رواية حب صغيرتي الفصل العشرون 20بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات
رواية حب صغيرتي الفصل العشرون 20بقلم ايه عيد حصريه في مدونة قصر الروايات
#حب_صغيرتي
البارت 20
في فرنسا (عاصمة الحب 🫠)
وصل يونس وبيان وراحوا في فيلا خاصة بيونس
بيان دخلت وانبهرت من الفيلا كانت علي الطراز الحديث وكل حاجة حديثة وشيك، فيها وكانت بالون الرمادي والابيض والاسود.... وكانت اخر فخامة
طلعوا علي اوضة النوم ال كانت واسعة وفخمة، مكنش فيها بلكونة لكن فيها زجاج يطل علي برج ايفل من بعيد
وبيان قعدت علي السرير بتعب وبتق*لع الطرحة :اااه، تعبت من السفر
يونس وهو متجه لغرفة الملابس بسخرية : اه لدرجة انك نمتي طول الطريق علي كتفي
بيان وقفت بطفولية : انت بتتر*يق عليا؟!
يونس ابتسم ومردش عليها ودخل غرفة الملابس، وواخد هدوم ليه وبعدين دخل الحمام
بيان دخلت وغيرت هدومها ولبست بيجامة بحما*لات
......... بعد مدة بيخرج يونس وهو لابس تيشرت ابيض وبنطلون اسود
واتجه للسرير وقعد علي حرفه
بيان :هو احنا مش نعمل فسحة هنا
يونس وهو ماسك تلفونه وضهره لبيان :انا عايز انام، عندي اجتماع بعد 4 ساعات ومش فاضي
بيان بزعل : يعني مش هنعمل لفة كدا حوالين المدينة
يونس ساب التلفون : وقت تاني
وبعدين مسك ريموت وداس علي زرار وقفل الستاير وفتح المكيف
(ناس عايشة بريموت🫠)
بيان ببراءة :طب ممكن اجي معاك الاجتماع
يونس استلقي علي السرير ودراعة تحت رأسه :عشان تنامي زي المرة ال فاتت
بيان :ما انت لو متأخرتش، مش هنام
يونس بصلها :طب نامي يلا
بيان استلقت علي السرير وبصتله ولقته غمض عينه
بيان بملل :انا مش نعسانة، تعالي خلينا نتفرج علي التلفزيون
يونس مردش عليها
بيان قامت قعدت وبغي"ظ طفولي :انا مش بكلمك يا حضرت
يونس فجاة مسكها من ايدها وشدها لحضنه ولف ايده حوالينها كويس
بيان بصدمة وكسوف : ا انت بتعمل ايه؟!
يونس وهو مغمض عينه :ششش نامي
بيان حاولت تبعد معرفتش، فا استسلمت وبدات تنام
ويونس لاحظ انها نامت فا خفف قبضته عليها وضمها ليه بهدوء..... ونام
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في بيت فخم
يجلس كارم علي الكرسي وقدامه شخص كبير في السن
كارم بعصبية :انا بحبها وهو اخدها مني
رفعت :ما انا قولتلك يا بني اتجوزها علطول، قعدت تقولي لما تحبني الاول علي طبيعتي
كارم بعصبية : ا انا كنت فاكر انها هتحبني انا، مكنتش اعرف انها هتتجوزه
رفعت :خلاص يا كارم، انساها هي خلاص بقت لغيرك
كارم بنظرة ش"ر : لا يا بابا، ان ما رجعتها واخليها ليا انا وبس ميبقاش اسمي كارم السمنهوري
رفعت بقلق :بس دا مش اي حد يا كارم، دا يونس الجبالي.... دا كفاية اسمه بيد" ب الر"عب في قلوب ال يعرفه
كارم بجنون :ميهمنيش، بيان ليا وهاخدها ومش هيقدر يعمل حاجة.... انا برضوا غ"بي لو كنت عرفتها من الاول اني غني واتجوزتها كنت هلحقها
رفعت :خلاص ال حصل حصل
كارم في سره بش*ر: ولسة هيحصل
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شقة يوسف وغنوة
رجعوا الشقة وغنوة كان الحزن لسة علي وشها، ويوسف ساندها
دخلها الاوضة وقعدها علي السرير وقعد علي ركبته قدانمها ومسك ايده
يوسف بحزن :لسة مضايقة
غنوة بدموع :مش هقدر انسي اليوم دا يا يوسف، م مش هقدر
يوسف قرب وقعد جمبها وحضنها وغنوة مسكت فيه وانهارت
غنوة بدموع :ح حاسة اني السبب
يوسف بصلها باستغراب :ليه بتقولي كدا؟!
غنوة بدموع :ا انا مكنتش عايزاه، ك كنت حاسة انه جه غلطة.... عشان خبينا جوازنا
يوسف حضنها بحب :ربنا يعوضنا بالاحسن
غنوة بادلته الحضن بدموع :سامحني يارب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في القصر
رانيا وريان وعايدة قعدوا مع نسمة وسعاد عشان ميبقوش لوحدهم خصوصا مع تفيدة
رانيا كانت لوحدها في المطبخ وباقي العيلة برا، وكانت عمالة تعمل عصير، فجاة لقت ايد اتلفت حوالين خصر*ها لفت بسرعة وكان ريان
ريان بابتسامة خبيثة : القمر وحشني
رانيا بتوتر : ريان اطلع برا، ممكن حد يشو.....
قاطعها ريان بقب*لة قوية ورانيا حاتصدمت وحطت ايدها علي صد*ره والايد التانية حاطاها علي ال الرخامة.... ريان لف ايده حوالين خصر*ها وشدها ليه اكتر
رانيا ضر*بته في كتفه بخفة بمعني انها عايزة تتنفس
ريان بعد عنها ورانيا اخدت نفسها
ريان بابتسامة مشاكسة : عايز ليلة حلوة زي امبارح
رانيا اتكسفت وبصت في الارض
ريان بضحك : يستحسن نكمل كلامنا في الاوضة
عايدة بضحك :بس انا عايزة اشرب عصير
ريان لف ليها بذهول ورانيا اتكسفت بشدة ووقفت واستخبت وراه
ريان وهو حاطت ايده علي رقبته :ا ا انا كنت جي عشان اشوف العصير
عايدة بغم"زة :العصير برضوا
ريان ابتسم وبص لرانيا ال وراه :العصير وحلاوة العصير
رانيا نزلت وشها في الارض بكسوف ونغز" ته في دراعه
ريان بضحك :خلاص، طالع اهو
وغمز"لها وخرج
ورانيا لسة وشها في الارض.... عايدة قربت منها
عابيدة بابتسامة :واضح انه حصل
رانيا بكسوف :هو ايه دا ال حصل
عايدة بغم" زة :عليا برضوا انا الكلام دا
رانيا بتوتر وكسوف :اا انا ه هاخد العصير
ولفت شالت الصينية وخرجت بسرعة وعايدة بتضحك عليها
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصعيد
كانت راية ماشية وبتشتري حاجات للقصر، وكانت راجعة
فجاة ظهر قدامها شابين، حاولت تسرع خطواتها لكن الشابين مشيوا وراها
وفجاة واحد منهم مسك ايدها، وراية اتصدمت
الشاب بخبث : هو القمر رايح فين
راية بعصبية : اوعي كدا سيب ايدي
الشاب التاتي بضحك :الله! دي القطة طلعت بتخر*بش
راية دموعها بدات تتجمع، خصوصا ان الشارع كان وقت الظهر والكل في بيته دلوقتي
الشاب : تعالي معانا بس واحنا هندلعك اخر دلع
راية زقته بسرعة وجريت، وهما جريوا وراها.... لحد ما طلعت علي الطريق، وفجاة العربية كانت هتخب*طها بس وقفت بسرعة ولحسن الحظ كان كريم
كريم نزل بسرعة ومسك ايدها بقلق :انتي كويسة؟! بتعملي ايه هنا
راية بعدت ايدها عنه بضيق، بس سمعت الشابين من وراها..... جريت واستخبت ورا كريم بخوف
الشاب :انت مين يا استاذ
الشاب التاني :القمورة تلزمنا، فا الاحسن انك تركب عربيتك وتمشي من هنا
كريم بحدة : بس انا مش همشي غير وهي في ايدي
الشاب التاني اخرج الة حا*دة من جيبه ووجها ناحيته
كريم بصله وببرود :دا اخرك
الشاب بضحكة مستف*زة :هههه دا انت عايزنا نخلص عليك النهاردة بقي
وقرب منه بش"ر بس كريم ضر*به ووقعه علي الارض، وراية بعدت عنهم شوية بخوف
كريم مسكهم وبقي يضر*ب فيهم بقوة لدرجة انهم نز*فوا
الشاب ال كان معاه الالة قربها من كريم وضر*به في كتفه وجري هو والشاب التاني
كريم مسك كتفه با*لم.... راية قربت منه بخوف
راية بقلق : كريم، ا انت كويس
كريم بابتسامة :لو كنت اعرف انك هتخافي عليا كدا كنت اذ*يت نفسي من زمان
راية ضربتوا علي كتفه بعصبية : هو دا وقت كلامك دا
كريم با*لم :ااااه، طب براحة طيب
راية خافت اكتر عليه :ط طب تعالي نروح المستشفي
كريم با*لم :دا جر*ح سطحي عادي يعني
راية بعصبية : امشي معايا وانت ساكت
كريم ابتسم عليها، وراية اخدتوا وراحوا المستشفي
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في فرنسا
يونس صحي ودخل الحمام ولبس بدلته السوداء الفخمة وكان واقف قدام المراية بيلبس ساعته
بيان صحيت وهي بتفر"ك في عنيها : ه هو انت هتمشي؟!
يونس :اممم
بيان قامت بسرعة :طب استني هلبس بسرعة
يونس بصلها : المكان كبير وانتي متعرفيش حاجة وممكن تضيعي
بيان قربت منه وبابتسامة بريئة :ولله مش هروح في حته، ومش هعمل مشاكل
يونس ابتسم علي براءتها : طب لو حصل العكس
بيان بطفولية : ابقي شوف بقي وقتها هتعمل فيا ايه
يونس : طب يلا انجزي
بيان جريت علي الحمام بسرعة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في القصر
كريم دخل وحمد ربنا ان العيلة كلها في اوضهم، وطلع اوضته وراية معاه
دخل وقعد علي السرير بتعب، وراية راحت تحط العلاج علي التربيزة
وكريم قل*ع التيشرت.... راية بصت عليه واتصدمت وحطت ايدها علي عنيها
راية : انت مش بتكسف ابدا
كريم بضحك :هي مش دي اوضتي
راية بكسوف :ط طب انا هروح اشوف شغلي بقي
كريم :استني
راية وقفت وضهرها ليه :نعم؟!
كريم : متنسيش تيجي بليل، الدكتور قال لازم اعقم الجر*ح كل شوية
راية بصتله بصدمة :نعم؟!
وبعدين استوعبت ولفت تاني :ا قصدي و وانا مالي؟! ما تخلي اي حد غيري
كريم بمشاكسة : ما انا لو عرفتهم ان دا كله بسببك، مش هيسكتوا لحضرتك
راية بعصبية : وانا قولتلك ساعدني
كريم بابتسامة : ما انا ك شاب محترم، مينفعش اسيب بنت في از*مة
راية بعصبية : اه لكن تسمح انك تدخل علي بنت اوضتها وتحاول تعتد*ي عليها
كريم سكت بندم
ريا دموعها بدات تتجمع، وخرجت علي طول
وكريم سند علي السرير وهو مضايق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شركة فخمة في باريس
نزل يونس بكل هيبته ونظارته السوداء من العربية وكان وراهم عربيات الحرس
بيان نزلت وراه وكانت لابسة دريس شيك اوي ابيض وطرحة كانت مبهورة من حجم الشركة وفخامتها ويونس كان ماشي وماسك التلفون قدامها، وهي وراه بس وقفت وهي بتبص علي علو الشركة بانبهار زي الاطفال
يونس بص جمبه ملاقهاش.... بص وراه لاقاها واقفة ورافعة راسها ومتنحة
قرب منها بتنهيدة ومسك ايدها :مش وقت تنحتك دي
وشدها واخدها جوا
كل الموظفين البنات فرحوا ان اخيرا رئيسهم جه فرنسا، بس ركزوا مع بيان ال يونس ماسك ايدها.... وكل الموظفين الرجال رحبوا بيه
وبيان لاحظت نظارات البنات وخافت منهم
بيان بخوف وطفولية في سرها :يمكن بيبصولي من حلاوتي مثلا
(لا دول بيفكروا يحلوكي زيادة اصلا🫠)
يونس ركب المصعد هو وبيان، وطلعوا علي اخر دور ودا مكتب الرئيس
كانت السكرتيرة قاعدة وقامت اول ماشافته
سها : مستر يونس، عندك اجتماع بعد 5 دقايق
بيان بذهول :انتي بتتكلمي عربي
سها بصتلها من فوق لتحت بغرور، وبيان استغربت منها
ويونس فضل ماشي وواخد بيان في ايده..... ودخل
ويونس قعد علي كرسي مكتبه وبيان قدامه وفتح الابتوب
يونس وهو مركز في الابتوب :تشربي ايه؟!
بيان بصتله : هو انت هتتاخر في الاجتماع دا
يونس بصلها بهدوء : ست او سبع ساعات كدا
بيان بصدمة :ايه؟! دي دروس الثانوية طلعت ارحم
يونس :في تي في هنا اتفرجي علي ال عايزاه، وابقي اطلبي برضوا ال عايزاه من السكرتيرة
بيان بصت قدامها بزعل : حاضر
السكرتيرة خبطت ويونس سمح ليها بالدخول
السكرتيرة :الاجتماع يونس بيه
يونس قام وقرب من بيان وبا*س راسها وحاوط وشها بايده
يونس بهدوء وبنبرة فيها تحذ"ير : متتحركيش من هنا
بيان اتكسفت وحركت راسها بمعني حاضر
والسكرتيرة واقفة تاكل في نفسها
يونس خرج ووراه سها ال بصت ل بيان بكر*ه
بيان بقت قاعدة زهقانة وكان في حاجة في دماغها بس مقالتش ليونس احسن يضايق
قامت ومسكت شنطتها وخرجت من الشركة، وسها شافتها ومقالتش ليونس
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكان ما كارم واقف ومعاه حد
كارم بذهول :فين؟!
الشخص :في فرنسا يابيه، سافرت معاه
كارم بابتسامة ش"ر : حلو كدا، كلم اسماعيل بقي وقوله ينفذ
الشخص : بس كدا هتبقي حر*ب يا بيه، يونس الجبالي مش هيسكت لو اذ*ينا شغله التاني
كارم بجنون: ميهمنيش..... انا لازم اد*مره هو وشغله، وبعدين اخد بيان لحضني
الشخص :بس هو مش لوحده دا معاه ابن عمه واخوه وصاحبه في نفس الشغل
كارم بغضب :انا بقولك نفذ يبقي تسمع الكلام
الشخص :حاضر يا بيه
وقفل معاه
كارم بش"ر : زي ما اخدت مني بيان انا هاخد منك كل حاجة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شوارع فرنسا
بيان كانت ماشية وفرحانة وبتخدخل المحلات وبتشتري ال عايزاه من فيزا يونس
دخلت محل ملابس رجالي واشترت بدلة زقاء اللون ليونس غالية وفخمة وماركتها مشهورة
راحت واشترت حلويات وكروسون، واشترت اكسسورات ومجموعة للعناية بالبشرة
(باختصار :خربتها 🙂)
وراحت عند برج ايفل ولفت المكان كله واتصورت
وجت بقي عشان تروح نسيت طريق الشركة
خافت وبدات تحاول تكلم الناس عشان تعرف الطريق، بس محدش كان فاهمها ولا هي فاهماهم
بيان قعدت علي كرسي في الشارع وكانت هتعيط بس افتكرت تلفونها فتحته واتصلت بيونس ومردش
خافت وخصوصا ان الليل بدا يظهر
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند يونس خلص الاجتماع ودخل مكتبه وملاقاش بيان
تلفونه رن ال كان علي المكتب وناسيه
يونس :الو
الشخص :يونس بيه، احنا من البنك حضرتك الفيزا بتاعتك اتسحب منها رقم فا كنا حابين نتاكد الفيزا معاك او اتسر*قت
يونس بس علي تلفونه وشاف رسايل ال اتسحب منها المبالغ وشاف اتصال بيان
يونس حط التلفون علي ودنه وببرود :لا متسر*قتش، معايا
الشخص :تمام، اسفين علي الازعاج
وقفل معاه
ويونس عنيه احمرت وعروقه ظهرت ونادا علي سها
جت سها بخوف من صوته
يونس بغضب :بيان كانت هنا، راحت فين
شها بخوف :ا انا معرفش هي فين، ب بس شوفتها وهي خارجة من الشركة
يونس اتعصب وخرج من المكتب بغضب ومن الشركة كلها..... وركب عربيته وقل*ع جاكت بدلته وتني اكمام قمي*صه وبدا يسوق، واتصل علي بيان
يونس مسك تلفونه علي ودنه بغضب وبيان ردت
يونس بغضب : انتي فين؟!
بيان بخوف :ي يونس ا انا ع عند برج ايفل، ضيعت طريقي ومش عارفة ارجع
يونس لف بالسيارة وبغضب :انا قولتلك تخرجي من الشركة!
بيان بتوتر :ا انا....
قاطعها يونس بغضب :خليكي عندك لحد ما اوصل، كلامنا لسة مخلصش يا هانم
وقفل معاها وانطلق للبرج
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
بيان كانت قاعدة خايفة من يونس وحطت تلفونها في الشنطة
فجاة ظهر قدامها شاب في العشرينات وكلها وهي مفهمتش منه حاجة
بس قامت ووقفت بعيد عنه شوية واستنت يونس
الشاب قرب منها وكلمها وهي بقت واقفة مضايقة وخايفة
يونس وصل و شافها من بعيد وقرب منها بغضب
الشاب قرب من بيان وحط ايده علي كتفها وبيان لسة بتلف، لقت يونس قصادها ومسك ايد الشاب لفها بحركة قوية، وضر*به في وشه
والشاب وقع علي الارض بخوف وبدا ينز*ف من انفه..... والناس اتلمت
بيان بصدمة : انت عملت ليه كدا، دا تلاقيه بيسال علي حاجة
يونس بصلها بحدة : اسكتي انتي
يونس قرب من الشاب بغضب وكلمه بلغته وبعدين ضر*به تاني
والشاب خاف وجري علطول
يونس بص لبيان بغضب ومسكها من ايدها بقوة واخدها ومشي علي عربيته
وبيان مصدومة وخايفة من شكله
ركب العربية وركبها جمبه وبدا يسوق
يونس بغضب : واقفة تلمي الشباب حواليكي
بيان بصدمة :هو انا عملت ايه لكل دا
يونس بصلها بغضب :عملتي ايه؟! كل دا وبتقولي عملتي ايه
بيان بخوف :م ما انا معرفش هو كان عايز مني ايه اصلا
يونس بغضب جحي*مي : كان عايزك تيجي معاه شقته، كان فاكرك من بتوع النا*دي اللي*لي
بيان اتصدمت وباستغراب :وهو اهبل يعني، دا انا لابسة لبس اسلامي يبقي هاجي معاه ازاي
يونس اتعصب اكتر :ما هو مالقاش منك رد، فا اتكر انك موافقة ياهانم
بيان بدموع :طب انت بتز*عقلي ليه طيب
يونس بغضب : مسمعش صوتك، لينا بيت نتكلم فيه
وبص علي الطريق واكمل قيادته
وبيان بصت الناحية التانية بخوف ودموع
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الفيلا
دخل يونس وهو ماسك ايد بيان وطلعوا علي اوضتهم
بيان با*لم وخوف :يونس.... ايدي وجع*تني
يونس دخل الاوضة وساب ايدها ووقف بغضب
وبيان واقفة وراه بتوتر قل*عت الطرحة وبصتله
بيان بخوف :ي يونس
يونس بصلها وقرب منها ومسك دراعها بقوة
يونس بحدة : اول واخر مرة، تتطلعي من غير اذني
بيان بعصبية طفولية : وهو لازم يعني اخد اذنك في اي حا....
يونس قاطعها بحدة : متعانديش قصادي
بيان بتبصله و بتوتر :ا انا ك كنت بس عايزة اجبلك هدية
يونس بغضب :وانا مطلبتش منك
بيان بتسكت
يونس بغضب : قولتلك انتي مش عارفة حاجة هنا، عاندتي برضوا ومسمعتيش كلامي.... وكنتي هتضيعي يبقي متخيلة اكلمك ازاي
بيان دموعها بدات تنزل
يونس بغضب : قولتلك متتحركيش من مكانك وبرضوا مش بتسمعي الكلام
بيان وهي بتمسح دموعها بكف ايدها : م ما انا ك كنت عايزة اعمل فسحة وانت مرضيتش
يونس بغضب :قولتلك وقت تاني، انتي بتألفي من دماغك وخلاص
بيان بدموع وعصبية : خلاص ملكش دعوة بيا بقي
ولسة هتمشي ناحية الحمام يونس مسكها من دراعها وشدها لعنده وايده علي خصر*ها
يونس بحدة :انا لما اكلمك تثبتي مكانك
بيان بغضب طفولي ودموع وهي بتحاول تبعد عنه : ابعد عني، مش عايزة اكلمك.... ابعد
يونس بصلها شوية وحس ذودها شوية و بدا يهدا ، فجاة قرب منها وطبع قب*لة قوية علي شفا*يفها
بيان اتصدمت....وحاولت تقاوم وتبعد عنه وهو اصلا مكتفها وايدها علي صد*ره
يونس شدها لعنده اكتر ومبقاش قادر يسيطر علي نفسه، شالها من خصر*ها وهما في نفس الوض"ع، وحطها علي السرير..... وبعد عنها شوية لما حس انها بحاجة الهواء، وبدا يفك زر" اير قم*يصه ويقرب منها
بيان حطت ايدها علي صد*ره بخوف :لا يا يونس
يونس مسك ايدها ودفن وشه في رقب*تها
يونس بهمس وبرغبة وبصوته الرجولي الهاديء : ششش مش عايز اعتراض....انا محتاجك
بيان تاهت في صوته وسكتت، ومبقتش قادرة تقاوم بُعدها عنه، وهي بتحس بلامان معاه، ومش حاسة بحاجة تانية غير وجوده معاها ....ويونس لف ايده حوالين خصر*ها وقرب منها ووووووووووووو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة كريم
راية خبطتت ودخلت، ولقت كريم قاعد علي الكرسي
راية قربت منه بضيق وهي معاها المعقم
وقربت منه
كريم ابتسم وقل*ع التيشرت
راية حاولت تتفادا بعينها النظر ليه
وقعدت قادامه لان الجر*ح في كتفه من قدام
راية اتنهدت وبعدين اذالت الشاش وبدات تعقم الجرح
وكريم باصص عليها ومبتسم
راية لاحظت نظراته واتكلمت وهي بتعقم الجر*ح :متبصليش كدا
كريم بابتسامة :ايدك ناعمة اوي
راية بتوتر :ا احم
وخلصت وبدات تلف ليه الشاش تاني
راية :انت كويس دلوقتي؟!
كريم بتوهان فيها : طول ما انتي جمبي، هبقي كويس
راية بتتكسف وتسكت
وبعدين بتخلص وبتقوم عشان تمشي بس كريم مسك ايدها
راية بصتله باستغراب
كريم بندم :اديني فرصة اغير نفسي
راية بصتله بحزن وسكتت
كريم بحزن :اسف، ولله انا ندمت علي ال عملته.... سامحيني
راية بحزن : مش كل حاجة بنقدر نسامح عليها
ولسة هتخرج بس كريم وقفها بكلامه
كريم بسرع :انا بحبك
راية بتقف وبتتصدم، وبتبصله بصدمة وخدودها حمرا.... وبعدين بتجري خارج الاوضة
كريم بيبتسم : هحاول، ومش هرتاح غير لما تسامحيني وتبقي ليا
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة ريان ورانيا
رايان كان نايم ورانيا في حضنه
فجاة التلفون رن، وريان صحي.... ورانيا فتحت عينها ببطيء
ريان رد :الو
احد رجالتهم :الحق يا ريان بيه، مصنع السلا*ح
ريان قام بلهفة :ماله؟!
ورانيا استغربت
الراجل : في ناس ها*جمتنا وبعدين حر*قوا المصنع رقم 4
ريان بغضب :وانتوا ايه فايدتكم يا بها*يم
الراجل بتوتر :ولله يا بيه، مش عارفين حصل كدا ازاي.... انا اتصلت ب يونس بيه بس مردش
ريان بعصبية :طب اقفل دلوقتي، انا جي وهجيب معايا كريم ويوسف..... اهم حاجة زود حراسة علي باقي المصانع
وقفل معاه وقام بسرعة ولبس هدومه
رانيا بقلق :في ايه يا ريان
ريان وهو بياخد تلفونه :مفيش ياحبيبتي، نامي انتي انا مش هتأخر
وخرج بسرعة ووووووووووو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووووووب
يا خلق الله انا مش بتاخر بس مواعيد النشر شكلها كدا اتغيرت الله اعلم🫠
شكرا لتعليقاتكم يا شكولاتاتي 🍫
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا