القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الوحوش الفصل التاسع عشر19 بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)

 

رواية عشق الوحوش الفصل التاسع عشر19 بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)






رواية عشق الوحوش الفصل التاسع عشر19 بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)


نزلت دموعها بخوف وهي تستمع لهم ...هي لوحدها مع طفلها كيف تنقذه  .. اخذت تناجي ربها وتتوسله من أجل طفلها الذي لم يرى النور بعد  ......

فلك لنفسها  "  انا لازم  أقوى عشان خاطرك ي حبيبي.. ي ربي ثبتلي قلبي  .. 

مسحت دموعها  وهي تجول بنظرها داخل الغرفة إلا أن وجدت بعض أدوات الجراحة  أخذتهم  بسرعة تخباها خلفها عندما فتح الباب  ......

الشخص بابتسامة سمجة  "  حمدلله على سلامتك ي مدام  ...واخيرا فوقتي  ... احسن هتشوفي بعينك ال هيتعمل فيكي 

ابتلعت ريقها بصعوبة مع تقدمه  " أوقف عندك  ...

انا فين وانتوا مين وعايزين تعملوا فيا اي    

الشخص  " محسوبك الدكتور  علا العزمي  دكتور جراح على مستواه عالمي  ...  انا بقى عايز اي من حضرتك  قلبك و.. كليتك  واي تاني ي علا و اااه و ال في بطنك 


احتضنت بطنها بحماية  " ده انت بقى بتحلم  ...  ده انت متعرفش انا  مين  ده انا اوديك في ستين داهية 

علا  "   فلك الصاوي  أشهر من نار على علم  ... انت بقى قريبه ياسين البحيري  وده بقى حبيبي وعايز اعلم عليه من فترة  وانتي بقى ي مدام  القلم ده  


ظل يقترب منها وهي تبعدت عنه حتى اصبح الحائط خلفها  ....

علا بانبهار. "  انتي  ازاي جميلة كده  .....

حتى  وانتي تعبانة  ولونك مخطوف من الخوف بس سحرتني 

امتدت يدها تريد ضربه بذالك المش***رط 

الا انه امسك يدها بعنف  تاوهت بألم  عندما ضغط على يدها بقسوة شديدة ووقع المش**رط أرضا  ....


علا  "   اي اسلوب البلطجة دي ي مدام  .. ماحنا بنتكلم بكل تحضر  ..... 

ضربته فلك تحت الحزام  واخذت صينية الأدوات الجراحية وهوت به على راسه بكل  عنف وقسوة  ... اما الاخر فانحنى يتاوه بألم   .... 

ركضت فلك للخارج بسرعة  وهي تحاول الفرار  ......

حتى احست بأحد يجذبها من يدها نحو إحدى الغرف حاولت الصراخ لكنه كتم فمها بيده  ..ظلت تعافر. وتتحرك من اجل حريتها حتى ظنت انه نهايتها هي وطفلها  .......


بقولك سبني ي  ******** ي *******

اخذت نور  تلكمه بقوة وهي تحاول الفرار من قبضته ......

اما الأخرى فقد مل من هذه العنيدة فاخرج لها سك*** ينة يهددها به " اخرسي  ...  اي هي بلاعة واتفتحت  ... كلمة كمان واقطعلك لسانك ي  قطة  ...  امشي

دفعها لتسقط على الفراش تتاوه بألم لكنها لن تسلم لذالك البغيظ 

جذب يدها اليسري لكي يربطها بطرف السرير .. فأخذت تخربشه بيدها الأخرى  .....


دخل الغرفة عندما سمع صوت صراخها ومان رأى الاخر يشرف عليها حتى جن جنونه وهو يتخيل الأسوء  ... 

انقض عليه يضربه من فوقها ختى جذبها أرضا يلكمه بغضب حقيقي والغيرة تنهش في قلبه بضراوة  .....حتى فقد وعيه 


همست بإسمه برقة ونعومة تفيقه من حالته تلك " سيف

هرول اليها سريعا يضم وجهها بين يديه  " اذاكي  ... عملك حاجة ابن****** 

هزت راسها بلا وهي تشعر بقلبها يتضخم بشدة  عندما ضمها اليه بقوة  "  الحمدلله  متعرفيش حسيت باي لما قريت رسالتك ... ده انا كنت هتجنن عليكي 

بادلته حضنه بخجل شديد  "  ولا كانوا يقدروا يقربولي ده انا معايا الحزام الاسود في الكارتيه  ....

ضحك  سيف بشدة  عليها  وابتعد عنها  " طب اي ي بتاع الكارتيه مفيش حاجة كده ولا كده لزوم اني انقذتك من الاشرار يعنى


احمرت خجلا وهي تدفعه بعيد عنها وتركض للخارج  " اي ده انت نسيت فلك هو مش لازم ننقذها هي كمان ولا اي يلا 

لحق بها سيف وهو يضحك عليها  وعلى خجلها  ........ويقسم لنفسه انها لن تكون لسواءه 


----------------------------


تنهد بضيق للمرة الالف يسأل عنها  ولا احد يجيبه  ..... 

سئم حقا  ... خلع عنه تلك المحاليل والابرة المغروزة داخله وخرج من غرفته يتكى على الجدار بصعوبة   ...


أتى ممرض يقول بقلق. " حضرتك لسا متعافتش بشكل كامل .. ولازمك الراحة ومتتحركش من سريرك لمدة أسبوعين  ...ده انت لسا خارج من عملية صعبة اوي 


دفعه عنه بحدة  واكمل طريقه حتى اتاءه مرة أخرى

الممرض بخوف  " هخسر شغلي  ولو انت استمريت بعنادك ده ي بيه قولي عايز اي وانا اجبهولك لعندك

سليم   " مراتي ... عايز مراتي هي فين

أشار له الممرض على احد الغرف على يده اليمين  " هي في الاوضة دي  ... من وقت ما حضرتك خرجت من العملية وما فوقتش وهي جالها انهيار عصبي حاد جدا  .. كل م تفوق تنهار فبيضطروا يخدروها  ... 


تحامل سليم على نفسه الألم حتى يصل لغرفته وماكاد الممرض يلحق به حتى لمح ياسين بعيد يوقفه ويصرفه من أمام الغرفة 

 

دخل وجدها تفترس الفراش نائمة بلا حول ولا قوة لها  ....

تنهد بتعب وهو يتلمس خصلات شعرها ببطء  ... كم افتقدها قبل جبينها بلطف وعيناه تلمع بالفرح عندما بدأت تفتح عينها ببطء


مريم بهمس ونعومة  " سليم 

تاوه بخفوت  وحب "  ي روح وقلب سليم من جوة 

نزلت دموعها  وهي تبكي الصغيرة  " انت هنا بجد  ولا انا بتهيالي انك هنا  ... 


اخفض رأسه يقبلها بنعومة يثبت له وجدوه بجانبها...

لكن  تلك الوحوش بداخله اشتاقت لها كثيرا وتطالبه بالتهامه وفعلا لبى  تلك الرغبة والتهماها بكل شوق وحب ...


وبعد دقايق ابتعد عنها يتنفس انفاسها  " اتاكدتي ولا لسا عايزة إثبات اقوة اني هنا  انا مستعد على فكرة  .....


اخفضت راسها بخجل وحرج منه وماكاد يعيد الكرة حتى فتح الباب  .. ودخل اللعين يقطع عليه هذه اللحظات المثيرة مع زوجته  الحبيبة  .....اخذ يشتمه بكل اللغات


ياسين بغيظ  "  جلال فاق وعايز باباه  .....

ممكن حضرتك  تروح تشوفه  هو منهاره اوي  وبيحسبك روحت وسيبته من تاني  ...  ومش راضي يسمع من اي حد ... الا يشوفك بعنيه


تلمس خدها بنعومة اهلكتها  " هروح اشوفه وبعدها نكمل ال كنا بنقوله من شوية اوكي

اخفضت راسها بخجل  وحرج من ياسين  .. قبل جبيبنها بحب وذهب كي يطمئن على ابنه ....


نظر لها ياسين بوجع  " مكنتش اعرف انه بكلمتين منه عرف ينسيكي وجع خمس سنين كانت بسبب .... على كلن الف مبروك لرجوك لي ي مدام مريم سليم الهواري 


نظرت لنفسها بالمراءة هي تشعر بالخزي من نفسها وتسالت من هذه المراءة   حقآ... من انتي  ؟ 


------------------------------


متسبنيش ارجوك  ....... انا عايزة ماما 

ظلت تحمحم بتلك الكلمات  وهي في حالة اللاوعي  ... ظل يفعل لها الكمادات عسى ولعل الحرارة تنخفض يومان وهي هكذا  ...

قلبه  سيخرج من مكانه خوفه وقلقا عليها  ....


قبل جبينها بحب  " هتبقى كويسة ي عمري  

انا معاكي ومش هسيبيكي أبدا  ....  كله بسببي انا أسف


ضمها لقلبه يخاف فكرة فقدها كانت بعيدة عنه لكنه كان يعلم جميع تحركاتها  ... يعرف ادق تفاصيل يومها ... هو يحي في هذه الدنيا فقط لانها  موجوده فيها  ..


أتت الطبيبة ومعها  تقارير تحليها  ..... 

أدهم بلهفة    "   طمنيني عليها ي دكتورة ارجوكي

الطبيبة  " النتائج مش مطمئنة  خالص ي أدهم بيه  ... مرات حضرتك  ......... يتبع

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا


تعليقات

التنقل السريع