رواية ما بين الحب والعداوه البارت الرابع4 بقلم نيره عبد الغني
رواية ما بين الحب والعداوه الجزء الرابع4
رواية ما بين الحب والعداوه الفصل الرابع4
Part 4
#ما_بين_الحب_والعداوه
ليقف رحيم ويغادر المكان وهو غاضب وتقف نور خلف رحيم وتنظر إليه..فكرت نور الي من تنظر لحبيبها وصديق طفولتها ام الي قاتل والدها
ليأتي حسين ويقول الرحيم/ انت بتعمل اي يارحيم احنا بنحاول نحل المشكله وانت بتعقدها اكتر من الاول إحنا بالعافيه قدرنا نظبط معاد وتقعد معاهم انت عايزهم يقتلوا اخوك ادهم ولا يقتلوك انت
رحيم وهو يمشي بغضب/ انا مش موافق عن المهزله دي
حسين/ رحيم مفيش داعي انك تروح عند حور انا خليت اخوك يقولها كل حاجه عنك
.. ليمسك رحيم في خناق حسين ويقول بصوت جهوري وغضب يملأ المكان/ انت بتقول اي اي اللي انت عملته ده
حسين ببرود/ نور بتبص علينا
لينظر لها رحيم بغضب ويرحل
#ما_بين_الحب_والعداوه
#نيره_عبدالغني
......عند حور......
نائمه حور ويظهر عليها التعب والارهاق
ادهم موجهاً كلامه للدكتور/ طمني يا دكتور هي عامله اي
الدكتور/ مفيش لزوم للقلق هي كويسه في جرح بسيط في كتفها مكان الوقعه بس هتكون كويسه متقلقش
ادهم بقلق/ طب والطفل كويس
الدكتور/ ايوه هو كويس اطمن
ادهم/ تمام شكرا يا دكتور
الدكتور/ عن اذنك
لينظر ادهم الي حور ويقاطعه اتصال من حسين
حسين بغضب/ انت ليه مقولتش لحد دلوقتي اي اللي بيحصل عندك
ادهم/ اهدي يا حسين واسمعني
حسين بغضب/ اهدي الزاي قولي
ادهم/ حور هربت بس وهي بتهرب عملت حادثه ونزلت الطفل
ليطمئن حسين/ كويس ربنا خلصنا منه..انت متأكد انها نزلته
ادهم/ متأكد الدكتور اللي قال
حسين/ تمام.. رحيم دلوقتي جاي عندك لازم تخليه ينسي البت دي انت فاهم
ادهم/ تمام
ليذهب ادهم ويجلس امام حور
حور/ ليه...ليه بتعملوا كده
ادهم/ عايزين رحيم يتجوز بنتهم غضب عنه والبنت موافقه العيلتين هيتناسبوا والمشكله هتتحل..حور لو مفكرتيش في نفسك فكري في اخويا هيقتلوه ....لتبكي حور
ادهم/ رحيم لو جه هنا وشافك ولو عرف انك حامل مش هيسيبك هيخاطر بحياته وبكل حاجه علشان ميبعدش عنك بتمني لو انتي كنتي بتحبي اخويا تبعدي عنه
حور ببكاء/ بس هو اتقدملي للجواز
ليتفاجي ادهم/ مفيش غير حل واحد انك تبعدي عن رحيم....تبكي حور..ويسافر رحيم إليها..بعد وقت
..يصل رحيم الي المنزل وينادي/ حور...حور..حور
ليري رحيم ادهم/ هي فين
ادهم/ مشت
رحيم بغضب/ مشت فين
ادهم/ حسين قالي اقولها ولما قولتلها لمت هدومها ومشت
ليصفع رحيم اخيه علي وجه/ ليه موقفتهاش لييه
ادهم/ حسين قالي اقولها وانك عارف بكل حاجه علشان كده قولتلها....ليدفع رحيم اخوه ويقول/ روح دور عليها بسرعه..
ليصرخ رحيم ويقول/ حوووور
#ما_بين_الحب_والعداوه
#نيره_عبدالغني
......عند حور...
رزان/ انا كنت حاسه ان اسر ولا معرفش هو مين ده مخبي حاجه....اهدي يا حبيبتي بطلي عياط ربنا ياخده يارب وينتقم منه
حور ببكاء/ لا يا رزان متدعيش عليه هو ميعرفش اللي هما بيعملوا
رزان/ بصي علي نفسك يا حور شوفي حالتك دلوقتي
حور ببكاء/ انا مش عارفه اعمل اي يارزان مش عارفه
... قاطعاً حديثهم جرس الباب...
لتذهب رزان لتري من النافذه انه رحيم
رزان/ ميسون ادخلي استخبي بسرعه ادخلي
حور/ فيه اي يا رزان هو جه صح انا كنت متأكده انو هيجي
رزان/ مش وقته اسئله يا حور يالا ادخلي جوه بسرعه
حور/ استني يا رزان عايزه اشوفه استني متقفليش الباب
لتتصل رزان بالشرطه وتقول/ هدفعك تمن اللي عملته لصحبتي..... و لتخرج رزان الي رحيم..
رحيم/ عايز اشوف حور واكلمها انا مش لاقيها اكيد هي عندك انا مليش ذنب لازم افهمها اللي حصل لو هنا خليني اكلمها
رزان بغضب/ بص يا اسر او يا رحيم حور مش حمل اللي انت عملته فيها ده مش متعوده على الحياه دي...لينظر رحيم الي النافذه ويجد حور تنظر له وهي تبكي
رحيم بصراخ/ حور. حور
لتقف رزان بوجه رحيم/ استنا يا رحيم مينفعش اللي بتعمله ده ابعد عن حور واطلع من حياتها
رحيم بصراخ/ حور..ويحاول ان يدخل إليها
لتصرخ رزان / ساعدونا حد يساعدنا
ليخرج رحيم مسدس من جيبه / لازم اطلع لحور لازم افهمها
..لتأتي الشرطه ويمسكون رحيم
لينظر رحيم الي حبيبته وهي تصرخ وتقول/ بالله عليك روح اهرب يا اسر.....
يا تري هيهرب رحيم فعلا ولا اي رأيكم❤
..رأيكم📖🖊️
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام لقناة التليجرام من هنااااااا
اكتب ف بحث جوجل مدونة قصر الروايات
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا