رواية حب صغيرتي الفصل التاسع 9 بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات
رواية حب صغيرتي الفصل التاسع 9 بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات
#حب_صغيرتي
البارت 9
حسين جري علي بنته ومسكها من شعرها
حسين بغضب :يا بنت **** حطيتي رأسنا في الطين
رانا بدموع وهي بتحاول تستر نفسها : ولله ما عملت حاجة، انا مش عارفة انا جيت هنا ازاي
يونس بعد عينه عن رانيا ووجه كلامه لعمه بحدة :مش دلوقتي الكلام دا، خلينا نطلع عشان تغير هدومها
ريان قام اخد التيشرت ال مرمي علي الارض وخرج برا، وبعدين العيلة خرجت.... ما عدا بيان وغنوة
بيان قربت منها وحضنتها :بس متعيطيش
رانيا بانهيار :ولله ما عملت حاجة
بيان بحزن عليها :انا مصدقاكي، اهدي انتي بس
غنوة جابت لها دريس واسع وساعدوها تلبس
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تحت في الصالة
تفيدة قاعدة علي الارض وبتندب : يا مرك يا بتي، حطيتي راسنا في الطين.... بوظ"تي سمعتنا
ريان كان قاعد علي الكرسي وحاطط ايده علي رأسه
ريان بغضب وال"م من الصداع:ما تسكتي بقي.... انا ملمستش بنتك
مصطفى بغضب :انت لسة ليك عين تتكلم
وكان هيقرب منه بس يونس وقفه
يونس بغضب :مصطفي، اقعد وانت ساكت
مصطفي وقف بضيق
وتفيدة مش مبطلة كلامها القاسي
نزلت بيان وغنوة ومعاهم رانيا ال منكمشة فيهم
حسين قرب منها تاني بغضب، بس بيان وقفت في وشه
بيان بخوف : اهي ارجوك يا عمي، اسمعها الاول
وبصت علي يونس برجاء ، ال قرب منها ووقف قادمها وقصاد عمه
يونس بحدة : مش بنعدي الامور كده
حسين بغضب :يعني اعمل ايه ياولدي بعد ما فضحتني
يونس :وهي فضحتك فين، ما احنا لسة في القصر وجو بيتنا اهو
تفيدة قربت من رانيا بعصبية. مسكت شعرها :انطجي يابت، انطجي بتعملي كدا من امتا.... انطجي ياجليلة الربا"ية
رانيا بانهيار وا" لم :ااااه ووله ما عملت حاجة، انا مش عارفة اي حاجة، انا كنت معاكي انتي بليل
تفيدة بسرعة :ما اكيد بعد ما انا مشيت انتي دورتيها
ريان مقدرش يستحمل وقرب منها وبعدها عنها ووقف قدامها ورانيا بتتحامي فيه
ريان بغضب : قولتلك معملناش حاجة، انا كمان مش عارف كنت بعمل عندها ايه.... لو مش مصدقاني وديها دكتورة وتشوف هي بنت ولا لا، انا ملمستهاش
تفيدة بسرعة وتوتر :ا ايه، لا ما كل حاجة بانت
وقربت من جوزها :احنا نلم الفضيحة ونجوزهم لبعض
يوسف كان واقف مبتسم، علي الاقل عشان مش هيتجوز غنوة
حسين بعصبية :ايوا، انت هتكتب عليها النهاردة
يونس بغضب :ايه ياعمي هو انا مليش كلمة ولا ايه
حسين سكت ونزل عينه
رانيا كانت واقفة ورا ريان وهي مش حاسة بنفسها وهي بتعيط بانهيار وماسكة في التيشرت بتاعه
مصطفي بغضب :اكيد الهانم ماشية وراه من ساعة ما جه
يونس بغضب :انا قولتلك تقعد ساكت
يوسف :طب وهنعمل ايه دلوقتي
تفيدة بصراخ :شر"فنا رااااح ضيعته بنت ال****
(انا لا احب الكلام الس"ىء 🙂)
يونس بحدة : ما احنا هنتفضح اكيد بسبب صوتك
تفيدة بتتحرج وبتنزل رأسها في الارض
نسمة :كفاية يا تفيدة دي بنتك برضوا
يونس بهدوء :ريان موافق تجوز رانيا النهاردة
ريان بص لرانيا ال وراه و منكمشة وبتعيط اتنهد وقال : موافق
رانيا رفعت رآسها وبصتله بدموع
ريان بعد عينه عنها وبص ليونس
يونس : المأذون هيجي النهاردة، وتكتبوا الكتاب
وطلع فوق وبيان راحت وراه
ويوسف بص لغنوة وغمز"لها وغنوة اتضايقت منه
وتفيدة ابتسمت بخبث، وحسين ومصطفي طلعوا برا القصر
غنوة طلعت فوق وراح وراها يوسف
تفيدة : مكنتش متخيلة انك تعملي جدا يا جليلة الاد*ب
ريان بصلها بحدة :حطيتي ايه في العصير
تفيدة اتوترت، ورانيا بصتله باستغراب
تفيدة بتوتر :ا ايه ع عصير ايه؟!
ريان بحدة :متعمليش نفسك هبلة، انا عارف انك حطيتي حاجة في كوباية عصيري انا دوخت بعد ما شربت الكوباية
تفيدة بقلق : ا انا ايش عرفني في الحاجات دي
ريان بحدة :انا مرضيتش اتكلم قدام العيلة وافضحك
تفيدة بعصبية :وانت معاك دليل اصلا، انا معملتش حاجة.... مش ذنبي بقي ان انتو الاتنين جليلين ربا.....
قاطعها ريان بغضب :التزمييي حدودك
رانيا بدموع :انا مش مصدقة انك تعملي كدا، ازاي جالك قلب تعملي كدا في بنتك..... انا اقدر اروح اقولهم بس انا خايفة ل بابا يطلقك
تفيدة بصتلها بضيق وراحت المطبخ
رانيا بدموع :انا اسفة
ريان لف وبصلها :علي ايه؟!
رانيا رفعت راسها ليه وبدموع :ع عشان بسبب ماما اتحطيت في الموقف دا
ريان مردش عليها وطلع علي فوق
ورانيا قعدت تبكي
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة يونس وبيان
دخل يونس وهو مضايق
وبيان دخلت وراه
بيان بكسوف :تحب اجبلك عصير
يونس :لا
يونس ق*لع التيشرت ورماه باهمال
بيان راحت ومسكت التيشرت، وحطته مكانه
بيان وهي بتتفادا بعنيها :ه هو انت هتعمل ايه في الحكاية دي ؟!
يونس قعد علي السرير ومسك رقبته بو*جع، بيان بصتله ولاحظت
قربت منه وقعدت علي السرير وراه وحطت ايدها علي رقبته بخجل وبدات تعملو مساج، ويونس ارتاح علي ايدها
يونس بدون وعي وبصوته الرجولي :ايدك ناعمة
بيان ابتسمت بكسوف :ش شكرا
يونس استلقي علي رجلها وهي بدات تتدلك شعره الاسود الناعم وهي مكسوفة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة غنوة
يوسف بفرحة : اهي جت من عند ربنا اهي
غنوة بعصبية :انت مجنووو"ن انت مش شايف اختك مرت بأيه وحتي مقدرتش تهديها بكلمة
يوسف بغضب :هو فيه ايه بقي، انا فرحان عشان هنتجوز وانتي بتتعصبي عليا
غنوة بعصبية :لا هاخدك بالحضن..... انت اكيد شارب حاجة
وجت تمشي، بس يوسف مسك دراعها بقوة
يوسف بغضب :انتي مضايقة ليه كدا، اه قولي تلاقيكي زعلانة عشان مش هتتجوزي الاستاذ
غنوة بعصبية :اخر"س، ازاي تتكلم معايا كدا
يوسف بغضب :اتكلم زي ما انا عايز متنسيش اني جوزك
غنوة بعصبية : ولله؟! انت جي تفتكر دلوقتي انك جوزي.... انا ندمانة بجد اني رديت عليك واتجوزتك
يوسف رماها علي السرير بقوة وبغضب : انتي حد قواكي عليا
غنوة بدموع :اطلع براااا
يوسف بصلها بضيق وبعدين خرح
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
خارج القصر
مصطفي :انا لو مكانك كنت قت*لتها
حسين :انت اهبل يابني، ما كدا هتفضح وهلبس جريمة.... ومهما راحت ولا جت دي بنتي بردك
مصطفي بكر"ه :اي حد يغلط المفروض نخلص عليه
حسين باستغراب :انت بتتكلم ليه كدا؟!
مصطفي بصله بضيق وبعدين مشي من قدامه
حسين ضر*ب كف علي كف :انا مش عارف الواد دا ماله بس
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة رانيا كانت قاعدة بتعيط
دخلت عليها تفيدة بفستان فرح
تفيدة بسعادة :يلا يابت قومي البسي الفستان دا
رانيا بغضب وبدموع : انتي مش متخيلة انتي عملتي ايه، انتي فضحتيني
تفيدة ببرود :مش مهم، المهم انك تتجوزي واخلص منك
رانيا بصدمة : تخلصي مني
تفيدة بصتلها :ايوا امال هتقعدي علي راسي العمر كله
رانيا بدموع :انتي محسساني اني كبيرة اوي، دا انا لسة 20 سنة
تفيدة : انتي كدا هتعنسي يا هبلة
رانيا بعصبية :اطلعي برا، اطلعييييي برا
تتفيدة بعصبية :ما تز"عقيش كدا، انا عملت كدا لمصلحتك
رانيا قعدت علي السرير وهي ماسكة رأسها :اطلعي برااااا.... انتي مش امييييي
تفيدة بصتلها ببرود وخرجت
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة يونس وبيان
بيان خلصت تدليك ويونس قام وقف وهو بيحسس علي رقبته
يونس بهدوء :اول مرة حد يعملي تدليك بالطريقة دي
بيان بابتسامة : بجد؟!
يونس لف وبصلها:امممم
ولسة هيشي بس ليان وقفت ورجلها اتلوت وكانت هتقع بس مسكت يونس ووقعوا
وبيان وقعت علي السرير ويونس فو*قها
بيان بلمت بصدمة ويونس تامل عيونها للحظات بس استوعب وبعد عنها
يونس :احم، انتي كويسة؟!
بيان بخجل :ا اه ب بس رجلي اتلوت حبتين
يونس قعد علي السرير ومسك رجلها وبقي يحرك فيها عشان تتعدل
وبيان قاعدة علي السرير مكسوفة، وشافت من يونس حنية عمرها ما لاحظتها
يونس بصلها :ها
بيان بعدت رجلها بتوتر :ا اه بقت احسن دلوقتي.... شكرا
يونس قام وقف وحط ايده علي شعرها وحرك ايده عليه بلطف، وبعدين اتجه للحمام
بيان بصت لخصلات شعرها ال تبهدلت من حركته وهي مصدومة، دا عاملها كأنها بنته
بس ابتسمت
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
بليل الكل جهز نفسه بس مكنش فيه صوت والكل مكش"ر
والمأذون وصل
وريان قعد ببرود وقدامه حسين
ورانيا واقفة جمب بيان وغنوة وبتعيط بصوت مكتوم
.......... بعد مدة
كتبوا الكتاب
وتفيدة ما صدقت وقعدت ترق"ص وتز"غرط بصوت عالي
حسين بغضب : اتحشمي ياوليه، ايه ما صدقتي انها اتجوزت.... وهي متجوزة بعد علاقة حرام
رانيا بدموع :انا مليش ذن......
قاطعها حسين بغضب : اخر"سي يا جليلة الرباية، انتي ليكي عين تتكلمي
ولسة كان هيقرب منها عشان يضر*بها بس ريان وقف قصاده ومسك ايده بقوة
ريان بحدة :متنساش انها بقت مراتي دلوقتي، وانت ملكش حكم عليها.... ومينفعش تمذ ايدك عليها وجوزها واقف
يونس واقف وابتسم بخفة وهدوء
يونس قرب من عمه وبصوت لا يسمح للنقاش : خلاص يا عمي، هي مراته دلوقتي وهو حر فيها
عمه سمع كلامه وبِعد
تفيدة بخبث :مبروك يا بنت بطني
رانيا بصتلها بغض"ب
ريان مسك رانيا من ايدها
ريان :يونس انا هاخد رانيا وهقعد في بيتي ال في البلد
يونس :تمام، انا خليت الخدم ينضفوه
ريان باحترام :تُشكر يا اخويا
واخد رانيا وخرجوا من القصر وركبوا العربية وانطلقوا
وتفيدة واقفة عاملة نفسها بتعيط
قرب منها يونس
يونس بحدة : حاسس انك ليكي ايد في ال حصل
تفيدة اتصدمت وخافت
والعيلة بصت ليونس باستغراب
يونس بغضب : انا ساكتلك لحد دلوقتي احتراما لعمي، لكن دا مش معناه اني اسيبك تبهدلي سمعة بنت جوزك بالطريقة دي
بيان بصدمة :ب بنت جوزها.......
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا