رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الحادي و الثلاثون والثانى والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون بقلم هايدي الصعيدي
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الحادي و الثلاثون والثانى والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون بقلم هايدي الصعيدي
سيف صحي علي صوت انين دموع التعبان وهي نيمه في وضع البيبي ووشها احمر
سيف اتعدل بخوف وعدلها : دمووعي مالك يا بابا
دموع بصت له بتعب : مش عارفه يا سيف شكلي كترت شكولاته هههههههه عندي مغص
سيف باس خدودها بحنان وشفايفها برقة وهو بيمسح علي شعرها : يلا نرجع شقتنا هعملك حاجه دافيه وتاكلي وتخدي مسكن وهتبقي قمر يلا يا حبيبي قومي
دموع بضحكه : ونبي انت الي قمر
سيف ضحك برجوله وحضنها وقام بيها علي الحمام .
.
دموع بإحراج : خلاص يا سيف انا هاخد شور لوحدي
سيف بص لها بهدوء : انتي مفكره اني ممكن اقرف منك وانتي عيانه ودي حاجه غصب عنك
دموع دفنت وشها في رقبته : معلشي كده هكون مرتاحه اكتر عشان خطري
سيف اومأ وحب يديها مساحتها الشخصيه ونزلها في الحمام وخرج : تمام متقفليش الباب عليكي ..عندك فوط ولا لاأفضل الهدايا لأحبائكم
: سيييف
: مالك يا بابا ده سؤال عادي
: لقيت هنا باكت امبارح ناس بتفهم هههههههه
: تمام يلا يا حبيبي تحب اطلب لنا فطار ولا مالكيش نفس دلوقتيهدايا لمحبي الروايات
دموع بصت له بحب : لا خليها لما نرجع شقتنا عايزة اكل من ايديك
سيف عض شفته : استغلال بموت فيه
دموع ضحكت ودخل الحمام خدت شور وطلعت كان سيف لبس هدومه وقاعد طلب قهوة لحد ما تخرج
دموع بصت حوليها في الجناح وشافت الترتيبات وتنهدت بحزن سيف قرب منها حضنها من ضهرها
: متزعليش نفسك خفي انتي بس والمفاجأة الجايه هتكون من تحضيري
دموع لفت ليه وباست خده وسيف خد الفون : اما ارن علي عم المنقذ ده انا مش هحلوا
دموع بضحكه وهي بتلبس فستانها : بس يا سيف بقا بطل رخامه وبعدين انهاردة صبحيتهم لسه بدري بلاش تصحيهم دلوقتي
سيف بص لها بغيظ : عقبالك صبحيتك يااختي برضو لا
دموع بتمثيل : ااه سيف مش قدره بطني وجعاني اووي
سيف جري عليها وساب الفون من ايده : معلشي حقك عليا حبيبي يلا نمشي قدرة تمشي ولا اشيلك
دموع بصت له وهي ممثلة التعب : شيلني بطني وجعاني
سيف بخوف : لا تعالي هكشف لك ده اكيد من تأثير السق.وقفل بوقه بعد ما استوعب هو كان هيقول ايه
دموع بستغراب : تأثير ايه
سيف عنيه لمع فيها الغضب : احم النزيف الي حصل لك قبل كده ساعت الي حصل
دموع اومأت بعد ما بلعت غصتها : اه ممكن يلا شيلني يا بابا
سيف ملامحه لانت وقرب منها : نبض بابا يا غزالي..وشلها بين ايديه ودموع ابتسمت
خدو كل حاجتهم وطلعوا من الجناح ..
فارس صحي من النوم قبل ندي الي كانت ليلتها طويلة وفتح عنيه وغمضها وهو بيستوعب انها نايمه جمبه في حضنه وعرياانه وضحك بصووت عالي ..
ندي بهدوء : اكيد بتضحك علي فكرة قذرة جت في دماغك
فارس بص لها لقاها مغمضه عنيها : الي فهمني هههههههههههه
وتعدل بحماس : صباحية مباركه يا شبه
ندي ضحكت : صباحيه مغفلقه علي دماغي يلا ياض من هنا عايزة انام
فارس وقف : تنامي ايه بس يا فرسه ..ووصل الفون بتاعه علي السماعات البلوتوث الي في جدران الجناح وشغل اغنية بصوت عالي وهو بيغني ويرقص وندي بتضحك علي شكله وباين عليه الفرحه والحماس عنده الف
ندي اتكلمت ومسمعهاش قفل الصوت : بتقولي ايه
: بقولك انت جايب الطاقه دي منين انا مش قدرة اتحرك
فارس ضحك وهو بيخمس في وشها : الله اكبر عليا اهمدي عشان الحاجات دي بتتنظر
ندي ضحكت بصوت عالي وفارس قرب منها بهدوء وهو بياكلها بعنيه : صباح الندي علياا ..وهجم علي شفايفها
ندي ملحقتش ترد كان بلع كلامها بين شفايفه ولقت نفسها بتدوب وبتتعلق في رقبته فارس شدها ليه اكتر وايده وصلت لمؤخرتها وكان بيحسس علي جسمها بهياج
فتح رجليها ودخل ما بينهم ايد علي رقبتها وايد مسك رجولته بعد ما قلع البوكسر وداعب انوثتها بحركها سريعه ولسه شفايفه بتاكل شفايفها وخترقها بهدوء ..
ندي ئنت بوجع وهي بتنبت ضوفرها في ضهروا ..
فارس بشهوة : قطعيني يالبو* عشان كده كده مش هرحمك ..
وبدأ يتحرك جواها بسرعه وجنون وايده مش رحمه جسمها وشفايفه بتاكل في رقبتها وصدرها ورافع رجلها الشمال علي خصره عشان يوصل لاعمق نقطه فيها ..
وسمع صوت خبط عالي علي الباب : اصحييي يا منقذذذ هو انا المفروض اعمل حاجه يا سيف ..وضحكت دموع العاليه وهي بتقوله بس يا سيف يلا بينا بقا
سيف وهو خارج قال برضو ينكشه خبط علي الباب ومشي وهو شايل دموع
فارس ضحك بشخره : لا مع نفسسسسك يا برووو مش فاااتح ده انا قتيلها وبعدين ماانا بعمل اهو عقباااااااالك
ندي ضحكت علي كلام سيف وضحكت دموع وهي مفكرها ليلتها كانت بتنور زي حالاتها ..
فارس لقاها سرحت منه غمزه جامد خلاها صوتت : ركزززي يا روح امك انا هشتغل وانتي تعدي ولو غلطتي هعيد من الاول
ندي عضت شفتها وتعلقت في رقبته وهي حسه بالمتعه والشهوة : عيد من الاول يا فارسي
فارس زمجر بجنون وتحرك اسرع وهو بيشيلها وقام بيها وهي لسه متعلقه في رقبته ..
: قولي الكلمه الي اتفقنا عليها ساعت الحنه
: مش فكرها
فارس خبطها في الحيطه وحركها علي رجولته : خخخ اخلصي
: لاه
فارس ضربها بالقلم علي صدرها ومسكه بين صوابعه ومص حلامتها بسرعه وهياج ولسانه السخن بيداعبها
وسحب صدرها بين شفيفه وفلته وهو بيعضها براحه
ندي صرخت بمتعه ووجع : انت ني**ي يا فارسي
فارس زمجر وتحرك جواها اسرع : خخخخ تاني ..
ايه مش يلا نشوف باقي البلاوي السودة 🙂
في شقت صباح ملك فتحت الباب وشهقت بصدمه لما شافت الي بيخبط : انت بتعمل ايه هنا
: جاي لك انا قولتلك انتي عجباني وانا حابب اتعرف عليكي وانتي مدتنيش ريق سألت عنك وعرفت انك تبع فارس وجيت لحد عندك اهوو انا نادر البرازيلي صاحب فارس اديني فرصه ومش هتندمي
ملك افتكرت امبارح وهي طلعه من الصاله بعد ما حست بكتمه وسمعت صوت : بسس بسس يا انسه
ملك عقدت حواجبها بستغراب لكن مرديتش تلف وكملت طريقها وهي حطه ايدها علي بطنها بتهكم ..انسه ههئ
لحد ما وصلت شرفه بطل علي النيل غمضت عنيها وخدت نفس عميق وجسمها اترجف وبلعة غصتها
فتحت عنيها علي صوت كاس عصير بيتحط قدمها : ممكن نتعرف
ملك بصت له بصدمه : افندم
: حابب اتعرف عليكي من اول الفرح وانا عيني عليكي مش قادر ابعدها عيونك خطفتني وحابب اتعرف عليكي
ملك رجعت لوراه بخوف : ابعد عني يا استاذ انا مش عايزة اعرف حد ولا حد يعرفني ..ومشيت بسرعه وتوتر
ملك فاقت من شرودها علي صوت طرقعت صوابعه قدام وشها وضحكته الجميله : رووحتي مني فين عشان خطري فكري انا مش عارف انام من ساعت ما شوفتك
ملك بلعت ريقها وبعصبيه : اتفضل يا استاذ منها كده ميصحش جاي ورايه لحد بيتي انت مش معقول
: ليه مش معقول وانتي قولتيها لحد بيتك وحياتك انا اول مره اعملها وفكر اني ادخل البيت من بابه
ملك اتأملت شكله الجميل الرجولي هدومه طريقة كلامه
وبلعت غصتها : اتفضل من هنا انا والله مش مناسبه ليك
ربنا يكرمك بالاحسن
: احسن من البرائه الي في عيونك مظنش ..اهو شوفتي وبتتكسفي كمان ده انتي حاجه نادرة دلوقتي
ملك اتكسفت و اتوترت : يعني انت مستعد وعايز تتعرف عليا
: ااه اووي
: تمام انا وحده مطلقه بعد زواج فاشل دام سنتين اتعرفت علي واحد افشل من الاولاني واغتصبني
بدون سبب وحاليا انا حامل في الرابع من غير ما هو يعرف اتفضل بقا من هنا الله يبارك لك انا منفعكش
نادر فتح عنيه بصدمه وهو بيدور علي الكدب في عيونها مش لاقيه شاف كتير وعرف بنات اكتر سهرات وحفلات ومجون بس اول ما شفها خطفته وفي الاخر تكون كده
ملك ابتسمت بتهكم وجت تقفل الباب ..
: ميين يا بت يا ملك
: احم معرفش يا خالتي
نادر فاق من صدمته : احم صباحك عسل يا خالتي انا صاحب فارس جيت اطمن عليكي وشوف لو نقصك حاجه ..
صباح ابتسمت : ونبي اصيل زي صاحبك تسلملي يا امير
نادر ضحك من غير نفس : لا انا نادر يا قمر
صباح ضحكت : ونبي انت نادر فعلا يا واد يا عسل انت تعاله اشرب حاجه
: تسلميلي يا غاليه ده رقمي لو عوزتي اي حاجه في اي وقت كلميني متفكريش
: شالله يخليك
ومد لملك الكارت وهي لسه وقفه قدام الباب وستأذن ونزل وقبل ما ينزل همس : كلميني
: مالك يا بت متنحه كده ليه ..ودخلت المطبخ
ملك كانت لسه علي وقفتها وهي بصه للكارت وبتفكر
: هههه ما الدنيا حلوة اهو وزباين طلعه ونزله خالتك ام قرنين مسرحاكي اهو وعايزه تلبسيها فياا
ملك شهقت بخوف ورجعت لوراه : يا خالتيييييي
صباح طلعت تجري من المطبخ علي صوت صرختها وفي ايدها المغرفه : فيي ... هوووو انت جييييت والله جااابك تعالاااااالي
وجريت علي حسين جرته من لياقت القميصه وقفلت الباب وراها
حسين نطر ايدها : اوووعي ايدك يا ست انتي عشان مرتكبش فيكي جناايه علي الصبح
صباح نزلت ضرب فيه بالمغرفه وفين يوجعك : جناااايه يا نااقص يا وااطي يا بن الكلب بتغتصب البت يا ووووسخ هقووول ايه ماانت طول عمرك بتستقوي علي الحريم يا عرررة الرجاااله ..وبتضرب فيه مع كل كلمه
حسين مكنش ملاحق علي ضربتها السريعه وبغضب : وربنا همد ايديييي عليكي وانتي وليه قد امييي
صباح دبته وحده علي دماغه : اخررررص يا نطع وليك عين تتكلم ده انا هدخل فيك مؤبد يا روووح امك فكر ارفع ايدك وانا والي خلق الخلق هكون قطعهالك وحطاها في زورك الي بينعر ده يا جحش ..
حسين كان بيتلدلد مع كل ضرب لحد ما المغرفه الي في ايدها اتكسرت علي جسمه جريت مسكت عصاية المكنسه ونزلت فيه ضرب وحسين مش ملاحق عليها
يروح كده تروح وراه
: جتك البلاي راجل شبه الخرتيت البت دي انت لو مكتبتش عليها والي في بطنها اتكتب علي اسمك انا مش هرحمك والله لاخصيك وريح الحريم من امثالك يا بن باتعه
: يلا يا مراا يا قادرة من هنا مش كااتب علي حد انا واعلي ما في خيلكم اركبواا عندكم المحاكم وروحي لفي بيها ..
وزق صباح بعيد عنه وملك وقفه مصدومه بصلها بصه رعبتها : ماشي يا ملك وربي ما هحلك ..
وفتح الباب ونزل صباح قعدت علي الكرسي بهدت حيل ودموعها نزلت لاول مره من سنين : كسرتي عيني وضهري يا ملك لما قبلتيها علي نفسك وخلتيه فلت بعملته اعمل ايه بس يا ربي اعمل ايه مش هيرضي يتجوزك لوي دراع ده ابن كلب وانا عرفاه
ملك بصت لها بقهر ودخلت اوضتها نامت علي السرير ودموعها نزلت في صمت ..
.......
سيف رجع بدموع الشقه نيمها علي السرير بهدوء وخلعها الشوز الي ف رجلها : ثواني يا بابا
وراح المطبخ عملها مشروب سخن ودخل شافها مغيرة فستانها ولبسه قميص واسع طويل ومريح وسنده راسها علي تاج السرير ومغمضه عنيها ..
سيف ابتسم لها بحب وقرب منها : خدي يا حبيبي اشربي ده هاخد شور لحد ما تخلصيه اووكي
دموع خدت منه المج وباست ايده برقه : ربنا يخليك ليا يا سيف وميحرمنيش من حنانك ولا اهتمامك يا حبيبي
سيف ابتسم بحب وباس دماغها وربت علي شعرها بحنان ودخل ياخد شور ..
سيف طلع من الحمام دخل المطبخ بعد ما لبس بنطلون بيتي ووقف يحضر لها فطار وهو سرحان وبيفكر
: الي واخد عقلك يتهني يا سيف
سيف ابتسم بخفوت وقرب منها دفن وشه في رقبتها وضمها لصدرة جامد : محدش غيرك واخد عقلي يا دموع خطفتيني من اول مره شوفتك فيها
بعد عنها وبص له بحب وهو ماسك وشها بين كفوفه : انتي بجد بتحبيني يا دموع متاكده من مشاعرك ولا عشان طالعه من علاقة دمرت نفسيتك ووهمتي نفسك
ان ده حب انا عايزك تتيقني من مشاعرك دي انا ...هدايا لمحبي الروايات
دموع حطت ايدها علي شفيفه : ايه الي خلاك تقول كده وانا مش وهمه نفسي انا عارفه انا حسه بإيه يا بابا وبعدين انت بتقول كده عشان مسلمتش ليك من بدري ولا ايه جاب الفكرة دي في دماغك ..
سيف حط ايده علي خصرها ورفعها قعده علي التربيزة قدامه ومسح شعرها بحنان : اولا لو قعدت عمر علي عمرك من غير ما تسلمي لي انا مكنتش هضايق يكفيني وجودك ثانيا حابب اطمن اكتر انتي مش متخيلة انا عديت بإيه فلما القيك معايه وكمان بتحبيني ده صعب اني استوعبه خايف يا دموع افوق علي كبوس وانا لما صدقت قلبي ارتاح ...
دموع لفت ايدها حولين رقبته وبلعت غصتها : بحبك بحبك يا سيف صدقني مفيش وجع مفيش خوف مفيش كوابيس كله انتهي يا حبيبي انا معاك انا ليك استوعب براحتك مش همل من اني بقولك بحبك لحد ما تصدق يا عيوني دمووع خاصت سيف دموع ليك دموع مراتك دموع حببتك صح ..
سيف ضحك علي اخر كلمه ونكش شعرها وهي ضحكت معاه
دموع غنت وهي بتضحك : يا واد يا تقيل يا مشيبنى
يااااااااااااه دنا بالى طويل وانت انت عاجبنى بس يا ابنى
بلاش تتعبني عشان عمرك ما هتغلبنى.......
عنده برود اعصاب
اسماله ولا جراح بريطاني
سيف كتم ضحكته : لا يروح امك رسام فرنساوي
دموع بضحكه : عاادي مش هتغلبني برضو نفسي طويل ده انا كنت عايشه مع ..وسكتت وبلعت ريقها
سيف محبش يحبكها معاها : تلاجة ميتين هههههههههههه
علي رأي فارس وبقي مسكي لسانك بعد كده يختيي
يلا عشان تاكلي وتخدي المسكن عشان عندي مشوار نامي شوية لحد ما ارجع..
دموع قلبت شفتها وبهمس : هتروح فين خليك معاايه
: عايز اقولك انا لو عديت بس كده من قدام المقابر هيطلع يسب لي وينام تاني اتلهيت الفترة الي فاتت
ومكنتش بروح ليوسف زمانه بيقول مرا خدتك مني
يا سيلفر مكنش العشم يا صاحبي
دموع قربت حضنته : ربنا يرحمه يا حبيبي طول ماانت بترتاح لما تزوره يلا غير و روح ليه
سيف باس دماغها : هبقا اخدك معايه في مره وهاخد ونروح لام سيف مراته مريم هتحبيها وولدته كمان
: انا اروح معاك اخر الدنيا يا سيف لو دي حاجه هتفرحك
سيف بص له بحب وعيونه قالت كتير هو عايزها تحبه وتكون متاكده من حبه ليها مش بكلامه وكلمة بحبك وبعشقك لا بإفعاله وهيجي وقت وينطقها كلمة بحبك
اصعب كلمة علي لسانه بس هو مهوس بيها ...
سيف غير هدومه بعد ما اكل معاها وداها مسكن ولبس ونازل : هتكوني كويسه انا مش هتأخر عليكي
دموع اومأت : اه يا حبيبي متقلقش انا كويسه
سيف خد شفايفها في بوسه رقيقه ونزل ركب العربية وطلع علي المقابر زار يوسف وحكاله كل حاجه حصلت
معاه كالعادة ...
دموع دخلت الاوضة ومسكت الفون ورنت علي ملك : ايه يا كوكي عامله ايه انهاردة
: كويسة يا دموع
: مال صوتك
: حسين كان لسه هنا وخالتي اتخانقت معاه وقال انه مش هيكتب عليا واعلي ما في خيلكم اركبوا وقدمكم المحاكم خالتي قعدت تعيط لاول مره اشوفها بتعيط يا دموع يا رب اموت ورتاح يا رب خدني ونبي ..
دموع بغصه : اهدي يا حببتي اهدي خير انشالله متقوليش كده بعد الشر عنك
: هو في شر اكتر من الي انا فيه ده يا دموع
: عوض ربنا يا ملك كبير خليكي وثقه في كده ونشالله ربنا هيعوضك قومي صلي ركعتين وانا هشوف سيف وجيالك ..
: ماشي يا دموع سلام ..
دموع وقفت غيرة هدومها وتصلت بسيف الي طلع من المقابر وكان رايح مشوار تاني : ايه وحشتك
: مووت
: بلاش بكش يا دموعي
: انت بتوحشني وانت جمبي يا سيف عيوني مش بتشبع منك
: هههههههه قلبي يا غزال
: قلبك قلبك ولا نص نص
: اممم مش عارف يمكن نص نص
: ونبي
: هههههههه عايزة ايه يا بت
: انا عايزة اروح عند صبوحه شوية خلص مشوارك وتعاله خدني هروح بتاكسي اوكي
: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك ولو في اي حاجه كلميني
: ماشي يا عيوني وانت كمان خالي بالك من نفسك يا سيف ومتتأخرش عليا
: ماشي يا غاليه سلام
دموع خدت شنطتها ونزلت وقفت تاكس وراحت علي الحارة ونزلت تمشي بكل ثقة وهي رافعه راسها يحق لها مرات سيف القاضي شافت ام حسين قاعده بتبص له بغل ...بصت لها من فوق لتحت وضحكت بسخريه
وكملت طريقها وهي بترفع شعرها والخاتم الالماظ
بيبرق في صباعها ..
راحت بيت صبوحه خبطت وملك فتحت لها وصباح كانت لبسه ونزله تودي الصبحية لندي بعد ما اتصلت بيها
وعرفت انها راحت فيلا سالم الالفي
: مساء الخير يا صبوحه رايحه لندي ولا ايه
: مساكي عسل يا دموع اومال سيف فين اه هروح اشقر عليها وشوفها عمله ايه ورد علي طول كويس انك جيتي اقعدي مع ملك بقا لحد ما ارجع
: سيف في مشوار استني اما يجي ويوصلك
: لا ما حبيب قلبي قالي هبعتلك سواق يخدك .. هو بيزمر شكله جيه تحت يلا سلام خلي بالكم من نفسيكم
دموع اومأت ومسكت ايد ملك وقعدت بيها : قولي لي بقا ايه الي حصل براحه
: الصبح الباب خبط وطلع واحد صاحب فارس كان عايز يتعرف عليا امبارح في الفرح وانا مشيت وسبته انهاردة لقيته واقف علي الباب وبرضو عايز يتعرف والجو ده قلتلو انا منفعش ليك وعرفته ظروفي وبرضو ساب الكارت بتاعه قبل ما يمشي وقالي كلميني
دموع بقلق : مين ده وبعدين لا بلاش انا خايفه عليكي احسن يكون عايز يستغلك ولا يضحك عليكي زي الكلب التاني
: والله يا دموع مش عارفه كل الي بقع فيهم كلاب وعايزين يستغلوني والله ما بعمل حاجه غلط ولما
غلطت خدت علي دمااي ضربه مش هقوم منها العمر كله
: بس يا حببتي متقوليش كده كلنا بني ادمين والبني ادم خطاء المهم الي يرجع ويتوب ويندم علي غلطه ميتمداش المهم وبعدين
: الشب ده نزل من هنا ولقيته طالع زي التور الهايج ماانتي خلتك مسرحاكي اهو وزباين طلعه ونزله
وعايزين تلبسوهالي
: الكلب الواطي عمره ما هيتغير ولا هيندم وبعدين
: راحت خالتي سحباه ونزلت فيه ضرب وفين يوجعك وبرضو الي فيه فيه وقال الي قاله ونزل بيقولي مش هرحمك
دموع وقفت وملك بصت لها بستغراب : انتي رايحه فين
: رايحه اتكلم معاه انا السبب في الي انتي فيه وهحاول معاه يمكن يفوق ويصلح غلطه
: بلاش ونبي يا دموع هو ده الي عايزو قالي خلي الي كنت سبب في الي انتي فيه تيجي وترجاني وساعتها هفكر بلاش عشان خطري تروحي ده بني ادم غبي
: متخفيش مش هيقدر يعملي حاجه وبعدين لو انا هروح وتحايل عليه يصلح غلطه وهيرضي انا مش هتردد خمسه وجيه متخفيش رني عليه كده شوفيه فين
....
سيف راح المستشفي الي كانت فيه دموع عشان يشوف الدكتور الي كان متابع حالتها ويشوف اذا كان النزيف والاجهاض الي حصل لها ليه تأثير سلبي عليها ولا لا
وصل المستشفي وتكلم مع الدكتور الي طلع حالتها من علي الكمبيوتر وفهموا الاضرار الي حصلت لها وايه تأثيره علي الحمل والولادة بعد كده وسيف اتفق معاه انه هيجيبها في اقرب وقت تعمل فحص وتفق معاه
انه ميعرفهاش انها اجهضت قبل كده وسلم علي
الدكتور ومشي ..وهو خارج قابل الممرضه الي
كانت مع دموع ومتابعه حالتها في شقت فارس
: استاذ سيف مش معقول طمني عليك ومدام دموع عامله ايه دلوقتي
: اذيك يا مدام دموع بخير الحمدلله
: خير في حاجه معاكم هنا
: لا ابدا انا كنت جاي بس اعرف حالة دموع من الدكتور لانها كانت تعبانه شويه لما جت لها الشهريه قولت يمكن ده بسبب الاجهاض الي حصل لها
: خير انشالله هو حضرتك اتجوزتها
: اها اتجوزنا عقبال اولادك
: الف مليون مبروك والله فرحت له من قلبي ربنا يبارك لكم يارب وتفرحوا بإطفالكم ..
وقف سيف دردش معاها خمس دقايق وطلع من المستشفي وشه باهت وسرحان وبيفكر في كلام الدكتور والممرضة
وصل الحارة وشاف دموع طالعه من بيت حسين وملامحها متتفسرش غمض عنيه وفتحها وهو مصدوم
ايه الي وداها عنده ..
دموع بعد ما ملك اتصلت علي حسين وعرفت انه في الشقه قفلت السكه في وشه ونزلت دخلت البيت وطلع علي الشقه بسرعه وخبطت الباب بعصبيه
: اااايه ايييه يالي بتخبط ..فتح الباب وتصدم وبعدين ضحك بسخرية ...اهلا اهلا مدام سيف القاضي منوراني خير يا رب
: ولا اهلا ولا سهلا انا بس عايزه اسألك سؤال انت جبت الحقارة وقلة الاصل دي من فين انت مش بتتغير ليه مش بتتعلم ليه من غلطك ليه مش بتوب وتندم وتبص
علي الي في ايدك ليه بتبص تحت رجلك دمرتني ودمرت عيله صغيره مشفتش حاجه من الدنيا انا مش جايه افتح في القديم ولا اقولك انت عملت فيا ايه بس ليه ليه ملك ذنبها ايه استغلتها وستغليت طيبتها وجهلها عشان تعرف تتجسس عليا وتعرف اخباري طول عمرك ندل وملكش امان وبعدين اغتصبتها وحملت منك واحد غيرك بعد ما ابنك ضااع وقتلته بإيدك تقول ده عوض ربنا دي اشارة
عشان اتوب وفتح صفحه جديدة مع بنت غلبانه زي دي اتكتب عليها الشقي العمر كله مهو الي يعشرك شقي وتكتب عليه المرار بس ادي الله وادي حكمته فوووق
فوووق قبل فوات الاوان
: انتي عايزة ايه
: عايزة دم جوزي ميضعش هدر بعد ما خليته يتنازل علي قضيتك عشان تطلع تكتب علي الغلبانه دي وتربي
ابنك وانت طول عمرك بتتشحطف علي ضفر عيل موت ابني منك لله بس عارف هما مخبين عني انه اجهضت عشان مزعلش بس انا عرفت حسيت وفهمت وسمعتهم
بس عارف انا مش زعلانه والله ما زعلانه وعسي اتكرهوا شئ وهو خير لكم الطفل ده لو فضل كان ربطني بيك وانا مش عايزة اي شئ يربطني بيك لانك ما تستهلش
: ما تحترم نفسك يا بت انتي هتخيبي ولا ايه سبع البرمبه مديكي دفعة شجاعه ولا ايه اوعي تنسي نفسك وانت مزلوله تحت رجلي زي الكلبه يا دموووع اجيب
اجلك ومحدش يهمني
دموع بعصبيه : اتفوووو عليك بتتشطر علي الي اضعف منك مبتعرفش تتشطر غير علي الحريم سيرة جوزي متجيش علي لسانك الزفر وقولك حاجه وربي لاجوز
ملك لسيد سيدك وخليك انت كده عايش في زبالتك
يا كلب انا غلطانه جاي اتكلم معاك فكرتك بقيت بني ادم وتغيرت بعد عملتك السودة
دموع كل ده كانت بتتكلم وهي وقفه علي الباب حسين بيمد ايده عايز يمسك رقبتها رجعت لوراه بسرعه وملحقش يمسك غير الاسكرف الي لفه علي رقبتها
عشان عضات سيف ..
حسين شاف منظر رقبتها وبهت مكانه وهي بصت له من
بقرف ونزلت تجري وهي مش طايقه منظره وكل ماده بتكرهوا اكتر وبتتمني لو تطلع بروحه النجسه ..
روحت شقت صباح وملك كانت رايحه جايه بتاكل في ضوفرها دموع دخلت وجريت عليها : هاا عملتي ايه قالك ايه يا دموع مالك
دموع اجهشت في العياط : حقك عليا انا السبب ده لني ادم قذر انا ورطتك معاه ده عمره ما هيتغير سمحيني
ملك حضنتها ودموعها نزلت وغمضت عنيها بخوف بطنها بدأت تظهر ومش عارفه تعمل ايه وفكرت تكلم نادر فعلا
تليفون دموع رن مسحت عنيها : احم ايوة يا حبيبي فينك
: انا تحت انزلي ..وقفل
دموع استغربت نبرة صوته بس هزت دماغه بالنفي وراحت غسلت وشها : يلا يا ملك تعالي معايه هخليه يودينا عند ندي نسلم عليها ورجعي مع صبوحه متقعديش لوحدك
ملك اومأت بشرود ودخلت تلبس وفتحت التليفون نقلت رقم نادر البرازيلي وبعتت له مسدچ : انا ملك
ولبست درس واسع ولفت حجابها وحطت ميك اب بسيط تداري بيه ملامحها المطفيه وطلعت
دموع نزلت معاها وهي لحد دلوقتي جسمها بيرتجف من كم الاشمئزاز الي حسه بيه وطلعت علي اول الحارة لقت سيف واقف قدام العربية بيدخن بشرود وملامحه متتفسرش بص له وبص لملك ببرود وركب العربية
دموع قعدت جمبيه : مالك
: ماليش
دموع اومأت : طب ودينا نسلم علي ندي وملك هتبقا ترجع مع صبوحه هي في الفيلا ..
سيف اومأ من غير كلام ودموع مش عارفه ماله بس قالت في نفسه يمكن لما زار صاحبه مواجعه اتقلبت
ولما تروح هتبقا تراضيه
سيف وصل بيهم الفيلا دخل سلموا علي كل الموجودين ودموع حضنت ندي وسلمت علي فارس الي وشه منور والفرحه مش سيعاه ..
دموع قعدت جمب ياسمين : ايه يا سو اخبارك وتميم عامل ايه دلوقتي
: كويس يا حببتي الحمدلله ربنا يرجعوا ليا بسلامه
: ايوة بقا يا رومانسي
ياسمين ضحكت بخجل وندي قربت منهم وهي رجليها مخصمين بعض وبتمشي علي مهلها
دموع كتمت ضحكتها وبصت لفارس الي مركز علي مشيتها ومبتسم بغرور ومقدرتش تكتم ضحكتها اكتر
وفارس ضحك معاها..
فارس بضحكه : علي مهلك يا فرسه
ندي بصت لفارس بعصبيه وضربت دموع : بتضحكي علي ايه يا حيوانه ايه محصلش فيكي الي حصل فيا
دموع بخفوت : صاحبتك زارتني امبارح
ندي بصدمه : يا عيني علي بختك المايل يا سيف يا اخوية ..عشان كده وشك اصفر
دموع اومأت هي عارفه وشها اصفر ليه : المهم انتي عامله ايه مرتاحه مع فارس
: والله زي مااناي شايفه كده طاهرني ابن مها هههههههه
: الله يحرقك يا سافله
: معلشي معلشي عدوة تم انتقالها عبر الحيوانات المنوية الي طرشتها من امبارح
دموع ضحكت بصوت عالي وسيف كان قاعد جواه نار وشافها بتضحك ولا في بالها وعنيه كانت حمرا دم
هو مش عايز يسألها هو عايزها تجي من نفسها
تقوله حصل كذا وكذا هو اداها الثقه ومش عايز
يفكر كفاية عليه الي عرفه من الممرضة
....
: والله كنت متاكده انكم هتتجوزه فارس بيه كان بيحاول علي قد ما يقدر وكمان بعد ما سمعت التسجيل الي عملوا ليك تقريبا وهي رأيها تغير 360 درجه
سيف بستغراب : تسجيل ايه ده الي عملوا
الممرضة اتوترت : يوم الخناقه بتاعتكم انتو رحتوا مشوار وهو راح معاك رجع مسجلك ربنا يكرمه بيحبك وبيعز مدام دموع اوي وكان بيحاول يساعدكم
سيف افتكر الي حصل يومها ولما حط قاله خلي الغون جمبك بحجة الفلاش الي نوره وجز علي اسنانه وستأذن من الممرضة ومشي
.....
مها بهدوء :
مها بهدوء : مالك يا سيف عيونك حمرا ليه
: مفيش يا ماما مصدع شوية
فارس قرب من البنات وبخفوت : هو مال سيف يا وزتي
: مش عارفه والله يا فارس نازل كويس راح يزور يوسف رجع كده
: اممم مش عارف بس غريبه ده بيجي من هناك رايق ده انا بسلم عليه رد عليا بالعافيه
: انا هقوم اعمل له قهوة وشوف مالو
وقفت دموع : هعملك قهوة عشان الصداع الي عندك
مها : المطبخ اخر الطرقه يمين يا حببتي البيت بيتك براحتك
دموع باست خدها وخرجت وسيف خرج وراها فضل واقف وراها وهو ساند علي باب المطبخ ومتابعها بهدوء
وصل له مسدچ فتاحها وعيونه بقا فيها جحيم مشتعل
الرساله كانت صورة حسين وهو حاطت اسكرف دموع علي منخيره وكاتب تحتيها ..علم كلبتك عليك بدل مهي رجعه لسيدها الاولاني
دموع لفت علي الصوت وشفته ماسك الفون وعنيه فيها غضب وفكه متصلب ولسه هتقرب منه سيف قفل الفون وتنحنح : احم مالك وشك اصفر ليه كده
: مفيش شوية ارهاق انت مالك
: قولت مصدع
: الف سلامه احله فنجان قهوة لعيونك
: طليقك اتعرضلك تاني ولا حد كلمك تاني انهاردة
دموع هزت دماغها بخوف : لا ابدا
: يعني متكلمتيش مع حسين ولا هو كلمك عرفيني
دموع خافت تعرفه ويزعل منه ولجأت للكدب : لا انا ولا عايزه اكلمه ولا عايزاه يكلمني
: متأكده
: اااه متأكده هو في ايه يا سيف
سيف بغضب : خخخخخخ في انك بتكدبي عليا يا بنت *** الكلب هو انا مش قولتلك متكدبيش عليا واني اديتك الثقه بلاش تخونيها بلاش الضربه تيجي منك ....اتفضليييييي شوووووفي حتت خو* مستنضفش البسه شبشب في رجلي بيقووووولي ايه
ووراها الصورة والكلام الي تحتيها دموع برقة بصدمه وعنيها اتملت دموع وبنفس الخوف والتهور ومن غير تفكير ..
: ده اسكرف قديم وانا مالي متعملش مشكله يا سيف
سيف بهت وبص له بصدمه : انتي مصممه ده انا شيفك بعنيا خرجه من البيت عنده اول ما وصلت الحارة
دموع عيطت : والله كنت بكلمه علي موضوع ملك
سيف بغضب : دينك علي دينها انااااا مااالي مقولتليش ليه معرفتنيش ليه بيقولي علم كلبتك عليك بدل مهي رجعه لسدها الاولاني ...وقرب منها بغضب مسك شعرها ..رجعه لسيدك الاولاني يا دمووع هنتي
نفسك وهنتيني معاكي ليه
دموع كانت مصدومه من صوته وطريقته الي اول مره تشوفها : سيف انت بتشك فيا انت مخوني زيه شفتني طلعه من هناك وفهمت لي الغلط زيه
سيف عض شفته بغضب ولكم الحيطه جمبيها مره واتنين وتلاته وهو بيردد : اخرصي اخرصي قولتلك الف مره متشبهنيش بيه ومتجمعنيش معه في جمله وحده انتي مبتفهميييش ليه
فارس قرب منهم والباقين وراه : في ايه يا سيف صوتكم عالي ليه
: اخرص انت التاني يا خو* انا مش طيقك سجلتلي يا فارس وسمعتها ..وبص لدموع ..صعبت عليكي هاا اتجوزتيني شفقه وانتي سمعاني ببكي علي الاطلال وعلي حبي الضااايع مانا بقول ازاي كانت بتبص لي
بقرف ومش طيقاني وبعديها بكام يوم بتنام وتصحي تشهق بحبي رتبتوا وخططوا ونفذتوا ونا زي الخروف
دموع بصوت عالي : اسكككت يا سيف كفاايه
: صوووتك ميعلااااش ومتفكريش روحتك لطليقك انا هعديها بالسااهل اين كان السبب انتي لغتيني لغتيييييني
وركبتيلي قروون يا كلبة سيدها
دموع حطت ايدها علي ودانها ومش عايزة تسمع منه اكتر
ملك ادخلت وهي بتعيط علي حال دموع : انا السبب انا السبب راحت له عشان انا السبب حسين اغتصبني يوم ما روحت اولع في اللوحات الي كانت في شقتك وانا دلوقتي حامل منه
ندي شهقت بصدمه هي وياسمين ومها وصباح وقفه ده كله بتسمع وسالم متدخلش وطلع غرفته لما سمع صوتهم
سيف بص لدموع : علي اساس اني مش هي دي الي كانت بيخونك معاها يا ست المُصلحه
صباح ببرود : لم لسانك يا سيف واهدي ومتخليش النفس تشيل
سيف كان مش قادر يتحكم في غضبه ولا لسانه : متشيل ولا تتفلق محدش بقا فارق
دموع بعياط : سيف افهمني
: مش عايز افهم ولا اسمع ولا عايز اشوف وشك تاني اصلا
دموع بغضب من كلامه : هو فيه ليه الي انت عمله ده كله شوفتني اترميت في حضنه ولا طلعتني من سريره ما تفوووق وتعرف انت بتقول ايه انا زهقت وقرفت ليه كلكم شيفني خاينه ...هو انا للدرجة دي وحشه وبان اني ست مش مظبوطه و
سيف بغضب ضربها علي شفايفها بضهر ايده : قولتلك اقفل ك* ام الخراره دي مبتفهميش متتكلميش قولتلك
متجمعنيش معاه ومصممه قولتلك متكدبيش عليا وكدبتي قولت و قولت وقولت وفاهمت وحايلت
وراعيت حالتك ومطلبتش حقي منك مع انك كنتي قدامي وقدر اخده بالزوق والعافيه قولت اعملك بنتي واصحبك وتعرف عليكي من اول وجديد ومشي معاك خطوه خطوه وعوضك من كل الحرمان الي شوفتيه
خلتيني في الاخر راجل خو* مش قادر
احكمك
دموع حطت ايدها علي بوقها بصدمه وشافت الدم غرق صوابعها وكانت بتسمع كلامه الي نازل زي السكاكين علي قلبها وببرود : طلقني يا سيف روح شوف حالك مع وحده بتفهم مش زي بترعيك ومش بتكدب عليك
وبتديك حقك مش معقده نفسيا زي يلا يلا روح
اتوكل علي الله عشان انا وحشه دلوقتي اقولك
حاجه انا اصلا مبحبكش وكنت وهمه نفسي
فعلا كنت وهمه نفسي براجل بيحبني وبيثق
فيا ومهما اغلط عمره ما هيجرحني ولا هيمد
ايده عليا كلكم زي بعض ..
سيف ابتسم بسخرية ووجع احتل قلبه : بس للاسف انا حبيتك يا دموع عشقتك من كل قلبي انتي..
وغمض عنيه بحزن وبلع غصته وسبها وخرج من غير ما يبص له ..
دموع قعدت في الارض وهي مش قادر تتحكم في اعصابها ونهارت في بكي مرير وبتصرخ بعويل
ندي قربت حضنتها هي وياسمين : كان هينطقها كان هيقولها كان هيطلقني ...راح فين مشي وسبني ليه
هو مش عارف اني مبعرفش انام من غيره مبعرفش
اكمل يومي غير لما اصحي وشوفه جمبي هو ليه
شك فيا هو انا وحشه يا ندي قالي بحبك وبعشقك
دلوقتي بعد ما الدنيا باظت طب كان قالها ليه وحرق
قلبي اااااااه انا عايزة سيف يا فارس عشان خطري
مش انت ديما بتساعدني شوفه ونبي راح فين قوله
دموع بتقولك ارجع وهتعملك الي انت عايزو ..
وقامت وقفت بسرعه تجري وراه : يا سييييف يا سييييف
صباح مسكتها : تعااالي خلاص مشي ايه هتجري وراه في الشوارع ...خديها يا ياسمين انتي وندي ودخلوا يلا
فارس كان واقف مكانه باصص في الارض وقلبه وجعه علي دموع وعلي اخوه الغبي الي مش بيعرف يمسك لسانه وعلي فرحته الي متمتش ..
ملك كانت وقفه قدامه وبتعيط قرب منها : اهدي يا حزينه اهدي ده انتي ابنك هينزل مكلدم وشه بطريقه
عكره زي ابوه ابن العر* الي خربها
ملك زادت بكي : انا نفسي ينزل ورتاح منه ومن ابوه الكلب انا السبب في كل الي بيحصل ده
: لا هو الفقر عارف صحابه يامه انتي ملكيش دعوة
ملك شهقت وبتسمت غصب عنها بسبب كلامه : صحبك عايز مني ايه
: صاحبي مين
: نادر البرزيلي
: احا وانتي عرفتيه من فين ده
: عكسني امبارح وانهاردة جيه عند البيت ومصمم يتعرف عليا وبيقولي اول مره تحصل ويبقا عايز
يدخل البيت من بابه ولما خالتي طلعت قالها انه
صاحبك ولو عازت حاجه تكلمه عرفتوا حالتي
وبرضو ساب الكارت وقبل ما يمشي قالي
كلميني
فارس طلع الفون من جيبه ورن عليه : تعالي لي الفيلا عاايزك دلوقتي سلام ..
: هتعمل ايه يا فارس اوعي ونبي تعمل مشكله انا قولت اعرفك بس
: متخفيش روحي اغسلي وشك وهو جاي دلوقتي اقعدي وتكلمي معاه والله لو عجبه الوضع يبقا ربنا
بيحبك وغورتي من وش حسين والواد ده بعيد بقا
عن ان احنا بتوع سهرات وحفلات وشرب بس لو حبينا بنخلص وهو اكيد شاف حاجه فيكي مشفهاش في بنات كتير ..
: بتهزر
: هو ده وقت يسمح بالهزار يا روح امك امشي يا بت من وشي يلا اما اروح اشوف دموع ..
ملك اومأت وحطت ايدها علي بطنها بأمل وبتدعي ربنا من كل قلبها يعديها علي خير ..
مها كانت قعده مع صباح وبيتكلموا بهدوء
وندي وياسمين بيحاولوا يهدوا دموع الي رنت علي سيف مش بيرد ...
دموع بخنقه : طب هو راح فين طيب
: كنت سألتي نفسك قبل ما تقوليلو روح
: اهدي يا ندي متزوديش عليها
: اهدي ايه هو ايه البرود الي انتو فيه ده و هي كانت رايحه لطليقها ليه من الاساس من غير ما تعرف حد
دموع بعصبيه : انتي بتستهبلي صح
: اه بستهبل طول ما قبلتها علي نفسها وسكتت ليه يبقا تستاهل طول ما حدش دخلني في الموضوع ومعرفتونيش حاجه كأن عدوه ولا غريبه
يبقا ميهمنيش وبعدين هي كانت امي
اشتكتلك صباح غلبت في حسين
عشان تروحي انتي ليه مصممه
يكون ليه وجود في حياتك
الجديده دمرتي حياتك
بايدك وهتفضلي طول
عمرك غبيه ومتسرعه
دموع انهارت في البكي : انتي عايزة مني ايه ليه مش فهمني حصل لها كده بسببي والله حصل لها كده عشان ساعدتني وفي الاول استغلها عشان يتجسس عليا انا
السبب دي عيلة متعرفش لؤم او خبث وتضحك عليها
ندي بلعت غصتها وبصت النحية التانيه وهي حسه قلبها مقسوم نصين علي ملك الي بتقع من هم لهم اكبر
ياسمين حضنت دموع : اهدي يا حببتي كفاية هيرجع يعني هيروح فين وبعدين سيف بيحبك قال كده من غيرته عليكي صدقيني
دموع بقهر : انا قلتلو مش بحبك
ياسمين : كلام وقت غضب مالوش لازمه وهو اكيد فاهم كده
: قلبتوها محزنه ياولاد الكلب تاني يوم فرحي
قالها فارس وقعد جمب دموع : نفسي دموعك تخلص ويجيلك تصحر في احزانك عشان اموت مرتاح
دموع بخفوت : بعد الشر عنك يا فارس انا حلوة متقلقش
: حلوة ايه بس ده انت قمر متعيطيش اكتر من كده عيونك هتختفي
: تختفي بقا ولا تتعمي كله زي بعضه
: اخص عليكي بنت نوتي كتدعيش علي نفسك وبعدين ده سيف يعني حد يعيط علي سيف
ندي ببرود : لا نعيط عليك انت يا نحنوح
فارس بص له بقرف وزقها برجله من علي السرير : غوري يابت من وشي عيله بومه بتفولي عليا يوم صبحيتي اجري هاتي عصير لستك دموع يلا اجري من هنا
ندي وقفت من علي الارض : انت قد الزقه دي
فارس غمز لها : انا قد اي زقه تجي اوريكي
ندي بلعة رقها : هعملك للمون يا دموع يروق اعصابك
دموع بصت له بصدمه وبصت لفارس : انت عرفت تسكتها ازاي
فارس ضحك : قدرات يا بنتي هههههههههههه
ياسمين ضحكت : اخوية الملاك
دموع افتكرت الايام دي وتاهت في الذكريات اول مره شافته اول مره اتكلموا الحزن الي كان مالي عيونه وملامحه المطفيه كلامه معاها نظراته اهتمامه
وفكرت كان بيبقا حاسس بإيه وهي مع جوزها
قدامه وكشرت بوجع وبلعت غصتها وبصت لفارس
وهي حسه انها بتتخنق
: احسن يكون راح ليه يا فارس
: متقلقيش هيروح يقوله مراتي كانت بتعمل ايه عندك لا مظنش ممكن يكون راح ليوسف
: طب ماتروح تشوفه ونبي
: حاضر جاي واحد صاحبي هقبلوا واول ما يمشي هروح اشوفه مع انه مش طايقني هو عرف من فين
: مش عارفه
: يلا المهم دلوقتي هتصلحيه ازاي بعد الي قولتيه ده انتي فشختي قلبه
دموع بغصه : انا مش فكره نص الي قولته اصلا انا وجعته للدرجة دي
: امممم ربنا يستر بقا
: يلا نازل خمسه وجاي لك
ياسمين تليفونها رن وكنسلت بس دموع لمحت الاسم : قفلتي ليه روحي ردي علي خطيبك انا حلوة هقف شوية في البلكونه وهكون تمام
ياسمين اومأت بهدوء وطلعت ترد علي تميم دموع كتمت وشها في المخده وصوتت بقهر بعد مارنت عليه ومردش
سيف كان سايق العربية وبيدخن بشرود بيفكر في الي حصل والكلام الي سمعه منها الي نازل علي ودانه زي الرعد واعصابه كلها مشدودة طلع التليفون وعمل حجز
وعنيه فيهم غضب
دموع كانت عماله تبعت له رسايل صوتيه وترن عليه ومش بيرد عليها ..
ندي كانت وقفه مع فارس الي عرفها موضوع نادر وصباح ومها قعدين بهم وياسمين بتكلم تميم
ملك كانت قعده في الجنينه ودموعها نزله وشافت فارس بيتكلم في التليفون وخارج نحية باب الفيلا وبطنها مغصت اول ما شفته دخل بيتكلم مع نادر الي ماشي
برجوله وشكله بيلمع بالنضافه وتشائمت ده هيكون معايه مظنش
فارس : مع اني مش طايقك بعد مااتفقت مع بيري عليا يا عر*
: هههههههه تعيش وتاخد غيرها من بعد الي بتعمله فيا وبعدين مانا غمزتلك وهي كوكي رايحه لك ونبهتك عايز ايه تاني
: قفل علي السيرة دي يلا الله يحرقك مطرح ما روحتي يا بهيرة هههههههه...المهم عايز تلعب بديلك مش هنا
امينتك ودخلتك وسط اهل بيتي هتكون قد المسؤليه اهلا مش هتكون يبقا تمشي من قاصرها ولا كأنك عرفت حاجه ملك في الجنينه هناك اهي اتكلم معاها خمسه علي هواك كان بها مش علي هواك كلامي اتفضلي من دلوقتي
: متزوقش بس وبعدين انتي هتمن عليا بروح امك ماانا روحت اتكلم معاها عند حماتك و كانت عمله زي الحمامه الزاجل مش وقفه علي بعضها
: هههههههه بس ملك دي اكتر وحد خام ممكن تقبلها في حياتك هي بس حظها وحش شوية وده الي اتأكدت منه بعد ما طلعت في حياتها
نادر بص له بقرف : مش هرد عليك
: نااادر امك صاحبتي
: عيل بقا محدش بياخد علي كلام العيال
فارس ابتسم له ببرائه : طب اجري بقا بدل ماا انت فاهمه ودي بتبقا اخرة الي يمشي وراه العيال
نادر مشي بضهرو وهو باصص ليه : شرفي دي الا الشرف اللعب في اي حاجه الي دي انت لا امان معاك
فارس ضحك : ليه بس يسطا ده انا محترم جدا
وساب نادر ومشي الي وصل عند ملك وقعد قدامها
: احم مساء الخير يا قمر
ملك بتوتر : مساء النور
نادر ابتسم بهدوء : مالك متوترة كده ليه متخفيش هنتكلم خمسه وهمشي مش هخطفك
: مش خايفه ..وبغصه ..انا مرعوبة
نادر ضحك علي شكلها اللطيف : لا اطمني انا حابب اسمعك بس احكيلي كل الي حصلك والدنيا الوحشه دي عملت فيكي ايه ..
ملك ابتسمت وهي بتحاول تسيطر علي اعصابها : عملت كتير صدقني بس الحمدلله علي كل حال اتجوزت غصب عني وانا عندي 17سنه لواحد قد ابويه عذبني وبهدلني والاهانه دي كنت زي صباح الخير وفي الاخر طلقني عشان محملتش منه بعد سنتين مرار وهو بيقول العيب فيا ...خالتي خدتني عندها ورحمتني من شر ابوية
وقولت اكمل تعليمي وعوض الي فتني كنت بروح لدموع
وبتفصل تحكي عن جوزها وتمنيت احب وتحب من شاب قريب من سني جوزها لقته بيبعت لي رسايل
وبيتدخل حياتي لعب بمشاعري وفضل ورايه من هنا لهنا
مش سيبني في حالي لحد ما اتعلقت بيه وبهتمامه كنت بكره نفسي لما احس اني بخون دموع الي كانت ليا اخت كبيرة بس كان غصب عني كنت محرومه من كل حاجه في الدنيا الاهتمام الحب والحنان والكلمه الحلوة كنت مغفله لحد ما حصل مشاكل بينه وبين دموع وعرفت انه كان بيستغلني عشان انقل له اخبارها بكل سذاجه جيه يوم و دخلت شقتها اجيب لها حاجات بعد ما ضربها ورقدها في المستشفي وشفني وانا خرجه من هناك ..وعيطت بصوت عالي وقهر ..ضربني وشتمني نام معايه بالعافيه صحيت لقت نفسي مكسورة ومرميه ولا حول ولا قوة لميت نفسي وروحت شقت خالتي ودريت عنها عشان ميحصلش مشاكل ولا ليها ولا ليا بس مكنتشهدايا لمحبي الروايات
اعرف اني هحمل وكان خطر نزول الطفل علي صحتي
وهو دلوقتي ناكر ومش عايز يكتب عليا ولا يكتب العيل بإسمه انا خايف وقلقانه انا تعبت ويأست من حياتي
عشان كده اتهربت منك انت ملكش ذنب تقع مع وحده زي ...عن اذنك
ملك قالت ده كله وراه بعضيه وهي بصه الارض وكل شوية تمسح دموعها وخلصت وخدت نفسها ووقفت
نادر وقف بسرعه بعد ما كان بيسمع لها ونفسه يقابل جوز دموع ده يكسر وشه ويخنق ابوها ويقتل الراجل العايب الي اتجوز وحده قد بنته : اقعدي رايحه فين انا لسه مخلصتش كلامي معاكي
: هو في اكتر من كده كلام
: اه في انا مش عايزة تعرفيني ...اوعي تفكري اني ملاك اي بني ادم بيغلط انا مش احسن منك ولا كتير عليكي ولا استاهل وحده معصومه من الاخطاء انا عايز وحده شافت من الدنيا كتير وتعلمت تعرف تصوني في غيابي وحضوري ايوة هكون غيور متحكم بس هكون ليكي السند وانتي تكوني ليا الامان انا كنت مقضيها سكر ونوم وعربدة ابويه وامي منفصلين وكل واحد بيبعت لي فلوس بالكوم كل شهر مفكرين ده هيعوضني انا فاسد بكل الاشكال وانتي زي الملايكه كل الي حصلك مطفاش لمعة البرائه في عيونك انا متأكد انتي كلك علي بعضك 19 سنه بالكتير معملتيش حاجه تستاهل انك تعيشي متعذبه العمر كله انا معاكي ايدي في ايدك ننسي الماضي وتخديني لطريق الخير وانا هعيشك اجمل سنين عمرك وهعوضك انا مصدق كل حرف قولتيه وهنسا كل حرف قولتيه وهبدأ معاكي من جديد وطفلك برغم اني مش طايق ابوه بس هحبه عشان خاطر انه منك وهكتبه علي اسمي وهخدك ونسافر ايه رايك
ملك كانت بص له وبتشهق ودموعها نزله في صمت وابدها بتترجف ده كيانها كله بيرتجف مش متخيله
انها ممكن تكون معاه
: ايه مش حبه تكوني معايه
ملك هزت راسها بالرفض : حبه حبه اوي انت ربنا بعتلك ليا من السما اوعدك اني عمري ما هقصر معاك وهسعدك علي قد مقدر و هصونك والله انا مش قليلة ادب صدقني
نادر بتأثر : هشش اهدي انا متأكد انا هثق فيكي وهكتبك علي اسمي وانا مطمن انا عارف انك مش ممكن تأذي حد
: انت ازاي كده انا مش مصدقه نفسي انت بجد عايز تتجوزني
: لا انا هكتب عليكي ورقتين عرفي
ملك بصت له بصدمه : انت بتقول ايه
نادر ضحك : شكلك قمر وانت مصدومه اقعدي يا هبلة
ده انا كنت عامل فيها عم اسامه منير من شوية المهم هنتجوز امته
ملك ابتسمت وهي بتاخد نفسها : انت فعلا صاحب فارس
: هههههههههههه علي فكرة بقا انا وفارس مش بنطيق بعض بس عشان خاطر عيونك هحبه وهو شكله بيعزك
عشان كده اتصل بيا هبقا احكيلك كل حاجه عني
دموع وقفت في البلكونه وشافت ملك قعده مع واحد وفتحت عنيها بصدمه ونولت تجري علي تحت قربة من ملك وخدتها وراه ضهرها
دموع بخوف : انت مين وعايز منها ايه انا مش هسمح لحد تاني يأذيها انت سامع
ملك غمضت عنيها وكل يوم تندم اكتر من اليوم الي قبليه : ده نادر صاحب فارس يا دموع
: انا عرفت ليه خايفه عليها يا مدام دموع بس متقلقيش انا مش هأذيها
: ايه يثبت لي
: انا هتجوزها وهكتب الطفل علي اسمي وهخدها وسافر
: متاكد انك عمرك ما هتعيرها ولا هتوجعها بكلامك
: متاكد انا الي حيت وطلبت قربها مش هيا
: هتحبها وتخاف عليها وتتقي فيها ربنا
: اوعدك وعد راجل حر اني هكون العوض ليها زي ما هي هتكون العوض ليا انا واثق في كده
دموع اتأثرت ودموعها لمعت في عنيها ولفت لملك وحضنت وشها بين ايديها : مش قولتلك عوض ربنا حلو
ملك هزت دماغها بسرعه ودموعها نزله : اه يا دموع ربنا عوضنا ...
دموع ضحكت وحضنتها ونادر بيبص لهم بحزن وهو بيوعد نفسه يكون عوض لها فعلا ..
: انت بتعملي ايه عندك يا مرات اخوووية عايزه يرجع يشخرلك تاني
: يرجع بس يا فارس ويعمل الي عايزة ده بقالو ساعتين غايب
: متقلقيش ايه يسطا معاد نومنا قرب
دموع ضحكت علي المستفز بتاعهم : عيب كده يا فارس وبعدين ده هيبقا زي كده عند صبوحه ويمكن اكتر
: لاااا مش هيعرف صبوحه بتحبني انا بس
نادر بضحكه : يختي بيضه طب هي فين صبوحه بقا انا عايزها
: مسس شوف يا ولاد الطيب عن ذكره بيبان لقيت الهبلة دي نزله تجري زي المجنين قولت اطلع اشوف في ايه لقيت القمر بيسأل عليا
فارس بص لدموع : تموت لو بطلت نفااق
: انا منفقه يا سافل خير متجمعين
نادر ابتسم : خير انشالله يا غالية انا عايز اطلب ايد ملك منك
صباح برقة عنيها وتلبشت ومعرفتش ترد لاول مره فارس راح حضنها وباس خدها : عارف كل حاجه
وعايزها
صباح بصت له وهي مش مصدقه وبخفوت : متأكد يا فارس ده في بطنها ابن نطع غيره
: بص هو من نحيت نطع فا هو نطع بس انا واثق فيه
صباح بصت لدموع الي اومأت لها وهي حضنه ملك لصدرها : انت متأكد من قرارك يا ابني البت مش حمل خبطه تاني هتفرفر
: بعد الشر عنها يا ست الكل متأكد ومعاها لاخر العمر انشالله
صباح حست ان هم انزاح من علي قلبها وكتفها : ياك تموت بسمك ياابن باتعه هشمت فيك العمر كله يلااا مبروك علي خيرة الله بس نطمن العيل الي تايه ده وعنيا ليك
: ده انا الي عنيا ليكي بس انا ابوية وامي برا مصر وكل واحد منفصل انا هخدها منك بنفسي هتثقي فيا وتسلميهالي ولا لا
صباح بهدوء : انا وثقة في فارس طول ما واثق فيك انا عنيا ليك
: ونا رقبتي تحت رجلك يا غالية
: مقامك في القلب يا ولاه تعاله هات حضن يا غالي
نادر ضحك وراح حضنها وباس دماغها
: ولية خاينه ملكيش عزيز
صباح ضحكت وضربته علي كتفه : ده انت روحي يا ولاه يا فارس محدش هيوصل لغلاوتك حتي الكلب الي مشي وقلي تتفلقي
دموع بلعت غصتها ومشيت بهدوء وهي بتحاول ترن عليه تاني لقت التليفون مقفول دموعها نزلت وشافت مها متختلفش عنها كتير راحت حطت دماغها علي صدرها
: حقك عليا زعلته مني
: ابني مشي يا دموع
دموع بصت لها بصدمه وبرقة عنيها وهزت دماغها بالرفض : لا مشي فين لا مش هيمشي ويسبني انا
عارفه هو بيحبني ميقدرش يبعد عني
: سيف هرب تاني انا عارفه بقولك ايه
دموع ببكي : متقوليش كده ونبي سيف جاي هو بس تلاقيه عند يوسف
: اتمني اتمني يا دموع ..تصبحي علي خير
وسابت دموع ومشيت الي كانت عمله زي المجنونه وبتكلم نفسها
فات ساعه واتنين وتلاته وسيف مرجعش ولا تليفونه اتفتح والساعه تلاته الفجر لقت اشعار من انستجرام
فتحت الصورة وشهقت بوجع لما لقت صورة لسيف ووراه برج ايفل تحتيها : اهلا بجحيم الغربه مره اخرة
اهلا بالوحده واشباح الماضي اصبحت مضاعفه
**يتبع.....
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الثاني والثلاثون 32
لما لقت صورة لسيف ووراه برج ايفل تحتيها : اهلا بجحيم الغربه مره اخرة اهلا بالوحده واشباح الماضي اصبحت مضاعفه
فضلت بصه للصورة بصدمه وعيونه الحزينه وجعت قلبها
وهزت دماغي بالرفض : لا انت مسبتنيش صح انت مسافرتش وسبتني رد عليا يا سيف اااااااااااااااه
وصرخت بصوت عالي ووجع وصوت بكاها وشهقتها بيجرح القلب ..
سيف وصل فرنسا وهو في دنيا غير الدنيا جرحها يمكن وجعها بالكلام بس هي كسرت قلبه وحطمته وبقا مش
واثق في حبها ليه وهي قلتها قالت انها محبتهوش
طلبت منه الطلاق شبهته بواحد من اشباه الرجال
هو مش مخونها هو مكسور من كدبها من انها راحت ليه مسكته فرصه يدخل حياتهم ويقلبها وده طبعا غير انها سمعت كلامه عنها وقد ايه كان مثير للشفقه وقتها
طلع شقته الي بتطل علي برج ايفل وقعد بهدت حيل شاف رسايلها ومجاش ليه قلب يفتحهم قام طلع قزازة وسكي وفضل يشرب والحزن مغلف قلبه وعيونه الي
الدموع متحجره فيهم ..هرب تاني مش بيقدر يواجهه احزانه الغضب بيطلع اسواء ما فيه وكلامه بيكون جارح ومش بيراعي مشاعر الي قدامه ..
بص علي ايده الي اتمدت عليها وقبض كفه بقهر وغمض عنيه بوجع ونار جواه بتزيد مش بتهدي
دموع فضلت تعيط وتكلم نفسها وهي مش قادرة تصدق انه مشي وسابها رماها وره ضهروا غلطانه وتستاهل اكتر من كده بس مكنش سابها ومشي بعد ما اتعلقت بيه
مها كانت بتصلي الفجر وسمعت صوتها خلصت صلاة وراحت لها فتحت الباب ودخلت شافت دموع منتهيا من كتر البكي قربت منها حضنتها ودموعها نزلت
: مشي وسبني سافر يا ماما راح فرنسا تاني قلبي وجعني اووي انا عايزاه سيف
: اهدي يا حببتي اهدي
: مش قدرة جواه قلبي نار ااااه حسه اني بتخنق من غير وجوده جمبي
: مش عارفه اقولك ايه مش قدرة اقولك هيرجع سيف اخر مره مشي قعد عشرين سنه هربان
دموع بوجع : هيرجع انا متاكده هو بيحبني هو مش هيسبني هيرجع لي انا عارفه
: انشالله ادعي ربنا واكيد مش هيخذلك
دموع مسحت وشها وامأت بهدوء
مها مسحت شعرها بحنان : حولي تنامي شوية وبكرة احسن انشالله
: انتي زعلانه مني
: مقدرش ازعل من بنتي لما تغلط بس اقدر افوقها وقولها انتي غلطتي انتي وهو غلطانين انتي وهو عايزين
تتحاسبوا انا مش هتدخل وهخليكم تحاسبوا نفسكم
عشان ده استهتار وعدم مسؤلية مفيش ثقة مفيش
غير تجريح لازم تتحكموا في كلامكم لازم تفهمي
انتي بتعملي ايه وبتقولي ايه قبل ما تندمي
والحيوان ابني الي كل حاجه يهرب لما
ميقدرش يواجه يرجع لك بسلامه
وانا خلاص مش عايزاه طول
مابيرعيش حالتي ولا يقول امي
تصبحي علي خير ..
دموع غمضت عنيها بوحع وحطت ايدها علي وشها وهي مقهورة عليه وفي نفس الوقت زعلانه منه اوي ...
فات يوم واتنين واسبوع وعشر ايام ودموع مستنيه سيف يرجع لها كل يوم سهرانه دموعها منشفتش دخلت في حالة اكتئاب وديما بتسمع اغاني حزينه مش بتاكل وشكلها باين عليه الارهاق وديما بتبعت له رسايل مش بيفتحها ومش بيرد علي حد خالص ...
فارس وندي وياسمين بيحاول يخرجوها من الي هي في بكل الطروق ..
سيف كان عايش ميت مش بينام مش بياكل والوحده بتاكل في روحه وديما قاعد بيدخن ويشرب في ظلام
غرفته ..
الباب خبط وسيف قام من غير نفس يفتح وشاف موديل من الي كان بيرسمهم : اوووه سيلفر عزيزي اخيرا عودت
لم اصدق نفسي عندما قال لي بعض الجيران انك عودت
سيف ابتسم ببرود : مرحبا يا صغيرة كيف حالك
: بخير هيا هيا اريد كأس ولوحه من للوحاتك افتقدتك بشدة
: اووه هناك فتاة جامحه لكن الان انا متزوج
: لا يهم انا فقط اريد الجلوس معك لبعض الوقت
دخلت غابي وقعدت مكان ما سيف كان بيرسمها ديما
وشربت هي وسيف وقعدوا يدردشوا شوية وبعديها غابي وقفت قلعت الفستان ونامت علي الفوتيه عريانه
: هيا سيلفر امامك امرين اما تضاجعني حد اللعنه او ترسمني مجانآ ..وحطت ايدها علي انوثتها وهي بتأن بفجور
سيف ابتسم بسكر وقام مسكها من شعرها وهبط علي شفايفها في بوسة ماجنه وشلها في حضنه ودخل بيها
الاوضة
دموع قامت مفزوعه وهي بتشهق بصعوبة من علي السرير في جناح سيف في فيلا الالفي والحلم لا
الكبوس حرق قلبها
و كانت مش قادرة تتحمل الفراق والانتظار وفقدت الامل انه يرجع لها وانه ممكن يضيع من ايدها
جريت علي جناح فارس وخبطت بسرعة ..
فارس خرج من الحمام وساب ندي ولبس الروب وطلع فتح الباب : ايه في ايه مالك يا دموع خضتيني
: انا عايزة اروح لسيف ارجوك يا فارس وديني عنده
عشان خطري
فارس ضحك : اخيرا فوقتي يا وزتي يلا يلا اجري اللبسي وانا هحجز خمس ساعات بالكتير وهتكوني
عنده جوازك فين
دموع ابتسمت ودموعها نزلت : في الشقه روح خدوا ولا اقولك تعالي وديني عايزة اجيب لي غيارات من هناك علي ما تحجز يلا يلا بسرعه
: ماشي حاضر اللبس يا ست عايزة تنزليني عريان وانا واحد عندي حياء
: حياء دي تبقا ستك يا منافق
فارس لف وضحك لندي الي خرجت من الحمام وبتنشف شعرها وعض شفته وعنيه بتلمع بشهوته بص لدموع بسرعه : هلبس وجاي لك علي ما تلبسي يلاا ..وقفل في وش دموع ودخل يجري وراه ندي الي جريت منه
وهي بتضحك
: انتي غاوية مخمضه انا عارف عامله زي الفرسه الهايجه بس ومالو
وقعد علي السرير ببرود وفتح رجليها وبانت رجولته الي حط ايده عليها وبدأ يدلكها بهدوء ونظراته مثيرة وهو بيعض علي شفته وبيلعقها بشهوة
ندي نفسها اضطرب وضمت رجليها وهي شايفه نظراته ومنظره وعنيها غيمت بالشهوة
فارس بخفووت وهو بيحرك ايده علي نفسه بفجر : اايه يا قلبي عايزة تعااالي ..قربي تؤ تؤ علي ركبك يلاا
ندي كنت بتقرب منه بس وقفها بكلامه ونزلت علي ركبها وعيونها بتلمع وقربت منه زي القطه وهي بتبص له
فارس حط ايده علي راسها وربت علي شعرها : بتحبيني
ندي بلهفة : انا بعشقك يا فارس بحبك دي كلمه قليلة ان بموت في انفاسك وصوتك وضحكتك بعشق عيونك وشفايفك ورجولتك الي بتخرجها وقت ما يكون ليك
مزاج وبتخليني طوع ايدك بعشق سيطرتك عليا
وجنونك معايه انا مجنونه بيك يا فارس وقلبي
يموت في بعدك
فارس عض شفته وقلبه دق بعنف وهبط علي شفايفها مصهم برغبه حراقة ونار العشق والشهوة دبت في قلوبهم
ندي اتعلقت في رقبته وكانت بتمتص شفيفه بشغف ولهفة وبتتلذذ من طعم ريقه وريحت انفاسه
زقته علي السرير ونزلت تمص في رقبته وصدره بجنون وشهوة مش بتهدي لحد ما وصلت رجولته وباسته برقه
وعيونها في عيونه وبتهمس : بحبك بعشقك مجنونه بيك ....مع كل بوسة رقيقه وعيونها بتقول اكتر
فارس انفاسه زادت ووشه احمر وعروقه نفرت وكان جسمه كله متصلبه مسك شعرها بين كفوفه : مصي بكل العشق الي جواك والنار الي حسه بيها يا فرستي
ندي عضت شفتها ومصت رجولته بعنف وسرعه وكانت بتحرك لسانها عليه وفارس مش رحمها وهو بيدخله
بين شفايفها اكتر
قام بسرعه عدالها ونزل مص وبوس ولحس في كل جسمها وايديه بتعصر كل حته فيها وصوابعه علمت
علي جسمها الابيض وأنينها وزمجرته السخنه ملت الغرفه
وخترقها بسرعه وهو بيتحرك فيها بجنون وندي اهاتها زادت وتعلقت في رقبته وكتافه وهي بتأن بمتعه : اااه يا حبيبي ااه يا فارس ..
فارس زمجر : بعشقك يا ندي اتجننت بيكي من اول مره شوفتك فيها ااامممم مش قادر اشبع منك يا بنت ميتين الكلب اممم عايزك كل سنه وكل دقيقه بحبك اوووي
وهما الاتنين اترعشوا ووصلوا لقمة المتعه مع خبط الباب
: يا فارس يلا بقا كل ده بتلبس
ندي غمضت عنيها بإحراج وفارس ضحك وباس خدها وهو بيمسح جبهتها من العرق وبيرجع شعرها لوراه بحنان : حنينه برضو دموع مش زي اللوح جوزها بيجي فنص الحوار ويطلع زي الخزوق
ندي ضحكت وحضنته : والله حلال فيك
فارس باس شفايفها : ايووووة جاي اهو يا مرات اخوية البنطلون مكنش راضي يدخل في رجلي
فارس وهو داخل الحمام : جهزي نفسك يا بطتي عشان هتروحي معايه فرنسا نقضي الهني مون ونوصل دموع لي عم المجروح وهما يتصرفوا بقا
ندي اتعدلت بحماس : وربنا هتوديني فرنسا يا فارس
: باريس كمان يا قلب فارس بلد العشاق وزنقك تحت برج ايفل
ندي ضحكت : قليل ادب وتعملها
فارس دخل خد شور بسرعه وطلع لبس وخد الباسبور بتاعه هو وندي وخرج لدموع الي كانت رايحه جايه في بهو الفيلا بتوتر
: يلا يا حببتي
دموع اومأت بسرعه وباست مها من خدها : ادعيلي ونبي يا ماما انا خايفه اوي
: متخفيش يا حببتي ربنا يريح بالكم ويهدي سركم
وطلعت مع فارس راحت الشقه ادته الباسبور بتاعها وجهزت شنطة صغيرة حتط فيها هدوم ليها ومستلزمات خصه بيها وفارس نزل حجز ورجع لها ..
دموع بعد ما فارس نزل خدت قميص بتاع سيف غرقان في برفانه وريحته الرجوليه قربته من منخيرها وجسمها ارتجف ودموعها نزلت بهدوء حطت ايدها علي قلبها وشهقت بوجع : سيف حبيبي ااه ...هنت عليك تسبني وتمشي انا زعلانه منك اووي يا بابا بس انا عارفه اني غلطانه ارجعلي وصدقني مش هزعلك تاني ابدا مش قادرة اتنفس وانت بعيد عني اشتقت لعيونك ونظراتك
اشتقت لكلامك وهتمامك حنيتك عليا اشتقتلك اوي
يا سيف انا جيالك وصدقني هحاول اراضيك بكل
الطروق بس اشوفك بس المح طيفك ...
وحضنت القميص وغمضت عنيها وبتفكر وفي بالها الف سيناريو للقائهم وممكن يعمل ايه لما يشوفها عشر ايام فاتو زي الجحيم عليها وندمت بعدد شعر راسها علي كلامها واسلوبها وتهورها ..
فات ساعه والجرس رن خدت شنطتها ومسحت دموعها وقامت بهدوء
: يلا يا وزتي مفيش وقت الطيارة هتطلع كمان ساعتين
حظك يا بنت اللذيذة
دموع ابتسمت وهي في جواها خوف من المواجهة بس الاشتياق كان اكبر بكتير اومأت بسرعه ونزلت مع فارس
الي كان راجع علي الفيلا
: راجع الفيلا ليه احسن الطيارة تفوتنا
: بعيد عن اني مخدتش اي هدوم ليا بس انا وعدت ندي اخدها معايه ونقصي كام يوم عسل في باريس وانتي بقا مع نفسك يا بيضه
: ربنا يخليكم لبعض يا فارس ندي بتحبك اوي علي فكرة وبتحب تنكشك
فارس ابتسم بحلاوة : انا عارف عايزة تعيش دور انها الاكبر مني بس علي بابا عيييب يا وزتي وبعدين انا
متأكد انها بتحبني ولا انتي نسيتي لما قلبها وقف وهي
مفكرة اني موت دي بتعشقني
: نص ثقتك بس يا فارس نص ثقتك اديها لسيف الي مش واثق في حبي ليه طب انت شايف اني مش بحبه
فارس بص لها بهدوء : بشكلك والهلات تحت عينك والاغاني الحزينه الي طفحتيهالنا ونفسك المسدودة
ومزاجك العكر وشعرك وعيونك الي بهتت وكأنك جثة فقدت الروح لا بتحبيه بس لازم تثبتي له وخطوتك دي اول الطريق سيف بيحب الافعال مش الكلام اوعي تخزليه تاني بس انا مش هقولك اعملي ايه بس لازم تعقبيه وتخليه ندم انه هرب هو مش مراهق عشان
كل حاجه يتهرب منها لما ميقدرش يواجهه
دموع اومأت : اشوفه بس انا حسه بوجعوا حسه بنار قلبه في روحي حسه بوحدته لما قعدت من غيرة لاول مره احس بالوحدة وفي ناس كتير حولية اولهم نديبس غصب عني يا فارس انا اتعلقت بيه اوي فوق مانا كنت اتخيل ..
فارس ابتسم بحزن : كفاية بقا مش قادر استحمل اشوفك كده او اسمع كلامك ده يا وزتي انتي ساعت الي حصل كنتي منهارة بس مكنتيش كده
: فراق الحبيب اصعب من الموت يا فارس
فارس ضحك بهدوء : سيدي يا سيدي البعد خلالك بتقولي اشعار
دموع ابتسمت : مش اشعار بس ده الي انا حساه اني احس نفسي مستهلكه مفيش طاقة مفيش حيل حتي اتكلم واحكي عن الي حساه محدش هيفهمني ولا هيحس بيا وقد ايه انا الفراق والبعد والاشتياق
بياكلوا في روحي عشر ايام بس فاتوا عشر
شهور وانا بدور عليه في كل حته بدور علي
نظراته في صور ودفي حضنه في هدوم
بدور والحنين وجع قلبي ااه جوايه كتير
بس اشوفه بس ..وبعلت غصتها في اخر كلامها
: وحياتك عندي مش هسيبك غير وانتي جمبه ومعاه هوديكي ليه حتي لو كان في اخر العالم بس اضحكي عشان خطري بقا
دموع ابتسمت وربتت علي ايده بحب : انت عوض ربنا ليا بعد سيف وقبل سيف انت عوض ربنا ليا كأخ يا فارس ومكنتك عمرها ما هتتغير في قلبي حتي لو جبت عشر اولاد وابوهم جمبي واخواتي كبروا وبقوا في ضهري انت هتفضل عندي غيرهم كلهم
فارس ابتسم بحب : طب وربنا بعشقك اكتر من ندي هههههههه
: لا ي منافق متقعدش مع صبوحه كتير هههههههه
: خلاص يا ست بحبك اكتر من صبوحه
: لا انت كده بقا كداب مصر كلها انك بتحب صباح اكتر من ندي اصلا هههههههههههه
: ده الغاليه ام الغاليه هههههههه خمسه وجاي لك هجيب ندي هي جاهزة هاخد منها الشنطه بس
: متعملش زي الصبح ونبي يا فارس انا حسه اني مش هرتاح غير وانا هناك
: متقلقيش يا قلبي ولا اقولك الرجوله طلعت لوحديها اهي كنت مفكرها ست رقيقه مش قدرة تشيل الشنطه
بصي بتجري ازاي بنت الهبلة عايزة وتوقع اطفالي وهما لسه بيجروا جواها
دموع بصت له بصدمه : انت هتبطل سفالتك دي امته بجد
: لما سيف يبقا فلافي كده و روش وبيضحك مش معقد
ساعتها هفكر هههههههههههه
دموع ضحكت : لا خليه زي ما هو بحبه بعقدوا تقيل كده وراسي والضحك متطلعش غير ليا انا وبس
: عندنا هنا وحده مسيطره همشيك مسطره
: مسيطرة اوي يا خوية عشان كده سبني وخلع هههههههههههه
ندي ركبت معاهم : يلا يا كوكو سوق بسرعه عايزة اغمض عيني القييني في بارييييس انا متحمسه اوووي
بت يا دموووع اضحكي حلم بيتحقق اهو واحنا مع بعض سيف هيرجعلك وهتبقوا حلوين فكي بقا
دموع ضحكت علي حماسها هي وفارس وطلعوا علي المطار خلصوا الإجراءات ودموع قعده في صالة الانتظار وبتهز رجلها بتوتر لحد ما سمعت اسم الرحلة بتاعتهم
وغمضت عنيها وخدت نفس عميق وفتحتهم وعنيها كلها اصرار و اتقدمت فارس و ندي الي مشين جمب بعض
ركبوا الطيارة والرحله انطلقت بعد ربط الاحزمه وندي جالها رهاب وفارس كان بيحاول يهديها معرفش غير لما خد شفايفها وهداها بطريقته طول الرحله كانت نايمه علي كتفه ودموع موصلة الايربودز وبتسمع اغاني وعنيها بتبص بشرود من شباك الطيارة جواها حزن افقدها لذة المنظر
وصلوا فرنسا بعد مرور ست ساعات كانت الساعه عشرة بليل والتلج بدأ ينزل والاجواء رهيبة ..
فارس وصل ندي الاوتيل الي حاجز فيه وسابها ترتاح لحد ما يرجع وخد دموع ونزل يتمشي لحد شقة سيف
الي قريبة من الفندق في شارع الشانزليزيه

وصل بيها السكن وطلع ودموع وراه وهي قلبها بيدق بسرعه فارس حط الشنطة علي الارض وخبط علي الباب ونتظر سيف يفتح دموع وقفت جمبه وهي بتفرك صوابعها ونفاسها سريع وجسمها برتجف من برودة الجو
وخبطت مره واتنين وتلاته ومفيش فايدة بقت تخبط علي الباب بكل قوتها وهي بتنادي عليه بس سيف كان نزل يجيب سجاير واول ما التلج نزل فضل يتمشي في الشوارع لحد ما حس اطرافه اتجمدت ..
دموع بصت لفارس : هو راح فين
: مش عارف انا معرفش مكان ليه غير هنا هحاول اتواصل معاه ثواني ..
دموع سندت ضهرها علي الباب وقعد علي الارض رفعت ركبها ودفنت وشها بينهم ودموعها نزلت بقهر فات نص ساعه وهما منتظرين سيف يجي مفيش فايدة وفارس مش عارف يوصل له ..
فارس قرب منها بحزن : قومي يا دموع ونبقا نيجي الصبح الفندق اهو جمب الشقة مش بعيد يلا يا بابا الجو بارد عليكي
دموع هزت دماغها بالرفض : لا روح انت لندي انا مش هتحرك من هنا غير لما يرجع مش هقدر صدقني
فارس مسح وشه بخنقه وهو مش قادر يساعدها وفضل رايح جاي في الطرقه
ودموع شقتها وصوت بكاها زي الاطفال سيف روح السكن بتاعه وطلع السلم بهدوء وسمع صوت بكي
فكر طفل من عند الجيران بس كل ما يقرب كل ما الصوت يوضح ونبض قلبه يزيد واعصابه تتوتر
وشفها قدامه مغمضه عنيها وخدودها ومنخيرها حمرا ودموعها نزله بصمت وهي سنده علي باب شقته وحطه ايدها علي قلبها ..رجع لوراه شويه بس هو لسه شايفها
منظرها هلك شوية القوة الي جواه وحس انه اتهد فكر انه بيحلم او بيتهأله زي الايام الي فاتت بس الكبوس المتنقل الي جمبيها هو الي اكد له ان دموعه قدامه
فارس من اخر الطرقة : مش هتبطلي عيااط
: مش قادرة يا فترس صدقني انا حسه نفسي بموت بالبطيئ وهو مش جمبي انا عايزة عشان خطري مش قادرة اتنفس من غيره همووووت هموت من غير ريحته وانفاسه جمبي قلبي اتكسر في بعده مش قاااادرة وو
سكتت مره وحده غمضت عنيها اكتر وخدت نفسها خدت نفس عميق : ريحته ريحته يا فارس انا شماها كأنه معايه
: حدالله انتي العشر ايام دول كلو البرجين الفضلين في دماغك
دموع فتحت عنيها ووقفت بهدوء : سيف ..سيف
سيف اتحرك لقدام وظهر قدام عيونها وشافته شهقت وهي بتتنفس بصوعبه رجعت لواره وسندت علي الباب وسيف قرب منها بهدوء وهو نفسه مضطرب وميختلفش عنها كتير ..
دموع بخفوت : انت كنت فين انا استنيتك كتير مشيت وسبتني ليه انا انا ..وجهشت في بكي بصوت عالي
سيف غمض عيونه بقهر وشدها لحضنه او هي رمت نفسها معرفش بس الاتنين كانوا بيعفروا وكل واحد بيضم التاني اكتر ليه وصوت بكاها بيزيد ويعلي وهي بتشهق بوجع وبتشم ريحته بجنون سيف ضمها لصدره عصرها بين ضلوعه غمض عنيه ودفن وشه في رقبتها وشعرها كان زي المدمن الي بيشم جرعة المخدرات بتاعته زنقها في الباب وضمها ليه اكتر واكتر ونزل علي رقبتها زي المغيب وبقا يبوس ويمص في جلدها ودموع هديت بعد ما عيطت وطلعت كل الي جواها وانفاسها
اختفت اول ما حست بشفايفه علي رقبتها وجسمها سخن ..
: والله كان علي عيني اتفرج بس البت لوحدها في الاوتيل يلا تصبحوا علي خير
وعده من جمب سيف الي بيبص له بصدمه وكأنه كان بيحلم وفاق فارس بص له ببرود وربت علي كتفه : ربنا يهديك يا ابني ويكملك بعقلك
دموع كانت بصه فالارض بعد ما فاقت لنفسها وكتمت ضحكتها علي ابني ..
سيف بص لدموع ببرود : احم تعالي الجو بارد
دموع دخلت وراه بعد ما شال شنطتها من الارض وكانت بتبص حوليها وهو بيولع الدفاية وبتتفرج علي لوحاته الي في كل مكان شافت صورة ليها في الارض
وكان لسه بيرسم فيها وعضت شفتها
: ايه الي جابك يا دموع
دموع سمعت صوته الي ابرد من الجو وقلبها اتقبض بلعت غصتها وبهدوء : جيت عشان لاول مره من سنين
حزني اضاعف ويتمي اضاعف وحسيت اني يتيمة الاب
بعد ماانت مشيت وسبتني وراه ضهرك ...
سيف غمض عنيه بقهر : وانا كنت سبتك ومشت ليه مش انتي قولتيلي روح امشي انا فعلا محبتكش انتي متخيلة كلامك ده عمل فيا ايه انتي متخيلة كدبك قهرني قد ايه انتي حسه بوجعي وانتي روحتي لطيقك من ورايه انا بغير عليكي من اخوووووية انتي فاهمه الي عمتيله ده ايه شبهتيني بالي ...يلا مفيش فايدة
دموع بغصة : لا اتكلم وقول كل الي جواك متهربش
: كان اهون عليا لموت ولا اني اسمع منك طلقني الي طلعت من بين شفايفك بكل سهولة
: انا مكنتش مستوعبه انا بقول ايه
: وانا مكنتش في وعي والغضب عميني افرض كنت نطقتها كان هيبقا اااااايه موقفنا كلامك حطمني
لدرجة اني اتمنيت ايدي تتقطع ولا تتمد عليكي
خرجتيني من شعوري انا عمري ما فكرت اني
همد ايدي عليكي او حته اغلط فيكي قدام
حد انا مقهور من نفسي والحاله الي وصلت
له بسببك وبسبب تهورك وكلامك وكدبك
دموع ببكي : انا اسف كنت خايفه تزعل مني او تحصل مشكله والله انا مكان في نيتي غير اني اساعد طفلة اتأذت بسببي بسببنا
: وانتي معرفتنيش ليه من الاساس انا كل تفكري دلوقتي انك اتجوزتيني عشان اتنازل عن القضيه عشان سمعتيني وانا مقهور بسبب حبي ليكي وانتي شفقتي عليا
دموع قربت منه : لا والله صدقني انا حبيتك حتي من قبل ما اطلق كنت بتهرب منك انت كنت خطيئة بنسبالي
بس دلوقتي انت اكبر احلامي وبقيت كل حاجه ليا انا كنت مستنياك تخدني انا مكنتش متخيله انك بتحبني انك بتكن لي المشاعر دي انا كنت خايفه وفي اسوء حلاتي والتسجيل ده رجع الحياة لقلبي انا كنت بنام وانا بسمعه وكأن حياتي متعلقه بيه انت بتبدلني الحب زي مانا ببدلك واكتر انا كنت مفكرة الحب ده كتير عليا بسهدايا لمحبي الرواياتهدايا لمحبي الروايات
انت خليته من ابسط حقوقي انا قولتهالك وهقولها
الباقي من عمري انا عشقتك يا سيف القاضي بس
مش مسمحاك علي انك بعدت عني وسبتني ومشيت
ومشيت من قدام سيف بهدوء ومسحت دموعها وخدت شنطتها وكانت ماشيه
سيف راح وراها : انتي رايحه فين
دموع بخفوت وهي ضهرها ليه : همشي مش انت قولتلي ايه الي جابك همشي واريحك مني
سيف حضنها من ضهرها ودفن وشه في رقبتها : انتي راحتي انتي ريحانتي انتي جنتي الي طلعت منها وكنت ملعون العشر ايام دول وكنت عايش في الجحيم من غيرك
دموع بهمس : مش هتسبني تاني وتمشي مهما حصل
سيف بخفزت ونفس مضطرب : مهما حصل يا دموع هربيكي علي ايدي من اول وجديد وكل ما تغلطي هصحح وعدل وربي فيكي زي بنوتي الصغيرة هطول بالي عليكي اكتر هستناكي الباقي من عمري هكون سندك وامانك وحبيبك مش انا حبيبك صح
: انا اوعدك مش هغلط تاني مش هكدب عليك ومش هعمل اي حاجه غير لما اعرفك مش هنطق كلمه غير لما افكر فيها الاول عشان الي عشته في بعدك مش عايزه اعيشه تاني عقبني بكل الطرق الا الفراق والبعد يا سيف
: حقك عليا يا قلب سيف يا روحه وحياته وجنونه انتي هوسي يا دموع انا من غيرك بموت سامحيني يا كل سيف وكيانه وعشقه المستحيل نبض سيف وقلبو
يا غزالي
دموع غمضت عنيها وقلبها اتصرع من عنف دقاته ومن اعترافه الي قلب كيانها : بتحبني اووي كده
: اووووه بحبك بس انا بعشقك اكتر من روحي وعيوني انفاسي تروح فداكي وانا مرتاح ضحكتك بتفرح قلبي ودموعك بتكويني ريحتك بتنعش روحي و عيونك بتحيني
دموع بهمس وايد سيف بدأت تتحرك علي وسطها : انا بحبك اووي وحياتك عندي ولا حبيت ولا هحب غيرك
انا بموت فيك يا سيف وكنت بموت من غيرك عشان خطري بلاش تبعد تاني وانا اوعدك هكون زي مانت عايز وتحب
: انا بحبك في كل حالاتك يا دموع السيف ..ومسك ايدها ..تعالي يا بابا
دموع قلبها كان طاير فووق اوووي كانت فوق السحاب بعد اعترافه مسكت ايده بكل قوتها وعيونها بتلمع بالحب وهي بتبص له بكل العشق الي جواها ...أفضل الهدايا لأحبائكم
سيف لف لها ولسه هيتكلم شاف نظراتها ليه وتااهه في سحر عيونها وبخفوت : عيونك يا عيوني
دموع بهمس وهي بتقرب منه : مالها
سيف مسك وشها بين كفوفه : بتسحرني بتاخدني لدنيا غير الدنيا بتحاربني وبتأنبني وبتاخد حقك مني قوليلها ده حبيبك قوليلها مش هيستحمل اكتر من كده خليها تخف علي قلبي
دموع اترعشت و بخفوت : سيف
: سيف انتهي يا قلبو ...وهبط علي شفايفها في بوسه مالحميه خرج فيها كل مشاعره وشتياقه ووجع الايام
وهو بيلتهمها كأن روحه هتفرقه لو ممصش كل نقطه من ريقها المُسكر ولسانه لمس كل ملي في شفايفها
دموع لفت ايدها علي رقبته وتعلقت فيه وكانت بتبدله بشغف وشتياق وشغف وهي بتمص شفيفه وبتداعب لسانه بلسانها وصوابعه مسكت خصل شعره وبتتعمق اكتر جواه
سيف فصل البوسه و ابتسم : وحشتيني
دموع بلهفه وهي بتبوس فكه ورقبته : وانت اكتر وحشتني اووي يا سيف اووي
سيف خد مفرش فرو فرشه قدام الدفايه : تعالي يا قلبو انتي انهاردة ضيفه عندي ..وربت علي الارض
دموع قعدت جمبيه ولسه هتقلع الشوز سيف قرب بسرعه : انا هساعدك تعبتي يا بابا وانتي جايه
دموع بخفوت : تعبت في بعدك اكتر
سيف باس صوابع رجليها برقة : مفيش بعد تاني يا دموعي حقك عليا مش هعمل كده تاني يا مامي
دموع ضحكت من كل قلبها : قلب مامي يا سيفي
سيف ضحك لضحكتها اللذيذة ووقف
: رايح فين
: هعملك حاجه تاكلي يا بابا
دموع هزت دماغها : اوكي وانا هغير هدومي واخد شور
سيف هز دماغه وعض شفته وهو جواه حماس وفرحه غير طبيعيه : ماشي يا غزالي ..
ودخل المطبخ سب كاس نبيت احمر شربة مره واحده وغمض عنيه وهو بيحاول يسيطر علي مشاعره طلع
من التلاجه بيتزا جاهزة حطها في الميكرويف وطبق
سلطة فراخ كان طلبه ومكلهوش وحطهم علي صنيه
وحط سناكس ومكسرات وعنب احمر
وخد قزازة النبيت في ايده وخرج
وحطهم قدام الدفاية ودخل ياخد شور في الحمام التاني
حلق دقنه الي طولت وخفف شعره بالمكنه غسل اسنانه
ورش برفان وطلع لابس بنطلون قطني وشاف دموع لسه مخرجتش..نام علي الفروة وهو منتظرها علي نار

دموع دخلت اوضة فيها حمام ومعاها شنطتها لمت شعرها لفوق وخدت شور سريع وطلعت دهنت
مرطب علي جسمها ورشت برفانها وحطت
ميك اب خفيف ولبست بيبي دول اسود دنتيل
والروب نازل من علي كتفها

وطلعو برا بهدوء وجسمها كله متوتر واعصابها سايبه
ومشيت بخفوت سيف حس بيها اتعدل وتصدم من جمالها

بص له وعيونه فيها كتير حط ايده علي شعره ورجعوا لوراه ودموع مش قدرة تبص له
سيف عض شفته من جمالها وربت جمبيه : تعالي يا بابا قربي متقفيش عندك الجو برد تعالي هنا
دموع ابتسمت له بحب وقربة بهدوء وقعدت قدامه سيف شدها لحضنه وحط راسها علي صدره وكانت قاعده بين رجليه ..
قرب منها الاكل دموع من التوتر مكنتش قدرة تاكل وبطنها ممغصه : تؤ مش قادرة
: عشان خطري طب بصي كل عنب
وخد عنقود عنب رفعه لفوق وخد منه وحده وغمزل لها ودموع تنحت من جماله ضحك ونكش شعره وقربه
منها فتحت بوقها عشان تاكل وحده قرب بسرعه
ومص شفايفها ولسانها وفصل البوسه
ولعق شفته : اللذ من العنب
وقربه منها تاني دموع خدت حبة بطرف اسنانها وقربة من شفايفه سيف هجم عليها كل شفايفها بحبة العنب
وبتسمت لما طلع صوت تلذذ وهو بيمس شفايفها فصلت البوسه وخلصوا العنقود بين شفايفهم وكل مره ياكلها وياكل من شفايفها
سيف بص لها بحب ونظراته دكنه : بحبك
دموع غمضت عنيها ونفسها اضطرب وشفايفها مفتوحه بخفوت : قولها تاني عشان خطري ..وحسست علي فكه
وايدها التانيه علي شعره
سيف بهمس وانفاسهم السخنه اختلطت : بحبك يا دموعي بحبك اوي فوق ما تتخيلي بعشقك وبعشق
كل تفاصيلك مهوس بريحتك وعيونك بحبك يا بنوتي
ومراتي وحببتي بحبك يا قلب سيف وكل حياته
دموع اترجفت من كم المشاعر الي حستها وتعلقت في رقبته اكتر وهي بتضمه ليه : ااه يا قلب دموع بعشقك يا سيف بعشقك يا قلب ماما وروحها
سيف حرك منخيره علي منخيرها وبتسم بشقاوة : طب ايه يا ماما بقالي كتير مرضعتش
دموع ابتسمت : تؤ تؤ انت معاقب ولد نوتي سبت ماما لوحديها ومشيت
سيف بخفوت : خلاص صدقيني مش هعمل كده تاني يلاا عشان خطري مشتاقلك يلا يا حبيبي
دموع وقفت بهدوء وسيف متابعها بنظراته خلعت الروب ونزلت حمالات القميص وقع عند رجلها وكانت قدامه عريانه سيف فضل يبص له وهو بيحفظ تفاصلها اكتر واكتر وعيونه دابت واعصابه اتشدت دموع اتكسفت من نظراته الجريئه بس محبتش انها تقطع عليه اللحظه
وتداري نفسها عنه ..
سيف مسك ايدها وشدها ليه وقعده علي رجليه : دمووعي انتي معايه وبين ايديه يا حببتي
: ااه يا سيف معاك يا حبيبي وملكك انا ليك وانت ليا ومفيش حاجه هتقدر تفرقنا العمر كله يا سيف
سيف حضنها وجسمها لزق في صدره العريان وهو بيحرك ايده علي ضهرها وخصل شعرها : بحبك
دموع ابتسمت ولحست رقبته بطرف لسانها سيف رجع رقبته لوراه وداها مسحتها ودموع باست رقبته حته حته
وهي بتمص جلده برقه وبتشم ريحته بعمق وحطت شفايفها عند قلبه وهمست : انت ليا ملكي نبضك السريع ده عشاني انفاسك السخنه بسببي انت بتحبني انا وبس
سيف ضحك علي كلامها : طب مش عايزة تسلمي علي حاجه تانيه ..وحرك رجولته علي انوثتها
دموع عضت شفتها : تؤ تؤ
سيف بضحكه : يا جدع
دموع ضحكت علي ضحكته وهزت دماغها
سيف عض شفته وايده مسكت صدرها وداعب حلامتها بصوابعه : متأكده
دموع اترعشت : ااه
: ااه ايه انا لسه معملتش حاجه يا غزال
وهجم علي رقبته وهو بينيمها علي الارض ولتهم كل سم فيها يبوس ويعض ويمص ويلحس كلها وهو بيزمجر بلذة وبيهمهم مع كل اها ليها
نزل علي صدرها دفن وشه بينهم : اااه اشتقت لحضنك وريحتك ..وباسها برقه بوسات متفرقه علي صدرها كله
ومص حلمتها بين شفايفه بكل رقه ولسانه السخن بيتحرك عليها دموع اترعشت وئنت بمتعه وبتضمه ليها اكتر ولفت رجليها حولين خصره وبترفع وسطها علي تلمس رجولته سيف ابتسم برجوله طاغيه ولزق نفسه فيها وهو بيعض شفتها : لسه عند رايك
دموع هزت دماغها بالرفض وهي عنيها نعسان من شهوتها سيف قرب منها وفض يرضع من صدرها
لحد ما حست حلامتها هتتخلع وبقت حساسه
من اي لمسه ونزل ببوساته لتحت باس وسطها
فخدها رجليها صوابعه واحد واحد
ودموع مستنيه يلمس انوثتها بلسانه زي ما عودها اخر فترة وبتبص له وهي بتتنفس بصعوبه
سيف لفها نيمها علي بطنها وخلع بنطلونه ونام فوقيها دموع كانت فرده رجل وتانيه رجل اتجاه بطنها وهو نام عليها بنفس الوضعيه رجل مفروده والتانيه علي رجله المتنيه وشفايفه علي ضهرها ورقبتها ورافع نفسه علي كوعه وكان بيتحرك عليها بهدوء وكل حته في جسمه لمسه جسمها وكانوا مش حسين ببرودة الجو من سخونت مشاعرهم ..
سيف قرب منها وباس ضهرها لحد ما وصل لمؤخرتها باسها بهدوء وضربها كف خله دموع صوتت
سيف مسك شعرها : هششش ..ده عقاب بسيط يلا اعتذري عن اخطائك
دموع عضت شفتها وهزت دماغها بخفوت وسيف نزل بكف تاني عليها دموع شهقت وترعشت : انا اسفه مش هكدب تاني
سيف ابتسم برضا والشهوة زادت في جسمه ونزل بكف تاني عليها
دموع صوتت : مش هقول كلام من غير ما افكر فيه
سيف نزل بكف تاني ودموع ئنت وهي بتضم رجليها : اممم مش هقرنك بحد تاني ابدا لانك غير يا عمري
سيف لعق شفته وحسس علي مؤخرتها بشهوة ونزل بكف تاني
دموع بإنفاس سريعه : مش هخبي حاجه عنك وكل حاجه هعملها هاخد اذنك
سيف خد نفس ومد ايده خد قزازة النبيت وكب علي مؤخرتها الحمره وكفوفه معلمه عليها ونزل يمص كل نقطه بشفايفه ويلحسها ...رفع دموع من وسطها
وزمجر بمتعه بعد ما فتحت رجليها ونوثتها
وفتحت مؤخرتها الي بتنبض قدام عيونه
الجريئة
ونزل بشفايفه مص انوثتها وصباعه بيداعب فتحتها وهو بيزمجر ويتلذذ : امممم اشتقت لطعم ك** اممم غرقانه عشاني ومشتقالي يا غزالي
دموع كانت قبضه علي المفرش بإيدها ومغمضه عنيها وجسمها كله مرخي من لسانه السخنه علي انوثتها : ااه مشتقالك اووي يا حبيبي
سيف حط لسانه في فتحته وهو بيداعبها بشهوة ولذة وشغف وريقه نزل من مؤخرتها لانوثتها وصوابعه بتداعب انوثتها لحد ما حس انها قربت بعد عنها
وقف بسرعه : خليكي زي ماانت متتحركيش
دموع اومأت وهي لسه علي نفس وضعها سيف خد قلم حبر وقرب منها : كنت طالبه امضتي اول جوزنا وانا كنت ناوي ممضيش غير علي التوته وانت مسلمه بالطريقه دي
دموع ابتسمت من جنانه وسيف قرب وبكل احتراف نقش اسمه علي مؤخرتها : سيلفر
والتانيه : سيف
وضحك برجوله ريقه وصوابعه وامضته وكل بصماته عليها : اوووف تجنني يا قلبي
دموع اتعدلت : عايزة اشوفها
سيف ضحك وقام شالها ودخل بيها الاوضة ووقف بيها قدام المراية دموع لفت راسها وبصت علي امضته وعضت شفتها وبصت في عيونه لقته بيبص له
بطريقه غريبة شهوانيه وكلها هياج و جنون
سيف لمس مؤخرتها : ملكي كلك ملكي بتاعتي مراتي انا وبس ..وحضنها بتملك ..اصرخي باسمي وبحبي اعلني للعالم انك بتاعتي وليااا وطوع ايدي
شد شعرها وبص في في عيونها : انتي ايه
: انا ملكك يا حبيبي انا مراتك انا ليك ..ولسه بتردد كلامها نام بيها علي السرير ضم وشها بين كفوفه
: بحبك يا دموع وعايزك تكوني ليا اسم وفعل عايزك تكوني مراتي وحط بصماتي حته جواكي عايزك ومشقادر استحمل اكتر من كده يا حبيبي
دموع هزت دماغها وجسمها بيترعش : انا ليك انا مراتك انا حلالك يا حبيبي انا عايزاك اوووي ومحتجالك عشان خطري يا حبيبي عشان خطري ..وكانت بتشهق بخفوت وانفاسها سريعه ونظراتها كلها احتياج وبتضمه ليها
اتلاقت واجسام اتألفت وعشق خالص مزين لحظاتهم
حب مستحيل واماني واحلام بتتحقق لاحظات محرمههدايا لمحبي الروايات
اصبحت مكلله بالحلال هوس وجنون وشتياق
للحظه دي سيف كان بينهار و دموع منتظراه
يتم وسمها ببصمته للابد
وهو بيمسح دموعها ودموعه نزلت علي وشها وشهق
بكل العذاب الي شافه والنار الي قادت جواه الف مره وهي مش ليه جسمه كان كله مشدودة ونظراته فيها
كل الحب الي في العالم دموع انهارت اكتر وهي بتمسح دموعه اسم وفعل انا انا..وشهق وهو مش قادر يعبر عن الي جواههدايا لمحبي الروايات
دموع قربت منه وباست عيونه : اتحرك يا حبيبي جوايه وثبت لي بأفعالك الي انت حسه ..
سيف فتح عيون وهو بيتنفس بصعوبه وشفايفه مفتوحه ونظراته حادة ومظلمه
: اهدي انا معاك انا في حضنك انا ملكك العمر كله لاخر نفس جوايه
سيف بلع ريقه وهز دماغه بسرعه ودموع قربت خدت شفايفه بين شفايفها : بحبك بحبك بحبك وفضلت ترددها بهمس وهي بتبوسه بشهوة وشغف
وحطت خدها علي ضهره المتصلب ولفت ايديها حولين صدره : انا كويسه
سيف سحب نفس من السجارة وصوابعه بترتجف : مش باين
دموع باست ضهره : صدقني كويسه ودي اجمل ليله في حياتي عشان معاك وفي حضنك حسستني بإنوثتي لاول مره من سنين طويلة حسيت اني مرغوبة وحبك خدني لدنيا تانيه كلامك وجموحك عاجبني ويلا بقا عشان عايزة اخد شور دافي وانام في حضنك بقالي كتير مش عارفه انام يا سيف
سيف رما السجارة ولف لها وشكلها بعد المعركه الي حصلت قابله للاكل باس خدها وعضه برقة : حقك عليا مش عارف انا عملت كده ازاي سامحيني
: انا عايزة كده كل يوم و اسمحك علي ايه علي اللذة والمتعه الي اول مره احسها اه وجعتني شوية صغننين بس كنت تايها فوق السحاب وانا بين ايديك
سيف بخفوت : شوية صغننين يعني
: ااه
سيف شالها في حضنه وقعد يلف بيها ودموع بتضحك بصوت عالي : بحبككككك يا ابن مهااااا
: بعشقكككك امك يا دموووعي انا بفكر اغير اسمك ايه رأيك هههههههههههه
دموع ضحكت وتعلقت في رقبته وهو ماشي بيها للحمام : انا بقول كده برضو كفاية دموع بس هتسميني ايه
: وتيني انتي وتيني
: يا سيددددي ندي لو سمعتك ايووووة بقا اخوية الجامد
سيف ضحك : فكرتيني العل* بيقولي ربنا يهديك يا ابني ..انا المفروض اعمل حاجه يا سيف بيقولي يا بني
دموع ضحكت بصوت عالي : بس بقا ملكش دعوة بيه ده بيحبك اوي والله وكان بيحاول يساعد يومها جاي بيقولي بصي انا مش عارف هبطل حركاتي دي امته وسيف لو قفشني هيعلقني ومش عارف ده صح ولا غلط بس ي رب الي هتسمعيه يغير فكرتك عنه ..
: وتغيرت يا روح امك
: يالهوووي اتغيرت بس انا مكمتش متخيله انك بتحبني للدرجة دي الصراحه اتغريت في نفسي موووت
سيف ضربها علي مؤخرتها ونزلها : يلا يا بت من هنا حقك تتغري سيف القاضي بيحبك
دموع رفعت شفتها لفوق : اخيييه هو انت منهم
سيف مسك شعرها وقربها منه : هما مين يا روح امك
دموع غمزت له : بس انت غيرهم انت طوس ابيض يحق لك تتغر بالوانك
سيف ضحك علي شقوتها وفتح مايه سخنه في حوض الاستحمام ولف ايده علي وسطها ..
دموع كتمت ضحكتها : فارس قالي يوم السطح انت استحميت كذا مره ولعبت رياضه وشربت وكسرت في الابواب ده كله ليه
سيف بص له برقعة حاجب عض شفته : عشان كانت عايز اعمل فيكي نفس الي عملته ده ولو مسكتيش هعيدوا ..وغمزلها بوقاحه في اخر كلامه هو بيبص لها من تحت لفوق ..
دموع ابتسمت بتكه وغمزتها بانت ومشيت من قدامه بغرور وهي بتعرج
سيف ضحك علي منظرها : براحه علي الارض يا غزال هههههههههههه هوب هوب اظبطي الرفارف هتقعي
دموع ضحكت بصوت عالي ولفت شدته من شعره : انت مش مديني فرصه اتغر بأنوثتي ليه هااا
سيف عض شفته وهو بيخد نفس : انوثتك دي بنت فاجرة قتااااله ..
دموع ضحكت وسيف شالها ونزل بيها في الحوض دموع ئنت بآلم اول ما المياة لمستها
سيف عض شفته وباس دماغها: حقك عليا
دموع باست ايده برقه : عادي يا حبيبي
سيف غسل جسمها بهدوء وهو بيحسس عليها بكل رقه وكانه عايز وجعها يختفي ولمس انوثته بخف
: ااه
سيف ضحك : وجع ولا دلع
: حرقاان
سيف ضحك بصوت عالي : قليلة ادب وقحه
دموع ضحكت : والله بقول الحقيقه انا عايزة مية سقعه
مش سخنه
: لا الماية الدافيه احسن ليكي يا غزالي عشان جرحك
دموع عضت شفتها وحست انها بنت بنوت واول مره تتجوز وهي فعلا الاوله دي كانت تخليص ذنوب مش جوازة
: سيف ...
: هممم
: بتحبني
: تؤ
: خلص بقا
سيف بخفوت وهو بيضمها ليه : Je t'aime et je t'aimerai jusqu'à ce que les étoiles s'éteignent, que les mers s'assèchent et que le monde disparaisse.
( أحبك وسأحبك حتى تنطفئ النجوم،
وتجف البحار، ويختفي العالم.)
دموع قلبها نبض من حلاوة لكنته ولفت ليه : انا مفهمتش غير جوتيم
سيف ابتسم : مش مهم المهم انك حستيها
: طب قولي معناها ايه عشان خطري
: لو يعلم الحب كم احببتك لتمني الحب ان يكون حبيبيهدايا لمحبي الروايات
دموع ببرود : ريحي انتي يا هايدي متدخليش
سيف ضحك : بس بدل ما تقطع الفصل علي دماغك دي صبوحه عايشه جواها....يتبع
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الثالث والثلاثون 33
سيف كان بينكش دموع وشوية يغسل جسمها وشوية يداعبها ودموع بتضحك في حضنه من كل قلبها وكل شوية يهمس لها بكلمه غزل ووقف بيها تحت المرش وهو بيعاملها بكل رقه وحب وكأنها قزاز خايف عليه من الخدشأفضل الهدايا لأحبائكمهدايا لمحبي الروايات
دموع لفت بلهفه وباست شفايفه برقه : بحبك اووي يا سيف ومش عايزة اطلع من جواه حضنك
سيف ضمها ليه اكتر وباس جبهتها براحه : انا مش هطلعك ابدا يا قلب سيف خلاص مفيش فراق وبعد تاني ..
ووقف وهو شايلها في حضنه وخرج بيها من حوض الاستحمام لف الفوطه علي جسمها وقرب بيها من المرايه
علق مجفف الشعر في الكهربا وبدأ ينشف شعرها وهو بيبص لها بحب وعنيه بتلمع وبسمته مش مفرقه شفايفه
ودموع زيه واكتر قلبها بيدق بسرعه وعنيها بتلمع بالحب وبتعض شفتها من اهتمامه وحنانه وهي بتبص له بعشقأفضل الهدايا لأحبائكم
نشف شعرها وقرب من رقبتها بسها برقه وشالها في حضنه وخرج مشي بيها بهدوء و دموع بتبتسم بخفوت ومتعلقه في في رقبته
سيف بخفوت : تعالي يلا عشان تنامي
: تؤ مش عايزه انام عايزة افضل معاك وفي حضنك
: معاكي وفي حضنك لاخر نفس جواية يا دموعي بس كفايه عليكي انهاردة اليوم كان طويل
: كان طويل بس ارتحت اول ما شوفتك
سيف ابتسم وقعدها قدام الدفايه ودخل جاب لها تيشرت من عنده وهو لبس بنطلون وطلع لها : البسي ده لحد ما اجيلك يا غزالي
دموع اومأت ولبست التيشرت وهي بتشم ريحته فيه وقعد قدام الدفاية وهي سرحانه والضحكه مرسومه علي وشها
سيف قرب منها وبتسم علي شكلها : ايه الي واخد عقلك يتهني يا ديمو
دموع ضحكت : اتهنا يا قلبي مفيش غيرك خطفني هههههههه
سيف قعد جمبها ومد لها فنجان شكولاته سخنه دموع مسكت الفنجان بين ايديه : امممم جت في وقتها ميرسي يا قلبي
سيف باس شفايفه برقه : بحبك
وقام وقف فتح الشرفه الي بتطل علي برج ايفل والاجواء كانت خياليه وخد مفرش وغطي رجلين دموع وقعد وراه
وخدها بين رجليه وهي سندت راسها علي صدره وبتبص علي برج ايفل وجمبيها الدفايه وفي حضن سيف غمصت عنيها وخدت نفس طويل وزفرت براحه خلصت المشروب بتاعها وسيف كان حضنها ليه وايده علي وسطها بيحركها براحه وهو سرحان و بيفتكر الي حصل وتنهد براحه
دموع لفت ليه وسندت علي صدره وعنيها في عنيه : بحبك يا سيف
سيف بص له بحب وبتسم بخفوت وقرب باسها برقه مره واتنين وهو بيضمها ليه دموع قعدت في حضنه ولفت ايديه علي رقبته والتانيه علي فكه : بحبك بحبك اووي
والبوسة الرقيقه بتسخن وبتتعمق وبتزيد شبق بقت بوسه رطبه ولسانها علي لسانه وشفايفه بتمتص شفايفها صوت
الانفاس زاد والأنين السخن والمتعه الي زودت نبض
القلب سيف كان بيعصرها بين ضلوعه وصوابعه في شعرها
والتانيه بتقرص علي مؤخرتها ودموع بتفرك في حضنه
وبتضمه ليها اكتر واكتر وانفسهم اتقطعت من شدت البوسه
الي دبت النار في جسمهم سيف فصل البوسه وقلعها التيشرت ونزل علي رقبتها وصدره بوس ومص ودموع بتبوس فكه ورقبته وايدها بتحسةس علي ضهره وعضلات كتافه بشهوة وهي بتئن بمتعه من شفايفه : اممم سيف سيف ااممم
سيف رفع عيونه ليه وبص لها بنظرات داكنه ونفس سريع : قلبو يا دموعي ..عايزة ايه يا بابا
دموع بخفوت وهي بتتحرك علي رجولته وايدها بتحسس علي صدره : عايزاك يا سيفي عايزاك يا حبيبي امممم
سيف نزل علي شفايفها بسرعها مصهم بشغف : انا خايف اوجعك وانت اصلا مجروحه
: تؤ تؤ انا حلوة يلا عشان خطري ....دموع كانت تعبانه بس هي عايزة تعوض سيف ايام الحرمان والوجع الي عاشه بعيد عنها وعرفه لو مطلبتش منه مش هيقرب منها حتيلو عايزها بجنون ومعني كده هي مش عايزة لا ده هتتجنن عليه ......
سيف باس خدودها وشفايفها وعيونها بلهفه وهو متردد يكمل معاها ولا لا دموع شافت حالته ونزلت بنطلونه
ومسكت رجولت السخنه المتصلبه بشكل فظيع ونزلت بشفايفه علي رقبته وصدره وهي ايدها بتدلك رجولته
لحد ما وصلت عنده وباسته برقه وعيونها في عيونه
سيف اتنفس بصعوبه منظرها وهي قدامه بالخضوع ده افتكر تخيلاته لما وقعت قدامه في المكتب وقد ايه اتمنها تعمل معاه كده نفسه اضطرب وهو شايفها بتمص رجولته بتلذذ وشبق ولعابها غرق رجولته وهي بتدخله كله جواه
بوقها وبتخرجه وترجع تبوسه وتمص الراس بين شفايفها
وسيف بيزمجر وجسمه بيرتجف من كم المتعه الي وصل لها شدها ليه ونزل علي شفايفها ولحسها ريقها الي مغرق شفايفها بعد ما مصته بالشكل ده ومصهم بشغف وهو عايز ياكلها مش يبوسها ودموع لفت رجلها حولين ضهرو ودخلت رجولته جواها براحه ووحده وحده بقت تنزل عليها لحد ما
مهبلها استوعبه كله عضت شفتها من الآلم والمتعه وبقت تتحرك بهدوء وسيف سايبها براحتها وهو بيحضنها ليه
وبيدفن نفسه جواها وبيشم رقبتها وبيهمس في ودانها : امممم بحبك يا دموعي جننتيني وانا شيفك بتمصيني بالطريقه دي مش قادر اتحركي اسرع يا غزالي انا مش هتحرك يلا يا بابا اممم ايوة كده اااه يا دموعي امممم
دموع كنت بتنزل وتطلع بسرعه وأنوثتها بتنبض علي رجولته المتصلبه وبتلهث من المتعه ومن الوجع ومن كلامه
ومش قادرة تتحكم في اعصابها : يلاا يا سيفي اتحرك عشاني متخفشي انا كويسه يلا يا حبيبي عايزاك اوووي
سيف غمض عنيه وهو بيعض شفتها وبيحاول يتحكم في نفسه مسك وسطها وبقا ينزلها ويطلعها علي رجولته بسرعه وبيحاول ميتعنفش معاها بس ئنين دموع ورجائها وانفاسها السخنه مش مساعدينه زمجر بشهوة ونام بيها علي الارض وهو لسه جواها ورجليها ملفوفه علي ضهره وبقا يتحرك بهدوء لكن بيضغط جواها بكل قوته لحد ما حست انه بيوصل بطنها من شدت دفعته يرجع لوراه ويرزع فيها
وهو بيشد نفسه علي قد ما يقدر عشان يوصل بسرعه
وميتعبهاش
دموع مسكت وشه بين كفوفها : سيف يا عيوني بص لي يا حبيبي اهدى ومتفكرش في حاجه خليك معايه انا وبس
انا كويسه يلا يا بابا اعمل ما بدالك انا ليك وبتاعتك
اعمل كل الي نفسك فيه يا سيفي ..وبهمس وضحكه هاديه وكأنها عايزه يصدق .... انت جوزي يا سيف جووزي ....وعضت شفتها ودموعها بتلمع في عنيها
سيف بص له وبلع غصته وهي بيهز دماغه : جوزك يا حبيبي انا جوزك انا رجلك انا سندك وضهرك وامانك
انا حبيبك انا هكون ابو عيالك انا وبس يا دموعي
دموع اومأت بسرعه وبتسمت وهي بتبوس شفايفه وبتربت علي شعره بحنان : ملكك يا روحي ملكك ....
سيف اطلق العنان لنفسه وسيطرته وبقا يتحرك جواها بكل سرعته وبجنون وهو بيمص ويعض في شفايفها ورقبتها وصدرها وبيعصرها بين ضلوعه : اااهه دمووووع اممممم بعشقك بعشقككك يا حبيبي مش قادر امنع نفسي عنك اممم عايز افشخكك
دموع كانت بتتنفس بصعوبة من سرعته وعنف : اكتررر من كده فشخه يا قلب دمووووعك
سيف زمجر وهو بيشد شعرها وبيلحس رقبتها بلسانه لحد شفايفها وبيسرع دفاعاته اكتر جواها : انت مش متخيله انا جوايه اااايه لو طلعته عليكي هتتعبي هتتعبييا قلبي بس وحده وحده خدي علي حجمي وطريقتي وانا هوريكي الفشخ يا ك**ك علي اصوله تعالي
ووقف بيها رفع رجل علي الكرسي ورجل علي الارض وجيه من وراها ودخل رجولته رزعها كلها مره وحده دموع صوتت بكل قوتها وكانت هتقع لقدام سيف مسكها من وسطها : اثبت يا وووحش مش انتي الي حضرتي العفريت
اجمددددددي
دموع لفت ليه بعيون زي القطط : انا مراتك هاا
سيف ضحك وهو بيتحرك جواها وغمز لها : انت لبوتي الي هقطعها وهكلها بسناني حته حته اممممم خددي
ورجع لوراه ورزعها بكل قوته دموع صوتت تاني سيف مسكها من صدرها وهو بيضغط عليه بكل قوته : اوووووف صوووتي تاني صراخك بيكهرب قلبي يا دموعي
ااممممممم ك* ام المتعه وانا جووواكي يا غزالي اااح بطلعي ناااار امممم وضيقه ومش قادر اشبع منك
دموع لفت ليه بعد ما ميلت علي صدره وحطت كفها علي رقبته وسيف قرب منها وشفط شفايفها الاتنين بين شفايفه ومصهم بعنف وهو بيتحرك جواها بسرعه وايد علي صدرها والتانيه علي بظرها بيداعبه بهدوء عكس حركته جواها لحد ما دموع اترعشت وجمسها اتشد ونزلت شهواتها الي غرقت رجولته وصوابعه وسالت علي رجلها سيف عض شفته وقرب صوابعه الغرقانه من شهواتها : افتحي بوقك
دموع فتحت شفايفها بطاعه وعيونها دبلانه ونفسها سريع ودخل صوابعه جواه بوقها ودموع مصتهموطلعهم لحس شفايفها ومص لسانه وهو بيبلع بتلذذ وبيزمجر بمتعه
لفها ليه وشالها في حضنه وشفايفها في شفايفه وايده علي مؤخرتها ورجولته مش راحمه انوثتها ونيمها علي ايد الكرسي بقا جسمها من فوق علي المرتبه و ونصها السفلي علي الايد وفتح رجليها ونزل يبوس في شفراتها ويلعقهم ويمص بظرها ويداعبها بلسانه بسرعه ودموع بتصوت من المتعه والوجع وجنونه الي خلاها طايرة فوووق غرق انوثتها من ريقه ومسك رجولته وبقا يداعب بظرها بسرعه وهو بيدلكه بإيده وبقا يدخل الراس ويخرجه يدخل ويخرجه وهي نيمه قدامه ومسلمسه ورجليها مفتوحه وكل تفاصيلها باين قدام عنيه
دموع بنفس مضطرب : اااه سيف عشان خطري يلا يا حبيبي يلااا
سيف دخل رجولته جواها وهو بيتحرك بسرعه وعنفه وقرب منها شدها ليه ومسك شعرها : عااايز بوسة تخليني مستحملش ونزلهم دلوقتي ..
دموع بصت له وهي مش عارفه تعملها ازاي دي بس هتحاول سيف ضحك علي منظرها وقرص حلمتها عشان تفوق وهو بيتحرك جواها ومش قادر يشبع منها تعنده شرهه غير طبيعي في موضوع الجنس ومش بيقدر يجيبهم بسهوله ممكن ياخد من ساعه لساعه ونص لحد ما يوصل لمتعته بس في نفس الوقت بيقدر يتحكم في نفسه
دموع قربت وعنيها في عنيه حطت ايدها علي رقبته وبهمس ومحنه : بعشقكك ..وطلعت لساانه ولحست رقبته
لحد شفايفه وخد شفته الب تحت مصتها وهو بتشدها بين اسنانه بعنف وشهوة ... اممممم بحبك يا سيف ..وهبطت تاني علي شفايفه وهي بتمص الاتنين مع بعض بشغف ودخلت لسانه بينهم ...اهه افتح شفايفك يا حبيبي عايزة لساانك عايزة ادوق طعمك الي جنني من اول بوسه عشقت شفايفك ومعترفتش بعديها برجاله غيرك خطفتني من بوسه يا سيفييي .... سيف زمجر وفتح شفايفه ونزل علي شفايفه في بوسه ملحمييييه كلها قطعهم بأسنانه ودخل لسانه كله جواه بقها وبقا يضاجعها فوق وتحت وهو بيزمجر وبيتحرك جواها بجنون لحد ما تصلب وهو بيشخر في ودنها بخشووونه : خخخخخ امممم خدددي خدددي يا غزالي و اتغذي خلي لبني يطفي ناارك
دموع كانت متعلقه في رقبته وبتشد شعره بكل قوته وهي و اهاتها عاليه وسخنه وبتتنفس بصعوبه عضت كتفه وهي بيتحرك جواها وبيدفع شهوته السخنه : امممم بحبك يا سيف بحبكككك
سيف خد نفسه وباس دماغه وفضل وخدها في حضنه وبيبسها برقه ودموع نايمه علي صدره لحد ما حس بنفسها الي انتظم من حركت ايده الهاديه علي شعرها وضهرها وشفايفه الي بتبوس جبهتها كل ثنيتين برقه وحنان خالص
سيف ابتسم بحب وشالها براحه نيمها علي الفرشه وراح الحمام خد شور سريع ورجع لها وفي ايده فوطه قطنيه
حطتها في مايه دافيه مسح جسمها ومسح انوثتها بهدوء وعض شفته بحزن من منظرها و عقدت حواجبها وائنينها اول ما لمسها وزعل من نفسه علي الي عملوا فيه بس غصب عنه ...غطاها وقام جاب مرهم جروح ودهن لها برقه وباسها براحه وقام ولع سجاره بشرود وهو بيأنب نفسه ...
طفي السجارة وراح لها خدها في حضنه ونيمها علي صدره وهو بيضمها ليه وقلبه بينبض بعشقها دموع ئنت بخفوت : سيف وحشتني اوي
سيف باس دماغها وهمس : قلب سيف يا دموع عشقتك من اول نظره خطفتيني اتعذبت في فراقك وبعادك بعدد شعر راسي وانتي مش ملكي كل مره تتأذي او تتوجعي وانا ماليش الحق اني اقرب منك كنت بمووت اتمنيت
ارسم الضحكه علي وشك ومسح دموعك اتمنيت حاجات كتير اولهم انك تحسي بيه وتكوني لياا واهوو اعظم احلامي اتحقتت وانتي معايه وفي حضني دلوقتي مش عايز غير اني افرشلك الارض ورد وعيشك ملكة علي عرش قلبي احطك في جفوني وخبيك من الوجع والحزن سامحيني مش هبعد عنك تاني مش هزعلك تاني مش هوجعك تاني وهعيشك اجمل ايام حياتك يا دمووع هخليكي طايرة علي السحاب الفرحه والسعادة والمتعه والجنون رجليكي مش هتلمس ارض الحزن والوجع تاني
هكون ليكي كل الي تتمنيه وانا دلوقتي مش عايزك غير في حضني فرحانه ومتهنيه وبنوته شبهك بدموعك وشفايفك وعيونك وشعرك و برائتك اخبيها عن كل العيون وسلمها بس للي يستهالها ويكون عاشق متيم بيها زي ابوها
ما بيحب امها وبتسم بلذة في اخر كلامه وهو بيضمها ليه اكتر .....وحس بدموعه الي نزله علي رقبته ورفع وشها بسرعه وخوف : مالك يا حبيبي تعبانه تعالي اكشفلك قومي انا وجعتك صح
دموع هزت دماغها بالنفي وهو بتبلع غصتها : انا بعشقك وربي بعشقك يا سيف بتنفس هواك وكنت هموت من غيرك مبقتش عايزه حاجه من الدنيا غيرك انت اهتمامك بيا حنانك وحبك ومعملتك ليا خلوني ملكه فعلا بحبك دي كلمه قليلة يا سيف انا لو هموت بين ايديك هكون مرتاحه ومبسوطه عشان اخر حاجه شوفتها عيونك تعبي فداه راحتك كلي فداك يا سيف روحي وعيوني وقلبي انا انا
وشهقت في اخر كلامها ومعرفتش تعبر عن الي حساه اتجاهه وقربت باست شفايفه بكل عشق ولهفه
سيف ضمها ليه وبدلها البوسه بعشق اكبر وخدها في حضنه ونام براحه ولذة ماليه قلبه وبتداعب روحه
تاني يوم الصبح سيف قام حصر لدموع فطار ونزل جاب لها حاجات كتير شكولاته كرواسون ومعجانات وقهوة فرنسيه وشتري فاكهة وكان عايز يجيب لها هدوم وبرفانات بس استني لما تنزل معاه وتختار الي علي هواها ..
دخل لقاها طلعه من الحمام وبتنشف شعرها دموع جريت عليه حضنته وسيف رفع مغلف الي فيه كوبين القهوة لفوق : اهدي يا مجنونه تتحرقي
دموع ضحكت : عندي اترمي في النار بعد حضنك ده عادي مش مهم
سيف ضحك: يا جدع بطل باكش
دموع ضحكت لضحكته اللذيذة : والله والله هههههههه
سيف ضحك اكتر : والله والله .....وقرب باس شفايفه ..والله انا بعشقك يا دموعي
دموع بحب : تؤ مش اكتر مني يا سيفو
سيف غمز لها : اوووعه بقا سيفو وحركات ونزل يا متدلع
دموع ضحكت بصوت عالي : انت كنت مخبي جنانك ده فين ده طلعت جينات فعلا والواد فارس ورثها منك
: فكرتيني ..خدي حطي الفطار ده علي التربيزة في البلاكونه يلا وانا هرن عليه يجيب ندي ويجي نفطر مع بعض
دموع خدت من الاكياس : يس يسسس كلمه بسرعه وانا هحطهم اهو
سيف مسكها من قفااها : رايحه فين يا رووح امك بفوطة الاداب دي
دموع بصت لنفسه وبصت لسيف : سووري
سيف عض شفته : نركز هااا والاااا
: ااممم والااااا ايه
سيف ابتسم وربت علي خدها بستفزاز : انتي كبير وفهمه بقا يلاا اجري يا غزال البسي حاجه عدله
دموع بصت له بقرف وهي كتمه ضحكتها ومشيت من قدامه سيف راح غمزها بصباعه من وراه دموع صوتت
وسيف بضحكه : ط**ك دي ولا مغارة علي بابا
دموع برقة بصدمه : وربنا وربنا انت قليل ادب
سيف بضحكه : طب وربنا وربنا جداا ده انا قليل ادب وقح ومتربتش هههههههه بسبقولك ايه ...وغمز لها ... لا منورة وخدودك عمله زي التفاح الامريكاني شكل للبني مفيد لصحتك
دموع غصب عنها ضحكت بصوت عالي : احيانا
: ده الي هو ازاي
: مفيد لحاجات ومؤذي لحاجات تانيه يا مؤذي
سيف قرب وعض خدها : كلها ايام يا كنافه بالمناجا وهتاخدي عليا وعلي حجمي واسلوبي وانتي الي هتيجي
تقوليلي ائذيني ونبي يا سي سيلفر
دموع بصت له برفعة حاجب : سي سيلفر
سيف بخشونه : ااايه يا بت مش عجبك ولا ايه
دموع عضت شفته : عجبني بس ده مجنني ده انت حبيبي ورجلي وسيد روحي وقلبي يا سي سيلفر
سيف عض شفته وهو بيضحك وراح ضربها بلقلم هلي مؤخرتها : طب امشي بدل ماارفعك علي الصبح وانتي مش نااقصه يا قلبو
دموع دخلت الاوضة دورت في الهدوم الي جايبها ملقتش غير هدوم نوم وخروج لبست تيشرت بكم من بتوع سيف علي استيرتش من عندها وخرجت بعد ما لمت شعرها
وسيف رن علي فارس الي كان فوق ندي : طب وربنا هو من غير مشوف مين بيرن
ندي ضحكت : طب شوفه طيب
فارس خد الفون وفتح : نعم يا بني عايز ايه علي الصبح
ندي سمعت شخرت سيف وكتمت ضحكتها ..اظبط يااض بدل مااجيلك ومتتفردش وتتني كتير يلا هات ندي وتعاله عايزك
: لا مش فااضي
: طب يلا يا عسل حطلها قطرة في عينها بسرعه وتعاله دموع عايزاكم
فارس كتم ضحكته : عشان خاطر وزتي بس ..وقفل في وشه قبل ما يسمع الموشح
فارس غمز لندي : ااايه
ندي قربة منه وطلعت فوقيه : ايه يا كوكي ..ونزلت علي شفايفه وباسته بشهوة وفصلت البوسه ونزلت علي رقبته وصدره وفارس اختراقها بهدوء وهو بيتحرك جواها براحه
ندي كانت بتتحرك بسرعه بس مش قدرة توصل للذة الي بيحسسه بيها وبمحنه : فااارس
فارس عض شفته : هممم عايزة ايه
: يلا عشان خطري عشان خطري يا فروستي
فارس زمجر وقلبها علي السرير وشربها جنونه وعشقه ولذته وخلص معاها وخدوا شور ونزلوا بتمشي وندي متعلقه في دراعه وبتبص حوليها بفرحه لحد ما وصلوا
شقت سيف ...الي كان بياكل دموع شكولاته من بين شفايفه
وسمع جرس الباب وبعد عنها : اهو جيه الخرا
دموع ضحكت : بس بقا يا سيف ملكش دعوة بيه اله ..ولحست شفته من الشكولاته السيحه عليها
سيف عض شفته : حاضر يا وزته ..وطلع فتح لهم الباب
ندي بحمااس : جوووز اختااااي
سيف ضحك وقرب باسها من هنا ومن هنا وفارس واقف بيبص لهم ببرود وبتسم بخبث ودخل : دوووودي قلب باباااا وزتييي بابا جيه
دموع ضحكت وطلعت تجري عليه وفارس فتح ايديه وسيف دخل هو وندي وبرق لدموع دموع ضحكت بصوت عالي : تؤ تؤ مش قاادرة اقاوم ضحكته ...وحضنت فترس الي ضحك بصوت عالي : قلبي يا ناااااااااااس
وسيف في دخان بيطلع من ودانه وندي متختلفش عنه
وراحت فصلت الحضن ودخلت في النص : وانتي كمان وحشتيني يااختي
فارس ودموع ضحكوا بصوت عالي : عايزين يفرقونا الناس الوحشه دي يا دمووعي
سيف من وراها : طب عدي يا رووح امك وخلي نهارك يفوت
فارس بص له ببرود ودخل : انا جعااان يا دموع صحبتك مهبطاني من الصبح يلا بقا يا فارس
ندي برقة عنيها وتمنت الارض تبلعها وسيف غصب عنه ضحك بصوت عالي ومسك فارس من رقبته وهو بيخنقه : انت ياض مش هتبطل التعري* بتاعك ده
فارس كتم ضحكته : لااا وبعدين متلمسنيششش
سيف بضحكه قرص صدره : احا هو انا بتحرش بيكي يا بيضه ولا ايه
فارس صوت بدراما وحط ايده علي صدره : يا متحرش يا بن الكلب يا واطي اشيااائي انا لسه رفعها واحد بس لسه ولد ولود
كلهم ضحكوا بصوت عالي ودموع دخلت هي وندي البلكونه
سيف : اول مره اشوف واحد فرحان ببتاعه قدك ماكلنا بنرفع اشمعنا انت الي بتتفشخر
فارس بص له بخبث : ايه ده انت بترفع زينا اثبت لي
سيف ضحك : طب لف يا روح امك
فارس ضحك بشخره : لاااا يسطا مش كده مش كده
: اله مش انت عايز اثبات
: خلاص انا هثبت لنفسي ....وزتيييي
دموع خرجت : نعم يا فارس
: عايز مايه وحيات امك ريقي ناشف
دموع اومأت : عنيا .. ومشيت من قدمهم براحه ورجليها مفتوحين بشكل واضح وبتعرج كمان
فارس بشفقه : مسسس يا حول الله ده انتي ملختها خالص يا برو واخيرا مبروووووك بركاتك يا فرنسا
سيف استوعب وراح ضربه بالقلم وطلع يجري وراه : وربنا ما هحلك يا بن الكلب وفارس بيضحك بصوت عالي ...بركاااتك يا قااادر اعطيني مما اعطااك الله
سيف ضحك : طب مانا قولتلك لف وانا هديك للصبح حتي اسبها ترتاح شوية
فارس شهق بصدمه : سافل قليل ادب وقح
سيف ضحك : انشف يالاه صدق فيكم شهقه من بعض
وحضن فارس ودخل البلكونه ودموع جابت المايه ودخلت وراهم : ده ماية ربنا اقرب يا دموع المطره مطرات وانتي لسه بتجيبي مايه يا قلبي عذرك عذرك
سيف بهدوء : خلصناا بقا متظيتش تعالي يا حبيبي جمبي
دموع ابتسمت وقعدت جمبيه والمطره نزله بس بلكونه سيف عليها تنده عشان كده وخدين راحتهم وبدأو يفطروا مع بعض والجو رومانسي اووي ..
سيف كان بياكل دموع وهو وخدها في حضنه وندي وفارس بيتكلموا بهمس ومش معاهم لان فارس كان حاطت ايده ع انوثت ندي الي بتبص له بغيظ وبتكلمه بهمس
: شيل ايدك يشوفونا
فارس غمز لها : هما مش معانه اصلا .. وشاور علي سيف ودموع الي المربه نزلت علي شفايفها وسيف نزل يمسحها بشفايفه ونسيوا نفسهم ونسيوا العالم وشفايفه اتلحمت في بوسه فرنسيه بطعم فرنسا واجوائها
ندي اتكسفت ونزلت عنيه بسرعه : نول عنيك يا قليل الادب
: وانتي مالك وبعدين عايزه انزل عيني هاتي بوسه مشبك زيهم
: ونبي لو قلعت ملط ما هعملها
فارس بص لها بقرف : مسيرك تجيلي ملط وقولك بطلت
تليفون فارس رن فوقها من غمرت العشق تلي كانت فيها وبعدت عن سيف وهي بتبص علي ندي وفارس بخجل وحمدت ربنا انهم مش مركزين معاها وسيف كان بنسبه ليه عاادي جدا
فارس فتح المكالمه الفيديو بتاعت ياسمين : سووو حبيبت قلب بابي
: عامل ايه يا فارس ودموع عملت ايه
فارس قلب الفون علي دموع وسيف وياسمين صوتت بفرحه : اوووووه اخيرررا ماما قلقانه عليكي من امبارح يا دموع
دموع ابتسمت: حببتي يا سووو هي فين هاتي اكلمها
ياسمين وقفت : ثانيه وحده ..وجريت علي مهاا ...يا ماما يا ماما مفاجأة
مها ابتسمت بهدوء : خير يا رب
ولفت لها الفون مها دموعها اتجمعت في عنيها : عامله ايه يا حببتي مرتاحه ومبسوطه
: ااه يا ماما مبسوطه اووي
: ربنا يفرحك يا حببتي يلا عايزة حاجه
سيف كان باصص في الارض ومالوش عين يرفع عيونه عارف انها زعلانه منه دموع مسكت ايده وكأنها بتشجعه
ورفع عينه و بخفوت : امي
مها بلعت غصتها ولفت وشها النحية التانيه
سيف بخفوت : حقك عليا انا عارف انك زعلانه مني بس صدقيني كان غصب عني وصدقيني مش هعمل كده تاني وحياتك عندي
مها بحزن : وحياتي عندك هو انا مهمه عندك اصلا يا سيف
سيف عض شفته بقهر : امي متقوليش كده حقك عليا عشان خطري متزعليش مني انا اسف وبعدين لو مضحكتيش وعرفت انك سامحتيني من قلبك
هاخد اول طيارة وجيلك وبوظ شهر عسل
فارس يلا بقا
مها ضحكت غصب عنها لما سمعت فارس بيعترض
سيف بحب : ايوة كده يا مها خلي فرحتي تكمل ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا بنت رسلان الديب
وعيش وشوف من وراكي
مها ابتسمت : بس يا سيف ملكش دعوة بالقصه دي خالص عيش حياتك مع مراتك وعوض نفسك وعوضها
ومتشغلش دماغك بحاجه ماشي يا حبيبي
سيف بضحكه: ماشي حاضر المهم سامحتيني ولا اجي اخدك من سالم ورجعك لاهلك
مها ضحكت ومسحت دموعها : بس يا واد يلا خد ياسمين معاك اهي
سيف بعت لها بوسه وبتسم براحه وضم دموع ليه اكتر وياسمين فضلت تدردش معاهم ودخلت تميم في المكالمه ..
: مرحب بالعريس
فارس ضحك : تميم يا جوز اختيي
تميم ابتسم : جوز اختك ايه عاد امبارح هفتح الموضوع مع ابويه هيجولي امال مين هيتچوز بنات عمك العكريت دول ده حتي شبهي
سيف ضحك : يلا يبقا زيتكم في دقيقكم وتتجوز وحده شبه ابوك
تميم ضحك : وه وه الهربان رچع يا ولاد ههههه روحت فين يا راجل وهملت چماعتك
: طب ونبي مين المغفل الي يهمل جماعة بالحلاوة دي وانا اقدر يا جدع ..وباس خد دموع
ياسمين بخفوت : تميم انت كنت بتتكلم جد يعني باباك مش موافق
تميم بهدوء : ايوة يا بت الحلال مكتوب علينا الفراق
ياسمين بغصه : يعني ايه
تميم ضحك : وه وه حمرتي وصفرتي ليه بس يا فلة ده انا احرج الدنيا عشانك يا غالية
كلهم ضحكوا عليهم وفضلوا يدردشوا شوية وقفلوا فارس وقف : يلا يا ندوش هتيجي معانه يا سيف
ولا هتنزلوا لوحديكم
سيف بص لدموع : ايه رايك
دموع بحب : الي انت عايزة يا حبيبي
سيف ابتسم وباس دماغها : لا احنا قعدين انهاردة بكرا هننزل روح انت يا فارس
فارس خد ندي ومشي بعد ما ودعت دموع ..
سيف بهدوء : اوعي تزعلي انا بس عايزك تخفي كويس عشان محضرلك بروجرام تحفه هلف بيك العالم يا دموعي
دموع ضحكت بحماس وحضنته : انا خلاص شوفت العالم كله في عيونك وضحكت يا سيفي
سيف ضحك وفضل يبوس في خدودها وعيونها وهو بيذغذها وبيضحكوا بصوت عالي ...
سيف بخفوت وعيونه في عيونها : انا بقول ننزل معاهم احسن ما نقعد لوحدينا ....وعض شفته بأثارة
دموع رجعت لوراه وهي بتهز دماغها : نو نو نو نوه انت بقيت نوتي جدا وخارج عن السيطرة كم داون يا عيوني
سيف ضحك : طب يلا لو هتقدري تمشي كويس ادخلي اللبسي و تعالي هوديكي دزني لاند
دموع بحماس : طيارة
: دلوقتي عايزة تركبي مراجيح دزني ومش عايزة تركبي مراجيح سيف ده حتي مرجيحه وحده
دموع ضحكت وهي بتجري : مرجيحه وحده بس بتموت اصعب من قطر الموووت وحياتك هههههههه
سيف ضحك : طب يلا هخلي فارس يسبقنا علي هناك
دموع لبست طقم بنطلون جينز وهايكول احمر وجاكت وكانفرس وخرجت بعد ما لمت شعرها لفوق عشان تاخد راحتها
: سييييييف فينك انا خلصت
سيف خرج من البلكونه وهو مولع سجارة ولابس بنطلون اسود وجاكت جلد اسود وكان يخطف الانفاس
دموع شفته وقربت منه : انت حلو اووي انا بحسد نفسي عليك ومش مصدقه انك جوزي
سيف نفث الدخان من بين شفيفه : قال يعني انا الي مصدق يلا يختي عشان اركبك قطر الموت وساعته تقولي حقي برقبتي هههههههههههه
دموع ضحكت وباست خده ونزلت معاه وفضلت تلعب وتتنطط هي وندي وفارس معاهم وسيف من النادر لما يشاركهم كلت غزل بنات وفشار ورسمت علي وشها زي الاطفال وبعدين راحوا مع بعد اتعشوا في مطعم راقي
وعلي الساعه 12 خرجوا من المطعم وكان التلج بينزل سيف خدها وراح بيها ساحة تزلج وكان بيعلمها التزلج علي الجليد وكل شوية تقع هي وندي ويضحكوا بصوت عالي ..
سيف قرب منها وبهمس : فشختي انا احلاه ولا فشخت الجليد يا دموعي
دموع ضحكت : الجليد يا قلبي
سيف شالها في حضنه وقعد يلفي بيها وهو بيجري علي الجليد بكل احتراف ودموع بتضحك وتصوت
ندي بصت لفارس : طب ايه
فارس خد ايديها وحطها علي وسطه : اشعبطي كويس بقا اوووعي تقعي ...وجري بيها زي توم وجيري هههههههه وندي بتضحك ..جيالك يا دمووووع
بعد كده سيف خد دموع وركبوا تلفريك بيمشي في الجو وركبت لوحديها هي وسيف فيه وكان مقفول عليهم دموع لزقة في القزاز وفتحت بوقها بحماس : واااااااو المنظر يهبل
سيف كان قاعد وراها وبيبص علي مؤخرتها : فعلا يجنن
... وضربها بالقلم دموع اتنفضت وهو بتصوت ولفت له
سيف شدها وقعدها علي رجليه وهجم علي شفايفه وهو بيدخل صوابعه في شعرها وبيقربها منه اكتر دموع اندمجت معه ونسيت نفسها ولفت ايديه حولين رقبته
وبقت تمص شفيفه بشتياق ...
سيف بخفوت وهو بيحرك وسطها علي رجولته الي بدأت تنتصب : متيجي اخطفك واحد في الجو
دموع رجعت راسها لواره : اممم سيف بطل جنان
سيف دفن وشه في رقبته وحركها اسرع علي رجولته : احله حاجه الجنان معاكي يا دموووعي
دموع هجمت علي شفيفه بشهوة وباسته بشبق وهي بتلحس شفايفه وبتمص لسانه ونزلت بين رجليه
فتحت البنطلون بسرعه وخدت رجولته بين
شفايفها وهي بتئن بتلذذ سيف اتنفس بضطرب
وشفايفه انفرجت و وشه احمر اول ما حس
بجوفها السخن وهو بيبلع رجولته بشهوة
وحط ايده علي دماغها وبقا يحركها اسرع وهو بيزمجر ويئن بمتعه ولذة وصلت في جميع اطرافه وجسمه اترجف وهو حاسس بيها بتمص بكل قوتها بسرعه
وجنون وغمض عنيه ونسي نفسه وهو بيحرك
راسها اسرع ويحشر رجولته اكتر جواها
لحد ما زمجر بصوت عالي وخشن
وهو بينفض جواها شهوته
الي بلعتهم بكل حبهدايا لمحبي الروايات
سيف مسك شعرها وهبط علي شفايفها قطعهم وبخفوت : خدتيني علي خوانه مينفعش ابدا
اني ارتاح وانتي لاه ..وبص في ساعته .. يلا قومي دققتين وهننزل عشان هخطفك
دموع ضحكت : علي فين يا مجنون
سيف باسها برقة : مجنون بيكي يا دموعي
دموع ابتسمت بحب ودفنت نفسها في صدره سيف خدها وطلع بيها علي محطة القطر كان حاجز تذاكر لايطاليا في قطر اكسبريس الرحلة خدت 14 ساعه
وفضل يتنقل بيها من بلد لبلد لحد ما وصل بيها القطب الشمالي ورجع بيها بعد شهر مش عسل ده جنون ولذة وعشق خيال واحلام مستحيلة اتحققت كل يوم كان بيشرب منها ويشربها لذة العشق والحب لحد ما اتعودت عليه وعلي جنونه وجموحه واسلوبه ...ودلوقتي هما في طريقهم للحارة عشان كتب كتاب ملك علي نادرأفضل الهدايا لأحبائكمهدايا لمحبي الروايات
الي اتعرف عليه اكتر في الشهر الي فات و زارها كذا مره وحسين كان هيتجنن وبيرن علي ملك مش بترد عليه
وقاعد شاف الناس دخله وطلعه عندهم وقام وقف
ووو.....يتبع
كل ما هتتفاعلوا اكتر على باقي الروايات هنزلكم كتير والله
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الرابع والثلاثون 34
---&----&------&------&------&
كان سيف و الدموع في العربية الي بعتها سالم بالسواق تخدهم من المطار وطلعين علي الحارة
سيف بهدوء : يعني كان لازم تحضري كتب الكتاب ما كنتي زورتيها في شقتها وخلاص
دموع مسكت ايده : حقك عليا قطعت رحلتنا بس دي ملك يا سيف لازم اكون جمبها وكمان فرح ياسمين خلاص الاسبوع الجاي
سيف اومأ : ماشي يا حبيبي الي انتي عايزة والي يريحك انا هعملوا
دموع باست خده وبهمس : ربنا يخليك ليا يا سيفي
سيف بخفوت : طب اهمدي بقا بدل ما اركب عليكي دلوقتي والناس تتفرج
دموع عضت شفتها وكتمت ضحكتها : طب ما تركب ..وغمزت له
سيف تنح وهو بيبص له برقعة حاجب دموع ضحكت : بهزر بهزر
سيف عض شفته وقرص وسطها : لا متهزريش تاني يا روح امك عشان منفذش وانا لما بصدق
دموع حطت ايدها علي ازرار القميص وبنظرات جريئة : انت مش بتشبع يا عمري ..ونزلت بإيدها من صدره لخصره لرجولته ..وانا مش عايزاك تشبع مني ابدا يا سيفي
سيف زمجر بخشونه وهجم علي شفايفها مصهم بين شفيفه وهو بيعضهم بعنف بين اسنانه ودموع بتأن بتلذذ وبتبدله العنف بعنف اكبر ..
سيف فصل البوسه وقرص علي مؤخرتها و بخشونه : غزالي بقت شرسه و مولعه علي طول
دموع بمحن : تربيتك يا عيوني انت الي فسدتني وخلتني علي طول عايزك ومش قادره علي بعدك
سيف خد نفس عميق وبص في الساعه ورجع بص علي القزاز العازل الي بينهم وبين السواق وساحبها لصدره وهو بيرفع فستانها لفوق وشفايفه في شفايفها ودموع بتفك حزام بنطلونه بسرعه ولهفة سيف فصل البوسه ومسك شعرها وبص في عيونها
: مش عايز اسمع صوت نفسك حتي سمعه
دموع اومأت بسرعه وسيف هبط علي رقبتها وهو بيمسك رجولته بالايد التانيه وبيدخلها في انوثتها
دموع رجعت راسها لوراه وهي بتتنفس بصعوبه اول ما اخترقها وبدأت تتحرك ببطء تعب اعصابهم سيف جز
علي اسنانه وهو بيضغط علي وصتها وبيتحرك جواها
اسرعه ونفسه عالي مسك الفون وشغل اغاني بصوتي
عالي بسبب صوت حركتهم وبدأ يتحرك جواها بشكل
اسرع دموع لفت ايديها حولين رقبته ونزلت تبوسه رقبته وعضلات صدره وبتحرك مؤخرتها اسرع
سيف قلبها علي الكرسي وهما علي نفس وضعهم عشان يتعمق جواها اكتر ونزل ياكل في رقبتها وبقا يرزع فيها بكل عنف وسرعه ودموع بتهز دماغها بلهفه ونظراتها اسخن من انفاسهم وفضل يتحرك جواها بسرعه لحد ما نفض كل شهوته جواها وهو بيزمجر وبيحضنها بكل قوته في نفس الوقت الي سواق وصل فيه الحارة
سيف باسها وتعدل وهو بيضحك : هنتمسك بفعل فاضح يا دموعي هههههههه......و سحب منديل ومسح انوثتها برقه ولا كأنه كان بيتعارك معاها من شوية ومسح رجولته
ودموع اتعدلت وهو بتتحكم في انفاسها : قلب دموعك يا سيفي ...وباست خده وعدلت هدومها ولبست الاندر
وسيف مسح شفايفها المتبهدله بسبب الروج ودموع مسكت منديل وبتمسح رقبته وشفايفه وبتقفل ازاره
والاتنين بصين لبعض بحب والضحكه مرسومه علي شفايفهم
سيف عدل شعرها : يلا يا قلبي ..
دموع اومأت : بحبك
سيف ضحك وباس دماغها ونزل ومد ايده ليها دموع مسكت ايده ونزلت معاه يتمشوا لحد بيت صباح
سيف لمح حسين واقف في البلكونه ابتسم ببرود وهو بيجز علي اسنانه وحط ايده علي وسط دموع بتملك وباس خدها وهو بيهمس في ودنها : عارفه تمشي ولا شيلك يا غزال
دموع ضحكت : بس يا وقح
سيف عض شفته وضمها ليه اكتر وهو ماشي يتمخطر بيها بكل غرور ورفع راسه براحه وغمز لحسين الي خبط سور البلكونه بغل ودخل ورزع الباب وراه ..
دموع كانت ماشيه وكتمه ضحكتها علي الكياد الي ملك قلبها وروحها ومسعده تعمل اي حاجه عشانه حتي لو هتضحك بقصد وتشترك معاه في لعبته من غير ما ياخد باله ...
وصلوا عند صباح ومها فتحت لهم الباب سيف قرب من مها باس ايديها الاتنين ودماغها : وحشتيني
مها بحب : يلا يا بكاش وحشتك ايه بقا الي وخدك مني يتهني بيك
سيف ضحك وباس خدها وبهمس : انتي روحي وهي وتيني مقدرش اعيش من غيركم يا مها
مها حضنته بفرحه : ربنا يخليكم لبعض ويخليكم ليا وشوف عيلكم في اقرب وقت يا حبيبي
دموع : احم احم انا هبدأ اغير ولا ايه
مها بعدت عن سيف وفتحت ايديها لدموع الي دخلت في حضنتها بشتياق وبضحكه : وحشتيني وحشتيني وحشتينااااي هيييييئ ..وشهقت في اخر كلامها بخضه غصب عنه بعد ما حست بصباع سيف الي غمزها بيه في الخباثة
مها بعدت عنها : اسماله عليكي مالك يا حببتي
دموع بتوتر : ده ده اها نسيت هديت صباح هتقتلني
وسيف كاتم الضحكه بالعافيه
: من يوومك واطيه هقول ايه يعني دون عن الناس تنسي هديت صباااح
سيف اتدخل : حببتي يا صبوحه وانا اقدر انساكي يا غاليه
صباح ببسمه : حبيبي حبيبي كده بحبه ..وبصت لدموع بقرف ...مسسس مش زي ناااس
ودخلوا بعد ما سلموا علي صباح وكانت ياسمين مع ملك في الاوضة بتاعتها ودخلت لهم دموع شافت ملك لبسه دريس اوف وايت رقيق مع حاجبها وكانت عنيها بتلمع بفرحة حضنتها بحب وهي مش مصدقة اخيرا ملك هترتاح ...
بعديها بنص ساعه وصل نادر وسلم علي سيف وقعدوا يتكلموا مع بعض وسيف اتعرف عليه ووصاه علي ملك
وكانوا منتظرين فارس وندي عشان يتصلوا علي المأذون
: صبوووووووحه حبيبت قلبي انااااا
صباح وقفت بسرعه وجريت علي برا بلهفة : ولاه يا فارس اخص عليك برضو تغيب عني ده كله
ندي كانت وقفه بصدمه : ااايه يا ام فارس مفيش وحشتيني يا بنتي
فارس كان حاضن صباح وبيضحك : سيبك منها البت الصفرا دي
صباح ضحكت وضربته علي كتفه : اه بقا ماانت خلاص وقعتها في شباكك وطبقتها وحطتها في جيبك الصغير يا لئيم
فارس ضحك بفخر : اتعلمت منك يا قادرة ..وطلع يجري من قدامها
صباح حضنت ندي : وحشتيني يا مضروبة الشقه من غير هادية والبت ملك علي طول سهتانه كده ...وحطت ايدها علي بطنها ..ايه مفيش حاجه من ريحة الولاه فارس تملي عليا الشقه قريب
ندي بضحكه : لسه بدري يا ماما
: بلا وكسه جيبي انتي بس وملي الشقه عيال وانا هربيهم لك ملكيش دعوة
: ونعم الربايه يا صبوحه ..قالها سيف وحط ايده علي قفاه
وكلهم ضحكوا عليه وعلي قصدوه
فارس بضحكه وهو حاضن مها : يختييي دي هتحطلهم شطه في التوته قادرة وتعملها
ندي ضحكت : لا لا مش للدرجة دي هتلسعهم بالشبشب بس عليه
كانوا كلهم قاعدين بين هزار وضحك والمأذون وصل و بيحضر الورق ..
دخل حسين بزعبيبه بعد ما شاف المأذون بتاع الحارة داخل عندهم ومقدرش وطلع جري علي شقت صباح
وشاف سيف قاعد وحاطت ايده علي كتف دموع وعنيه لمعت بالشر وبص لملك الي قعده بتضحك مع نادر وقعدين جمب المأذون ورفعت عنيها وبسمتها اختفت ..
حسين بسخرية : خير اللهم اجعله خير خالتي عتمه هتتجوز ولا ايه
صباح ببرود : اقصر الشر ويلا من هنا ياض انت بدل مااقوم اقطع شبشبي علي دماغ الي خلفوك يا واطي
حسين لنادر : هو انت الخروف الي هتلبس الليلة
سيف كان بيتابع ببرود و نادر لسه هيقف سيف شاور بعنيه قاعد تاني ..
حسين مشفش رد فعل : انت بتعمل ايه يا مولانا جاي تكتب علي وحده حبله في الحرام شيله في بطنها ابن زني
المأذون وقف بصدمه : لا حول ولا قوة الا بالله استغفر الله العظيم
صباح بتوتر : يا مولانا ده كان اغتصاب
: ولو يا ست ولو مينفعش تتجوز غير لما تضع مولدها وتطهر لا اله الا الله ربنا يستر علي ولايانه سلام عليكم
ملك حطت ايدها علي بوقها بصدمه ودموعها نزلت دموع كانت قعده بتهز رجليها بعصبيه وندي كان فارس ماسك ايدها جامد عشان متقومش ولا تتكلم
ملك بحزن : منك لله انت عايز مني ايه مش كفايه الي عملته فيا
حسين بغضب : انتي مفكرة اني هسيبك تعيشي حياتك وتاخدي ابني وتكتبيه علي اسم اللوح ده
ملك بسخرية : ايه دلوقتي اعترفت انه ابنك خدوا مش عايزة ولا عايزة حاجه من ريحتك بس مش هعيش معاك ثانية يا حسين
حسين بص لنادر : و هتعيشي مع الخو* ده الي قبل يشيل شاله مش شلته
سيف شاور لنادر الي وقف وكأنه كان مستني الاشارة دي وكانت عروقه نفره وهو بيجز علي اسنانه قرب من حسين وهو بيبتسم ببرود ونزل علي وشه بالبوكسات وراه بعض بكل غل وغضب
: انت بقا الدكر الي مفيش من دين امك اتنين وعملي فيها عفريت وماشي تدوس علي خلق الله
حسين استوعب هجومه وضربه بالرجل في بطنه نادر ولا كأنه اتضرب ومسك فيه تاني واحد يضرب والتاني يصد وصباح بتتفرج وهي مبتسمه بشماته وياسمين خايفه وحضنه ملك
وندي بعد ما كان فارس ماسكها اول ما نادر وحسين اشتبكوا هي الي مسكت فارس وبتتحايل عليه برجاء ميعملش حاجه ومش عايزين فضايح
دموع بخفوت لسيف : هتفضل تتفرج كده ما تعمل حاجه
سيف وقف وفصل بينهم وبص لحسين ببرود : لو ليك عيل عندنا قدامك المحاكم وروح لف عليها وخدوه بالقانون غير كده اتوكل علي الله ملكش حاجه عندنا
ولا مرا ولا عيل ويلا من هنا عشان مش هوسخ
ايديا بيك وهتصلك علي البوليس ونفتح دفاتر قديمه
وربت علي وش حسين ببرود مبطن بغضب
حسين بص له بغل ورجع بص لملك : ماشي ماشي يا ملك انا وانتي وزمن طويل
فارس بصوت عالي : خخخخخ ك*امك اعلي ما فخيلك اركبه يا معر*
حسين بسخرية : حقك مانت عملي دكر وسط شوية حريم شرا..
فارس جري نحيته ومسكته ندي ومها ومكملش الكلمه كان سيف رزعه بالدماغه خله منخيرة نزفت ورجع لوراه بدوخه : يلا يا خو* الرجاله من هنا بدل ما وسخ الحارة كلها بدمك الزفر
حسين اومأ بشر ونزل علي تحت وعنيه بطق شرار
صباح فهمته ووقفت من بير السلم : كلمتك قصاد كلمتي يا ابن باتعه وشوف مين هيصدقك بعد الي عملته وانت مفكر اني هرضي بيك وجوزك لبنت اختي بعد الي عملته في دموع يا عرة الرجاله ...روح لم حريم بيتك الاول
وشوف سكينه اختك بتعمل ايه عند صاحبك يا مغفل
ومقرطسك ومقرطسه جوزها ومركبلكم القرووون
حسين سمعها وكأن خد خبطه علي دماغه ورجليه مشلتهوش صباح مش بتقول كلام وخلاص صباح
مش بتاعت رط فاضي طلع علي النصيه وكان
حاسس انه هيتجنن وقف مع ديلر
: عايز حاجه تنسيني معاك ايه
: طلبك عندي يا برنس معايه حاجه هتخليك بتشوف الاموات وتقعد تتكلم معاهم لو عايز
: هات اي زفت علي دمااغك انجز
: طب براحه بس متزوقش صحيح الكيف بيزل يا جدعان ...ومد له كيس صغير فيه مده مخدرة تأثيرها قوي بتعمل تهيأت وبتخلي الواحد يخرف ومينمش بالايام برغم دماغها العاليه في الاول بس بتجنن
بعدين وبتزود نسبة الشك وبتخلي الراجل يبقا زومبي
كأن حي ميت ماشي من غير احساس ولا تمييز
حسين نزل وفارس بص لندي بغضب : خخخ انتي مسكاني كده له شيفاني بمص صباعي اوووعي ايدك
مها بخوف : اهدي يا حبيبي هي بس خايفه عليك
فارس بعصبيه : دي لو خايفه علي ابنها مش هتقفشني القفشه دي
ندي بخفوت : انت لو مش ابني وحبيبي وجوزي هخاف عليك ليه خلاص يا فارس براحتك روح وراه روح جيب لنفسك مصيبه ولا اعمل لنا فضيحه روح يلا
فارس عض شفته بنزعاج ومشي من قدامها ودخل البلكونه ..
سيف بص لنادر : انت كويس
نادر بغل : للاسف مشفتش غليلي كانت عايز اطلع بروحه
سيف ابتسم : عارف انا الاحساس ده تعاله يا عريس ليلتك زفت علي دماغك
نادر ابتسم من غير نفس وقعد جمب ملك الي حطه ايدها علي وشها وبتبكي بصمت
: لوووكه كفاية عياط يا بابا انا لسه عايش ممتش
ملك بلهفة : بعد الشر عنك متقولش كده تاني
نادر ابتسم : طب يلا امسحي دموعك دي بقاا
ملك اومأت وبلعت غصتها ومسحت دموعها بهدوء
نادر بص لسيف وصباح : انا عايزها ومش هسيبها وبعد ما تولد هكتب عليها وهكتب العيل بإسمي مش ههنيه
بحته منها هخليه يلف حولين نفسه في المحاكم تلاتات
ويوم ما ربنا ينتعه بسلامه ده لو نتعه هكون خدتها وسفرت وهسيبه محسور العمر كله
دموع ابتسمت بسخرية وفي نفسها : اللهم لا شماته بس انا شمتانه فيك يا حسين الكلب تستاهل اكتر من كده قولتلك فووق وفي الاخر عملتلي مصيبه بدل ما تدور علي لحمك وتلم عرض العيله الي ظلمتها معاك يلاا
في داهيه تاخدك
سيف اومأ وبتسم بشر : تمام انا موافق جدا
مها بهدوء : قولتي ايه يا صباح
: هو فيها كلام يا مها انا لا يمكن اهني بحاجه ابن الكلب ده
مها وقفت : يبقا يلا بينا هتيجي معايه انتي وملك لحد ما تولد هي قدامها تلات اربع شهور وكمان عشان محدش ياخد باله من بطنها هنا والكلام يكتر
صباح بهدوء : بسس
ندي قطعتها : مفيش بس يا ماما حسين مش هيمهد وكل شوية هيجي ينطلك هنا كمان بعد الكلام الي قولتيه علي الي متتسماش
صباح بعصبيه : وانا كنت اتبليت عليها انا شيفاها بعنيه طالعه له وهي بتتلفت زي الحريمه ومش مره ولا اتنين وبعدين لو مقولتش كده كان نزل جعجع وفضح البت ده وسخ ويعملها
سيف وقف : يبقا يلا بينا تعاله يا نادر اتعشي معانه يلا
نادر سلم عليه : مره تاني يا باشا هبقا اجيلكم
نادر قرب من ملك : متخفيش ومتزعليش انا معاكي ومش هسيبك
ملك ابتسمت غصب عنها وامأت بسرعه : خلي بالك من نفسك
نادر ابتسم : ماشي يا كتكوته يلا سلام يا فاااارس
قالها بصوت عالي عشان فارس يسمعه ونزل ركب عربيته وطلع من الحاره ..
ونزله كلهم ركبوا مع سيف وفارس وطلعوا علي الفيلاا بعد ما ملك لمت شنطت هدوم ليها ولصباح ...
وهما علي الطريق فارس مد ايده ومسك ايد ندي الي بلعت غصتها وسحبت ايدها بهدوء فارس جز علي اسنانه وخبط الدركسيون وكمل طريقة
دموع وهي جمب سيف وبخفوت : انت كويس
سيف ابتسم بهدوء : انا تمام انتي تمام
دموع ضحكت : انا تمام طول ماانت تمام يا قلبي
سيف خد نفسه عميق : لا ده انا كده تمام اوي يا غزال ..وغمز لها
وصلوا الفيلا ومها دخلت المطبخ هيا وصباح يحضروا عشا
ياسمين لدموع : متخليكم قعدين معانا الاسبوع ده يا دموع بالله عليكم
دموع بصت لسيف : ايه رايك
: الي يريحك يا بابا
دموع ابتسمت بحب ومسكت ايد ياسمين : خلاص نقعد الاسبوع ده لحد ما سو تتجوز ..
سيف ضحك وبخفوت : ومالو حتي نجرب ديكور جديد غير الشقة
دموع فهمت قصدوا وعضت شفتها بإثارة وبصت لسيف سيف شاف عيونها ونظراتها وقام وقف
: يلا تعالي افرجك الجناح وكمان تخدي شور ونغير لسه رجعين من سافر عن اذنكم
ومسك ايد دموع ومشي بيها بسرعه مستناش الرد فتح باب الجناح وقبل ما يدخل كان شال دموع بين ايديه وهجم علي شفايفها ودخل وقفل الباب برجله
دموع جسمها اترعش وبقت تبدله بنفس اللهفة
سيف بخشونه : وحشتيني يا غزال في العربية معرفتش اخد راحتي معاكي
دموع مشت ضوافرها علي رقبته وبرغبة : وانت وحشتني اوي يا سيف ..ونزلت علي رقبته بشفايفها
سيف جسمه اترجف وزمجر بصوت عالي وقرص علي مؤخرتها وهو ماشي بيها للسرير
في جناح فارس وندي الي خرجت من الحمام بعد ما غيرت هدومها فارس وقف قرب منها
: يا طنط طنط طنط يا طنط ..وندي مش راضيه ترد عليه ومتجهلاه وبتسرح شعرها ببرود قدام المرايه
فارس بنرفزه : مخلاص بقا بك...امك متردي
ندي رقعت الفرشة علي التسريحه بعصبيه وقامت ماشية من غير ما ترد فارس مسك ايدها
: ده المحن الجدي ده انشالله متردي يا بت
ندي بصت له ببرود ومردتش عليه بردو فارس عض شفته بغيظ بعدين التسم بخبث : انا عارف ازاي هخليكي تردي وتعزفي اهات للصبح ...وشالها بين ايديه بعد ما كنت عايزة تجري منه ..تعالي بس هرضيكي
وندي بترفس بين ايديه نيمها علي السرير وبص في عيونها : هتردي عليا ولا لا ..وايده بتداعب انوثتها
ندي بصت له بضعف وهزت دماغها بالرفض
فارس بخفوت : خلاص بقا حقك عليا كنت متنرفز
ندي ودت وشها النحية التانيه ومردتش
فارس بخشونه : خلاص بقا مبدهاش ..وراح رافع وسطها لفوق وشد بنطلون البيجاما بالاندر بتاعها
وندي لسه هتتحرك كان هو بين رجليها وبيبتسم ببرأة عشان ملحقتش تعمل حاجه ندي كتمت ضحكتها من شكله وقفلت رجليها
فارس ضربها علي وركها : انت مفكرة انك كده منعتيني يعني
ندي طلعت لسانه وعيبت عليه من غير صوت فارس هجم عليها ومصه بين شفايفه ندي شدت شعره عشان
يسيبها وفارس زمجر ومصه اكتر وبعد عنها
وهو بيلحس شفايفه بتلذذ وستفزاز : امم فرولة يا نااس
ندي بصت له بقرف متعمد ومردتش برضو فارس اتجنن راح فتح رجليها برجليه ولف ايديه حولين رجليها وقبل ما ينزل غمز لها وهبط علي انوثتها ..
ندي بدأت تفرك وتئن وصوت نفاسها عالي ومغمضه عنيها وعضه شفتها عشان متتجوبش معاه ولا تتكلم بس فارس عض شفراته خلاها صوتت بصوت عالي
وبصت له فارس ضحك وعنيه بتلمع بشرارة
الشهوة وطلع لسانه ولعق مهبلها كله من تحت
لفوق ندي اترعشت وهو شايفه كده وعنيه في عنيها
وبيلعقها ببطء تعب اعصابها
وغصب عنها وبأنين : امم ف.فارس
فارس طنشها ومردش ولسه مستمر في حركته البطيئه
ندي ضمت رجليها وجسمها كله كان مشدود و بخفوت : عشان خطري يا فارس
فارس بصلها بقرف ومردش ولسه بيداعبها ببطء مميت
ندي من الشهوة الي لعبت في اعصابها وحركته البطيئة وانه رد له نفس المعامله بعد ما كانت هي الي زعلانه
عنيها لمعت بدموعها وبصوت مرتجف بسبب غصتها : اوعه ابعد عني
فارس شاف منظرها ولعن نفسه وزمجر وهو بيحرك لسانه اسرع وبيداعبها بطريقة محترفه ووصل لنقطة متعتها وبقا يمص ويداعب بلسانه لحد ما ندي صوتت وهي بتمسك شعره وجسمها اتخشب فارس مدهاش الفرصه كان نزل بنطلونه وهي في غمرة شهوتها واول ما فتحت عنيها وبدأت تستجمع انفاسها كان اخترقها برجولته ..
فارس بخفوت : بحبك علي فكرة
ندي ضحكت غصب عنها : وانا بعشقك علي فكرة
يلا نشوف الدنيا تحت ومش محتاجه اقولكم وانا نزله كان فيه حرارة عاليه متوهجة من جناح سيف ودموع 🫣😛
بعد مرور ساعتين تميم دخل مع سالم عشان كان عايزهم في موضوع و دخل سلم علي سيف وفارس والبنات كانوا قعدين في ركن لوحديهم وعنيه كانت متعلقه
بياسمين ومش قادر ينزل نظراته من عليها مش مصدق
ان كلها اسبوع وهتكون ملكه ..
سيف كتم ضحكته وخبط علي رجل تميم : وانت عامل ايه يا عمده ورجلك عمله ايه دلوقتي
تميم انتبه له : احم بخير الحمدلله يا غالي ليك وحشه والله
: وانت اكتر والله يا كبير الدنيا كلها تمام ولا ايه
تميم بهدوء : بص يا سيف انا وحيد ابوي وامي علي سبع بنات وعايزين يفرحوا بيا الي انتو عايزينوا والي تعوزه ياسمين انا تحت امركم بس طلبي اني يكةن فرحي ودخلتي وسطيهم في الصعيد جولته ايه وهي لو عايزة
تعمل حنه وليله كبيرة في افخم الاماكن انا معنديش مانع
سالم بهدوء : انا تميم كلمني في الموضوع فا قولت ياخد رأيها ورايكم انتو اخواتها الكبار وعارفين مصلحتها انا مش هاخد زمني وزمن غيري
سيف بص لياسمين الي متابعه معاهم هي والباقين : ايه رايك يا حببتي
ياسمين بخفوت : الي يحبه تميم ويرتاح له انا هعمله وانا متاكده انه مش هيعوز لي غير الخير
تميم ابتسم بفخر وكان طاير من الفرح علي الجوهرة الي بين ايديه
فارس ببتسامه : والله انا بقول نروح كلنا الصعيد نقعد الاسبوع ده والحنه والفرح هناك لسه هنعمل حنه هنا وفرح هناك ومخمضه اعمل فرحك ادخل علي مراتك و وقت ما تحب ترجع بيها انت حر وبالمرة نتعرف علي جماعتك يا تميم
تميم ابتسم و بلهفة : يا بوي ان مشالتكم الارض نشيلكم فوج الراس والله ياريت والله تنورونا وكمان ياسمين تتعرف علي اخواتي وامي واهلي وفي بدل البيت
اتنين وتلاته والمكان الي يريحكم اجعدو فيه
مها بصت لسيف بقلق الي فهم هي بتفكر في ايه : خلاص روحوا انتو اتعرفوا علي الجماعه الاسبوع
ده لو حابين وانا هخلي بالي من الشركة ويوم الحنه هجيب دموع واجي
سالم ابتسم : ربنا يبارك فيك يا ابني
دموع مسكت ايده بحب وضغطت عليها بمعني انا معاك وصفك في اي قرار ..
وتفقوا كلهم يسافروا مع تميم الصبح ومها اقنعت صباح بالعافيه ودموع روحت شقتها هي وسيف عشان تاني يوم ينزلوا الشركة مع بعض ..
سيف روح مع دموع شقتهم بعد ما اتعشوا كلهم مع بعض وكل واحد راح يجهز حاله ..
دموع دخلت وبصت للشقه وعنيها لمعت ولفت لسيف : لفيت معاك الدنيا ونمت جمبك في اماكن كتير بس اول مكان جمعني بيك غير عنهم كلهم ..
سيف بص له بحب وقرب حضانها : بحبك يا دموع بحبك بعدد انفاسي بحبك بدرجة انتي مش هتتخيليه
دموع دفنت نفسها في حضنه اكتر : بعشقك يا سيف اكتر من نفسي وروحي وعيوني
سيف باس دماغها وشالها بين ايديه : تعالي ناخد شور عشان تنامي بقا اليوم كان طويل وبكرة هنصحي بدري يا قلبي
دموع ضحكت : انا بعرف اخد شور لوحدي علي فكرة
سيف بخفوت : انا انهاردة علي العشا كنت عايز اخدك علي رجلي وكلك جواه بوقك ومسكت نفسي بالعافيه
من هنا ورايح طول مااحنا مع بعض كل حاجه انا هعملهالك بنفسي اكلك واشربك واحميكي وسرحلك
..وعض شفته ..وني**
دموع ضحكت وضربت كتفه : وقح ..ومسكت خده ..بس بموت فيك
سيف ضحك لضحكتها الحلوة وشقوتها و وقف بيها تحت المرش بعد ما قلع وقلعها هدومها
دموع وهي بتدلك شعر سيف تحت الميه بخفوت وعيونها بتلمع من جماله : سيف
سيف حرك ايده علي وسطها بهدوء : قلبو
دموع جسمها اترعش وبنفس الخفوت : سيف
سيف قربها منه اكتر : عيونه
دموع حركت ايديها من شعره لرقبته وبرجفه : سيف
سيف بهمس وهو وبيقرب منها وعنيه لمعت
بالشهوة : حياتو ...ونزل علي شفايفها بلهفه
مص شفته السفلية وسحبها بين اسنانه
ودموع بتبدله ونبضها سريع ونفسها عالي مش قادرة تشبع منه ولا من حبه الي مشربهولها كاسات
سيف شال دموع وطلع بيها وهي متعلقه في رقبته وبتهمس بين كل بوسه والتانيه ..بحبك
نام بيها علي السرير وشفايفه بتاكل شفايفه ومش قادر يشبع منهم ولا طعمهم بعد ما كان متحشتف علي ريحتها
بقت كلها ملكه مجنون بيها مهووس بيبوسها ويمص لسانه ويبلع ريقها وكأنه جرعة لازم ياخدها كل شوية
سيف فصل البوسه وبيبص له بعيون مسودة من الرغبة وعروق نفره ونفس عالي وشاف منظرها تحتيه مسلمه وعيونها كلها رجاء سخن دب النار في قلبه قبل جسمه
سيف نزل علي رقبتها وصدرها يمص ويرضع ويعض ويزمجر بخشونه وصوت عالي بيدب الرعشة في جسمها كل ما تسمعه : اممم بعشقك يا دموعي بعشقك عاايزك كل دقيقه وكل ثانيه مش قادر اشبع منك جواية نار
بتقيد اول ما اشوف عيونك بتبص لي بالطريقة دي
او ايدك تلمسني بتهيجيني من لمسه راحت الهيبه
معاكي يا دمووعي ..وضربها بكف ايده علي فخدها بعنف
دموع هجمت عليه نيمته علي السرير وطلعت فوقيه وبقت تتحرك علي رجولته وشفايفها في شفايفه
بتقطعهم بشهوة حراقة : انا ملكك يا عيوني انا ليك وعشانك اشبع مني انا معاك لاخر نفس جوايه
طفي نارك يا حبيبي طفي نارك ..قالتها وهي بتمسك رجولته بإيديها وبتقعد عليها براحه ..جسمها اترعش وشهقت بمتعه من حجمه الي ملاها ووصل لعمق نقطه جواها وهو لسه متحركش..
وبقت تفرك فوقيه وتهز مؤخرتها من غير ما تنزل ولا تطلع وهي عضه شفتها ومرجعه راسها لوراه وسيف
هيتجنن وبيبص له بطريقة كأنه اسد وعايز يهجم علي غزاله ماشيه تتدلع قدامه ..
دموع فضلت تتحرك بالطريقة دي وتتأوه وتئن وايديها بتتحرك علي صدره وسيف ماسك وسطها وضاغط عليه بكل قوته وفكه متصلب وسايبها تتدلع براحتها اول ما حس بيها قربت رجولته اضخمت اكتر ونبضت جواها
دموع اترعشت وبقت تصوت بصوت عالي : اااه سيف اممم يا حبيبي يلا يلا عشان خطري عشان خطري
سيف زمجر بصوو عالي ورفعها من وسطها ونزلها علي رجولته بعنف وسرعه وكأنها للعبه بين ايديه ودموع رفعت راسها لفوق وعنيها اتقلبت من المتعه واللذه الي وصلت لها وجسمها اتخشب وسيف بيحرك خصره جواها بكل سرعته وهي قاعده علي رجولته ورفعها من وسطها وبيتحرك هو وشهوتها سالت من انوثتها وغرقت رجولته
ورجليه سيف حس بيها وسخونتها وتجنن اكتر
مسك شعرها بعنف : تعاااالي يا بنت المرا ..وقلبها علي السرير ونزل عض شفايفها بعنف ومصهم بين شفايفه وهو بيتحرك جواها بكل سرعته ورجليها الاتنين علي كتافه سيف رفعها بالطريقه دي ودموع بقت تصوت بصوت عالي حسه خبطاته في قلبه مش في الرحم من عمق دفعاته ....فصلت البوسه ورجعت لوراه سيف سحبها من رجليها وحط ايده علي وسطها في ثانية كان قلبها علي بطنها ورفعها لفوق ونزل بكف ايده علي مؤخرتها : جزي مني تاني ورجعي لوراه وانا هفشخك اكتر يا مت****ي
دموع لفت راسها وبصت له بعيون بتلمع بدموع الشهوة واللذة : انا اسفه
سيف ضربها كف تاني : تؤ تؤ متعتذريش بس يلا غني وسمعيني صوتي يا دموعي وقولي الي جواكي
ومسك شعرها وكفه التاني حطه علي مؤخرتها وضغط عليه وبقت فتحته باينه قدامه ورجولته وهي دخله
وطلعه من مهبله وشخر بصوت عالي من منظرها
وشد شعرها وبقا يتحرك بكل قوته
دموع بقت تتأوه بصوت علي من المتعه والوجع : اااه سيف بحبك اكتر يا حبيبي اكتر عشان خطري امممم
اووي اوي ااه يا عيوني بعشقك يا سيفي انا ملكك يا روحي انا ليك ...
وفضلت علي الحال ده طول الليل تترعش وتصوت وتصرخ بحب والي بيعملوا فيها لحد ما رحمها
ونزل كل شهوته جواها وهو بيشخر في ودنها
: بحبك يا دموعي ..
خدها في حضنه وهو بيحسس علي كتفها ودموع بتحسس علي صدره وبيدخن سجارته ..
: سيف
: هممم
: البيريود اتأخرت
سيف اتعدل طفي السجارة ورجع بص له : ازاي
دموع بهدوء : اتأخرت يا سيف بقالي عشر ايام تقريبا مجتش
سيف اتوتر وفتكر كلام الدكتور ان الضرر والنظيف الي حصل لها والاجهاض ممكن يأخره في الحمل وميتمش بسهوله ومحتاجه علاج ومتابعه : يا حبيبي عادي تغير هرمونات وكده بعد دخلتي عليكي يمكن مش حمل
دموع بخفوت : يعني تتفتكر مش حمل
سيف حط ايده علي خده : يا بابا لو حامل انا هطير من الفرحه ولو مش حامل هطير من الفرحه برضو عشان همخمض فيكي براحتي يا دموعي
دموع بغصه : بس انا عايزة اجيبلك بيبي انا سمعتك لما بتقول عايز بنوته مني انا مش عايز اخلي نفسك في حاجه ومعملهاش بس غصب عني اني ..
سيف حط ايده علي شفايفها : بس يا حبيبي اهدي انا عايزها منك انت هتكون منك غير كده مش عايزها
وبعدين براحتها يا قلبي انا مش مستعجل خالص
احنا لسه متجوزين يا بابا يعني براحتنا ولا انتي
مش عايزه تدلعيني
دموع باست صوابعه الي علي شفايفها وابتسمت : بعشقك يا سيفي
سيف ابتسم بحب وباس دماغها : وانا بموت فيكي يا عيون سبف يلاا خدي شور وانا هعملك عصير مع سندوش خفيف عشان تكلي وننام
دموع وقفت ومشيت بهدوء وبتفكر تستني البريود تنزل لها ولا تجيب اختبار وفي نفس الوقت مش عايزة تجيبه عشان متتعشمش علي الفاضي وفي الاخر يطلع سالبي
سيف وقف بحث علي حاجه في النت وبعدين عمل مكالمه وعملها توست بالمربة والقشطه زي ما بتحب
وصب له عصير ودخل الاوضة كانت دموع خرجت من الحمام سيف ابتسم وحط الصنية علي الكمودين
وقرب منها نشف شعرها ولبسها هدومها وكان بيسرح لها بهدوء وهو سرحان و دموع بتاكل براحه وبتبص له في المرايه ..ولسه هتتكلم رن جرس الشقة ..
سيف لبس تيشرت علي بنطلون وخد محفظته : ثانيه يا بابا متقلقيش
وخرج حاسب الدليفري ودخل ماسك كيس صغير وقرب من دموع : خدي عشان عرفك مش هتهدي غير لما تجربي
دموع بصت علي العلبه الي في ايده وعرفت انه اختبار مسكته بتردد وجايه تدخل الحمام سيف وقفها
: اعملي ده كمان عشان تتأكدي اكتر
دموع اومأت بهدوء وخدت العلبتين ودخلت الحمام عملت الاتنين وطلعت وشها اصفر وملامحها متتفسرش وو
****************************ط
يتبع.....
رواية دموع السيف سيف ودموع الفصل الخامس والثلاثون 35
دموع طلعت بتوهان وقعدت علي السرير ودموعها نزلت وهي جسمها بيترعش سيف قرب منها بسرعه وقعد قدامها علي الارض ومسك ايديها بحنان : حبيبي دموع بس يا بابا بتبكي ليه لسه قدامنا العمر طويل وكل حاجه في وقتها حلوة متضيقش نفسك عشان خطري ..
دموع بصت له و دموعها نزلت اكتر وبخفوت : اان.ا ح.حامل
سيف بص له بصدمه وخد الاختبار منها وشاف شرطتين لونهم احمر وبص لدموع وهو مش عارف يقول ايه : حامل بجد
دموع اومأت وبتسمت وشهقت ودموعها نزلت سيف مسح وشه ورجع شعره لوراه وقام وقف ورجع قعد قدامها تاني وبصوابع بتترجف بقا يمسح دموعها : هششش يا بابا بس اهدي متبكيش.. وشهق بخفوت بسبب غصته والدموع لمعت في عنيه وحضنها بسرعه بلهفه وفرحه مش قادر يعبر عنها
: حامل يا دموعي انتي حامل مني انا هتجبيلي بنوته
شبهك يا غزالي هتقولي يا بابا... دموووع ..وحضنها اكتر وهو بيبص لعيونها وبيبوس وشها كله بلهفة ..مش مصدق مش مصدق ..وشدها لحضنه اكتر ودموع ده كله في حالة زهول مش مصدقه انها اخيرا حامل ومن سيف
حبيبها وكل حياتها ..
دموع بغصه : حامل يا حبيبي حامل وهجيب بنوته انت باباها ااه سيف قلبي نسي دقه من دقاته مش مصدقه نفسي احنا لازم نتأكد اكتر عشان خطري
سيف وقف بسرعه : ايوة يلا يا عيوني تعالي هكشف لك تعرفي دكتورة ولا نسأل عن حد كويس قومي يا بابا مالك
دموع ابتسمت بحب ووقفت حضنته : الساعه اتنين الفجر يا عيوني ..وباست خده ..بكره يا حبيبي انا بحبك اووي يا سيف اوووي
سيف ابتسم بحلاوة وخدها في حضنه ومشي للسرير : بعشقك يا قلب سيف يلا ناامي وانا بعد ما ارجع من الشركة هعدي عليكي ونروح سوي تكشفي
دموع بهدوء : مانا جايه معاك يا سيف
سيف بقلق : هخاف عليكي
دموع ضحكت : لا يا حبيبي متخفشي وبعدين انا كويسه اصلا هو انا بعد الي انت عملته فيا من شوية
هتعب من مشوار الشركة مثلا
سيف عض خدها بلذة وهو بيضحك لضحكتها : الي بعملوا فيكي مثبت حمل طبيعي والييقول غير
كده حمار مبيفهمش ولو روحنا لدكتوره
منعتك عني هنغير علي طول عشان نكون
متفقين انا لسه مفرحتش بيكي
دموع حضنته وهي بتدفن وشها غي رقبته وبتشم ريحته بلذة : اممم مفيش حاجه هتقدر تمنعني عنك
يا سيف ولا حاجه هتاخدني منك يا عيوني ..
سيف ضمها ليه اكتر وخلال دقايق راحت في النوم وهي بتتنفس علي صدره بهدوء سيف عدالها براحه وقام خد شور واغتسل وطلع فرد سجادة صلاة وجسمها بيرتجف وقلبه بينبض بقوة بقالو سنين مش بيصلي و في رهبة في قلبه وخوف انه ربنا ياخد منه دموع او يأذيه في حملها ورجع لربنا وهو قلبه بيتضرع بالدعاء ودموع نزلت بغزارة وهو بيسجد بخشوع وبيدعي من كل قلبه وكيانه ان ربنا يخليهم ليه ويحافظ عليهم ..وقطع وعد بينه وبين نفسه انه مش هيقطع تاني ولا هيرجع للخمره
وقام وهو مرتاح خد مراته في حضنه ونام وهو حاسس انه انسان جديد زوج واب عما قريب واسرة صغيرة دافيه ومسؤليه لازم يكون قدها ..
الاب مش مجرد عامل يشتغل ويصرف علي البيت ويكفي احتيجات اولاده و زوجته الاب اكبر من كده بكتير الامان والدفي والحنان والكلمه الحلوة والاحتواء
والسند ..الي مفكر نفسه انه بيدخل مصريف للبيت ومكفي كل احتيجات اولاده كده عمل الي عليه يبقا
غلطانه لازم تشوف اولادك وتقعد معاهم وتتكلم وتحتوي بناتك وتسمعهم احل كلام حب ودلع عشان الي بتلاقي كده مع ابوها واخوها عمرها ما هتكبر في يوم وتدور عليه براه لانها بتكون مكتفيه منه جوه بيتها وقلبها وهدايا لمحبي الروايات
مليان حب ودفي وامان ...
تاني يوم الصبح تميم خد عائلتة الجديدة ونزل بيهم الصعيد بما فيهم ملك وصباح الي بيعزها جدا ..
ووصل البلد علي اخر النهار كانوا اهلو في الانتظار كبير وصغير ورحبوا وهلوا بياسمين و اهلها واخواته استقبلوا
بالزغريط و اولاد عمه بضرب النار وفرحوا ليه ..
ودخل بيهم البيت الكبير وكانت السفرة عليها مما لذ وطاب مشمر ومحمر ومعمر
فضيلة ام تميم : يا مية مرحب يا الف اهلا وسهلا نورتونه تعالوا اتفضلوا يا مرحب يا مرحب
مها ببتسامه : مرحب بيكي يا حببتي يا خير ما ربيتي وكبرتي والله ..وربتت علي كتف تميم بفخر
فضيلة بفرحه : الله يبارك فيكي ويفرحك باولادك يا غاليه اتفضلوا الوكل چاهز
ماهر ابو تميم : اتفضل يا سالم بيه بيتك ومطرحك خطوة عزيزة واللههدايا لمحبي الروايات
سالم بهدوء : الله يعز مقدارك يا ابو تميم سالم بيه ايه بقا احنا اهل وحبايب ولا ايه
: امال يا ابو فارس امال طبعا يلا مد يدك وجول بسمله عشان يبجا عيش وملح
سالم كان قاعد علي السفرة وهو و جماعته وتميم قاعد جمب ياسمين وهو هيطير من الفرحه امه وزعت الاكل وجت عند وربتت علي كتفه وهي بتحط قدامه كمية كبير : كل وتغذي يا عريس امااال فرحتي بيك ظجدراش اوصفها يا غالي
تميم ضحك وباس ايدها : ربنا يخليكي ليا ام تميم ويبارك في عمرك يا حبيبتي
وراحت عند ياسمين وحطت قدامها الاكل : كلييا حبيبتي مالك مكسوفه ليه ده بيتك جبل ما يكون بيت چوزك يا مرت الغالي نورتينا ..وباست خدها بفرحه
ياسمين بخجل وبتسامه جميله : ميرسي يا طنط
تميم كتم ضحكته وامه بصت له بصدمه : لاه لاه ميرسي وطنط ليه كده يا بتي هو انا غريبه فكي كده امال وجوليلي يا امايه
ياسمين بتوتر : مقصدش ولا الله حقك عليا حاضر ياماما الي انتي عايزاه
فضيلة ابتسمت بفرحة : يختي تتاكل وكل يا مضروب اكمنك جعدت بحري وجولت عدو لي
تميم شرق غي الاكل : احم منورة يامه اجعد كلي عاد اكفياكي تلاجيكي وجفه من الصبح
فضيلة قعدت مكانها : وانا افديك الساعه ام اجف وانت راچع بمرتك يا جلب امك
فارس كان بياكل بسرعه ومش معاهم وبيحط قدام ندي وبيبص لمها وبيرقص حواجبه : وعمله نفسك بتعرفي تطبخي يا مهاميهو ام تميم كسحتك يا غاليه ..خدي يا بت ياندي يالهوووي علي الحمام بيتقرقش بعضمه
ندي بخفوت : اهمد سا فااارس ده اكل كل سمن بلدي وانت واخد علي اكل المطاعم هتروح مني يخربيتك كفايه حمام انت كده كده سخن لوحدك مش ناااقص
فارس بضحكه وهو بياكل ممبار : خايفه علي نفسك ولا عليا يا طنط الاكل لذيذ بشكل فينك يا سسسسيف
وصباح بتاكل وبتبص عليه وبتضحك وعماله تحط قدامه : كل وتغذي يا ولاه يلا عشان تجيب لي حتت العيل الي شبهك يا خاايب بقالك شهر متنيل ولسه
مشفتش منك حاجه تبل ريقي
فارس بخفوت : كفاية ببل حاجه تانييا صباح هتبقي انتي وبنتك عليا
ندي كتمت ضحكتها وهو بتدوس علي رجله من تحت التربيزة
تميم بيتكلم مع ياسمين بخفوت : كلي يا فلة ولا الوكل مش عچبك
ياسمين بكسوف : لا عاجبني يا حبيبي هو بس تقيل وانت عارف انا اكلتي قليله
تميم مد له الاكل : كل بس دي عشان خاطر امي متزعلشي ونأنأي علي قد ما تقدري بدل ما هتكليهم
اجباري متجميش دلوجتي ابويه يدب تلاج تلاته
وهتكليهم مضطره
تميم حطت قدامه الاكل بسرعه وبخفوت : طب كل معايه ونبي يا تميم مش قادرة صدقني
تميم ضحك وبقا ياكل ويأكلها علي قد ما يقدر
تميم وقف : يا بووووي تسلم ايدك يا حجه الواحد كان مشتاج لوكلك والله يا ام تميم
فضيلة : وه حالا جومت يا ولدي كل زين وكلك زي ما هو
تميم بضحكه : لاه انا كده تمام جووي وبعدين لسه چاي من سفر وحده وحده يا غالية
ياسمين وقفت ونفس الحوار من ام تميم وابوه وحوله معاها لكن تميم انتشالها وراح بيها نحيت المغسلة عشان تغسل ايديها ..
ياسمين غسلت ايدها ولفت شافت تميم بيبص له بحب وعيونه بتتكلم ..تميم قرب منها وسند ايده جمبها علي الحيطه وعيونه في عيونها ..
: مرتاحه يا فلة
ياسمين بخجل : اووي يا تميم اووي واهلك طيبين جدا
تميم ابتسم براحه : ولسه يا حببتي اما تخدي عليهم اكتر
وقرب منها اكتر : وتخدي عليا وتبطل كسوفك ده
ياسمين بتوتر : تميم حد يشوفنا
: وفيها ايه يا جلب تميم
: ميصحش يا تميم
تميم شدها ليه : يصح يا جلب تميم
ولسه بيقرب من شفايفها سمع شهقت اخته الصغيرة
: ا .ا الفوطه يا خوي
ياسمين غمضت عنيها بخجل وتميم عض شفتها علي منظرها ولف لاخته : حبيبت جلب اخوها تسلم ايدك
ولسه بيلف يديها لياسمين كانت هربت من قدامه : ازيك يا قمر انا ياسمين انتي اسمك ايه
اخته ضحكت بفرحه : انا وداد عندي 18 سنه نورتينا يا جلبي تعااي تعالي البنات هتموت وتتعرف عليكي
ياسمين مسكت ايدها ومشيت معها بحماس وهي بتشاور لتميم وبتضحك من كل قلبها ..
تميم طلع وقعد يشرب الشاي مع فارس وسالم وابوه وباقي ولاد عمه ومها وصباح مع الحريم وندي وملك راحوا للبنات مع ياسمين ..
سيف ودموع نزلوا الشركه الساعه تمانية بعد ما سيف ساب دموع تحضر نفسها وطلع حضر لها فطار صحي
وكانت لبسه فستان طويل بأكمام و واسع نسبيا من اختيار سيف الي كان لابس بلدله كل المعتاد بدون
كرافت مع برفانه وساعته ونضارة من اغلي الماركات
وكان بيلمع واسهام منطلقه من عيون دموع بسبب الغيرة
وانه شكله جذاب وملفت اكتر منها لانها كان لبسها بسيط والميك اب بتاعها كذلك الامر سيف امر وتم التنفيذ ..
وصلوا الشركة ونزل وهو شابك صوابعه في صوابها والانظار كلها التفت عليهم وفي الي اتقدم منهم ورحب
وفي الي رما تحية فترة وفي الي كان صامت وفي عيونه نظرات حقد وغيرة اتجاه دموع وحسد ..
سيف وقف في نص الاستقبال وحياهم وقال كل الي عنده وخد دموع وطلع علي مكتبه ..
دموع دخلت معاه المكتب و بحماس: يلا هروح مكتبي انا اشتقت للاجواء دي
سيف شاور وراها بعيونه : روحي حد مسكك
دموع لفت مكان ما بيبص لقت مكتبها في ركن من الاوضة وبزهول : بتهزر صح
سيف بثقة قرب منه وعنيه في عنيها : تؤ مش هطمن غير لما تكون قدام عيوني وعشان بشتاقلك وانتي في حضني فا كده هكون مرتاح اكتر
دموع عضت شفتها وعيونها بتلمع قربت باست خده : وانا ليك وعشانك وعشان راحتك يا سيفي
سيف بص له برغبة ودخل صوابعه في شعرها : البوسه مش كده يا قلبو ..وهبط علي شفايفها مصهم بين شفايغه وهو بيتلذذ بطعمها ..دموع حولت تمنعه في الاول لكن قدر يسيطر عليها وبعقل مغيب وانفاس سريعه
لفت ايديها حولين رقبته وهي بتقف علي اطراف صوابعها عشان تتعمق في البوسه اكتر وتبدله
الحب بحب اكبر ..هدايا لمحبي الروايات
سيف شاف تجاوبها معاه وزمجر وهو بيضمها ليه وايده بتعصر مؤخرتها وبيحرك رجولته علي انوثتها ...والباب خبط قطع لحظتهم وسبف فصل البوسه دموع مشيت اتجاه مكتبها وهي بتحاول تجمع انفاسها وسيف
مسح شفايفه من اثر الروچ بتاعه وعدل شعره وبصوت رجولي خشن : اتفضل ..
دخلت سكرتيرة سالم وببتسامه ودلع : استاذ سيف اهلا بحضرتك مبسوطه انك نورتنا تاني وياريت تفضل معانه ديما ده الاوراق الي حضرتك طلبتها محتاج حاجه تاني
..وهي بتبص له بدلع ..
سيف لسه هيتكلم كانت دموع قربت ووقفت قدامها وبصرامه : لا شكرا تقدري تتفضلي يلاا شوفي شغلك
البنت انسحبت بغيظ ودموع بصت لسيف الي بيبص له بتسليه وعيونه نظرة شقيه : خييير
سيف ضحك ورفع ايديه لفوق : انا اتكلمت
دموع بنرفزة : طب اتفضل شوف شغلك جين نشتغل احنا مش نفتح حورات جانبية ماسخه
سيف كتم ضحكته وعقد حواجبه و اومأ لها بجديه واول ما لفت ليه كان غمزها بصباعه بحركته المعتادة
دموع اتنفضت وكملت طريقها بعد ما ادته نظره غاضبة
وسيف ابتسم بتسليه من نظراتها الذيذة اكتر من انها مخيفة وشتغل وهو كل دققتين يبص عليها ويلاقيها
مندمجه في تصميهم علي الاب توب ..
ياسمين كانت قعده وسط البنات بفرحه وهي بتتكلم معاهم وتتعرف عليهم ..
: وتميم ود عمي علي كده هيحبك
ياسمين بخجل : اكيد والا هيتجوزني ليه
البنت بصت لها من فوق لتحت : جليلة حيا ولبسك مكشف من كل حته وجلنا معلشي كمانك جليلة ادب وربايه وحب ومحبش ايه كان رمي ود عمي علي الحزن ده اكيد غوتيه مهو شغال حداكم ويمكن هيصلح غلطهأفضل الهدايا لأحبائكمهدايا لمحبي الروايات
هبت اخت تميم الكبيرة : احترمي نفسك يا واطية يا جليلة الادب والربايه انتي الظاهر عمي معرفش يربكي
الي يمس مرت تميم بكلمة يستاهل جطع لسانه
وقفت اخت البنت الكبيرة : حجك عليا ياام خالد امسحيها في وشي يا بت عمي عيلة صغيرة ومتعرفش هتجول ايه بلاش الكلام يوصل لابوي وعمي
ياسمين وقفت بهدوء ظاهر : خلاص يا نعمه حصل خير عن اذنكم
جريت وداد وراه ياسمين : متزعليش نفسك راوية بت عمي دي بت حجودة ابوي كان خاطبها لتميم جبل سابج بس محصلش نصيب واختارك انتي يا چميل ..
ياسمين بصدمه : تميم كان خاطب قبل كده
وداد اومأت بتردد : بس هو مكانش رايدها والله
ياسمين اومأت بهدوء وهي حسه اني دموعها بتحرق عنيها استأذنت من وداد وطلعت تجري علي برا خبطت في ابن عم تميم الي مسكها قبل ما تقع : محسب عليكي علي مهلك
ياسمين عدلت نفسها بتوتر وهي بتتكلم : انا اسفه مكنتش اقصد
: عادي ولا يهمك انا عمر ود عم تميم مين انتي ..ومد ايده
ياسمين ببتسامه متكلفة : انا ياسمين خطيبته
عمر فتح عنيه بصدمه : وه مش كبير عليكي تميم حبتين يا شاطرة
ياسمين لسه هترد سمعت صوت تميم الغاضب من وراها الي بلغتها وداد الي حصل بالمختصر ..
: خير يا عمر
عمر بص له بتوتر : خير يا واد عمي عرفت انك هنا چيت اسلم عليك ..
تميم وعنيه بتبص لياسمين بغضب شافه وهو ساندها وهو بتتكلم معاه وايديها بتتحرك في كل اتجاه كاعادتها
بعدين ابتسمت له ابتسامتها الي تهبل ومدت ايده في ايده تميم كانت عفاريت الدنيا بتتنطط قدام وشه
: تعبت نفسك تسلم ..عن اذنك ..
ومسك كف ياسمين بغضب وجرها وراه وهو بيضغط علي صوابعها الرقيقة بعنف ياسمين بواجع وغضب : تميم انت اتجنن سيب ايدي اوووعه انت بتوجعني
وبعدين ازاي تجرني وراك كده اوووعه بقولك ..
تميم فضل ماشي بيها ومرضش عليها ودخل بيها اوضته وقفل الباب وراه وجرها بعنف : واجفه تتحدتي وتدلعي دلعك الماسخ وتمدي يدك في يده ليه تعرفيه يجرب لك
في بينكم صلة رحم وانا معرفش انتي اتخووووتي
ياسمين بغضب : وانت مالك
: ياااااسمين فوووجي واعرفي انتي هتجولي ااايه
ياسمين ببرود : انا فعلا فوقت بس فوقت متأخر
: جصدك ايه
: قصدي قالته بنت عمك رواية حبيبت القلب الي كنت خطيبها
تميم بنرفزة : اتحددي زين يا ياسمين ومتجلبيش التربيزة علي وبعدين انا لو كانت عايزها ولا رايد حبها مكنش زمانك واجفه جدامي دلوجتي ولا في بينا حاجه
ياسمين بسخريه : طب ومالك زعلان كده ليه ما تروح لها
تميم قرب منها بغضب وهو بيعض علي شفته مسك ايدها لفها وراه ضهرها : يدك تتمد في يد راچل غير يلمسك هجطعهالك ابوك واخوكي وبس سااامعه
اايه عاايزاني اروح لها ليه شوفتي نفسك اصغر مني يا شاطرة فچأة
ياسمين بصت له وعيونها بتلمع بالدموع : سيب ايدي يا تميم وجعتني
تميم بخفوت : دوجي من الوچع الي دب في جلبي وروحي وانا شايف يدك في يده وهتتبسمي وتتساهري مع رأجل غريب عنك ...
ياسمين بضعف : مكنش قصدي اوجعك واكيد مش هكررها بس انتي و جعتني لما خبيت عليا انك كنت خاطب قبل كده كنت بتغير عليها وتكلمها في الفون وتتغزل في وحده غيري
يا تميم
تميم بخفوت : وربك يا جلب تميم ما حصل انا هغير عليكي انتي وبس وهحبك انتي وبس ورايدك انتي
دون عن بنات حوا كلهم يا فلة
ياسمين تنفسها اضطرب وجسمها اترعش من قربه المهلك وغمضت عنيها واول ما حسته بيقرب منها وبينزل علي شفايفها يمتصهم بلهفة وشتياق واضح قلبها وجعها من عنف دقاته وتمسكت في قميصه بعد ما ساب ايدها
وضمها اكتر ليه وهو بيتراجع بيها لواره لحد ما نامت علي السرير وهو فوقيها ولسه بيلتهم شفايفها بجنون
ياسمين بخفوت : تميم ..تميم لا ميصحش اوعه
تميم كان دافن وشه غي رقبته وايده بتعصر صدرها اليمين برقة : يصح يا جلبي انتي ملكي حلالي مش جادر ابعد عنك عاايزك يا فلة عايزك واعر
ياسمين افتكرت طلبه لكتب كتابهم قبل السافر امبارح وكان الشهود فارس وسيف ..واصبحت حلاله علي اسمه
وغمضت عنيها بضياع وانفاس سريعه وتميم بيفك ازرار فستانها وشفايفه بتبوس كل سنتي بيظهر منها وساب علاماته علي مقدمت صدرها الي ظاهر من حملاتها
تميم قرب من شفايفها وهو بيتنفس بسرعه وعيونه اسودت برغبه ووشه احمر وعروقه نفره وكان بيحاول يسيطر علي نفسه مش قادر ..ورجع يمص في شفايفها
وياكلهم بلهفه ومش مصدق انها اصبحت ملكه
تميم بخشونه : ياسمين حبيبتي اااخ مشتاجلك واعر ضميني ليكي وبدليني يا حبيبتي انا تميمك انا امانك انا سندك وحضنك الدافي
ياسمين فتحت عنيها الي بتلمع بسبب قرب المهلك ليها وقربت بلهفه تمص شفايفه بجهل وشهوة جديدة عليها
وهي جسمها بيتنفض تحتيه وكل اطرفها متصلبه
تميم شافها بتبدله وتجنن مسك شعرها بين ايديه وكان بيمص شفايفها بعنف وشهوة و هياج وهو بيضمها ليه اكتر وترفع فستانها ونوثتها السخنه الي بيغطيها قماش الاندر الخفيف حس بيها علي رجولته المتصلبه وبقا يتحرك بسرعه اكبر وبيحتاك فيه بجنون وبيمص شفتها السفليه ويعضها بين اسنانه مد ايده وعصر مؤخرتها
وياسمين اتأوهت بصوت نعم كان لسانه اخترق جوفها وهو بيداعب لسانها السخنه وبيمتصه بجنون
لحد ما حسها بتترعش بعنف تحتيه وهي زي المغيبة بتنطق اسمه بوجع ولذة جديده عليها وكأن فولت عالي
صاعقها تميم شاف منظرها واسمه الي بيتنطق بالطريقه دي وزود حركته وهياجه وجسمه كان بيشع سخونه
وهو بيطلع صدرها وبيمتصه بجوع واضح
وياسمين مش قادره تتحكم في اعصابها ولا اطرافها وكانت مسلمه ليه بكل جوراحها لحد ما سمعته بيزمجر وهو بيقرص علي حلمتها وبنبض رجولته علي انوثتها وتدفق سائل سخن حست بيه علي قماش اندرها..
وتميم بيلهث بصوت خشن وجسمه بيترجف ولسه شفايفه بتبوس كل سنتي فيها واخيرا دفن وشه في رقبتها وهو بيشم ريحتها بعنف : اوووف يا ريحتك
بس كفيلة تشندل حالي عشجتك يا فلة
ياسمين ابتسمت بسعادة غريبة وكأنها اصبحت خفيفة وطايره فوق السحاب ضمته ليها اكتر وهمست : بحبك ..
تميم بعد مرور بعض الوقت حس بنتظام انفاسها قام وقف وقفل ازرارها ونزل فستنها وغطاها ودخل ياخد دش ويغير هدومه .. و طلع باس دماغها ونزل ..
وسألوا عن ياسمين قالهم نامت و والد تميم اثر علي سالم انهم يقعدوا معاهم في نفس البيت وحلف طلاق تلاته انهم يقعده وكل واحد كان ليه اوضة
سالم ومها ..ندي وفارس الهايج ..صباح وملك ..
وياسمين تميم قال انها هتنام في اوضتة وهو هينام في المندرة وبعد يوم شاق عم الهدوء البيت وكله دخل اوضته وتميم طلع يتسحب في عتمة الليل ونام جمب ياسمين وضمهاا اكتر ليه ونام وهو بيتنفس ريحتها
وفضل علي الحال ده اسبوع يتسحب بليل فيرالهدوء ويطلع يشرب منها علي قد ما يقدر ويطفي ناره وجنونه وعشقه فيها ويخدها في حضنه وينام وكان بيدخل يلاقيها مستنياه في وسط السرير بخجل ونظرة
احتياج للمتعه الي اول مره تجربها ...
خلص اليوم ودموع وسيف بيشتغلوا بإتقان مخليش من بعض تحرشات سيف بدموع الي كانت متعمده تغرية وتجننه وهي عارفه انه اكيد مش هيعمل حاجه في الشركة ..
سيف كان سأل عن دكتورة نسا كويسه وحجز عندها وعلي الساعه خمسه كانوا في العيادة ودموع قعده تهز رجليها بتوتر وقلق وخوف وعنيها بتلمع
سيف مسك ايدها وباسها : اهدي يا بابا متخفيش انشالله خير بلاش توتر عشان خطري
دموع اومأت بهدوء ووقفت بسرعه لما سمعت الممرضة بتنادي اسمها سيف مسك ايدها وتقدم بيها وهي بتأخر جل وتقدم رجل ..
قعدت قدام الدكتورة الي باين عليها الوقار في سن الأربعين تقريبا وملامحها بشوشة ومطمأنه ..
: اهلا مدام دموع اتفضلي ..وبدأت تطرح عليها بعض الاسأل المعروفه ولدتي قبل كده ولا لا فصيلة دمك
بتشكي من اي مرض سكر ضغط جوزك بيدخن وهكذا
دموع بعض ما ردت علي كل اسألتها : انا عملت تيست في البيت وطلعت النتيجة اجابي وكنت حبة اتاكد اكتر
الدكتورة وقفت تمام اتفضلي معايه علي غرفة الاشاعة
دموع اتمددت علي السرير وسيف واقف جمبها ورفعت فستانها وسيف غطي رجليها وكانت الممرضة الي وقفه مالهاش لازمه ..
الدكتورة ابتسمت : متشكرة لتعب حضرتك بس هنكشف نسا ممكن تتفضل برا لو تحب
دموع خافت ومسكت ايد سيف : لا اتفضلي انا هفضل معاها ..
الممرضة طلبت من دموع تخلع الاندر وير سيف خلاها متمدده زي ما هي ومد ايده من تحت الغطي وخلعها اندرها ودموع كانت في قمت الاحراج
وقربت منها وهي مسكه الجاهز ولسه هترفع الغطي سيف وقفها : ثانية وحده البتاع ده هيدخل في مراتي
الممرضة اومأت بكسوف سيف بنفس الجدية : وانتي هتدخليه
الدكتورة ضحكت غصب عنها : يا استاذ سيف ده شغلها
سيف خد منها الجهاز : بعد اذنك ..انا هدخلوا ..وبهمس وبرطمه... مش كفاية حاجه هتدخل فيها غير بتاعي
دموع سمعته وتمنت الارض تنشق وتبلعها وسيف رفع الغطي وقبل ما يدخل الجهاز حسس علي انوثتها بحركه خفية خلت دموع برقة وهو غمز لها في الخفي ..حط الجهاز براحه ودموع اتأوهت غصب عنها
سيف رفع حاجبه وبخفوت متغاظ : ايه وجعك
دموع ضحكت غصب عنها غيران من جهاز والدكتورة مدت ايدها وبقت تحركة وبتسمت : انا شايفه كيس حمل واضح والماية كويسه والجنين ..وحركت الجهاز ..لا الاجنة ..مشالله واضح تلت اجنه قدامي حجمهم لا يكاد يبان هنتأكد اكتر المره الجاية
وحضرتك حامل في ست اسابيع تقريبا مبروك
دموع شهقت وبصت لسيف بصدمه الي كان مركز وباصي في الجهاز لعلي وعسي يشوف حاجه مفهومه واول ما سمع تلت اجنه حط ايده علي وشه بفرحه وبص لدموع وقرب بسرعه باس دماغها وخدودها وايديها : مبروك يا دموعي مبروك يا ام بناتي
دموع ابتسمت بسعادة غامرة ودموعها نزلت من فرحت سيف الواضحه وشكر الدكتورة الي كتبت لها علاج مع بعض التعليمات المعروفة وطلبت تشوفها بعد اسبوعين وساعدها في هدومها وطلع مد للمرضة الحلاوة الي خدتهم بفرحة وبرضو مد للي وقفه في الاستعلام والداده وكل الي موجودين في العيادة تحت اشراف الدكتورة وهو الفرحه هطير برج من نفوخه ..
وطلع بدموع علي معطعم علي النيل اتعشوا مع بعض وعنيهم بتتكلم بعد كده خدها ونزل هايبر ماركت وبقا يشتري كل الي تقع عينها علي ببذخ وهو عايز يجيب لها نجمه من السما ...
روح بيها شقتهم وساعدها تاخد شور وطلع دخن سجارة في البلكونه ورجع لها وهو شايل صنيه عليه عصير ومكسرات وشكولاته وفاكهة مقطعها وسناكس
قعد جمبها وببسمه حلوة : حبيبي لازم يتغذي
دموع كتمت ابتسامتها و بحنق : وده عشاني ولا عشان خاطر بناتك
سيف بص له بصدمه : مالك يا بت هي اول مره ولا ايه وبعدين ايه بناتك دي هنبدأ شغل الغيرة من دلوقتي
دموع ضحكت وباسته من خده : بعشقك وبغير عليك حتي من نفسي بموت فيك يا سيف
سيف ضحك وركن الصنية : انا بقول اغذيكي انا احسن
مفيد ومثبت طبيعي وهيظبط هرموناتك وبالمرة عايز اسمع الاه الي طلع في العيادة من الصباع الي دخلته فيكي ..
دموع ضحكت : انت قليل ادب ووقح ايه الي انت عملته وقولته ده اصلا
سيف شدها ليه وهمس قدام شفايفها : قولت ايه يا دموعي ..وهبط علي شفايفها في بوسه رقيقه هاديه وعميقه عبرت عن حبه وفرحته وعشقه ليها ..
فات اسبوع وسيف خد دموع وراح سوهاج وهو بيحاول ميتعبهاش في الطريق وكل شوية يقف في استراحه ..
لانه كان شايف دوختها وتعبها الواضح وشحوب وشها وكان القلق بياكل فيه
سيف بنرفزة : قولتلك بلاش مسمعتيش كلامي شايفه منظرك عامل ازاي
دموع بخفوت : انا كويسه والله انا اصلا بتعب من السفر من غير ما اكون حامل
سيف نيم الكرسي بتاعها : طب حاولي تنامي بقا لحد ما نوصل ..هخدك اكشفلك ..
دموع اومأت بتسليك عارفه خوفه عليها وقلقه الدايم وبيعملها وكأنها عروسة لعبة سهلت الكسر طول الاسبوع الي فات وهو مش بيخليها تعمل حاجه ولا تتحرك لكن بيجي الليل ويتحول الخوف لجنون وهي بتترجاه يتعامل معاها زي ما عودها وهو مش بيتأخر معاها ..
ومش بيقدر يتحكم ولا يسيطر علي نفسه تحت رجائها وعيونها الجريئة ونظراتها السخنه ..
سيف وصل بدموع البلد زي ما وصف ليه تميم و في نفس مكان الحدثة علي اول البلد مد ايده ومسك
ايد دموع بخوف بس خوف عليها وعلي اطفاله
مش علي نفسه ..لكن عدت علي خير وده الي
استغرب منه داغر فيه من غرور الي يخليه يتفشخر
بنفسه لو عمل معاه حركه من بتوعه خصتا
قدام مراته ...نفض دماغه بنرفزة وكمل لحد ما وصل بيت تميم قبل المغرب كان الصون منصوب والرجاله
وقفه وتميم في استقباله..
سيف قبل ما ينزل فوق دموع تظبط نفسها ومد له ازازة ماية ونزل سلم علي تميم برجولة وضحكه واضحه وفارس جيه يمشي بهداوة عليه وهو لابس جلابيه صعيدي وشال مكلف ومن تحتيها قفطان ومخفف شعره
مخليه ميري سيف شاف منظره وتصدم
بص لتميم : عملت ايه في الواد
تميم بفخر : خليته ينشف اشوية جعدته مع الرچاله هنا وسحبته من وسط جعدت الحريم
سيف مد ايده لفارس الي سلم عليه بكف جامد طلع صوت : عامل ايه يا خوووي اتوحشتك ..وحضنه وهو بيبوس كتافه برجوله ..
سيف ضحك بصوت عالي علي لهجت فارس : ايه ده مالك في ايه
فارس بخفووت : اخرس خالص انا لو معملتش كده هيربطني مع الرجاله ومش هشوف ندي ده بيقعدني معاها بمعاد يا برووو انا هتجنن
سيف فطس ضحك ومنظر فارس وهو بيعاني ومتقمص الشخصيه يالهوووي
فارس بنرفزة : انت بتضحك ده انا بقيت عامل زي العيل الي في ثانوية وابوه مخبي مراته منه لو ذكرت كويس هجبلك مراتك تلعب معاها شوية
سيف ربت علي كتفه بقوة : عاااش يا وحش انشف اماال ..وضحك تاني
وراح نحيت العربية وخد دموع تحت دراعه ومشي بيها بكل رجوله وفارس واقف جمب تميم ودموع ضحكت لفارس من كل قلبها بس فارس كان مش فارس وضحكتها اختفت من منظره وبرودة في استقبالها
مش زي كل مره
دموع وقفت قدامه : مالك يا فارس
فارس : كيفك يا مرت اخووي
دموع بصت لسيف ورجعت بصت لفارس
وتنحت بصدمه : نعم !!
فارس بخفوت : وحشتيني يا وزتي عايز حضن يا قلب بابا بس متكتف ادخلي جواه وبعدين هفهمك ..
سيف ضحك وبص لفاري بلعانه وضم دموع اكتر ودخل بيها لحد المدخل وسابها وخرج عشان الحريم ..
دموع دخلت تمشي بهداوة لحد ما وصلت وراه ندي وشافت ياسمين قعده وسط اللمه ولبسه توب صعيدي ولبسه الكردان والحلق الدهب والغوايش والدهب مغطيها من فوق لتحت وفتحت بوقها بصدمه : هو ايه الي بيحصل هنا
ندي لفت علي صوتها وجريت عليها حضنتها : وحشتيني يا بنت الكلب اخيرا جيتي ياسمين اتحولت والواد فارس بقا نصه ضارب اكتر من الاول الصبح فارس الخط وبليل
فارس المسهوك انا جالي هسهس يا دموع
دموع ضحكت وحضنتها وهمست في ودنها : انا حامل
ندي رجعت لوراه وشهقت بفرحة : احلفي
دموع اومأت وعنيها بتلمع : والله في تونز كمان
ندي حطت ايدها علي بوقها ودموعها نزلت ورجعت حضنتها : يا قلبي يا قلبي مبرروك يا عيووون هبقا خالتو وعمته يا ناااس ااه قلبيي هيقف من الفرحه يا دمووع
دموع ضحكت بفرحه : بعد الشر عنك يا قلبي
قربت منها مها وصباح وملك وسلموا عليها وندي عرفتهم الخبر بحماس والفرحه كانت مش سياعهم قربت من ياسمين وسط البنات الي قعدين حوليها وبيغنوا ليها
وحضنتها وهي عنيها بتلمع بدموع الفرحه : مبروك يا عيوني انا فرحانه ليكي اووي يا سو
ياسمين بفرحه : دموع يا قلبي حمدلله علي السلامه مبسوطة اوي انك جيتي انا فرحانه اووي سيف عامل ايه
دموع ضحكت من قلبها علي فرحتها الوضحه : بخير يا حببتي يلا بقا عايزة نونو بسرعه يلعب مع بنوتاتي ..وحطت ايدها علي بطنها
ياسمين بصت لها بستغراب وبعدين استوعبت حطت ايدها علي بوقها ودموعها نزلت : يا حياااتي يا حياتييي
مبروووك انا فرحتي بقت اتنين بجد مش مصدقه
دموع حضنتها وجت ام تميم واخواته اتعرفوا عليها وخدوها تتغدي دخلت الاوضة الجانبية لقت سيف قاعد مستنيها ياكلوا مع بعض عشان وصلت متأخره عن معد ما اكلو الموجودين
وطلعت مع ندي اوضتها غيرت ونزلت معاه وهما بيدردشوا ودخلوا وسط اللمه وقعدوا مع ياسمين
يغنوا ويصقفوا بفرحه واخر اليوم دخل تميم
مع سالم وفارس وسيف بارك لها وباس دماغها وسط الموجودين و دموع فتحت بوقها بصدمه ورفعت تليفونها بسرعة وعملت فيديو وسيف داخل يمشي
بهيبة ورجوله وهو لابس جلابية صعيدي مكلفة
بالقفطان والشال علي كتافة زاده هيبة ورجوله
وشافها بتصوره رفع عيونه وبتسم لها بغمزة وقربت منه صباح ومها سلموا عليه وصباح بتهلل وتكبر من جماله
تميم خد ايد ياسمين عشان يحنيها : مبروك يا فلة جلبي
ياسمين بفرحه وكسوف : الله يبارك فيك يا تميمي
تميم باس خدها بلهفة : جلب تميم من جواه
فارس بصوت عالي : لاااا متفقناش علي كده يابو النسب مش قدامي
تميم بخفوت : امال لو عرفت الي هيحصل من وراك ..وبصوت عالي..مرتي حلالي يااض انا حر فيها
ياسمين سمعت كلامه وعضت شفتها بخجل وفتكرت الي بيحصل بينهم وجسمها اترعش
تميم حس بيها وبخفوت : هاانت يا حبيبي كلها سواد ليل يا غالية
وخلص اليوم وفصلوا العرسان سهرانين وسط حبايبهم في جو اسري سعيد وكله فرحه وحواديت مش بتنتهي
لحد ما كل واحد راح اوضته وو......يتبع
*************
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا