القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب صغيرتي الفصل الخامس وعشرون 25بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات

 

رواية حب صغيرتي الفصل الخامس وعشرون 25بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات 





رواية حب صغيرتي الفصل الخامس وعشرون 25بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات 



#حب_صغيرتي


البارت 25


بيان كانت لسة هتتكلم بس سمعت صوت طل*قة

اتصدمت وبصت علي كارم ال وقع علي الارض بصرا*خ وا*لم من رجله

شافت رجالة يونس من وراه وهما ال اطل*قوا عليه، بعد ما خلصوا علي رجالته


وبعدين بصت علي يونس ال عينه علي كارم ببرود


يونس قرب منه وضر"*به برجله علي وشه، وبعدين نزل لمستواه ومسكه من شعره بقوة

يونس بحدة : وانت فاكر اني اهسمحلك تعملها تاني، كفاية عليك اوي ال عملته


كارم وعيونه حمراء وبا*لم : هي كانت بتخو*نك معايااااا، هي حامل في ابني دلوقتي.... كانت بتخو*نك من زمااان


بيان اتصدمت 


يونس اتعصب وضر*"به  قوي علي وشه تاني لدرجة انه نز*ف

يونس مسكه من ياقة قميصه بغضب: وانت فاكر اني هصدقك، دي كانت قدامي وقصاد عيني

واكمل وهو بيقرب من ودنه وبابتسامة خبيثة :وفحضني


كارم اتجنن وصر*خ وكان بيحاول يقوم، بس يونس بيمسكه وبيرميه تاني علي الارض


يونس بابتسامة خبيثة : دليل حبنا ابني ال في بطنها دلوقتي.... في اول ما اتقابلنا قولتلك دي حامل، وكانت كدبة.... دلوقتي هي حامل بجد وانت ال عرفتني بنفسك اهو.... انه ابني ومن صلبي 


كارم كل دا وباصص ليه بكر*ه

بيان بدموع : دا كان عايزني انزل ابننا غص*ب يا يونس


يونس بيبص لكارم بغضب وبيض*"ربه تاني

ونزل لمستواه بغضب جحي*مي : وقسماً بالله، لاندمك علي اليوم ال اتولدت فيه.... وعرفت حد اسمه يونس الجبالي، انت لسة متعرفش انا ببقي عامل ازاي، لما تهب في دماغي، هخليك تلف حوالين نفسك علي العملة دي 


يونس قام وقف  وهو موجه كلامه لرجالته بغضب : خدوووه، وينزل مصر دلوقتي


عامر :اوامرك ياباشا

رجالة يونس اخدو كارم بس كارم بص لبيان بعيون حمراء :هرجعلك

وبياخدوه الرجالة وبيركبوا العربية، وبينطلقوا 


بيان بتخاف وبتمسك في طرف قم*يص يونس

يونس بيلف وبيرفع وش بيان وعيونه قصاد عيونها


يونس حط ايده علي خدها بحنيه وراحة

يونس بابتسامة هادية : وحشتيني

بيان بكسوف : اوي؟!

يونس :اوي

يونس بيحط ايده علي بطنها وعيونه في عيونها بحب


بيان بكسوف :يونس! 

يونس بنفس الابتسامة: بحبك يا قلب يونس


بيان بتبصله بصدمة وكسوف

يونس حاوط وشها بأديه، وقرب منها وطبع قب*لة خفيفة علي شفا*يفها

بتدل علي كل المشاعر والحب والحنية والامان والراحة انه اخيرا لقاها

بيبعد عنها وبيبص في عيونها بحب : كان هيجرالي حاجة لو ملقتكيش

بيان بتحضنه بحب وبتعب

يونس بيمسك ايدها وبيركبو العربية و بينطلق للفيلا


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في القصر

كريم كان في الجنينة الخلفية قدام اوضة راية

بيفضل يخبط لكن محدش بيرد

بيحس بنغزة في قلبه وبيقلق، بيك*سر الباب برجله وبيدخل

بيبص حواليه مش بيلاقي حد بيحس بالخ*نقة م قادر يشم ريحتها، مش شايف حاجة تخصها.... الأوضة فارغة فاضية كأنها مهجو*رة


بيخرج بسرعة وبيبص حواليه لعله يلاقيها

بتتجه ناحيته واحدة من الخدم :في حاجة يا بيه؟!

كريم بضيق :ر راية فين؟!


الخادمة :راية! دي لمت حاجتها ومشيت انهاردة الصبح


كريم بيضايق اكتر :طب تعرفي راحت فين؟!

الخادمة: قالت انها هترجع بيتها؟!


كريم بسرعة:ططب فين صفية، هي عارفة مكانها؟!

الخادمة :ولله يابيه صفية مختفيه بقالها يومين مش عارفين راحت فين


كريم بعصبية:طب وانا هعرف مكان راية ازاي دلوقتي


الخادمة :انا عارفة مكانها، ما انا صحبتها برضوا


كريم بسرعة:ومستنية ايه قولي

الخادمة :عايشة في الفيوم في *****


كريم بيسمع العنوان من هنا وبيجري علي عربيته من هنا بسرعة وبينطلق علي طول


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في فيلا يونس


دخل وهو شايل بيان، وطلع علي الاوضة وحطها علي السرير

ومسك ايدها


يونس : اجبلك دكتورة، حاسة بحاجة؟!


بيان بارهاق :لا، انا تعبت شوية من ال حصل.... بس انا جعانة


يونس :هطلبلك اكل حالا

وكان هيقوم بس افتكر حاجة وقعد تاني

يونس بهدوء :قوليلي بقي ايه ال حصل، وازي خط*فك


بيان خافت تقول انها طلعتله من الباب الخلفي

بيان بتوتر :ا اصل ا انا كنت واقفة قدام القصر و وهو جه وخط*فني مرة واحدة


يونس بحدة :بيان.... انا عارف انك قابلتيه ورا القصر


بيان اتصدمت وبخوف :ولله كنت هقولك، ب بس هو قالي انه هيسافر وان انا لازم اودعه


يونس بغضب : انتي هبلة، وبتردي عليه.... وبتطلعي من غير اذني كان


بيان بتوتر : م ما هو كان صاحبي و....


قاطعها يونس بغضب :من اول يوم لينا وقولتلك، مرات يونس الجبالي متصاحبش رجالة... او ال كنت فاكره راجل


بيان بزعل :طب ما انا مكنتش اعرف نيته ايه

يونس بغضب :كان لازم تقوليلي، انتي متعرفيش انا كنت عامل ازاي في غيابك.... وقلقي عليكي من اني مشوفكيش تاني


بيان بابتسامة طفولية :يعني خوفت عليا بجد


يونس بذهول وعصبية : شوف انا اقولها ايه وهي تقول ايه


بيان قربت منه ووقفت علي ركبتها وايدها علي وسط*ها

بيان بغضب طفولي :يغني مش كفاية اني حامل في ابنك، وعمال تز*عقلي برضوا


يونس حس انه هدأ وحاوط ايده علي خصر*ها وشدها لعنده، وبص في عيونها


يونس بابتسامة خبيثة:وهو ابني لوحدي؟! 

بيان بكسوف :ا احم، ل لا ا يعني قصدي  ابننا


يونس اذال الطرحة عنها، و ابعد خصلات شعرها للخلف وبصلها بحب

يونس بابتسامة هادية : بحبك


بيان بخجل : ط طب انا جعانة بقي

يونس  لسة هيقرب منها ويز*يل ملابسها وقرب وجهه منها، بس بيان حطت صباعها علي شفا*يفه بسرعة

بيان بابتسامة مشاكسة : مش هينفع 


يونس بعقد حواجبه : وليه ان شاء الله

بيان بكسوف : مينفعش تقرب مني غير بعد تسع شهور

يونس : طب سط"حي علي الاقل بو*سة او حاجة زي كدا


بيان بطفولية :لا يا بيه انت مش بتعرف تسيطر علي نفسك اصلا

يونس بابتسامة خبيثة : ما انا مش بقدر اقاوم حلاوتك


بيان بكسوف : طب يلا قوم بقي انا جعانة اوي

بتقوم بيان وبتدخل الحمام عشان تاخد شاور

ويونيس بيقوم وبيطلب الاكل

وبعدين بيتصل علي عامر وبيتأكد انهم نزلوا مصر خلاص


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في منزل ما في الفيوم


قاعدة ثرية علي الكنبة. دي بتكون والدة راية


ورفعت اخو راية ماسك دراع راية بقوة وغضب، ومراته سامية واقفة وراه بتبتسم


رفعت بغضب : جاية دلوقتي بعد ما هر"بتي وفض*حتينا


سامية بغ*ل :اسألها هربت مع مين، وحطت رأسنا في الطين


رفعت بص لاخته بغضب :انطقي يابت، هر"بتي مع ميييين


راية بدموع وا*لم :ولله ما هربت مع حد، انا روحت اشتغل واكمل تعليمي


سامية بعو*ج :تعليم، تعليم ايه يا ام تعليم.... تلاقيكي هربنتي معاه واخد غر" ضه منك ورماكي


ثرية بصت لبنتها بصدمة :اوعي يكون دا حصل يابت، معقول يكون ضحك عليكي وسا"بك


راية بانهيار : بس بقي، بس بقييييي حرام عليكم....دا انا بنتكم


رفعت بغضب :مبقتيش بنتنا بعد ما بقينا لبانة علي لسان الناس

راية بدموع :ما انتوا ال كنتوا عايزين تجوزوني غصب


سامية بحق*د : كنا هنجوزك جوازة لوز لكن انتي ال وشك وش بومة


راية بدموع :كنتوا عايزين تجوزوني واحد قد ابويا


ثرية بعصبية :خلاص اسكتي، ما خلاص مشي بعد ما هربتي، وطلع علينا سمعة وحشة


سامية بغرور : الله اعلم، يمكن كانت ماشية علي حل شعرها.... زوكل شوية في حضن واحد شكل


راية بعصبية :اخر*سي، اياكي تقولي عليا كدا انا احسن منك ومن ال جابوكي


فجاة نزل ك*ف عليها من اخوها

وراية حطت ايدها علي خدها بدموع وا*لم

رفعت بغضب :اتكلمي مع مراتي عدل يا قليلة الاد*ب


ثرية بعصبسة:بصي يابت، انتي تفضلي محبو*سة في اوضنتك لحد ما يجيلك عدلك


سامية بشما*تة :وليه ياحماتي، عدلها موجود.... ابن عمي ضاحي


راية بصدمة :دا شما*م

سامية بعصبية :اخر*سي قط"ع لسانك، دا سيد الرجالة والقرش بيلعب في ايده


رفعت : وانا مواففق عليه، يجي ويكتب عليها وياخدها بشنطة هدومها


سامية بابتسامة خبيثة: ابقي جهزي نفسك يا عروسة


راية بتقع علي الارض بدموع، وبتقررانها مش هتهرب تاني وهتسيبها علي ربنا


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في فيلا يونس


بيان خرجت وهي لابسة بيجامة، ولقت يونس قاعد قدام تربيزة الاكل وعا*ري الصد*ر وبيفكر وفي ايده سيجا*رة


بيان وهي حاطة ايدها علي فمها : يونس، ممكن تتطفيها مش قادرة اخد نفسي


يونس بصلها، وطفي السيجا*رة بسرعة وشغل المكيف 


بيان جت تقعد علي الكرسي، يونس شدها وقعدها علي رجله


بيان بصدمة وكسوف :علي فكرة في كرسي


يونس وهو بيجيب الملعقة :ما انتي هتزعلي لو مهتميتش بابني وب ام ابني


بيان لفت ايدها  حوالين رقب*ته :ام ابنك بس؟!


يونس بصلها بحب : حبيبتي وبنتي وسعادتي وحياتي


بيان بصتله بحب وابتسمت

يونس بابتسامة هادية :بحبك، رغم صغر سنك وبراءتك وجنانك

بيان بابتسامة : ما انا عارفة اني مجنونة حبتين

يونس بحدة :طب يا ريت نسمع الكلام من هنا ورايح بقي


بيان بضيق طفولي :حاضر 


يونس بدا يأكل بيان بنفسه، وبيان مبسوطة من حنيته عليها وانه اخيرا اعترف لها بحبه

بيان بضحك في سرها :وج*عت قلبي ياشيخ


بيان اكلت، وبدات تنعس ونامت في حضن يونس


يونس شالها واتجه للسرير، ونيمها واستلقي جمبها وهي حاطط ايده علي شعرها وبيحركها ببطيء


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في الصباح عند راية


كانت قاعدة في اوضتها بتعيط، وهي سامعة اخوها وامها بيتفقوا برا مع ضلحي انه ياخدها بشنطة هدومها


فجاة دخلت سامية

سامية بعصبية:الله، انتي كل دا ولسة ملبستيش


راية بدموع :والنبي ياسامية مترومنيش الرمية دي بالله عليكي

سامية بعو*ج :وهي كل ال هتتجوز يبقي بتترمي


راية بدموع :ه هعمل ال انتي عايزاه، بس وقفي الجوازة دي ا انا عارفة ان اخويا هيرد عليكي انتي


سامية بح*قد :وهو انا هلاقي احسن من اني اخلص منك


راية بدموع :هو انا عملتلك ايه لكل دا؟!


سامية بغضب :يلا البسي وخلصينا واياكي تتأخري، ياما هنادي رفعت يوريكي الاصول

وخرجت

وراية قعدت تبكي، واستسلمت للامر الواقع


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في الصالة

ضاحي بصوته الخشن :امال فين العروسة، تلمأذون كدا هيزهق


رفعت : شوية كدا وهتطلع

سامية بابتسامة واسعة : متستعجلش ياعريس كله بأوانه


ثرية :زي ما قولنالك يابني، انت هتتجوزها واحنا ناس معندناش حاجة اسمها طلاق يعني هتفضل في رثبتك العمر كله

ضاحي بابتسامة مستفز"ة :متقلقيش يا حماتي دا انا هشيلها في عيوني


فجاة خرجت راية وعنيها في الارض وواضع عليها الحزم والبكاء


خرجت وقعدت علي الكنبة، وضاحي راح لز" ق جمبها علطول


ضاحي بنظرات مقر*فة : ولله وطلعتي مز*ة

راية بعدت عنه شوية بخوف

ضاحي بصوت عالي :يلا يا مولانا اكتب الكتاب


رفعت قعد قصاد ضاحي، والمأذون كان في النص

لسة المأذون هيتكلم الباب خبط

سامية قامت فتحت ولقت شخص غريب وباستغراب : انت مين يا استاذ؟!


رفعت من جوا : مين يا سامية؟!


فجاة دخل كريم وبص عليهم

راية قامت وقفت بسرعة  وبصتله.... وقلبها طاير من الفرحة، لكن بينت عكس كدا


ضاحي :انت مين ياجدع انت وعايز مننا ايه؟!

كريم بصله من تحت لفوق ببرود

وقرب من راية وبص في عنيها وبعتاب : ليه؟!


ضاحي قرب ومسك دراعه بعصبية :انت ازاي تقرب من مراتي ياااااض

فجاة كريم لف ايده ووضر"*به علي ضهره ورماه علي الارض


ضاحي قام بغضب وطلع ا" لة حا* دة من جيبه ووجها ناحية كريم ولسة هيقرب منه ، بس كريم اخرج سلا*حه ووجهه ناحية دماغ ضاحي ال اتر"عب

وراية ماسكة في دراع كريم بخوف ومنكمشة فيه


كريم بغضب :في حاحة تاني!

ضاحي بخوف :ل لا يا بيه، ا انا اسف


كريم بحدة :اياك اشوفك مهوب ناحية الشارع دا


ضاحي خرج بسرعة وهو بيجري


كريم بغضب :اكتب ياشيخنا


رفعت بغضب :ايه، انت فاكرها وكالة من غير بواب


سامية بعصبية : انت ازاي اصلا تعمل كدا مع ابن عمي


كريم ببرود :عايزة كام واتجوزها

سامية عنيها لمعت، ورفعت كان هيتكلم بس سامية قربت منه بسرعة وهمست في ودنه.... وبعدت


سامية بابتسامة واسعة: مهرها مش هيبقي اقل من نص مليون جنيه

كريم ابتسم بسخرية طلع دفتر الشيكات ومضي، وقدمه لسامية

كريم ببرود :مليون جنيه، وتنسوا انكم تعرفوها


سامية اخدت الشيك بط*مع : د دا احنا ننسي نفسنا كمان يا بيه

راية دمعت من سكوت امها واخوها، وحست انهم بايعينها


كريم قعد وكتب الكتاب، وبدون كلام مسك ايد راية وخرجوا برا، وركبو العربية وكريم انطلق للصعيد


وسامية قعدت تبص للشيك وهي مبسوطة 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في العربية

يونس كان راكب هو وبيان بعد ما وصلو مصر ومتجهين للصعيد


بيان كانت ساندة رأسها علي الشباك وتايهة


فجاة تلفون يونس رن

ويونس فتح المكالمة، وبعدين بانت علي وشه ملامح الصدمة والغضب ووقف العربية 


يونس بغضب :هرب منكم ازايييي، انتوا متعرفوش تعملوا حاجة خالص 


عامر :ولله طلع علينا رجالته، وقدروا ياخدوه من ورانا  واحنا بنصد*هم


يونس بغضب : طب اقفل دلوقتي، اقفلللل

وقفل معاه

بيان بقلق :في ايه يايونس؟!


يونس بغضب :كارم هرب


بيان بصدمة : طب هعمل ايه؟!


يونس بحدة :انتي هترجعي القصر واياكي تطلعي منه تحت اي ظرف، فاهمة


بيان بتوتر :حاضر

يونس بينطلق بالعربية   للقصر بغضب


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في القصر وتحديدا في اوضة تفيدة


كانت رايحة جاية بخوف، وهي ماسكة تلفونها وكل شوية تبص فيه بخوف


جت تقرا الرسالة مرة تاني من شخص مجهول


" انا عارفة انك حطيتي الس*م في عصير يعقوب، وانتي السبب في مو*ته، وزو" رتي التحاليل واسبتي انه راح مو*تة ربنا....لو يونس عرف انك السبب في مو*ت ابوه مش هيرحمك"


تفيدة بترمي التلفون من ايدها علي الارض  بخوف

وفجاة بيدخل حسين وتفيدة بتكون مدياله ضهرها ومش حاسة بيه

حسين بيقرب من التلفون، وبيمسكه وبيقرا الرسالة وبيتصدم

وبيبص لتفيدة بغضب

حسين بغضب:تفييييدة


تفيدة بتتخض وبتبصله بر" عب وووووووووو

تكملة الرواية من هناااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا



تعليقات

التنقل السريع