القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أنها ملكى الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم رحمه سامى (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)

 رواية أنها ملكى الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم رحمه سامى (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)





رواية أنها ملكى الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم رحمه سامى (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)



الجزء الثاني 

روايه انها ملكي 

البارت العشر 

بقلمي Rahma Sami 


حور بعياط جامد : سليييييم 

سليم بهدوء عكس العاصفه اللي داخله : اي حد مات 

حور بغضب و عياط : طلقني 

سليم :........ 


سميحه : اي اللي حصل يا حور الموضوع مش يستاهل طلاق 


حور ببكاء : لا يستاهل يا داده لما يبقا الاستاذ متجوز يبقا يستاهل 


سميحه بصدمه : مت متجوز 

حور : اه يا داده متجوز 


سميحه بصدمه : لا لا اكيد لا ما تتكلم يا سليم  


لا يزال سليم علي نفس الصدمه لا يستوعب كيف وصل الي هذه الحال 


حور ب بكاء : اي مصدوم اومال كنت فاكر اي فاكر اني اخدك بحضن و ارحب بي الموضوع لا لاا يا سليم انا بكرهك بكرهك سمعني وبكره اليوم اللي شوفتك في بكرهككككككك 


سميحه بحزن شديد : يابنتي افهمي الاول منا يمكن يكون حد عامل كدا عشان تقعوا في بعض 


سليم واخيرا : حور ممكن تيجي معيا ثانيه 

حور : مش عاوزه اروح معاك في حتا و طلقني 


سليم : هعمل اللي انتي عايزة بس ونبي ورحمه عم ياسر تعالي معيا ونبي  


سميحه : اسمعي منه عشان خطري يا حبيبتي مش هتخسري حاجه 


نفخت حور الهواء بضيق ثم اتجهت الي حيث اشار سليم وهي تحاول عدم البكاء 


سميحه بقلق : يارب ابعد عنهم ولاد الحرام وقربهم من بعص يارب


 في اسرائيل بلد الكلاب واكل لحوم الاطفال و مصاصين دماء الابرياء


الرفاعي بغضب : فاضل اربع شهور و البنات يتموا السن ولحد دلوقتي الرجاله بتاعتك معملتش حاجه 


تينا بدلع مقرف : حبيبي الرجاله بتاعتي بتضرب في الاثاث 


الرفاعي : يعني اي 


تينا : اوف يا بيبي هفضل كام مره افهمك 

سليم  اثاث البيت اللي في حور و عشق ولما الاثاث يقع البيت كله يقع معها وساعتها نطلع احنا حور و عشق  اي رايك يا بيبي 


الرفاعي : سليم مش سهل 

تينا : ولا انا سهله يا روحي 


ثم يتلقاء الرفاعي هاتف من رقم قديم شعر ببعض الخوف ولكن تماسك 

امام تينا 

تينا : مين ده 

الرفاعي : ساندي 

تينا باستغراب : ساندي مين 


الرفاعي : ام حمزه 


نرجع الفيلا وبعد مرور ساعتين من الحوار بين سليم و حور خرجت حور وهي علامات البكاء ظاهرة عليها بوضوح و خلفها سليم لا يبشر وجه بخير ابدا وهو يعرق بشده وكانه كان في مصارعه وخرج منها متعب يحتاج النوم في حضن حبيبته ويرتاح من تعب  الايام و كم الصعوبات اللذي توجها وهو كل ما يريده من الحياه ان ينشأ عائله اللذي لم يعرف كيف ينشأ في البدايه ولكن اصبح الامر سهل بوجود شخص في حياتك يقوم تشجيعك و يخفف عنك الالم.. 


قصتهم اصبحت لنا شي نتمنى ان نعثر علي مثلها في الحياه الواقعيه  ادعوا الله ان يرزق كل فتاة شاب صالح وكل شاب فتاة صالحه وتكون حياتكم احسن من الف روايه 


كتابه Rahma Sami

روايه انها ملكي 

 


 

يا تره سليم قال لي حور الحقيقه وله لا 😉💜


 و الرفاعي خايف لي من ساندي 💜❤


يا تره سليم و حور يطلقوا ومين اللي متزوجه سليم دي  😉😚😚


اللي جاي كل صدمات لي ابطالنا بس هل كل ده هيقدر يدمر حب سليم و حور 


انتوو جاوبوا 

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله الجزء الاول من هناااااااااا

الرواية كامله الجزء الثاني من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا





تعليقات

التنقل السريع