القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه بعت نفسي الفصل 31-32-33-34-35بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه)

 روايه بعت نفسي الفصل 31-32-33-34-35بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه) 




روايه بعت نفسي الفصل 31-32-33-34-35بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه) 


البارت 31


**ادهم اه مراتي 

**غاده اه قصدك ضارب ورقتين كده عشان الحلال والحرام ما انا عارفاك مابتحبش الحرام 


**ادهم الورقتين تضربيهم انت دا لو بهمك الحلال اللي بعيد عنك اما مراتي مالهاش في السكه دي  بتتجوز بي مؤذون شرعي اللي انت ماتعرفيهوش ولا عمرك حتعرفيه 


**غاده وهي مصدومه 

ازاي ماحدش يعرف انك متجوز ؟!!!!!

**ادهم لسه معملتش فرح يليق بي مليكه عن اذنك


اخد مليكه ودخل الحفله 


**غاده هو بيتكلم جد؟؟

**اكرم ومالك مخضوضه اوعي تكوني متعشمه يتجوزك كانت عندك فرصه بس ضيعتيها بي وساختك 

اه مليكه مراتو شرعا وقانونا وانا كنت واكيلها عشان ابوها ميت 

غاده ابعدي من ادهم عشان لو قربت منو ولا من مراتو حايقتلك


**غاده يعني الجد رحيم باشا وافق علي دي ؟؟

**اكرم دي اشرف منك واجدع منك وكفايه إن ادهم بحبها وهي حطاه في عينيها ومش طماعه زيك عشان بنت اصول


**غاده مش قادره اصدقك لان ادهم مستحيل يتجوز بعدي بعيد عنك سببت ليه عقده نفسيه مش كان بيتعالج وسافر وبقا مقضيها سهر وستات دا حتي عرفت انو بيكره الستات


**اكرم اه الستات اللي زيك اما مراتو دي بموت فيها عشان طيبه واخلاقها عاليه ومتربيه وبتعرف الحلال والحرام

اقسم بالله لو مابعدتي عنو انا اللي حاقوف  ليكي


ومشا وسابها 

اما بي الداخل


ادهم كان مثوتر جدا ومليكه ملاحظه دا ماتكلمتش من ساعت ما دخلو راح يجيب كاس ويسكي

وقفت ليه مليكه قدامو 


**مليكه وحياه اغلي حاجه عندك بلاش شرب 

**ادهم مش قادر 

**مليكه حاسه بيك  بس بالله عليك بلاش تشرب 

خلينا نمشي من الحفله دي او انا امشي عشان ما تتحرج اكثر


**ادهم اوعي تبعدي عني  فاهمه 

وحضنها 


غاده راحت جنبهم حاتموت من الغيره والحسد 

وجا راجل عندها 

**الراجل مالك ؟؟ عينيكي حاتطلع علي ادهم الشرقاوي

**غاده تصدق انو اتجوز 

**الراجل يمكن عرفي 

**غاده لا رسمي لو عرفي مش حايجيبها الحلفه شايف حاضنها ازاي لازم تلاقي ليا حل بي اسرع وقت البنت دي لازم تبعد من طريقي 


**الراجل ايه عايزه تقتليها ؟؟

**غاده اي حاجه تيجي قدامي مافيش ياما ارحميني 

ماتنساش انو سحب الصفقه مننا ايه حاتسكت ؟؟

**الراجل مالكيش دعوه 


اكرم راح عند ادهم 

**اكرم انت كويس ؟؟

**ادهم طلع  مليكه من حضنو 

شوف الحفله دي حاتخلص امتي  

**مليكه حاروح الحمام بعد اذنك ؟

**ادهم بص ليها شاف وشها مرعوب 

روحي وماتتاخريش 

**اكرم مالها ؟

**ادهم خايفه اكيد منعتني اشرب 

**اكرم بلاش تشرب اسمع كلامها انا مصدوم من اللي حصل ازاي الكلبه دي هنا ؟

**ادهم اكيد مع حد هي تطول تدخل  هنا 

**اكرم انت اتورطت 

**ادهم  مش عارف ازاي عملت كده 

**اكرم ندمان؟

**ادهم انا ماكذبتش قولت الحقيقه

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


في الحمام 


دخلت مليكه وقلبها بيضرب  

حاتعمل ايه في اللي حصل وخايفه الخبر يتسرب  في الصحافه و امها تعرف 

او ادهم يحصل ليه مشاكل او جدو يعمل ليها حاجه 

حاولت تهدي نفسها 

شويه دخلت غاده

مليكه شافتها كانت بتغسل ايديها

نشفت ايديها وعايزه تطلع


**غاده علي فين يا حلوه 

**مليكه وسعي كده خليني اطلع 

** غاده تطلعي فين اسمعي  الكلمتين دول كويس 

يا تكوني معايا يا تكوني ضدي وساعتها حاتخسري حياتك وحيات اهلك

**مليكه اكون معاكي ازاي اشتغل معاكي وتسرحيني علي الرجاله لا يا حلوه انا ست متجوزه وبحترم جوزي 

**غاده ابعدي عن.ادهم ؟؟

**مليكه ابعد عنو ازاي ادهم جوزي علي سنه الله ورسوله

**غاده اطلقي منو ادهم مش لازم يتجوز 

**مليكه ليه لسه عايزاه ؟؟

**غاده علي كده انت عارفه اني كنت حبيبته 

**مليكه اه طبعا عارفاكي واحب اقولك ادهم عمرو ماحبك هو اتعلق بيكي بس كان مخدوع فيكي 

**غاده انت باين عليكي عيله وعرفتي تلفي عليه 

**مليكه والله انا مالفتش علي حد  عارفه ان اللي زيك بفكر ان كل الستات زيوهم 

**غاده قلبك جامد بصي يا قطه في ملف عندو جبيهولي و لو معملتيش اللي قولتلك عليه اقري الفاتحه علي اهلك

Nisrine Bellaajili  


**مليكه اقسم بالله لو قربتي علي اهلي حاموتك 

**غاده دا كارتي حاستنا اتصالك واحسن ليكي تطلعي من حياتو علشان هو حياتو في خطر 


**مليكه انا مش فاهمه انت عايزه منو ايه انت اللي خونتيه بعد ماكوشت علي فلوسو 

**غاده مالكيش فيه اتشطري انت كمان وخودي حقك منو دا علي قلبو قد كده

**مليكه ابعدي من طريقي 

**غاده قربت منها وحطت ايديها علي عنقها بكل قوه 


اما عند ادهم 

**ادهم مليكه اتاخرت 

**اكرم ادهم اهدا كده بس شوفت غاده راحت الحمام 

يادوب ادهم حايمشي مسكو اكرم 

طلعت مليكه تجري علي ادهم حضنها 

**ادهم في ايه بتترعشي كده ليه؟؟

**اكرم تعالو بره هنا 

طلعهم شويه بعيد عن الحفله وكل دا مليكه ماسكه فيه 

**ادهم مليكه في ايه ؟

**اكرم حاجيب ليها ميه تشربها

**ادهم بتترعشي كده ليه ماتخوفنيش عليكي الكلبه دي عملت فيكي ايه ؟؟

**مليكه انا خايفه عليك وعلي اهلي 

بعدها ادهم عنو 

**ادهم مالهم اهلك؟؟

**اكرم اتفضلي يا مليكه 

اخذ الكاس ادهم وابتدا يشربها 

**اكرم خش جوه سلم عليهم خلينا نمشي 

**ادهم مش حاتحرك لحد ما اطمن عليها 

**مليكه انا كويسه

**ادهم بصوت عالي ماهو باين لو شلت ايدي من عليكي حايغمي عليكي وشك اللي مخطوف ولا رقبتك اللي حمرا ايه حاتكذبي عليا ؟

**اكرم وطي صوتك الناس حولينا 

**مليكه كانت حاتموتني خنقتني كانت روحي حاتطلع في ايديها وقالت ليا اطلق منك وابعد عنك والا حاتأذي اهلي 

وكمان عايزاني اسرق ملف عندك واديه ليها وعايزاني اشتغل معاها

انا مش خايفه علي نفسي انا خايفه علي اهلي وعليك هي عايزه تنتقم منك وفي حد كان بيتصل بيها وقالها تسيبني وماتتجننش 

ودخلو بنتين بعدوها عني دي مش طبيعيه كانو عينيها حايطلعو 

ارجوك اهلي مالهومش ذنب 

حضنها ادهم


**ادهم ماتخافيش ماحدش يقدر يقرب منك ولا من اهلك من اليله حابعث حراسه ليهم من غير مايحسو 

**مليكه خلي بالك من نفسك طلع كل ملفات من الشاليه ماتسبيش حاجه اخاف الشيطان يوزني واسرقو لو عملت حاجه في اهلي انا ممكن ارمي نفسي في النار ولا اهلي يحصل ليهم حاجه 

نسرين بلعجيلي 


اكرم وادهم ضحكوا عليها 

**مليكه انا بتكلم جد علي فكره مش لازم تثق فيا 

**ادهم ماشي يا مليكه 


وباس راسها 

**اكرم نمشي يا ادهم عشان مراتك ترتاح الخوف مسيطر عليها 

**ادهم يلا يا مليكه اول ما دخلو 

كان في صحفي ابتدا يصور 

مليكه خبت وشها في حضنو  

اكرم رآح يبعد الصحافة

**ادهم خلاص مليكه 


ابتدو رجال الاعمال يباركو لي ادهم


****************************

ايه رأيكم في الاحدات ؟

والده دي حاتعمل ايه؟

بفلم نسرين بلعجيلي

بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 


البارت 32


وصل ادهم ومليكه و اكرم الشاليه 


**اكرم جدك بيتصل 

**ادهم انا قفلت تليفوني 

**اكرم وبعدين ؟؟!؟

**ادهم خشي يا مليكه ارتاحي شويه واكون عندك 

**اكرم مش عايز تتكلم قدامها ؟

**ادهم اكيد لا مش شايف حالتها عامله ازاي بنت الكلب كانت حاتموتها 

**اكرم كانت بتهددها عشان تخاف ايه حاتشيل الملفات زي ما طلبت منك ؟

**ادهم اكرم انا مش مركز خالص ومش عارف اعمل ايه

**اكرم انا فاهم ومقدر موقفك واي قرار انا معاك بس حط في اعتبارك انك راجل ومليكه سمعتها حاتضرر اكيد الصحافه اخدو صور ليكم حاتبقا فضيحتها علي كل لسان واهلها يعرفو يا حاتكون راجل معاها وتعترف بجوازكم وحاتستنا فتره كده لحد ماطلقها وهنا حاتواجه جدك و عصمت وبنتها دلوعه 

مليكه حتتاذي من كل الجوانب عصمت وحربايه بنتها ولا جدك مش حايسيبوها ولا كمان غاده 


**ادهم انت بتصعب عليا الموقف 

**اكرم ماهو صعب يا اما تكذب خبر جوازكم وطلقها 

**ادهم بعد الفضيحه اطلقها ؟؟ 

**اكرم هي من كل نواحي فضيحه

**ادهم انا اذيتها اوي وهما في حاره شعبيه يعني حاتطلع عليها سمعه وحشه وامها لسه تعبانه وبتتعالج 

**اكرم مش قولت حتاخد ليها شقه اتصرف بسرعه وخليها تنقل 

**ادهم بكره اكلم حوده 

**اكرم هو بكره نخلص الاجتماعات ونرجع 

بلاش تهور يا ادهم 

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


**ادهم اكرم شكرا علي كل حاجه بتعملها عشاني 

**اكرم حبيبي احنا متربين سوا وكبرنا  سوا 

دخل ادهم اوضه نوم 

كانت مليكه قاعده علي السرير ولما رجليها علي صدرها وسرحانه 


**ادهم عامله ايه دلوقتى ؟؟

**مليكه انا صليت ركعتين بعد ما اخدت دوش ارتاحت شويه يا ريت انت كمان تعمل كده 

**ادهم حاضر 

هي فضلت سرحانه فيه ازاي اعترف انها مراتو ودافع عنها ومعاملته الكويسه وخوفه عليها 

دخلت السرير وغطت نفسها بتحاول تنام 

ادهم فعلا اخد دوش وصلي ركعتين وجا جنبها 


Nisrine Bellaajili 


**ادهم مليكه نمتي؟

**مليكه لا 

**ادهم لفي عندي نتكلم شويه

لفت مليكه 

**ادهم بتفكري في ايه؟؟

**مليكه في اللي حصل انا مش عايزه اسبب ليك مشاكل في حياتك ادهم طلقني عشان ترتاح 

**ادهم ولما اطلقك انت حا ترتاحي؟

**مليكه مش مهم انا 

**ادهم ازاي؟

**مليكه انا متعوده علي المشاكل 

**ادهم بس دي مشكله كبيره فيها سمعتك وشرفك اكيد الصحافه صورونا بكره الصبح صورنا تبقا علي جرائد والنت لو انا طلقتك وكذبت خبر جوازنا حاتواجهي الناس ازاي

حاتقولي ايه لي امك ؟؟

**مليكه دي مشكلتي ولازم اتحمل نتائجها انا اللي بعت نفسي ليك 

احنا من الاول جوازنا غلط اتجوزتني عشان تنتقم مني وانا اتجوزتك عشان اتقي شرك واعالج امي 

عشان كده ربنا بعاقبنا لان نيتنا من الاول وحشه 


ادهم بص ليها بي استغراب ازاي عيله زي دي بتفكر كده


**ادهم لو قولتلك نتجوز بجد وتفضلي معايا !؟

**مليكه ماينفعش لاني مش قد المقام جدك مش حايسيبني في حالي ولا حتي غاده 

**ادهم عرفت منين إن اسمها غاده؟؟

**مليكه اتوثرت هي قالتلي علي اسمها وقالت ليا انها كانت حبيبتك 

**ادهم وقالت ايه كمان ؟

**مليكه بس كده 

**ادهم طيب ممكن نأجل الموضوع دا لبكره 

**مليكه حاضر 

**ادهم قرب منها ممكن نعيد اللي عملناه امبارح ايه رايك ؟؟

**مليكه بصوت عالي ومتعصبه  هو احنا في ايه ولا ايه انا من ساعه ما اتجوزتك وانت ما فوتش ليله تطالب بحقوقك 


**ادهم معجبوش طريقتها في الكلام

مش انت لسه قايله انك بعت نفسك ليا بتعترضي ليه؟؟

**مليكه بعصبيه هو انا كل ليله لازم ادفع الثمن بجسمي ؟!!

**ادهم والله هو دا دورك في حياتي مش كفايه الفضائح عارفه بكره يجيبو تاريخ حياتك وحطو بند كبير رجل الاعمال ادهم الشرقاوي اتجوز بنت من حي شعبي ويألفو قصص وروايات علينا


**مليكه خد اللي انت عايزو وسيبني انام 

**ادهم بقت كده يا مليكه بي الطريقه دي شوفي انا بعاملك ازاي وانت بتتصرفي معايا ازاي 

طيب يبقا استحملي بقا وشوفي ثمن بيعك لنفسك ازاي وكمان طوله لسانك عليا 

و انقض عليها بكل عنف ينهش في جسمها هي كانت مستسلمه ودموعها علي خدها اول مره يكون كده معاها بكل همجيه وعنف لدرجه كانت بتترجاه 

**مليكه براحه حاموت في ايديك 


ادهم مش حاسس هو غير ان اللي تحت ايدو غاده ونفسو  يعمل فيها كده


**مليكه ادهم كفايه بموت 

**ادهم ضربها بي قلم اسكتي يا واطيه و خاينه

**مليكه انا مليكه مش غاده 

**ادهم كلكم زي بعض 

وكمل بكل عنف اغتصابها


ثاني يوم 


مليكه حرفيا مش قادره تقوم من علي السرير 

اما ادهم صحي وقام اخد دوش بيفتكر اللي حصل وازاي مليكه استفزتو حس انو كان عنيف معاها وانو قام علاقه معاها اكثر من مره لحد ما اغمي عليها مش عارف هو جاب الطاقه دي كلها ازاي 

طلع من الحمام 


كانت مليكه بتعيط في صمت حاولت تقوم جسمها واجعها


بص ليها وطلع 


هي فضلت براحه لحد ما وصلت الحمام ملت البانيو مياه سخنه عشان تريح جسمها اللي بقا كلو علامات اغتصابو ليها بعنف حست بي الم تحت بطنها 


عند ادهم كان مع اكرم


**اكرم صباح الخير

**ادهم صباح الخير

**اكرم مالك مانمتش كويس ؟

**ادهم انا عملت مصيبه 

**اكرم طلقتها ؟!؟!

**ادهم اغتصبتها 

**اكرم لحضه كده ازاي يعني ؟؟

**ادهم استفزتني ورفضت تكون علاقه بينا ماحستش بنفسي كنت عنيف معاها لدرجه اني كنت فاكرها غاده وبنتقم منها و المصيبه انو جاتلي طاقه غريبه كل ما اخلص ارجع ليها تاني مش عارف كم مره لحد وش الصبح لما اغمي عليها عيطت واترجتني بس ماكنتش سامع ولا شايف غير غاده


**اكرم مش عارف اقول ايه مش اول مره تنام معاها وحسيتك مبسوط منها ايه اللي غيرك ؟؟؟

**ادهم اول ليله كانت خايفه مني بس ماغتصبتهاش كانت بتسلمني جسمها بس روحها مش معايا قولت معلش خايفه وخام مش عارفه تتمتع معايا

لحد ما جينا هنا بكل صراحه كانت معايا بكل جوارحها مانكرش إن حتي المرات اللي فاتو كنت مبسوط جدا بس لما هي كانت راضيه كان احساس مختلف بس هي قالت ليا امبارح هو انا كل ليله لازم ادفع الثمن بجسمي عصبتني 


**اكرم يعني انت كنت بتاخد حقوقك منها كل ليله لما تكون معاك ؟

**ادهم اه الحمدالله لما كان بكون عندها عذر شرعي كانت بتفضل عند امها مش عارف اتصرف اكيد حصل ليها حاجه انا صاحي جسمي واجعني مش قادر يا ترا هي حاتكون ازاي دا اغتصاب انا عارف كنت وحش قد ايه فاكر لما كانت معايا البنت الروسيه حصل ليها ايه؟


**اكرم اه بس دي كانت شيطانه كانت ساديه وكانت عايزاك تبقا زيها لحد ماعنفتها وجالها نزيف


**ادهم انا كنت مع مليكه امبارح كده كنت بضربها وعملت اللي عملتو بي وضعيات كثير مؤلمه ليها لان مليكه لسه ماتعودتش وكمان بتتكسف فا كنت بخاف عليها 

**اكرم قوم شوفها 

**ادهم مش قادر ابص  في عينيها ازاي اقنعها اني كنت بغتصب غاده مش مليكه


**اكرم قوم خلينا نلحق المصيبه لا يجي ليها نزيف ولا حاجه ومافيش شريف ينجدنا وتبقى فضيحتك بجلاجل هنا ادهم الشرقاوي اغتصب مراتو 


قام ادهم دخل الاوضه


كانت مليكه قاعده علي تسريحه بتبص للعلامات اللي في جسمها


**ادهم عندك نزيف ؟؟

مليكه ماكنتش بتتكلم بس دموعها بتنزل 

**ادهم حاول يقرب منها اوديكي المستشفى ؟

**مليكه حاتقول ليهم ايه اغتصبتها ؟!؟!

**ادهم بعصبية مش مشكلتك حاقول ايه بس طمنيني عليكي ؟؟

**مليكه انا كويسه 

**ادهم كويسه ازاي؟

**مليكه وقفت بعصبيه بص لجسمي وشوف انا كويسه ازاي انتقمت ولا لسه انا مش قادره اقف علي رجلي انت قتلتني امبارح

قولي حاسس بي ايه ؟ مرتاح ؟ ولا لسه في حاجه عايز تعملها فيا 

****************************


قولولي رايكم في البارت؟؟

وايه اللي حايحصل لمليكه ؟

و ادهم حايتصرف ازاي 

نسرين بلعجيلي

بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 


البارت 33


**ادهم انا مهما اتكلمت مش حاعرف اشرح ليكي اللي حصلي انا عمري ماكنت كده معاكي بعترف كنت الوحش اللي اغتصبك وقتلك وضربك و اذاكي والله ما كنت انت المقصوده انا مش عارف حاتصدقيني ولا لا مش عارف ازاى فقدت السيطره علي نفسي وفكرتك غاده تحت ايدي عايز انتقم منها 


**مليكه ارجوك كفايه كلام انا تعبانه ومش حمل اي حوار اعمل اللي انت عايزو بس سيبني ارتاح 


**ادهم بس قوليلي في نزيف عندك ؟

**مليكه لا بس موجوعه اوي اوي وابتدت تعيط

حاول يحضنها بعدت منو


وطلع عند اكرم 


**اكرم بتعيط ليه؟؟

**ادهم انا خسرت نفسي وخسرتها انا مش انسان ولا في قلبي الرحمه جدك هو السبب رباني علي القسوه ازاي ماحستش اني بأذيها جسمها كلو علامات اغتصابي ليها انا مستحيل اكون طبيعي

لازم اتعالج بس لازم هي كمان تتعالج هي مش قادره توقف اكرم شوفلي اي دكتوره اديها اللي هي عاوزاه بس تكشف عليها


**اكرم حاضر حاتصرف 

اطلب ليكم فطار لازم تاكلو انتو الاثنين و اجل الكلام معاها 


اما مليكه فضلت تعيط وتفتكر ازاي ادهم كان معاها هي كانت متاكده انو شايفها غاده من طريقتو معاها وشافت الندم في عنيه

بعد ساعه كانت دكتوره نسائيه عند مليكه 

الدكتوره عارفه انها مش لازم تسأل في حاجه تكشف عليها وتديها العلاج


**الدكتوره يا مدام حاسه بي ايه ؟؟

**مليكه مش عارفه عندي الم هنا تحت بطني 

**الدكتوره طيب لازم اكشف عليكي 

بعد وقت 

**الدكتوره بتاخدي موانع حمل ؟؟

**مليكه اه باخد حبوب منع الحمل ومنتضمه عليها 

**الدكتوره بصي في جروح عندك ولازم اطهرها بس حاتتوجعي شويه صغيرين فا استحملي علي ما ابعث يجيبو مسكن قوي ومرهم مخدر عشان اعرف اعالج المنطقه ولازم اعمل جهاز السونار  بي اللي انت فيه مش حاعرف المسك انا جايبه معايا كل حاجه 

نسرين بلعجيلي 


وطلعت الدكتوره وهي موطيه راسها 

ادهم كان في اوضه تانيه واكرم اللي مع الدكتوره دا طلب من اكرم عشان ماحدش يتعرف عليه هو شخصيه معروفه 


**الدكتور لو سمحت حضرتك عايزه العلاج دا بسرعه من اي صيدليه 

**اكرم اخد روشيتا اداها لي حارس بره 

**اكرم طمنيني عليها ؟

**الدكتوره باين على حضرتك انك محترم وباين انك مش جوزها دا لو فعلا متجوزه عشان البنت صغيره 

**اكرم والله متجوزه 

**الدكتوره انا بعمل عمل إنساني البنت تعرضت للاغتصاب اكثر من مره ادا لتمزق في المهل بسبب العنف سبب ليها جروح 

ولازم اعمل ليها سونار عشان اشوف الرحم حالتو ايه وطبعا لازم تاخد مسكن قوي ومرهم مخدر كده ماقدرش المسها

اللي فهمتو انها بتاخد موانع الحمل بس بسبب اللي حصل والعلاقه لي اكثر من مره بي العنف دا وارد يحصل حمل 

هي حاليا مش حاتقدر توقف ولا تعمل حمام عادي والحوض حايوجعها شويه 

اهم حاجه سلامه الرحم ودا حتأكد منو بعد ما اعمل السونار 


**اكرم حاتبقا كويسه بعدين يعني مش عارف اسألك

**الدكتوره فهمت حاليا ممنوع منعا باتا اي ممارسه جنسيه في وضعها دا والا ممكن تموت ويحصل ليها نزيف 

لازم راحه لازم الرحم يرتاح ويستعيد قوتو ونشاطو 


**اكرم عندها نزيف؟

**الدكتوره طبعا عندها نزيف حاد حاعمل كل جهدي عشان اوقفوا واعالج الجروح 

بس يا استاذ قول لي جوزها رفقا بي القوارير

عن اذنك 


ورجعت عند مليكه 


ادهم كان واقف عند الباب وسمع كل حاجه

دخل عندو اكرم لاقاه قاعد في ارض بعيط جري عليه اكرم

بتعيط يا ادهم ؟؟

**ادهم شوفت عملت فيها ايه انا بكره نفسي سمعت انها ممكن تحمل ازاي وهي عيله صغيره ازاي تحمل بي اغتصاب 

اعمل ايه يا اكرم تعبت من كل حاجه


**اكرم اهدا يا ادهم انا مش عارف اقول ايه انتو الاثنين صعبانين عليا 

انا بقالي كثير ما شوفتكش كده ضعيف 

**ادهم  اطلب لينا اكل هي لازم تاكل كويس واوعدك مش حالمسها ثاني واعوضها علي اللي حصل بس تبقا كويسه


**اكرم إن شاءالله قوم صلي عشان ترتاح 


بعد ساعتين 

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


طلعت الدكتوره 


**الدكتوره الحمدالله وقفت النزيف وعملت الازم ودا الكارت بتاعي لو حصل اي حاجه اتصل بيا 

لولا اني محتاجه مبلغ مالي ماكنتش عملت كده 

**اكرم انت عملت خير في البنت دي اتفضلي الشيك دا 

**الدكتوره هي نايمه دلوقتي لان المسكن قوي علي الاقل 3 ايام مش لازم تتحرك من السرير وبراحه تدخل الحمام انا ساعدتها فا ياريت حد يبقا جنبها وفي مرهم جوه عشان الكدمات في جسمها وكمان خافض حراره لانو ممكن تطلع حرارتها علي بليل حاتصحي ممكن تتوجع لان عالجت وهي حاطه مخدر حاتحس بحرقان دا عادي جدا 

ارجوك قول لي جوزها بلاش علاقه حاليا لحد ما كل الجروح تلتأم  

**اكرم شكرا ليكي 


وراحت 


طلع ادهم عايز اطمن عليها 

**اكرم هي نايمه انت سمعت قالت ايه 

خليك معاها انا رايح اوتيل اشوف الاخبار ايه هناك


بليل 


ادهم كان نايم جنب مليكه 

**ادهم يارب سامحني علي اللي عملتو يارب اغفر لي يارب رحمتك يارب

مليكه كانت صاحيه وسمعتو هو بناجي ربنا عشان يسامحو ومعترف بغلطو في حقها 

بدون شعور منها نزلو دموعها حس بيها 

**ادهم مليكه انت صاحيه؟

**مليكه اه عايزه اقوم الحمام

ادهم قام شالها دخلها الحمام 

**ادهم اساعدك ؟

**مليكه لا اطلع بره لو سمحت

ادهم طلع وقال في نفسو ياه بعد اللي عملتو ولسه بتكلمني بي ادب 

اتصل عليه اكرم 

**اكرم اخباركم ايه ؟

**ادهم الحمدالله لسه صاحيه دخلت الحمام هي الدكتوره قالتلك حاتبقا كويسه ؟ انا سامعها بتعيط 

**اكرم عادي يا ادهم انت سمعت هي قالت ايه بص جدك قالب الدنيا للاسف حاولت وماعرفتش اخبار جوازك انتشرت بسرعه البرق 

**ادهم مش مهم انا حاعترف بجوازي من مليكه 

**اكرم متاكد ؟؟

**ادهم مليون في الميه في حاجه جوايا مشدوده ليها مش حاكدب عليك وقول حب عشان اللي بحب مابيعملش كده في حبيبتو وانا قلبي اسود مش حايحب تاني بس هي مهمه ليا ومش حاعرضها المشاكل اكثر من كده هي مالهاش ذنب في عقدي النفسيه 

مليكه كانت واقفه علي باب الحمام وسمعت كلامو 

و ماتعرفش ليه كلامو فرحها

اول ما لاحظ انها علي الباب خلص كلامو مع اكرم 

**ادهم انت كويسه؟

**مليكه اه عايزه اغير هدومي 

بص ليها كان في دم في اللي كانت لابساه 

**ادهم حاضر راح جاب ليها بيجامه وملابس داخليه

**ادهم تعالي اعملك دوش 

**مليكه الدكتوره قالت ليا بكره عشان الدوا 

**ادهم طيب خليني اساعدك انت مش قادره تقفي علي رجلك 

مليكه ماكنش ليها طاقه تجادلو لبسها واخذها علي السرير 

هو مستنيها تطلع غضبها عليه وكان حايستحمل اي حاجه منها حتي لو ضربتو تاني بي قلم بس شايف العكس ساكته وسرحانه 


**ادهم شويه واكرم يجيب العشاء لازم تاكلي وتشربي كويس عشان تاخدي الدوا 

**مليكه حاضر


فضلو ساكتين


لحد ما جا اكرم اخد منو الاكل وراح عندها 

**مليكه لو سمحت مش عايزه افضل هنا خدني اي اوضه تانيه 

**ادهم بتفهم حاضر وشالها 

لي اوضه تانيه 

اكلها واداها الدوا 


وقام عشان يسببها تنام في راحتها 

و اتفاجئ بيها مسكت ايدو 

**مليكه ماتسبنيش لوحدي 

**ادهم انت عايزاني انام جنبك؟

**مليكه اه 

**ادهم حاضر 

ونام جنبها

**ادهم لو حسيتي بي اي حاجه صحيني

**مليكه خدني في حضنك 

**ادهم بصدمه انت كويسه ؟

**مليكه ارجوك خدني في حضنك انا خايفه اوي 

**ادهم انت مش خايفه مني؟؟

**مليكه لا 

مصدق قالت لا وحضنها كل واحد كان محتاج الثاني كل واحد بيستمد طاقتو وقوتو  من الثاني في مشاعر غير مفهومه بينهم اكبر من الحب نفسو


****************************

ليه مليكه محتاجه ادهم بعد اللي عملو ؟؟

ايه اللي شايفاه مليكه في ادهم ؟؟


نسرين بلعجيلي

بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 

البارت 34


ثاني يوم 


بعد ما ادهم ماعرفش ينام من حراره مليكه كانت خايفه اوي وبتترعش وبتتكلم بكلام غير مفهوم وفضلت تنده علي خالد كثير لدرجه ادهم اضايق وقال انو اكيد دا واحد مليكه بتحبو لانها كانت بتمسك ادهم وتنده علي خالد وتقولو ماتسيبنيش 

ابتدت تصحي


**ادهم صباح الخير 

**مليكه بصوت تعبان صباح الخير انت مانتمتش؟

**ادهم لا 

**مليكه ليه؟؟

**ادهم وهو زعلان كده 

**مليكه اسفه ازعجتك معايا كان ممكن تسيبني وتروح تنام في الاوضه تانيه 

**ادهم مين خالد ؟؟

**مليكه بي استغراب خالد !!!

**ادهم اه طول اليل بتندهي عليه وتقوليلو ماتسيبنيش 

**مليكه ابويا 

**ادهم بصدمه خالد اسم ابوكي؟؟

**مليكه اه وهي حزينه حلمت بيه امبارح زعلان مني

**ادهم زعلان ازاي؟

**مليكه قالي ان دخلت النار برجلي وكان بعاتبني ويقولي ليه يا مليكه 

انا متاكده هو زعلان عشان اتجوزتك من ورا امي بس هو مش عارف الحقيقه كلو غصب عني عشان هو السبب هو اللي سابني مافيش حد يحميني

**ادهم ندمانه انك اتجوزتيني ؟؟

**مليكه مش من حقي اندم لانو لو ما اتجوزتكش الله اعلم كنت حاتعمل فيا ايه يا امي تموت عشان معنديش فلوس العمليه يا كنت اغتصبتني او اخدتني في الحرام يا اتسجنت تتهمني  بي اي حاجه 

ادهم انت مش وحش ليه عايز تبقا كده هو انا ماكنتش صعبانه عليك ؟

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


ادهم فضل يبص عليها من غير ما يتكلم

وهي كمان سكتت 

وحاولت تقوم الحمام 


**ادهم حاسه بي وجع ؟؟

**مليكه اه جسمي كلو بيوجعني 

**ادهم قومي اساعدك تخشي الحمام واروح اجيبلك فطار عشان تاخدي المسكن

**مليكه حانرجع امتي؟؟

**ادهم المفروض كنا حانرجع النهارده بس لازم تبقي كويسه انت مش قادره توقفي علي رجليكي 

**مليكه حاسس بي ايه وانت شايفني كده؟؟ يا ترا انتقمت كويس ؟ حاسس براحه جواك ولا لسه الانتقام مش قادر يطفي نار الغضب اللي جواك والمصيبه انت عملت كده وانت لسه مصلي ركعتين لربنا 

ناقصك ايه عشان تبقا كده ؟ عايش عيشه ملوكي كل حاجه عندك 

جربت ليله تنام من غير عشاء  ومعدتك بتوجعك من الجوع 

جربت تعيش سامع امك بتتألم 

وانت مش عارف تعمل ايه ومش معاك حتي الفلوس تجيب ليها علاج 

جربت الاحساس ان صاحب الاوضه يجي يرمي ليك هدومك في اي وقت 

ليه باقيت كده؟!؟!؟

كانت بتتكلم وهي متأثره وبتعيط 

فاضل ليك حاجه وحده لسه معملتهاش ليا انك تقتلني بس متخافش بأكد ليك انك فعلا قتلتني من جوايا  انا مش عارفه بقولك الكلام دا ليه وانا مش مطمنه انت ممكن تعمل فيا اي حاجه من غير ما حد يحاسبك ولا يقولك عملت فيها ايه 

لا وفوق كل دا ماعتذرتش مني ولا اتأسفت ازاي ماينفعش ادهم الشرقاوي يعتذر لوحده زيي


Nisrine Bellaajili 


راحت الحمام وسابتو في دوامه الندم 

عدا اليوم وادهم بيهرب منها كلامها اثر فيه جدا 


علي بليل


هو راح الاوضه الثانيه 

حاولت تنام بس ماعرفتش

وهو كمان ماعرفش ينام  

ندهت عليه 

جا بسرعه عندها 

**ادهم انت كويسه؟؟

**مليكه مش عارفه انام ممكن تخليك جنبي 

**ادهم انا مش فاهمك الصبح طلعتي كل اللي في قلبك ودلوقتي عايزاني انام جنبك ؟؟

**مليكه انا مش بكرهك علي فكره ولو مش عايز خلاص مش مشكله

**ادهم انا كمان مش عارف انام شكلي ادمنت حضنك  

مليكه ابتسمت ليه 

**ادهم النزيف كثير عندك؟

الدكتوره قالت انها عملت كم غرزه 

**مليكه مش عايزه اتكلم في الموضوع دا اللي حصل حصل كلامنا لا حايقدم ولا يأخر مكتوب عليا اعيش الألم دا 


**ادهم غصب عني والله عمري ماكنت حاعمل فيكي كده خاصه اني كنت مبسوط منك مرتاح مش حاقول اني بحبك بس مرتاح معاكي فاهمه كلامي ؟


**مليكه فاهمه انا عارفه انك عمرك ما تحبني وأصلا مش عايزاك تحبني لأننا مختلفين عن بعض انت فين وانا فين عارفه اني نزوه في حياتك


**ادهم نزوه و اتجوزك ؟؟

**مليكه عادي ما احنا كده كده حانطلق؟؟

**ادهم بصيلي كده كويس وردي عليا بكل صراحه انت عاوزاني اطلقك؟؟

مليكه مش عارفه ترد

**مليكه بكل صراحه مش عارفه انا خايفه من كل حاجه 

ادهم انت لازم تطلقني بعد اللي حصل في الحفله وكمان بعد اللي حصل بينا انت اصلا اتجوزتني عشان ..

**ادهم عشان ايه؟ كملي كلامك 

**مليكه انت فاهم 

**ادهم عايز اسمع منك 

**مليكه اللي اتجوزتني عشانو اظن انو خلاص راح  

**ادهم اللي هو ايه وضحي كلامك وبلاش كسوف 


** مليكه بتتكلم وهي مكسوفه اوي مش حايبقا علاقه بينا بعد اللي حصل انا اتشوهت خلاص 

**ادهم نعم !!!

**مليكه الدكتوره قالت كلام كثير هو دا اللي فهمت منو انا مابقتش اعرف اعمل حمام عادي بقيت مشوهه يعني اصلا حاتقرف تقرب مني 


**ادهم اسكتي يا مليكه صدعتيني ايه الهبل دا اللي بتقوليه 

انا عارف انك لسه صغيره مش قادره تستوعبي كل حاجه حاشرحلك اللي حصل 

وابتدا يشرح ليها كلام الدكتوره 

فهمتي؟؟ هي بس ايام وحاتبقي زي الاول 

وماتنسيش هي قالت احتمال يكون حمل


**مليكه بخوف بس انا مش عايزه انا مقدرش اتحمل مصاريف بيبي وانا ورايا كوم لحم 

**ادهم كوم لحم ؟

**مليكه ايوه امي واخواتي 

**ادهم هو لو انت حامل في ابني تفتكري أني حاسيبو يعيش بعيد عني؟؟


هنا الخوف والرعب دخل قلب مليكه


**مليكه لو طلعت حامل حاتاخد ابني مني ؟؟

**ادهم مانسبقش الأحداث بس مليكه اكيد مش حارمي ابني واخليه يعيش في الفقر و ابوه غني ومش حاخدو منك 

**مليكه اه يعني حابقا الدادا والخدامه عندك 

**ادهم ليه عايزه تعملي حواجز  بينا فيها ايه لو عشنا زي الناس مش ضروري نكون بنحب بعض بس اهم حاجه بنتحترم بعض ومتفاهمين انا شايف انك فاهمه شخصيتي الصعبه وقادره تتعايشي معاها 

بصي من الاخر انا عايزك في حياتي وحاعترف بجوازنا قدام الناس وممكن نعمل فرح كمان ايه رأيك؟؟

**مليكه وغاده ؟؟

**ادهم دي تنسيها ولا تسوا تشغلي بالك بيها 

من رغم انك صغيره بس قدرت تكسبيني 

مليكه انا والله ماكنتش وحش بس الضروف اللي عشتها خلتني كده انا يتيم الام و الاب و انا عندي 15 سنه ماتو في حادثه عربيه ومات اخويا معاهم كنت مرتبط بيه 

طول الوقت بسمع جدي وعمتي بيتكلمو وحش عن أمي انها كانت خاينه رغم اني ابويا كان بحبها بس جدي لا عشان كانت بنت علي قد حالها 

**مليكه اتكلم عن نفسك ايه اللي وجعك ليه كل العز اللي انت فيه بس عنيك فيها حزن؟؟؟


**ادهم عايزه مني ايه يا مليكه عارفه ان اسمك حلو و مميز ؟؟

**مليكه ابويا الله يرحمو اللي سماني مليكه 

**ادهم الله يرحمو 

في حاجات ماقدرش احكيها بس انا مش مرتاح في حياتي الفلوس والعز و السلطه مش كل حاجه 

**مليكه الحمدلله على كل حال اهم حاجه خليك قريب من ربنا  


**ادهم خليكي معايا يا مليكه و اوعدك مش حأذيكي وحاروح اتعالج والله يا مليكه حاتغير انا مش عايز ابقا كده اول ما نرجع حا حجز  عند دكتور


**مليكه بخضه انت تعبان في حاجه وجعاك؟؟

**ادهم قلبي يا مليكه وجعني ونفسيتي تعبانه اكبر دليل اللي عملتو ليكي وانت ماتستحقيش دا انت ذنبك ايه اني شايف كل الستات خاينه يمكن اللي اعرفهم كده بس انت غيرهم اوعي تتغيري 

مش قادر استحمل اني امي خانت ابويا و بسببها عملو حادثه 

**مليكه انت شوفتها بتخونو؟؟

**ادهم لا 

**مليكه خلاص ماتفكرش في الموضوع حاجه مش متاكد منها ولا شوفتها بعنيك سألت نفسك ليه ابوك ماقتلهاش ليه ماتو في حادثه ؟

وانت كنت فين 

**ادهم انا كنت ركبت معاهم بس جدي وعمتي ندعو عليا 

** مليكه معلش انسا كل حاجه وابتدي من جديد مافيش دكتور في الدنيا يقدر يعالجك لو انت مش متصالح مع نفسك ابويا الله يرحمو كان بقول الصلاه والقران اكبر علاج في الدنيا

**ادهم الحمدلله خلاص حاتفضلي معايا؟؟

**مليكه انا خايفه من جدك مش عايزه يحصلك مشاكل 

**ادهم انا راجل وقد المسؤوليه بس بجد محتاجك في حياتي 

**مليكه ربنا يسهل 

ادهم باس خدها 

**ادهم نامي ارتاحي تصبحي علي خير


بقلم نسرين بلعجيلي

بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 


بارت 35


بعد اسبوع 


مليكه بقت كويسه ادهم مهتم بيها جدا جدا وكل يوم ينيمها في حضنو 

انهارده الدكتوره جات تكشف عليها 

بس المره دي ادهم اصر يبقا موجود معاها 


**الدكتوره الحمدلله كل بقا تمام جدا بصراحه الجروح بقت تمام كا انو مافيش حاجه كانت

ممكن طبيعه جسمك كدا بتخلي الجرح يشفا بسرعه 

**ادهم الحمدلله يارب 

**الدكتوره انت جوزها؟

**ادهم اه وانا اللي عملت فيها كده كان غصب عني 


**الدكتوره انا قولت لي قريبك علي الحاله الصحيه ساعتها حاليا كلو تمام مافيش نزيف يعني ممكن تحصل علاقه عادي


**ادهم اهم حاجه هي تبقا كويسه 

**الدكتوره ان شاء الله بس احب اقولك براحه عليها باين عليكم عرسان جداد 


**ادهم حضرتك عرفتي منين ؟؟

**الدكتوره من فض غشاء البكاره كان عندها مطاطي ودا غشاء مرن جدا بس بعد العنف اللي حصل كان في تمزق حاليا الغشاء تمزق كليا و واضح انو حصل بعد العنف في الممارسه حتي لو كان حصل بينكم علاقه قبل بس المره دي كان بشكل مختلف وحضرتك ادرا طبعا 


ادهم حس بي احراج كبير


**الدكتوره علي العموم هي كويسه ومافيش اي مشاكل 


**مليكه يعني مابقتش مشوهه ؟؟

**الدكتوره ازاي مشوهه؟

**ادهم معلش هي لسه صغيره ومش فاهمه كويس هي قصدها علي الغرز اللي كانو عندها خلي عندها تشوه 

**الدكتوره لا لا مافيش اي حاجه بقيتي زي الفل 

**مليكه الحمدلله

في سؤال عندي ؟؟

**الدكتوره اتفضلي اسألي

**مليكه بصت لي ادهم ممكن تسيبنا لوحدنا ؟؟

**ادهم لا يا مليكه عايز اعرف السؤال وماتتكسفيش خودي راحتك

**الدكتوره زي ماقال جوزك لازم تسألي عشان تفهمي 

**مليكه هو أقصد يعني 

**ادهم اتكلمي من غير احراج 

**مليكه هو لازم احس بي الم؟؟

الدكتوره بصت لي ادهم اللي أشار بي راسو انو مش عارف 

**الدكتوره قصدك لما بيحصل جماع بيكون عندك الم؟؟

**مليكه اه

**ادهم من اخر مره ولا حتي قبل كده؟؟

**مليكه اخر مره دا معروف بس كان في مرات كمان يعني مش ديما 


**الدكتوره بصي في حالتك دا عادي لانك في الفتره اولي من الممارسه وكمان عندك ضيق في الحوض وفي المهبل وكمان عندك جفاف عشان كده بتحسي بي الم وفي حالتك لو في حمل لازم قيصري ممنوع طبيعي


**ادهم مافيش علاج الألم دا ؟

**الدكتوره اكيد فيه حاكتب ليها علي مرهم 

**ادهم شكرا ليكي يا دكتوره واسفين جبناكي اول يوم بطريقه مش كويسه بس كنت خايف عليها 


**الدكتوره اول مره اعمل كده كنت مضطره والمبلغ كان مغري بس اللي شوفتو النهارده أكد ليا اني عملت الصح الخوف اللي في عنيك عليها وهي بتتكلم وانت جنبها خلاني افهم ان اللي حصل كان غصب عنك وماكنتش في وعيك وهي فاهمه كده لانها مكانتش سكتت 

وباين انكم بتحبو بعض ربنا يسعدكم 

طلع ليها شيك اخدتو ومشيت


ادهم رجع عند مليكه 


**ادهم الجو حلو البسي خلينا نطلع نشم هوا 

**مليكه مش عارفه ليه كل ما اتصل بي امي تليفونها مقفول وهي ماتصلتش بيا 

**ادهم والله كويسه حوده مطمني عليها امبارح وزي ما وعدتك في حراسه مشدده عليهم 


اول ما ماننزل حاتنقلو في الشقه الجديده وتبعدو من الحاره 


**مليكه شكرا

**ادهم مافيش شكرا بينا البسي انا مستنيكي بره 

مليكه اختارت بنطلون جينز وتيشورط اسود

وكانت مبسوطه ان ادهم مهتم بيها وحايعترف بي جوازهم 

طلعت عندو


**ادهم اللي يشوفيك معايا يقول ماشي مع بنتو انت قصيره اوي 

**مليكه بضحكه لا انت اللي طويل اوي 

**ادهم يلا يا بنتي 


راحو علي الشط


**مليكه الله الجو حلو اوي اوي

**ادهم فعلا مليكه ليه عمرك ماقولتي ليا انك موجوعه ؟!؟

**مليكه احنا ماكناش بنتكلم أساسا

**ادهم انت اللي كنت بتقومي من جنبي مش عايز نتكلم في اللي فات قوليلي من غير اخر مره لما جينا هنا حسيتي بي ألم ؟

**مليكه لا 

**ادهم كويس

**مليكه هو احنا حانرجع امتي؟؟

**ادهم بكره ان شاء الله

**مليكه وقفت قدامو بتصفق الله انا مبسوطه امي وحشتني اوي اوي


**ادهم حاضر حاخدك تشوفيها

**مليكه يعني ايه تاخدني اشوفها هو انا مش حاقعد معاها اسبوع؟

**ادهم لا الوضع اتغير انا حاروح معاكي عند امك اعرفها بجوازنا وتنقل بيتها الجديد وبعد كده نطلع علي القصر 

**مليكه قصر !!

**ادهم طبعا ماينفعش نعيش في الشقه 

لازم تعيشي معايا في القصر

وحط ايدو علي كثافها 

اسمعيني كويس 

في الاول حنقابل مشاكل كثير مع جدي وعمتي وبنتها بس انت لازم تكوني قويه وماتضعفيش قدامهم لازم نحارب ومش عايزك تزعلي منهم استحملي عشان خاطري 

اول ما ننزل حانعمل فرح عشان الدنيا كلها تعرف بجوازنا وحاعوضك عن كل حاجه وحشه شوفتيها معايا 

وحضنها مليكه انا بجد مرتاح معاكي ومحتاج ليكي تكوني في حياتي


**مليكه طب لو جدك طردنا ؟؟

**ادهم مايقدرش لان القصر بتاعي انا اللي ممكن اطردهم كلهم 

مليكه دا اول سر اقولو ليكي ماحدش يعرف ان القصر في ملكيتي 


**مليكه انا مش قد المقام بنت فقيره من حاره شعبيه اعيش في القصر ازاي وأكون مراتك قدام الناس ازاي انا حتي مابعرفش اكل بشوكه والسكينه 


**ادهم متخافيش حاجبلك ناس تعلمك وبعدين كوني فخوره بنفسك انت احسن من اي وحده عايشه في قصر وانا عجبتني بساطتك


بعدها عنو 

نسرين بلعجيلي 


**مليكه بس لو عمتك و بنتها  عملو فيا حاجه ؟؟

**ادهم قوليلي اوعي تخبي عني حاجه هما حايخافو مني مايفكروش يعملو حاجه قدامي بس انت ماتكدبيش عليا 

**مليكه ربنا يسترها معانا 

بعيد كانت غاده مراقباهم

وراحت جنبهم 

**غاده الله علي عصافير الحب 


مليكه اتخضت


**ادهم خير عايزه ايه؟؟

**غاده انت عارف انا عايزه ايه

**ادهم بصي اعملي اللي تعمليه اللي في دماغك مش حايحصل والصفقه اللي بتحومي عليها خلصت زمان يعني اللي يوقف قصادي افرمو وفي البزنس مابعرفش حد اتقي شري 


**غاده بقا كده طيب خاف علي اللي جنبك 

**ادهم خافي بس علي نفسك اما مراتي حبيبتي عمرك ماتقدري توصلي ليها اياكي تلعبي معايا عشان حسابك تقل و اوعي تفتكري أني حاعديلك اللي عملتيه معاها في الحمام 


**غاده خلاص اهدا يا ادهومتي 

**ادهم اسمي ادهم ابعدي من طريقي لو خايفه علي نفسك 

مسك ايد مليكه يلا يا حبيبتي


راحو بعيد

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


**غاده اقسم بالله لو ماندمتكش مابقاش انا 

اتصلت بي حد 

**غاده نفد اللي اتفقنا عليه الليله


ادهم كان متعصب جامد 

وبص علي مليكه شافها خايفه منو 

حضنها 


**ادهم عارفه بكون قايد نار اول ماتيجي في حضني بهدا مش عارف ليه 


**مليكه ادهم احنا في الشارع الناس بتبص علينا 

**ادهم ماليش دعوه خليكي في حضني لحد ما اهدا 

فضل دقائق في حضنها


**ادهم مليكه انا صريح معاكي انت سمعت اني قولتلك حبيبتي الكلمه دي كبيره عندي اوي اوي انا قولتها قدامها مش عايزك تزعلي من يوم  ما اتجوزنا اول مره انده عليكي بحبيبتي في مشاعر بينا ممكن مش حب بس في رابط عايزك جنبي وانا متاكد مع الوقت حايجي الحب بينا ولحد مايجي الكلمه دي مش حاتسمعيها مني مش عايزك تزعلي


**مليكه لا مش زعلانه وشكرا علي صراحتك 

**ادهم خلينا نروح ناكل اي حاجه


علي بليل 


كانت مليكه بتعمل دوش وطلعت لابسه بجامه خفيفه وجات تنام 

ادهم حس برغبه كبيره ليها بس في نفس الوقت خايف يقرب وهي ترفضو ويتعصب عليها 


**مليكه مش حتنام؟ بكره ورانا سفر 

**ادهم اه حنام 

**مليكه في حاجه ؟؟

**ادهم لا ليه بتقولي كده ؟

**مليكه شكلك في حاجه 

**ادهم بصراحه عندي رغبه ليكي قويه مش عارف ليه رغم ان خبرتك شبه منعدمه بس كل مره بتزيد رغبتي وشهوتي ليكي عارف ان اطلب كده غلط انا بس بقولك مالي يلا تصبحي علي خير 

بعد نص ساعه 


**ادهم مليكه مش قادر ارحميني 


**مليكه ضحكت هو انا قولت حاجه 

بص ليها ادهم وانقض عليها كا واحد جيعان عمرو مشاف ستات بس كان حنين عليها 


نامو  علي الفجر جالو اتصال من حوده بقولو ان اوضه ام مليكه بتحترق 

**مليكه قومي لازم نسافر 

**مليكه دلوقتي ؟

**ادهم اه جدي تعبان


****************************

يا ترا مين حرق اوضه ان مليكه ؟؟

وايه اللي حايحصل؟؟

بقلم نسرين بلعجيلي


تكملة الرواية من هناااااااااااا


تعليقات

التنقل السريع