رواية عشق الوحوش الفصل العاشر 10بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)
رواية عشق الوحوش الفصل العاشر 10بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)
اي ال عمل في شفايفك كده ي ابله ...
كان ينزل الدرج بكل هدوء حتى وقف يستمع الي حديثهم بتسلية وابتسامة ماكرة تزين معالم وجهها....
حور بتوتر .... مش عارفة ي نور . انا صحيت لقيت شفايفي كده ذي مانتي شايفة
نظرت نور خلفها واذ بها ترى أدهم ...
ركضت اليه تصرخ بإسمه بفرح ... ابيه أدهم حمدلله على السلامه .. انت جيت امتى
احتضنها أدهم بسعادة. ... لسا واصل امبارح .. ومرضتش اقلق منامك قولت الصبح رباح . ازيك ي اوزة .. والله وكبرتي وبقيتي احلى آنسة هاا
نور بحزن. ... ايوا بس انا زعلانة منك .. واووي كمان حضرتك مبتسالش عليا ليه ..
أدهم .... حقك عليا ي ست البنات . بس انا كنت مجروح اوي فقلت أبعد اداوي جروحي . بس انتي مخبتيش عن بالي ولا يوم صدقيني ...
نور. ... مصدقك ي أبيه .. يلا هتوصلني مدرستي اليوم أنت .. في كلام كتير عايزة احكيهولك ..
حور باعتراض .. سيبيه يفطر الاول ي نور وبعدها اعملي ال انتي عايزاه
أدهم بجمود ... انا بطلت افطر ي مراتي .. هاخذ قهوة في السكة وعصير فريش لليدي نور الهواري واحنا على طريقنا على المدرسة ماشي
نور بحماس. ... اشطا ... باي ابله. .
نزلت دموعها بألم وهي تردف باصرار .. انا مش هستسلم ي أدهم انت هتسامحني يعنى هتسامحني
دخلت غرفته وقلبها المسكين يرتجف بشدة .. اخبرتها عمتها انه ينتظر قدومها في غرفته وان عليها ان تصعد اليه والا هي تعلم العواقب جيدااا ....
رفعت رأسها بكل تحدي وكبرياء الأنثى التى بداخلها غير ابه بذالك البركان الثأر ...
فلك ببرود. ... حضرتك عايزني في اي
وقف امامها جلال وهو بالكاد يسيطر على اعصابه .. مطلعتيش مع السواق ال انا بعاته ليكي ليه ولا انتي بتعانديني وخلاص ...
فلك ببرود سيصبه بسكتة قلبية ... خالص لا بعاندك ولا حاجة بس حبيت اتمشي شوية ..
نظر جلال لساعته. ... حضرتك طلعتي على الواحدة ودلوقتي الساعة ٤ .. ٤ ساعات بتتمشي ي هانم
فلك ببرود. ... طلعت على الشاطىء انا و صحابي
امسكها من كتفها بقوة وهو يحتحزها على الحائط ... طبعا الهانم مبسوطة بالمعجبين ال حوليها .. ومش معرفة حد انها متجوزة وطالعة تتفسح مع صحابها و ×××× يجي يطلب ايدها مني قال اي قال آنسة قال طبعا م كيس الجوافة المتجوزاه مش مالي عينك
فلك بألم ودموعها تنزل بغزارة من اتهامه ... اولا انا مليش صحاب و كنت مخنوقة فحبيت اتمشي لوحدي ..ثانيا انا واخذة بالي اني متجوزة وبتعامل مع اي حد بحدود .. مش ذنبي انه جوزي ال بحبه مجبليش خاتم او دبلة حتى يعرفوا اني واحدة متجوزة ...
خفف جلال قبضته قليلا عنها وهو يعقد حاجبيه بضيق والذنب يذبحه ببطء ... فلك انا
دفعته بعيد عنها وخرجت تبكي وتنتهب بشدة لكم الحائط بقوة وغضب .... الخطأ خطاءه .. لما يلومها او يلوم الآخرين انها في ضعف عمره طبيعي جدا أن يقال انه والدها لانها تشبه بعض الشي .. لن يفكر احد انها زوجة هذا الضخم .... سيصلح خطاءه الآن
تدفن وجهها في مخدتها تبكي بشدة ..
لما يصر على ايلامها الا يكفيه أنه يقابل تلك الفتاة التى تكرها وبشدة ... قال عمل قال هي تعلم مايدور في خلد اولئك الفتيات .. خاصة تلك تريد مال جلال فقط ..
ممكن ادخل !
رفعت رأسها تنظر اليه بلوم وعتاب ...
تالم من الداخل وهو يرى احمرار و تورم عينها وهو السبب في ذالك ..
فلك .. مانت خلاص دخلت بتستاذن ليه
عض على شفتيه بغيظ من ذالك اللسان السليط الذي سيقصه لها بيوم من الايام ...
تقدم وهو يخبىء شي ما وراء ضهره ...
جلال بحب. ... أسف ي عمر جلال
بس انتي كمان عليكي حق لا شوية حق.. الحق كله عليا
التفت للجهة الأخرى قال باستعطاف ... حطي نفسك مطرحي واتخيلي بقى ابن ××××× يجي يطلب ايد مراتي مني احساسي بقى هيكون اي . يحمد ربه انه لسا عاي××ش
اعذري قلب م عشقك غيرك انتي وبس .. ومش مستعد يشارك مع اي حد .. انتي ليا انا وبس. ليا لوحدي
احتضن وجهها بين يديه .. قلبك ابيض ي فلوكتي انا أسف ...
اغمضت عينها وهو يقبلها بنعومة وخفة ..
لكنها دفعته عنها قبل أن تعلن استسلامها له فهي خاسرة امامه لا محالة ..
فلك .. لا مش هسمحلك تضحك عليا بالكلمتين دول ..انا قولتلك ي انا ي هي وشغلك معها
جلال بهدوء ... انتي طبعا ي حبيبتي . بس احنا بينا شغل ي قلبي وهنخسر اوي لو فضينا الشراكة
فلك بحدة .. ي انا ي هي وشغلك معها ي جلال
جذبها جلال لعنده وقال باستسلام ...طبعا انتي حبيبتي وبس
اقترب منها كي يقبلها لكنها وضعت اصبعها على فمه نظرت له وهي تهمس .... دلوقتي تفض الشراكة ال بينكوا ي جلال دلوقتي
ابتعد عنها بغيظ حمل هاتفه ليتصل بمحاميه ..
تفض الشراكة ال بينا وبين هيا السالمي ي حسن فاهم
واغلق الخط بهدوء وهو ينظر لها ولابتسامتها بغيظ .. مبسوطة دلوقتي ي حبيبتي
فلك بنصر. .. مبسوطة اوي ي حبيبي
نظرت خلف ظهره بفضول .. انت جايبلي اي ي جلال
امسك يدها واجلسها على طرف السرير وهو يبتسم على طفولتها. .. جايب لبنوتي هدايا واتمنى يعجبك
ابتسمت بحماس أخرج من خلف ظهره باقة ورد ..
أخذته بحماس تشمه بشغف واتبعه علبة شكولاته محببة الي قلبها .. أخذته بلهفة .. ثم اخرج من جيبه علبة قطيفة سوداء اللون ...
فتحها فنزلت دموعها بتلقائيا .حبيبها احضر لها خاتم الماس بغاية الروعة و دبلة ذهبية اللون
همست باختناق من فرط السعادة .. دي ليا
اخذ يدها بين يديه يضع الخاتم و الدبلة معا وهو يقبل يدها بافتتان ... بحبك ي عمري
احتضنته فلك بشدة ... انا ال بعشقك ي جلال
انت اغلى هدية ربنا باعته ليا بحبك ي حبيبي
قبلها بشوق وجنون تجاوبت معه وبادلته حبه بكل عشق اودع بعقله الي الجنون ... شرع في خلع ثيابها قطعة وراء قطعة ويهمس لها بعشقه المجنون .. وهي تستقبل جنونه بكل حب. ...
وقفت حور أمام سكرتيرة أدهم تساءلها بتهذيب ..
هو البيه مجاش لسا ولا اي
السكرتيرة. .. لا هو جو تحبي أبلغه بوجودك
حور بسرعة. . لا انا عاملها مفاجاءة اصل أنا مراته
السكرتيرة بعدم تصديق .. بجد .. آسفة قصدي اتفضلي ي مدام اتفضلي
شكرتها حور وهي غاضبة من أدهم انه لم يعلن لهم انه متزوج إذ سيظنه الجميع بمافي ذالك الفتيات انه اعزب .
دخلت وهي تحاول رسم ابتسامة جميلة عاى وجهها .. انا جيت
تجهم وجهها وهي ترى اقتراب تلك اللعبة من زوجها
حور بغضب ... هو اي ال بيحصل هنا
الفتاة بغضب .. وانتي مالك انتي مين ..
قبض ادهم على يدها بغضب ... انتي ازاي تكلميها بالطريقة دي اعتزريلها فورا يلا
ايدي ي أسر بتوجعني
أدهم بغضب .. انا مش هعيد في كلامي تاني ي مرام
مرام بغيظ .. انا اسفة
ابعدها ادهم عنها وهو يذهب الي حور ويقبل جبينها بحب. . اي المفاجأة الحلوة دي ي حبيبتي .. مقولتليش انك جاية ليه بس مش مهم تعالي ي حبيبتي تشربي اي
اجلسها وهو ينظر للآخر ى بملل. .. هو انتي لسا هنا بتعملي اي ي مرام اطلعي برا عايز شوية خصوصية مع مراتي يلا براا
هتفت مرام .. انت متجوز ي أسر
أدهم .. ايوا متجوز ي مرام عقبالك بقى
حملت حقيبتها. ... طب لو كلمك بابا خلي يتصل بيا احنا قلقانين عليه اوي .. سلام
غادرت مرام كما تلاحقه الشياطين وحور تنظر لادهم بشر. .. ودي مين ي أدهم باشا
أدهم بملل .. بنت واحد شغال عندنا
باباها طلع مهمة وهي مش عارفة تتواصل معاه فجت ليا تسأل عنه ..
حور بغضب ... وهي هتسالك من بوقك ولا اي
انتوا كنتوا بتعملوا اي قبل منا ادخل .
أدهم بتسلية .. اكيد مش ال جاء على بالك ي مدام
مرام طفلة وانا اكيد مش هبص لطفلة ...
بس انتي هنا في شركتي بتعملي اي ..
حور وهي تجلس مرة أخرى .. حضرتك طلعت من غير فطار الصبح قولت اجبلك الغدا ....نتغدا مع بعض
نظر أدهم الي ساعته. ... للأسف مش هعرف اتغدا معاكي عندي غدا عمل برا الشركة مع عميل مهم جدا اسف بس فرصة سعيدة في يوم تاني ان شاءالله
نظرت له بغيظ .. حملت حقيبتها وخرجت
اغمض عينه بألم... مش هقع تاني في حبك وشباكيك ي حور مش هقع أبدا
فتح عينه عندما سمع صوت قفل الباب من الداخل وجدها هي من تغلق الباب عليهم ...
أدهم بغضب .. انتي بتعملي اي
حور بهدوء .. سما أجلت غدا العمل مع العميل ساعتين تكون انت فيهم اتغديت معايا
ذهب عندها وامسك يدها بغضب .. انت بتعملي كده ليه. .افهمي انا مش عايزك ..
حور ببرود.. دي مشكلتك ي استاذ .. انت جوزي وده حقي اني اتغدا معاك .. هما بس ساعتين ي باشا اتغدا فيهم معايا وبعدها روح مطرح مانت عايز ...
أدهم بغيظ .. مش طافح
ذهبت وامسكت صحنها وبدأت تاكل ببرود .. راحتك هو انا يهمنى اي غير راحتك ي سي أدهم
ود لو يحطم ذلك الصحن فوق راسها لكن ما باليد حيلة اخذ صحنه وبدأ ياكل بنهم ... فقد كان جائع وبشدة .. وقد حضر الطعام في وقته تماما ..
حضرتك مطلوب القبض عليك بتهمة قت××ل المدعو فارس النجار ي سليم بيه
سليم باستفهام .. مين ال م××ات
الشرطي بملل .. هتعملي نفسك فيها عبيط وفاقد الذاكرة دلوقتي .. هاتوه على البوكس ي شباب ....
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا