القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه الفصل السابع عشر 17بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)

 

رواية عشقت مغتصبه الفصل السابع عشر 17بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)






رواية عشقت مغتصبه الفصل السابع عشر 17بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)



بارت17

نزل بسرعه من العربيه كانت غرقانه في دمها وكانت حالتها في اشبه جثه هامده الناس المت وطلبو الاسعاف 

واحد من الامن. الحق يادكتور ادم الانسه خطيبتك عملت حادثة كبيره اوي 

ادم. بتقول ايه وجري بره وطلع لقا سندس عالارض وناس حواليها بيحاولو يوقفو للنزيف وقف مصدوم مش بيتحرك مش مستوعب ان الي غرقانه في دمها دي حبيبتي مش عارف يتحرك كان جسمو اتصلب من الحركه وجت عربية الاسعاف وهو فاق من صدمتو وركب عربيتو بسرعه وطلع وراها 

ادم. اعمل ايه اعمل ايه اه ومسك فون ورن علي ليث

ادم. الحقني ياليث

ليث. في اي يادم

ادم. سندس سندس عربيه خبطتها ورايحين علي المستشفى تعالي بسرعه 

ليث. اي انا جاي حالا وقفل ورن علي اخوه فضل يرن وغيث يكمل

عز. ماترد ياعم شوف في اي

غيث. مش فايق لاي حاجه والله ياعز ورن ليث تاني اي ياليث في اي

ليث. انتا فين يابني برن عليك 

غيث. في الشغل في اي بترن ليه 

ليث. اختك عملت حادثة ورايحلها المستشفى تعالي بسرعه 

غيث. انتا بتقول اي ومين قالك

ليث. ادم كلمني وقالي سندس عملت حادثه وشكل حالتها خطر  

غيث. انا جاي حالا وقفل

عز. في اي

غيث. سندس عملت حادثة لازم امشي

عز. طيب استنا هاجي معاك

غيث. لا خليك وانا هروح انا ونزل علي طول وركب العربيه وساق بجنون 

في المستشفى وصلت الاسعاف وخدوها بسرعه علي العمليات وادم واقف مصدوم مش قادر يستوعب ان حالتها في خطر مش قادر يتقبل فكرة انها تموت الي خبطها وصل المستشفى وسال عليها وعرف انها دخلت العمليات وراح وقف قدام العمليات عشان يطمن عليها بعد ربع ساعه وصل غيث ودخل بسرعه 

غيث. في بنت لسه جايه في حادثة هي فين دلوقتي 

الاستقبال. حضرتك تبع المريضه هي دلوقتي في العمليات 

غيث. في الدور الكام

الاستقبال. الدور التالت وطلع غيث بسرعه لقا ادم واقف في عالم تاني وواحد غريب واقف

غيث. اي الي حصل سندس حصلها اي يادم مبيردش ادم

غيث. رد عليا بقولك اختي حصلها اي

اياد. انا كنت ماشي عادي لقيتها فجاءه طلعت قدامي والله انا كنت مفيش مفيش حاجه هي طالعه من الكليه بتجري وملحقتش اوقف العربيه

جيه ليث المستشفى 

ليث. اي هي فين حصلها اي 

غيث. في العمليات 

ليث. سالتهم تحت قالولي حالتها خطره اوي حصل اي 

حكالو اياد عن الي حصل 

راح ليث مسك في ادم

ليث. عملت في ختي اي يادم عملتها اي خلتها طالعه من الكليه منهار كده 

غيث. مش وقتو دلوقتي ياليث بعدين وفجاءه طلعو الممرضات يجرو بسرعه والدكاتره جوه بتزعق

ليث. في اي اختي مالها حصلها اي حد يرد علينا وقف ليث ممرضه

ممرضه. المريضه نبضها وقف ومش مستجاب لاي حاجه وبنخاول نعملها انعاش وسابتو ومشيت

في الكليه 

شروق. طيب اكلم مين عشان اوصل اكلم مين 

ندي. اهدي ياشروق مش سندس كانت مكلمه ريم اختها من عندك قبل كده 

شروق. ريم ايوه صح وفتحت الفون وبدات تدور علي رقم ريم 

عند ريم دخلت الدرس وفي الشرع ولقت رقم صحبت سندس بيرن

ريم. ياربي عليكي ياسندس وكنسلت مره وواتنين وتلاته وفي الاخر وطت شويه علشان ترد

ريم. اي ياسندس انا في الحصه

شروق. ريم انا شروق سندس عملت حادثه ياريم وانا مش عارفه هي راحت انهي مستشفي وكان معاها ادم رني واعرفي عشان عاوزه اطمن 

ريم بصدمه. انتي بتقولي اي سندس اختي لا لا وقع الفون منها

منه. مالك ياريم في اي

ريم مسكت قلبها. اختي سندس واغما عليها 

منه. ريم ريم ردي عليا كلو بدأ يبص عليهم وجري مصطفى عليها

مصطفى. هاتو ميه بسرعه حصلها اي وبيوفقها مش بتقوف

ويرش ميه 

مازن. شكل جالها غيوبة سكر تاني

منه. الشنطه مفهاش علاج رمي اصحي شالها مصطفى وطلع يجري بيها يوديها المستشفى وصحابها جريو وراها

شيماء. اي ده في اي والمستر شايل البنت دي ورايح فين

واحده. اغما عليها ومش راضيه تفوق خالص 

نزل مصطفى وركب صاحبها معاه وساق وراح علي اقرب مستشفى وبعد ماوصل دخلت الطورائ 

عند ليل

ليل. عز غيث في دخلت ملقتهوش هو راح فين 

عز. سندس عملت حادثه وبرن عليه مش بيرد عايز اطمن وهو قالي خليك هنا

ليل. بتقول اي طيب متعرفش انهي مستشفي 

عز. معرفش والله نزل على طول خليكي هعرف ونروح سوا وبدات ليل ترن عليه وغيث ولا ليث بيردو علي حد 

في المستشفى 

طلع 

ليث. طمنا يادكتور 

الدكتور. مش هخبي عليكو الحاله في مرحله صعبه جدا محتاجين دلوقتي خمس اكياس دم فصيله O بسرعه من بنك الدم ودخل الدكتور تاني

اياد. خليكو انتو انا هروح بسرعه ونزل اياد بسرعه 

غيث. اي ياعز

عز. سندس عامله ايه 

غيث. سندس بتموت ياعز بتموت حالتها خطر اوي

عز. انتا في مستشفى اي

غيث. في****

عز. ماشي وقفل يلا ياليل وخدها ونزلو علشان يروحو علي المستشفى 

عند ريم

الدكتور. كان غيوبة سكر وشويه وهتفوق بس مينفعش حد يعد معاها دلوقتي اتفضلو استنوها بره في الكافيه واول ماتفوق الممرضه هتناديكو

مصطفى. تمام وطلعو ومصطفي طلع دفع الحساب وكان قلبو وجعو عليها واعد مستنيها

بعد عشر دقايق فاقت ريم وبصت حواليها وبعدين بدأت تستوعب 

ريم. سندس اختي وقامت بسرعه خدت شنطتها والفون جريت عشان تروح لختها وركبت ووصلت مع ليل وعز

ريم. عز سندس فين ياعز

خدها عز في حضنو وبدأ يهديها عشان عارف انها بتتعب

عز. بس ياحبيبتي سندس هتكون كويسه 

ليل. ريم حبيبتي اهدي وادعليها 

ريم. طيب هي مش هتسبني صح انا مقدرش اعيش من غيرها دي كل حياتي مش هيحصلها حاجه ياعز صح

عز. ياحبيبتي هتبقا كويسه 

وطلعو

ليث. ريم انتي مين قالك 

ريم. بقا كلكو عارفين وتبسوني اعرف من الغريب اختي في انا عاوزه اختي 

راح حضنها غيث. اهدي ياريم عشان متتعبيش اهدي وبعدين اي الكلونه دي 

ريم. لما عرفت الح

خبر محستش بنفسي غير وانا في المستشفى متعلق ليا محاليل شلتها وجيت انا عاوزه اختي فين اختي 

غيث. في العمليات ادعليها ياريم ادعليها

ريم. لا بالله متخلهاش تسبني هي كمان وتمشي علشان خاطري باغيث خليها تعد معايا قالتلي هعد معاكي ومش هسيبك 

غيث حضنها غيث وهو قلبو بيتقطع  جيه اياد بالدم وخدو الدكتور وبعد ساعه خرج الدكتور 

كلهم جريو عليه

عز. طمنا يادكتور 

الدكتور. للاسف المريضه دخلت في غيبوبه ومنعرفش هتفوق منها امتا ادعولها لان حالتها حرجه. جدا وسابهم ومشي

ريم. لا اختي واغما عليها فجاءه

يتبع

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع