رواية علمتيني ازاي احب البارت التاسع 9بقلم امل شعبان
الفصل التاسع بقلم امل شعبان
حصل معايا موقف من كم شهر
احمد ينظر الى فرح وهو مبتسم احكي لي يلا يا فرح
اسمع يا عم
كنت رايحه المول واخده اولاد خالتي معايا الصغيرين
احمد اه
وفور دخولي الى المول
.. وواحد عمال يعاكسني .. وكل ما أروح حته يروح ورايا .. وبدأ يعرفني بنفسه انه محامي .. وبدأ يرخم عليا جامد جدا .. روحت من نرفزتي أتعصبت عليه .. وفضلت أشتمه بصوت عالي جداً .. لحد ما الناس أبتدت تبص علينا .. والأمن سمع .. ولقيتهم جايين كلهم 😳
احمد اه
😲 فجأة لقيت الشاب اللي كان بيعاكسني واقف مرعوب
وعرقان وبيبص عليهم مره وعليا مره .. وراح رافع إيده وضر * بني على وشي وصرخ أنتي طالق طالق طالق .. 😨😳🤔
🤔 وراح ماشي وهو بيمثل إنه متعصب .. وعدي من جنب الأمن ومن قدام الناس كلها وطلع برا المول بصنعة لطافه 😳
احمد انتي بتهزري يا فرح
فرح بصه لاحمد وهي بتضحك اسمع للاخر بس
🤔 وانا بقي واقفه مذهوله من اللي حصل .. وعماله أعيط من وجع القلم اللي انضربت بيه علي وشي .. واردد واقول طالق !! .. طب طالق ازاي يعني؟! 🤔🤔🤔
وانا بقصد إني طالق ازاي وانا أول مره أشوفك يعني !
احمد ينظر الى فرح بدهشه اه وبعدين
لكن أكتشفت إن الناس فاهمين إني مصدومه .. وإن جوزي طلقني فعلاً 😂 .. وأبتدت ستات تيجي ناحيتي وتواسيني وانا مزهوله! ..
وتقولي حرام عليكي عصبتيه ليه بس؟! 🥴🤔🥴 وكمان بيشاوروا على اولاد خالتي الصغيرين .. ويقولولي طيب هتروحي فين بالعيال دي دلوقت ..؟!😂🤔😅
احمد نظر الى فرح وهاتك يا ضحك هههههههههه
نظرت الي انا ايضا وبدلت نفس الضحكه كنت اول مره اشعر بالسعاده كنت مبسوطه جدا مش عارفه من ايه
بقلم امل شعبان علمتيني ازاي احب
احمد ينظر الى فرح والى روحها الجميله الذي لن تتلوث من هذه العالم
الذي خطفت قلبي من اول يوم رايتها في لم ينتبه الى كلام فرح بل ينظر الى ملامح وشها وخصله الشعر اللي طايره على وشها اللي جذبتني اليها اكتر
وبدا احمد يقرب من فرح تدريجيا هو ينظر الى عيونها مد ايده الى وجهي
و رفع خصله الشعر اللي على وش فرح حطها ورا ودنها وهو يلمس وجهها
فرح كنت انظر اليه وانا خجلانه ومتجمده مكاني وبدات ضربات قلبي عم تزيد شعرت ببروده اول ماقرب مني
بعد كده ادركت اللي انا بعمله ده غلط ما يصحش
نظرت الى حم حم كمل كلام
احمد تراجع للخلف شعر بالخجل اه كمل يا فرح
فرح بدات تحكي
بعد الموقف ده .. كنت هموت من الضحك .. وهموت وأعرف
جاب الفكره دي منين .. بس رجعت وأفتكرت أنه محامي عقر 😂
احمد نظر اليها وهاتك يا ضحك هههههههههه
ما شفتش بنت فقريه قدي
.. البنات تروح المول .. يشوفها شاب صدفه ويحبها ويروح يخطبها .. وانا اروح المول وأرجع مض*روبه بالقلم وكمان مطلقه .. لاء ومعايا عيال كمان 😂😅
هههههههههههه
احمد كان هيغمى عليه من كتر الضحك 😂😂😂
فرح فعلا هم يضحك وهم يبكي 😂😂😂😂😂
واحنا مندمجين في الضحك
اليخت بدا يتحرك
نسيب فرح وناخد لفه عند حنان
حنان كانت جالسه في الصالون تشاهد مسلسل
وهي منسجمه مع المسلسل
تليفونها رن
خدت التليفون بتشوف مين المتصل كانت نعمه مامت فرح
الو يا خالتي نعمه في حاجه ولا ايه
نعمه ايه اللي اخركم في الشغل كده يا حنان وبعدين برن على فرح تليفونها مقفول ليه
حنان ايه ده هي فرح لسه ما روحتش لغايه دلوقتي
نعمه في ايه يا حنان قلقتيني فرح فين وايه اللي اخركم اوي في الشغل كده
حنان لا ما تخافيش يا خالتو نعمه فرح كانت رايحه اجتماع مع استاذ احمد عشان كده انا روحت لوحدي النهارده هاتصل على استاذ احمد واطمنك.
بقلم امل شعبان علمتيني ازاي احب
حنان قفلت مع نعمه
غريبه كل دوت فرح في اجتماع الساعه 2:30 لغايه الساعه 11:00 ولسه ما رجعتش يا لهوي ليكون جرى لها حاجه فرح
رنيت على استاذ احمد
جرس الوو
تكملة الرواية هنااااااااا
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا