كنت بروح عشان اهرب لذة كده يااااه
: ايه اكتر حاجه بتكرهيها في حياتك
: حياتي القديمه كلها ..وانت
: الخيانه الغدر وان الشخص الي قدامي ميكنش واثق فيه ...ايه الحاجات الي بتحبيها
دموع بهمس... بقيت بحبك انت : بحب شغلي بحب البحر بحب القمر والنجوم والايس كريم في الشتا
بحب ايه تاني اممم بحب الليل بحب الاطفال اوي
الخروجات بس مش بخرج كتير وحاجات كتير بقا
هفتكر وقولك اه والملاهي
سيف ابتسم بحب وهو بيعض شفته : هخدك ونروح شط اسكندريه في شهر واحد وناكل ايس كريم وهخرجك كل يوم وهجيب منك كل سنه بنوته شبهك هلففك العالم وهخدك ونعمل شوبنج في باريس وهاكلك بيتزا في ايطاليا وديزني لاند في امريكا هاخدك ونروح كندا وفرجك علي الشفق القطبي واجمل سما ونجوم في العالم والقمر هيكون جمبي وفي حضني
دموع ابتسمت بتأثر غمضت عنيها وحضنت الفون : وده هيكون علي اساس ايه بقا
: انك هتكوني مراتي
: والله ومين قال كده
: وحيات عيونك هيكون ومش هسيبك لغيري ..قوليلي بقا عملتي مصيبة قبل كده ومحدش يعرفها
: انا لا مظنش بس ندي كتير اووي
: انت حاجه كده نعمه يا دموعي مينفعش تعمل مصايب
: طب حاجه مجنونه نفسك تعمليها بصي اعتبريني فنوسك السحري وطلبي اي حاجه
: بجد 😃
: بجد اووي
: عايزة اجرب ادخن ومره الواد فروسه شربنا عصير السعاده وكنت طيره اووي ومبسوطه ممكن برضو اجرب
: خخخ احا هههههههه ايه الفُجر ده ..انا اصلا كده كده عايز افسدك🔥
: بس بقا متكسفنيش انا طبعا مش هعمل كده
: طب بتعرفي ترقصي 😉
: تؤ شرقي لا
: اومال
: بحب الزومبا ...تانجو ..سالسا ..كده
: بجد حلو ده هعزمك علي العشاء ونرقص تانجو وشوف شطرتك
: وانت بتعرف ترقص تانجو
: انا بعرف اعمل كل حاجه واي حاجه
: هههههههه مجنون قولي بقا بتحب ايه
: انا يا ستي بحب الجنون شوية في رسمي في تماثيلي في حياتي بحب المغامره التخيم التزلج التسلق سباق العربيات بحب الخيل وهروح اشتري واحد عربي من قنا الفترة الجايه من حد معرفة بحب السفر الموسيقي والاغاني الفرنسيه جدا وحاجات تاني كتير هعرفهالك مع الوقت وبعشق جنس حواء بس في وحده بيهم كلهم
: مين هي
: هعرفك بعدين ..دلوقتي مش هتيجي اعزمك علي فنجان قهوة وتسبيني اسرح في عيونك وانتي
بتحكيلي عن حياتك ..
: لا مش دلوقتي بعدين لما اعرفك اكتر انا لسه متعرفه عليك من نص ساعه
: تمام بس انا مش هتنازل اوكي
: اووكي
: يلا هسيبك دلوقتي يا حبيبي عشان عندي مشوار ولما ارجع نتكلم
: ماشي هستناك باي
: باي يا دموعي
قفلت دموع الفون وطلعت براه وهي بتضحك لقت سيف دخل من البلكونه وبيبص لها ببرود دموع ضحكت من جنانه ولا كأنه كان لسه بيعزمها علي فنجان قهوة
سيف ببرود : هعمل فنجان قهوة علي ما تلبسي عشان نروح اتفاق فارس يا وزته يلاا
دموع بسرعة : لاااا.. احم هعملك انا وانتي روح البس انا مش رايحه
سيف بص لها بحدة وفتح الفون ورن علي فارس : ايوة يا فارس روح انت انهاردة انا مش جاي مره تاني ..سلام
وقفل في وش فارس الي رجع رن مره تانيه
دموع بحزن : ليه كده انت لازم تروح فارس هيزعل
: مش رايح في حته فكك
دموع بقلق : خ.خلاص انا عايزة اروح يلا تعاله عشان توديني ..
سيف وقف وهو عايزها تحارب خوفها من شبح الماضي وتعرف انه في ضهرها : مكان من الاول عشان خاطر النونه يختيي ..وبص لها بقرف ودخل اوضته
دموع مكنتش عارفه تضحك بسبب طريقته الطفولية ولا تحزن من انها هتروح الحارة الوسخه دي تاني ..
عملتله قهوة ودخلت بيها اوضته كان سيف خارج من الحمام ولافف الفوطة علي خصره واول ما شاف دموع
وفكها وقعت منه في الارض وراح يلبس هدومه بكل برود ولا كأنه ماشي قدمها عريان
دموع غمضت عنيها بسرعة وهي بتكتم انفسها من منظره لكن رجعت اتنفست بهدوء وفتحت عنيها
جوزها وده شئ وارد وتقريبا هيحصل كتير بس
غصب عنها اتوترت وايدها اترعشت وهي شايفه
ادق تفاصيله قدامها ..
سيف لبس البوكسر ولبس القميص وسابه مفتوح : هتفضلي وقفه عندك كده كتير
دموع فاقت بسبب نبرته الباردة معاها وقربت منه حطت القهوة علي الكمدين : القهوة اهي وخلاص بقا بلاش تكلمني بالطريقه دي عشان خطري ومش هعمل كده تاني لو ده يرضيك بس عايزاك تحط في بالك ان فارس ده اخوية الصغير وغالي علي قلبي فوق ما تتخيل وبحبه
سيف قرب منها شد شعرها وقربها ليه وبإنفاس سخنه : بس متقوليش بحبه عشان مزعلكيش
دموع بخوف : سيف
سيف بجنون : ايه نظراتك دي انتي مفكره اني ممكن أئذيكي انتي خاايفه مني انا
دموع غمضت عنيها ومردتش
سيف قرب ولزق فيها اكتر وتكلم قدام شفايفها : افتحي عيونك وردي عليااا قوليلي انت ملكش الحق انك تغير عليا قوليلي انك خايفه مني او انك شكيتي للحظه اني همد ايدي عليكي
دموع هزت دماغها بالرفض وغمضت عنيها اكتر
سيف حط ايده علي وشها وشفايفهم اتلمست والجو سخن : فتحي عيونك قوليلي الي جواكي
دموع فتحت عيونها ببطء وبلعة ريفها من قربه المهلك : انا مش خايفه منك انا وثقه انك مش هتأذيني ومش هتمد ايدك عليا في مره بس اسلوبك الي بيتحول خوفني انت اوقات تبصلي بطريقة بتخليني ملكه
العالم ودلوقتي بصتلي بنظرة خوفتني بسبب غيرتك
انا حبه غيرتك عليا صدقني بس انا شوفت نظراتك الحوة الايام الي عدت دي وتعودت عليها بلاش تغيرهم
وديما بصلي بنفس الطريقة دي وكأني بنتك ..
سيف متكلمش حرف واحد غير انه هجم علي شفايفها قطعهم وفضل يبوس فيها ويغض في شفايفها ويمصهم بجنون وشغف وحط جبهته علي جبهتها : انتي بنوتي يا دموعي حقك عليا لو خوفتك بس غصب عني بغير عليكي تاني مره هتحكم في نفسي اكتر متخفيش يا حبيبي
دموع اومأت برجفة واعصاب سيبه وقلب مرهق بسبب حبه ليه وعنف دقاته : سييف
سيف زمجر : قلبوو
: انا ..وبلعة ريقها ..انا
سيف قطعها وحط شفيفه علي شفايفها ولسانه علي لسانها ودعبه بسخونه : انتي اناا يا دموع يلا عشان ننزل
دموع اومأت بتوهان وراحت اوضتها وهي بتفكر : هو انا كنت هعارف له بحبي بس مش عارفه انا حسيت اني عايزة اقولها ليه اووي من مشاعري الي هاجت جوايه
اتجاه ولا ده بسبب تأثير البوسة ..يلا بقا مش مهم الايام جايه كتير خليني في المصيبه الي انا فيها ..
سيف شرب فنجان القهوة بشرود : مش هخليكي تنطقيها تحت بسبب شهوتك ولا الاثارة الي بتحسيها وانتي جمبي هتقوليها في الوقت الصح يا دموع الصبر ..
خلص فنجان القهوة وكمل لبسه وخرج شاف دموع طلعه ولبس فستان اسود ومش حطه في وشها اي ميكب ولسه شعرها زي ما هو بالضفيرة ..
: ايه ده
: ايه وحشه
: قمر في كل حلاتك بس احنا مش رايحين جنازة ولا اقولك يلا يلا
ونزل قدمها بضيق دموع خرجت وراه بصت لنفسها في المراية الي جمب باب الشقة : ايه ده فعلا ..بس انا رايحه الحارة الناس هتشوفني هتقول عليا ايه
راجعه تكيدهم وشمتانه بعد ما حبست طليقها
وفكرت شوية ..ملعون الناس علي كلامهم علي طليقي انا رايح خطوبة فارس وندي جمب جوزي سيف القاضي الي بيملع في عتمة الليل من جماله ونضفته ..
انتي بجد مستفزة سبحان الله صابر عليا ازاي ومش بيعترض برغم شكلي الكأيب قالي قمر بجد انا لازم
اغير من نفسي كتير عشان اوفيه حقه ..
وجريت علي اوضتها عند الفكرة دي قلعت فستانها الاسود ولبسة واحد غيره كله الوان وحياه فكت شعرها
ورشة برفانها حطت ميك اب سريع مع ملمع لشفايفها
لبست هيلز وشبكتها الالماظ ونزلت وهي ماشيه
بغرور لايق علي جمالها وانوثتها الطاغية
سيف كان واقف قدام العربية بيبص في ساعته بعد ما اتأخرت ربع ساعه وكان لسه هيرن عليها شاف ملكة جمال قلبه والعالم جايه عليه وهي ماشيه بكل فخامه تهز الارض من تحتيها ابتسم برفعة حاجب من جمالها
وعنيه لمعة بغرور هي دي مراتي ..
دموع قربة منه وبتسمت بفتنه : معلشي اتأخرت عليك يلا
سيف غمز لها : يلاا يا فرسة
دموع ضحكت وركبت معاه العربية سيف بص لها : ايه ده
دموع بتوتر : اية
: اية انتي ده انا عايز اطلعك تلبسي الاسود تاني انتي فتنه في كل حالاتك ايه الي انا عملته ده انا اه عايزك تعيشي وتتغيري وتنسي الماضي وتعيشي سنك وتثقي في نفسك بس شكلها كده هترسي اني انقبك وحياتك
دموع ضحكت وكلامه داعب قلبها وراضي انوثتها : وانا مستعده اعمل كده عشانك علي فكرة
سيف عض شفته : متحوليش انك تتفوقي علي المستر بتاعك يا دموعي ..
دموع بثقة : ما عشان انت المستر بتاعي لازم اراضيك واعمل اي حاجه عشان خاطرك وده كله قليل جمب نظره من عيونك ليا يا سيف
سيف ضحك وضرب الدركسيون قدامه : اوووف سيف مات يا قلبه وبراحه كده هاا وهدي عليا عشان انا زيرو تحكم معاكي عايز افش*ك تحتي واخدك علي الطريق العام ونعمل فضيحه وقحه
دموع ضحكت : والله انت الي وقح و محدش مصدقني ..
سيف ابتسم ورد علي الفون الي رن : ايوة يا زفت انت فين ..خلصنا بقا متعيشي الدور واللحظة بروح امك اخلص ..تمام انا تقريبا وصلت هطلع قدامكم ..
سيف وصل الحارة وقفل العربية ونزل مسك ايد دموع ودخل بيها الشارع دموع كانت متوترة بس جمدت قلبها ومشيت جمب سيف بثقة وغرور لايق بيهم ...والحارة كلها دماغها لفت اتجاههم
ام حسين كانت قعده في الشارع وجمبيها كام وحده وقامت منفوضة ..
: عملتيها يا فجره يا تربية الشوارع يا وسخه ارتحتي لما حبستي الواد الي محتليش غيره لا ورجع بعينك البيضه الي عايزة فقعها مع عشيقك يا خطيه ااااايه راجع تكديني وتشمتي فياا بالمحزق والملزق وشبكتك
الالماظ هقول ايه مانتي ش....
سيف قطعها قبل ما تكمل كان مستني دموع ترد عليها بس مبدهااش وبخشونه وصوت عالي : انتي لو راجل كنت عرفتك مقامك بس انتي وليه نقصه ولسانك بيبخ سم زي العقاااارب مراتي محدش يجيب سرتها علي لسانه ابنك الي كان غشيم وضيعها من ايده وتهماته
بطله والي رجعه تشمت فيكي دي هي الي قالتلي
اتنازل عن قضية ابنك الي ضربني بالنار يعني مش
هي الي حبسته بروح امكك ماتخبطيششش في الكلام
وحترمي سنك بدل ما هقل منك ومن سنك يا وليه
يا شايبه يا عااايبه فوووووقي وعرفي انتي بتكلمي مرات مييين ..وبص حوليه وبصوت عالي ...اي حد ابن متنااا** هيفكر يجيب سيرت مراتي علي لسااانه انا هقطعهوله والدكر يفرجني نفسه اي مره فجرررره هتفكر ترازيها بالكلام انا هني..
دموع حطت ايدها علي بوقه وبخفوت : خلاص ونبي عشان خطري كفاية احنا جايين نفرح لفارس مش نتخانق يلا عشان خطري انا يا سيف
سيف نزل ايدها وخدها تحت كتفه وباس دماغها وبص لباتعه بقرف ومشي وهو حاضن دموع قدام الحارة كلها
صباح دخلت الحارة وهي ماشيه سمعت همز ولمز وكانت الحارة كلها في حالت زهول استغربت ولكن كملت طريقها عشان تشوف ملك
سيف دخل بيت صباح بدموع الي اترعشت تحت ايده اول ما شافت المدخل وعرف ان في ذكرة وحشه شفتها هنا وحب يبدلها ليها بذكرة تدوم معاهم في كل مره يدخلوا البيت ده وشدها لبير السلم ومسك وشها بين ايديه : ماالك أفضل الهدايا لأحبائكم
دموع هزت دماغها : مفيش
: متاكده
دموع بلعت غصتها : ااه
: كلام المره العل*ة دي زعلك في حاجه اطلع اهنها وربي
دموع شهقت بغصه وضحكت غصب عنها : اكتر من كده انت فظيع اووي
سيف بخفوت : فظيع اووي لا يا روحي انا فاجر اوي
وهجم عليها خد شفايفها الاتنين بين شفيفه وكان فعلا بياكل بوقها من عنف مصاته وعضاته وهو بيزمجر ويحرك دماغه يمين وشمال وهو بيقطع في شفايفها
دموع اتعلقت بيه وكانت بتبدله بنفس الشهوة والجنون
وأنينها زاد لما حط ايده علي مؤخرتها وضغط عليها
: انتو مين يا ولاد الوسخه وبتعملوا ايه تحت بير السلم
قالتها صباح بصوت عالي بعد ما دخلت البيت وسمعت صوت المصمصه والئنين وهمهمات سيف وهو بيشفط شفايف دموع برقت عنيها وجتتها اتلبشت وقربت براحه وبصت تحت بير السلم بس كانت الدنيا ضلمة تقريبا ..
دموع كانت هتقع من حضن سيف الي مسك وسطها بخضه ..
: خخخخ ايه صباح الدخله بنت المرا دي
: ااااه يا بن الكلب بتنجسلي البيت يا كوكو الضعيف وحيات امك ما هسيبك وانتي يا سهتانه تعاليلي
دموع اصلا عدت من وراه سيف وتفت في ايدها وخدت ديلها في سنانها وطارت علي فوق وسيف مشفش غير تراب رجليها ...
سيف ضحك ..يا بنت الغداره سبتيني في وش المدفع بس علي مين ده انا حبيبها ...
سيف قرب منها وخدها تحت دراعه : تعالي بس يا صبوحه وبعدين انجس ايه هو كده كده نجس وبعدين دي مراتي يا ست اله حلااااااالي
: اوووعه يا واد كده متخدنيش في دوووكه
ضحك وباس دماغها : بحبها يا صباح بحبها اووي وروحي طايرة بيها وعايز اعمل اي شئ عشان ارضيها
و المرا المعر** ام طليقها لسه مسمعها كلمتين
صباح ابتسمت له بحب بعدين ملامحها اتبدلت لما جاب سيرت باتعه وعرفت الحارة مقلوبة ليه : وديني ما هسيبها يا انا يا هيا انهاردة مش كفايه عمايل
ابن الكلب ابنها ..
سيف مسك ايدها : تعاااله بس يا وحش متقلقيش قمت معاها بالواجب
صباح ضحكت : اذا كان كده ماشي عرفاك مبتتكسفش ورداح زي ولسانك متبري منك بلاد الخواجات مغيرتكش يا واد يا سيف عشان كده بحبك بحبك فوق ما تتخيل
سيف ضحك : تربيتك يا ستهم ..وغمز لها .. ما تيجي نكمل اللحظه الي قطعتيها عليا
صباح خلعت الشبشب : وحيااات امكككك يلا يا وسخ
سيف جري علي فوق وصباح وراه : انت شكلك نسيت العلقة ايها يا واد وانا هرجعلك ذكريااااتك
دموع لما جريت علي فوق خبطت علي الباب بسرعة وندي جريت فتحت لها : في ايه يا بت مال وشك وبتنهجي ليه كده
دموع بخوف : خبيني خبيني امك هتعلقني اوووعي من وشي ..وجريت علي جواه وندي جريت وراها
: يا بت في ايه خوفتيني وامي مالها
دموع قعدت علي السرير وهي بتاخد نفسها بالعافيه : قفشتني انا وسيف تحت بير السلم
ندي بصت لها بصدمه وبعد كده صوت ضحكتها سمع البيت كله : اااااههههههههههه همووووت هههههههههههه يالهوووي وعملت ايه
: هو انا عبيطه مستنتش طبعا سبت سيف وهربت
: ونعمه الانتماء والاخلاص وافيه انتي برضو يا دموع مفيش كلام
: لا وفاء مع الوفاء يختي ده امك قدرة وميقدرش عليها غير ربنا
سيف سمعها من برا بعد ما دخل الشقه : وجوزك يا بت العبد لله قادر عليها
: هو انا هسيبك انهاردة تعااااله يااض هنا
ملك الي كانت نيمه علي السرير وبتضحك في صمت لحد ما سمعت خالتها وهي بتجري وراه سيف وضحكت بصوت عالي ..
دموع لفت لها : ايه ده انتي هنا من امته يا فضحتي يا فضحتي
ملك ضحكت وفتحت لها ايديها دموع قربت منها : وحشتيني عامله ايه انتي كويسة وشك مرهق ..
ملك بخفوت : كويسة يا حببتي متقلقيش عليا
دموع بحزن : حقك عليا انا اسفه
: متقوليش كده تاني ده مقدر ومكتوب
ندي قربت منهم : بتتودوده في ايه يا بت انتي وهي
دموع اتعدلت وبتسمت لها بفرحه : مفيش حاجه يا عروسة خلصتي ولا لسه
ندي لفت لها : خدي اقفليلي السوسته وتعالي اعمليلي ميكب زي بتاعك ده يلا زمنهم علي وصول ..
وسمعوا صوت ضحكت صباح العالية : جوزك بلفها فعلا ميقدرش علي القادر غير الي اقوي منه
دموع بشرود : انتي هتقوليلي ده قادر وفاجر علي رأيه هههههههههههه اسكتي بهدل ام حس احم باتعه
ندي لفت بصدمه : وربنااا عمل ايه
: يختييي قولي معملش ايه قعد يشتم ويزعق وقال شوية الفاظ مع كام شخره جانبيه كده انما ايه مزيكه
ندي ضحكت : جوووز اختي الاسد
دموع بضحكه : تموتي انتي في قلة الادب عشان كده ربنا كرمك بواحد الادب في طريق وهو في طريق ده سافل سفاله ووقح وقاحه يا نهااري ده بقا الي مالوش وصف ..
ندي عضت شفتها : عشان كده حبيته باد بوي اوووي وانا هخليه قديس مع الكل الا انا
دموع ضربتها علي دماغها : وربنا انتي ازفت منه وحله ولقت غطاها اسبتي عشان ارسملك الايلينر ..
خلصت دموع لندي وطلعوا مع بعض وملك نامت بهدوء
ندي خرجت ووراها : ايه يا صبوحه كنتي بتضحكي بصوت عالي ليه
صباح ضحكت : الواد شالني وقعد يدوخ بيا ابن الجزمه
سيف باس دماغها : بحبك يا ست اله وبعدين ماانتي فرهدتي امي عرفه لو ينفع كنت رزعتك بوسه دوختك احسن من ده كلوو بس انتي امي بقا ..
دموع شهقت وبصت له بصدمه وندي ضحكت بصوت عالي وصباح ضربته علي دماغه بالقلم : يا واد اهمد وبطل سفااله بقا
سيف مسح مكان الضربه : سفاله ايه بس يا صباح دي بتتكسف منك
دموع مقدرتش تكتم ضحكتها وصباح بصت لها : انتي طلعتي يا مزنوووقة دي اخرتها تحت بير السلم يا بت
وباب الشقه خبط دموع جريت عليها وسدت بوقها : ابووس ايدك استري عليا الي جاي ده مش بيرحم
هيفضل يعايرني بيها العمر كله بلاش فضايح ..
سيف قام فتح الباب وسلم علي اهله وحضن امه وفارس
صباح بعصبيه : هو انا مش قولتلك مش هستقبل حد يا بت ايه لوي درااااع غير فارس مش هجوزك الواد طلبك مني مره واتنين ورايدك وانا مش هكسر نفسه عشان خطرك
: قلبااااااااي علي الطلاق بعشق امك يا طنط
صباح وقفت مره وحده لما شافت فارس ومعاه اهله دخلين : واد يا فارس هو انت العريس
فارس حضنها وهو بيضحك : ايه ده انتي متعرفيش ندي غفلتك يا صبوحه ..
صباح ضحكت وضربته علي كتفه : يعني انا مغفله يا زفت اوعه كده اما اسلم علي الناس الي تفرح مش النصابين ..اهلا اهلا بسالم بيه تعالوا اتفضلوا
ندي بهمس لدموع : امي دي ولا مرات ابوية هتفضل تعايرني بخطوبتي الاولي العمر كله
: مهي الي كانت خطوبة تعر جتك البلا في مجايبك شايفه القمر الي هناك ده جوزي
ندي ضحكت : الله يرحم ههههههههههه وبعدين اسكتي ده فارس غروره هيوصل السما بعد ما سمع الكلمتين بتوع امي ومش هجوزك الي هو ..
دموع ضحكت : يحق لحبيبي يتغر هو اي حد ده فارس قلبي
ندي همست لها بكلمة قبيحه في ودنها وراحوا يسلموا عليهم
دموع حضنت مها وياسمين وسلمت علي فارس وتميم وسالم بالايد وقعدت جمب سيف الي حط ايده جمبيه وهي بتلقائيه راحت جمبه من غير ما يشاور ولا يتكلم بص لها وفرد ايده جمبه يابخت اي اتنين بيفهموا بعض من نظرات العين ...
ندي سلمت عليهم وطلعت جابت عصير وقدمته وقعدت جمب صباح الي مسكت ايدها بفرحه ..
سالم بهدوء : بصي يا ست صباح انتي اكيد عرفاني انا في النسب بدور علي الاصل الطيب اذا كان ليا ومسك ايد مها ..دموع بصت لسيف الي بص في الارض ومسكت ايده وبتسمت له بحب .. او اذا كان لحد من اولادي سيف انا اطمنت عليه مع مراته وجيه دور فارس وانشالله ياسمين قريب مع حد اصيل يستاهلها
فارس هو يمكن طايش حبتين بس راجل يعتمد عليه في وقت الشده وكفاية الحب الي شوفته في عنيه لما جيه أفضل الهدايا لأحبائكم
يكلمني علي ندي حببتي وانا انهاردة جاي اطلب ايدها منك لابني فارس ..
صباح : وانا موافقه والعروسة موافقه وانا هلاقي احسن من فارس ليها كفاية انه ابن صحبت عمري وعشرتي كلها وكفاية انه ابن راجل طيب زيك واصيل ..
سالم ابتسم براحه مع الناس البسيطه دي بيحس بالانتماء : علي بركت الله يا ست صباح
فارس ضحك : مبروك عليا يلا خطوبة وشبكه وكتب كتاب وفرح ودخله وكل الي نفسكم فيه الاسبوع الجاي
نقرا الفاتحه ..
ندي بصت له بصدمه وصباح ضحكت : يا واد اهدي اما نرتب الدنيا ..
سالم : بالهداوة يا حبيبي مش نعرف طالبتهم الاول ونشوف العروسة عايزة ايه
صباح : لا يا سالم بيه انا بشتري راجل يسند بنتي بعد ابوها الله يرحمه انا مش ديمه العمر كله ليهم وانا وثقه في فارس انه قدها ..يا رب طمني علي ملك هي كمان قادر يا كريم ...قالت الاخيرة في سرها
فارس وقف باس دماغها وايدها : والله انتي قلبي ما تجيبي بوسة
سيف ضحك بصوت عالي الواد واخد نفس جيناته الوقحه : حدالله ابني ياض مش اخوية
صباح ضربته علي كتفه : اخاوية زفت علي دماغكم جتك البلا في خلفتك يا مها ..
مها ضحكت : قولي براحتك عارفه انه من وراه قلبك يا قلبي
تميم كان قاعد مبتسم : والله انتو لو عايشين في بيت واحد مش هتحبوا بعض بالشكل ده ربنا يديم بينكم المحبه ..
سيف ابتسم : تسلم يا اصيل يا بن الاصول وي رب تنجز بقا وتشد حيلك فارس هيتجوز وانت نايم في الخط
تميم ضحك من قصد كلامه الي بيلفت بيه نظر سالم : قريب يا غالي خلاص حقك تقول كده مهو من سبج
كل النبج يا بو عموو ..
سيف ابتسم بفرحه وباس دماغ دموع : احله نبق يا بو خالو والله
فارس : خلصنا بصي يا صبوحه انا مش عايز ندي غير بشنطت قمصانها قصدي هدومها غير كده انا جناحي كامل وجاهز للعروسه ولو عايزة واحد جديد هجهزوا في خلال الاسبوع ده قولتي اااايه ...انا مش مسؤل عن
افعااالي الايام الي جايه انا بقولكم اهو جوزوني
وستروا علياا ..
صباح ضحكت وبصت لندي : قولتي ايه يا ندي
ندي ابتسمت : ايه رايك يا سيف مش انت اخوية الكبير برضو
سيف اتعدل بعد ما كان قاعد وفارد ضهرو وحاطت ايده علي كتف دموع وبيحسس عليه بهدوء : احمم انا بقول فترة خطوبة سنه يكون عقل شوية
فارس حط ايده علي قلبه وضحك : سنه قلبك جابك تقولها يا برو ايش حال مانت شايف حالتي وعرفها
لا لا ده عندها يا سطا ..
سيف ضحك : من نحية شايف وعارف فانا شوفت بعيني محدش قالي ..وغمز له ..وهما الاتنين افتكروا
لما كان فارس في الحمام وفارس انفجر ضحك هو وسيف وندي ودموع هما الاتنين الفضول قتالهم
فارس : اهو وشهد شاهد من اهلها هاااا قولت ايه
وبص لندي بغيظ : بتمسكي القادر ده فرصه عليا مااشي كلها اسبوع ولينا بيت يلمنا ..
ندي ضحكت وهي مش مصدقه نفسها ولا انها هتكون مرات المجنون ده وبصت لسيف واومأت بخفوت
سيف ابتسم : يلا علي خير الله زغرطي يا صبوحه عندنا فرح الاسبوع الجاي
قرائوا الفاتحه و مها وصباح زغرطوا وياسمين حضنت ندي وهي بتضحك بفرحه ودموع كمان ..
وخلص اليوم في جو عائلي جميل كله ضحك وهزار وكل واحد روح بيته وهو بيفكر في بكره ..
سيف خد دموع وركب عربيته : تعالي اشتريلك فساتين جديده عشان الفرح والحنه ..
دموع احساس لذيذ داعبها اول مره حد يشتريلها هدوم هي الي كانت بتجيب لنفسها من مرتبها وأومأت بفرحه كانها طفلة ابوها وخدها يجيب لها لبس العيد
سيف ابتسم اول ما شاف لمعت عنيها ومسك صوابعها وباسهم برقه وهو بيمص كله صباع بعد ما بيبوسه
دموع كانت بص له وهو بيمص صوابعها وبيبسهم وكأنهم قزاز رقيق خايف عليه من الكسر : سيف
سيف لسه سايق ومش بيبص لها همهم وصباعها بين شفايفه
دموع بخفوت : انت بتعمل ايه
سيف ركن العربية علي جمب هادي : ببوس كل حته فيكي وبحب كل حته فيكي علي مهلي يا دموعي
ومص اناملها وعضهم بشهوة دموع اترعشت : سيف كفاايه
سيف وقف العربية علي جمب هادي وقرب منها بسرعه بعد ما نيم الكرسي بتاعها وهجم علي شفايفها وبإنفاس سخنه : هممم شفايفك وحشتني يا دمووعي
دموع كانت بتتنفس بسرعه وشدته تاني من لياقت القميص ومصت شفايفه وسيف اندمج معاه في بوسه شرسه عض ومص ولحس بعنف وجنون وكل واحد عايز يبوس التاني اكتر وعايز يشبع من شفايفه مش قادر
سيف فصل البوسة ونزل علي رقبتها وفتح ازرار الفستان عض رقبتها ولحسها وباس مقدمت صدرها وهو بيحرك خصره علي انوثتها دموع كانت حسه بتقلو عليها برغم انه رافع نفسه علي كفوف ايديه بس العربية ضيقه
بس كان عاجبها اوي وجوده فوقيها بكل الشهوة والجنون والعشق الي في عنيه وضمته ليها اكتر ولفت
رجليها علي خصره وفخدها البيض الطرية بانت والبانتي بتاعها الاحمر ....
سيف رفعها من وسطها و رجعها لوراه ونزل قدام انوثتها
حسس بصوابع بتترعش من شهوته علي انوثتها براحه
لمسات خفيفه زودت رجفت جسمها وكان بيحرك صوابعه بخفه لفوق وتحت وقرب وشه ودفنه
في انوثتها وهو بيشمه البانتي بعمق
دموع بانفاس سريعه : سيييف
سيف عض انوثتها من فوق البانتي : اووف قلبو
وحط صوابعه علي حافة البنتي دموع كانت متخيله جنس يدوي زي الصبح بس ظنها خاب لما حسس علي عانتها بس قرب وحط لسانه فوق بظرها وحركة بهدوء
: امممم رحته تهبل واكيد طعمه يجنن عايز ادوووق اووي عايز اني** بلساني ومص كل حته فيه علي مهلي لحد ما تنزلي عسلك وبلعه لاخر نقطه ..اممم
وزمجر وهو بيبوس فيه ويعض من فوق البانتي دموع اتصلبت بس سيف رفع راسه بسرعه قبل ما تخلص وغمز لها
دموع بصت له بصدمه وكانت عايزة تقوله بوسه ونفذ كلامك عشان خطري بس سيف دور العربية وهي كانت قعده مكتومه وحسه انها هتنفجر وبتهز رجليها بعصبيه وهي حسه بالبانتي بتاعه الغرقان وجسمها الي لسه اعصابه سايبه ..
سيف عض علي شفته وهو بيبلع ريقه بالعافيه : مالك
دموع بخفوت : مفيش
سيف ضحك : متاكده
دموع بصت له بغيظ : انت بتستفاد ايه من الي انت بتعملوا ده
سيف برفعة حاجب : افهم من كلامك ده ايه
دموع بمكابرة : متفهمش حاجه بس مفيش داعي انك تقرب وتبعد
: خخخخخ واللهي علي هواكي انا حضني مفتوح ولو علي هواكي ببعد وانتي مش بتعترضي وبعمل كده ليه اعتبري مزاجي وفكك بقا ..
دموع اومأت وهي بعض علي شفتها وبتحاول متعيطش
دموع بهدوء : روحني مش عايزة اجيب حاجه دلوقتي محتاجه اخد شور
سيف ببرود : اوكي
رجع بيها الشقه ودموع دخلت اوضتها خلعت فستانها والصندل ورجعت ضهرها لوراه وهي بتغمض عنيها
برجفة ورهاق ونفخة بزهق وهي بتبلع غصتها
سمعت صوت رساله وفتحت عنيها ومسكت الفون من غير نفس : ايه يا حبيبي وحشتك معلشي اتأخرت عليكي
دموع لوت شفتها زي الاطفال ودموعها نزلت : كفاية بقا ونبي انا مبقتش عارفه اتعامل معاك انت صعب اووي
ومستحيل اني افهمك بحركاتك دي وعقلي الصغنن علي رأيك ..
: لا عادي عامل ايه
: هكون احسن اما اشوفك
دموع ضربت جبهتها : يا بني بقا ارحم امي انا كنت جمب مين من شوية ولا اه صح كنت جمب جوزي انت عشيقي دلوقتي ..
سيف ضحك : اه تمام ابعتيلي صورتك بقا
دموع تنحت بهبل وبصت للفون وبصت لنفسها وبرقة عنيها لما لقت نفسها بغيارها الدخلي بس
لكن ابتسمت بخبث وسندت الفون قدمها بعد ما فتحت الكاميرا ولقطة صوره وهي في وضع مضر بالصحه
ونظرات عنيها كلها شقاوة وبتسامتها تهوس
وبعتتها لسيف وتحتها ايموشن بريئ 😇
سيف اتعدل بصدمه كان متخيل تبعت ايرصور من عندها الا الكارثة دي ولع سجارة وهو بيعمل زوم للصورة علي وشها وعض شفته من ملامحها السكسي ببرائة
: اااايه ده يا غزالي جمددده *يك
دموع بعتت ريكورد وهي بتصوت : انت ساااافل اوووي
سيف ضحك : واعجبك اووي بس ايه الصوت سكسي ده
دموع ابتسمت من صوت ضحكته الي سمعتها من الاوضة الي جمبها : كفاية قلة ادب بقا
: حاضر هكون مؤدب بس كلميني صوت عايز اسمع صوتك اكتر
دموع : اوكي
سيف رن عليها بسرعة بعد ما طفي النور وولع سجارة وفرد ضهرو علي السرير وغمض عنيه وبصوت يسيح
: ايه يا قلبو
دموع عضت شفتها وحست انها اول مره تكلموا فون كده اول مره هي الاولة فعلا بنسبالها مع سيف وبنسبالها مع حسين الي علي ايمها مكنش معاها لسه تليفون ويكلمها من تليفون ابوها يطمن عليها ويقفل : ايه يا سيف
: عامله ايه يا عنيا
: ب بخير وانت
: انا حلو اوي يا غزالي
: غزالك
: اوف غزالي بس يا فرستي ده انتي كل واي حاجه جمده بتتركب يا مكنه
دموع بصدمه : ايه ده
سيف ضحك برجوله وسحب نفس من السجارة ونفثه ودموع سمعته وعجبها الصوت ده اوي
: ايه ده انتي يا بت جمالك قتنلي
دموع ضحكت : والله ما في حاجه قتلتني غير صوتك ده
سيف نفخ الدخان : صوتي بس
: وصوت انفاسك وانت بتدخن
سيف سحب نفس ونفخه : كده
: ااه كده
: اووف قولتلي ايه
: ااه كده
: لا قولي اه بس
دموع ضحكت بهبل : اه بس
: متستظرفيش يا كُ.. احم
دموع ضحكت بصوت اعلي : طب وربنا انت عمرك ما هتبطل قلة ادب
: طب يلا يا بطل قولي ااه
دموع بهدوء : اه
: غمضي عينك وفردي ضهرك وقوليها براحه اوي
دموع كانت عمله كده بس غمضت عنيها : ااه
سيف بهمس : انعم
دموع قالتها بطريقة انعم
: خخخ انعم يا بت
دموع اترعشت من شخرته وقالتها بدلع
سيفر زمجر بخشونه : اممم طلع كلي انوثتك واحتياجك فيها
دموع بكل محن الدنيا رقعته وحده ااه خلت رجولته انتصبت وبقت تقول اها وراه التانيه وهي فعلا حساها
وسيف شد في شعره وهي بيتنفس بصعوبه : المسي نفسك عشاني يلاا حطي ايدك علي الكوكو يا دموعي يلا
دموع برعشة : ازااي
سيف بهمس : زي ما عملتلك الصبح بس من غير ما تدخلي صوابعك في نفسك انا بس الي ادخل فيكي
من براه يا قلبو
دموع حطت ايدها علي انوثتها من فوق البانتي وانفاسها زادت سيف سمع صوت انفاسها العالي وبشهوة : ايوة كده
دموع بهمس وهي بتحرك صوابعها : كده
سيف بهيجان : ااه كده يا عيوني يلا حركي صوابعك اسرع عشاني يلا
وفضلوا علي كده سيف يدي تعليمات ودموع تنفذ زي المغيبة لحد ما غرقوا هما الاتنين في بحور الشهوة
سيف خلص معاها وابتسم وهو بيودعها بحب وقام ياخد شور ودموع نفس الكلام
سيف خلص وطلع يعمل حاجه ياكلها وهو لابس بنطلون بس وشعرو رطب دموع خرجت من الحمام لبست ترنج احمر

وهي حسها انها رجعت سن المراهقة تاني ومشتط شعرها وخرجت تشوفه بيعمل ايه بعد ما سمعت صوت تخبيط ..
قربت من المطبخ بهدوء : بتعمل ايه
: مفيش بعمل اكل
: طب ما قولتليش ليه اعملك
: واحد يا حبيبي ..ومد لها كباية عصير
دموع خدتها منه وابتسمت سيف قرب وباس دماغها : حقك عليا لو زعلتك واحنا في العربية بكرا ننزل وجبلك كل الي نفسك فيه ..
دموع عضت شفتها واومأت براحه ...
سيف سابها في العربية عشان يعيش معاها اللحظه دي في الفون عايز يجرب معاها كل التجارب الجنسيه قبل ما يلخد الخطوة الاخير عايز يعيشها الحب بكل مراحله وتفاصيله عشان لما تقرب منه بكل ارادتها تكون استوت علي الاخر واتعودت وجرأها عليه وعرفها شخصيته كويس ..أفضل الهدايا لأحبائكم
وقعدت اتعشت هي وسيف وعملت نسكافية وقعدوا قدام التلفزيون بعد ما غيرت له علي الجرح
سيف ولع سجارا وفتح ايده دموع قعدت جمبه ورأسها علي صدره وحضنها ليه ..وكانوا بيتفرجوا علي فيلم رومانسي ..
لحد ما دموع بدأت تنعس سيف شالها ودخل بيها الاوضة ونيمها علي صدره بكل هدوء وراحه وراح في نوم عميق
فات خمس ايام وسيف لسه بيكلم دموع شات ومعيشها الحب بكل تفاصيله وعايش معاها اللحظة اوي وهي حست انها رجعت بنت ال18 سنه من جديد
سيف خدها ونزل بيها اشتري لها فساتين جديده وحاجات كتير واكسسوارات وشنط وجزم وهدوم
بيتي علي زوقه مجموعات عناية بالجسم والبشرة أفضل الهدايا لأحبائكم
وشتري لها طقم الماظ جديد ودموع كانت طيره
في السما وهي ماشيه معاه قدام الدنيا كلها وايدها
في ايده خلصوا وراح يغديها في مطعم ..
وقرب النادل وكانت بنت لبسه جيبه قصيرة وقميص ابيض ضيق مبين تفاصيل جسمها ..
وبتسمت لسيف بإعجاب واضح : تحب تطلب ايه يا فندم
سيف شاف نظرات دموع وبتسم غصب عنه ودموع برقت له اكتر : احم اه تحبي تاكلي ايه يا بابا
البنت بصت لدموع من فوق لتحت
دموع بقرف : اي حاجه ولا اقولك مش عايزة اكل يلا بينا
: ليه بس يا فندم مانتو منورينا ..وبتسمت لسيف تاني
دموع برفعة حاجب : انا الي بكلمك علي فكرة بصي لي هنا
: مالك يا طنط اهدي
دموع بردح : طااااااانط انتي عبيطه يا بت
سيف ضحك بصوت عالي والبت بصت له بسهتانه وتنهدت : اووف قمر اوي
دموع وقفت مره وحده وزقتها لوراه : انتي اتجننتي بجد غوري يلا من هنا ..ومسكت كباية الماية كبتها في وشها بعنف ..
سيف فتح عنيه بصدمه قطته طلعت شرسه مش سيامي
البنت شهقت : انتي مجنونه متجوزها ازاي دي مش لايقه عليك
دموع كانت بطلع دخان من ودانها وقربت من البت وهي مبتسمه ببرود وهوب مسكتها من شعرها وشدتها جامد
سيف وقف بسرعه وحاول يشيل ايدها من شعر البت مش عارف ويشد فيها وهي تشد في شعر البنت وكل الموجودين كانوا بيتفرجوا بصدمه والمدير قرب بسرعه
: يا فندم ميصحش كده مطعم راقي مش محل كشري
سيف بص له برفعة حاجب :اسكت بدل مشتري مطعمك وخليك بتغسل صحون فيه ..
ودموع لسه بتضرب في البت و سحلاها من شعرها
المدير بلع ريقه وسيف بص لدموع الي لسه ماسكها من وسطها وهي لسه بتجر في شعر البت وبتشتم فيها
بعصبيه
سيف قرب شالها وؤجع بيها لوراه ودموع مسبتش شعرها غير لما طلع خصل في ايدها ..
ولسه بترفس بايديها ورجليها وبتضرب قي ايد سيف وعايز تنزل تكمل عليها : سبني بقولك سبني وربنا ما هسيبها الحقيرة دي
سيف ركبها العربية ورزع الباب وراها وركب جمبها : بس بقا خلاص اهمدي
دموع بصوت عالي : انت كمان بتزعق لي ولا كان علي هواك وانت قاعد توزع ابتسمات
سيف بص لها بحده : صووووتك ميعلاش ..وقفلي علي الي عندك بقا
دموع هزت رجلها بعصبيه : ماشي مااشي يا سيف
وصل بيها الشقه ودموع نزلت من العربية ورزعت الباب وراها
سيف بسخرية : براحه طيب يطق لك عرق
: مالكش دعوة بيا لو سمحت ومتكلمنيش
سيف ضحك وطلع الحاجه من شنطة العربية وهو عاضض شفته من جنونها وغيرتها عليه ودي حاجه
خلته في قمة الاثارة ..
خد الحاجه وطلع بيها حطها في اوضتها وهو خارج ادته ضهرها سيف راح غمزها بصباع خلاها صوتت وجسمها اتنفض وهي مبرقة بصدمه
سيف ضحك : سلامتك يا جمل
دموع مكنتش عارفه ترد ولا تقول ايه وقعدت علي السرير ووصلها رساله جريت علي شنطتها فتحت الفون
وهي متشوقة بقت تعشق للحظاتهم دي مع بعض
: ايه يا حبيبي معلشي اتأخرت عليكي
: لا عادي
: وحشتك
: اممم
: امممم ايه وحشتك
: اااه وحشتني
: وانتي وحشتيني موووت مش هتخليني اشوفك بقا وعزمك علي تشيز كيك 😉

وبعت لها صورته دي
دموع باست الصورة بحب : موافقه
: ايووة بقا هو ده الكلام جهزي نفسك ونتقابل كمان نص ساعه ...
: بسرعة كده
: ايوة اول ما وصل تحت بيتك هرن لك
: وانت تعرف مكان بيتي
: انا اعرف كل حاجه عنك يا دموع يلا À plus tard, mes larmes
: باي ..وقفلت الفون بصدمه وجريت علي الدولاب تقلب في هدومها تشوف هتلبس ايه ..وهي متوترة وكأنه اللقاء الاول ليها فعلا
دموع ما عشتش الحب مع حسين ولا كان الي بينهم حب من اصله الحب احتواء و اهتمام حنان تفاهم مراعة احساس الحبيب الحب انك تحب الشخص التاني بعيوبة قبل مميزاته الحب انك تعافر عشان تنجح العلاقه الحب مسئولية مش كلمه بتتقال وخلاص الحب تبادل ومشاركة الحب حياه الحب جنون الحب شئ مقدس مش هيفهمه غير العاشقين انك تحب الشخص وتتشرب ملامحه انه يجري محل الدم في العروق الحب انك تحس بوجع حبيبك قبل ما يحس بيه الحب انك تقدم راحت حبيبك عن راحتك تسهر علي تعبه تحسأفضل الهدايا لأحبائكم
يتبع........تشجيييييع
رواية دموع السيف سيف ودموع بقلم هايدي الصعيدي
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل السابع والعشرون 27
___________________________$$$$_____
تميم يوم خطوبة فارس وصلهم البيت وفارس فضل عند ندي ..فلاش بااك
: سالم بيه لو سمحت كنت عايزك انت ومدام مها في موضوع
: تعالي يا تميم اتفضل انت لسه هتاخد الاذن
تميم ابتسم ودخل معاه في الرسيبشن وقعدوا مع بعض
: خير يا تميم
: احم خير انشالله انا يا سالم بيه طالب ايد الانسه ياسمين علي سنة الله ورسوله واخد بس موافقتك
وجيب اهلي وناسي من الصعيد وتحت امرك في
اي حاجه ..
ياسمين بصت لمها الي ابتسمت لها وقامت بسرعة
سالم بهدوء : اقعدي يا بابا متتكسفيش ..وبص لتميم.. انت فاجأتني يا تميم والله بس طبعا انا مش هقولك اسأل عليك ولا الجو ده خالص انت متربي معايه
وانا بثق فيك ومأمنك علي روحي ومأمنك
علي ياسمين من زمان وعمري ما شوفت
منك الغلط وانا مش هلاقي لياسمين
راجل احسن منك قد الثقه ويأتمن
بس مش هسمحك لو نزلت دمعه
من عينه
تميم ابتسم بفرحه : وانا عمري ما هخيب ظنك يا سالم بيه وياسمين هتبقا في قلب و العين وتاج فوق الراس
جولت ايه
سالم بص لياسمين : القول قولها هاا يا بابا
ياسمين ابتسمت وبصت في الارض وهي بتفرك ايديها وهزت دماغها بهدوء
سالم ضحك : علي خير الله الفرحه بقت فرحتين انهاردة اسعد يوم في حياتي
ومها زغرطت بقوة ودموعها نزلت بفرحه وهي بتحض ياسمين بتحبها زي بنتها واكتر ..الام فعلا الي ربت مش الي ولدت
تميم ضحك وقام باس دماغ سالم : خير انشالله اقراء معاك فتحت كلام وبداية خير وبعد فرح فارس هجيب اهلي ونكتب الكتاب ونتفجوا ..وبنسبه لخواتها الرجاله فانا واخد منهم الاذن ومعرفهم كل حاجه
سالم ربت علي كتفه : الفرحه الي في عيونك انت وبنتي
دي خلتني مش عايز حاجه تاني من الدنيا ربنا يتمم لكم علي خير وطول ما عرفت فارس وسيف يبقا خلاص
وبص لياسمين وفتح ايديه جريت عليه حضنته : انا بحبك اووي يا بابا ربنا يخليك ليا
سالم ضحك : خلاص بقا بابا ايه راحت عليا والولد ده هياخدك مني
ياسمين باست خده : مفيش حد هيقدر يخدني منك يا حبيبي انا هتجوز وقعده معاك برضو مش هسيبك
سالم ضحك : اذا كان كده يلا نقراء الفاتحه
تميم ابتسم وبص لياسمين بحب وعنيه بتقولها وعدتك ووفيت ..فعلا وعد الحر داين وميوفيش بالوعد غير الراجل الحر ..
وقرائوا الفاتحه وتميم سلم عليهم وخرج بهدوء وهو طاااير وياسمين جريت علي واضتها وفضلت تلف
حولين نفسها وهي بتضحك بفرحه الفون رن
ردت وطلعت البلكونه شافت تميم واقف قدامها
في جنينة الڤيلا
: مبروك يا فلة جلبي
ياسمين ابتسمت ودموعها ملت عنيها : تميميي انا مش مصدقة
: لا صدجي يا حبيبي هتكوني لي مرتي وحلالي وعمل فيكي الي يحلالي
ياسمين ابتسمت : اضحك انا بقا ولا اتكسف بعد الكلمتين دول
تميم بص لها بحب : انتي تعملي الي نفسك فيه وبس يا غالية
: انا بحبك اووي يا تميم
: وانا بعشجك اكتر من روحي يا جلب تميم وعدتك ووفيت ووعدتك اني مفيش دمعه تنزل من عيونك
الحلوين هكون ليكي الضهر والسند والحضن الدافي
هكون ليكي كلي الي انتي عايزة ونفسك فيه
ياسمين هزت دماغها بهدوء ومسحت دموعها وهي بتبتسم : وانا وانا يا حبيبي هكون ليك كل الي بتتمناها ونفسك فيه هكون زوجه صالحه وام حنينه وهكون امانك وحضنك الدافي هتكون حلالي وانا حلالك
ونعمل اسرة صغننه وجو دافي يعوضنا السنين
الي فاتت دي كلها
تميم ضحك بصوت عالي : يا بووووي يا ولاد الحب واعر جووووويأفضل الهدايا لأحبائكمأفضل الهدايا لأحبائكم
ياسمين ضحكت لضحكته وهي عايزة تنزل ترمي نفسها في حضنه بس خلاص هانت ....
.....
اليوم ده فارس فضل عند ندي بعد ما اهلوا مشيوا وصباح دخلت تشوف ملك الي كانت لسه نايمه
فارس كان قاعد يبصلها بصات متحرشين واول ما صباح قامت قرب منها بسرعه ندي اتوترت ورجعت لوراه : اهمد ياض انت الفرح الاسبوع الجاي خلاص اتحكم في نفسك شوية
فارس ضحك : خخخخ ياض وتحكم في نفسك هو انا بقولك عايز اعمل بيبي يا طنط ولا ايه
ندي ضحكت : مانت الي بتوترني
فارس غمز لها : والله ما في غير ضحكتك دي هي الي بتوتر قلبي ..وبص علي رجولته ورجع بص لها
ندي حطت ايدها علي جبهتها : مفيش فايدة
فارس قرب منها اكتر وحط ايده علي كتفها : مالك بس يا حب علي فكرة انتي بسببك ضاعت الغاليةأفضل الهدايا لأحبائكم
: ايوة اجيب لك وحده غيرها يعني ولا ايه
: لا يا قلبي هو انا عيل هتصرفي عليا انا بس عايز طلب انساني
: الي هو
: انك تكوني مكانها وقت ما حب اركب تسخني علي طول بلاش جفاء ده الغاليه اتهرت مني وجابت بنزين كتيرأفضل الهدايا لأحبائكم
ندي بصت له بصدمه ابتسامته بريئه بس عيونه خبيثه مفهاش اي برأة وغصب عنها ضحكت لضحكته
: والله دموع عندها حق لما قالت انك سافل يا سافل يا قليل الادب
فارس ضحك : قلب اخوها الي فهماني وزتي دي
ندي ابتسمت بغيظ : ربنا يخليكم لبعض يا خوية
: حدالله انتي وسيف اعداء مشاعر فيها ايه يا جماعه لما ادلع طفله عندها 26 سنه وقولها وزتي اذنبت
: طب ماانا طفلة 26 سنه يا خويا دلعني انا وسيب سيف في حاله يا كياد
فارس بضحكه : انتي طفله انتي ده انتي مراه محنكه
ندي بصت له بقرف : فارس الالفي بيقول مرا
فارس ضحك : طب بنسبه لمحنكه ايه ملفتتش نظرك
وضحكوا هما الاتنين بصوت عالي وفي بينهم كيميا جمده
ندي بضحكه : سامحيني يا دموع ..شوفت الي حصل انهاردة مش امي قفشت سيف ودموع تحت بير السلم
فارس اتعدل بسرعة : احلفي حصل ايه تفاصيل بسرعه
ندي ضحكت : لا مش هريحك
فارس وقف قدمها وكتف ايديها فوق راسها : خخخخ وربنا هرقعك بوسه تخدي فيها ست غرز انطقي يا بت
ندي ضحكت اكتر : خلاص خلاص هقول بس سبني
: ايوة كده ناس متجيش غير بالعض
: كانت دخله هي وسيف بعد ما شد مع ام حسين وشتمها في الشارع وسحبها تحت السلم امي وهي راجعها شفتهم انتو مين يا ولاد الوسخه دموع خلعت وسيف وقف في وش المدفع بس دموع بتقولي اتنفضنا نفضه
فارس خد نفس ورجع لوراه : يااااااه لما الواحد يكون قاعد وحقه يجيلوا لحد عندوا هههههههه اتقطعت عليه صبوحه تلاقيها قطعتلوا الخلف يلا ده كان فشخلي
افكاري والواقع والخيال هههههههههههه
ندي بفضول : بس انت انهاردة بتقوله انت شوفت حالتي قالك شوفت بعيني هو انت عيط عليا ولا ايه يا فروسة
فارس بصلها من فوق لتحت : مش هريحك
ندي بغيظ : اخلص بقا هموت وعرف انا ودموع
فارس ببرود : تؤ لا برضو بطلوا فضول فضحتونا
ندي بعصبيه : اخلص ياااه
فارس بصلها بقرف : طلعي عبدو موته الي جواكي كمان وكمان بس اخر دور ليه كان جامد هبقا اجبلك طقم زيه
ندي ضحكت لما فهمت كلامه وبدلع : يلا بقا يا فارس
فارس بص لها وهاج : اووف ده نفس الكلمتين الي قولتيهم لي في الحلم
ندي بستغراب : انت بجد بتحلم بيا وكنت بقولك ليه كده ولا كنا بنعمل ايه
فارس ضحك : يالهوووي بحلم بيكي بس ده انا بغتصبك في احلامي وانا صاحي ونايم ههههه وكنتي بتقوليلي كده عشان ادخلوا يا قلبي
ندي بصدمه : ساااافل
فارس ابتسم ببرائه : ما تصفي النية يا طنط ادخل شاحن الايفون كنتي بتفصلي شحن قصدي فونك
ندي : والله بضحكتك دي انا اتاكدت ان نيتك انت الي سودة بتبقا عامل زي العيل الي عامل مصيبه وبيضحك لامه عشان يبوش علي الي عملوا
فارس قرب منها بخفوت : طب ايه يا ماما كوكو جعان
ندي اترعشت و برفعة حاجب : فااارس
: ايه يا ست جعان جعان قومي هاتيلي خرطتين جاتو من الي جايبوا خسارة فيكي لابوار قال ده حلال فيكي
فرن الفينو الي علي اول شارعكم
: وحيات امك جايب الحاجه ومستخسرها فيه يا فارس امال لو كنت جبتلي تورته مش جاتو كنت عملت ايه
اومال هتعمل ايه في تورتة الفرح الست ادوار
فارس حط ايده علي بوقها : يااامه بهزار يا غاااليه خلصناا يا ست وبعدين ست ادوار ليه عمارة
: والله علي قدك الناس بتبني بحديد ومسلح وانا هخليك تعملي عمارة بشكولاته وكيك يا كيكه
فارس غمز لها : خخخخ كيكه ده انا عندي ليكي ترتايه ست ادور هقعدك عليها للصبح
ندي كتمت ضحكتها : وربنا انت زودتها قوم يلا امشي خلاص تعبانه ..قالت الاخير بدلع وهي بتثأب
فارس عض شفته : يا ديني علي الدلع ..ما تجيبي بوسة ده انا حتي خطيبك
ندي هزت دماغها : لوئه
فارس ضحك : هههههههههههه ازوقه زوقه تعالي يا بنت المرا
وشدها من شعرها خد شفيفه الاتنين جوه بوقه ومصهم بعنف وهو بيهمهم بلذة وندي داخت من حلاوتها حطت ايدها في شعره وندمجت معاه وبقت تعض علي شفايفه
: هو يوم اسود من اوله يا ولاد الكلب
قالتها صباح بصوت عالي وخلعت شبشبها وجريت نحيتهم
ندي صوتت وقامت بسرعه : وربنا هو الي جرجرني للرزيله ياامه
فارس وقف جمبها : وربنا هي الي قلتلي لوقه يا صبوحه يرضيكي تقولي لوقة وسيبها من غير ما زنوقها
صباح بحده : زنقك كل بلدي يا خايب يا ابن الخايبه تعاااالي هنا يواد وديني ما هحلك من علقه زي بتاعت
كوكو الضعيف وانتي يا قدرة ده اصغر مني يا ماما
وجابك من اول قعده علي بوزك يا بنت الكلب
قولتيله لوقه يا ندي الله يرحم ابوكي الي
كان بيسمع الشخطه يسيب علبة الجاتو
ويمشي من علي الباب ..
فارس ضحك بصوت عالي : ياااا ديني ..ولسه هيتكلم الشبشب لزق في وشه
ندي ضحكت بصوت عالي : اوووف شكلك خرااااا فارس الالفي اضرب بشبشب الحمام...و
والشبشب التاني لزق في وشها خلها قطعت النفس فارس ملحقش يضحك عليها كانت صباح جريت وراهم بعصاية المكنسه فارس لف خد الفون بتاعه وفتح باب الشقه
: بيباي يا طنط واااه انا مش جاي عندكم لحد الفرح
ندي بصوت عالي : ياااض يا فارررس يا بن الخاااينه وربنا ماااشي يا فاارس عاااااااا ..ايه يامه الغباء ده
وربنا يا فااارس ما هسيبك انت السبب وفي الاخر
سبتني وخلعت
فارس سمعها وهو نازل علي السلم وبصوت عالي : ضربتك علي التوته يا طنط حطلها قطره وسبيها
فترة بقا معلشي يلا وهي ذنوب وبتخلص كان نفسي
الحقك بس اخاف علي حنطكوري وانا عريس
فارس مشي و الخمس ايام الي فاتوا فارس كان بيروح ياخدها من تحت البيت وشترلها شبكه و جهز كل حاجه وحجز الفندق الي هيتعمل فيه الفرح وندي حجزت الفستان الي فارس صمم انه يكون مقفل كله و بكم هو عارف اصحابه الي هيحضروا الفرح ده لو اداهم الاذن هينتشروا في القاعه ويتحرشوا بالحريم الكبيرة قبل الصغيره و ندي خلصت كل الي ناقصها واختارت هي وفارس عفش جديد وسجاد وستاير والجناح بقا ملكي ..
ملك زي ما هي بالعكس ديما كانت قلقانه وكلها خوف لما عرفة ان حسين خرج من السجن وصباح قالت لها بعد فرح ندي هتتكلم معاه عشان يجي يكتب عليها ..
عند سيفي ..
سيف شغل الفون بتاعه علي موسيقة لرقصة التانجو وسط الاضاءة الهادية : تسمحيلي
دموع بصت له : ده بجد
سيف مسك ايدها والتانيه علي وسطها وفرد جسمه بشموخ وغمز لها : خايفه ولا ايه
دموع تاهت في سحر عنيه وابتسمته وفردت جسمها ورفعت راسها بغرور : خااف انت يا عيوني
سيف عض علي شفته وهو عنيه في عنيها وبيتنفس انفاسها وخطي خطوة سريعه في اتجاها دموع اندمجت معاه ورجعت لوراه مع كل خطوة بياخدها كانت في نفس سرعته واحترافه يميل تميل معاه وعنيها في عنيه بجرأة غير معهوده منها وايد سيف ضغطه علي خصرها
بتملك وريحته دخلت صدرها وكانت مركزة بالعافيه من حلاوتها وحلاوة قربوا ونظرات عينيه ..
و مسك ايدها وخلاها تلف حولين نفسها وعيونه بتلتهم جسمها المشدود الي بيلف بحتراف هيج مشاعره

مسكها من وسطها دموع رجعت لوراه بليونه و رفعت رجلها لفتها علي خصره

سيف حسس علي جسمها بسخونه وضمها ليه اكتر ورفعها من الارض وبقا يلف بيها نزلها
وكانت دموع مندمجه في الرقصه وبتحاول متركزش مع نظراته ولمساته

بس سيف مكنش راحم جسمها وبيحسس عليه بطريقه
جننتها مع كل حركه لحد ما دموع قربت منه بشكل كبير ونفسها في نفسه مقدرش يقاومها اكتر وخد شفايفها

في بوسه عميقه وهو بيمص شفتها السفليه بين اسنانه بجوع ..شالها بين ايديه ونام بيها علي السرير ولسه شفايفه في شفايفها ودموع بتجارية وبتمتص شفايفه
بشهوة
سيف فصل البوسة : اااايه ده وبتقوليلي مش بعرف ارقص شرقي ده انتي جسمك فاجر وبيتلوي زي التعبان
وقام من عليها ...قوومي
دموع بستغراب : اقوم فييين
: هترقصي شرقي يا غزال
دموع هزت دماغها بالرفض : لا مش بعرف صدقني
: الي يعرف يرقص تانجو بحترافك ده يعرف يرقص اي نوع وعلي اي حاجه ..وغمز لها بوقاحه
دموع حطت ايدها علي وشها : تؤ تؤ هتكسف
سيف مسك ايدها : هرقص معاكي
: عاااااااا كده هتكسف اكتررر
سيف ضحك : خلاص هقعد هنا وانتي بس اتميلي علي الاغنية وجسمك هيرقص لوحديه هووووبه ..وضربها علي فخدها
دموع وقفت بخجل وهي خايفه مش يعجبه
: اقلعي الشوز بتاعك وخليكي حافيه برجليكي الحرير يا دموعي
دموع بصت له و امأت وبعدين ابتسمت بخبث وعضت شفتها سيف شغل اغنية ودموع غمضت عنيها وبدأت تتمايل وتعمل كام حركه اتعلمتهم
سيف عض شفته : ادلع يا غزالي وتميلي اكتر
دموع فتحت عنيها وياريتها ما فتحت لقت نظراته جريئه اووي بشكل شهواني نظره سخنت جسمها
وبيبص لها كأنه عايز ياكلها
دموع قلبها دق بسرعه وهي بتحاول تكمل ورفعت ايدها لسوستة الفستان وعرفنا ليه كانت بتبتسم بخبث نزل عند رجليها وظهر بيبي دول كحلي ستان بصدر دانتيل
وحملات رفيعه واصل لنص فخادها البيضه الي ظهرت بسخاء والون كان علي جسمها يهبل
سيف فتح عنيه بصدمه و وقف بسرعه وهو بيقرب منها دموع جت ترجع لوراه مسكها من وسطها وخبطها ف صدره ورجولته غمزتها ..
سيف بشهوة قرب من ودنها : خخخخ ايه ده يا غزااالي
دموع اتنفضت من شخرته الي في ودنها : ااايه بيبي دول عادي يعني
: عااادي ده موووت بس من امته ي قلبو
دموع لفت ايدها علي رقبته وهي بتبلع ريقها : من انهاردة وكل يوم
: سيف رفعها ليه ولف رجليها علي خصره : يلا اتميلي في حضني وتدلعي الرقص ايه غير انك ترقصي علي قلبي
دموع كانت بصه في عنيه وعايزة تعرف كلامه برئ ولا هي فهمت صح سيف ضحك من حيرتها وضربها علي مؤخرتها : خخخخ يلااا ارقصي علي ز** حلو كده
دموع شهقت من وقاحته ومن الضربه وجسمها اترعش : اترعشتي ليه كده الكلمه هيجتك ولا الضربه عجبتك
دموع بتوهان : الاتنين
سيف بهت بعد كده ضحك بصوت عالي : العب ده الشمبانيا عمله شغل عااالي اوي
دموع هزت دماغها بالرفض : ده انت الي بتعمل فيا كده
سيف خد شفايفها في شفايفه في بوسه اقل ما يقول عنها هااايجه انفاسه سريعه سخنه وسنان حده متعطشه
وشايفه شرسه بتلتهم بعنف وجوع واضح
وحط ايده علي وسطها وحركها علي رجولته ودموع بقت تتمايل علي رجولته وهي متعلقه في رقبته
سيف فصل البوسه لما خبطت علي صدره ونزل علي رقبتها كلها بإسنانه ومصها بعنف شهوة وتلذذ واضح
من همهماته وايده وصلت ضهرها ودموع بتميل لوراه
اكتر وبتديه مساحه اكبر ولسه بتتحرك علي رجولته
لفوق وتحت وهي بتتلوي بخصرها وصدرها
ظهر كله من فتحت القميص
سيف خدها علي السرير وهما بنفس الوضع وطلع صدرها من فتحت القيص ومص حلمتها بين شفايفه وغمض عنيه وهو بيزمجر ورجولته نبضت علي انوثتها
وتضخمت بشكل حست بيه ..جسمها اترعش
واعصبها سابت اول ما حست بلسانه السخن
علي صدرها وطريقتة وهو بيرضع منها نفضت قلبها
سيف مكنش قادر يسيب صدرها ولا يبطل رضاعه عامل زي البيبي الجعان الي كله لهفه وشتياق بلع نص صدرها جواه بوقه ولسه عايز اكتر عايز ياكلها ..
رفع جسمه من عليها ورفع القميص بسرعه وفك البرا بتاعه وعنيه الحمرا جت في عنيها الي كلها ضعف
: دمووع محتاج لك اوي مش عاايز انام معاكي
لا عاايز ادخلك جوااه يا دموع امممم
وزمجر وهو بيحضنها ليه اكتر ودفن وشه في صدرها وبقا يبوس جسمها بكل رقه بوسات رطبه ومع كل بوسه
كان بيقولها بحبك وبعشقك وكل كلام الغزل والغرام الي في العالم بالفرنسي
دموع ساحت ونفسها اضايق وضطربت لما شفته قام من عليها بسرعه وطلع براه وستغربت ولسه هتتعدل لقته داخل وفي ايده قزازة الشمبانيا ..
خد بلعه وقرب من شفايفها وشربها دموع مسكت وشه بين ايديها وقربته منها اكتر وهي بتبلع الشمبانيا بريقه
الي اشد من تأثير الشمبانيا عليها
سيف فصل شفايفه عن شفايفها وعض شفته
دموع بهمس : تااني
سيف وقف خلع قميصه وبنطلون وفضل بس بالبوكسر الابيض الي كان محدد رجولته ومنظرها المنتصب وحجمه
دموع بلعت ريقها الي جف من منظره الرجولي وعضلاته كتافه وصدره الصلبه وشكله وهو شعره نازل علي عنيه
ونظراته الملتهبه ..اووف
سيف بخفوت : افتحي بوقك
دموع عملت كده وسيف خد من القزازه ونزلهم في بوقها من غير ما يقرب من شفايفها ونزل المشروب علي خدها ورقبتها
سيف قرب بسرعه طلع لسانه ولحس شفايفها وخدها ورقبتها وكب شمبانيا علي صدرها وكان بيشفط ويمص ويلحس صدرها بطريقه افقدتها النفس ونبضات القلب
لحس كل صدرها ببطنها وخصرها لحد ما وصل لانوثتها
سيف بص لها وحط ايده علي الاندر كأنه بياخد الاذن وهي اومأت وهي بتعض شفتها وفهمت نظراته
سيف شد الاندر وبص علي انوثتها وهي قاعد بين رجليها
وفتح رجليها برجليه وانوثتها وضحت قدامه اكتر بكل تفاصلها وهي مبتله من الي عمله فيها ...
دموع غمضت عنيها بخجل من نظراته وهو بيبص عليها بالطريقه دي : سيف بطل وقاحه
وكانت هتقفل رجليها بس سيف زمجر وفتحهم اكتر وضربها علي رجليها من جواه بالقلم
: اوووعي تفكري تخبي نفسك عن عيوني تااني
دموع اومأت وهي بتعض شفتها
: افتحي رجليكي اكتر يلاا ..قالها وصوابعه بتحسس عليها ببطء
دموع فتحت رجليها ...
: خخخخ ك**م حلاوووتك
وكب من القزازة علي انوثتها وهبط عليها بجوع ومص بظرها بين شفايفه ولسانه بيتحرك عليها بسرعه
دموع صوتت وجسمها اتنفض اول مره تحس الاحساس ده لسانه السريع الدافي الرطب علي انوثتها دوخها
وسيب اعصابها ومكنتش قدره تتنفس ولا تفتح عنيها
مسكت شعره وهي بتحرك وسطها وبتدفن وشه اكتر فيها وهو مستناش رفعها ليه بعد ما لف ايده تحت رجليها ودفن وشه اكتر فيه وشفيفه كانت بتلتهم كل انوثتها
من فوق لتحت وهو هيتجنن من طعمها والاثارة
كانت توب وريحت الجنس ملت صدرهم
سيف اخترقها بلسانه وكان بيدخل لسانه ويطلعه في مهبلها ببطء تعابها اكتر
: سيييييف
قالتها دموع وهي بتجز علي اسنانها وجسمها بيتصلب
سيف رجع لوراه بسرعه وحط ايده علي بظرها وحرك ايده بحركه سريعه وضربها تلت خبطات سريعه ورجع
حط شفيفه علي انوثتها تاني وابهمامه علي بظرها
ولسانه جواها ..
دموع اتخشبت وجسمها اتصلب وسيف كان هيشيل شفايفه بس رحمها بعد ما سمع كلامها الغير مفهوم
وهي بتصرخ برجاء قتله وفضل يلتهم فيها لحد ما
شهوتها غرقة شفايفه ولحسها لاخر نقطه ..
دموع ماتت يا جماعه مش قادرة اوصف الحاله الي فيها
سيف يرحمها لا فضل طالع بشفايفه لحد ما وصل لصدرها ودفن نفسه ما بينهم وهو مش قادر يشبع منهم
خد صدرها الشمال بين شفايفه برقة ومص حلمتها براحه وهو بيداعبها بلسانه كانها قطعة توفي بالكراميل وعايز يستمتع بطعمها اطول فتره ممكنه يمص ويبلع ريقه
من حلاوتها وهو بيتمني تجيب منه طفل عشان هو الي يرضع مش الطفل غمض عنيها وهو حاسس بكمية حنان رهيبه بتداعب قلبه وتنعش روحه المتألمه ..
دموع فاقت من غمرة شهوتها وحطت صوابعها في خصل شعره وهي بتحسس عليهم برقة وحسه بيه وبغصه : انا بحبك يا سيف بحبك اووي فوق ما تتخيل مش عشان انا حسه بشهوة ولا عشان انت في حضني ومأثر عليا لا انا بحبك من قبل ما اكون مراتك ولما حسيت بكده انا اصلا كنت هطلب الطلاق عشان مقدرتش اعيش وقلبي معاك انا دموع رائف وبكل الي جواية من مشاعر واحسيس
بحبك يا سيف القاضي بعشق تراب رجليك وبموت
فيك وفي رجولتك وحنانك ورقتك ونظراتك وكلامك
واهتمامك بيا بعشقك بكل ذرة انوثه جواية وبكل
احساس الامومة انت ابني وجوزي وحبيبي
سيف كان مغمض عنيه ومندمج ومره وحده اتصلب وقلبه نبض بعنف وفيه سخنيه شعت من جسمه اكتر
ونفسه اضطرب وسمعها بكل جورحه هو سمعها قبل
كده بس كلام منها ليه غير حسه انه عايز يمسك
السما من كم احساسه عايز يهد الدنيا ويبنيها
عشان خاطرها عايز وعايز وعايز حاجات كتير
اووي عجز قلمي عن وصفها ..
سيف رفع دماغه ببطء وفتح عنيه الي كانت بتلمع بدموعه وجواه الف احساس واحساس : دموع
دموع حسست علي فكه بحنيه : ايه يا ماما
سيف شهق بخف من اضطراب انفاسه وعض شفته : دموووعي
دموع اتعدلت ومسكت وشه وباست عنيه : قلبها وعيونها وروحها وحياتها وكل حاجه حلوة حستها انت انفاسي الي مش هقدر اعيش من غيرها يا سيف
انت نبضي انا بحبك بحبك اووي
وباست شفايفه برقه قتلته وهي بتبوس الي تحت وتمصها وترجع تبوس الي فوق ..
سيف ساب نفسه ليها وهو لسها مش حاسس بنفسه من اعترافها ودموع قربت منه اكتر ومصت شفيفه اكتر
وحسست علي فكه : افتح شفيفك يا حبيبي وخليني ادوق احله طعم دوقته في حياتك ريحت انفاسك
بتجنني ..
سيف فتح شفايفه ودموع دخلت لسانه جواه شفايفه ودعبت لسانه بلسانها وهو عايزه اكتر من كده خدت لسانه ومصته بين شفايفها ولسانه عليه في قبله
ساخنه رطبة
دموع فصلت البوسه وسيف ابتسم وهو لسه مغمض عنيه بتتعلم بسرعه بتقلد طريقته بكل احتراف ..
نزلت علي رقبته وخدت نفس عميق : ريحتك بتخلي قلبي يترعش ..
سيف اخيرا اتكلم : قلبك الي فوق ولا الي تحت يا غزالي
دموع ضحكت وضربته علي دماغه : ده سؤال.. الاتنين يا سيف
سيف ضحك اكتر وقام شدها من علي السرير وخدها في حضنه وقعد يلف بيها ودموع متعلقه في رقبته والاتنين
بيضحكوا بصوت عاالي : بتحبنااااااااااااي هههههه
دموع ضحكت : نزلني كده ثواني
سيف نزلها ودموع خدت قميصه الي علي الارض وجريت علي براه وهي بتلبسه ووقفت علي سور البلكونه
: بحبكككككككككك يا سيييييف بحبوووووووه يا ناااااس بعشقككككككككك يا سيلفررررررر
بصوت عالي وهي بتضحك من قلبها وكأن روحها القديم اتحررت منها وتولدت من جديد هتعترف هي المهم انها تقولها وترتاح هي عارفه انه بيحبها وهيجي يوم ويقولها بكل بساطه زيها كده وهتفضل قعده علي نار ومنتظره اليوم ده ..
سيف كان واقف وراها وبيضحك لضحكتها وطريقتها وصوتها العالي وقلبه كان بيدق في صدره زي الطبول
طبول ايه ده كان في فرح جواه صدره
راح من وراها وحضنها ودفن وشه في رقبتها : ربنا يخليكي ليا يا دموووعي سيفك مشتاق لك بقيتي
خفيف خفيف وفرش ونسيتي ده ..
وغمزها برجولته المنتصبه علي مؤخرتها ..
دموع لفت بهدوء وهي بتبتسم بهبل : طب يلا استأذن انا محتاج حاجه ...وجريت منه وسيف وراها
وبتضحك بصوت عالي وسيف بيضحك لضحكتها الي بتداعب قلبه واخيرا مسكها من وسطها ونام بيها
علي السرير
: بتهربي منه يا غزاال ده انا صياد
دموع فركت في حضنه بدلع : مقدرش اهرب منك يا سيفي نظراتك اسرتني
: احااا علي سيف والي جبته خفي علي قلبي شوية يا بت
دموع لفت ليه وبقت تبوس في صدره ورقبته : مش هقدر متدلعش عليك يا بابا ومن افسد شئ عليه اصلاحه
سيف حط ايده علي مؤخرتها وضغط بعنف : وانا مش عايز اصلحك يا قلب بابا اتدلعي اكتر يا غزالتي
دموع بصت علي رجولته بخجل وعضت شفتها
سيف بخفوت : المسيني يلا حسسيني نفس الاحساس
دموع بتوتر : نفسه نفسه
: نفسه نفسه
: طب ده انت قادر هعملك ازاي الي انت عملته فيا من شوية
سيف ضحك وضربها علي وشها بخفه : انت بقيتي لمضه كده امته اخلاصي عشان دققتين كمان وهقوم اغتصبك وانا مش عايز اجي جمبك غير لما اتجوزك
دموع قعدت ثنيتين تستوعب بعد كده فهمت انه لسه عايش تلدور وهي دلوقتي مع حبيبها : لا اصيل يا بو رحاب هههههههههههه
سيف ضرب جبهته وضحك وكان شكله قابل للاكل دموع خدت قزازة الشمبانيا من علي الكمدين وخدت شوية منها وقربت ولزقت شفيفه في شفيفها وشربته بكل بطئ لحد ما خلصت سيف مسكها وقطع شفيفها باسنانه لحد ما حس بطعم الدم اختلط بريقهم ..
دموع بعدت عنه : عورتني
: لازم اسيب لك علامه يا قلبي عشان تفتكريني ..فكك بقا من اللحظه دي خخخخ هي اول مره يا روح امك
دموع ضحكت وقربت مسكت شفته بين اسنانها وشدتها بعنف
: عضي براحتك خديها مش عايزها هههههههه
دموع فضلت تعض علي شفيفه لحد ما جرحته اكتر من جرح وسيف بيزمجر ويضغط علي خصرها اكتر ويحركها علي رجولته ..
دموع لفت رفعت راسها وخدتها في دراعها وطلعت لسانها ونزلت الشمبانيا عليه وسيف فتح بوقه
وخد الشمبانيا الي نزله من بين شفايفها
ولسانها لبوقه من غير ما يبلع
لحد ما بوقه اتملي راح بخهم علي وشها دموع غمضت عنيها بشقها وسيف ضحك ونزلت علي شفايفه تبوس وتعض فيهم

دموع فصلت البوسه كانت سكرانه وحسه بهياج وشهوة مش طبيعيه
وبدلع : سييف
سيف عض شفته : لا ريحي نفسك
: خلص بقا شفايفك السبب
سيف ضحك علي سكرها الواضح : لا برضو
دموع وقفت قدامه وخلعت قميصه ونامت علي صدره ودفنت وشها في رقبته : حبيبي
سيف زمجر : اوووف لا برضو
دموع كانت بتفرك فوقيه وفضلت تبوس وتعض في رقبته وتلحس في عضلات صدره لحد ما وصلت
رجولته وشدت البوكسر ببطء سيف كان بيبص
لها وهو فاتح عنيه ..الاحلام بتتحقق
واول ما شافت رجولته عضت شفتها وحسست بإيدها ببطء : هتقوم ولا لا
سيف بخفوت ونفس عالي مرتجف : لااا
دموع مسكت رجولته وطلعت لسانها ودعبت راسه سيف زمجر وهو فاتح عنيه بتخدر من لسانها السخن ونظرتها السكرانه : دموووع
دموع لسه بتبوس برقه وهدوء وهي بتحرك لسانه ببطء في حركة دائريه علي اول رجولته : هممم قلبها ..
سيف عض شفته : يا بنت *** الكلب..
وتعدل بسرعه مسكها من شعرها : افتحييي شفايفك
دموع عضة شفتها وهزت دماغها بالرفض : لااه
سيف زمجر ومسك رجولته ضربها علي خدها
بيه وعلي شفايفها خبطات عنيفه بتلسع : خخخخ يلاا
دموع غمضت عنيها وفتحت شفايفها الي وخده وضع البوس والمص والعض وكل حاجه جنسيه في الدنيا
سيف داعب شفايفها برجولته وخترق فمها ببطء : مصي
دموع ضمت شفايفها عليه وبقت تمص فيه بكل قواتها وحتياجها وعشقها ليه سيف زمجر من سخونته جوفها الي بلع قضيبه وبقا يتحرك جواها اسرع وهو بيشد شعرها وبيحسس علي خدها ويمسح عليه برقه
: افحي عيونك يا دموعي اقتليني بنظراتك الهايجه يلا
دموع فتحت عنيها ببطء وبصت له وشافت منظره وشه الاحمر وعنيه الي سودت بهياج شفايفه المفتوحه وهي بيتنفس بسرعه ونظراتها بقت اسخن ومصت اسرع
وهي بطلع صوت همهمات وتلذذ وبتتنفس بسرعه
سيف سمع صوتها ودخل رجولته اكتر جواه بوقها لحد ما وصلت حلقها فضل حطه شوية بعد كده خرج رجولته ودموع شهقت ودموعها نزلت وكان فيه خط لعاب
بين رجولته وشفايفها ..
سيف نزل لحس شفايفها ومصها وداعبها بصابعه الابهام ورجع دخل رجولته جواه بوقها تاني وفضل يضاجع بوقها برجولته شوية طوال لحد ما حس بيها
وبإرهقها خرج رجولته ولفها علي بطنها
سيف بشهوة : لسه مسلمتش عليها دي ..ونزل بكفوف ايديه علي مؤخرتها ..
دموع شهقت واترعشت : ااه سيف
: سيف داخ من الاه يا دموع سيف
ودفن وشه في مؤخرتها بعد ما رفعها علي ركبها وداعب فتحتها بلسانه ونزل لانوثتها وهو بيلتهمها من فوق لتحت دموع مسكت فرشة السرير : انت بتعمل فيا ااااايه
يا سيييف
: بحب كل حته فيكي علي مهلي يا قلبو
ومسك رجولته وفضل يخبط بيها علي مؤخرتها ويداعب فتحت مهبلها ومؤخرتها لحد ما اترعشت للمره التانيه
ولسه سيف منتصب
سيف عض علي شفته : انا لو فضلت علي حالي ده معاكي هموت بلبني علي رأي فارس
ولفها علي ضهرها وحط رجولته بين صدرها وهي بيضمهم عليه بكفوفه بعنف فضل يتحرك ومع كل
حرك يخبط في شفيفها دموع تطلع لسانه وتلحسه
سيف اتجنن من حركتها : عاايزهم في بوقك ولا ايه
دموع اومأت : اممممم عايزة اعيش نفس الاحساس
سيف قعد علي السرير دموع قامت بكل خضوع قعدت قدامه علي الارض وهي بتبوس رجليه قرب رجولته سيف رفع رجله التانيه وحطها علي صدرها دموع
حطت كف ايدها علي رجله وبقت تحركها علي صدرها
ونزلت بشفايفها علي رجليها وبقت تمص صوابعه وتبسهم برقه
سيف اتصدم من حركتها الغير متوقعه ..
دموع رفعت عيونها وشافت نظراته المصدومه وبتسمت بحب وخدت رجله حاطت باطنها علي شفيفها وهي بتدعك شفايفها وخدها في رجله : ده اقل حاجه ممكن اعملها لك من كم حبي ليك ..اني ابوس رجلك ده مش هيقلل مني لا ده هيعبرلك قد ايه انا بحبك وبعشق
كل تفاصيلك ..
سيف زمجر وهو بيعض شفته بعنف هتجننه بكلامها وحركتها ويعلم ربنا هو ماسك نفسه ازاي عشان ميخدهاش تحتيه ويخليها متقدرش تمشي
لمدة شهر من احتياجه ليها ..
دموع خدت رجولته بين صوابعها ودخلتها في بوقها وهي بتمص بعنف ورغبه شديدة وحتياجها دلوقتي
انها تريحه وتدوق طعمه بين شفايفها وعلي لسانها ..
سيف رجع راسها لوراه وهو بيشخر بمتعه من طريقتها الشهوانيه الجريئه في مداعبته ومسك شعرها وحرك وسطه بسرعه وجسمه اتصلب ونبضت رجولته
وهو بينزل كل شهوته وهو مش مستوعب
ان دموع بين رجليه وهو بيفرغ شهوته
بين شفايفها وقلبه بينبض بعنف
من روعة الاحساس ..
🙃🙃 اذيكم 😎
سيف ربت علي شعرها بهدوء ودموع ابتسمت وعنيها بتلمع بشقاوة سيف ضحك وضربها بخفه ونكش شعرها
دموع لسه بص ليه : ايوة ايه برضو
سيف رفع حاجبه : ايه يا بت
دموع ضحكت وعضت شفتها : يالهوي علي رفعة الحاجب مع البت دي بتقتلني الناس ليها الي برا
بس انا خدت الي جواه بحلاوته ووقحته كله والي برا برضو اصبح ملكي ...وحسست علي صدره برقه
سيف ضحك بصوت عالي : انتي بقيتي باد جيرل اوي وانا بموت في كده
: والله يسطا انا اصلا دماغي حاليا في كوكب زمردة وانت السبب هههههههههههه
سيف ضحكته اختفت : يعني ايه
دموع ضحكت : لا لا متقلقش انا بحبك من غير اي تأثير كحولي يا مفسد
سيف باس دماغها وبتسم بحب : انا تاجك وسلطانك وتحت امر معليكي يا دموعي
دموع ضحكت بفرحه وغمزت له : ايوة ايه برضو هتيجي تتجوزني امته الي حصل ده مش هيتكرر
تاني غير بعد الجواز والصراحه انا نفسي يتكرر كتيرر
سيف ضحك بصوت عالي وخدها في حضنه وقام بيها دخل الحمام : لا ده انتي تقومي تخدي شوار وتفوقي
عشان انا عندي مشوار مهم عايز اروح ورجع قبل
فرح ابن الهبله ..
دموع ضحكت ورفست برجليها : لا ونبي يا سيلفر سبني شوية وبعدين مشوار ايه وامك مش هبله
يا بن الهبله
سيف ضحك وضربها علي مؤخرتها بعد ما وقفها تحت المرش : يا بنت المرا اهمدي بقا وانتي عايزة تتكلي كده
مشوار سد رد لحد قنا مع تميم عشان كنت واخد معاد مع الراجل قبل اتفاق فارس وعيب اني اخلفه والراجل مستني هرجع قبل الحنه انشالله ..يلا عشان يدوب اوديكي عند صباح علي ما ارجع ولا تروحي الفيلا
بس ياسمين عند ندي بقالها يومين ..
دموع كانت بتغسل في شعره بعد ما سيف فتح الماية وتاهت في ملامحه وهزت دماغها وهي مش عارفه قال ايه : ماشي ماشي وطي شوية بقا انت طويل كده ليه
سيف وطي وهو باصص في عنيها بحب : اوطي ونزل تحت رجليكي يا امرتي لو طلبتي مني روحي مش خسارة في ضحكه من ضحكاتك الذيذة
دموع بصت له وعنيها طلعت قلووب : اووووه سو كروت
سيف ضحك وضربها بالقلم علي فخدها : ضيعتي اللحظه يا بنت الكلب هههههههههههه
خدوا شوار بين ضحك وهزار وسيف لفها بالفوطه وشالها بين ايديه قعدها علي السرير ونشف شعرها ولبسها هدومها بكل هدوء ودموع سرحانه في عيونه
ونزل لبسها الشوز وباس رجليها برقه بعد ما خلص ووقف لبس البوكسر والبنطلون وخد القميص من الارض ولقاه ريحتها مخلوطه بريحته فيه بس دلوقتي وهي حلاله ..
دموع بهدوء : بتشم القميص ليه كده
سيف ابتسم : كنت بحب اديكي جواكتي عشان بعد ما تخلعيها بلاقي ريحتك مخلوطه بريحتي فيهم
دموع ابتسمت بحب وضحكت : وانا الي كنت مفكراك جركن مان وبتضحي وخايف عليا من البرد
: انا لو طولت ادفيكي برموشي هعملها بس ده سبب من الاسباب يعني يا مزتي
ولبس القميص دموع قربت منه باست ايديه الاتنين بحب : انا هساعدك
سيف عض شفته ودموع قفلت القميص ببطء وخلصت ربتت علي صدره موضع قلبه وباسته بكل رقه : ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا
سيف حضنها : ولا يحرمني منك يا غزالي يلاا ..
دموع بصت حوليها واومأت : يلا يا حبيبي
سيف باس دماغه وخد الجاكت بتاعه والفون والسجاير ودموع خدت شنطتها ونزلوا مع بعض ..
سيف فتح لها باب العربية ولف قعد مكانه وفتح سقف العربية وشغل اغنية

وكان بيغني ودموع ترد عليه وهو ماسك ايدها ..ودموع كانت فرحانه وطايرة فوق السحاب وهو ميختلفش عنها كتير ..
وهو في الطريق طلب اوردر بيتزا زي ما بتحب بس كذا وحده عشانها و ندي وياسمين ملك وصبوحه وبزيادة
ووقف عند هايبر ماركت جاب لها شكولاته وكاندي بلهبل بيبسي وشيبسي ومكسرات ونسكافية وطلع حطهم في شنطت العربية
: جبتلك شوية تسالي لحد ما ارجع عشان عرفك بتحبي تنأنأي بليل
وطلع فلوس من محفظته مش عارف هما كام بس مبلغ كبير يدخل في 5000 جنيه : خلي دول معاكي عشان لو عوزتي حاجه يا وزتي
: حبيبي ده كتير وانا مش نقصني حاجه وبعدين انا معايه
سيف بصلها برفعة حاجب : الي معاكي ده حطيه مكان ما كنت حاطت لساني من شوية
دموع خدتهم بهدوء وهي كتمه ضحكتها : شرس انتي برضو بس في سؤال بسيط فين بظبط انت حطيت لسانك في حتت كتير
سيف ضحك : كان نفسي اقولك في طيبة قلبك بس ك** احله
دموع حطت ايدها علي وشها : سااافل
سيف لعق شفته : بس لذيذ
دموع اومأت وهي بتقرب منه ولحست شفته ومصتها : فعلا
: خخخخ ده انتي طلعتي سكسي اوفر دوس اووي ولا لسه تأثير الشمبين شغال
دموع سندت دماغها علي الشباك وغمضت عنيها : مفيش حد سكسي هنا غيرك يا سيف والله
سيف ضحك برجوله وقرب من الحارة ووقف : انزلي يلا قدامي وانا هحاسب الدليفري وجاي وراكي
دموع هزت دماغها : هستناك
: يا بابا هو وصل هناك اهو يلا انزلي قدامي ..
سيف كان حابب انها تدخل لوحديها عشان مش ديما هيكون معاها وعايز برضو يشوف في حد هيتعرض لها تاني ولا لا ..
دموع اومأت بقلة حيله ونزلت بهدوء ومشيت وهي مبتسمه ولسه الفرحه مش سيعاها ..
سيف حاسب بتاع الدليفري وخد البيتزا منه حطها في العربية ودخل الحارة ..
: دموووع
دموع جسمها اتصلب ولفت بسرعه وفتحت عنيها بصدمه لما شافت حسين ومنظره كان متبهدل وفي سواد حولين عنيه ودقنه طويله وبقا جلد علي عضم ...ووو.....فين التشجيييييييييع
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الثامن والعشرون 28
سوسكا حبيبت قلبي كل سنه وانتي طيبه يا عمري
وحقك عليا جت متأخر بارت طويل هدية ليكي يا حبأفضل الهدايا لأحبائكم
________$$$______$$$_____
دموع جسمها اتصلب اول ما سمعت صوت اكبر كوبيسها لفت ببطء و شافت منظر حسين وعقدت حواجبها وهي جواها مشاعر كتير كره حزن خيبة امل وجع قهر علي سنينها الي راحت معاه قرف من نفسها وشمئزاز انها عاشت مع واحد زيه واخرهم شماته .. ..
حسين بندم : دموع حقك عليا انا ..انا غلطانه انا مكنتش عارف انا بعمل ايه ارجعيلي يا دموع انا هتغير والله صدقيني وهعوضك انا معاكي يا دموع هنجيب
غير ابن..
وسكت لما شاف سيف الي كان جاي من وراه بعد ما نزل من العربية كان عايز يشوف رد فعلها بس افتكر انه ممكن يقولها علي موضوع الطفل وقرب من دموع حط ايده علي وشها بتملك ومسح خدها وكلمها بهمس حميمي ..
: انتي كويسة يا بابا
دموع هزت راسها بهدوء وبلعت غصتها والدموع متجمعه في عنيها سيف باس دماغها و مسح علي شعرها ولمه علي كتفها وبان اثر حبه ليها واضح علي رقبتها
حسين فاق من صدمته وهو عنيه علي رقبت دموع
وزق سيف بعنف : انتي مقرب منها كده ليه انت اتجننت غوور اطلع من حياتنا بقا انت السبب في كل حاااجه يا بن الكلب ..
سيف بص علي كتفه مكان ما حسين زقه ورجع بص له بكل برود وحط ايده علي كتف دموع وقربها منه و كانت وقفه بصمت ومسكت ايد سيف بخوف
اول ما حسين زقه
سيف بسخريه : كان فيه وخلص يا روح امك هههئ حياتنا ده فات ومااات يا قلبي
وبص لدموع : يلا يا دموعي ..وخدها تحت كتفه ومشي بيها بكل غرور
حسين كان باصص علي ايدها الي مسكت دراعه بصدمها وكلام سيف الي ضربوا في مقتل ..دموعي ..دموع مين دموعك انت دي مراتي دي بتاعتي انا الي عملتها انا الي جبتها من بلدهم دي البت الصغيرة الهبله الي كانت بتدور علي راحتي ليل نهار وتتمني رضاية لا لا مش
ممكن تكون اتجوزتك بالسرعه دي ورمت الي عملته
عشانها وراه ضهرها انا غلط وغصب عني بس مينفعش
تكون ليك بالسرعه دي مش هيحصل ..وفاق من كلامه مع نفسه وجري وراهم وهو بيصرخ باسمها
: دمووووع مش هسيبك ليه يا دمووع هو كان عايز كده كان عايز يخدك منييي انا مش هحلك انتي بتاعتي
ووصل عندهم وشد سيف ولسه هينزل علي وشه بالبنيه كانت دموع وقفت في النص وبشراسه غير معهوده فيها
: اااااانت عااايز ايه ابعد عني بقا وسبني في حااالي انا مش بتعتك وعمري مكنت ليك روح شوف حياتك وسبني اشوف حياتي مع الي يراعيني ويتقي ربنا فيا اوعه تصدق نفسك انك كنت راجل يا حسيييين ده انا كنت
بسكن في جرحي وبحاول علي قد مااقدر بس
انت متستهلش بعتني وغدرت بيا وشهرت بسمعتي
انت وسختني بوسختك سنين كتير جيه الوقت
الي انضف منك وعيش مع حد يستاهل ابيع
عمري عشااان خطروا غووورر بقا انا عمري
ما كرهت حد قد ما كرهتك عايز ايه بعد ما
كنت عايز تقتلني يلا بقا امشيييي امشييي
وزقت حسين بعنف وهي بتضرب في صدره سيف كان واقف ببرود مفيش اي مشاعر بينه علي وشه
دموع بغضب : ولو فكرت تتعرض لي انا وجوووزي مره تاني انا هوديككك في ستين داهيه و لو اتنزلنا فعشان تطلع تصلح قرفك يا حقير ..
ولفت شبكت صوابعها في صوابع سيف ومشيت معاه وهي اعصابها بترتجف سيف كان فكه متصلب بغضب
واول ما دخل بيها بيت صباح مسكها من كتفها وقربها منه بغضب : انا سبتك تقولي الي جواكي وتعملي ما بدالك بس الي عز وذل يا دمووووع هتفكر تلغيني
تاني ولا متعمليش تقدير لوجودي هزعلك بتدفعي
عني شيفاااني مش راجل هوووواي انا مش هعرف
اتعااامل معاه عشان تتحشري في النص ده انا طلعت خو* معاكي بقا
دموع برجفه : سيف انا مقصدش انا مش عايزة تحصل مشاكل وبعدين غصب عني
سيف بسخرية : اتحكمي في اعصابك الاول بس يا دموع ... ههئ وانا الي كنت متخيل انه هيبقا وجوده زي عدمه مالوش تأثير بس طلعت غلطان ..قتلتيني لما حسيت انه وجودة لسه مأثر عليكي حتي لو احساسك اتجاهه كره وغضب
دموع بصدمه : انت بتقول ايه وتأثير ايه وزفت ايه انت مش متخيل الي انا كنت فيه وعشته يبقا متحكمش عليا
سيف مسح وشه وجز علي سنانه وببرود : اطلعي فوق
دموع اومأت بحزن : انت شايف كده يعني
سيف عض علي شفته وهو بيحاول يتحكم في غضبه : ابعدي عني في وقت غضبي يا دموع مش حابب ازعلك ولا اجرحك بكلامي ..
دموع قربت منه : يا سيف اسمعني بلاش يبقا الحوار بينا كده تعاله فوق ونتكلم براحتنا
: وانتي مفكره اني هقعد وتكلم معاكي في اي حاجه تخصنا قدام اي حد اين كان مين هو وبعدين انا اصلا
مش عايز اتكلم في الحوار ابن المرا ده ..
ولف خارج من البيت دموع مسكت دراعه : انت رايح فين
سيف بص لها برفعة حاجب : ايه خاايفه عليا احسن اضرب
: اه خايفه عليك ومش عايزة حياتي القديمه تأثر علي حياتنا مع بعض متخرجش عشان خطري ..
سيف نزل ايدها : رايح اجيب الحاجه من العربية يلاا اطلعي فوق مش هكرر كلامي تاني ..
دموع نفخت بقهر ودبت الارض برجليها وعايزة تطلع وفي نفس الوقت خايف يحصل بينه وبين حسين اشتباك
صباح كانت وقفه في البلكونه وشفتهم دخلين طلعت عشان تفتح لهم الباب وسمعت حوراهم
: اطلعي اطلعي يختي ابني راجل ميتخفش عليه
دموع بصت لها بغصه : غصب عني يا صباح ده ابني مش جوزي بس... انا مش عايزة حاجه تضيقه او تزعله
مش عايزاه يتأذي تاني بسببي
صباح : مسسس اما كلام عبره بصحيح اطلعي يا بت يلا بدل ما يرجع يلاقيكي وقفه ومنفذتيش كلامه والموضوع يوسع عمل ايه ابن باتعه الوسخه
دموع طلعت علي السلم : ونبي يا صباح ما حد يجبلي سيرت الشخص ده جتتي بتتلبش وببقا عايزة اجيب الي في بطني من اسمه ..
صباح : عايزة اقولك الله يرحم وفكرك بالذي مضي بس انتي مرات الغالي دلوقتي وانا مش هقبلها عليه ..
دموع حضنتها : الغالي بيقول كلام كبير ي صباح وتأثير وبتاع وانا والله مفيش منه الكلام ده انا كان فيه كلمتين محشورين جوايه ولو مطلعتهمش كنت هفضل مقهورة
نكد علينا الي الله ينكد عليه دنيا واخره
سيف طلع وهو بيتمني يلاقي حسين قدامه وفعلا الي بيتمناع لقاه وشاف حسين لسه واقف قدامه في نفس
المكان متحركش
قرب منه مسكه من قميصه ورزعه في الحيطه : الي فااات حاجه والي جاي حاااجه تاني خالص مراااااتي ساامع مراتي لو فكرت تتعرضلها ولا تدوس لها علي
طرف ولا توجهه لها نص كلمه هبيدددك خلصت يااض
انت سااامع كان زمان وجبر لو شوفتها ماشيه في طريق
تلف وتمشي من طريق غيره ومتفكرش ترفع عينك فيها
وحقي انا مسمحك فيه هعتبروا حلاوة جوازي انا حذرتك بلساني الدور الجاي هيكون ببتاعي
وخبط حسين علي وشه خبطتين بسخرية لذعه ومشي وهو بيجز علي فكه عايز يطلع بروحه بس شكله مخليه مش كفيل انه يكون ند ليه ودمه محروق ان دموع وقفت وتكلمت معاه اصلا حتي لو خناق ..
راح فتح العربية وولع سجارة ومسك الفون : ايه يا تميم .....علي بعد 12 نوصل هناك الصبح ونرد علي هنا بعد الضهر كده نريح ساعتين ونقوم عشان حنت
الزفت ....خلصانه انا عند صباح ابقا تعاله ننزل
مع بعض مش لازم عربيتين ...والله لو لا المعاد
انا ما كنت روحت اصلا نفسي اتسدت بس عيب
الراجل قدر ووافق يبيع لي مع انه مش بيبيع خيله
بس عشان غلاوتك ..تسلم يا صاحبي يلا سلام
خلص سجارته وخد نفس عميق وهو بيحاول يهدي اعصابه ودور العربية ووقف بيها تحت بيت صباح
خد الحاجه ونزل قفل الباب برجله وطلع علي
فوق ..
دموع دخلت عند صباح سمعت صوت ضحك واغاني جاي من اوضة ندي ابتسمت بفرحه ودخلت لقت
ندي وياسمين بيرقصوا علي السرير وملك بتتفرج
عليهم وهي بتضحك وتصقف
: لولولولولولولولولولي
ندي لفت علي صوت الزغروطه العاليه وعرفت صاحبتها وصوتت بفرحه :دمووووع جيتي امته
حضنوا بعض بفرحه وياسمين قربت من دموع : ايه يا دودو الزغروطه دي علميني
ندي ضحكت : اسكتي ونبي بدل ما تغير رأيها دي مش بترضي تعملها قدام حد وحده تاني ورحمة امك يا شيخه
امي بتبقا عمله زي عربية النقل وهي بتزغرط
دموع ضحكت وزغرطت لها تاني زغروطه من قلبها صوتها عالي خلت الي طالع علي السلم واقف مصدوم
سيف هز دماغه : لا لا اكيد مش هي وربي ازغرط علي وشها بالمطوي بتاعت صباح تعمل العمله و ولا كأنها
بنت ال... وعض شفته بغيظ ورجع ابتسم هبقا اخليها تزغرط بس علي حاجه تاني ..
سيف دخل عند صباح الي وقفه مستنيه علي الباب عشان لو اتأخر تنزلوا وشافت سيف طالع
: نورت يا غاالي تعااله
سيف ابتسم : حببتي يا صبوحه الحقيني بفنجان قهوة وخدي الاكل ده انا ماليش نفس كلوا انتوا يامه
: سد نفسك الي ميتسماااش داهيه تاخده البعيد
: خلصنا يا صباح فكك من الحوار ده هي شكلها هتبقا ايام سودة
: يا واد يا مضروب ولا سودة ولا نيله ده هتبقا ايام فل مزهزها ده البت ديبه فيك دوب يا ولااه
: وانتي مين قالك
: عنيها يا خويه وهي بتقولي ده مش جوزي بس يا صباح ده ابني وحقي اخف عليه مش عايزة يتأذي
بسبب وحسستني انك واد مش مظبوط كده بس
بتحبك اسمع مني انا صبوحه عمرها قلتلك حاجه وطلعت غلط
: لا والله يا صباح مش حاجه وحده بس
: طب يلا يا بن الوسخه من قدامي قوم اعمل قهوة لنفسك
سيف ضحك بصوت عالي : ضحكتيني وانا ماليش نفس والله يا غاليه
: امك والي جبتها يا سيف مش هتضحك عليا
سيف باس دماغها : والله بعشق طيبة قلبك ..ومتفهمنيش غلط عشان انا عارف دماغك
بتحدف شمال زي فارس
صباح فردت ضهرها : مسسس فارس ده حته شكولاته كده يتاكل اكل ضحكته بتغسلني كده الواد مش عارفه
اوصفه ازاي بحبه كده بحبه
سيف ضحك : حله ولقت غطاها يا غاليه
صباح بصت له بقرف من فوق لتحت ومردتش عليه
سيف رفع عينه وهو بيضحك وشافها وقفه قدامه وبتبص له بحب وعنيها سرحانه فيه
دموع اول ما حست انه برا طلعت بعد ما سمعت صوت ضحكته ووقفت قدام باب الاوضة كلامه مع صباح وضحكته جننوها واول ما رفع عينه اتعدلت وهي
بترجع شعرها لوراه وقربت منهم
سيف وقف : هعمل قهوة انا يا صبوحه ادي الاكل للبنات
دموع عضت شفتها بغيظ واومأت بقهر وراحت قعدت جمب صباح وخدت علبة بيتزا فتحتها وقعدت تاكل بنرفزة ...
: ابلغي ريقك يا حببتي بلاش طفاسه
: سبيني يا صباح انا متغااااظه
: طب حتي نادي علي اخواتك الي ياكل لوحده يزور ده انتي بت جعاانه
قالتها صباح بطريقه خلت دموع شنقت في الاكل وهي بتضحك
: اهو عشان تسمعي كلامي هتموتي مشنوقه في حتت عيش يا متغاظه
دموع فتحت الكيس التاني طلعت كانز وبعدين عضت شفتها ودخلت المطبخ تجيب كباية
ههههي يا حكاكه 😉
سيف كان واقف يقلب في الفون لحد ما القهوة تستوي براحتها علي نار هادية
وشم ريحتها قبل عينه ما تلمحها وعمل نفسه عبيط
دموع دخلت براحه وهي ماشيه لمست كتفه بكتفها
وخدت كبايه ماية ملتها وشربت وهي وقفه بتبص له من وراه الكبايه سيف لمحها وكتم ابتسامته دموع مش معبرها نزلت ست كبايات وعملت نفسها بتدور
علي صنيه وكل ما تتحرك جسمها يلمس جسموا
رفعت راسها وهي عارفه الصواني فوق مدت ايدها وعملت نفسها مش طايله : هت لي الصنيه دي لو سمحت
سيف حط الفون في جيبه وقرب منها ..عايزة تلعب ومالو
وقف وراها ومد ايده يجيب لها الصنيه وجسمه لزق فيها
وحست بيه صدره علي ضهرها لفت ومسكته من لياقت القميص وباست رقبته برقه : انا اسفه مكنتش اقصد اضيقك حقك عليا
سيف بص لها بضعف والقهوة فارت ونزلت علي البتوجاز
بعد عنها : محصلش حاجه عشان تعتذري هو انتي عملتي حاجه ده انتي بس وقفتي تتخانقي مع طليقك وانا واقف زي الخروف مش قصه يا بنتي ..
دموع عضت شفتها بحزن : خلاص طيب والله ما هتتكرر
: روحي كلي يا دموع
دموع خدت الصنيه وحطت عليها الكبايات وخرجت : شكرا نفسي اتسدت
سيف مردش عليها عارفها مش هتقدر تقاوم الاكل ومن النوع الي بيجوع كتير ووقف يعمل قهوة تاني بكل هدوء
دموع خرجت لقت البنات قيمين بالواجب مع البيتزا والحاجه الي في الكياس كلها طلع وفتحين كذا حاجه
جريت عليهم حطت الصنية قدمهم : يلاا الي خدت حاجه تطلع بيها بالزوق عشان مفتشكمش ويبقا شكلكم وحش
ندي بصت لها وبصت لياسمين وملك وهي اصلا الي فتحت الكياس وحدفت لكل وحده شكولاتايه وفتحت
كذا نوع تدوق : احنا يا بنتي حدالله وبعدين احنا كنا بندوق بس صح يا ياسمين
ياسمين هزت دماغها وهي كتمه ضحكتها وملك بتاكل مش معاهم
ندي : وبعدين خير اخويه انت مالك انتي.. وبصوت عالي .. يابو فااارس يرضيك اختك حببتك مراتك
اخوك قريبا متاكلش من الحاجات الحلوة الي انت
جايبها
سيف من المطبخ : تحت رجلك يا قلبي وعليهم زيادة كلي الي نفسك فيه بس بلاش ابو فارس دي الله يرضي عليكي كفاية واحد علي البشرية
دموع اتغاظت اكتر : طب يلا هااتي بقا جاكي خوتك يخوتك انتي واخوكي المنفصم هااتي يا بت... وخدت الحاجه من ايدها ولمت الشكولاته في الكيس تاني
: انا قولت طفيه محدش صدقني ..
دموع : ايوة انا طفسه ..وبصوت عالي ..وبعدين انا هسمي فارس انت مالك انت كنت تقرب له
سيف من وراها وهو ماسك فنجان القهوة : هتجبيه بالتكاثر الذاتي ولا ايه
: هههه مااسخ
سيف بص لها برفعة حاجب : اعدلي طيب
دموع اتكتمت وقعدت جمب ندي وبقت تفتح وتاكل وترمي قدمها وهو واقف يشرب قهوة ويتفرح علي شكلها اللذيذ بستمتاع ..
: خدي الكيس ده من صحبتك يا ندي احسن يجيلها ثمنه مفرطه وتسد نفسي اكتر ما هي مسدودة ..
دموع رمت الكيس من ايدها وقامت بحزن
ياسمين بعتاب : ليه كده يا سيف زعلتها
سيف بهدوء قرب قعد جمبهم : سبيها تتربي شوية
وبص لندي : خلصتي كل حاجه محتاجه اي حاجه عرفيني
: لا كله تمام ربنا يخليلي الغاليه والمحروس
سبف ابتسم : المحروس لو عرف اني مسافر كمان شوية ممكن يتشل فيها
ندي بصدمه : بتهزر ازاي وربنا الفرحه ما يتعمل من غيرك
وفارس يتشل فعلا
سيف ضحك : يا ستي جاي والله ده مشوار صد رد متقلقيش
: الملافظ سعد ياخويه انت وهي متفولوش علي الواد اله
سيف ضحك وبص لملك الي قعد بهدوء وهو مش قادر يحبها لانه شاف خيانتها لدموع بعينه ..ميعرفش الي فيها وانها كانت ضحيه ولعبه مش مبرر بس الظروف بتحكم ..
ندي بضحكه : ما تقوم يا سيف تراضي البت بقا متبقاش تقيل
سيف هز دماغه بالرفض : لا
: ليه بس
: عشان تفكر قبل ما تتكلم بعد كده ولا تعمل حاجه هتفضل بتمص في صباعه لحد امته
: ليه بس حصل ايه
: وقفت تتخانق مع طليقها وانا واقف
ملك برقة وبصت لصباح الي شورت لها ونسحبوا بهدوء
ندي ضربت علي جبهتها : هدف في مرماها بس ثواني دموع اتخنقت ده انجاز ده مش طبعها ابدا معني ذلك انها مش طيقاه وخلاص جابت اخرها منه وبتكرهه كمان
: قفلي يا ندي بالله
وبص لياسمين : ايه يا حبيبتي الواد تميم عامل معاكي ايه يلا كلها ايام ونفرح بيكي انتي كمان
ياسمين ابتسمت بحب: تميم ده ملاك بعته ربنا ليا من السما وانشالله هنفرح كلنا قريبا بمولودك يا حبيبي
سيف هز دماغه ...مش باين لها يا فضحتك يا سيف لو فارس عرف ده غلط كبير في حقي ياريتها تقدر الغبيه
هي زعلت بجد طب هي ممكن تكون بتعيط دلوقتي هي ضيقتني مهي لسه متعرفش طبعي برضو دي وحده اتعودت تكون هي الراجل والست في حياتها
وكل حاجه تعملها بنفسها برغم نعومتها .. ناعمه بس ده مرشيمللو بالعسل ..يلا مبدهاش مش هاينه عليا اكتر من كده ..
سيف وقف بهدوء وراح وراه دموع البلكونه ..
ندي بخفوت : قد ايه انت قلبك قاسي وعايز تربيها
ياسمين ضحكت بهدوء : بس يا زفت سبيهم في حالهم بيحبها اله ..مش نفسك فارس يعمل كده
: يا خوفي انا الي اراضي فارس بعد ما أعقبه وقول هسيبه يتربي بعد كده يعدي من قدامي وهو ماشي يتدلع وقوله خلاص يا ابيض انت يا بو شفايف حمره عفوت عنك تعاله بوس ايدي وقدم الولاء
ياسمين كتمت ضحكتها : سوري يا ندي بس انا كنت بسجلك وبعت الريكورد لفارس
ندي ضحكت : لا حلوة ..وشافت منظر ياسمين وبرقة عنيها بصدمه ....بتهزريى عااااااا يا ولاد الغدرين انا عارفه انتي فيكي عرق منه هاااتي يا بت التليفون ده هيرفعني وربنا انتي يا بت وربي هولع فيكي لو سمعني
وفضلت تجري وراها لحد ما ياسمين فتحت ريكورد لسه واصل لها : خخخخخخخخخ ده انا جااايلك اقدم فروض الولاء والطاعه و ابوس بس هبوس طيبة قلبك يا بنت صباح وهحطلك ولاء فيها
ندي لطمت علي وشها بصدمه لما سمعت الريكورد
ياسمين بصدمه : وربنا انا كنت مفكراكي هتقولي حاجه رومانتيك انا ماليش دعوة
: رومانتك ده انا هطلع بروووحك تعاليلي
ملك لما دخلت مع صباح اوضتها : حسين طلع امته يا خالتي وكلمتيه ولا لا انا خاايفه ونبي
صباح حضنتها : يا بت متخفيش طلع الي بان غضب ربنا عليه ويسخطه كمان وكمان انا هكلمه متخفيش بعد فرح ندي وهخليه يلم عرضك ويكتب الواد باسمه غصب عنه
ونبقا نقول ولدتي في السابع ..
ملك دفنت وشها في حضن خالتها وبكت بنهيار : يا مصبتي يا مصبتي انا السبب انا الي جبته لنفسي
انا صدقت واحد زيه بس غصب عني والله يا خالتي
صباح حضنتها بقهر : خلاص بقا متقطعيش قلبي عليكي انا هجوزك ليه وانا صباعي تحت ضرسه غصب عني لازم يحصل يا حببتي يس انا مش هسيبك معاه اولدي وهطلقك منه
: تاني يا خالتي تاني لا انا هتحمل نتيجة غلطي وختيار الدور ده وربنا يتولاني ويصبرني ويسامحني علي الغلط الي عملته في حقي وحق دموع
: دموع مش زعلانه منك وبعدين ربنا هناها اهو ونسيت الايام السودة كلها الدور والباقي عليكي يا موكووسه
ملك عيطت اكتر وصباح حضنتها وفضلت تربت علي ضهرها بحزن ..
سيف دخل البلكونه وشافها بتمسح وشها : وقفه كده ليه
خشي جواه يلا
دموع ردت بهدوء عكس النار الي حواها : العد عني عشان انا بسد نفسك دلوقتي
سيف كتم ضحكته : اممم انتي هتقلبي التربيزة عليا والمفروض بقا انا الي غلطان دلوقتي
: ولا غلطان ولا مش غلطان بقا عن اذنك
ودخلت اوضة ندي وقفلت وراها الباب سيف خرج وراها وراح خد الاكياس الي جايبها وندي وياسمين بيضحكوا من تحت لتحت
: اضحكوا اضحكوا كتمنها ليه
ندي : عيب يسطا هنضحك بعد ما تدخل تعيد المحاوله
اتفضل اتفضل
سيف عض شفته بغيظ : انتي حلال فيكي فارس بت مستفزه
: افتحييي يا دكري
ندي سمعت خبط علي الباب بعد كده صوت فارس وجريت تستخبه وياسمين ضحكت وقامت تفتح له
سيف خد الحاجه ودخل لها الاوضة وقفل الباب وراه دموع كانت نايمه علي السرير وسمعت فتحت الباب
وعرفت ان هو من ريحته وتأكدت لما قفل وراه
غمضت عنيها وجسمها اترعش لما قعد جمبها وحط ايده علي وسطها
: دمووع
مردتش عليه ودموعها نزلت حط ايده علي وسطها وبخفوت : دمووعي
دموع شهقت ودموعها نزلت سيف غمض عنيه بقهر وفتح شكولاته وقرب حطها في شفايفها دموع قفلت بوقها وتعدلت بسرعه وهي بتمسح دموعها : بس عشان متخنش وسد نفسك هو انا بقا لو جبت بيبي منك وحملت وجسمي باظ هتقرف مني معذور اتعودت علي العارضات والعود الفرنسي
سيف قرب منها ومسك وشها بين ايديه : حقك عليا انا كنت بنكشك وبعدين انتي ملكة جمال قلبي وعنيه في كل حالاتك يا غزالي وهعشقك اكتر لما اشوف ابننا بيكبر
جواكي وبطنك كبيرة عمري نفسي ما تسد منك يا دموعي بس هو هيجي لما افضي جواكي مش جواه بوقك يا قلبو
دموع ضربت ايده وابتسمت غصب عنها وقربة حطت ايده علي وشه وبتبص في عيونه بلهفه : سيف يا عيوني انا مقصدش الي حصل ولا اني الغيك صدقني غصب عني لقتني بعمل كده والله انا انا
سيف حط صوابعه علي شفايفها : هشش خلاص مش عايز اتكلم في الموضوع ده انا وثقت فيكي وعارف انك مش هتخيبي ظني ولا ثقتي يا دموع عارف انك مش هتكدبي عليا في حياتك ولا تفكر تأذيني ولا تطعني رجولتي انتي اطهر من انك تعملي كده انا متأكد
دموع بلعت غصتها وهي بتهز راسها وبتأكد كلامه : عمري عمري يا سيف
سيف ابتسم وباس دماغها : ربنا يخليكي ليا يا دموع
: ويخليك ليا يا سيف
سيف خد لوح شكولاته : افتحي بوقك
دموع فتحت بوقهاا برقه دوبته وحط الشكولاته علي شفايفها ودخلها جواه بوقها دموع لسه هتكلها شالها
وحط شفايفه وباسها ومص شفايفها بمتعه
دموع ضحكت وعضت شفتها وسيف قرر نفس الحركه وباسها تاني وتالت لحد ما الشكولاته ساحت ودابت علي شفايفها واخر حاجه حط الوح علي لسانها وقبل ما تقفل بوقها عليه كان حاطت لسانه وشفايفه وبتاكل شفايفها ولسانه وكانت بوسه بطعم الشكولاته اللذيذة ..
داب الوح من سخونت البوسه الرطبه ودموع اتنهدت بعمق سيف شدها ليه وقعده في حضنه وشفايفه في شفايفها وايد في شعرها والتانيه علي وسطها ودموع لفت ايدها حولين رقبته وندمجت معه بكل مشاعرها
سيف فصل البوسه وبهمس ساخن : كنت بتقوليلي انتي ايه
دموع بنفس الهمس ونفسها عالي : بحبكك بحبك يا سيف انا بعشقك
سيف هجم علي شفايفها ونيمها علي السرير وركب فوقيها وهو بيفرك علي جسمها ..
: اطلع يا بروووو ده انت جيت علي حجرررري
سيف فصل البوسه وبص لدموع بغيظ الي ضحكت وحطت ايدها علي وشها بكسووف
: مبسووطه اوووي ..وبصوت عالي ..ده انا هاجي اني...
ودموع شهقت وحطت ايدها علي شفيفه : قولنا اااايه عيييييب عيييب
سيف ضحك : والله ما في عيب غير الي بيحصل ده عيب كبير في حقي
دموع لسه هتتكلم
: طب ااايه يا وزتييي يلا عايز امشي تعالي خدي الحضن
فارس لما دخل دور علي ندي وسأل ياسمين هي فين
ودخل الاوضه الي كانت مستخبيه فيها ومسكها من شعرها بعد ما صوتت وكانت هتجري منه ولسه هتتكلم كان هجم علي شفايفها في بوسه عميقه دوبتها وقطعت نفسها وتعبت اعصابها
فارس فصل البوسه ومسك وشها بين ايديه : هششش اهدي ..علي ركبك يلا ..وقرص علي شعرها ونزلها علي ركبها في الارض
: فاارس انت بتعمل ايه ..
فارس قرب منها باسها تاني بعنف اكبر وشهوة اعله : خخخخ اعتذري
ندي بصت له بضعف : انا اسفه بس انا كنت بهزر علي فكره
فارس شد شعرها اكتر ومسك فكها بين صوابعه وشد شفتها السفليه بين اسنانه بشراسه : مييين راجلك يا بت
ندي بخفوت : انت انت يا فارس
فارس غمز لها وربت علي شعرها : ابقي فكري قبل ما تنطقي يا روح امك ..
وخرج وسابها وهو بيعدل بنطلونه عشان انتصب رجولته الي كان واضح ...
ياسمين بقلق : قتلتها ولا ايه
فارس ضحك : لا عبطها بس
: وربنا انت حيوان عملتلها ايه
: متخفيش كشفتلها بس
ياسمين هزت دماغها بيأس : انا هروح اشوفها
فارس: مين مدلعكم كده انا شوفت عربية سيف تحت هو هنا
: اه في الاوضة التانيه هو ودموع
فارس ضحك بفرحه : اخخخ قلبي يا بركة دعاكي يا مهاميهو كتري بقا كتري
سيف بص لدموع بحده : وربي ههينك لو حضنتيه ..رايح ياااض يا عل* بدل ما جيلك
فارس ضحك : بقت اخلاقك زباله اوي يا برووو بتعمل ايه عندك يا قليل الادب هروح اجيبلك صباح
: تجبني ليه يا موكوس وبعدين انت جيت امته
دموع اتعدلت بسرعه : يلا مع نفسك بقا انا رايحه اشرب ماايه
وجريت بعد ما عدلت شعرها ومسحت شفايفها فتحت الباب
فارس اول ما شاف الباب اتفتح : نااس متجيش غير بصبوحه انا لسه جاي يا حبيبت قلبي كنت بجيب لندي
حاجه ومااشي تاني ..
: حاجة ايه يا ولاه
: قميص نوم
صباح بصت له برفعة حاجب ولسه هتفتح بوقها
فارس ضحك : وربنا بهزر ..اااخ ..وحط ايده علي قفاه لما سيف لطشه بالقلم ..
: متهزرش تاني يا روح امك ومتشغلش دماغك وهمد هاا
دموع بخضه : اسمله يا قلبي ..وبصت لسيف بعتاب.. ليه كده سيف ايدك تقيله
فارس بمسكنه : اااه رقبتي شوفتي يا وزتي عمل ايه عشان عايز اسلم عليكي
: ضربه واحد تاني ونبي عشان خطري
قالتها ندي الي ياسمين دخلت عليها لقته لسه قعده علي الارض وحطه ايدها علي وشها بصدمه وهي مش مصدقه نفسها ولا الي قلته ولا الي عمله فيها ياسمين فوقتها من شرودها وطلعت معاها وهي مقهورة شافت القفه الي خده من سيف وضحكت بشماته
فارس بص لها من تحت لفوق وابتسم بهياج وهو بيعض
شفته ندي اتوترت ودموع حط ايدها علي وشها بصدمه
وصباح كانت قعده بتاكل ومش معاهم
سيف شده من قميصه : البت حملت من نظراتك يا بن الكلب تعااله ..وانتي بتبصي علي ايه امشي كلي يلاا
دموع نفخت : انت كل ما تتخنق تقولي كلي كلي وفي الاخر تقعد تسد نفسي
سيف رفع حاجبه ولسه هيرد عليها الفون رن : ايوة يا تميم انت جيت ..خلصانه ثواني ونزلك يا غالي ..
فارس : رايحين فين دلوقتي ده الساعه دخله علي 12
سيف : مشوار صد رد مسافر الصعيد هخلص مصلحه وهرجع الصبح
فارس بصدمه : انت بتهزر انا بكرة حنتي
سيف حط ايده علي كتفه : عيييب يا صاحبي انا هكون اول الحاضرين وهحنيك بايدي يا بيضه
: مش بهزر والله وبعدين حبكت يعني تسافر دلوقتي
: معلشي والله غصب كنت متفق مع الراجل من قبليها
: انا جاي معاك
: لا خليك هنا ورتب الدنيا لحد ما اجي
: لا يسطا برضو جاي معاك مش هتم غير بيك انت هنا هتم انت مش هنا مش هتم فانا هروح معاك عشان اضمن مش هسمحلك تقطع عليا في حنتي يا برو
سيف ضحك : خلاص لو هيطمنك تعاله بس انا كده كده كنت هرجع قبل العصر ..
: خلصانه يلاا انا كده كده مش هحلق غير يوم الفرح الصبح وبعدين كل حاجه متجهزه مش واقفه غير علي التنفيذ الفرحه المنتظره يا بروو نص بنات مصر هتنتحر بكره
سيف بخفووت : انت لو فضلت واقف مكانك هتسيح اهرب نظراتها تخوف
فارس لف ببطء وشاف نظرات ندي الحده الي بتبص له وكأنها عايزة تقوم تقفش في رقبته وضحك بهبل : قمر مشالله يلا انا هستناك تحت يا بروو
ونزل يجري بعد ما باس دماغ صباح ودموع وهو بينكش شعرها بحب ودموع بتضحك له وعنيها بطلع قلوب
سيف بخشونه : دمووووع... تعالي عاايزك
ودخل البلكونه دموع بلعت ريقها ودخلت وراها : نعم
سيف بهدوء : خلي بالك من نفسك ومتخرجيش لحد ما ارجع ولو في اي حاجه عرفيني تمام وانا هتابعك علي الفون
دموع اومأت بهدوء وشفتها اترعشت وبلعت غصتها : وانت برضو خالي بالك من نفسك وطمني عليك ورجعليى بسرعه
سيف باس دماغها وهو بيمسح علي شعرها : مش عايز حد غيري يلمسك انا عارف انتي بتحبيه قد ايه وهو كمان بس بلاش علي قد ما تقدري عشان خطري
بتخنق ..
دموع حضنته بقوة : حاضر يا حبيبي حاضر سلامتك من الخنقه عشانك اعملي اي حاجه يا سيف
سيف حضنها اكتر وهو بيعصرها بين ايديه وبعد عنها بصعوبه : في رعاية الله يا حبيبي
وسابها وخرج من غير ما يبص عليها سلم عليهم ونزل علي ولقاه تميم وفارس بيضحكوا مع بعض : يلاا
: يلاا يا برو
: ايه ده انت چاي معانه
فارس قرب منه وحط ايده علي صدره : مقدرش اعيش من غيرك يا تميمي
سيف ضحك وتميم شال ايده : استغفر الله العظيم بعد عني يااض ونشف اشوية احنا رايحين لراچل ملتزم
حدالله يجيم عليك الحد لو عملت حركاتك دي هناك
متكسفنيييش
فارس ضحك : عيب عليك يسطا ده انا بنكشك وبعدين انا ماليش في الخشن يا تميم
وركبوا مع سيف الي ساق العربية وهو خارج شاف حسين قاعد قدام بيتهم وبيدخن وهو بيشد في شعره زي المجانين وبيهز رجليه بعصبيه نزل القزاز وغمز له بعد ما بعتله بوسه في الهوي وهو بيضحك بصوت عالي ..
فارس ضحك : معرفش انك كياد اوي كده يا برو
سيف ولع سجاره وسحب نفس طويل ونفخه بغل : اسكت ده انا لو اطول اقطع ايديه وخلع عنيه وحرق روحه هعملها
: ايه يسطا الرعب ده
سيف مردش عليه وطلع علي الطريق الصحراوي وداس بنزين وهو بيدخن سجاره وراه التانيه والساعه خمسه الفجر وصل بنزينة قبل بوابة اسيوط نزل يفول ويشرب فنجان قهوة هو وتميم وفارس الي الارهاق كان باين عليه
تميم بضحكه : مال وشك اصفر ليه كده يا فارس
: اسكت بالله عليك ده طريق ابن مراه الطيارة سبت لكم الدين وقالت علي الطلاق مانتوا ركبني ايه يا جدع المخمضه دي
تميم ضحك وولع سجارة : عيل نايتي
فارس حط دماغه علي التربيزة وسيف بيقلب في الرسايل الي بعتتهالوا دموع من بعد ما نزل بساعه
واخرها كان من خمس دقايق وعرف انها لسه مانمتش
رن عليها وردت من اول رنه
: لسه فاكر ترد عليا فينك ده كلو انا مش جاي لي نوم مش قولتلك طمني عليك
: اهدي يا بابا انا كويس الرسايل لسه وصله وبعدين كنت سايق منمتيش ليه احد دلوقتي
: مش عارفه انام وانت مش جمبي يا سيف
: ااخخ علي سيف منك.... نامي يا بابا انا بخير متقلقيش واول ما اوصل هطمنك اوكي
تميم كان بيدخن بشرود وفارس حاطت ايده علي خده : هممم وايه كمان يا محنيييي
سيف بحده : علي الحلال من ديني اقوم اكمل بيك انت الطريق علي الاقل هتكون نعمه وطريه بدل كرسي العربيه
دموع كانت مبرقة من تغيره المفاجئ وحطت ايدها علي بوقها لما فهمت قصدوا الوقح
: سييييف
سيف بضحكه : قلبووو بقا يا مامي ما هو الي عيل ع..عرره ولا تزعلي خلاااص
: مرات اخويه المسيطاااااارة ايوة بقا ويلا بقا اديلو
دموع ضحكت : سيبه ونبي عشان خطري خليك معايه انا
سيف وقف : انا في العربية لحد ما تخلصوا وخد ..
كباية القهوة وخرج ..
: معاكي يا حبيبي
: وحشتني اوي علي فكره مش عارفه اقعد من غيرك انت عملت فيا ايه خلتني كده مش عارفه انام بجد سحرتني ولا سحرتلي
سيف ابتسم بحب : انتي شايفه ايه
: شيفه انك سحرتني بعيونك ونظراتك واهتمامك وحنيتك وخلتني مش عارفه انام من غيرك عودتني
انام جمبك وفي حضنك وعلي صدرك السرير مفهوش
ريحتك ولا نبض قلبك وانفاسك يا سيف
: دموووعي
: قلب دموعك وحياتها وعنيها
سيف عض شفته من حلاوة الاحساس وقلبه نبض بعنف وبخفوت: هلف ورجعلك وحياتك خفي عليا انا سيبك
وماشي بالعافيه انفاسي اشتاقت لريحتك وعنيا
مش محتاجه غير جمالك وشفايفي عايزه
شفايفك تدوب ما بينهم عايز حضنك
ولمست ايديكي... عاايزك يا دموع
دموع جسمها اترعش وانفاسها زادت من همسه وصوته العميق الي طالع من روحه نفض قلبها : اممم سيف
سيف بهمس : قلبوو
: واحشني
: عايزة ايه يا دموعي محتاجه ايه قوليلي يا حبيبي
: عايزة شفايفك عشان خطري محتاجه لحضنك ورجولتك وايديك الخشنه وهي بتعصرني جواه
صدرك
سيف غمض عنيه وهو بيجز علي اسنانه وكلامها جننه : اووف لا ده كده انتي الي طلعتي سكسي من غير اي تأثير امممم وايه تاني يا ...
: برووووووووووو ...قالها فارس وهو لازق دماغه في الشباك المفتوح نص فاتحه
سيف فتح عنيه مره وحده والفون وقع مين ايده : خخخخخخ ده انا هطلع ميييتينك
ونزل يرجري وفارس الي جري وهو بيضحك ويصووت : اللهم لا شماته بس انا شمتااان دووووووق حدالله لو هتقتلني و اموت شهيد وبقا عريس الجنه هموت وانا مرتاح
: شهيد وعربس الجنه ليه موت في سينا دي اسيوط يا روح امك بيقولوا عليها بلد اليهوود يعني هتموت مع اشكالك يا عر*
فارس وهو بيلف حوالين العربيه : خلصنا بقا يا برو شكلي بقا بيبي اووي مش هعملها تاني خلاص حرمت
سيف اومأ وهو بيعض شفته : اعملها تاني وهمرجحك الي فاضل من عمرك ببلاش
: مرجح دموع الاول بس بعد كده ابقا مرجحني انت شكلك ناوي تدخل وانت علي المعاش انا سمعت انك
بتجدد لحظات المراهقه ههههههههههه
سيف رفع حاجبه : انت ميين قالك دمووووع ...
: لا بعيد عن ان مراتك لتاته ومش بتخبي حاجه عن الي مش بيتبل في بوقها فوله كان هيبان عليك يسطا
واخوك شويف وبيفهم
: طب اقفل علي الي عندك بقا وملكش دعوة بالحوار ده وبطل قعده مع الحريم
: طب ايه فقرت الجط والفار دي هتخلص امته خلينا نفضوا
سيف هز دماغه : تمام يلااا
فارس قرب عشان يركب وسيف غفله وراح ضربه مقص رزعه في الارض فارس مسك ضهروا : ينلع غبااائك يا جدع عايز تشلني حدالله هدخل قبلك برضو ههههههه ااااخ ضهري يا جوز اختي تعاله شيلني
تميم ضحك وشدوا من الارض : لاجل جوز اختي دي بس غير كده انت لسانك طويل وتستاهل حااشر نفسك
ليه في الي ميخصكش يا باارد
: سمعت العيله يا جدع
: فاااااارس اقفل بووقك بقا خلصنا
فارس قرب باس كتفه : حقك عليا انا بنكشك
: لا متنكشنيش في حاجه تخصنا انا ومراتي ادخل في اي شئ غير الحوار ده
: خلصه يا برو متزعلش نفسك دلوقتي بقيت كخه ده انا الي مجوزهالك موضوع ابن عمها ده كان حوار مني عشان تتحرك
: وهي جريتك في الحوار ده وانا كنت المغفل المدلوق مابينكم صح
: انت حسبتها ليه كده يعني
: امال عايزني احسبها ازاي غفلتني انت كده ولا لا
: يا سيف انا كنت بحاول اساعد
: متحولش تاني الله يحرقك حرقت دمي
: ماشي يا سيف ..وبصوت عالي نده علي تميم الي ساب لهم مساحه .. يلااا يا تميم خلينا نخلص من المشوار ابن العر* ده
: كان ايه الي جبرك
: ولا حاجه يا سيف فكك بقا
: اتكلم عدل ياض عشان مزعلكش انا غلطان اديتك مساحه وحجم اكبر من حجمك وعملتك صاحبي
بس انت بتسوء فيها وبتدخل في حاجات متخصكش
امسك نفسك شوية وسترجل مش كل حاجه هزار وضحك ...
فارس بص له بصدمه ومقدرش يرد وسيف عض شفته وحط ايده علي خصره وبص فوق وهو بيغمض عنيه
وبيتنفس بغضب وهو بيحاول يسيطر علي اعصابه
وقت غضبه بيقول كلام بيرجع يندم عليه بيجرح الي قدامه ومش بيتحكم في لسانه ودي حاجه مكنش بيستحملها غير يوسف الي كان بيعرف يتعامل معاه وفاهموا ..
تميم قرب منهم وشاف منظرهم وعرف انها مخلصتش علي خير : احمم ريح انت يا سيف وانا هكمل
سيف اومأ بهدوء وخد الفون الي وقع في ارضية العربية وشاف دموع لسه معاه علي السكه قفل في وشها وقعد في الكرسي الي وراه وفارس قرب قعد بهدوء جمب تميم وفكه متصلب وعنيه حمرا دم ..
سيف شاف منظره وضغط علي الفون بين صوابعه دموع رنت تاني الي كانت سمعه اغلب الحوار وتعدلت بصدمه
وخوف من سيف وخوف علي فارس وفضلت تسمع بهدوء ولما المكالمه فصلت رجعت رنت تاني وسيف
كنسل ..ولقته باعت رساله ..نااامي ..ولا زيادة ولا اقل
ورنت تاني لقت الفون مقفول دموعها نزلت وقامت صحت ندي
: قوومي عايزاككي
: في ايه يا بنتي دلوقتي احنا الفجر الصبح الصبح
: انت حكيتي لفارس علي الي بيني انا وسيف وبحكيهولك
ندي اتعدلت لما سمعتها بتتكلم ومحموقه : في ايه يا دموع
: اخلصي ردي علي سؤالي
: لا مش كل حاجه انا بس كنت بهزر معاه وبقوله شوف سيف بيعمل ايه مش زيك وبتاع وكده حصل ايه
: محصلش حاجه وانا لو بحكيلك عشان تسمعيني ولو غلطت تنصحيني بس مش بحكيلك بتفاصيل عشان مكنش حسه اني بخرج سري انا جوزي وهو بقت حياتنا هزار وضحك معاكم ..
: حصل ايه بس فهميني والله مكنتش اقصود حاجه فارس عمل ايه
: مفيش حاجه يا ندي نامي ربنا يرجعهم بسلامه بس الاول وبعد كده كل شئ سهل تصبحي علي خير
وخرجت البلكونه وهي حسه بخنقه وبتحاول ترن علي سيف وتبعت له رسايل ...
دموع بلعت غصتها وبصوابع بتترعش ضغطة علي تسجيل الصوت : سيف عشان خطري رد عليا يا
حبيبي وانا قولتلك مش هعرف انام وانت بعيد
صدقني مش هعرف انام من غير حضنك الدافي
سيف هييئ سيف انت قفلت ليه طمني عليك طيب
ومسحت عنيها وبعتت الريكورد وقفلت الفون وبصت في الشارع لقت عيون حسين الي متابعها بتلمع اشد من لهب السجارة الي في ايديه شهقت بخوف ودخلت تجري علي جواه ...هي كانت نقصه
حسين الي كان قاعد تحت بيت صباح من ساعت ما سيف ميشي وسمع دموع وضعفها وحبها الواضح وطريقتها في الكلام ولما دخلت فرك السجاره بين صوابعه ورمها في الارض وهو بيشد في شعره وحس
انه هيشت ..دموع راحت منه خلاص ..
دموع دخلت نامت علي السرير وهي بتقلب في الشات بتاعها هي وسبف وفي صورهم وصوره الي كان بيبعتها ليها وندي جت من وراها حضنتها وخدت الفون من ايدها : نامي وهو هيكلمك اكيد مفيش شبكه علي الطريق وحقك عليا انا مكنتش اقصد اطلع سرك
دي اول مره تحصل متفكريش كتير دلوقتي ونامي
يا حببتي والصبح نتكلم
دموع لفت ونامت علي دراعها وهي بتحاول متعيطش
ندي ربتت علي شعرها بحنان ساعت كتير بتحس دموع بنتها مش صاحبتها علي طيبتها وسذاجتها وقلبها النقي
سيف رجع راسه لوراه وغمض عنيه وهو بيحاول يتجاهل نظرات فارس ومنظروا الحزين وتميم سايق بهدوء وبعد الفجر فونه رن : وعليكم السلام يا ود خالتي تقبل الله منا ومنكم كيفك يا غالي ..اديني جربت علي سوهاچ يا غالي ..يعز مجدارك يا نوارت العزايزه علي رأي چدتي هههههههه ..خلاصك ماشي اول ما دخل البلد هرن عليك ربنا يخليك ليا زي ما رفعت راسي جدام الناس دي ...مع السلامه سلام
وفضل تميم سايق وفارس لاول مره حرق سجاير ودخن بعد ما ساب الڤيب وهو حاسس انه مقهور وفي نفس الوقت غلطان وقلبه وجعه من كلام سيف ..
وعلي الساعه سبعه الصبح كان خرج من سوهاج وداخل علي قنا تميم شاف حركه غريبه في الجبل وكان بيحاول يفهم الي بيحصل
: حااااااااسب يا تميييييم حااااااسب
يتبع...........
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل التاسع والعشرون 29
حااااااااسب يا تميييييم حااااااسب
تميم بص قدامه بسرعه بس كانت عربية خبطت فيهم قلبة العربية ونزلوا ناس بسلاح مثلمين من الجبل
: محدش يُضرُب ناااار هناخدوا الامانه حييية كيف ما الكبير امر يلاااا جبِل جبِل
فارس خبط في الشباك وتميم زيه وكانوا حسين بدوار سيف كان نايم وفجأة حس بالعربية بتتقلب بيهم مسك في الكرسي الي قدامه وحمي دماغه بين ايديه واول ما العربيه استقررت عن الحركه حاول يفتح الباب كان
تارس نط من الشباك الي كان متكسر
والخوف دب في قلبه لما شاف فارس الدم مغرقه : فاارس
وحاول يفتح الباب بتاعه بكل قوته وسحب فارس بعد كده سحب تميم ولسه هيطمن عليهم حس بضربه عنيفه
علي دماغه من وراه
لف ببطء والدوار اتمكن فيه ونفس الضربة نزلت علي جبهته فتحتها ورجاله كتير لفاه حوليه بسلاح سيف وقع في الارض واخر حاجه قالها ..فارس ..
فارس حس بيه وحاول يقوم وهو بيقاوم الدوخه الي حاسس بيها بس كان الاون فات وشاف الرجاله بتشيل
سيف وطلعت بيه الجبل ..
فارس بوجع : سيييف سيف ..وتعدل بصعوبة وجري وراهم بس وقع في نص الطريق
تميم اخيرا قدر يستجمع نفسه وفتح عنيه شاف العربية فاضيه ومطلعه دخان قام بصعوبه لان رجله اتحشرت في الدواسه ولما العربية اتقلبت رجله اتكسرت
: سييييف فاااااارس ..وبدأ يدور حولين مكان الحدثة ولمح فارس واقع في نص الطريق الرملي جمب الاسفلت
قرب من العربية خد قزازة الماية وتليفونه الي وقعين في الارضيه وقرب من فارس بصعوبة وهو بيرن علي رقم
ابن خالته : ايوة يا ليل بحر عليا الله يصلح حالك عملنا حدثة علي الطريج في دخلت جنا اخر سوهاچ كده
طلعوا علينا المطاريد ماشي ماشي شوف هتعمل ايه ولحجنا واحد متصاب والتاني معرفش وينه وانا حالي متشندل ..سلام
وفي اخر قنا في بيت الشيخ ليل العزايزي الي وقف بصدمه وهو قاعد يفطر مع اهله : جوم يا حمزه تميم عمل حدثه في اول جنا
: ولد اختااااااي
: اهدي يامه هو بخير بس الچماعه الي كانوا چاين معاه اتصابوا يلااا هم منك ليه
ادم بتفكير : طب ما نبلغوا احسن يا ليل احنا في اخر جنا وهو في اولها علي ما نوصل ليه عايزين تلت اربع سعات
ليل طلع علي فوق وهو لابس قفطان ابيض بينافس سواد شعره ولحيته الكثيفه : فض يااا ادم الحكومه يومها طويل وبين له حوار كبير وفيها مطاريد
هتصل علي مراد بيه هو اجرب ليه يسبجنا علي هناك
وقامت الرجاله تلبس ومسك جريت وراه ليل وفتح باب الاوضة لقته بيلبس الجلابيه : ليل انت بجد هتروح للمخاطيق دول لا بلاش عشاني انا خايفه عليك
ليل ضحك بمحبه : متخفيش يا مسك الليل المخاطيف مفيش حد فيهم ممكن يأذيني الا بأمر الله الراچل استنچد بيا اسيبه هو وضيوفه هتبجي عيب في حجي
يا مِسك
مسك قربة حضنته : طب طمني عليك بليز ليلي
ليل باس دماغها : اطمني يا جلب الليل وهواه يلا في رعاية الله يا جلبي
وطلع سلاحوا من الدولاب الي من النادر يمسكه ولا يشيله في جيبه اله وقت اللزوم عشان ده زي ما احنا عرفين اتقي شر الحليم اذا غضب
نزل ليل بسرعه وهو بيرن علي مراد باشا عمي وعم عيالي ووراه حمزه وادم وباقي الرجاله
ليل لف : رايح فين منك ليه ..وشاور علي سند ومعاذ
: جايين معاك ي ليل
: لاه خليكم في الدار حدا الحريم واحنا انشالله مسافة السكه ربنا يعيديها علي خير يلا فوت منك ليه يلا
وركب العربية مع حمزه وادم وعمر ورجع رن علي مراد باشا الي كان نايم وعلي كتفه رحيل الي باين عليه انها عاشت سهره جحيميه بطعم الجنس وشعرها منكوش
وجسمها كله واضح عليه بصمات الحب أفضل الهدايا لأحبائكم
مراد فتح عنيه وعقد حواجبه بستغراب وبصوت رجولي خشن : صباح الخير يا مولانا ... سلام عليكم مرحب بولد الهوااري ...وعليكم السلام مرحب بيك يا غالي كيفك وكيف عيالك ...حمدلله في نعمه ربنا يديمها علينا وعليك بس في حاچه حصلت وعايز عونكم يا مراد بيه ...
مراد اتعدل بهدوء وولع سجاره : امرني يا ليل خير
ميأمرش عليك ظالم يا ولد الاصول ود خالتي كان چاي علي الطريج ومعاه ضيوفه تميم ولد النعماني... ايوة اسمع عنه مش ده الي كان في المدرسة العسكرية.. ايوة ايوة وطلعوا عليه المطاريد والعربية اتجلبت بيه نواحيكم في اول جنا علي الطريج الصحراوي
تميم مكملش كلامه كان مراد باشا سبقه : ربنا يچيب العواجب سليمه انا هسبجا علي هناك متجلجشي وخير انشالله ضيوفك ضيوفي ي ليل واحنا متخلجش الي يأذي ضيوفنا اسياد ابلاد احنا يا مولانا اعتبرهم عندك معززين ..ربنا ينصرك يا مراد بيه خلاصك اديني في الطريج وربنا يسلم ..سلام
قفل مراد ويص علي رحيل الي خدت السجارة من بين صوابعه وطفتها : ايه يا مراد علي الريق كده صحتك يا حبيبي
مراد ابتسم : هتخافي علي يا رحيلي
رحيل ضحكت برقه : انت مش هتبطل تسأل السؤال ده يا مراد بقا
مراد عنيه اسودت من جمالها الصباحي وشعرها المنكوش وجسمها الي نصه عريان وعليه عضات حبه : مراد ايه عااد يا مهرتييي مراد انتهي من چمالك ياام مراد
وغمز لها وهو بيسحبها عليه برجوله : مااتيچي اچدد لك العضات دي حسسه بهتت من الليل
رحيل ضحكت وقامت تجري : لاااا انا مبتشبعش زمان العيال مجننين ماما راضيه تحت وبعدين انت مش وراك مشوار وضيوفه وحدثه وانا بتموت
مراد رفع حاجبه : ارچعي مطرحك بدل اچيبك بطريجتي
رحيل عضت شفتها : تؤ تؤ تعاله جيبني بطريقتك
مراد اومأ بهدوء ورفع التليفون ورن مره واتنين ومحدش رد وقف لبس القفطان علي جسمه العريان ورحيل لعقت شفايفها من منظر جسمه المهلك الي كله عضلات وسماره يجنن وكأنه بيصغر مش بيكبر ابن اللذيذة 🔥

وطلع البلكونه وبصوت عالي : محمدييييين انت يا زفتتتت
: اوامرك يا مرااااد بيه
: رووووح المضيفه كسر الباب علي اللوح الي نااايم ده وجوله يجوم ورانا مشواررر مهم يلا هم انت لسه واااااجف
دخل مراد ورفع القفطان ودخل وراه رحيل الحمام الي دخلت تغتسل وتنزل لاطفالها
وحست بمراد لازق فيها شهقت ولفت له : مراد انت بتتكلم بجد والناس الي علي الطريق طيب
مراد دفن وشه في رقبتها وهو بيحرك ايده علي مؤخرتها : عايزاني انزل نچس يااك داخل اخد دش ولبس ونزل فيها ايه يعني الدنيا خربت
: مراد من امته بتتأخر علي الواجب يلا حبيبي انا هنا مش هروح في حته هترجع تلاقيني طوع ايدك وعلي راحتك
مراد عض شفته : بجيتي تشغلي مخك و كلامك بجا مرتب ياام مراد وهتغلبيني بس خليكي عند كلامك
: كلام ايه يا حبيبي
مراد ضحك وقلدها : تعاله جيبني بطريقتك ..متزعليش من الي هيحصل عااد
: انا معاك لاخر نفس جواه صدري
مراد حضنها : يومي جبل يومك يا رحيلي ..يلا همي طلعيلي غبار علي ما اطلع بدل ما اغير رأي
رحيل ضحكت وجريت من قدامه عشان ده بيحذر مره وبيفعل في التانيه ...
مراد ضحك : براحه يا مدبوبه تزحلجي ولا اعرف اخد ابيض ولا اسود
رحيل ضحكت وبصوت عالي عشان يسمعها من برا : متحولش عارفه انك خايف عليا من الهوي يا مراادي
مراد ضحك لضحكتها الحلوة : يبووووي يا ولاد ده الحب كفيل يشندل اچدع راچل أفضل الهدايا لأحبائكمأفضل الهدايا لأحبائكم
وخد شور سريع وطلع لبس وحط الخنجر في جزمته وعمر سلاح وحطه في الجراب بتاعه جواه الجلابيه ووقف رحيل لبسته الساعه والخاتم ورشة له البرفان وخد الفون والمحفظه والمفاتيح ونزل يهز الارض من هيبة ورجولته وهو بيتنحنح بصوت عالي ويكح
: صباحك الله بالخير يامه
: صباحك ورد و فل يا ضي عيني اجعد افطور
: لاه عند مشوار ضروري لازم اطلع دلوجتي ادعيلي يا غالية
وطلع مراد وخد بندقية في ايده للوح الي نايم في المندرة ودعوات الحجه راضية سبقاه
محمدين راح خبط علي باب المضيقه خبط عاالي وقام بطلي بخضه : خخخخخ ايه خبطت المخبرين دي ع الطلاق نضيييف
: انت لسه هتتخض قوووم العيال هتصحه وربنا اقتلك فيهااا يا تاااايسووون قوووم
فهد ضربها بالبنية في كتفها : ينعل ابو ام صباااحكيا بنت المرا غووري اتخمدي قااااايم قااايم
وقف فهد لبس بنطلونه وطلع وهو بيتمني الي علي الباب ميكنش مراد فهد بغيظ .. ده انا هطلع ميتين ام الم**** امه ...وفتح الباب بعنف : ااااااايه في ااااايه يا جدددع انت بترزع في الباب كده ليه
: لمؤاخذة يا فهد بيه مراد بيه جالي اكسر الباب عليك وبيجولك جوم عندكم مشوار ضروري
: هي اجازة خرا انا عااارف ..وبص للغفير بشر .. عارف لو فكرت ترزع في الباب كده تاني هعمل فيك ايه
: هتعملي ايه يعني ده اوامر البيه
وبصوت خشن يخوف : فرعووووووون ...
فرعون صحي ولف حولين نفسه وهو بيهوهو بصوووت عالي وصوته غشيم
الغفير مسك طقيته ورفع الجلابيه وسلم فرار : ربنا علي الظااالم ربنا ع الظااالم
فهد بنرفزة : ينعل ابو ام تناحت امك راجل مجلييط
ودخل ينكش في دهب قبل ما يمشي : انتي يا بت قومي طلعيلي غيار خليني امشي
دهب رفعت الغطي من علي وشها بنرفزة : امشي من وشي يا فهد كفاية طول الليل مسهرني وفي الاخر نمت بعد ما صحيت الدلوعة بتاعتك حبكت يا خوية تدخل تحضنها قبل ما تنام ممممحن ..وغطت وشها تاني
: ايه يا بت البكبورت الي اتفتح ده كل ده عشان بقولك قومي جبيلي غياار زي الحريم النصحه انا ابقا راجل
مغفل لو مجبتش مرا تانيه عليكي
دهب اتعدلت وهي بتبص له بشر : انت مفكر بتاعك هيقوم علي وحده غيري يا تااايسون ده انا كنت اقطعه
وبعدين من يا خويه هتستحمل المخمضه الي بتمخمضهالي كل يوم
فهد ضحك بصوت عالي : خخخ هيقوم وقطعه ك*** وبعدين انا هجبها تخدمني وهمخمضك انتي برضو
حلالي يحلااالي يا بت وانا اما صدقت يا دهبي
دهب بصت له بطرف عينه وهي بتحاول تكتم الضحكه بتغير عليه حته من تاج بنتها : انا اخدمك بعيوني يا قلب دهبك وحياتها انا ليا غيرك يا بو ليل
فهد ضحك : حدالله متجيش غير بالسك والشتيمه انا داخل استحمه يلا عشان ورايه مشوار مع عمي
: سك وشتيمه طب والله لانا نيمه تاني شوفي مين هيطلعلك بقا يا بن ام بووسي
طلع فهد ووقف علي الباب وولع سجاره يصتبح بعد جنن دهب الي علي قلبها زي العسل وشاف مراد جاي عليه وفي ايده سلاح
: اوووعه ده شكلها فيها نووش ولا ايه يا كبااره
مراد بهدوء : خد السلاح ده ويلا و مطرتش كتير يلا اتأخرنا
: لاااا مش بتعامل غير بالمذنبة وفرعون مانت عارف وكزلكي اهوو..وسحب الكزلك من البنطلون
: فض يا فهدد عااد طلعين الچبل وانت تجولي فرعون ومذنبة يلاا الله يصلح حال امك خلينا نفوض
فهد خد البندقيه عمرها ومشي معاه : طب الكلام علي ايه فهمني جبل وسلاح القصه فيها مسجلين خطأ ولا ايه
مراد دور العربية : والله ما في حاچه خطأ في حياتي غيرك انت هتطفح ايه علي الصبح هنروح للناس وانت
متنيل علي عينك ياااك
فهد سحب نفس طويل و غمز له وهو الدخان بيطلع من منخيره : عيييب ده انا اشرب المحيط ده انا بفووق يا كبير هاات اما سوق بدل ماانت ماشي علي الهادي يا زبادي كده
: وانا عبيط يااك عشان اسلمك عمري بيدي اهمد كان مالهم فهد وعامر مريحيني ولا هشام نسمه كده بس
انت بيهم كلهم وانت شبه التور اكده
فهد ضحك : ده مدح ولا ذم يا عمناا
: دي ذنووب وهتخلص يا ولد المركوب ..وداس بنزين وطلع علي الصحراوي
تميم قفل مع ليل وراح لفارس يشوفه عدله من علي الارض وقعد جمبيه وهو بيكب ماايه علي وشه وبيفوق
فيه : فااارس فاارس جووم انت سامعني فااارس
فارس زمجر بوجع : اممممم الصداااع هيموووتني
تميم مسك وشه بين ايديه : اهدي اهدي مفيش حاجه تلافيه بس بسبب الخبطه الجديمه فتح عينك انت كويس متصاب في مكان تاني
فارس فتح عنيه وغمضها وقام مره وحده : سيييف خدوا سيف ولاد الكلب ضربوووه ضربوا سيف يا تميممم
يا سييييييف
تميم بصدمه : خدووه ازاي اسككككت وفهمنييي
فارس وقف وهو بيلف حولين نفسه ومش عارف يعمل ايه : الرجاله الي نزلت من الجبل معاها اوامر انهم يخدوا حي انا كنت سامعهم بس مش قادر افتح عنيه خدوا وطلعوا بيه علي الجبل بعد ما واحد ضربه علي دماغه
تميم حط ايده علي دماغه : يا بوووي
فارس بخوف : اايه وميين دول قووم ندور عليه
تميم وقف بصعوبه وفارس بص علي رجله الي مسكها بوجع : يا دين امي ماال رجلك
: سهله سهله المهم سيف دلوقتي انا اتصلت علي الجمااعه وهما چايين في الطريج ..
فارس سنده وراح بيه علي العربية المتدمره وطلع تليفونه من الدواسه ورن علي سيف كان تليفونه مقفول
فضل واقف وتميم قعد بتعب وفارس حاطت ايده علي دماغه وحاسس انه متكتف ومستني ومش عارف يتصرف ولا يعمل ايه ...وبعد مرور ساعه
: لا لا انا مش هستني انا هبلغ
: حلني علي ما المركز يتحرك ولو طلعوا الچبل هيدورا عليه فين واحنا مش عارفين مين عملها ..
: يعني ايه اقعد اتفرج وسيب اخوية مخطووف
وشاف عربية جايه علي الطريق تميم طلع سلاحه من الجراب الي في حزام بنطلونه ووقف بصعوبه وعمروا
اول ما العربية وقفت قدمهم ونزل واحد جته طول بعرض وشعروا طويل ولابس تيشرت وبنطلون مقطع وماسك بندقيه آلي والتاني طول وهيبه وجلابيه صعيدي زادته فخاامه
تميم ضرب طلقه في الجو : مين انتوو
: نزل سلااحك مراد الهوووواري
تميم فتح عنيه بصدمه ونزل سلاحه بسرعه : لمؤاخذه يا كبير هواره الي ما يعرفك يچهلك
مراد قرب منه : ولا يهمك انت تميم ولد النعماني ليل العزايزي كلمني عليك وانا كنت اجرب منه عليكم
: ايوة يا عمده انا تميم وتسلم يا بو الرچوله والواچب
فارس بعصبيه : انتو لسه هتتعرفوا اخوووية مخطووف يا جدعان وتسحل علي الجبل هو في ايه
فهد : ماالك ياض انت بتتكلم كده ليه مفيش شكرا يا كبير جاي بنفسك تلحقنااا
مراد رفع كف ايده : معذوور يا فهد اخوه مخطوف يا راچل
وبص لفارس بقوة : فهمني ايه حصل عشان نعرفوا نتصرف
فارس بلع ريقه وهيبة الشخص الي قدامه تزلزل كيان اي حد : نزلوا شوية رجاله من الجبل خدوا اخوية بعد ما قلبونا بالعربية وضربوا علي دماغه ومعاهم اوامر يخدوا حي زي ما الكبير امرهم هو ده كل الي اعرفوا
مراد بض لفهد : تعرف تچيب لنا مطرحه يا تايسون علي تليفونك
فارس فتح بوقه : احااا انت فهد تايسون الهكر
فهد ضحك : اااله انت سامع عني بقا لا تبقا ابن كاار وشكلنا هنحب بعض بس دخلتك علي عمي وعم عيالي
مش هعديها
: اخلص يا فهد مش وجته
: يا باشا انا اجيب لك تاريخ حياته لو عايز احنا لسه هنتعرف علي راي الواد الفرفور ده ولا ايه
: خخخخ فرفور
فهد بسخرية : بس يا حبيبي متزمرش تاني كده عيب انت لسه صغير كخ ... قولناهابالادب ... خخخخخخخخخخ هتفكر تُشخرلي تااني هبلعك وسمعك الشخره علي اصولها ...ورجع ابتسم ..سهله اهي
تميم : اهدي يا فارس شوية وانت يا اخ تايسون مش وجته وبعدين اعتبره اخ صغير ..
مراد بص لفهد : خلصناااا يلاا شوف هتعمل ايه وهعرفك ازاي تشخر لضيوف ليل
: اديني رقم اخوك يا برنس
فارس ملاه رقم سيف وفهد دخله عنده علي الفون : وانتو تعرفوا مولانا من فين علي كده
: ود خالتي وده يبجا فارس الالفي ابن سالم بيه الي انا شغال عنده واخوه سيف كان رايح يشتري فرس من ليل
: حبيب ليل حبيبي واشيلكم فوق الراس ..وادي راسك ابوسها يا عم فاارس ..حقك عليا
فارس ابتسم وباس كتفه : ولا يهمك يا زعاامه اعرفلي مكان اخوية بقا الله يسترك ده انا حنتي انهاردة حدالله اقلع لكم ملط وجري في الصحراي الي مفهاش صريخ ابن يومين دي
مراد ضحك : الله انضم لشلة المخويت يلا بزعامة شيخ المنصر
فهد وهو بيتكتك في التليفون : ده رائد وجلجل وفهد هواره هيعملوا معاك مكس جاامد ..اما انت يا تميم شكل هادي وابن حلال شبه ليل مش زي المقطع ده الي جاي يعشها علي تايسون هههههههههههه
: سيف محمد عتمان القااضي 37سنه ااا
ولسه هيكمل مراد قطعوا بصدمه وتميم في نفس الصدمه مختلفش عنه كتير : هتجوووول ايه ولد محمد عتمان الجااااضي كيف يعني ... انت عااارف يا تميم وعديت بيه هنه ازاااي
: وربنا يا مراد بيه لسه عارف دلوجتي
: هو في ايه يا جدعان انا اخوية ارهابي ولا ايه
مراد شااور له بكف ايده وتصل علي هشام : اچمع الرچاله وتعالي لي علي الطريج الصحراوي اول جنا
فارس اتكلم بهمس : ايه يا تميم مهرب طيب بيبع اعضاء مخدرات لا هو وسكي انا كنت شاكك ياعم رد عليااا
تميم فاق من شروده : امك اسمها مها ايه يا فارس
فارس : ايه السؤال ابن الوسخه ده هو ده وقته
: هو ده ابو وقته فض يا فارس
: اسمها ياعم مهاا رسلان
تميم ومراد كملوا : الديب
: ايه ده انا ماما مسجله خطر هي كمان
فهد ضحك بشخره وصوت عاالي ولسه بيقلب في التليفون: بتقول ماما وبتشخرلي يا فارس ده انا هروقك
مراد : اجفل تليفونك يا فهد خلاص عرفنا هو فين
وبص لتميم ..عند داغر ولد محمد رسلان الديب .
تميم اومأ وهو بيضرب علي جبهته وبص لفارس : ود خاااالك
: لا انا امي مقطوعه من شجر وكذلك الامر ابو سيف اخوية
: ده الي انا وانت وسيف نعرفوا
مراد بص في ساعته : امك ومحمد القاضي زوچها هربوا زمان وهملوا البلد وهي حامل في ابنها بامر من رسلان الديب بعد ما دبت نار الغدر بين العالتين ومعاها ورج وحجج وعجودات املاك العالتين كلها
فارس بصدمه : ايه الكلام ده يا تميم اكيد في اشتباه
تميم : وايش عجب يتخطف علي ارض الديابه انت مهتسمعش عن اكبر خلاف بين عائلات سوهاج
والتار الي بايت من تلاتين سنه واخبار الجتل
والوفيات الي هتيجي علي النشره
فارس هز دماغه بالرفض ومراد ولع سجاره بشرود ووصل هاشم ومعاه رجاله كتير علي عربيات نقل
مراد طفي السجاره : يلاا هموا ليل لسه جدامه شوية علي ما يوصل اتصل عليه يا تميم وانت خليك هنا
مستنيه كده كده رچلك مكسورة
: كيف يا مراد بيه
: كيييف ما سمعت الچبل واعر وكله اللغام هتطلع معانه كيف ورچلك متصابه انتظر ليل يلااا يا فهد
فارس وقف قدامه : هتقولي رجلك متصابه ايدك متصابه جااي معاكم مش هسيب اخوية واقف اتفرج لو فيها مووتيى خلصناا
فهد عض شفته وقرب حط دماغه علي دماغ فارس
وبخشونه : ياااض مش هحذرك تاني اتكلم عدل عشان مزعلكش
مراد شد فهد و بص لفارس بصه خلته اتوتر وبلع ريقه : سيبه يا فهد ده چاهل وخداه الدنيا وفاتح لها صدره ميعرفش انها غداره ولا يعرف الاصول واحترام الكبير الايام هتعلموا كيف يتحدد بعدين عايز تتربة من اول وچديد يا فارس والي هيجي عليك الايام الچايه هينشفك صوح ويخليك وتد وهتلف بينا الايام وهشوفك وصلت الايه ..هعذرك وجول مضروب علي نفوخه وزعلان علي اخوه يلاا ادوووووه سلااااح وريني همتك يا عريييس
ورزع فارس كف علي ضهرووا خلاه بلع قلبه : انششسف امااال يااض
فارس اتصدم وفهد ضحك عليه ..
طلعوا علي الجبل بالعربيات وفهد مااسك السلاح وطالع من شباك العربية وجاب الالغام كلها علي تليفونه بالقمر الصناعي : وقااااف بس بس هدي مينفعش تدخل العربية
اكتر من كده الجبل متلغم
ونزلوا كلهم من العربيات
فهد زق فارس لقدام : ما تمشي يا عريس مستني ايه
فارس بص له وحس انه ولا شاف حاجه من الدنيا ولا راح ولا جيه وكل الي عدا عليه وفي حياته والتنطيط والشغب ده لعب عيال وميجيش نقطه من بحر اذا كان الفاجر تايسون ولا ابو الرجوله كلها مراد الهواري
مراد سحب فارس من كتفه : خليك في ضهري احميني هسلمك روحي وانا عارف انك كدها
فارس بص حولية : اشمعنا انا من الرجاله دي كلها
: عشان الي جاي عليك غير الي راح عايز اعلمك كيف تتحمل المسؤلية صوح مش لعب عيال بس بلاش تتغر بچسمك والسلاح الي في يدك عشان مش دايمه لحد
يلاا هموووا
فارس مسك كتفه : هتمشي من غير ما يوجهك للطريق افرض دوست علي لغم نتفجر بكل سهوله كده عادي
مراد ضحك وربت علي كفه : جدي رباني في الچبل وحفظته كيف اسمي يلا متخافش ولا مش واثج فيا
فارس ابتسم : يا باشا حدالله همشي وراك متغمي ده انا عايش مع شوية حريم بشنبات فوت فوووت اشهد ان لا الله الا الله وان محمد رسوله الله بحبككك اوي يا ندي
فهد مشي جمبيهم والرجاله وراه وسمع فارس وضحك بصوت عااالي : يلا يا خوو* يا بتاع ندي
مراد ضحك : رد عليه يااض جوله بلاش انت يا بتع دهب الله يرحم ايامك يا صالح هههههههههههه
فهد بغيظ : عليا الحلال من ديني اكتفك في لغم لو نفذت كلامه وبعدين ايه يا عمنا مانت عرفت الي فيه
وانا كنت خربان
مراد ضحك برجوله : انا عاايز دهب اهئ اهئ هههههههههه
فارس ضحك بصوت عالي : يا كبدددي
فهد عض شفته بغيظ وفضلوا ماشين لحد ما شاف جبل فيه مغاره بس عاليه عن الارض
وكان واقف واحد فوق الجبل بجلابيه سوده ولافف عمه سودة علي دماغه ومتلثم : مرحب بكبير هوااااره خيررر
: انزلي يا داااغر صوتك مطالعش وانت متحامي في الچبل
: اناااا الي حااامي الچبل يا مراد مش هو الي حمييييني ولا نسسسسيت مين الديب
: لو انت ديب الچبل فانا الچبل نفسه يا داغر والراچل الي عندك يخصني وضيف عندي وانت خطفته ويمين باااااااالله وكلام يوصلك ويتعدااااك الراجل لو اتمس شعره منه هتبجا عداوتك مع هواره كلها مش مع عيلة الجاااضي الراچل ده تبع العزايزة وتبعي جبليهم
وجااابل ووريني رچالتك وزخيرتك
: روووح يا مراد عداووتي مش معااك اخد اماانتي تاااخد اماانتك غير كده يا مرحبابه بالمعااارك
وانا سيد من يعااارك والراااااچل من عندنا
بميييية وانت عارف وانا عااارف سلاحي
لو عياار من فلت هيكرر وراه الشريط
كله والطلجه براچل مهتهيفش
: ابعت الراچل وامانتك خدها بالاصول مش لوي دراع وغدر كيف التعااالب يلاااا هم ورااانه فرح بدل ما نجلبها ميتم والدواوير تتفتح بانااا العمر كله ودمنا مش ساااهل يا ولد الديااابه
: كاان علي عيني والله يا غاالي چيتك لحد عندي بس انا الي بيدخل تحت ضرسي مهيطلعش غير بالدم ..
مراد عض شفته بغضب واومأ بهدوء وطلع سلاحه في ثواني وضرب نااار علي داغر الديب الي اتفداها
ونزل من فوق الجبل ورجالته طلعت من المغاره بإعداد كبيرة
فارس بصدمه : يا دين اميييي الله يخربيتك ياا مها ويخربيتك يا سيف انت وابوك جاي تتخطف قبل
فرحي وتموتني في الجبل وسط الدياابه
مراد بغضب : انشف يااض مش انت الي فتحت صدرك وجولت انا راچل يلاا جبِل وكفااية ولويل بدل ما اتويك في ارضك
فهد وقف قدام مراد : سيبك منه دلوقتي خلينا في العركه دي يا عم
ونزل داغر الديب وتحت دراعه سيف وهو حاطت السلاح علي دمااغه والدم مغرق وشه من جرح جبهته
فارس شافه وجري عليه : سيييف
داغر ضرب طلقه تحت رجله : ارچع مطرحك يا فرخ التانيه هتكون في جلبك ..ااايه يا كبير هواره چايب معاك حريم تعاارك علمهم ان الي هيتحرك من غير امر كبيره هيموت
واحد من رجالت داغر رد : الديب الي هيطلع من الجطيع هيتاكل يا كلب سيدك
داغر ابتسم بشر : اهاا سمعت ..وضرب رصاصه في قلب الي اتكلم وقع ميت ..اتكلم من غير امري ..
فارس اتصدم وبرق عنيه سيف بصله بهدوء : ارجع يا فارس ومتتحركش الجبل متلغم حولينا حقك عليا يا ابن امي لو كنت زعلتك انا السبب في سحلتك دي
داغر ضحك بسخرية : ووه صدج چتتي جشعرت بس تعرف انا رصاصتي اجرب من دمعتي متتحركش تاني
عااد من غير امر بدل ما حزن عمتي علي فرخها
الصغير كنت هسحلك معاه بس الي شفعلك
ان اسم چدك الالفي مش الجاضي
مراد بهدوء غريب : خلصت رط ولا لسه هتعرضها في حج نفسك كمان وكمان
داغر : مش محتاچ والله يا بو عمو ده احنا دفنينه سواي
: عمي وعمك وتفرجوا العمام وطريجي غير طريجك من ساعت ما دخلت في المشبوه يلا فضنا جولتلك ورانا فرح يدووبك نلحج ضيفي هيطلع من هنا سليم
والخدش الي ف راسه هعتبر انكم جرايب وشدتوا
مع بعض وانك مكنتش تعرف انه ضيفي
: الورج الي مع امه يلزمني مش نجصني مال بس كسرة عين لبيت الجاضي اها هفني الشوج وكيفي اكده عاد
: داااااااااغر انا حذرتك مره وتنين والتالته اعتبرها للايام الخوااالي
وعمر سلاحه في نفس اللحظه غمز لسيف الي رجع بدماغه علي وش داغر بكل عنف ومراد ضرب طلقه علي كتفه وقع منه السلاح ودار ضرب نار عنيف بين الرجاله الي وقفه وحصل اشتباك بين داغر وسيف وكل واحد بيضرب ويصد ويرد علي التاني لحد ما رجالت داغر اتصفت وفهد كان مشغل الرشاش ولا كأنه لعبه غربلهم ومن وراه رجالة مراد
مراد كان واقف متابع بعيون زي الصقر وف ضهروا فارس الي واقف مزهول كأنه في فيلم اكشن والدم في كل حته
وفي رجاله جت تهرب داست علي اللغام وتفجرت
ومراد كان مركز علي سيف وداغر وعارف ان مفيش رصاصه هتهوب نحيته عشان مش قد انهم يعادوا
مراد الهواري وعشان فهد كان واقف قدامه زي الاسد
بس واحد من الي واقفين صوب سلاحه علي مراد الي واقف يتفرج بهدوء ولا كأنه دور عركه مات فيها كتير
فارس الي كان واقف يتفرج من وراه شاف الي مصوب سلاحه اتجاه مراد وعمر الفرد وطلع من وراه وضرب الخزنه كلها نحيته مفيش غير رصاصه صابت كتفه
مراد بص عليه وضحك وخده تحت كتفه : برغم انك فاشل في النيشان بس عچبتني عااش يا بطل
وسيف لسه بيتعارك هو وداغر و مراد قرب منهم بهدوء وهو عارف بيخطي فين
داغر اتعدل وهو بيسحب سيف وقفه جمبه : ااايه يا ولد الجاضي تعبت
: ك*** ده انا نفسي اطول من بلدك يا ديب
داغر شده نحيته وحط ايده علي كتفه : طب تعاله يا ود عمتي خلينا نرحب بالحكوومه
سيف زقه بعيد عنه : ابعد عني انا ولا ابن عمتك ولا اعرفك والتار بقا بيني وبينك
: تعااله عاد متنشنش تعرف ايه انت عن التار يا بو كاس وسچارة وحريم عريانه ... تعاله بس ده حتي هيجلوا انت وولد عمتك علي الغريب
سيف زق ايده للمره التانيه ومسح شفته وبسخريه : ده انت متاابع بقا
: وانت هتجول ايه يا داغر
: انا ونفسي علي اي حد حتي اخوية
مراد نزل بالدماغ علي وشه : دي عشان مكبرتليش ..وخد سيف وحطه وراه ضهروا
: اتعاامل معايه عااد يلا وريني روحك
داغر زمجر بغضب : عااايز اايه انت مش جولت غيرتنا الايام وفرجتنا الليالي روووح سبني في حااالي ومتدخلش في الي يخصني عاااد بعد يا مراد
خلي حبل الود ممدود بيناا
: حبل الود اتجطع لما خدت عاطل في باطل و يدك اتعاصت حتي بدم الحريم يا ديب
: مش هما الي شوية خو**ت مش عرفين يحموا حرمتهم مش جصتي بعد يا مراد
: لاااه ويلا عشانك الحكومه داخله علينا بدل ما شكل اخوك الظابط يبجا عره جدام اسيادة
: مالنااااااش اسياد يا بو عمو واديك جولتها اخوك الظابط انت هيكون ايه موجفك في المدعكه دي
: هو انا رفعت يدي بسلاح يااك
: ولي في كتفي دي
: كنت بعلمك ازاي تعمر فردك وطاشت منه رصاصه
داغر رفع راسه وضحك : لا حلوووة يلا اتصلي علي عمتي يااض خليها تبعت الورج الي عندها ولا اجولك
هكبرلك يا مراد بيه الدور ده وعزمت نفسي علي
فرحك يا فرخ امك ..ومشي بكل برود وهو بيرجع بضهروا وباصص لمراد
مراد جز علي اسنانه : مش ناووي تچيبها لبر يا ديب خربتها دياار ولسه مكمل بس هيچي لك يوم وهتجع
وجول مراد نصحنييي يوم الكلب بتاعك جرب وهتخليك تلف حولين روحك كيف المدبوب الحب وااااااعر يا داغر وانت هتجع في شر اعمالك أفضل الهدايا لأحبائكم
داغر بسخرية : هاهاههه سيب الحب للي بيحبوا زيك يا مراد وجلبهم اخضر انا جلبي اجسي من الچبل الي شايلك يا ود عمييي ..وبهمس ..يومي چيه زمان حصل وضاعت مني بسببهم ..
وطلع الجبل : كبرت ليك مره مش هكبر التانيه يا مراد الورج الي مع امك ياض يا ملسلس يلزمنييي ياماأفضل الهدايا لأحبائكم
مش هتخلص بيناتنا يا بن الجاااضي اكتر ما هي مخلصنااش ...يا عليييي نضف الچبل
مراد بس لسيف : انت زين طلعنك من تحت ضرسه بالموووت ده عضته والجبر
: ده راجل هلس اخروا فاضي ونصه كلام
مراد ضحك : هو يحب يبن كده للجدامه عشان محدش يتوجع غدرته والضربه الي هتيچي منه وبعدين احمد ربك ده انا حاافظه ابن الكلب ده
: طب ايه يا عمو مراد هفضل متذنب كده كتيير عايز احضن اخوية
فهد ضغط علي جنبه الي اتصاب برصاصه وزقه وهو بيضحك : طب ما تعدي يا فارس يلا
فارس زق ايده : اووعه يا جدع وبطل هزارك التقيل ده قولتلك انا عريس اروح للبت من غير رجليا ليه
وتليفونه رن وكانت ندي : ايه يا طنط لسه فكره ترني تطمني عليه يا بنت الكلب مخطوفين ومسحولين في الجبل وضرب نار واربچيهاات وقتل وجثث وانتي لسه
صاحيه فين دمووع هتيلي دموع الي مبطلتش رن عليا
الاصيله ..ايه كانت بترن عشان تطمن علي سيف ولا يختي مش بهزر قوليلها جوزك اتخطف يا دموع
مراد بص لسيف الي هز دماغه بيأس وضحكوا مع بعض وطلعوا رايحين للعربيات وفهد ساند علي فارس ومتقل
فارس فتح له باب العربية : الله يحرقك ضهري اتقطم انتو ليه مش مصدقين اني عريس
مراد : خلاص يااض عااد عرفنا انك زفت خوتنا كفايك رط الواحد دماغه لفت من صوت العيارات علي الصبح
فارس ركب جمب فهد ومعاهم سيف ومراد سايق وباقي الرجاله وراهم في العربيات وفي منهم متصاب وفي الي اتقتل ووخدينه يدفن
: طب هو علي كده داغر الكلب ده هيجي فرحي فعلا
مراد اومأ بهدوء : هيچي بس ناوي علي ايه محدش يعرف امك خافيه نفسها العمر ده كله ايه الي ظهرها
وابوك فين يا سيف
: ابوية الله يرحمه يا مراد بيه وانا لسه راجع مصر يمكن من سنه مكملتش وامي كانت مع ابو فارس ولا بتروح ولا بتيجي الفترة الاخيرة دي حصلت حوارات كتير
ودخلت مستشفي بطلق ناري يمكن هو كان بيدور
ورانا بقا
: ده اكيد علي العموم سهله يخلص فرح فارس وكل حاچه سهله
: الله اكبر ينصر دينك يا عمهم يلا بقا عشان كلكم تحضروا فرحي
مراد ابتسم : نحضر فرحك ولا نحميك من الي هيحضر فرحك
فارس ضحك : البيه نبيه وبيفهم ههههههه بس لا والله انا اطول مراد باشا ينورني
مراد ابتسم ورفع تليفونه : ايوة يا جااسم شوف غيث المحمدي بكرا ورانا مشوار للقاهرة عايزين نأمن فرح واحد تباعنا خلاصك بليل هعرفك التفاصيل فرحك وين يا فارس ...
فارس بحماس : فندوق فور سيزون نايل بلاز القاهرة يا باشا
سيف حضنه بحب وهو مش متخيل ولا مستعوب كل الاحداث الي دارت دي
فهد ضحك بإرهاق : حدالله لعملك زفه ياض يا فارس مفيش حد اتزفها وهجبلك رائد المصرصر والواد جلجل
فارس بص له بقلق : انت كويس يا تايسون مال وشك اصفر ليه كده
فهد رفع كف ايده الي غرقانه دم بس مكنش واضح من التيشرت الاسود : عيييب اخوك اسد رصاصه طاايشه
مراد بص له بخوف وداس بنزين : ومجلتش ليه يا ولد الكلب كنت عاايز تصفي ولا ايه
ووصلوا الطريق السريع شافوا ليل واقف ومعاه عيال عمه وتميم الي مرضيش يروح مستشفي غير لما يطمن عليهم
ليل جري عليهم لما شاف سيف وفارس نزله ومراد نزل يبص علي فهد والخوف باين في عنيه وصل عندهم : سلم يا رب سلم مالك يا ابو ليل
فهد قرب باس دماغه : متقلقش يا مولانا ده خدش بسيط
ليل رفع التيشرت : وه وه واخد رصاصه وتجولي بسيطه
وفك العمه بتاعته البيضه وضغط علي جرحه : دوس علي جرحك تعاله يلا خلينا ننجلك المستشفي انت وتميم حجك عليا يا استاذ سيف علي كل الي حصل دهه
سيف بهدوء : والله حقكم انتو عليا في الي حصلكم ده كله بسببي
وراح يبص علي تميم ومراد طلع علي المستشفي ومعاه فهد وليل
تميم وقف بصعوبه وحضن سيف : كفاره يا وحش حدالله جلبي اتخلع عليك
: انا بخير يا تميم بخير المهم انت ..وسلم علي باقي الرجاله وطلع وراه مراد وتليفون فارس جمع شبكه
اخيرا وشاف دموع بترن عليه مد التليفون لسيف
: ايوة يا سيف ...متقلقيش يا بابا انا بخير والله عدت علي خير هنطمن بس علي الرجاله الي كانت معانه
وهاجي علي طول كفايه عيط والله كويس اهو
وتليفوني انا معرفش راح فين حاضر هطمنك سلام
وبص لفارس بغيظ : كان لازم تعرفهم يعني اهو قلبنها مناحه يا زفت
وتليفون تميم رن وكانت ياسمين بص لفارس بنفس الغيظ ورد عليها
فهد دخل العمليات وتميم جبس رجله وسيف غير علي جروحه هو وفارس وطمنوا علي فهد الي خرج من العمليات وسلموا علي الرجاله وتميم خد عربيه
ليل عشان يرجع بيها غير عربية سيف الي ادمرت
علي الطريق ومراد وعدهم باللقاء بكرا بس يطمن
علي فهد الاول ..
رجع فهد وفارس وسيف ووصلوا بعد العصر وكانت الفراشه منصوبة في الحارة بعد ما فارس كلم
صحابه يقفوا مع بتاع الفراشه لحد ما يرجع
وطلعوا علي فوق ودموع كانت قعده تعيط وندي متختلفش عنها كتير وياسمين بتعمل شاي هي وملك للرجاله الي تحت
وصباح ومها حطين ايدهم علي راسهم
وسيف دخل ساند تميم وفارس النحية التانيه
دموع شافت منظر سيف وحطت ايدها علي بوقها وشهقت بصدمه ودموعها نزلت ..ومها جريت عليهم
: ايه الي حصل يا سيف طمني يا حبيبي
فارس : قولي ايه محصلش بصي انا هقولك اسم وخمني انتي بقا الباقي ..داغر محمد رسلان الديب .. تعرفيه ده يا ماما
مها شهقت بصوت عالي ورجعت لوراه بصدمه وصباح سندتها : مااااالك يا زفت ما براحه علي امك
سيف قعد تميم ومسك دموع من ايدها وراح بيها الاوضة وقفل الباب عليهم وخدها بين ضلوعه
بكل قوته ودموع بتعيط بصوت عالي ...
سيف بخفوت : هُشش اهدي انا كويس صدقيني انا بس كنت خايف مقدرش اشوفك تاني كنت خايف اسيبك لوحدك بعد ما بقيتي ليا ملحقتش افرح معاكي
يا دموووعي احضنيني يا بابا خليني انسي
الي شوفته وحسيته بعيد عنك
دموع شهقت بصوت عالي وبكاها زاد : انا كنت خايفه عليك اووي ورنيت عليك كتير وانت تليفونك مقفول
ومش عارفه اوصلك قلبي كان واجعني يا سيف
ولما فارس قال كده ندي فكرته بيهزر بس انا
صدقت عشان انا كنت حسه بيك صدقني
متبعدش عني تاني ونبي ومتسبنيش لوحدي
انا ماليش غيرك يا سيف عشان خطري
سيف رفع راسه من رقبتها ومسح دموعه وهو بيبوس كل سنتي في وشها : انا معاكي انا جمبك مش هسيبك
متخيفش انا كويس جروحي بطيب في قربك يا دموعي
دموع كانت مسكه وشه وبتبوس فيه بنفس اللهفه ودموعها نزله مش قدره توقفهم كل ما تشوف وشه المتجرح وراسه الملفوفه بشاش وشكله المتبهدل
وهدومه المتربه
قعدته علي السرير وخلعته الجزمه والقميص وهي بتبوس في ايده وكتافه وكل حته ايدها تلمسها
وسيف قعد بهدوء مغمض عنيه وهو بيفكر في
الي حصل وايه الي ممكن يعملوا داغر بكرا
دموع وقفت وطلعت له غيار نضيف : قادر تقوم تاخد شور ولا اجيب مايه دافيه وفوطه ومسحلك جسمك وتغير
سيف فتح عنيه وابتسم : مايه دافيه وفوطه وشفايفك وبعديها حضنك ومخده وسرير وينلع ابو فارس علي ابو فرحه الشوؤم
دموع ضحكت وحطت ايدها علي وشه : وحشتني يا سيف ووحشتني ضحكتك وكلامك
سيف شدها في حضنه : وانت وحشني اكتر يا غزال
وخد الغيار من ايدها : بس جبتيلي هدوم من فين انتي نزلتي ..وبصلها برفعة حاجب
: ابدا والله انت قولتلي متنزليش بس الصبح بعت ياسمين جابتلي وجابتلك هدوم قولت بدل ما تيجي ولسه هنروح الشقه نغير هنا علي طول مكنتش اعرف الي حصل لسه ..
سيف باس خدها : مفيش حاجه حصلت يا حبيبي انسي حدثة وربنا سترها علينا بس متفكريش كتير ...يلا هقوم اخد دش وفك الغيار الي علي دماغي ده وشوف الدنيا
دموع بخوف : لا لازم غيار احطلك لزقه حته
سيف مسك وسطها ودفن وشه في صدرها : يسلملي ابو قلب حنين
دموع وقفت : يلا يا حبيبي قوم خد شور لحد ما اعملك تتغدي تلاقيك مكلتش حاجه من امبارح
سيف وقف : ماشي يا حبيبي احسن انا هابط من الجوع من امبارح فعلا مكلتش حاجه ..وبخفوت ..ابن الكلب كان عايز يأكلني لحمه نايه مفكرني حيوان زيه
دموع باست خده : حقك عليا تحب اساعدك ولا هتكون تمام
سيف ضحك : والله نفسي بس شكلنا هيبقا وحش اووي كفاية كلهم برا واحنا هنا يلا اطلعي قدامي
دموع عضت شفتها وفتكرت الطريقه الي خدها بيها وطلعت ووشها احمر شافتهم كلهم قعدين وفارس عمال يحكي الي حصل وهو لحد دلوقتي مصدوم ومها قعده علي الكرسي وفارس قاعد وساند علي رجلها قدمها في الارض
صباح ضربت علي صدرها : يا قلب امك تلاقيك قطعت الخلف يا حبيبي
فارس اتعدل : لا اطمني علي بنتك تحبي تشوفي يا صبوحه
مها ضربته علي دماغه ووقفت : تعالي وصليني الفيلا يا ياسمين
سيف بهدوء : رايحه فين
مها دموعها اتجمعت في عنيها وجريت حضنته وهي بتبوس فيه : حقك عليا حقك عليا انا السبب كان لازم انبهك بس معرفش ان السر الي ادفن من 38 سنه هيتكشف دلوقتي معرفش انك كنت رايح الصعيدي
وده كله هيحصل انا رايحه اجيب له الورق الي
عايزوا الولد ده اكيد شراني زي اخوية الكبير
سيف كان حاضنها ومش بيتكلم بس اول ما قالت كده بعد عنها : لاااا مش هيحصل ومش هنفذلوا الي في دماغه لحد ما اعرف كل كبيرة وصغيره اطمن علي
فارس بس وهروح الصعيد انا وتميم وهعرف كل حاجه وايه الي دار مع عمامي وعيالهم ومراد بيه قال انه بيقتل فيه حريم برجاله
مها بصراخ : لااااا مش هيحصل علي جثتي ترجع من فرنسا بعد العمر ده كلو عشان ترزح الصعيدي وتعيش
وسط التار والقتل لااا ده مستحيل يغورو بورقهم
انا ابوية كان غلطان لما فكر اني دي حاجه هتمنعهم
من قتل بعض ..
صباح وقفت : خلصنا ولا ايه سيب الحكايه دي دلوقتي يا سيف خلينا في فرح العيال يلاا يلاا قومي يا بت منك ليه عندنا فرح بلا تار بلا قتل جتكم البلا ناس نكديه
اعذرنا يا واد يا حليوة انت كان علي عيني نأجل
الفرح لحد ما رجلك تخف بس احنا عزمنا وجهزنا كل حاجه والناس خلاص علي وصول ..
تميم ضحك : ولا يهمك يا ست صباح يعني انا العريس المهم فارس زين ولا الخضه اثرت علي صحته
فارس وقف : لاااا مسمحلكش انا اتخضيت ااه لكن صحتي بومب قووومي يا طنط يلااا شوفي هتلبسي
ولا تروحي البيوتي ولا هتفضلي قعده بالاسود وكأنك
بتاخد عزايه كده كتيرر ده انت ولية نكديه علي راي امك
يا بووومه ..
: بس يا فارس الله يصلح حالك ده انا نفسي اتسدت برضو ده كلو يحصل يوم حنتي وليك نفس تتجوز
انا بقول نأجلها
: لاااااا ده عندها قووومي يا بت انا كويس وسيف كويس وتميم رجله مكسورة اه بس كويس هو مش العريس ابقي سنديه يا سوو معلشي تايسون هو الي خد رصاصه بس قالي هجيلك مشفتهوش انتي يا بت يا دموع عامل ازاي يخربيته ديناصور مش بشري
كان ماسك السلاح بيخرمهم ولا كأنه بيلعب بابجي
سيف راح مسكه من ليقته : انزل شوف صحابك يا فارس... وطلع محفظته وسحاب مبلغ كبير ..روح اشتريلهم اكل وروق عليهم يلاا انت عريس انت نسيت
فارس ضحك بحماس : حبيبي يا برو لا منستش يلا نازل هههههععهعهه انهادرة فرحي يا جدعان
ندي حطت ايدها علي دماغها وشورت لسيف : كان لازم تاخده معاك انت شايف انه ده شخص طبيعي الواد اتهبل اكتر مهو مجنون بعد الي شافه ..ودموعها نزلت ..يا حبيبي يا فارس ..ولسه هتتكلم لقت شبشب لزق فيها
: قووومي يا بنت الكلب انزلي روحي الكوافير قبل المغرب يا فقر يا بومه يا بومه الواد حلو ده من الفرحه بس
والمهرجانات اشتغلت اول ما فارس نزل واصحابه صوتهم بقا عالي .. يا عرييييس ...ايووووةة بقا يا فرووووسه ...هاااااااه العريس ااهو العريس اهووه
اووووووه اووووه وفارس كان بيتنطط معاهم وبيضحك
: لولولولولولولولولولولولوي مبرووووك يا قلب اختك مبروووووك يا ندي هييييء اييييييييييه دااه
بتبه......يتبع
لو لقيت تشجيييييع هنزل كمان بارت الليلة
رواية دموع السيف الحلقة الثلاثون
اولا يا جماعة انا بقالى ساعتين بحذف اى كلام غير لائق. ارجو منكم لو حد اخد باله بعد كدة ينبهني عشان حرام
لولولولولولولولولولي مبرووووك يا قلب اختك مبروووووك يا ندي هييييء ايييييه دااه مييين مااات يا مضروووبة بتعيطي ليه يا بت
ندي ضحكت وهي بتمسح دموعها وجريت عليها : قمرررر اتأخرتي ليه
قمر حضنتها وهي بتبص علي الي وقفين : اتأخرت ايه ده انا هلف ورجعه تااني ايه السَحن الغم دي والواد تحت بيرقص زي المجانين وهدومه متربه مش لاقي دوش ولا ايه
صباح راحت حضنتها : مفيش حاجه دي من الفرحه وزعلانه عشان شيماء مش هتقدر تحضر بس كده يلا خدي اختك وخليها تحضر نفسها
سيف خرج من الحمام ودموع طلعت بصنية الاكل : يلا يا سيف يلا يا تميم حد ينده علي فارس عشان تاكلوا قبل الدووشه …اااايه ده قمر جيتي امته
: لسه وصله يا حببتي عمله ايه انتي وجوزك
سيف حضن دموع وباس دماغها : انا جوزها يا بت
: بتهزززززر
دموع ربتت علي صدره : لا يا حببتي مش بيهزر انا اطلقت و سيف جوزي دلوقتي
: اخص عليك يا سيف اتجوزت من غير ما تعزمني لا والله زعلت منك هو انا مش اختك ولا ايه
سيف راح باس دماغها : حقك عليا والله جت بسرعه وكان كتب كتاب بس …انشالله تنوري ساعت سبوع ابني
دموع عضت شفتها وهي بتهز رجلها وفي دخان بيطلع من راسها : يلاا عشان تاكل الناس بدأت تيجي تحت
يا سيف
:وانتي يا ندي تعالي هعملك شعرك و ميك اب سريع جواه وبكرا من النجمه هنكون في البيوتي سنتر
وتعملي الي نفسك فيه
ندي اومأت وجريت علي جواه بحماس : يلاا ياسمين تعالي يا ملك وانتي يا قمر تعالوا كلكم ما تزوقيني يا ماما قواااام يا مااااما
صباح بسخرية : مسسس وبتعيب علي الواد فعلا اتلم فارس علي ندي والاتنين اجن من بعض
سيف بص لدموع والغيرة واضحه في عنيها
وبتسم بشقاوة : ما تيجي تاكلي معايه يا قمر
قمر قعدت تاكل معاه : مين شفلطك كده يا قلب اختك
: ابدا حدثه بسيطه يا ح…وضحك من غير ما يكمل كلمته لما لقاه دموع بتضغط علي رجله وهي بتحط العيش علي الصنية
: احمممم يا حمااتي
سيف بص لدموع وبخفوت : خشي شوفي ندي يلاا
دموع اومأت بغيظ : مااشي مااشي يا سيف
: اهلا بحبيبي الي نورني اهلا بجوز بنتي
باسم حضنها : حببتي يا صبوحه عقبال لليلتك
: ونبي ندراها انا وامك في ليله واحده
باسم ضحك وقمر قربت منه : تعاله يا باسم يا حبيبي
واقف ليه علي الباب
: لا خدي الواد ده انا هقف مع الشباب تحت لحد ما العروسة تجهز وهبعت العريس ياخد دش احسن شكله من الصبح واقف مع الرجاله ومستحماش
سيف ضحك وهو بياكل وشنق في الاكل وباسم بص لقمر بصت سفاحين : هو مين جواه يا بت
: ده ده سيف اخويه في الرضاعه مش انا حكيت لك عنه دلوقتي اتجوز دموع صحبت ندي شوفت ومراته جواه
واخو العريس يعني اخوية واخو جوز اختي وجوز
صحبتي مننا وعلينا يا باسم يلا يلا يا حبيبي انزل شوف الشباب وابعت العريس يلاا وانت قمر كده واسد في نفسك يالهووووي يا ناااس بعشق امككك
باسم حرك لسانه جواه خده وغمز لها : لا ثبتيني يا بت اشترييت علي العموم اناا سايب دااكر هنا هااا سمعه مش عايز اسمع صوت ضحكتك هابيتك في التخشيبه يا قمر وقد اعذر من انذر يلاا عاايزة حاجه يا حماتي
: وايه لازمتها حماتي انت كلت بوقك وانا وقفه يا جوز بنتي كان علي عيني افضيلكم اوضه عشان تشوفي اسدك يا قمررر
باسم ضحك وساب قمر ونزل للشباب..تميم كان بياكل هو وسيف ومش قدرين يبطلوا ضحك وتميم باصص
في الارض ووشه احمر قربت منه ياسمين
: تحب اوصلك الفيلا تاخد شور وتغير هدومك ولا اجيب لك من هدوم سيف ولا هتعمل ايه بالظبط وانت رجلك مكسورة كده .. وتحمقت في اخر كلامهاأفضل محلات الملابس
سيف ابتسم علي شكلها اللطيف وتميم اتنحنح من جمالها
: يا بويه انا زين والله وبعدين متشغليش بالك انتي بيا روحي اجهزي وفرحي لاخوكي وانا هتصرف متقلقيش
يخلص فرح فارس وهروح البلد لحد ما افك الجبس
ياسمين دموعها نزلت ومعرفتش تقول له ايه هو عايز حد يهتم بيه وهو في حالته دي وهي مش قادرة تساعدوا ..
: هتبكي ليه بس دلوجتي بكفايه عشان خطري وبعدين انا اصلا كنت هروح البلد بعد الفرح هخف وهاچي عشان اكتبك علي اسمي يا فلة
سيف ضحك : سيدي يا سيدددي هههههههه افرحي يا ست فلة
ياسمين ضحكت بخجل وجت تمشي
: هتي له غيار من عندي لو عمله حسابك في كام طقم يا حببتي ومتقلقيش انا معاه اهو
ياسمين اومأت : تمام دموع قلتلي اجيب لك بدله وطقم عشان تختار الي يريحك
: حدالله دموع دي بتفهم هاتي لتميم البدله انا عايز حاجه مُريحه وهاتي مقص نقصلوا الرجل بتاعت
الارماني مش خسارة في جوز اختي
قمر دخلت للبنات الي مها قعده معاهم والفرحه مش سيعاها وبتحاول تندمج معاهم ومتفكرش كتير لحد ما الفرح يتم علي خير وصباح خدت طرحتها ونزله
سيف وقف وشال الصنية : علي فين يا صبوحه
: نزله اجيب حنه عشان اعجنها وحني الولاه فارس بإيدي حبيب قلبي ده
سيف بصلها بشمئزاز : متنسيش تبقي تحني طيبة قلبو يامه ينلع ابو ام دي علاقة قذرة
صباح ضحكت : غايظك انت وحطه بين عنيك ورموشك ليه مش عارفه ولا عشان الواد حليوة وفرفوش مش زيك يا مأتب
سيف ضحك ورفع التيشرت بين لها عضلات بطنه
السته : انا مأتب يلي مركبة طقم سنان عيرة
وبعدين لازم احطه بين عنيا انا حلتي الا
هو يا صباح ده الي باقيلي في الدنيا
: عارف كنت هسمعك سطرين علي طقم سنان عيرة دي بس باقي كلامك شفعلك يا مدهول جتك البلاا عيل
ملبككك ..ونزلت
تميم ضحك بصوت عالي وسيف ضحك معاه : بمووت فيها وهي متعصبه
: هتيچي فيوم تنشك بحاجه تفتح دماغك وقول تميم قال
: لا الله يسترها علينا وعليك دي قدرة وتعملها هههههههه
يلاا يا برنس تعاله اتسند كده ودخل اتشطف وانا اهو جمبك هعمل قهوة لو عوزت مساعده ولا حاجه نادي عليا
ولا اجيب فارس يحميك
تميم وقف مره وحده : لا متشكرين ده واحد السفاله هتفط من عنيه يا راچل هههههههههههه بس هجولك ايه مراد الهواري حبو واعر مكنتش متخيلها دييأفضل الهدايا لأحبائكم
و ضحك هو وسيف وكلهم اتجهزوا وبنات الجيران بدأت
تطلع تشوف ندي وسيف خد تميم ونزل والناس ملة الشارع تحت وصوت الاغاني عالي وفارس راح الفيلا خد شور و روق علي نفسه ورجع وندي اخيرا ظهرت بقفطان مغربي وميك اب هادي مع تسريحة شعر بسيطه
و ضحك هو وسيف وكلهم اتجهزوا وبنات الجيران بدأت تطلع تشوف ندي وسيف خد تميم ونزل والناس ملة الشارع تحت وصوت الاغاني عالي وفارس راح الفيلا خد شور و روق علي نفسه ورجع وندي اخيرا ظهرت بقفطان مغربي وميك اب هادي مع تسريحة شعر بسيطه
و دموع وقمر من وراها بيزغرطوا بصوت عالي ومها وياسمين وملك بيحدفوا عليها ورق ورد احمر وابيض
ونزلت وهما وراها معدا دموع الي لسه هتجهز نفسها بعد ما خلصت ندي
دموع بصوت عالي : ياسمين خلي سيف يكلمني من عندك عشان عايزة ..
ودخلت لبست فستان قصير اسود كت وفتحت صدر واسعه وقعدت علي السرير ومسكت الفون ترن علي ياسمين لقت الفون بيرن بإسمها ابتسمت بخبث اول ما سمعت صوت سيف الي حوليه دوشه : ايوة انت سامعني ..تمام تعاله اقفلي سوستة الفستان بسرعه الله يخليك …ولسه هتكمل قفل السكه في وشها وضحكت بصوت عالي ..علي المجنون بتاعها …
مكملتش دقيقه سمعت صوت قفلت باب الشقه وخطواته بتقرب من الاوضة ضحكت
مكملتش دقيقه سمعت صوت قفلت باب الشقه وخطواته بتقرب من الاوضة
سيف اول ما شاف منظرها اتصدم : يخربيت امككك
دموع قربت منه بدلع : ايه يا سيفي
وربي لو ما بطلتي هاخدك في بيت صبوحه وتبقا دخله بلدي انتي حررره اظبطي
دموع اتلعقت في رقبته وعنيها بتلمع بشقاوة : تؤ تؤ مالك يا عيووني انا بس عايزاك تقفلي لي السوسته عايزه انزل
سيف تاه في عيونها وبعدين فاق وبص لها من فوق لتحت : انتي عايزة تنزلي بقميص النوم ده تحت
انا اه قولتلك عيشي بس مش تركبيلي
قرنين
دموع ضحكت : هو انت ازاي كلامك مش لايق علي شكلك كده وبعدين في فنان محترم يقول قرنين
: ماانت الي بتستفزني يا غزالي اله
: قلب غزالك علي العموم انا بنكشك يا قلبي انا هغير دلوقتي انت بس وحشتني عشان كده كلمتك
سيف قرب منها وحط ايده علي وسطها ورجع بيها لوراه : وانتي وحشاني اكتر بكتير ما تيجي اقفلك السوسته وبعدين الدريس ده البسي يا عيوني
بس واحنا مع بعضينا في سهره رايقه شموع
وجو رومنسي تدخلي جوايه وادخل جواكى
دموع ضحكت : قريب متقلقش هانت …...
سيف ابتسم بحنان وحرك ايده علي شعرها وهي حضنه رجليه ومغمضه عنيها وبخفوت : وانا بحبك انتي
دموع ابتسمت وهي لسه مغمضه عنيه وستوعبت الكلمه وفتحت عنيها بصدمه : قولت ايه
2
سيف ضحك بشقاوة وولع سجاره : وانا بحبك تعملي كده
4
دموع رفعت شفتها الي فوق بتذمر وهو مش عاجبها
: قومي البسي واخلصي ورانه فرح تحت
2
دموع شهقت بصدمه : يالهوووي ده ندي هتنفخني قوم قوم
3
سيف وقف وعدل هدومه ولبس التيشرت وظبط شعره قدام المراية ودموع قربت منه نكشته : يلاا يا خوية مش لازم تسبسب شعرك والبنات تقعد تتفرج
سيف قرب باس خدها : بس انا عنيا مش شافتش ولا شايفه ولا هتشوف غيرك يا دموع السيف
دموع ضحكت وقرصت خده : قلبي يا ناااس
سيف ضحك : طب يلا يا بنت المجانين مستنيكي برا عشان انزل معاكي ولبسي حاجه عدله ..
1
دموع اومأت وسيف عند الباب دموع بخفوت : سيف انت ممكن تكون فهمت غلط وحسبتها ان احنا كنا بنغفلك بس انا كنت عايزاك تيجي تاخدني مراتي ابويه قلتلي فوقي الفارس ابو حصان ابيض مش هيجي ياخدك
انا كنت خايفه متجيش بعد اخر موقف حصل بنا بس صدقني انا كنت محتجالك اووي في الوقت ده
وعشان كده اتفقت مع فارس
1
سيف جري عليها حضنها بعد ما شاف عيونها بتلمع بالدموع : انا عشانك اعمل المستحيل ولو هكون
مغفل يا ستي انا قابل اكون مغفل عشان خاطر
عيونك وضحكه من شفايفك يا دموع انسي يا
حبيبي ومتفكريش كتير انسي كل الي عدا
وفات وخليكي معاايه انا وبس وحياتنا
الجاايه
6
دموع حضنته ليها اكتر بكل حنان الدنيا : انا بحبك اووي يا سيف
1
سيف ابتسم وباس دماغها ونكش شعرها بحب : يلاا بقا اخلصي بدل ما صباح تطب علينا هههههههه
دموع ضحكت وجريت ظبطت الميك اب الي ساح من الفرهده ورتبت شعرها ولبست
دموع ضحكت وجريت ظبطت الميك اب الي ساح من الفرهده ورتبت شعرها ولبست
3
وخرجت لسيف ووقفت بدلع : ايه رايك
سيف صفر بصوت عالي : وووتكه
دموع ضحكت وقربت منه شبكت صوابعها في صوابعه ونزلت معاه وصوت المهرجانات كل ماده بيزيد …
تحت كان الفراشه عبارة عن فوتية ابيض لندي وقدامها الحريم ملفوفين حوليها وقدامهم بتاع الدي چي وقدامه الشباب الي بترقص وتتنطط وفارس معاهم الي لسه مشافش ندي لحد دلوقتي وتميم كان قاعد جمب سالم و باسم قام يرقص مع الشباب ..
1
سيف ساب ايد دموع وغمز لها : يلا وحش خلي بالك من نفسك احسن تتحسدي ولو عوزتي حاجه انا معاية تليفون فارس لحد ما اسحب خطي ..
دموع اومأت وهي فرحانه وعنيها كلها حماس وهي بصه علي ندي الي بترقص وسط البنات : ماشي ماشي يلاا هروح لندي
1
سيف ضحك وسابها ومشي راح للرجاله وصحاب فارس سحبوه وسطيهم وهو بيزق فيهم وبيضحك بس فارس مسكه ومقدرش يزعله ورقص معاهم وكان شكله
جاامد وهو بيضحك ويرقص مع الشباب الي بقت
تلف حوليه هو وفارس وهما بيتنططوا
5
ووقف باسم طلع الفرد الميري وضرب ست طلق في الجو والشباب صوتها بقا عالي اكتر
1
دموع دخلت وسط الزحمه وحضنت ندي : كنت فين ده كلو يا بت
: كنت بلبس يا قلبي
: ااه وكنتي وخده سيف يساعدك يا قدره وسيباني
1
دموع ضحكت ومسكت ايدها : جيت لك اهو يا عرووسه
وهزت وسطها وهي بتتمايل معاه ومسكه ايدها وهي بتبص لندي بفرحه والاتنين بيغنوا ويرقصوا والضحكه ماليه وشهم دموع حضنتها تاني وهي بتحاول متعيطش
وكانت متأثرة اووي والفرحه مش سيعاها
3
وقربت منهم ياسمين وقمر الي دخلت تبدع في وسط اللمه عشان باسم ميشوفهاش وكانت بترقص بحتراف
بعد ما سابت ابنها مع مها ودموع كانت وقفه مركزه معاها هههههههههههه
2
اخر الليل علي الساعه 12 صباح طلعت جابت صنية الحنه وولعت عليها شمع ونزلت حطاها فوق دماغها وهي بترقص وراحت وسط الرجاله وسحبت فارس من ايده
لف لها وضحك بفرحه وفضل يرقص معاه والشباب نزلت
علي ركبه ونص وبقوا يصقفوا له وهي بترقص مع فارس والصنيه علي دماغها وفارس كل شوية يقرب منها
يبوس خدها
3
وراحت وخده سيف في ايد وفارس في التانيه ودخلت بيهم وسط الحريم : يلا حني مراتك يا سيف انا ملحقتش افرح بيك
سيف باس دماغها ودموع عضت شفتها بفرحه وقربت منه وهي بتمد له ايديها وعنيها بتلمع بالحبأفضل الهدايا لأحبائكم
سيف خد الحنه علي طرف صباعه وحنا كفوفها الي فرداهم ليه بكل استسلام وعنيها في عنيه
3
دموع قفلت عنيها بتأثر وهو بتضحك بعد ما شافت عيونه الي بتلمع وجواهم حب وحنان الدنيا ووعدت
نفسها انها عمرها ما هتزعلوا وتدي كل الي جواها
من حب ومشاعر واهتمام ..
1
سيف خلص وباسها من خدودها وخدها تحت دراعه وهو بيضمها لصدره وباس دماغها : ربنا يخليكي ليا يا احله هدية بعتهالي ..
1
صباح ربتت علي كتفه بحنان وقربت الصنية من فارس الي اول ما شاف ندي تنح وكانت بصه في الارض
لاول مره بخجل مكنش مصدق عنيه وكان شكلها
مغري اووي وكان نفسه يزنقها بس خلاص هانت
كلها سواد الليل وتبقا مراته اسم وفعل ..أفضل الهدايا لأحبائكم
2
: يلا يا فارس عشان تحني ندي يا قلبي
1
فارس قعد جمب ندي وقرب منها وبهمس : احني ندي بس ده انا عايز اكلها حدالله ايه القمر ده يا قلبي
3
ندي بصت له بحب : بس يا فارس بقا الناس اله
: ناس مين بقا يا بطتتي ده انا دوخت من حلاوتك يا قلب فارس فرحانه يا ندي
5
: اووي يا فارس اووي هطير من الفرحه وحياتك
فارس ابتسم بحب : ربنا يقدرني وسعدك يا ندي ويخليكي ليا يا حبيبي انا بعشقك وربي
1
ندي ابتسمت بحب وبهمس : وانا بعشقك يا فارس
فارس ضحك بفرحه وبصوت عالي : عروووستي هههههههههههه
1
ندي بخفوت : مبتعرفش تقعد شوية عاقل ابدا لازم تتجنن
: الجنون لذة يا عمري وانا مجنون بيكي
: يالهوووي خليك كده علي طول يا فارس
: فارس معاكي علي اي لون انتي حباه يا طنط هههههههههههه
1
ندي ضحكت وهي شايفه الفرحه في عيونه : مفيش فايده
1
: طب يلا يختي انتي وهو الدنيا مطرتش اتزفته عايزة اطلع انام
1
: وربنا بعشقك يا صبوووحه هااتي بوسه
صباح ضحكت وفارس قام حضنها وباس خدها : هاتي يا غاليه يلاا
مها ضحكت : ده انت حضانت صباح وباستها اكتر مني يا فارس
فارس عض شفته : هو في زيك يا مهاميهو يا بيض انت يا جميل هاتي بوسة شفايف
1
مها ضحكت وضربته علي دماغه : اعقل بقا خلاص بقيت عريس وكلها كام شهر وتكون بابا اهمد شوية
فارس ضحك : يالهووي علي الكلام الي يفتح النفس وبعدين خلاص متجبيش انتي بوسه والله لابوس ندي
1
وفعلا راح نحيتها وهي كانت بصه له ومصدومه وقرب منها ولسه هاا صبح قفشته من لياقته : بعد كتب الكتاب يا روح امك
1
: كتب كتاب ايه يا صبوح ده انا جبت منها عيال في خيالي هههههههههههه
8
ندي حطت ايدها علي وشها بصدمه وفارس قرب منها وبهمس : افتحي ايدك يا عروسه عقبال ما افتحلك قلبك
ودخل جوواه
3
ندي هزت راسها بالنفي اكيد ميقصدش الي في بالها هتصفي النية بس ده فارس وفتحت ايدها وهي
مش عايزة تبص له عارفه نظراته دلوقتي هتكون
بتاكلها …فارس حناها وقرب باس دماغها : عقبال ما احنيكي يوم فرح بنتنا
2
ندي بصت له بستغراب فارس ضحك : شايفه انا هعيش معاكي كام سنه لقدام افرحي
7
ندي ضحكت من شقاوته وهي عايزة تقوم تشده من شعروا المغرور ده
صباح حطت ايدها في الصنية : افتح ايدك يا فروسه ونبي ما حد هيحنيك غيري
1
فارس بص لها بصدمه وندي ضحكت علي منظروا : يلا يا كوكو افتح ايدك بدل ما تقلب عليك وتفشكل الجوازة
1
: ده انا ممكن افتح عليكم حنطكوري مش ايدي بس لو حد فكر يعملها يا بت
6
ندي ضحكت : طب يلا عشان خطري بقا يا فارسي
فارس عض شفته : فارسك دي حقيقه انا هكون خيالك يا مهره هاايجه عايزة تتلجم بس علي شرط
1
ندي بخفوت : بطل سفاله وايه هو الشرط
فارس قرب من ودنها وهمس لها كلمتين
2
ندي برقة عنيها ووشها احمر واومأت من غير كلام
1
فارس ضحك : بسررررعه يا صبوحه
1
صباح ضحكت : بلفتك يا ابن الهبله كنت متاكده نصحه زي امها ده انا كنت بختبرك
1
: بحبها يا ست اله وبعدين بلاش نصحه زي امها دي بدل ما تجيب اجلي زي ابو البنات الله يسترك
1
صباح ضحكت : مسس هو في زي المرحوم ونبي انتو مش هتيجوا في ضفروا حاجه ده الغاالي
1
ندي بصت في الارض بتأثر سيف شافها الي كان واقف جمب دموع ولسه ايده علي وسطها وقرب منها وهو ماسك دموع في ايده
: قلب اخوها مبروك يا حبيبي ..وباسها من دماغها وبخفوت ..انا جمبك وسندك بعد ربنا وفارس
مفيش حد فيوم هيقدر يزعلك وانا عايش
حتي اللوح الي قاعد جمبك ده ساامعه
1
ندي بصت له بحب وهزت دماغها بسرعه وعنيها اتملت دموع : ربنا يخليك ليا يا سيف
دموع وقفت وسطيهم : اسمها يخليك لدموع وانت يخليلك فارس يختي
1
وضحكت هي وندي وفارس من جمب ندي وصباح بتحنيه : اخص دلوقتي بقا فارس كخه الله يرحم ايام ربنا يخليك ليا يا فارس انا من غيرك مكنتش عارفه هيحصلي ايه دلوقتي بقا سيف الي علي الحجر
2
دموع حطت ايدها علي صدره : ده علي الحجر وفي القلب ونن العين يا فروسه وبعيدن انت قلبي شوفت بقيت جوزي اختي وانا مرات اخوك يا فارس
2
فارس ضحك وبحب : شوفتي يا وزتي عقبال ما ابقي حمي بنتك كماان
3
: ده عندها يااض انا اجوز بنتي لابنك يا متحرش
1
: طب وانا يا سيف
: اه انتي اه معقوله ابن تميم هيكون عاقل زي ابوه
1
وضحكوا كلهم مع بعض وملك كانت قعده فرحتها متنغصه وقامت بهدوء وبلعت ريقها وهي عايزة
تتصرف …رنت علي حسين بعد ما طلعت الشقه
: ههههه انتي لسه فكراني يا ملك لا فيكي الخير والله عايزة ايه يا بت
ملك عيطت بصوت عالي : دلوقتي عايزة ايه يا بت والاول كنت بتجري ورايه من هنا لهنا ومش سيبني في حاله وترن وتبعت رسايل
1
حسين كان قاعد بيشرب ودموعه نزله بعد ما شاف سيف بيحضن دموع وسط الناس كلها وبقت بتعته وهو اتنسي : كنت عايز منك حاجه وخلاص خدتها
1
: انت بني ادم زباله وحقير منك لله ضيعت نفسك وضيعتني معااك
1
: ما تعدلي يا روح امك انت متصله تشتمي ولا ايه
2
: انا حااامل حامل في الرابع يا بن الكلب بسبب الي عملته فياا ..
3
حسين اتصدم : حاامل من مين يا بت انتي عبيطه ولا شربه حاااجه روحي ارمي بلاكي علي غيري انا ما بخلف….وبعدين استوعب كلامه وابنه الي مات بسببه وبلع ريقه وسكت
1
ملك بنهيار : احترم نفسك يا قذر انا طول عمري محفظه علي نفسي لحد ماانت دخلت حياتي بوظتها منك لله منك لله والله انا حامل منك بعد ما اغتصبتني انا هتفضح بسببك يا حيووان
1
حسين كان مش معاها وافق من شروده وعنيه بتلمع بشر : خلي الي كانت سبب الي انتي فيه هي الي تطلب وتتحايل عليه و تترجاني اصلح غلطتي ولا هي تتهني مع عريس الغفله وانتي تتفضحي بسبب مسعدتك ليها وساعتها هفكر
7
ملك بشرسه : ده بعدك انا عمري ما هأذي دموع تاني حتي لو علي حسابي كفايه اني خنتها وقلبي مال ليك
وانت جوزها كفاية الي حصل اووي عليها سبها تعيش
بقا وانت موووت بسمك يا ناقص ..
4
وقعدت علي السرير بهدت حيل ومش عارفه تعمل ايه صباح قالت لها بعد فرح ندي بس خوفها كل يوم بيكبر وهي شايفه بطنها كل شوية تظهر اكتر
2
خلصت الليلة والحنة فضت وابو فارس بعت جاب صنيه من قصر الحاتي لصحاب فارس وتميم
وسيف وباسم وصنية بعتها للحريم ..
وصنية لبتوع الفراشه والدي جي
1
وكلهم قعدوا يتعشوا ودموع حضنه ملك وبتأكلها وعماله تحط اكل قدمها وبهمس : كلي عشان البيبي وسيبك من اي حاجه وانشالله ربنا هيسترها كلها ايام متقلقيش
1
ندي وهي بتاكل : بتتودوده في ايه
دموع ضحكت علي فضول صاحبتها : اتغذي يا عروسة انتي بس ومتركزيش ويلا عشان تنامي بدري قدامك بكره يوم طويل وفارس طبعا مش هيتوصي هههههههه
1
ندي باعة اللقمه بالعافية وقربت منها بخفوت : انتي بتفكريني ليه الواد بيشع طاقة رهيبة اول ما بيقرب مني انا خاايفه ده مجنون حساه هيعمل زي كركر هيييييح
انااام معاااها ..
23
دموع شنقت في الاكل ومكنتش قدره تتنفس ومها مدت لها كباية مايه : اسمله عليكي يا حببتي ..ووقفت تخبط علي ضهرها وتمسح شعرها بحنان
1
دموع بصت لها بحب بعد ما خدت نفسها وبطلت كحه وباست ايدها : ربنا ما يحرمني من حنانك يا ماما ولا انتي ولا القمر ابنك هههههههه
2
مها ضحكت بفرحه : ربنا يخليكم لبعض يا حببتي جاالك كلامي لما قولتلك ده هيكون العوض
دموع بحب : ده احله عوض واحله سند واحن وارجل راجل شافته عيووني بجد انا ربنا بيحبني عشان رزقني بيه
سيف كان طالع يشوفها هتروح معاه ولا هتبات مع ندي وسمعها وجيه من وراها بهدوء وهمس عند ودنها
: طب مفيش بوسه بقا بعد الكلام الحلو ده كله
دموع شهقت بخفه ووشها احمر ولفت بسرعه : سييف خضتني
2
سيف كان بيبص لها بحب زي ما قلت منه وقت انهيارها قدامهم ردت حقه وهي في كامل قواها العقلية والنفسية
وهو عارف انها قصداها
1
سيف باس دماغها : سلامتك من الخضه يا قلبو
دموع ضحكت له بحلاوة ومسكت ايده : ده انا ابوس الايد والعين والقلب الحنين يا عيوني ..وباست ايده برقه
في بوسة سطحيه دموع كانت عينها
في عنيه وبتبتسم له بحب بس مكنتش
متوقعه انه يعمل كده خالص ..
ياسمين صوتت و حطت ايدها علي وشها وندي بقت تضحك وتصقف وصباح حطت طرف طرحتها علي بوقها وضحكت ملك بصت في الارض وبلعت غصتها ومها
كانت فرحانه من قلبها علي علاقتهم الجميله
بس قامت مسكته من ودنه : انت مش هتبطلت قلت ادبك دي يا ولد
6
سيف قرب باس خدها وبهمس : بحبها بحبها اوي ي مها
3
مها الدموع اتجمعت في عنيها وحضنته وهي بتضحك بصوت عالي وبتضرب علي ضهروا بخفه : يا حبيبي يا حبيبي اخيرا اطمنت عليك مع الي تستاهلك
دموع بعد ما مها فصلت اللحظه قامت تجري علي جواه وهي حسه انها هتنصهر ..
1
سيف ضحك وبصوت عالي : لا اتعودي انا بعد كده هبوسك وحضنك في اي حته وفي اي مكان وقدام اي حد حلااالي يا دموووعي
5
دموع غمضت عنيها وبتسمت وهي حطه ايدها علي قلبها
وبتعض شفتها : يخربيتك يخربيتك جننت امي يا سيف
ندي جت من وراها حضنتها : ايه يا بيضه مكسوفه تعرفي يا دموع انا دلوقتي فرحانه ليكي اكتر من فرحتي لنفسي اخيرا لقيت حد يستاهل الؤلؤة بتاعتي ويقدر يحافظ عليها برقتك و رومنسيتك وحنانك الطافح ده
مكنش هينفع لك غير سيف صدقيني هيعرف يقدر جمالك الداخلي قبل شكلك وجسمك وهيديكي اضعاف اضعاف حبك ليه
3
دموع لفت حضنتها : انا فرحانه فرحانه اووي يا ندي لا ده انا طيره بيه حسه اني مكنتش عايشه قبليه ولا هعيش غير معاه وفي حضنه وتحت عنيه سيف
ده مش قادرة اوصفلك الي جواية من نحيته
ياربي بعشقه دي كلمه قليله من الي جوايه
2
ندي ضحكت : فهماكي فهماكي يا قلبي المهم دلوقتي هتباتي ولا هتيجي لي الصبح عشان سيف بيقول انه ماشي
دموع بصت لها بإسف وعنيها لمعت زي القطط : سوري يا ندي هجيلك الصبح مش هقدر اسيبه لوحديه
: واطيه واطيه مفيش كلام وبعدين انتي مش ناوية تحني عليه بقاا يا ست خلاص استوي علي ما اظن
2
: انا كنت هستناه يعترف لي بحبه الاول بس خلاص اليوم الي هكون ليه فعلا هيكون يوم عيد ميلادي عشان ده فعلا هيكون اليوم الس اتولدت فيه من جديد
1
: يخربيت محنك وبعدين هو لسه هيستني عيد ميلادك فاضل عليه …احيييه ده بكره يا بنت اللعيبة هنبقا سواي سواي حتي في دي هههههههههههه
4
دموع ضحكت : لا والله هي جت صدفه كده وبعدين اه كان هيستني اكتر من كده انا متأكده
1
ندي مسحت علي شعرها بحنان : كل سنه وانتي عيوني يا عيوني ..وباست خدودها بحب
1
: كل سنه وانتي معايه وفي قلبي يا ندي ربنا يخليكي ليا انا من غيرك اضيع
5
: لا مخلاص بقا راحت عليا وعم سيف بقا هو الي في القلب
: يا قلبي تعاالي انتي بس وسيبك من دموع وسيف وانا هحطك علي القلب
3
دموع لفت هي وندي علي صوت فارس وضحكوا بصوت عالي
فارس بضحكه : انتي زنقاها في المطبخ كده ليه يا طنط انتي طلعتي الوان ولا ايه
5
: اخرص يا سافل ده عيد ميلادها بكره
فاؤس اتفاجأ : وزتيي كل سنه وانتي وتكه يا مرات اخوية احله 26 سنه يا دموعي ده بكره الاحتفال
هيكون احتفالين يا قلبي
1
دموع ضحكت : هشش اسكت بقا هشوف سيف هيعرف من نفسه ولا لا وعشان انا محضره مفاجأة حتي لو مفتكرش مش عايزاها تتحرق
1
: اشطا تمام يا وزتي …ااايه يا طنط بطلي شغل اليهود ده هاتي بوق ماايه حته
: وانا هعرف من فين انك عايز تشرب
فارس قرب منها : لا ماانتي لازم تحسي بيا واحس بيكي
وانتي قمر كده وعاايزة تتكلي
دموع ضحكت وسابته معاها وخرجت لسيف الي كان قاعد حاطت رجل علي رجل ودراعه علي كتف صباح وبيتكلم معاها بهدوء
سيف وقف : ايه يلا ولا ايه محتاج انام يا دموعي
دموع اومأت : ايوة يا بابا يلا ثانيه بس هجيب تليفوني
: تمام يلا انا تحت مستنيكي …يا فااارس
فارس بعد ما دموع سبته مع ندي الي رجعت لوراه وهو لسه بيقرب منها ..
: انت بتقرب ليه روح امشي يلا بكرة يوم طويل
فارس قرب منها اكتر : امشي ايه بس ده انا هموت عليكي من ساعت ما شوفتك تحت
: بس يا فارس خلاص كلها بكره
: تؤ تؤ عاايز شفايفك مش قادر استني ..يلااا
ندي بتوتر : بس بقا يا فارس امي براا
1
وتنفضوا هما الاتنين لما سيف نداه عليه …فارس غمض عنيه بغيظ ولعن بصوت واطي وندي كتمت ضحكتها
وهي بتمسح وشها وتعدل شعرها ..
5
: هانت يا بطتي كلها كام ساعه وهزنقك براحتي من غير ما يقطع عليا
ندي بلعة ريقها ومتكلمتش فارس بص لها بستغراب وضحك بصوت عالي : ايه ده انتي خااايفه لااااا
مش معقول
ندي بصت له بنرفزة : بس يا بارد وانت مالك انت
فارس باس دماغها وهو بيحسس علي خدها برقه : متخفيش يا روحي اووعي تخافي مني يا ندي
امووت فيها وحياتك
1
ندي مسكت ايده : بعد الشر عليك يا فارس
: قلب فارس يا فرسه هههههههه يلا تصبحي علي خير
نتقابل بكره يا حبأفضل الهدايا لأحبائكم
: وانت من اهله خلي بالك من نفسك
فارس عض شفته ولف وهو عنيه في عنيها بتوعدها بحاجات كتير …ندي غمضت عينها وبتحاول تهدي نفسها وخرجت وراه
سيف : يلاا ياض قدامي
: انا كده كده مااشي ياعم متزوقش بسس ايه يا ماما يلا انتي و سو ولا هتباتي يا ساسو
ياسمين وقفت : لا هاجي معاكم والصبح بدري هبقا اجيلك يا ندي اوكي
ندي اومأت : ماشي يا حببتي هستناكي
ونزلوا كلهم مع بعض فارس ركب هو وتميم وياسمين وسالم ومها وراحوا الفيلا وسيف في عربية سالم
وسيف خد دموع وركب العربية الي رجعوا بيها من البلد و روح بيها علي شقتهم …
دموع دخلت من باب الشقه وسيف لما صدق شدها من ايدها ولزقها في الباب بعد ما قفلوا وهجم علي شفايفها
دموع اتخضت بس اول ما حط شفايفه علي شفايفها ومصهم دابت وغمضت عنيها وقلبها زاد نبضوا اتعلقت في رقبته وسابت له نفسها ..
1
سيف فصل البوسه ودفن وشه في رقبتها : كنت عايز اكل شفايفك لما سمعتك بتتكلم عليا بالطريقة دي
بس مها قطعت اللحظه
خلاص يا حبيبي كلها ساعات ..
سيف خد شور وطلع لبس بنطلون قطني قعد علي السرير وولع سجاره كان هيشربها ويروح ينام جمبها زي كل يوم بس لقها دخلت عليه وهي لبسه تيرشت من بتوعه وبتقلب في الفون
سيف صفر بإعجاب وهو بيضحك : قمر يا غزالي تيشرتي عليكي يجنن
دموع مسكت ايده وسيف ميشي معاها من غير سؤال ووقفت قدام المرايه وهو وراها : انت كلك علي بعضك
معايه تجنن
دموع ضحكت وفضلوا واقفين قدام المرايه وكل واحد بيتأمل شكلهم مع بعض دموع عنيها كانت بتلمع بالحب وسيف بيدخن وباصص لها ومش قادرة اوصف نظراته ..أفضل الهدايا لأحبائكم
كانت مظلمه بدرجة تقتل جواها براكين ثايرة مش مشاعر حب وعشق بس ده هوس وجنون ..
2
سيف خلص السجارة طفاها ومسك ايدها نيمها علي السرير ونام جمبها بعد ما طفي النور شد دموع ليه وايده
بترفع التيشرت ..
دموع مسكت تيشرتها : بتعمل ايه
سيف برفعة حاجب : مش هتنامي جمبي بهدوم من هنا ورايح وده امر انا بعرف امسك نفسي متخفيش ..وثانيا بقا عايز انام وانا برضع عندك اعتراض
عمل ده كله ودموع لسه بتستوعب هو بيحصل ايه وقلبها اترعش
وهنا منقولش سيف محروم من الحنان لا ده بيعوض دموع بالاحساس الناقص جواها والفقد الي حساها
حتي لو مقلتش عليه اي وحده اين كانت بتتمني
يكون لها بيبي بيتغذي منها واعتماده الكلي عليها
وعلي مصدر الحنان والامان صدرها الدافي …
3
وراحوا في نوم هادي وكل واحد حاسس بالامان جواه حضن التاني …
تاني يوم الصبح دموع صحيت علي صوت الفون ردت من غير ما تشوف مين : الو …انتيييي لسه نااايمه قووومي الساعه عشر يا ست هجيلك من النجمه …
خلاص خلاص يخربيتك جايه اهو مسافة السكه
بااي ..وقفلت من غير ما تسمع ردها
1
وبصت علي سيف الي نيم بهدوء : سييف يا سيف قوم يلاا الساعه عشره يا حبيبي
سيف بصوت صباحي مثير : هممم قلبوو
دموع ابتسمت : دوبني كمان وكمان اصلي انا نقصه ههههههههه
5
سيف ضحك وباس شفايفها برقه : صباح القمر يا غزالي
دموع بتوهان : بعشقك وربنا
دموع ضحكت وخدت الشامبو : غمض عيونك يلا
سيف ضحك : تعرفي انا الكلمه دي متقلتليش من ساعت ما امي كانت لسه بتحميني وانا عيل انا خاايف تعمليلي سندوتشات وانا نازل يا دموع خفي عليا
دموع ضحكت : انا غلطانه عايزة ادلعك
سيف بضحكه : يا يامه انتي كده عايزة تفسديني حدالله وانا بحب كده اووي
4
: وانا موافقه ومن افسد شئ عليه اصلاحه زي ما قولتلك وانا عايزاك تبقا ولد نوتي معايه انا وبس
: يا دين امي علي الضحك عالصبح يا جدعان انتي هرمون السعادة بنسبالي يا غزالي وعيونك
2
: انت ليه بتحلف بعيوني
: عيووونك دي جنتي ونااري بنظره منها بكون طاير وبنظره تانيه احس ابشع احساس في الدنيا عيونك
دي فتنتي هي وريحتك …
2
دموع عضت شفتها و سكتت ..السكوت في حرم الجمال جمال وكلامه عدي الجمال
3
خدوا شور وكل واحد طلع لبس ودموع عملت له فطار سريع توست بالمربي والزبده ومعاهم فنجان قهوة سادة
وسيف خد التوست وفنجان القهوة ودخل وراها وهي بتجهز حاجتها وبياكل وياكلها لحد ما خلصت خدها ونزل وهو بياكد عليها تلبس فورير علي الفستان عشان تغطي صدرها وكتافها العريانين ..
2
وصلها عند ندي وراح الڤيلا يشوف فارس ويطمن علي تميم ..وصل لقاه صحاب فارس واقفين بالعربيات قدام الفيلا ومشغلين اغاني صوتها عالي وبيرقصوا لحد ما فارس يطلع لهم سيف سلم عليهم وطلع لهم علبتين سجاير من الشنطه الصغيره الي في ايده ودخل الفيلا
شاف تميم بيفطر هو ياسمين في الجنينه عمز له : ايوووة بقا حد لاقي الدلع وميتدلعششش
عقباااال ليلتك يا ابن عمييي
1
تميم ضحك ووقف بهدوء سلم عليه وسلم علي ياسمين ودخل الڤيلا شاف فارس نازل يجري من فوق وعلي كتفه البدله : عاااااا حبيبي يا برووووو انهاردة فرحاااي
1
سيف ضحك وحضنه وفارس شاله وبقا يطنطط بيه : اهمدددد يا خربيت امك مش انا مش انا انت غلط في العنوان
15
مها لطشته بالقلم علي دمااغه : بطل لساانك الطويل ده يلا تعالوا افطروا الدنيا ما طرتش ..
2
سيف باس خدها : ما تفكك من عمو سالم ده وتعالي اجوزك شب صغنن من سنك يا بيااضة
فارس بضحكه : ايه ده انت بتقطع علي ابوة كمان يا برووو ايه يا جددع النداله دي وبعدين انا ابوية اه الشعره بيضه بس قلبو حديد ولسه شبااب
1
سيف ضحك : ايوة ايوة حديد زيك يا كوكو
ومها بتبرق بعنيها وبتشاور وراهم
1
سالم بهدوء : هو انا بيتحفل علي ولا انا بيتهيألي
1
فارس ضحك بصوت عالي : البسسس
سيف اتنحنح بهدوء وبيحاول يكتم ضحكته : صباح الخير يا ابو فارس ههه احم عامل ايه
فارس بخفوت : اضحك اضحك كتمها ليه
سيف ضحك من غير صوت وحط ايده علي وشه وبخفوت : علي الحلال انت عيل عر* مفضوح
خد نفسه وتنهد بهدوء : احمم يلا صحابك برا يا عريس نهاارك ابيض ..وغمزله
فارس خد نفس وضحك بفرحه : يااااه انا مش مصدددق اخيرا ه..
1
سيف حط ايده علي بوقه : اخرررص عيل مخك في بتاعك ان مكنش قلبك كمان
1
فارس شال ايده : هفرح هفرح يا برو متفهمنيش خطأ
3
سيف حط ايده علي كتفه ومشي بيه : ايوة ايوة انت بريئ انا عارف متحولش توصف لي نفسك ..يلا
عشان منتأخرش
فارس بص له بحب : ما تجيب بوسه يا بروو
سيف بص له برفعة حاجب
فارس ضحك : يسطا قولتلك متفهمنيش خطأ انا كده لما بحس بالحب ببوس علي طول وانا بحبك يا سيف
: نفسي مفكرش فيك بطريقه وحشه بعد كلامك ده هههههههههههه
1
طلع فارس ووقف يرقص مع صحابه شوية بعد كده ركبوا العربيات وهما بيسوقوا بتهور ويعملوا حركات علي الطريق وصوت الكلكسات والاغاني عالي وسيف راكب جمبيه تميم وبيضحكوا علي المجنون وصحابه بعد ما طلعوا من شبابيك العربيات وبيغنوا بصوت عالي …
1
وصلوا مركز كبير للعناية بالرجل حلاقه وجاكوزي وساونا ومساچ حاجه فخمه ..
عند دموع الي دخلت عند ندي ولقتها عماله تجري في كل حته ومتوترة وموتره الي حوليها
ندي بغضب : لسه بدري
دموع ضحكت وحضنتها وبخفوت : اهدي ومتقلقيش وكل حاجه هتكون تمام انا جمبك ومعاك لحد ما اسلمك لفاارس
: متقوليييش اسمه انتي كده بتوتريني مش بتهديني
دموع ضحكت اكتر : والله ده عسل وبعدين مالك مش هو ده كوكو الي انتي كنتي مستقله بيه وبتقولي عيل
عمل فيكي ده كلو
ندي بلعة ريقها : كنت مغفله الواد قدراته في لساانه رهيبه مبالك باقي الحاجات هيكسحني وربنا
6
دموع كانت بتبص لها بصدمه اول مره تشوفها مرعوبة بالطريقه دي : يا بنتي في ايه مالك اكيد لا يعني فارس يبان شقي ومجنون بس حنين ومش ممكن يأذيكي
ندي بخفوت : علي الله هو قالي اوعي تخافي مني بس انا مش عارفه ماالي متوترة ليه كده
دموع ربتت علي ايدها : لا يا عيوني متقلقيش ويلااا بقا
انهاردة يوومك يا عروووسه …
ندي ضحكت ووصلت ياسمين خدتهم بالعربية وطلعت علي مركز تجميل وعناية عملت كل الي تحتاجه سويت تاتو حمام مغربي ساونا وعناية بالشعر والبشرة وبعد العصر وصلت الميك اب ارتيست وبدأت تعمل لها
الميك اب ودموع اتصلت حجزت جناح للعرسان ليها هي وسيف مع تورته وشموع و ورود وعشي رومانسي وشمبانيا…في نفس فندق الفرح
عند فارس الي القعده كلها كانت هزار وضحك واغاني عاليه ..
: جتلك يا مقطع هو انا هحلككك بدأت من غيري ده انا كنت ناووي احلقلك بايدي مع اني اعتزلت
فاارس اتنفض وجري عليه : تاااااااايسووون هههههههههههه
3
فهد ضحك وفارس جري حضنه : علي الطلاق فرحت بدخلتك اكتر مانا فرحان ان انهاردة دخلتي حمدلله علي السلامه يا شبح
فهد ضحك وخده تحت دراعه : يااض بطل هرري ..وبص لسيف ..اريح البشرية منه وريحك
سيف ضحك : لا لا سيبه بدل ما يموت بلبنوا
6
فهد ضحك ودخل الاسد اللهم لا حسد : ايه يا فارس مفيش كيفك يا عمو مراد
10
فارس ضحك بصوت عالي : لا لا كتير عليا وربنا مراد باشا بنفسه ..وسلم علي مراد وهو بيبوس كتفه ده وده
وقف فارس وسلم علي مراد برجوله طغيه : بااشا نورتنا والله
1
: تسلم يا سيف كيف حالك دلوجتي
: بخير يا كبير تسلم
: اعرفك فهد وعامر وهشام ولد عمي
: اهلا بيكم يا رجاله ..وسلم عليه
فارس سلم عليهم : الصعيد والي منهاا اهلا اهلا
: ااايه يا تايسوون المنطقه الي مفهاش بفرااه ديي كلها عيال بتتن*** بتمص فيب يسطا
فهد بص لصحاب فارس وضحك : معلشي يا بشوات جلجل شرس شوية ..
جلال هرش في قفاه : احم منوريني يا اسود ع الطلاق
مركااات يا جدعان
7
وبص لفهد : امال فين العريس
فهد : اهو المقطع
جلال ضحك : ده احنا كنا بايرين علي كده يا تايسون انا كنت هروق عليك بچوان يسطا بس خلاص احسن تروح تلعب مع العروسة خلاويص وهي تلاقيه مواليد 2003
1
فارس بص له بخبث : لا يسطا ده انا الي 2003 هي 98..وغمزله.. وبعدين خااف علي نفسك انا اشربك انت في جوان
1
فهد ضحك : ايوووووة بقا يا شبححح عملتها ازاي دي يااض ..
جلال ضحك : هووو ده احله مساا عليك يا كبير ..ومدله الجوان
فارس خده منه : خليها في السهره بقا
فهد غمزله : لا لا ولع ولع و سهرتك دي علياا انا عندي ليك اصطفه بيووور بص مدافع واربجيهات وقنابل نواوي هلحقك بالمطاافي ..
فارس بهدوء : انت شايف كده
: امممم روق دماغك يا عريس
مراد خلص المكالمه وسحب فهد : يااض انت ماليكش صالح بالواد معرفش انا كيف توبت وانت زي الشيطان الرچيم
فهد ضحك : ايه يا عم عايز اروق دماغ الواد خد ولع خد ولع تلاقي دماغك لفه من السفر ..
وقرب من سيف : احله مسا عليك يا بن عمي بيييور
سيف ضحك : لا ماليييش فيه
جلال بضحكه : اوعه تقولي مبتدخنش تبقا مش تبعنا يا زمااله
سيف غمز له : عييييب ده انا جايب المشروب بتاعي معاايه ..وطلع قزازة الوسكي الي كانت في الشنطه الصغيرة مع السجاير
: العببببب ومنكر كمان من غيري ده احنا ليليتنا جهنميه
فهد لف : رااااائد مش قولتلك هجبهولك ياض يا فارس تعاله يا مصرصر هههههههههههه
5
رائد قرب منهم : ايه تااه ايه تااه الرجاله الجمده دي …وهو بيحسس علي دقن سيف وتميم وفارس الي واقفين جمب مراد وحضن فهد …وحشنيييي فشخ ..
3
تميم كان واقف مصدوم وبيشاور علي رائد : فارس اتنين اهوو
سيف ضحك : ولسه ده احنا هنشوف العجب
جلال : اومال فين المسطاااره بتاعنا ياض يا رائد
دخل مالك وهو شايل شنطه في ايده : حبيب قلبي يا جلجل انا اهو ومعايه المخلل عشان رائد هههههههههههه
5
فهد ضحك بصوت عالي هو وجلال وكلهم وسلموا علي بعض وراح وقف جمب مراد وسيف وكانوا بيتكلموا علي الترتيبات وتأمين الفرح الي هيكون علي غيث
1
وفهد شرب كل الي في الصالون حشيش وصحاب فارس اتشندلوا ورجالت هواره مسخسخين عليهم ضحك وسيف خد كام نفس وعاجبه النوع وكمل وفارس
وداااه مع فهد وجلال ورائد ومالك زي سيف ومراد وتميم اتسطل علي الريحه ..
: جلبتهاااا كرخااانه يا بن الكلب
: دي غرزه وانت الصاادق ارجعليييي بالبوكس يابنييي ارفع ايدك ياااض منك ليه حكوووومه ..قالها غيث لجاسم الي بيبص لفهد اول ما دخلوا وشافوا الدخان
صحاب فارس وقعوا في الارض وهما طالعين يجروا هنا وهنا وفارس بيضحك هو و رائد ومش قدرين يخدوا نفسهم
1
: يا دين امييي الحق الواد بيحفر في الحيطه
10
فارس كان مسخسخ : طب بنسبه للي عايز يستخبي في الدرج ده ايه ملفتش نظرك
4
: صدق صح يالهوووووي هموووت يخربيتك يا تايسون
غيث قرب من واحد : اثبت مكااانك اسمك ايه
: انا اسمي ميدو
غيث سحبله واحده اسكندراااني : انشف ياااض يا معر* اسمك ايه
2
الواد فاق ووقف انتباه : عبدالحميد احمد محمد عبدالحميد يا فنداااام
غيث خد من ايده الجوان وسحب نفس وربت علي خده : شااطر يا ميدو يلا اجري هاتلك بنبوني ومتشربش ممنوعات تاني
4
وكل الي قعدين ضحكوا بصوت عالي وغيث سلم عليهم وجاسم وكل الرجاله قعدين مع بعض كانوا يسدوا عين الشمس ..
1
جاسم بضحكه : لا بس حلوة الدخله يا ابيه غيث الي تبوظوا بت جلبي تصلحوا طبنجتك الميري
2
غيث عض شفته : خخخ ام جاسم ابن الكلب دي انا بعشق امهاااا
1
جاسم بخشوونه : يجلع ابو امك يا ي عر* جولتلك الف مره ملكش صالح بإمها
غيث ضحك بصوت عالي ومراد هز دماغه بيأس : خلصنااا يلاا فضوا الليلة وبص لفهد ..فوج الناس دي
وانت يا فارس يلا جوم اخلص عشان تلحج عروستك
عملت ايه يا غيث
غيث : يا باشتنا كله تحت السيطره وبعدين ده احنا لوحدينا نقوم بكتيبه مش محتاجين تامين
مراد ربت علي كتفه
فارس ضحك : علي عيني والله يا كبير احلق ..بس بص
وشاور علي الحلاق الي قاعد علي رجل صاحب فارس
عشان يعرف يحلق له ..
سيف وقف : هروح اطلب لكم قهوة سادة ولا اجيبلكم رايب عشان يفصل
فهد ضحك : رااايب ليه يسطا مااحنا عندنا منه طاازة كتييير وبعدين مفيش حاجه هتفصل معاهم غير المخلل اسمع مني هااات يا استذه …يلاا استعنا علي الشقي بالله
فهد حاول يفوق العيال الي خربت وبقا يشيل ويرمي في الجكوزي ووقف هو حلق لفارس وروق عليه وعمله
خط في حاجبه زي ما بيعمل لنفسه
4
فارس بص في المراية : احااا يا جدعان ايه القمر ده علي النعمه فااجر
5
فهد ضربه علي قفاه : مفيش تسلم ايدك يا سيد المعلمين يلااه ده انا معملتهاش غير للكبارة بعد ما اغتزلت الفن
1
: لا يسطا فناان تسلم يا غالي
: حبيبي يا ابو الفوارس يلا قوم ادخل السونا ولا خدك غطس مع الخربانين عشان تلبس يلااا المغرب علي ادان
فارس وقف وطلعوا الحلاقين بعد ما فوقهم فهد حلقوا للرجاله وسيف استني يكون اخر واحد عشان يطمن
انهم فاقوا كويس
وفضل قاعد جمب مراد يفهم منه كل الي دار السنين
الي فاتت والي عملوا داغر و ايه سبب الخصومه
ومراد مبخلش عليه واول ما خلصوا كلهم وكانوا مستنين فارس يطلع وطل القمر بالتوكسيدو وكان شكلووو فااااجر بعد ما فهد روق عليه ..
وكلهم بصوت عالي : ايووووة بقا يا فااارس… ابو الفوارس ..العرييييس …المقطع
سيف ضحك برجوله وراح حضنه والاغاني اشتغلت بصوت عالي والشباب بقت ترقص حوليهم ..
فهد طلع فتح شنطة العربية وسيف حاسب المركز وطلعوا كلهم وفهد طلع شنطة شمريخ حمره
ووزعها علي الشباب ..
1
: محدش يولع غير لما يااخد العرووسة يعني في الزفه فهميييين ولا لسه متدهولين هههههههههههه
وكلهم ركبوا العربيات وفهد ركب وراه جلال المكنه الريس ومراد بيزعق له عشان يهدي علي نفسه شوية
وكانوا العربيات كتير وراه عربيت فارس الي سايقها سيف وطلعوا علي البيوتي الي فيه ندي وفارس
نزل وهو عايز يطير عليها وخد في ايده بوكية
الورد ووراه سيف والرجاله كلها نزلت من العربيات
دخل فارس وكانت دموع وياسمين وقفين وجمبهم ملك
: هي فين
دموع شافت شكله وتأثرت وقربت حضنته : مبروك يا فارس قمر يا حبيبي جواه مستنياك تخطفها
فارس ضحك وباس دماغها : حببتي يا دموع
وسلم علي ياسمين وربت علي دماغ ملك بحنان ودخل وندي كانت مدياه ضهرها : طنط
ندي عضت شفتها ولفت وهي بتبتسم : كوكو
2
وضحكوا هما الاتنين وفارس عنيه لمعت بدموع وندي كانت مسكه نفسها بالعافيه وحضنوا بعض بلهفه
فارس بخفوت : مبرووك يا عيوني اخيرا يا ندي اخيرا
ندي اومأت : اخيرا يا فارس عرفت تجيب رجلي يا بن مها ووقعتني ونفذت كلامك
فارس ابتسم : علي هواكي ولا لا يا بت
: علي هواية يا قلب البت
فارس بعد عنها وباس دماغها بحب ومد لها بوكية الورد : قمر يا بطتتي يلااا
ندي خدته منه واومأت بحماس ومسكت ايده وخرجت
دموع اول ما شفتهم زغرطت بصوت عالي ..
وطلع فارس بندي ووراهم البنات
سيف قرب منهم باس دماغها وسلم علي فارس وتلوح اول ما شفا دموع وجمالها والميك اب بتاعها الهادي
وحس انه عايز يخبيها عن عيون كل الي وقفين
كانت لبسه فستان فاضي وعليه فورير روز وصندل هيزل روز وفاضي …
كانت لبسه فستان فاضي وعليه فورير روز وصندل هيزل روز وفاضي
6
سيف حضنها وباسها من خدودها ودموع اتكسفت ومشي بيها وهو ماسك ايدها ..
فهد بخفوت : اتفضل ياعم مواليد الفين وتلاته الي مكنش عجبك اهو مواقع صروخ قارات انا قولت مقطع محدش صدقني
4
جلال : بس ام تاج لو سمعتك هتعمل منك صواريخ صغيره بس الفنان معاه نواوي يا جدع
فهد ضحك :يا ابن المكن**ة بوسي لو سمعتك هتحكلك شكه في كيزك
1
: وربي وما اعبد لو مانزلت عينك منك ليه لاكون مخزجهم ليكم يا ولاد الكلب حرمت بيوووت يا خ**ات
9
فهد لف هو وجلال بخضه من مراد الي طلع لهم زي القضي المستعجل ونزلوا يرقصوا مع الشباب
طلعوا العربيات وفهد ماشي قدمهم وولع الشمروخ وكل الي وراه طلعوا من شبابيك العربيات وولعوا الشماريخ
وكانت الزفه عبارة عن لون احمر واغاني عاليه وكلاكسات وندي ودموع بيتفرجوا وفتحين
بوقهم بزهول من الي بيحصل …
1
ندي بخفوت : مين المجنون الي واقف علي المكنه وهي ماشيه ده يا فارس يخربيته
فارس بصلها برفعة حاجب : وانتي مركزه ليه يختيي
: مهو الي يلفت ياعم انا مالي
سيف ضحك : ده فهد الديناصور الي كنت بتحكي عنه لمراتي يا فارس يلاا احكي لمراتك بقاا ..وبص لدموع وغمزلها ..لا تقيله يا بت عجبتيني
فارس بخفوت : ده مش داين تدان ده ممشيها خد من وراه وقدام
4
ندي كتمت ضحكتها : بتقول حاجه يا فارس
فارس بضحكه : افتح لنا ياعم سقف العربية ده خليني اطير لها في الجو بنت المرا عشان يعجبها ..
2
كلهم ضحكوا عليه وندي قربت بخفوت : عجبني من غير اي حاجه يا كوكو انت لو مختفطنيش بعميلك كنت زماني قعده جمبك دلوقتي ولا ايه
فارس عض شفته : مش عارف انتي بتمدحيني ولا بتتغري بنفسك يا طنط بس حلوة
وقام وقف وطلع من سقف العربية : ودييييي يا تايسووون وداااااااي انهاردة فرحااااي
وبص جمبيه لعربيت مراد وبصوت عالي : ايه يا عمو مراد مفيش طلقتين لفروووستك
مراد ضحك برجوله وحط ايده في السياله بتاعت الجلابيه وطلع الفرد المتعمر وخرج ايده من الشباك وهو ساايق وضرب له الخزنه كلها ..والزفه ولعت ..
دموع عضت شفتها وبخبث : يالهوووي مين الاسد ابو جلابيه ده
11
: خخخخخخخ نزليييي عينك ياااا بنت ال
دموع حطت ايدها علي بوقه : وربنا وربنا بنكشك وربي قصداااااهاااا اسكت
سيف عض شفته بغل وهو بيبص لها بنرفزة وخد نفس طويل : مصممه تخليني اوريكي وشي التااااني ليه
دموع بخوف : خلاص والله كنت بهزر
سيف اتنفس بالراحه وهو فكه متصلب هدي نفسه ومسك ايدها من غير ما يبص لها دموع شالت ايدها بزعل سيف مسك ايدها تاني جت تسحبها ضغط عليها
ومسكها بكل قوته لدرجة ان صوابعها وجعتها
: ازعلي زي ماانتي عايزه بس متفكريش تحووشي نفسك عني يا دموع انتي بتعتي
دموع بصت له بحزن : ايدي وجعتني يا سيف
سيف نظراته رقت بطريقه غريبة وبص علي ايدها ورجع بص لها وقبضته اترخت عنها : حقكك عليا ..وباس ايدها برقه
دموع هزت دماغها بالرفض مع صوت اعتراض زي الاطفال
دموع بصت وراها لقت ندي وقفه جمب فارس وطلعه من سقف العربية ومش معاهم
سيف كان بيبوس صوابعه ويمصهم وبص عليها لقاها لسه بتبص له بزعل ..
مسكها من شعرها وعينه لسه علي الطريق مد رقبته وخد شفايفها في شفايفه وهو لسه ساايق ودموع شهقت بصدمه سيف فصل البوسه هو بيسحب شفتها بين اسنانه
: خلااص بقا متبوذيش انهاردة فرح ..ومن غير الروچ احله علي فكرة
1
دموع بصت له بستغراب وبصت لنفسها في المراية لقت الروچ ممسوح من شفايفها
دموع : انت بقا كنت بتصلحني ولا بتمسح لي الروچ الي مش عجبك
سيف بهدوء : انتي جايه معاكي بنكد
دموع رفعت شفتها الي فوق ومردتش عليه سيف عض شفته وولع سجارة وهو وهز دماغه لما دموع فتحت البرتيفي صغنن الي مسكاه وطلعت روچ نبيتي
غير الهادي الي كانت حطاه ولونت شفايفها
اول ما قرابوا من الفندوق فارس نزل هو وندي وهما بيضحكوا وفرحانين شافوا منظر سيف ودموع سكتوا
: يا حول الله يا رب افردي وشك يا بت انا مش عايزة نكد انهاردة
دموع بحده : وانتي شوفتيني قعده بلطم وشد في شعري عشان تقوليلي نكد انتي كمان
1
فارس بضحكه : اوووف ده انتي حرارتك الف مالك يا وزتي
دموع بصت له بغيظ وسيف بحده : اهمد يااه ويلا عشان تنزل اقفل بدلتك دي متفضحناش
1
ندي ضحكت : يالهووي يا كوكو ده الاتنين شيطين
فارس ضحك : اضحك انت بس يا رايق وملكش دعوة
ندي عضت شفتها : يالهووي
فارس ضحك : هووب هووب مش هنا استني لما نروح
ندي بلعت ريقها وسكتت وفارس ضحك علي منظرها
وصلوا وفارس مسك ايد ندي وعملوهم زفه وهما دخلين بعد كده راحت عملت سيشن هي وفارس وسيف قعد الرجاله علي تلت تربيزات جمب بعض ونزل علي تربيزاتهم مشاريب ومكسرات وسناكس وفاكهة
ووقف جمب سالم الي واقف يستقبل معزيمه الي نصهم رجال اعمال ومستشارين وناس تقيله ..
خلصت ندي وفارس جلسة التصوير وفارس دخل الصاله وسيف وقف جمب ندي وبص لها بحب : جهزة يا عروسة تبدأ حياتك مع الحيوان ده
ندي اومأت بسرعه وسيف ابتسم لها وتفتح باب الصاله الكبيرة مع اغنية طولي بالابيض …
ومشي سيف بيها بهدوء وغرور وهو رافع راسه وندي ماشيه جمبيه ببتسامه هادية وعنيها علي فارس
الي واقف الابتسامه مالية وشه
صباح اول ما شفتها هي ومها وعنيهم اتملت دموع وقمر حضنت امها وملك حضنتها من النحيه التانيه وياسمين ودموع جمب مها وكل واحد فيهم الفرحه مش سيعاه
دخل سيف وقف بيها جمب فارس والمأذون بدأ مراسم الزوج وفارس ردد وراه بكل حماس وندي بتبص له بفرحه وسيف كان وكيلها والشهود تميم ومراد بيه …
: بااارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
2
فارس حضن سيف ومراد وتميم وابوه وسيف سلم ندي الي فارس بعد ما باس دماغها ..
فارس ضحك بفرحه والحب بيلمع في عنيه : بقيتي حلالي
ندي اومأت بتأثر واضح وهي بتضحك فارس حضنها بسرعه ولف بيها وشتغلت موسيقي عاليه ..بعد كده رقص معاها سلوو ..
سيف قرب من دموع بهدوء وحط ايده علي كتفها وباس دماغها : متزعليش بقا وفكي
: تيجي نرقص
: مش عايزك تتحركي كتير قدام الرجاله دي كلها بس عشان خاطر عيوونك يلاا يا غزالي ..
وطلع بيها علي الاستيدچ وحط ايده علي وسطها وضمها ليه ورقص معاها بهدوء دموع بهمس : بحبك
سيف ابتسم وحضنها اكتر ودموع حطت راسها علي قلبو وغمضت عنيها براحه وهي بتتمايل معاه علي الموسيقي الهاديه
فارس بخفوت : حتي في دي يا بروو تيجي تدخل مكاني احسن
سيف ابتسم بشكل جميل وهو بيجز علي اسنانه وبخفوت : بس يا ....
ندي كتمت ضحكتها بالعافيه هي و دموع الي رفعت راسها وبصت لسيف : مش هتبطل قلت ادب
سيف ببرود : لا ونزلي راسك بدل ما رزعك بوسه بشفيفك الي عايزة تتقطع دي
دموع بضحكه : يا رااجل
سيف بصلها برفعة حاجب ونزل علي شفايفها وهو بيدي ضهروا للمعازيم وايديه علي وشها وفضل ياكل في شفايفها بجنون ..
دموع فصلت البوسه ووشها احمر : يخربيتك فضحتنا
: محدش ليه عندي حاجه وبعدين مش انتي الي استقليتي بكلامي
: نزلي ابوس ايدك انا هموت من الاحراج
سيف ضحك وخدها تحت دراعه ونزل بيها وهي دفنه وشها في صدره ومش عايزه تبص لحد
فارس بص لندي : هي مش المفروض اللقطه دي بتاعتي
ندي برفعة حاجب : اعملها ونا وديني اسيبلك الفرح بالمعازيم وطلع ارمي نفسي في النيل الي برا ده
1
فارس ابتسم بهدوء وبقرف : ينعل ميتينك متجوز دكر
ندي ضحكت : يلا كفاية خلينا نقعد رجلية وجعتني
: تعاالي يا ستي الحجه براحه علي مفصلك الي هتتخلع انهاردة وربي لطلعوا عليكي الوان انهاردة
1
ندي اتكتمت ومعرفتش ترد وفارس ضحك بشماته
فهد كان قاعد وهو بيتاوب بملل : ينعل ابو ام افراح ولاد الزوات دي
جلال بضحكه : سوبر بيض
: ده كرتونة بيض يا جدع ..وبتسم بخبث ومسك الفون بتاعه ..هقلبهالك مدعك يا زمااله
: ايوووة بقا يا تايسوون سمعنييي
1
فهد ضحك ودخل علي السستم بتاع الدي چي وشغل مهرجان جااادل جالكوا بتاع الجااادل بعد ما قطع الموسيقي الهادية وصحاب فارس والشباب الموجودة كلها طلعت ترقص ومعاهم فهد وجلال ورائد وفارس
والفرح ولع …
تميم بضحكه : انا دلوقتي عرفت ليه الشيخ ليل اعتذر عن الحضور
غيث كان بيتفرج بهدوء وبصدمه : ااايه ده باااسم يا بن ... ..وطلع علي الاستيدچ من وراه …انت مش هتكبر بقا يا راجل يا عااايب
4
باسم لف بغضب وفتح عنيه بصدمه : احااااا غيث المحمدي يا خربيت امكككك انت لسه عاايش
وحضنوا بعض برجوله وهما بيضحكوا
باسم بضحكه : فين ايااامك يا سكندرية نانا عامله ايه علي حسك يا مدقراتي
غيث ضحك : لا يا باشا نانا ايه بقا انا توبت الي الله ومتجوز دلوقتي ومعايه عيال نحن نخشي الله
1
: مييين بيتكلم مش مصدقك يسطا نص وشك الشمال بيكدب هههههههه لوله حبيبت قلبي عامله ايه
: احم ام جاسم يا تور حرمي وسبب توبتي
: احااا انت اتجوزت بنت اخوك وبتقولي توبت مش بقولك شمال محدش صدقني اوعه ياض يا نجسس
4
غيث ضربه بالبنيه في كتفه : هتفضل طول عمرك غشييم
بنت اخوية بالتبني ياعم متجوزها في الحلال حدالله ..تعاله اما اعرفك علي الكتيبه ..
ونزل هو وباسم وبص نحية الحريم : العب ايه الحيه الي بتتلوي دي
باسم ضحك : ده انا حفظك علي الطلاق …وبص نحيت ما بيبص ودخان طلع من دماغه ..يا بنت العر*
1
غيث ضحك : البس دي المدام ولا ايه
باسم مردش عليه وقرب منها وهو زي الطور الهايج بيطلع دخان من منخيره قمر شفته جاي عليها
وطلعت تجري وهو وراها وهو بيشتم ويزعق
بصوت عالي وقمر بتصوت لحد ما مسكها
من شعرها ودخل بيها اوضة علي جنب
1
قمر بخوف : وربنا فرح اختي وبعدين انا كنت وسط البنات يا باسم اهدي اهدي يا حبيبي
: ده انتي خليتي شكلي ك* يا بنت الكلب وانا صحبي بيقولي ايه ده دي المدااام يا ... بترقصي وتتقصعي بفخاادك دي …ةنزل بلقلم علي رجلها بكل قوته
قمر صوتت : خلاص عشاان خطري حقك عليااا توبة والله
باسم بشر بص حوليه : تؤ انا عارف ايه الي هيهمدك يا قمرر انا عارف دوااكي
والله ما هتحرك خلاص بقا يا باسم مينفعش عشان خطري
باااسم شد شعرها : تؤ متحوليششش ..
مراد كان قاعد يدخن بهدوء وهو بيخبط علي التربيزة بحركه رتيبه بصباعه وكأنه منتظر حاجه وفعلا مفيش كتير والفندوق كله بقا عبارة عن كحل بعد ما النور اتقطع فجأة وصوت ضرب نااار عااالي بشكل يخوف رشاشات كتير بتضرب في نفس الوقت ..
مراد ابتسم بشر داغر الوحيد الي بيخليه يطلع الجانب المظلم الي جواه ووقف برجوله منتظر دخوله والصاله كلها بتصوت ومها دموعها نزلت بخوف وهي بتنادي علي سيف ودمووع قلبها وقع في رجليها وتخشبت مكانها ..
والمحولات اشتغلت والاضاءة جت وكان داغر قدام مها وسيف الي راح لها يطمنها وجمبيها فارس
: اااااارحب ببن العمه مبارك يا فرخ امك عمتيي الغاليه مفيش مرحبابه يابن خوووي
سيف عض شفته ولسه هيتحرك في اتجاهه مها وقفت قدامه وبشراسه ولهجه صعيدي دفنتها مع الايام : من غير اهلا ولا سهلا عاايز ايه يا ود اخووي عمتك متبريه منك من غير ما تعرفكك خطفتي ولدي وعايزني ارحب بيك اتفووو علي المرا الي ربت رسلااان الديب لو كان عاايش كان فرغ فيك سلاحوووه وربنا الوكيل
داغر ابتسم بشر وهو بيبص لسيف : المرا الي ربت طلعت راچل خد حج رسلان الديب وغيره كتييير يا عمتي مش لمؤاخذة بتاع ورجه والوان وانا معيزش ترحاابك انا عاايز الي معاكي انا كت كفيكي شري لحد ما لعبتي بديلك معااي
1
مها بستغراب : تجصد ايه
1
سيف بغضب : امشي من هنا وخلينا نلعب علي ارضك وجبلك الي انت متحامي فيه ولي ليك مش هتاخده واعله ما في خيلك اركبه مش لما يكون ليك اصلاا
ندي بخوف : هي دموع فين
سيف لف بصدمه وخوف احتل قلبو : دموووع
ووووو كان نفسي اقفلها عليكم بس صعبتوا عليا …
7
سيف اتلفت حولين نفسه وهو بيصرخ بإسمها وداغر بيضحك بصوت عالي سيف لف له بغضب
داغر رفع ايده بسخرية : ماليش ذنب فيها دي
دموع دخلت بخوف واعصابها سايبه كانت رايحه تشوف اخبار الحجز والدنيا ضلمت وضرب النار اشتلغت ورجعت بخوف وهي بتدور علي سيف وخايفه
عليه لا دي مرعوبة وشفته واقف جريت عليها
يتبع.......
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا