القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت السابع 7بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت السابع 7بقلم الكاتبه المجهوله 







رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت السابع 7بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 7 


صقر بغضب قرب من عشق وشدها بقوه من ورا خالد 

ورفع ايده ولسه هيضر*بها مسكت ايده وبصتله بغضب


عشق بغضب: اياك يا صقر اوعى تفكرني ضعيفه ايدك دي لو فكرت ترفعها عليا تاني هكسر*هالك فاهم 

صقر بعصبيه: صوتك علي عليا واتحدتيني بس متخافيش يا عشق هندمك…وابتسم بمكر ومشي 


عدا وقت وعشق كانت قاعده في حضن وفاء ونور ومرام ويزن كان بيلعب مع مالك واسيل وعشق الصغيره 


الكاتبه المجهوله H


جعفر لعشق: لي كدا يا عشق لي يا بتي تمشي وتسبينا 

عشق: كنت عايزني اعمل اي 

جعفر: مكنتيش تمشي يا عشق 

عشق: صقر اهاني وطلقني عشان غلطه انا مقصدتهاش عارفه ان الموضوع صعب عليه بس كان لازم يفهم ان غصب عني اكيد مش هقت*لها بقصد يعني 

جعفر: انتي عارفه يا عشق ان صقر عصبي وهو مكنش حاسس بنفسه لما طلقك…مو*ت سعاد في الوقت ده اثر عليه…كان لازم تفهمي ان مش سهل يشوفك بتق*تلي امه 

عشق: هو الي قادر يستوعب ان غصب عني يا ناس واصلا مامته كانت لازم هتت*عدم لأن دي تاني جريمه ليها 

وفاء: صقر عرف كدا يا عشق 

نور: ايوه وكان بيدور عليكي 

مرام: بس لما انتي رفعتي عليه قضيه خلع زدتي الطين بله وزودتي وجعه 

جعفر: وصقر راجل يا عشق وصعبت عليه نفسه وادايق انك هنتي كرامته وخلعتيه 

عشق: انا بعتله رسايل كتير عشان يبعتلي ورقه طلاقي بس مكنش بيرد عليا فمكنش قدامي حل غير اخلعه 

جعفر: بس صقر مجبش سيره الرسايل دي 

وفاء: عشق الظاهر بعتت على التليفون القديم وصقر تليفونه اتكسر في المستشفى وقتها


بصت عشق لخالد الي كان باصص ليهم بغضب شديد 


بعد وقت 


الكاتبه المجهوله H


جعفر: قومي يلا يا عشق عشان نرجع البيت 

عشق: بيت اي 

جعفر: هتيجي تعيشي معايا 

خالد وهو بيحاول يهدأ: بيت اي الي تروحه عشق هترجع معايا 

جعفر: صوتك يوطى يا ابن الناس بتي هترجع هي وابنها وانت اهلا بيك معاها 

خالد: انا عندي فيلا قاعد فيها انا ومراتي وابني ومش هنقعد غير فيها وحضرتكم تشرفونا في اي وقت 

جعفر بغضب: انا قلت كلمتي ولازم تتنفذ عشق مش هتقعد غير عندي هي وابنها وانت لو عايز تعالى 


شد جعفر عشق الي مسكت ايد يزن والكل وراهم 

بعد شويه وصلوا البيت 


جعفر لعشق: تكلمي حد يجبلك حاجتك انتي وابنك 

عشق: بس يا عمو خالد مش هينفع اسيبه 

جعفر: انتي سمعتيني بقله يقدر يجي لو عايز وبعدين اي يا عشق مش كنتي بتقوليلي يا بابا ولا بعدك عننا خلاكي كرهتينا 

عشق حضنته وقالت بحب: اسفه يا بابا بس انا متلغبطه اوي 

يزن وهو بيشد فستان عشق: مامي مامي هو ده جدو ودي تيته 

عشق شالته وقالت بحب: ايوه يا حبيبي وشاورت على نور: ودي خالتو نور ودول بنات خالتك وشاورت على مرام: ودي خالتو مرام وده ابن خالتك 

يزن بفرحه: يعني انا عندي العيله الكبيره دي كلها  

عشق بضحك: ايوه يا حبيبي  


بعد شويه عشق اخدت يزن وطلعته اوضه مالك عشان هينام معاه وهي راحت اوضتها 


تاني يوم الصبح


الكاتبه المجهوله H


 عشق فتحت عنيها لقت خالد نايم جنبها وبيبصلها 


عشق: خالد انت جيت امته  

خالد: جيت امبارح مقدرش اقعد بعيد عنك وغير كدا مش هسيبك في البيت ده لوحدك عشان الي اسمه صقر ده 

عشق: طيب جبت هدوم معاك ولا لا 

خالد: السواق جاب كل حاجه 

عشق: طيب انا هقوم اخد شاور 


قامت عشق دخلت الحمام اخدت شاور وخرجت بس ملقتش خالد 


اتخضت عشق على صوت خبط الباب 


عشق: داده سحر 

سحر: لي كدبتي يا عشق

عشق: مش فاهمه 

سحر: انا عرفت انك قلتي للكل ان ابن صقر ما*ت 

عشق: دي الحقيقه 

سحر: عشق اني مش عيله عشان تضحكي عليا اني عارفه ان يزن ابن صقر 

عشق بتوتر: لا يزن ابن خالد 

سحر: لو كان ابن صقر ما*ت زي مبتقولي مكنتيش كلمتيني بعد ممشيتي وقلتيلي متعرفيش حد اني حامل وبعدين بالعقل يزن سنه مناسب للوقت الي مشيتي فيه 

عشق مسكت ايدها بدموع: هياخده مني لو عرف يا داده 

سحر بحنيه: بالعكس ده هيكون سبب عشان ترجعوا لبعض 

عشق: لا مستحيل انا مش عايزه ارجعله 

سحر: بس انتي بتحبيه صح 

عشق سكتت 

سحر: يبقى لسه بتحبيه 

عشق: مش قادره محبهوش 


عيطت عشق وحضنتها سحر 


كل ده ومخدوش بالهم من الي واقف يسمعهم والغضب على وشه 


يتبع…. 


يترا مين الي كان بيسمعم؟؟؟ 

تكملة الرواية هناااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا




تعليقات

التنقل السريع