القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مابين الحب والعداوه البارت السادس6 بقلم نيره عبد الغني في مدونة قصر الروايات


رواية مابين الحب والعداوه الفصل السادس6 بقلم نيره عبد الغني

 رواية مابين الحب والعداوه البارت السادس6




رواية مابين الحب والعداوه الجزء السادس6 كامله 



.#ما_بين_الحب_والعداوه 

Part6

عند ميسون...

والد ميسون/ تعالا بسرعه يلا يا اسر

اسر/ حاضر يا جدو

زين صديق ميسون/ انتي عارفه انا جيت هنا ليه ..انا هسافر دبي ورايا صفقة شغل هناك هقعد اربع ايام اي رأيكوا تيجوا معايا تغيروا جو هناك 

ميسون بإعتراض/ انا مش هقدر اسيب بابا لوحده هنا يا زين 

زين/اي رأيك يا عمي تيجوا معايا دبي

اسر/ ايوه انا عايز اسافر يا عمو خدني معاك

والد ميسون/ روحوا انتوا انا مليش في السفر والكلام ده

اسر/ ماما ونبي انا عايز اسافر مع عمو 

...لتحتضن ميسون ابنها/ ماشي يا روحي هنروح 


#ما_بين_الحب_والعداوه 


_________في دبي...في اليوم التالي_________

...سافرت ميسون الي دبي ...في الفندق

نور/ علي الاقل امشي جنبي متخلينيش اجري وراك زي البنت الصغيره كده

رحيم/ ...............

نور بغضب / رحيم انا بتكلم معاك 

ليمسك رحيم نور بغضب/ وأنا مش عايز اسمع صوتك ..... اوضه ١٣ اتفضلي لو مش حابه المشي بتاعي اطلعي 

لتترك نور رحيم 

يقف رحيم خارج الفندق ...ليري كلا ميسون واسر

ليختبئ رحيم لكي لا تراه ميسون

اسر/ ماما انا عايز اكل فين عمو زين

ميسون/ عمو راح يجيبلك الاكل يا حبيبي شويه وهناكل اتفقنا

...ينظر اليها رحيم نظرات حب وفرح انه التقي بحبيبته مره اخري ..فيالا الصدفه عندما يكون القدر مصيره ان يلتقيان مره اخري بعد هذا الوقت الطويل

ميسون بحب/ اسر حبيبي بطل شقاوه اهدي يا حبيبي

اسر/ ماما فين عمو زين

زين/ يلا ندخل

لتمشي ميسون .. لتترك رحيم وهو في حالة زهول تام متذكره حديثها عندما قالت له في عيد ميلاده انها سوف تقول له علي مفاجأه عندما يرجع رحيم.....ولم يرجع

ليفكر رحيم بكلامها ويتذكر اسر الطفل

رحيم/ معقول معقول ممكن يكون ابني لازم اقابلها لازم


#ما_بين_الحب_والعداوه 


_____في المساء______

تقف ميسون امام الشاطئ متذكره لحظاتها مع اسر(رحيم)

ليذهب اليها رحيم ويمسك ذراعها بقوة ...لتتفاجئ ميسون بوجوده وعين كل منهما مليئه بالحب والعتاب 

رحيم/ انتي كدبتي عليا انتي متجوزتيش 

ميسون بأرتباك/ أأأنت الزاي قدرت تلاقيني

رحيم/ الولد اللي كان معاكي هو...هو ابني مش كده

ميسون ببكاء/ اسر (رحيم) لو سمحت ابعد عني خلاص همشي ارجوك

رحيم بدموع/ ميسون ردي عليا..الولد ابني مش كده

ميسون/ متسألنيش يا اسر ارجوك كفاية وجع وعذاب لحد كده ارجوك خليني امشي

رحيم/ محدش اتعذب قدي يا ميسون...ردي عليا الولد ده ابني 

ميسون/...........................................

رحيم/ ارجوكي يا ميسون متبعديش عني انا مش هقدر اعيش من غيرك متهربيش مني ارجوكي ...ويحتضنها رحيم بقوة 

رحيم/ انا مش قادر اعيش من غيرك انا محبتش غيرك يا ميسون

..لتحتضنه ميسوم...

رحيم/ الولد ابننا مش كده

لتحرك ميسون رأسها بالإيجاب..

رحيم ببكاء/ انتي ليه مقولتليش ...ليه مشيتي ..ليه خلتيني اعيش في عذاب بعيد عنك

لتبكي ميسون / غصب عني يا اسر هما اللي قالولي ابعد عنك اجبروني اني امشي واسيبك 

لينصدم رحيم وهو يقول/. ...........................

البارت خلص يا حلوين 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

لتكملة الرواية اكتب ف بحث جوجل مدونة قصر الروايات 

اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام لقناة التليجرام من هنااااااا 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا 

 


تعليقات

التنقل السريع